CNN Türk: Koeman richt vizier op Ayoub, Jörgensen, Eindhoven en Tilburg

    CNN Türk: Koeman richt vizier op Ayoub, Jörgensen, Eindhoven en Tilburg

    Gepubliceerd: donderdag 15 november 2018 om 18:57do 15-11-2018 om 18:57

    Volgens geruchten uit Turkije heeft Erwin Koeman het vizier gericht op de Eredivisie. De Nederlandse trainer zou met Fenerbahçe twee keer toe willen slaan bij Feyenoord, een keer bij PSV en een keer bij Willem ll.

    CNN Türk meldt donderdag dat Nicolai Jörgensen, Yassin Ayoub, Fran Sol en Nicolas Isimat-Mirin op het lijstje van Fenerbahçe staan. Ook enkele Zuid-Amerikaanse spelers staan hoog op de lijst in Turkije. Het gaat onder meer om Argentijnen.

    Koeman heeft van de Fenerbahçe-leiding te horen gekregen dat hij en assistent Chris van der Weerden het seizoen af mogen maken na het ontslag van Phillip Cocu. Aan de grote achterstand moet iets worden gedaan en daar zijn versterkingen voor nodig. Koeman hoopt dat de clubleiding er in de aankomende transferperiode in slaagt om zijn selectie van extra kwaliteit te voorzien. Fenerbahçe staat na twaalf duels op plek dertien in de Süper Lig.

    Fenerbahçe zoekt een centrale verdediger (Isimat), twee middenvelders (Ayoub) en aanvallers (Sol, Jörgensen). Twee van de vier spelers zitten bij hun club op de bank. Isimat is onder Mark van Bommel reservespeler en Ayoub komt bij Feyenoord weinig aan de bak. 

    Plaats een reactie

    BarcAjax +9389
    donderdag 15 november 2018 om 19:00
    Dat lijken me niet echt versterkingen..
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    donderdag 15 november 2018 om 19:02
    Denk dat Nicolai Jörgensen een aardig prijskaartje heeft en dat die Turken dat niet willen uitgeven :)
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9389
    donderdag 15 november 2018 om 19:04
    Hij zal geen 17 miljoen meer hoeven kosten toch? Hij is niet meer zo goed als toen.
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    donderdag 15 november 2018 om 19:06
    Ik denk toch wel tussen de 12-15 miljoen :)
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5626
    donderdag 15 november 2018 om 20:17
    Die Turken zijn niet gek.
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1190
    donderdag 15 november 2018 om 19:48
    Feijenoord is niet in de positie om hoog in de boom te gaan zitten. Dat weten andere clubs ook, 8 max
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 19:48]
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9389
    donderdag 15 november 2018 om 20:03
    Dat denk ik ook ja.
    Vind ik leuk
    McRobbos +893
    donderdag 15 november 2018 om 20:08
    Hahaha onzin. We hoeven niemand te verkopen hoor
    Vind ik leuk
    Bengelino +12356
    donderdag 15 november 2018 om 20:43
    Ik lees wel vaker ‘we hoeven niemand te verkopen’ maar volgens mij kunnen jullie ook niks verkopen
    Vind ik leuk
    McRobbos +893
    donderdag 15 november 2018 om 21:46
    Geloof wat je zelf wil
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 22:10
    Nee dat hoeft niet, maar Jorgensen wil weg. Als hij niet verkocht wordt, heeft hij volgend jaar nog maar een contract van een jaar en dan is hij helemaal niks meer waard. Als ik feyenoord was zou ik hem verkopen en kijken of je voor hetzelfde geld Sol kan halen, die is beter dan Jorgensen
    Vind ik leuk
    McRobbos +893
    donderdag 15 november 2018 om 22:26
    Hij wil helemaal niet weg of heb je hem toevallig gesproken ? Sol? Nee dankje, er is al genieg middelmaat gekocht
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 22:30
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/792436/j-rgensen-wilde-niet-met-de-pers-praten-hij-wil-heel-graag-weg-bij-feyenoord-.html.

    Sol middelmaat? Hij staat tweede op de topscorerslijst. Sol maakt op mij een betere indruk dan Jorgensen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 22:31]
    Vind ik leuk
    Kaar +1404
    donderdag 15 november 2018 om 22:40
    Je haalt er nu echt een bericht uit januari bij??
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 22:54
    Eehmm, afgelopen zomer heb je er ook helemaal niks van meegekregen zeker?
    Vind ik leuk
    Kaar +1404
    vrijdag 16 november 2018 om 09:06
    Ja natuurlijk wel. Hij baalde dat Feyenoord niet mee had gewerkt aan de transfer naar Newcastle. Maar jij hebt denk ik de interviews gemist daarna? Dat hij de knop heeft omgezet en blij is dat hij bij Feyenoord speelt. Na dit seizoen zal hij best een transfer gaan maken maar in de winter zie ik dat echt niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 15:26
    Dat is allemaal mediapraat joh. Dat moet hij van de perschef zeggen.
    Vind ik leuk
    VLUUPIK +202
    donderdag 15 november 2018 om 20:15
    Max 8 rot eens op man.
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1190
    donderdag 15 november 2018 om 20:29
    ok, goed onderbouwd ook. Is geen afgunst, gewoon een opinie
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3480
    donderdag 15 november 2018 om 20:18
    Wat een onzin, het is een basisspeler die erg belangrijk is. Feyenoord schrijft zwarte cijfers en jorgensson heeft een doorlopend contract.
    Vind ik leuk
    McRobbos +893
    donderdag 15 november 2018 om 20:09
    Waarom zou je het niet vragen? Wordt met de wedsteijd weer beter en als iedereen idiote prijzen vraagt
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9389
    donderdag 15 november 2018 om 20:12
    Vragen kan altijd, hij brengt het alleen niet meer op denk ik.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3480
    donderdag 15 november 2018 om 20:20
    Dan blijft hij toch lekker. Een doorlopend contract en zwarte cijfers. 8 miljoen is onzin voor een speler die na zijn blessure alweer bijna 1 op 1 loopt
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1190
    donderdag 15 november 2018 om 20:31
    Je geeft het zelf al aan in je eigen respons. Geblesseerd geweest en (imo) geen topper
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3480
    donderdag 15 november 2018 om 20:34
    Dus dolberg is na zijn blessures (veel meer dan jorgensson) nog 5 mio waard? Jorgensson is balvast, veel aanspeelbaar en scoort nu weer makkelijk
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1190
    vrijdag 16 november 2018 om 08:55
    Ja, dat vind ik wel. Zit véél meer potentie (qua leeftijd) in dan Jörgensson. En hoe je het ook wendt of keert, aan spelers van Ajax is men doorgaans bereid meer centen uit te geven dan een spits van Feijenoord. Bij Feijenoord zijn de one-hit-wonders vaker voorgekomen dan bij Ajax, denk aan Guidetti, Pelle, Myaichi etcetera. De interesse van clubs na het goede Europese seizoen destijds was voor Kasper een stuk hoger dan voor Jörgensson. Dit zeg ik niet met een gekleurde bril op, maar gewoon kijkend naar het (recente) verleden.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3480
    vrijdag 16 november 2018 om 09:10
    We hadden het over 8 mio, daar gaat Feyenoord niet voor verkopen. Pelle doet het prima in china en verdient een modaal jaarinkomen per dag
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 22:17
    Jorgensen wil weg, daar heb je ook mee te maken.. 8 is wel weinig, maar ik denk niet dat het veel meer wordt dan 12..
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3480
    donderdag 15 november 2018 om 22:46
    We zullen zien wat het wordt. Ik ga uit van iets meer, anders had feyenoord ook deze zomer die 17 mio wel gepakt.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 23:03
    Bijna 1 op 1 loopt? Hij heeft in 5 competitiewedstrijden 1 keer gescoord.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3480
    vrijdag 16 november 2018 om 07:58
    Hij was zoekende na een blessure en kwam terug buiten zijn positie in een zwak Feyenoord. In die wedstrijden was hij alsnog belangrijk
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:02
    Dat is wat anders dan bijna 1 op 1 lopen. 😉 Ik hoop voor Feyenoord dat hij meer op gaat leveren, maar spitsen worden meestal gekocht voor de goals..
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3480
    vrijdag 16 november 2018 om 09:10
    Ik tel de 3 tegen ado mee 😂
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3480
    donderdag 15 november 2018 om 20:24
    Hij scoort weer makkelijk en is belangrijk. Geen reden om te verkopen dus ik zou niet weten waarom niet. Laat hem maar blijven
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9389
    donderdag 15 november 2018 om 20:28
    8 miljoen is inderdaad wel een beetje overdreven maar 17 miljoen vang je niet meer voor 'm denk ik. Hij speelt nu niet bij een topclub (niet provocerend bedoeld) en ik vind 'm niet zo geweldig.

    Ik hoop dat ik 't mis heb want dan kun je geld investeren in spelers en Van Persie kan dan op z'n eigen positie spelen.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3480
    donderdag 15 november 2018 om 20:33
    Je zou hem eens moeten volgen in de wedstrijd. Erg veel aanspeelbaar, balvast en scoort ook nog makkelijk na zijn blessure. Dat feyenoord niet europees speelt kost zeker wat maar er hoeft totaal niet verkocht te worden.
    Vind ik leuk
    Nilsinno +302
    donderdag 15 november 2018 om 20:57
    Ik vind het een prima spits maar is al een x mislukt in het buitenland nemen clubs toch mee zie Luuk de jong doet het al jaren goed maar hele interessante clubs komen er niet.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3480
    donderdag 15 november 2018 om 21:14
    Hij heeft een contract tot 2021 dus feyenoord heeft geen haast.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 22:19
    Maar Jorgensen wel, die was na het afketsen van Newcastle al zwaar teleurgesteld als ik de media mag geloven.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3480
    donderdag 15 november 2018 om 22:50
    Voornamelijk krabby. Jorgensson kan weg willen maar dan wel voor een bedrag dat feyenoord voldoende vindt. Afgelopen transferwindow was dat verschil 6 mio, misschien komt er in de winter een bod dat Feyenoord wel accepteerd.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 22:02
    01Ayoub heb ik al drie seizoenen gevolgd bij Utrecht en hij is de meest onderschatte speler van de eredivisie geloof me hij is beter dan Clasie,Toornstra en Vhilena. Vond hem bij Utrecht al een van de beste cm middenvelders in de eredivisie
    Vind ik leuk
    Rodajc +15938
    donderdag 15 november 2018 om 19:03
    Worden/zijn het Feyenoord van Turkije.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9389
    donderdag 15 november 2018 om 19:06
    Ik volg het niet zo daar maar het is/was een topclub toch? Dan zou je naar hoger moeten streven lijkt me.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1399
    donderdag 15 november 2018 om 19:41
    Feyenoord is/was toch ook een topclub in Nederland?
    Vind ik leuk
    McRobbos +893
    donderdag 15 november 2018 om 20:09
    Is inderdaad
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10300
    donderdag 15 november 2018 om 20:12
    Voor de Nederlandse begrippen heet de plaats waar Feyenoord nu staat de gewoon top 3 .
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5626
    donderdag 15 november 2018 om 20:18
    In Nederland hebben we een Top 2.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3480
    donderdag 15 november 2018 om 21:16
    Bedoel je dan de clubs die prijzen winnen de laatste jaren of de club die veel geld heeft? Ik heb begrepen dat in de sport prijzen belangrijker zijn dan saldi
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5626
    vrijdag 16 november 2018 om 00:59
    Prijzen zijn betrekkelijk. De een vindt een vaantje al een prijs, de ander gaat voor het hoogst haalbare.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8767
    donderdag 15 november 2018 om 21:16
    Gezien de resultaten van de afgelopen jaren hebben we een top 1 (PSV)
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10300
    donderdag 15 november 2018 om 22:07
    Jaaa in je vorig leven ja .
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5626
    vrijdag 16 november 2018 om 01:00
    Toen jij nog een seizoenkaart had?
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10300
    vrijdag 16 november 2018 om 06:10
    Dat heb ik al voor dat jij kon leren lezen en schrijven knul
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5626
    vrijdag 16 november 2018 om 10:03
    Dat seizoenkaart?

    En dan beginnen over leren schrijven, jij durft.

    Google eens op interpunctie.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10300
    vrijdag 16 november 2018 om 10:09
    Bossie020 is ook geen Nederlands woord maar je wil wel met de vinger naar een ander wijzen.
    Ik denk eerder dat het draad in het hoofd los zit bij jouw dan bij een ander.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5626
    vrijdag 16 november 2018 om 10:14
    Jou, het is jou!

    Genoeg gelachen nu, ik ga nog even wat nuttigs doen. Ik wens je een fijne dag, kerel.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10300
    vrijdag 16 november 2018 om 10:33
    Jij ook fijn als Nog fijn weekend gewenst voor straks 👍
    Vind ik leuk
    ronniever +207
    donderdag 15 november 2018 om 19:22
    Het zal ook wel Jorgensen of Sol zijn maar het zou PSV wel erg goed uitkomen als Koeman hun van die Isimat af zou helpen en als beloning later weer een fijn baantje dicht bij zijn woonplaats krijgen :) want regeren is ook ver vooruit zien he
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9389
    donderdag 15 november 2018 om 19:25
    Dat zou wat zijn hey, nog geld pakken op Isimat. 😉
    Vind ik leuk
    ronniever +207
    donderdag 15 november 2018 om 19:51
    Gaat niet gebeuren want Koeman is ook niet blind of hij moet op het eind van het seizoen per se weg willen uit Turkije ;)
    Vind ik leuk
    FYS +33
    donderdag 15 november 2018 om 20:20
    Misschien dat die spelers daar weer “prikkels” krijgen en volledig opbloeien
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 22:01
    Ayoub heb ik al drie seizoenen gevolgd bij Utrecht en hij is de meest onderschatte speler van de eredivisie geloof me hij is beter dan Clasie,Toornstra en Vhilena. Vond hem bij Utrecht al een van de beste cm middenvelders in de eredivisie
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 00:31
    Ontbreekt er nog eentje: Veltman.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2547
    donderdag 15 november 2018 om 19:00
    Ayoub, heb alsjeblieft geduld, jouw tijd bij Feyenoord komt wel!
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    donderdag 15 november 2018 om 19:04
    Dat hoop ik voor Ayoub, het zal wel hard aankomen bij Utrecht wanneer Feyenoord na een paar maanden een transfervrije speler die ze overnamen van Utrecht, voor enkele miljoenen winst gaan verkopen :)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27622
    donderdag 15 november 2018 om 20:11
    Hoezo? Utrecht hield Ayoub het laatste jaar aan zijn contract en koos er bewust om hem aan zijn contract te houden. Logisch gevolg dat hij transfervrij vertrok. Voor Ayoub te hopen dat Fenerbahce hem wil overnemen. Voor Feyenoord een meevallertje. Veel gaan ze niet vangen voor een wisselspeler.
    Vind ik leuk
    Splintair +2004
    donderdag 15 november 2018 om 19:05
    Het standaard “hollandsche trainer dus we linken er gewoon een handvol spelers met nederlandse link aan” syndroom
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:07
    Gelukkig staat Frenkie niet op z’n lijstje.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7245
    donderdag 15 november 2018 om 19:18
    Wat een netwerk heeft hij toch.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:21
    ik dacht dat Sol definitief naar Feijenoord zou gaan,
    als Jorgensen weg zou gaan van de winter
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 20:20]
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:24
    Ik zou liever Sol hebben dan Jörgensen
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3480
    donderdag 15 november 2018 om 20:29
    Nou ik weet het niet. Jorgensson is een goede, sterke, makkelijk scorende speler. Sol moet het eerst laten zien bij Feyenoord
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4224
    donderdag 15 november 2018 om 20:51
    Sol laat het al voor het 3e jaar zien bij een klein clubje waar hij veel minder kansen krijgt dan bij feyenoord.
    Dus zeker geen 1 dagsvlieg. Waarom zou hij het eerst bij feyenoord moeten laten zien? Voetballend zijn er betere maar als afmaker is sol echt de beste van de eredivisie!
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3480
    donderdag 15 november 2018 om 21:10
    Jorgensson heeft het ook laten zien. Sol is zeker een geweldige afmaker maar met de manier van spelen van Feyenoord vraagt dat ook een balvaste spits.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4224
    donderdag 15 november 2018 om 21:16
    Het is inderdaad de vraag wat voor soort spits je nodig hebt. Jörgensson is idd veel balvaster en ook een iets betere voetballer. Sol daarentegen is afmaker pur sang.

    Daarom is het ook hekemaal niet zo logisch dat sol zomaar ff de opvolger van jörgensson zou moeten worden. 2 verschillende type spitsen
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3480
    donderdag 15 november 2018 om 21:27
    Precies mijn gedachten, sol is goed maar niet zomaar een vervanger van jorgensson. Mogelijk kan feyenoord jorgensson op 10 zetten en sol in de spits maar ik weet niet of ze 5 tot 10 mio kunnen en/of willen betalen
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5626
    vrijdag 16 november 2018 om 01:15
    Makkelijk scorend? Hij heeft 1 x een uitschieter gehad van 21 competitiegoals. Vorig seizoen 10 goals (1 goal per 211 minuten), Dit seizoen 1 goal met 409 minuten speeltijd. Daarnaast scoorde hij nooit in competitieverband tegen Ajax of Feyenoord. Sterkte competitie was ook geen succes; in
    2 seizoenen Bundesliga (Leverkusen en Kaiserslautern) 0 goals.

    Niet om Feyenoord te bashen hoor, maar al speelde NJ bij Emmen dan zou geen enkele club in hem geinteresseerd zijn.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3480
    vrijdag 16 november 2018 om 07:55
    Hij is geblesseerd geweest en is inderdaad geen statische diepe spits en hij heeft een flinke blessure gehad waar hij nu eindelijk van verlost lijkt.

    Maar je mag me wel even helpen met deze complexe rekensom, 3 goals tegen ado en de wedstrijd erna weer 1 direct erna, sinds wanneer is 3+1 1?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5626
    vrijdag 16 november 2018 om 10:11
    Feyenoord heeft deze competitie nog niet tegen ADO gespeeld. Hij scoorde alleen tegen PEC Zwolle.
    Jorgensen heeft overigens al 7 competitieduels gespeeld dit seizoen. Vorig seizoen 27 waarin hij 10 x scoorde.

    Ik heb niets tegen die jongen hoor. Sterker nog, ik hoop dat hij tot zijn 35e alles speelt bij Feyenoord. Graag zelfs.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3480
    vrijdag 16 november 2018 om 11:04
    In de beker wel, en aangezien hij net terug komt tel ik dat mee
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:24
    ik dacht dat Sol definitief naar Feijenoord zou gaan,
    als Jorgenson weg zou gaan van de winter
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:28
    Dat kan toch even goed?

    Het is maar een wensen lijstje.

    Ik heb ook zo'n lijstje thuis op de koelkast hangen. Het hangt er al jaren.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:26
    5 december lijstjes.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:28
    Ayoub moet spelen ze zijn blind bij Feyenoord , het is een voorbeeld prof die jongen is echt super .
    Echt heel jammer,krijg niet wat hem toekomt en dat is spelen .

    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 19:29]
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5054
    donderdag 15 november 2018 om 19:33
    Helaas is hij nog niet echt een versterking gebleken.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:36
    Fedor kom op hij speelt te weinig hij krijg de kans niet om te groeien in het team .
    Bij zo, n mooie club kan hij echt mee komen .
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5054
    donderdag 15 november 2018 om 19:44
    Ik weet het eerlijk gezegd nog niet. Volgens een aantal mensen die geregeld de trainingen bezoeken van Feyenoord lijkt hij af en toe een beetje verdwaald. Hij moet dit seizoen gewoon geduld hebben en zn minuten pakken als het kan want Vilhena gaat weg, vPersie stopt en hopelijk vind Toornstra een mooie club eind vh seizoen. Hij heeft echter wel de pech dat Kokcu en Burger ook aan de poort rammelen voor volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:46
    Oke Fedor laten we het hopen succes met je club man .
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5054
    donderdag 15 november 2018 om 19:47
    De tijd zal het leren.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:29
    Sol gaat niet voor einde seizoen, nog niet voor 10 miljoen. Zijn vrouw bevalt in december, hij blijft nu waar hij is. Komend seizoen zit hij weer in Spanje, kiest niet voor een andere club in Nederland.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2139
    donderdag 15 november 2018 om 19:53
    Mooi verhaal maar Fener heeft ongeveer tree fiddy om uit te geven.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34566
    donderdag 15 november 2018 om 19:58
    Neem vilhena aub.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27622
    donderdag 15 november 2018 om 20:04
    Leuk voor Ayoub! Mooie oplossing ook. Als het waar is..
    Vind ik leuk
    Twente +157
    donderdag 15 november 2018 om 20:12
    Ayoub vind ik gewoon een goede speler. En sol is natuurlijk ook gewoon goed. Maar ik denk niet dat ze goed genoeg zijn voor Fenerbahçe
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 20:26
    Haatbaard
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 20:38
    Ayoub verhuren om hem meer speeltijd te gunnen. Goed voor zijn ontwikkeling. Sol en jörgensen slaat gewoon nergens op.
    Sol heeft genoeg andere opties in Europa lijkt me. Jörgensen moet gewoon lekker naar een HSV Hamburg vetrekken ofzo.
    Vind ik leuk
    huppekees +85
    donderdag 15 november 2018 om 20:51
    Denk niet dat Jorgensen zin heeft in Turkije...
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4224
    donderdag 15 november 2018 om 20:53
    Maar fenerbahce had toch geen rooie cent om uit te geven?
    Dachten ze deze spelers ff gratis op te komen halen of zo?
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 20:54
    Haha daar schiet je veel mee op... Alleen Jörgensson zoud heel miss nog vna waarde kunnen zijn, maar de rest...
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 21:00
    Zij hadden Solidair aan Phillip Cocu moeten zijn ! en ook weg moeten zijn! in plaats van in die Kebab Varkensstal hun zakken te vullen Plebs !
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 21:08
    Jorgensen 20mil en Ayoub 10mil inpakken en wegwezen.😁
    Vind ik leuk
    MN223 +1184
    donderdag 15 november 2018 om 21:37
    Isimat kost 80 miljoen, ik ben benieuwd of Fenerbahce dat geld heeft.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 22:20
    Geweldig nieuws goed zo erwin haal onmiddelijk de beste spelers van feyenoord weg want die gio de klojo kan er niks van.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 23:24
    Met Ayoub en jorgensen versterk je het team ook behoorlijk, hahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 08:13
    Hoop dat het waar is, helaas maar feyenoord is gewoon een subtop club met een zeer onervaren choach aan het roer dan weet je ook niet waar je schip strand eerder zal zinken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:02
    Als het waar is fantastische nieuws en gegund voor ayoub zeker die mogool gio heeft er totaal geen verstand van manager voetbal moet je es z,n koppie zien lijkt wel een ziele jochie die opeens in de schijnwerpers staat en lult maar wat
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:11
    Ook tapia moet beter weggaan er valt weinig tot geen eer meer te halen onderleiding van die gio de lieveling
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 13:27
    Natuurlijk is Nicolai Jorgensen meer waard dan 8 miljoen, Feyenoord hoeft hem niet te verkopen en daarbij komt dat hij weer steeds beter gaat spelen.
    Ik weet even niet tot welk jaar hij vast ligt bij Feyenoord maar als dat nog wat jaren verder is dan zou ik hem in de winterstop nog niet verkopen mits er een prijs van 17-18 miljoen geboden wordt. Als wij maar blijven hangen in de prijzen van 8 miljoen blijven wij laag in de boom zitten, als Nicolai bij ajax zou spelen leverde hij 30 miljoen op. Daar moet een ommekeer in komen, kijk naar de speler, ik geloof dat hij even na de winterstop weer op zijn oude niveau is.
    Vind ik leuk
    Vooruit +89
    dinsdag 27 november 2018 om 19:26
    Van Geel moet weer in de gaten worden gehouden. Verkopen is niet zijn sterkste kwaliteit. Hij verkoopt spelers tegen dumpprijzen. Let op Martin: geen speler onder de € 20 miljoen verkopen hoor !!!!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws