CNN Türk: Koeman richt vizier op Ayoub, Jörgensen, Eindhoven en Tilburg

CNN Türk: Koeman richt vizier op Ayoub, Jörgensen, Eindhoven en Tilburg

Gepubliceerd: donderdag 15 november 2018 om 18:57do 15-11-2018 om 18:57

Volgens geruchten uit Turkije heeft Erwin Koeman het vizier gericht op de Eredivisie. De Nederlandse trainer zou met Fenerbahçe twee keer toe willen slaan bij Feyenoord, een keer bij PSV en een keer bij Willem ll.

CNN Türk meldt donderdag dat Nicolai Jörgensen, Yassin Ayoub, Fran Sol en Nicolas Isimat-Mirin op het lijstje van Fenerbahçe staan. Ook enkele Zuid-Amerikaanse spelers staan hoog op de lijst in Turkije. Het gaat onder meer om Argentijnen.

Koeman heeft van de Fenerbahçe-leiding te horen gekregen dat hij en assistent Chris van der Weerden het seizoen af mogen maken na het ontslag van Phillip Cocu. Aan de grote achterstand moet iets worden gedaan en daar zijn versterkingen voor nodig. Koeman hoopt dat de clubleiding er in de aankomende transferperiode in slaagt om zijn selectie van extra kwaliteit te voorzien. Fenerbahçe staat na twaalf duels op plek dertien in de Süper Lig.

Fenerbahçe zoekt een centrale verdediger (Isimat), twee middenvelders (Ayoub) en aanvallers (Sol, Jörgensen). Twee van de vier spelers zitten bij hun club op de bank. Isimat is onder Mark van Bommel reservespeler en Ayoub komt bij Feyenoord weinig aan de bak. 

Plaats een reactie

Obl93 +2732
donderdag 15 november 2018 om 19:00
Ayoub, heb alsjeblieft geduld, jouw tijd bij Feyenoord komt wel!
Vind ik leuk
Niels92 +33867
donderdag 15 november 2018 om 19:04
Dat hoop ik voor Ayoub, het zal wel hard aankomen bij Utrecht wanneer Feyenoord na een paar maanden een transfervrije speler die ze overnamen van Utrecht, voor enkele miljoenen winst gaan verkopen :)
Vind ik leuk
Come on Utreg +29109
donderdag 15 november 2018 om 20:11
Hoezo? Utrecht hield Ayoub het laatste jaar aan zijn contract en koos er bewust om hem aan zijn contract te houden. Logisch gevolg dat hij transfervrij vertrok. Voor Ayoub te hopen dat Fenerbahce hem wil overnemen. Voor Feyenoord een meevallertje. Veel gaan ze niet vangen voor een wisselspeler.
Vind ik leuk
Splintair +2082
donderdag 15 november 2018 om 19:05
Het standaard “hollandsche trainer dus we linken er gewoon een handvol spelers met nederlandse link aan” syndroom
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 19:07
Gelukkig staat Frenkie niet op z’n lijstje.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12504
donderdag 15 november 2018 om 19:18
Wat een netwerk heeft hij toch.
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 19:21
ik dacht dat Sol definitief naar Feijenoord zou gaan,
als Jorgensen weg zou gaan van de winter
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 20:20]
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 19:24
Ik zou liever Sol hebben dan Jörgensen
Vind ik leuk
Vakkie D +4545
donderdag 15 november 2018 om 20:29
Nou ik weet het niet. Jorgensson is een goede, sterke, makkelijk scorende speler. Sol moet het eerst laten zien bij Feyenoord
Vind ik leuk
Sooike1208 +5042
donderdag 15 november 2018 om 20:51
Sol laat het al voor het 3e jaar zien bij een klein clubje waar hij veel minder kansen krijgt dan bij feyenoord.
Dus zeker geen 1 dagsvlieg. Waarom zou hij het eerst bij feyenoord moeten laten zien? Voetballend zijn er betere maar als afmaker is sol echt de beste van de eredivisie!
Vind ik leuk
Vakkie D +4545
donderdag 15 november 2018 om 21:10
Jorgensson heeft het ook laten zien. Sol is zeker een geweldige afmaker maar met de manier van spelen van Feyenoord vraagt dat ook een balvaste spits.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5042
donderdag 15 november 2018 om 21:16
Het is inderdaad de vraag wat voor soort spits je nodig hebt. Jörgensson is idd veel balvaster en ook een iets betere voetballer. Sol daarentegen is afmaker pur sang.

Daarom is het ook hekemaal niet zo logisch dat sol zomaar ff de opvolger van jörgensson zou moeten worden. 2 verschillende type spitsen
Vind ik leuk
Vakkie D +4545
donderdag 15 november 2018 om 21:27
Precies mijn gedachten, sol is goed maar niet zomaar een vervanger van jorgensson. Mogelijk kan feyenoord jorgensson op 10 zetten en sol in de spits maar ik weet niet of ze 5 tot 10 mio kunnen en/of willen betalen
Vind ik leuk
Bossie020 +5948
vrijdag 16 november 2018 om 01:15
Makkelijk scorend? Hij heeft 1 x een uitschieter gehad van 21 competitiegoals. Vorig seizoen 10 goals (1 goal per 211 minuten), Dit seizoen 1 goal met 409 minuten speeltijd. Daarnaast scoorde hij nooit in competitieverband tegen Ajax of Feyenoord. Sterkte competitie was ook geen succes; in
2 seizoenen Bundesliga (Leverkusen en Kaiserslautern) 0 goals.

Niet om Feyenoord te bashen hoor, maar al speelde NJ bij Emmen dan zou geen enkele club in hem geinteresseerd zijn.
Vind ik leuk
Vakkie D +4545
vrijdag 16 november 2018 om 07:55
Hij is geblesseerd geweest en is inderdaad geen statische diepe spits en hij heeft een flinke blessure gehad waar hij nu eindelijk van verlost lijkt.

Maar je mag me wel even helpen met deze complexe rekensom, 3 goals tegen ado en de wedstrijd erna weer 1 direct erna, sinds wanneer is 3+1 1?
Vind ik leuk
Bossie020 +5948
vrijdag 16 november 2018 om 10:11
Feyenoord heeft deze competitie nog niet tegen ADO gespeeld. Hij scoorde alleen tegen PEC Zwolle.
Jorgensen heeft overigens al 7 competitieduels gespeeld dit seizoen. Vorig seizoen 27 waarin hij 10 x scoorde.

Ik heb niets tegen die jongen hoor. Sterker nog, ik hoop dat hij tot zijn 35e alles speelt bij Feyenoord. Graag zelfs.
Vind ik leuk
Vakkie D +4545
vrijdag 16 november 2018 om 11:04
In de beker wel, en aangezien hij net terug komt tel ik dat mee
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 19:24
ik dacht dat Sol definitief naar Feijenoord zou gaan,
als Jorgenson weg zou gaan van de winter
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 19:28
Dat kan toch even goed?

Het is maar een wensen lijstje.

Ik heb ook zo'n lijstje thuis op de koelkast hangen. Het hangt er al jaren.
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 19:26
5 december lijstjes.
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 19:29
Sol gaat niet voor einde seizoen, nog niet voor 10 miljoen. Zijn vrouw bevalt in december, hij blijft nu waar hij is. Komend seizoen zit hij weer in Spanje, kiest niet voor een andere club in Nederland.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4638
donderdag 15 november 2018 om 19:53
Mooi verhaal maar Fener heeft ongeveer tree fiddy om uit te geven.
Vind ik leuk
Smithsonian +41526
donderdag 15 november 2018 om 19:58
Neem vilhena aub.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29109
donderdag 15 november 2018 om 20:04
Leuk voor Ayoub! Mooie oplossing ook. Als het waar is..
Vind ik leuk
Twente +334
donderdag 15 november 2018 om 20:12
Ayoub vind ik gewoon een goede speler. En sol is natuurlijk ook gewoon goed. Maar ik denk niet dat ze goed genoeg zijn voor Fenerbahçe
Vind ik leuk
Jef Stam +39
donderdag 15 november 2018 om 20:26
Haatbaard
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 20:38
Ayoub verhuren om hem meer speeltijd te gunnen. Goed voor zijn ontwikkeling. Sol en jörgensen slaat gewoon nergens op.
Sol heeft genoeg andere opties in Europa lijkt me. Jörgensen moet gewoon lekker naar een HSV Hamburg vetrekken ofzo.
Vind ik leuk
huppekees +110
donderdag 15 november 2018 om 20:51
Denk niet dat Jorgensen zin heeft in Turkije...
Vind ik leuk
Sooike1208 +5042
donderdag 15 november 2018 om 20:53
Maar fenerbahce had toch geen rooie cent om uit te geven?
Dachten ze deze spelers ff gratis op te komen halen of zo?
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 20:54
Haha daar schiet je veel mee op... Alleen Jörgensson zoud heel miss nog vna waarde kunnen zijn, maar de rest...
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 21:00
Zij hadden Solidair aan Phillip Cocu moeten zijn ! en ook weg moeten zijn! in plaats van in die Kebab Varkensstal hun zakken te vullen Plebs !
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 21:08
Jorgensen 20mil en Ayoub 10mil inpakken en wegwezen.😁
Vind ik leuk
MN223 +1479
donderdag 15 november 2018 om 21:37
Isimat kost 80 miljoen, ik ben benieuwd of Fenerbahce dat geld heeft.
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 22:20
Geweldig nieuws goed zo erwin haal onmiddelijk de beste spelers van feyenoord weg want die gio de klojo kan er niks van.
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 23:24
Met Ayoub en jorgensen versterk je het team ook behoorlijk, hahaha
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 08:13
Hoop dat het waar is, helaas maar feyenoord is gewoon een subtop club met een zeer onervaren choach aan het roer dan weet je ook niet waar je schip strand eerder zal zinken.
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 09:02
Als het waar is fantastische nieuws en gegund voor ayoub zeker die mogool gio heeft er totaal geen verstand van manager voetbal moet je es z,n koppie zien lijkt wel een ziele jochie die opeens in de schijnwerpers staat en lult maar wat
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 09:11
Ook tapia moet beter weggaan er valt weinig tot geen eer meer te halen onderleiding van die gio de lieveling
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 13:27
Natuurlijk is Nicolai Jorgensen meer waard dan 8 miljoen, Feyenoord hoeft hem niet te verkopen en daarbij komt dat hij weer steeds beter gaat spelen.
Ik weet even niet tot welk jaar hij vast ligt bij Feyenoord maar als dat nog wat jaren verder is dan zou ik hem in de winterstop nog niet verkopen mits er een prijs van 17-18 miljoen geboden wordt. Als wij maar blijven hangen in de prijzen van 8 miljoen blijven wij laag in de boom zitten, als Nicolai bij ajax zou spelen leverde hij 30 miljoen op. Daar moet een ommekeer in komen, kijk naar de speler, ik geloof dat hij even na de winterstop weer op zijn oude niveau is.
Vind ik leuk
Vooruit +203
dinsdag 27 november 2018 om 19:26
Van Geel moet weer in de gaten worden gehouden. Verkopen is niet zijn sterkste kwaliteit. Hij verkoopt spelers tegen dumpprijzen. Let op Martin: geen speler onder de € 20 miljoen verkopen hoor !!!!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws