AD: Oranje weer met vier verdedigers, Tete verwijst Dumfries naar de bank

    AD: Oranje weer met vier verdedigers, Tete verwijst Dumfries naar de bank

    Gepubliceerd: vrijdag 16 november 2018 om 06:37vr 16-11-2018 om 06:37

    Het Nederlands elftal begint vrijdagavond met Kenny Tete in de ploeg aan de Nations League-wedstrijd tegen Frankrijk, verwacht het Algemeen Dagblad. De rechtsback van Olympique Lyon krijgt de voorkeur boven Denzel Dumfries.

    De vierkoppige Oranje-achterhoede lijkt verder te bestaan uit de vaste namen Virgil van Dijk, Matthijs de Ligt en Daley Blind, terwijl Jasper Cillessen op doel staat. Stefan de Vrij, Nathan Aké en Patrick van Aanholt lijken zich wederom tevreden te moeten stellen met een reserverol.

    Het middenveld is volgens het AD in handen van hetzelfde drietal als in de wedstrijd tegen Duitsland in oktober: Marten de Roon, Georginio Wijnaldum en Frenkie de Jong. Ook de aanval zal naar verwachting niet gewijzigd worden ten opzichte van de 3-0 zege op de Oosterburen. De van een blessure teruggekeerde Ryan Babel start vanaf links, naast Memphis Depay en Steven Bergwijn.

    Nederland en Frankrijk trappen vrijdagavond om 20.45 uur af in De Kuip. Wanneer de regerend wereldkampioen wint of gelijkspeelt, is het zeker van de groepszege in Poule 1 van Divisie A. Weet Oranje te winnen, dan veroordeelt het Duitsland tot degradatie naar Divisie B en heeft het poulewinst in eigen hand.

    De opstelling volgens het AD: Cillessen; Tete, De Ligt, Van Dijk, Blind; De Roon, Wijnaldum, Frenkie de Jong; Bergwijn, Memphis, Babel.

    Lees meer over:NederlandNederland

    Poll

    Wat wordt Nederland-Frankrijk?

    (2762 stemmen)

    Plaats een reactie

    Psv1989 +2491
    vrijdag 16 november 2018 om 06:41
    Winst Nederland in aantocht
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 07:11
    Koeman was gisterochtend bij Edwin Evers en daarin zei hij min of meer, dezelfde 11 op te stellen, als tegen Duitsland.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9526
    vrijdag 16 november 2018 om 09:19
    Het zou leuk zijn, maar realistisch vind ik het niet
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2491
    vrijdag 16 november 2018 om 09:54
    Hoezo niet ? Is best een aardig team wat we hebben dus moeten gewoon vol gaan voor de winst
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9526
    vrijdag 16 november 2018 om 09:57
    Dat zeker, maar om nu te stellen dat Koeman slechte keuzes maakt als ze verliezen vind ik wat ver gaan. Ze zijn gewoon de underdog en het is geen schande om van Frankrijk te verliezen
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 06:45
    Onbegrijpelijk dit, tete speelt praktisch niet.en begint in de basis, dumfries speelt wekelijks.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 06:45]
    Vind ik leuk
    Obl93 +2544
    vrijdag 16 november 2018 om 06:47
    Wat ik bijna nog aparter vind, is dat Blind nog de voorkeur krijgt boven de in bloedvorm verkerende Aké...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 06:47]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 06:49
    Daar verbaasd ik me iedere keer weer over, blind hoort niet thuis in het nederlands elftal.
    Vind ik leuk
    HansKlok +298
    vrijdag 16 november 2018 om 07:01
    Blind speelt met de week beter bij Ajax dus heel begrijpelijk dat hij speelt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 07:05
    Tegen goede tegenstander is blind kansloos.
    Vind ik leuk
    HansKlok +298
    vrijdag 16 november 2018 om 07:09
    Onzin. Dit zeg je nu alleen omdat toen hij nauwelijks speelde niet goed was. Kuddegedrag.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 07:12
    We zullen zien
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 08:07
    Zo is dat. Met een 'maar'. Velen hier zien alleen wat hun eigen opvatting versterkt. Na het kijken ook nog even de statistieken erbij pakken voor de broodnodige relativering aan alle kanten.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3429
    vrijdag 16 november 2018 om 08:11
    Nee je kiest voor matige spelers en zet wereldtop op de bank. Hoe kan je ervoor kiezen om de beste verdediger van italie op de bank te zetten?
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5971
    vrijdag 16 november 2018 om 09:11
    Omdat Virgil en De Ligt nog beter zijn....

    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:25
    Ik hoor hier veel mensen over blind. Ik vind hem zeker geen top. Ik denk toch dat hij voor een trainer fijn is om dingen in een wedstrijd aan te passen. Blind is scoort vaak een voldoende. Trainers houden van die zekerheid. Maar zou toch liever met een elftal voor de toekomst spelen om zo ook de ervaring te krijgen. Zie nu staan reageer op piet, maar bedoel dit algemeen op blind discussie. Dus laatste is mijn mening maar snap de trainer wel waarom hij het zo doet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 10:45
    De tegenstanders weten ook wat blind kan.Zet er een beetje druk op en de bal gaat naar achteren. Zo voorspelbaar is die gast. Waarom denk je dat hij altijd de bal zo lang mag hebben aan de zijkant .Hij doet er 8 van de tien keer niets mee.je kan al de spelers die voor hem stonden opnoemen er speelde er niet een redelijk.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 10:46]
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3429
    vrijdag 16 november 2018 om 09:37
    Van dijk ja, de ligt moet dat nog even bewijzen. Hij heeft afgelopen jaren zo veel punten gepakt voor lazio, vooral in de grote wedstrijden
    Vind ik leuk
    Hakbal +1003
    vrijdag 16 november 2018 om 07:10
    Volgens mij speelde hij tegen bayern en benfica zeer verdienstelijk. Vind de keuze voor tete ook begrijpelijk. Hij is verdedigend rustiger dan dumpfries. Aanvallend wel minder
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3429
    vrijdag 16 november 2018 om 08:14
    Een speler die nooit speelt mist wedstrijdritme. En als je geen goede backs hebt dan speel je zonder. Pas het systeem aan op de spelers en niet andersom. Je aanval is maig, zorg dat je elke wedstrijd de 0 houd.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5971
    vrijdag 16 november 2018 om 09:15
    Blind speelde goed inderdaad en wordt nog steeds beter elke week...

    Tete ben ik ook wel fan van maar de vorige keer tegen Frankrijk ging dat ook niet goed. Hij werd zelfs gewisseld voor Janmaat.
    Tete maakte een paar foutjes die puur te wijten waren aan weinig ritme. Was de 1ste keer dat dat duidelijk was. En sinds die tijd heeft ie niet gevoetbald dus beter zal t niet geworden zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 07:54
    Nieuw accountje met je Ajaxobsessie? Sneu
    Vind ik leuk
    Vak 129 +862
    vrijdag 16 november 2018 om 09:47
    Zo beroerd zijn Kiev, Bayern Munchen en Benfica niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:49
    Dat hebben we tegen Benfica, Duitsland, België en Bayern gezien...
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 07:38
    Vind dat blind prima speelt bij Ajax, maar hij is geen goede linksback. Mist simpelweg de snelheid, zeker tegenover mbappe. Verder was ik ook met Dumfries begonnen, juist omdat die wekelijks speelt. Tere is wel meer een vechter, maar Dumfries is in vorm
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 08:33
    Ho, best wel met je bericht eens. Maar is tete meer een vechter dan dumfries? Daar kan ik echt niet bij. Ik heb nog nooit een profvoetballer gezien met meer vechtersdrive als dumfries.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:47
    Ik vind dumfries meer een voetballer dan een vechter, maar neemt niet weg dat hij er vol voor gaat hoor. Ik verwacht dat hij snel de vaste rechtsback wordt in oranje.
    Vind ik leuk
    semi1946 +226
    vrijdag 16 november 2018 om 10:46
    Buiten dat is Dumfries een matig voetballer buiten zijn snelheid echt matig
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4830
    vrijdag 16 november 2018 om 08:09
    Dus goed spelen bij Ajax betekend automatisch het Nederlands elftal?
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3429
    vrijdag 16 november 2018 om 08:15
    Enkele goede wedstrijden... en jah dat zag je aan de ligt, waarom van dijk opstellen als ajax een talent heeft?!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:09
    Inderdaad. Door zijn blunders verloren wij van Bulgarije. Die jongen was er toen totaal niet klaar voor.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 09:34]
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3429
    vrijdag 16 november 2018 om 09:12
    Gewoon oprecht jammer voor die jongen, had er gewoon ervaring in gezet en had hem lekker mee laten trainen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9526
    vrijdag 16 november 2018 om 09:22
    Volgens mij liet de rest het ook behoorlijk afweten in deze wedstrijd
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:40
    Als de anderen 3 keer gescoord hadden dan had je gewonnen. Ben ik met je eens. Maar deze jongen was pas 17 jaar. Had pas 5 wedstrijden op eredivisieniveau gespeeld. Het Nederlands elftal is geen opleidingsinstituut. De beste spelers moeten spelen. Zijn blunders hebben ons het WK gekost.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9526
    vrijdag 16 november 2018 om 09:50
    Volgens mij hebben de blunders van de KNVB en de trainer Scholletje ons het WK gekost en niet een jochie van 18 jaar!!!
    Vind ik leuk
    Vak 129 +862
    vrijdag 16 november 2018 om 09:53
    Zijn blunders? Schei eens lekker uit. Beetje Ajax gefrustreerd?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 10:40
    Niet gefrustreerd. Ik ben geen fan van welke club dan ook.

    Je moet wel tegen kritiek kunnen. Ook als het kritiek op een Ajax-speler is. Feit is dat de Ligt liep te blunderen die wedstrijd. Dat jochie had niet opgesteld mogen worden die wedstrijd. Fout van Blind (sr). Dat jochie had niet opgesteld moeten willen worden. Hij accepteerde zijn basisplek, dus moet hij ook zijn verantwoordelijkheid nemen. De blunders waren zijn verantwoordelijkheid, dus zijn fout.

    Hieronder het spelersverslag van die wedstrijd. Maar je had het zonder Ajaxbril ook gewoon kunnen constateren.

    "Het gedroomde debuut van Matthijs de Ligt liep uit op een drama. Ondanks het feit dat de piepjonge Ajacied met zijn 17 jaar en 225 dagen historie schreef, werd het een beroerde avond voor hem. De zenuwen namen al snel de overhand, toen hij meteen een vrije trap veroorzaakte op een gevaarlijke plek. Daarna ging hij niet vrijuit bij beide tegengoals van Delev, waarbij zijn draaicirkel niet al te groot leek. Toch kan je het De Ligt niet aanrekenen, met pas 267 eredivisieminuten in de benen. Dat kan je bondscoach Danny Blind wel."

    En dan werd hij ook nog in de rust gewisseld.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3429
    vrijdag 16 november 2018 om 14:16
    Kijk naar zijn reacties. De Ligt heeft volgens hem meer ervaring dan de vrij, hij zet zichzelf met elke opmerking meer voor lul.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:50
    Houd nou ff op mensen. Blind speelt al jaren in oranje, is derde geworden op een WK, heeft de EL gewonnen en meerdere kampioenschappen. Op basis van die ervaring (plus het feit dat hij met z'n 28 jaar een van de meest ervaren spelers is) is het terecht dat hij er bij zit en voor het centrum een optie is. Ik snap dat Koeman hem op links zet vanwege bovenstaande redenen en het feit dat hij goed speelt bij Ajax, maar zelf zou ik er iemand neerzetten die veel sneller is. Het zal tegen de Fransen toch ook wel een paar keer achteruit rennen worden en de ligt en van dijk zijn geen sprinters. Dan heb je twee backs nodig die gaten dicht kunnen rennen.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5971
    vrijdag 16 november 2018 om 12:35
    Dat waren blunders ja (al kreeg hij ook nul ondersteuning van Martins Indi) maar misschien weet je nog dat er niemand anders fit was destijds... hij had 2 linkspoten kunnen opstellen en Hoedt zn debuut laten maken maar die speelde de wedstrijd daarna en maakte 2 net zo grote blunders tegen Italië maar tja dat was een oefenwedstrijd dus niet zo erg

    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 12:57
    Er was dan toch wel een verdediger te vinden met meer ervaring? Tom Beugelsdijk zou zelfs een betere optie geweest zijn.
    Vind ik leuk
    semi1946 +226
    vrijdag 16 november 2018 om 10:48
    Ajaxieden krijgen zo wie zo sneller de voorkeur ,de Vrij is ook beter dan de Ligt ,de ligt word behoorlijk gehypt ziehem nog steeds blunders maken !!!
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3429
    vrijdag 16 november 2018 om 11:10
    De ligt is goed, maar nog niet veel getest. De vrij presteert jaren goed onder druk. In potentie kan de ligt misschien nog verder komen maar dat is van zo veel afhankelijk
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 14:09]
    Vind ik leuk
    Vak 129 +862
    vrijdag 16 november 2018 om 13:43
    Niet veel getest? OK dan, haha!

    Laten we gewoon eerlijk zijn. De Vrij mag niet eens naar de veters van De Ligt kijken. Is het verschil tussen 4 en 60 miljoen.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3429
    vrijdag 16 november 2018 om 14:08
    De vrij is al 2 jaar de beste verdediger van de serie A, daar speelt hij jaren tegen clubs als juve, napoli, ac milan, as roma, inter... net wat anders dan fortuna en emmen en 1x tegen bayern.

    Maar gaan we, buiten de cl, el en beker wedstrijden om al ten minste 4x tegen deze ploegen gespeeld, dat noem ik wel wat meer getest onder druk ja.
    Vind ik leuk
    Vak 129 +862
    vrijdag 16 november 2018 om 14:58
    Nee. JIJ vindt hem de beste verdediger. Maar dat is natuurlijk niet zo hé. De beste verdediger speelt niet voor een clubje als Inter. Pure middelmaat. Vandaar dat een Koeman, die De Vrij goed kent, gewoon voor De Ligt kiest. Is een leveltje of 5 hoger dan De Vrij.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3429
    vrijdag 16 november 2018 om 15:49
    Gazetta della sport en nog enkele andere hadden de vrij als de beste van italie, dat ben ik dus niet maar dat zijn alle italiaanse voetbalkenners. Toen hij weg ging bij lazio kon hij naar alle ploegen, exhter wilde hij in italie blijven voor zijn vriendin.

    Ik ben voetballiefhebber genoeg om te zien dat de ligt talent heeft maar hij moet het laten zien op een hoger niveau
    Vind ik leuk
    Vak 129 +862
    vrijdag 16 november 2018 om 23:41
    Tja. Ga je met je De Vrij. Leuke baller. Maar De Ligt vinden alle kenners toch even een tikje beter. En terecht.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3429
    zaterdag 17 november 2018 om 08:55
    In potentie misschien ja, maar italianen weten niet zo veel over verdedigen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5971
    zaterdag 17 november 2018 om 13:43
    Hij was gisteren foutloos tegen Mbappe en Griezmann al deed hij het niet alleen nee.
    Maar dat zijn best aardige spelers.
    Net als Ronaldo, Lewandowski, enz
    De laatste blunder van De Ligt is lang geleden hoor. Kan een aantal wereldtoppers opnoemen die veel vaker in de fout gaan, zoals Ramos de laatste maanden
    Vind ik leuk
    semi1946 +226
    zaterdag 17 november 2018 om 15:14
    de Ligt onopvallend ,gisteren hij deed mee en dat was het ,De Roon knapte veel vuil werk voor hem op daardoor kwam hij niet onder druk !! Nu weer niet gaan hypen hoe geweldig de Ligt was . en de Vrij is in alles beter !!!
    Vind ik leuk
    markie +1293
    vrijdag 16 november 2018 om 08:16
    Blijkbaar wel
    Vind ik leuk
    Vak 129 +862
    vrijdag 16 november 2018 om 09:49
    Uiteraard. Dat is logisch. Sowieso.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10076
    vrijdag 16 november 2018 om 08:23
    Yup, maar Blind speelt wel alleen goed op CV en daar heeft ie in oranje teveel concurrentie. Aké speelt elke week uitstekend op links.

    Als je en met Blind en met Tete speelt, heb je geen enkele diepgang van achteruit.
    Vind ik leuk
    floormunges +1118
    vrijdag 16 november 2018 om 09:32
    Die clown? Dat ka n echt niet meer schande dat Ake niet speelt in alle opzichten 4 klasse beter
    Vind ik leuk
    Obl93 +2544
    vrijdag 16 november 2018 om 12:22
    Blind heeft alleen wekelijks een ander niveau tegenover
    Zich dan Ake.
    Vind ik leuk
    zomer +1307
    vrijdag 16 november 2018 om 07:48
    Is wel bijzonder, iedere trainer (van Gaal, Hiddink, Blind, Advocaat) hebben altijd gekozen voor Blind, alleen 70% / 80% van de voetballiefhebbers is nooit voor Blind geweest. Altijd krijgt die jonge kritiek. Al speelt ie de beste pot van zijn leven, dan nog zegt half nederland dat ie niet thuis hoort in oranje.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 08:19
    Op dit moment vind ik Blind wel de beste linker middenvelder. Maar aub niet achterin. Daar heeft Koeman nu betere voor in de plaats.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 08:19]
    Vind ik leuk
    zomer +1307
    vrijdag 16 november 2018 om 08:21
    Daar kan ik me wel in vinden.
    Vind ik leuk
    hantayo +1146
    vrijdag 16 november 2018 om 14:18
    Beter was centraal Ake - V Dijk - d Ligt, met blind als opkomende linksback, rechtsback ?, midden de jong - vd beek - wijnaldum, en babel - depay voorin. Als Frankrijk druk gaat zetten, zoals Koeman nu wil, staan de spitsen geïsoleerd, en achterin is er niemand met genoeg snelheid.
    Vind ik leuk
    hantayo +1146
    vrijdag 16 november 2018 om 14:19
    Tegen Benifa was ie dramatisch, maar de wedstrijden daarvoor zeker beter in vorm geraakt.
    Vind ik leuk
    jochempje +3624
    vrijdag 16 november 2018 om 08:14
    Gelukkig denken mensen die wel voetbalverstand hebben daar anders over.
    Vind ik leuk
    Kuip +8482
    vrijdag 16 november 2018 om 07:50
    Nee, van Aanholt is een echte linksback. Die had daar moeten spelen. Blind moet op het middenveld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 08:13
    Bedoel je de wedstrijd vanavond? Zo ja, de opstelling is nog niet bekend...
    Verder kijkt professionele coaches verder dan ons aller neus lang is. Koeman stelt het beste team op. Dat is niet noodzakelijk de som van de beste spelers voor iedere positie. Koeman kiest neus geen opstelling waarmee hij verliest.
    Vind ik leuk
    Kuip +8482
    vrijdag 16 november 2018 om 08:41
    Als ie vanavond verliest heeft ie toch voor de verkeerde opstelling gekozen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9526
    vrijdag 16 november 2018 om 09:25
    Volgens mij verliezen ze dan van de huidige wereldkampioen, dat zou niet meer dan logisch zijn voor een ploeg die al twee eindtornooien thuis op de bank zit met een bakje popcorn
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 12:15
    Dat is ten eerste iets anders en ten tweede wijsheid achteraf terwijl je nog niet eens weet of het elftal met een andere opstelling wel had gewonnen. We zitten hier toch niet om elkaar vliegen af te vangen?
    Vind ik leuk
    Garrincha +225
    vrijdag 16 november 2018 om 08:15
    Je hebt zn laatste wedstrijd niet gezien denk ik... tegen Newcastle. Werd Ake toch redelijk weggespeeld door Salomon Rondon.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 08:20
    Dat mag toch een keer?
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1303
    vrijdag 16 november 2018 om 08:26
    Zal wel te maken hebben met zijn posities...hij kan van linksback doorschuiven naar het middenveld.
    Vind ik leuk
    Castromann +7950
    vrijdag 16 november 2018 om 08:53
    Idd.... onbegrijpelijk dat Blind nog wordt geselecteerd.
    Zonder deze knakker hadden we de afgelopen 4jr 2x een eindronde gespeeld ipv thuis te blijven.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9526
    vrijdag 16 november 2018 om 09:26
    Tuurlijk man, het kwam allemaal door Daley
    Vind ik leuk
    semi1946 +226
    vrijdag 16 november 2018 om 10:43
    Dit vind ik een slechte zet van Koeman Aké is beter en sneller als Blind Mbape speelt Blind het licht uit de ogen ,Blind zal hem vaak kwijt zijn .
    Vind ik leuk
    Jozef +40095
    vrijdag 16 november 2018 om 06:52
    Als je goed gekeken hebt, dan zag je dat Dumfries in de CL bepaald niet uitblonk en dat hij bij Oranje tegen Duitsland ook niet onberispelijk was. Ik begrijp Koeman wel. Dumfries is momenteel een te onzekere factor.

    NB. Ik heb niks tegen Dumfries trouwens. Hij komt er wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 06:54
    Iedereen speelt wel eens een mindere wedstrijd. Vindt toch dat hij het uitstekend doet. We zullen zien.
    Vind ik leuk
    Jozef +40095
    vrijdag 16 november 2018 om 07:00
    Nogmaals, niks tegen Dumfries, ik zag hem in februari dit jaar liever naar Ajax komen toen die Deen gekocht werd.

    Maar laten we wel realistisch zijn. Bij PSV doet hij het prima in een competitie die zwak blijkt. In de CL en bij Oranje laat hij nog de nodige steekjes vallen. De lat moet bij Oranje voor iedereen even hoog liggen. Een fout van Dumfries is net zo erg als een van Cillessen , De Ligt of Tete... Tete stelt ondanks gebrek aan ritme zelden teleur in topwedstrijden, al moet hij natuurlijk wel ergens aan de bak...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 07:06]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 08:21
    De laatste keer vond ik hem juist verdedigend tegenvallen, vooral de 1e helft. Tete dan.
    Vind ik leuk
    Castromann +7950
    vrijdag 16 november 2018 om 08:55
    Tete is n bron van onrust. Wilde tackles en een passing van 0,0
    Start je met blind en tete op de flanken dan kunnen we het telraam erbij halen....dan maakt frankrijk er 4a5.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 08:58
    Ik vond Ake en Dumfries het eigenlijk best wel leuk doen.
    Vind ik leuk
    Jozef +40095
    vrijdag 16 november 2018 om 09:25
    Hij is na zijn overstap naar het buitenland net als zoveel talenten niet beter geworden inderdaad. Het zou jongens van 20 toch eens aan het denken moeten zetten. Ze gaan echt enkele jaren te vroeg.

    Tête speelde inderdaad niet meer zo goed als dat we mogen verwachten op basis van wat we van hem weten. Daarentegen vind ik dat veel fouten van Dumfries wel heel erg met de mantel der liefde bedekt worden...
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:33
    Dumfries stond bijna wel helemaal alleen op rechts. Wijnaldum speelde zowat linksbuiten. Al kan zeker de voorzet wel veel beter.


    Frankrijk en Duitsland zou ik nog ff aankijken. Zou ik denken.
    Vind ik leuk
    Jozef +40095
    vrijdag 16 november 2018 om 09:35
    Ach, we zien het wel. Maakt me allemaal niet zoveel uit. I gedachten zie ik echter nog het spectaculair goed verdedigen van Tete in zijn eerste seizoen en dat zou ik graag weer terug zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:41
    Ik vond hem de beste verdediger in NL. Alleen die 1e helft was echt niet best
    Vind ik leuk
    Jozef +40095
    vrijdag 16 november 2018 om 09:44
    Dat geef ik toe. Hij moet meer spelen.

    Wordt je gelukkiger van Dumfries die blijkbaar nog veel fout mag doen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:47
    Daar hoop ik misschien nog op vooruitgang. Tete heeft een rare keuze gemaakt, in het belang van Raiola.

    Zie dat maar weer eens op de rails te krijgen.
    Vind ik leuk
    Jozef +40095
    vrijdag 16 november 2018 om 09:49
    Op zich was een keuze voor Lyon te billijken, maar hij had gewoon nog minimaal 2 jaar moeten blijven en doorontwikkelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 06:59
    dumfries is rommel, verdedigen ken ie niet
    Vind ik leuk
    Hakbal +1003
    vrijdag 16 november 2018 om 07:11
    Dump (die) fries
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4765
    vrijdag 16 november 2018 om 07:36
    Blind wel?
    Zo ken ik er wel meer die rommel zijn en meedoen.
    Onderbouw het eens.
    Vind ik leuk
    jochempje +3624
    vrijdag 16 november 2018 om 08:15
    Het feit dat Dumfries niet gaat spelen en Blind wel zou al genoeg moeten zeggen.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4765
    vrijdag 16 november 2018 om 08:55
    Ja dat zegt dat Blind linksback gaat spelen en Dumfries op rechtsback gepasseerd is.
    Maar wees eerlijk en kijk niet door een Ajax bril.
    Is Blind de beste linksback van Nederland?
    Of komt hij daar veel te veel snelheid voor tekort?

    Zelfs veel Ajacieden zeggen dat het geen echte linksback is maar meer een nr 6 op het middenveld.
    Daar is hij wel nuttig.

    Maar jochempje, goede onderbouwing van jou.
    Hetzelfde kun je zeggen dat Bergwijn wel speelt en de Vrij niet toch?
    Vind ik leuk
    pietprecies +7771
    vrijdag 16 november 2018 om 07:44
    Misschien om dat Tete verdedigend veel beter is dan Dumfries?

    Misschien dat dat wel belangrijk is tegen een veel sterker team zoals Frankrijk?
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4221
    vrijdag 16 november 2018 om 08:14
    Tete is verdedigend ook niks hoor. Straalt ook hekemaal niks uit. Loopt als een zak hooi op het veld.
    Dumfries zal best nog foutjes maken maar is wel de toekomst. En straalt met zijn grote teen meer uit dan herl tete bij elkaar
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 08:08
    Dumfries overtuigt ook elke week. Die heb ik dit seizoen nog niet slecht zien spelen, vooral in topwedstrijden niet.
    Vind ik leuk
    jochempje +3624
    vrijdag 16 november 2018 om 08:16
    Heerlijk, dat sarcasme
    Vind ik leuk
    Spartan +7035
    vrijdag 16 november 2018 om 08:37
    Los daarvan, ik vind Dumfries ook gewoon beter op dit moment.
    Vind ik leuk
    semi1946 +226
    vrijdag 16 november 2018 om 10:41
    Maar Tete is beter als Dumfries ,we spelen tegen Frankrijk en niet tegen Groningen !!! buiten zijn snelheid is Dumfries een matig voetballer
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 06:45
    Tete is ook een betere voetballer als dumfries. Kom op NL, pak die Fransen.
    Vind ik leuk
    KvhZ +1387
    vrijdag 16 november 2018 om 06:45
    Nog niet misschien. Dumfries moet er gewoon in
    Vind ik leuk
    mazu +2790
    vrijdag 16 november 2018 om 06:48
    Tete is een prima back, maar speelt nauwelijks. Betere voetballer? Zeker niet, betere vedediger? Misschien. In ieder geval zeer onlogisch dat hij speelt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 07:30]
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    vrijdag 16 november 2018 om 06:49
    Hij kan kwalijk de opstelling van de buschauffeur doen. Élke keuze is persoonlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 06:56
    Heeft het AD het al 1x goed gehad?

    Ik kan het mij niet herinneren.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 06:57]
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    vrijdag 16 november 2018 om 06:59
    Dat ook, natuurlijk.. 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 07:18
    Hahaha, me like! Het verbaast mij werkelijk dst mensen het vreemd vinden dat een bondscoach zelf kiest...

    Hier een keer een discussie gehad met iemand die vond dat de bondscoach geen rekening hield met de publiek opinie. Hahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 08:29
    Haha, meen je? Je zou dan maar in de schoenen van Koeman staan en met 17 miljoen mensen de discussie aan moeten... Ik heb daarnaast het volste vertrouwen in Koeman. Als hij denkt met Tete te moeten beginnen, prima.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 08:32
    Ja echt waar, je zal er inderdaad maar mee te maken hebben. Mijn vertrouwen in Koeman is ook groot. Doet geen rare dingen, spreekt heldere taal en heeft een heldere kijk op voetbal.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    vrijdag 16 november 2018 om 10:03
    Tja, een bondscoach moet blijkbaar ook een populist zijn...
    Vind ik leuk
    mazu +2790
    vrijdag 16 november 2018 om 07:33
    Je hebt gelijk, reactie aangepast.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    vrijdag 16 november 2018 om 10:00
    Ja, nou slaat mijn reactie als tang op Dirk 😉.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9526
    vrijdag 16 november 2018 om 09:44
    Een speler die niet speelt bij zijn club hoort niet in Oranje!
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    vrijdag 16 november 2018 om 06:48
    It's Tete-time.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3533
    vrijdag 16 november 2018 om 06:51
    Dikke nederlaag. Blind zal alle hoeken van het veld gaan zien. Komt te kort als LB. Had daar liever Aké gezien.

    1-3 Frankrijk.
    Vind ik leuk
    Jozef +40095
    vrijdag 16 november 2018 om 06:56
    Harrie, wat ben je een zeiksnor.

    Wint Oranje mét Blind, dan is het ondanks Blind.
    Verliest Oranje mét Blind, dan is het door Blind.

    VP is verworden tot een vreselijk infantiel gebeuren met kleuters die hun mening laten beïnvloeden door clubvoorkeur. Bah.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    vrijdag 16 november 2018 om 07:12
    En zoals elke kenner weet: er is niets mis met onze Daley 😉.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 07:13]
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3533
    vrijdag 16 november 2018 om 09:35
    Heeft niets met club voorkeur te maken. Ik vind Blind geen LB. Zie hem liever als controlerende middenvelder spelen. Daar is hij veel sterker.
    Maar blijkbaar mag je Ajax spelers niet aanvallen van jou. Hoe kinderachtig ben je dan. Dus kijk eerst naar jezelf voor je over andere oordeelt.
    Vind ik leuk
    Jozef +40095
    vrijdag 16 november 2018 om 09:42
    Iedereen doet maar wat ie wil hoor...

    Blind wordt steeds buitenproportioneel hard aangepakt en kan in de ogen van weinig mensen goed doen.

    Ik zeg alleen dat vooraf aan de uitwedstrijd tegen Frankrijk hetzelfde werd beweerd en hoe dan ook: zo slecht stond het niet allemaal en Blind werd niet op een hoopje gespeeld. Ik vind het een stille en nuttige kracht die een team zeker niet minder maakt. Niet voor niets was hij voor van Gaal een zekerheidje en deed hij het prima bij United en nu ook bij Ajax. Feit is gewoon dat elke bal verkeerd wel erg breed uitgemeten wordt. Daar wil ik wat tegengas aan geven, niks meer of minder...
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3533
    vrijdag 16 november 2018 om 09:45
    Blind is door eigen aanhang ook afgebrand tot het bot. Kostte hem bijna zijn carrière. Maar door hard werken is hij weer boven gekomen.

    Vind ik leuk
    Jozef +40095
    vrijdag 16 november 2018 om 09:53
    Mijn respect heeft hij. Het is een beschaafde kerel, die nooit gekke dingen doet.

    Hij speelt bij Ajax en dat lijkt reden om hem telkens tot diep onder te grond af te breken. Zonde, want dat verdient hij absoluut niet. Ook niet toen hij bij Ajax zo afgezeken werd...
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3533
    vrijdag 16 november 2018 om 22:45
    Jozef ik moet mijn reactie herstellen. Wat speelde NL als een baas. Niet verwacht maar geweldig om te zien. Blind ook gewoon een goede pot.
    Er is weer hoop nade Nederlandse barre dagen.
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1362
    vrijdag 16 november 2018 om 06:57
    Lekker veel vertrouwen!
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3533
    vrijdag 16 november 2018 om 09:33
    Nee zeker nog niet. Dat er van een matig Duitsland gewonnen wordt zegt me vrij weinig. Leuk voor de statistieken, maar meer nog niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:03
    Blind was gewoon goed, wedstrijd dik verdiend gewonnen.
    Vind ik leuk
    HansVites +5330
    vrijdag 16 november 2018 om 06:52
    Ik maak me meer zorgen om Blind als linksback tegen Mbappe, ik zou daar een snellere jongen als van Aanholt tegen over zetten.
    Vind ik leuk
    Jozef +40095
    vrijdag 16 november 2018 om 07:09
    Er tegen Mbappé uitgelopen worden is al velen overkomen. Misschien is juist goed positiespel hét wapen om hem te neutraliseren. En misschien aanvaarden dat het een wonderkind is waar geen kruid tegen opgewassen is als hij zijn dag heeft.

    Dezelfde vrees bestond vlak voor de wedstrijd uit enkele maanden terug.
    Ik vond dat het met Blind niet onaardig ging daar...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 09:45]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 07:20
    Volgens mij geen één keer eruit gelopen.
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2264
    vrijdag 16 november 2018 om 07:46
    Precies. We hebben niemand die Mbappe eruit loopt. En Blind is gewent om niet op snelheid te verdedigen maar dat juist met positiespel te doen. Dan is hij dus juist de goede keus.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 06:53
    Belachelijk
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 06:55
    Er was eens een krant, en die voorspelt heel vaak sprookjes, maar gelukkig leeft de krant nog steeds van zijn onzin.
    Vind ik leuk
    Jozef +40095
    vrijdag 16 november 2018 om 07:03
    Afkomstig uit een stad waar men blijkbaar graag in sprookjes gelooft?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 07:04]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 07:47
    In een sprookjes zit nog een kern van waarheid. In die onzin uit Ansterdam niet.
    Vind ik leuk
    Jozef +40095
    vrijdag 16 november 2018 om 09:33
    Ach, wie weet... ik zie graag de realiteit van vandaag de dag....
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:34
    De waarheid weet men vandaag de dag, goed verborgen te houden.
    Vind ik leuk
    Jozef +40095
    vrijdag 16 november 2018 om 09:36
    Ach, we weten toch allemaal dat de huidige stand van zaken alles met omkoping en niets met talent heeft te maken?🤔🤔🤔
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:45
    Dat merk je ook aan de landen om ons heen.
    Om een bal door te laten voor 2 ton is erg aanlokkelijk.
    Een eigen doelpunt valt niet op. En een penalty is zomaar gegeven, voor een paar rot centen.
    Wat moet ik nog geloven dan?

    Waar zit ik naar te kijken dan? Naar Netflix?
    Vind ik leuk
    Jozef +40095
    vrijdag 16 november 2018 om 09:47
    Kijken naar sport op die manier zou ik niet meer leuk vinden, Wim. De wereld is rot, ik weet het, maar ik vind dat een mens moet blijven geloven in het goede, anders is niks nog leuk...
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    vrijdag 16 november 2018 om 07:14
    De Fabeltjeskrant?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    vrijdag 16 november 2018 om 06:59
    Ronald ga nou geen blind taferelen vertonen.

    Lompe zet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 07:03
    Gewoonweg belachelijk.
    Tête speelt niet, waarom niet...Wellicht is hij dus niet genoeg voor de 11 van Lyon...al maanden niet.

    Diverse backs spelen wekelijks en komen op de bank of worden niet geselecteerd.

    Lang leve interland voetbal, en nee het gaat me niet waar tete eerst heeft gevoetbald. Het gaat om het principe, het is gewoon een jan doedel actie wederon van de bondscoach " ik selecteer alleen de spelers die spelen"

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 07:04]
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1377
    vrijdag 16 november 2018 om 07:19
    Denk dat de meeste bankspelers van Lyon nog te goed zijn voor psv. Tete speelt misschien weinig maar ik denk dat hij gewoon beter is dan Dumfries, wanneer t goed uitpakt zie je hier straks weer iedereen juichen dat Koeman t heeft beslist behalve PSV'ers natuurlijk omdat het ten koste ging van een speler van hun, redelijk begrijpelijk overigens.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 07:32
    dank je, het gaat me niet om de club.

    Het gaat erom dat je geen wedstrijdritme hebt, daarom vind ik het gewoonweg belachelijk. Ook met cillissen & dat gezever over trainen met Messi.

    Jij werkt wekelijks voor alle klanten van je bedrijf en degene die in al maandenlang (!) in de kantine zit mag wel mee naar de grootste klant en jij niet.

    Maar goed de bondscoach beslist.


    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 07:34]
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1377
    vrijdag 16 november 2018 om 07:39
    Je gokt ook precies in de goede richting waar ik in werk hahaha. Ja natuurlijk begrijp ik het ook wel omdat hij gewoon geen wedstrijdritme heeft, maar gelukkig is dit de opstelling van het AD en die staan dr niet echt bekend om dat ze alle opstellingen altijd goed hebben. 😉
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4765
    vrijdag 16 november 2018 om 07:42
    Gaat al decennia's zo.
    Of het lievelingetje, of hij was zo goed vroeger, of hij traint met de besten of ............
    Altijd is er wel een reden om spelers wel of niet te selecteren
    Wat dacht je van Veltman?
    Nu geblesseerd anders had hij ook nog een kans gemaakt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 07:21
    Dat zegt deze bondscoach dus niet.
    Vind ik leuk
    Analist +277
    vrijdag 16 november 2018 om 07:37
    Ik snap wel de keuze van Koeman. Verdedigend is Tete gewoon sterker, aanvallend wat minder dan Dumpfries en aangezien ze deze wedstrijd meer gaan verdedigen dan aanvallen, snap ik wel dat Tete dan speelt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 07:11
    Ander wedstrijden was het weer helemaal niks
    Vind ik leuk
    Ozpo +521
    vrijdag 16 november 2018 om 07:37
    Wat mij dan opvalt is dat er 7 spelerins instaan die bij Ajax gespeeld hebben of nog spelen.

    Dat vind ik dan wel weer mooi
    Vind ik leuk
    erikv78 +200
    vrijdag 16 november 2018 om 07:42
    Ik zou De Vrij als RB laten spelen, verdedigend zeer sterk
    Vind ik leuk
    Kuip +8482
    vrijdag 16 november 2018 om 07:46
    Het zal mij benieuwen of deze opstelling wel klopt. Tot nu toe zit het AD er altijd naast.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1876
    vrijdag 16 november 2018 om 07:56
    Ik vind Blind op linksachter en Bergwijn op rechtsvoor helemaal niks. Voor de rest kan ik er mee leven.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13308
    vrijdag 16 november 2018 om 07:56
    Goede opstelling, al vind ik eigenlijk dat Donny ook moet spelen, maar ja je kan er maar 11 opstellen..
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    vrijdag 16 november 2018 om 08:00
    Het is nog steeds vreemd dat Koeman verdedigend niet met drie centralen speelt. Hij had ooit gezegd dat dit Dé opstelling zou zijn en misschien nog weleens zou rouleren. Nou dat rouleren is nog steeds aan de gang.

    Met spelers als Aké en vooral De Vrij op de bank vind ik deze opstelling echt onzin. Wie zet die twee nou continu op de bank?
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1779
    vrijdag 16 november 2018 om 08:06
    Als psv-er zou ik gewoon bedanken, net als ake. Wat een rampzalige opstelling.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 08:06
    Tete ipv Dumfries? Belachelijk 😂
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4221
    vrijdag 16 november 2018 om 08:11
    Valt me tegen van koeman en is ook niet te verdedigen. Dumfries voetbalt elke week en gewoon goed ook. Tete voetbalt echt nooit.

    Beetje dom van koeman
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 08:11
    Dus frankrijk.komt.over de linkerflank.ongelofelijk dat blind er staat.we hebben ook nog willems en pieters o.a. doen het veel beter dan blind op links.blind is zeker bruikbaar,maar niet op die positie.laat hem als invaller komen in cv of middenveld indien nodig.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 08:11]
    Vind ik leuk
    ritje +313
    vrijdag 16 november 2018 om 08:18
    hallo Koeman weet wat hij doet? Vanavond moet er tegen Frankrijk gewonnen worden! Want als het op de laatste wedstrijd tegen Duisland aankomt? Dan kunnen wij het vergeten! maar daar is Koeman zich terdegen van bewust! Laten we voor NED hopen op een goed resultaat! mvg ritje
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    vrijdag 16 november 2018 om 08:25
    Logische keuze . Een bankzitter is immers fitter
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    vrijdag 16 november 2018 om 09:07
    Maat, ik moet 'm maken.


    Dan ben jij enorm fit natuurlijk. 😂
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    vrijdag 16 november 2018 om 09:08
    hahaha , ik ben in topconditie zelfs en ik zou zo kunnen spelen ........

    maar zeg het niet tegen koeman ,straks roept ie me nog op ook
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 08:33
    Het zal wel zo zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 08:38
    Nou, breaking news zeg.
    Vind ik leuk
    Strijp +13990
    vrijdag 16 november 2018 om 08:50
    In mijn ogen opmerkelijk, mijn eerste gedachte is, AD, doen alles weer voor de kliks, elke keer controversiële opstellingen naar voren brengen. Maar mocht het echt zo zijn vertrouw ik er op dat Koeman het goed bekeken heeft. Echter, heeft Tete dit naar in de competitie enkel 1 invalbeurt gehad. Opmerkelijk.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    vrijdag 16 november 2018 om 09:03
    Vreemde keus van Koeman om Tete daar neer te zetten.Is momenteel ver teruggezakt in de pikorde bij Lyon. Dumfries is nu verder dus een vreemde keus. Tete mag zelfs weg bij Lyon.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 09:05]
    Vind ik leuk
    Strijp +13990
    vrijdag 16 november 2018 om 09:21
    8 maal tribune klant en 1 maal invaller op het middenveld, rest bank. Heb net op twitter de Franse reacties bekeken, die liggen in een deuk.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    vrijdag 16 november 2018 om 09:26
    Ja snap ik. Al vreemd dat hij erbij zit. Heb Tete altijd een goede back gevonden. Maar die is inmiddels zo ver terug gevallen. Die moet eerst aan spelen toekomen. Dumfries heeft Tete aan alle kanten ingehaald.
    Vind ik leuk
    Strijp +13990
    vrijdag 16 november 2018 om 09:15
    Tete heeft dit seizoen 8 wedstrijden van de tribune bekeken, 3 als bankzitter en 1 wedstrijd noodgedwongen ingevallen als middenvelder. Ik kan me dit niet voorstellen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:23
    Oke
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:25
    Zijn er mensen mee eens dat van Aanholt of Aké een kans moeten krijgen op de linksback? Al helemaal tegen dit Frankrijk met Mbappé aan de rechterflank. Bovendien laten van Aanholt en Aké wekelijks zien in de hoogste voetbalcompetitie hoe goed ze zijn.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    vrijdag 16 november 2018 om 09:27
    Ja. Ik ga voor de Haagse Ake.
    Vind ik leuk
    0260165 +663
    vrijdag 16 november 2018 om 09:37
    Weet niet of Bergwijn in deze vorm de beste optie is, maar dan kan Promes er in elk geval later met frisse energie er bovenop klappen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:53
    Koeman is een prutser. Als ik Dumfries was, dan zou ik me toch behoorlijk gepiepeld voelen. Maar het is duidelijk; het gezeik is alweer begonnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 10:29
    Aub geen blind, zet dan ake erneer, anders word blind er weer uitgelopen door mbappe.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 11:13
    ..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 11:14]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 11:30
    Dumpries komt er wel. Had van Tete verwacht dat hij inmiddels wel de status zou hebben dat je er niet omheen kan. Dat hij moet strijden met Dumpries geeft alleen al aan dat Dumpries goed bezig is en Tete een beetje stil staat in zijn ontwikkeling. Al met al erg benieuwd naar vanavond. Frankrijk zal niet meer naar Nederland kijken zoals voorheen. Ik bedoel niet dat ze zomaar gaan winnen, maar dat er rekening met Nederland gehouden wordt.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1919
    vrijdag 16 november 2018 om 11:56
    Ja Dumpries, dat is er een hoor!
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1919
    vrijdag 16 november 2018 om 11:55
    Hahaha een bankzitter in de basis ipv de nieuwe held van PSV, grappig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 12:31
    Toch bevalt Dumfries me wel. Zo'n irritant rotjoch dat je 3 a 4 keer voorbij kan, maar dan ben je hem nog niet kwijt. Groot en sterk ook. Bij mij daarom iets in het voordeel t.o.v. de ook degelijke Tete.
    Vind ik leuk
    Mario1984 +547
    vrijdag 16 november 2018 om 12:36
    Speelt Frankrijk normaliter met 2 of 3 spitsen ?
    Als ze spelen met 2 spitsen, zou ik Dumfries laten starten en met 3 aanvallers Tete. Maar ik zou Ake of Van Aanholt als linksback zetten in plaats van Blind. Vooral met de snelheid van Mbappe.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws