Memphis heeft geen spijt: Dat het naar buiten kwam, was wonderlijk

Memphis heeft geen spijt: "Dat het naar buiten kwam, was wonderlijk"

Gepubliceerd: vrijdag 16 november 2018 om 10:59vr 16-11-2018 om 10:59

Memphis Depay baalt van de consternatie die onlangs ontstond rondom zijn persoon. In de Franse pers lekte een sarcastische preek van Olympique Lyon-trainer Bruno Genesio uit.

Genesio gaf Memphis een standje in de Lyon-kleedkamer, nadat de aanvaller publiekelijk had geklaagd over het feit dat hij niet altijd een basisplaats heeft. "Wat er in de kleedkamer wordt gezegd, gaat vaak niemand wat aan", reageert Memphis tegenover de NOS. "Dat het naar buiten kwam, was wonderlijk. Ik heb gezegd wat ik heb gezegd. Dat waren duidelijke woorden en dat was - met alle respect - hoe ik het op dat moment zag."

De Lyon-aanvaller moest deze week ook weer praten over een inbraak in september, toen er naar verluidt voor anderhalf miljoen euro aan spullen werd meegenomen. "Ik kreeg meteen weer dat soort vragen, over die inbraak, en of de boeven al zijn gepakt. Dat is mijn persoonlijke leven. Als je onder een vergrootglas leeft, krijg je zulke vragen. Maar het is inderdaad minder dan twee jaar geleden bij Manchester. Toen kreeg ik alleen maar dat soort vragen."

Plaats een reactie

N.E.C. +711
vrijdag 16 november 2018 om 11:07
Vervelend mannetje..
Vind ik leuk
mba4u2c +3593
vrijdag 16 november 2018 om 11:24
Seikert!
Vind ik leuk
Doenorma +130
vrijdag 16 november 2018 om 13:17
Vindt ik ook van jou op basis van een zin die je uitkraamt...logisch toch
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4640
vrijdag 16 november 2018 om 11:11
Ja... als je de telefoon opneemt tijdens een interview en je zegt: Sorry, is alarmcentrale van mijn huis, moet je niet raar opkijken dat er dan gevraagd wordt of ze de daders al hebben van een recente inbraak bij je.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 11:11]
Vind ik leuk
YC93 +641
vrijdag 16 november 2018 om 11:41
Weet je wat het is met Memphis, hij kan echt geweldig voetballen maar naast voetballen doet hij altijd zo hard zijn best om "anders" te zijn. En dan vervolgens gaan klagen dat iedereen hem altijd moet hebben. Een klein voorbeeld, de manier waarop hij zijn sokken draagt. Waarom kan hij niet gewoon net als alle andere spelers zijn sokken normaal dragen? Het maakt hem geen ander persoon, maar het is wel de zoveelste poging om op te vallen
Vind ik leuk
Oeb +277
vrijdag 16 november 2018 om 11:53
Moet ie toch zelf weten? Enigen die r last van hebben zijn mensen die zich aan zulke dingen storen...moet iedereen maar “normaal” zijn? Vind t ook niet echt “normaal” om je te ergeren aan hoe iemand zn sokken draagt,lekker boeiend allemaal..
Vind ik leuk
YC93 +641
vrijdag 16 november 2018 om 12:55
Ik heb nooit gezegd dat ik me er aan erger, het zal me verder een worst wezen maar hij moet dan niet een soort calimero rol aannemen als mensen altijd hem moeten hebben
Vind ik leuk
Oeb +277
vrijdag 16 november 2018 om 14:01
is meer de media die dr zon groot ding van maakt,laat m gewoon lekker,je hebt wel n punt dat ie soms wat verongelijkt overkomt,maar ook dat word uitvergroot in de media. Het gaat toch om t voetballen? Dat doet ie prima...Net zoals Ronaldinho (held!!!) dat deed...maar ook hij hield r een “niet normale” levenstijl op na...
Vind ik leuk
YC93 +641
vrijdag 16 november 2018 om 15:32
Snap ik ook, ben het ook wel met je eens maar het lijkt soms gewoon alsof zijn hele uitstraling van "me against the world" hem afleidt van het voetbal

In dat opzicht is Ronaldinho een mooie vergelijking, een voetballer geliefd door iedereen wegens zijn kenmerkende lach en positiviteit, dan worden onacceptabele dingen nog wel eens door de vingers gezien
Vind ik leuk
Radya .G . +224
vrijdag 16 november 2018 om 18:13
Maar dit is niet een verdienste van Ronaldinho zelf dat is gewoon aangeboren, helaas heeft Memphis dat dus niet, hij zal dus om dezelfde rare fratsen anders beoordeeld worden.

Of deze fratsen dan 'onacceptabel' zijn of niet laat ik even in het midden want dit is sowieso een subjectief begrip.
Vind ik leuk
Oeb +277
vrijdag 16 november 2018 om 23:49
hij was wel weer goed vanavond he?!
Vind ik leuk
YC93 +641
maandag 19 november 2018 om 10:10
heb van hem genoten! ;)
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1783
vrijdag 16 november 2018 om 13:58
Kan jou dat nou schelen, als hij er vanavond 1 of 2 inrost dan schreeuw je toch van blijdschap, gewoon meer aandacht besteden aan wat hij op het veld doet en minder wat hij daarbuiten doet..gewoon een hele goede voetballer
Vind ik leuk
YC93 +641
vrijdag 16 november 2018 om 15:33
ik zeg toch ook niet dat ik iets tegen memphis heb, integendeel.
Vind ik leuk
Mari +11943
vrijdag 16 november 2018 om 12:12
Misschien hebben de vragen een diepere betekenis.
Een hint dat medespelers meer weten?
Van je medespelers kan je nogal wat verwachten:
Terry
Benzema
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws