Duitse teammanager baalt van Frankrijk: 'Jogi geïrriteerd toen hij naar bed ging'

    Duitse teammanager baalt van Frankrijk: 'Jogi geïrriteerd toen hij naar bed ging'

    Gepubliceerd: zondag 18 november 2018 om 09:55zo 18-11-2018 om 09:55

    De degradatie uit de hoogste klasse van de Nations League is na het mislukte WK een nieuwe dreun voor Duitsland. Teammanager Olivier Bierhoff erkent dat het een tik is, maar weigert het al te zwart in te zien voor Die Mannschaft.

    "Degradatie in de Nations League betekent niet direct het einde van de wereld", zegt Bierhoff, geciteerd door De Telegraaf. "Maar Jogi (bondscoach Joachim Löw, red.) was vrijdagavond wel geïrriteerd toen hij naar bed ging", verwijzend naar de 2-0 zege van Oranje op Frankrijk, waardoor het lot van Duitsland werd bezegeld.

    "Het was jammer dat Frankrijk er zo weinig aan deed. Maar we moeten de schuld bij onszelf zoeken. Het is nooit goed als je van andere landen afhankelijk bent", vervolgt Bierhoff. Duitsland dreigt nu zelfs een status als groepshoofd mis te lopen voor de loting van het EK 2020. "Blijkbaar moet je eerst de bodem aanraken voordat je weer omhoog kan klimmen. Het symboliseert het slechte jaar dat we beleven."

    Bierhoff ziet dat Löw inmiddels wel begonnen is met een verjonging bij Duitsland. Zo kreeg Leroy Sané, vleugelaanvaller van Manchester City, eindelijk een basisplaats. "Jogi wil zo voor nieuwe impulsen zorgen." De teammanager hoopt op een positief resultaat tegen Oranje. "We willen dit teleurstellende jaar in ieder geval positief afsluiten."

    Poll

    Wordt het Nederlands elftal groepswinnaar in de Nations League?

    (8069 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 18 november 2018 om 10:04
    Nu gaan die Duitsers er ook aan
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10324
    zondag 18 november 2018 om 10:13
    Ze staan met beide benen weer op aarde zal je bedoelen en worden met hun neus keihard op de feiten gedrukt als degradatie kandidaat.
    Het is extra hard omdat het WK in Rusland ook is mislukt.
    Ik Denk eerlijk gezegd dat als Duitsland niet slaagt morgen dat Löw geen pretigge Feestdagen tegemoet gaat einde verhaal als trainer van Duitsland.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:18
    Zou zo maar kunnen. Hoewel het respect voor Löw echt groot is in Duitsland, en terecht.
    Dit soort interviews, mits correct geciteerd, zijn wel interessant. Bierhoff die Löw prijst om zijn keuze voor Sané is uiteraard ook een steek onder de waterlinie 'het werd ook tijd' of zo. Wat er tussen de regels staat, zegt vaak meer 😎
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10324
    zondag 18 november 2018 om 10:41
    Jaaaa Löw heeft echt ontzettend veel betekent voor Duitsland ook natuurlijk.
    Hij heeft altijd de eerste kwa prijzen en van het land kwa voetbal hoog gehouden .
    Het gaat natuurlijk een lastige kwestie worden wie hem ook zou kunnen vervangen.
    Ik denk echt dat jürgen Klopp de eerst volgende is bij wie ze gaan aanbellen.
    Maar nee op het Rekest gaan krijgen die houd echt niet van stil zitten en draait nu echt heerlijk voetbal met Liverpool.
    En ik denken echt dat het een Duitser percee moet worden als trainer wat ook meest logisch is lijkt mij.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 10:46]
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:44
    Ik vermoed dat ze op de achtergrond bezig zijn met de opvolging (DFB denkt wel vooruit). Mogelijk een heel onverwachtse naam.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10324
    zondag 18 november 2018 om 10:47
    Tja of ze vallen weer terug op Jüren Kllinsman.
    Of Rüdy Völler😁😁
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 10:48]
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:57
    Durf ik een fles op te zetten dat dat niet gebeurt 🍾
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:33
    Denk je dat Löw morgen vanwege de zenuwen ook weer uit zijn neus gaat peuteren?
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10324
    zondag 18 november 2018 om 10:43
    Of zn handen in zijn achterwerk is tegenwoordig ook nieuwe toepassing geworden van hem
    En dan in neus😂
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:45
    ja beetje combineren
    Vind ik leuk
    FISH +268
    zondag 18 november 2018 om 12:03
    vergeet het zakkrabben niet.
    Vind ik leuk
    Farmer +12798
    zondag 18 november 2018 om 14:35
    Die weet al waar hij aan toe is nu, dus dat zal hem de haren op de zak niet jeuken.....en zo wel.... Tja....
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1296
    zondag 18 november 2018 om 10:43
    Ik denk gewoon 4-1 voor Duitsland, Frankrijk vond het allemaal wel best.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10324
    zondag 18 november 2018 om 10:45
    Ok verklaar waarom denk jij dat het 4-1 gaat worden voor Duitsland......😏
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 10:49]
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1296
    zondag 18 november 2018 om 11:41
    We denken er weer veel te makkelijk over, we zijn weer arrogant.
    Duitsland is zeer gemotiveerd, dat konden we van de Fransen niet zeggen.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10324
    zondag 18 november 2018 om 11:52
    Je hebt een goed punt dat de Duitsers gemotiveerd zullen zijn maar dat waren ze de eerste wedstrijd ook.
    Maar toen wonnen wij ook toch .
    Ik denkt dat wij nog beter gemotiveerd zullen zijn omdat wij sterker in de schoenen zullen staan omdat eerder wedstrijden met een goed resultaat hebben afgesloten.
    Maar inderdaad we moeten er niet te makkelijk over denken dat het zo makkelijk zal gaan .
    Maar heb wel normaal en gezonde vertrouwen indat wij daar zeker wel gaan winnen
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1296
    zondag 18 november 2018 om 11:57
    De 1e wedstrijd was zeer geflatteerd, die hadden we net zo goed kunnen verliezen.
    Vind ik leuk
    FISH +268
    zondag 18 november 2018 om 12:05
    klopt, ze zagen Dumfries en de Ligt, en dachten 'merde' dit wordt kut.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19344
    zondag 18 november 2018 om 10:22
    Zou wel lekker zijn..
    Vind ik leuk
    Gerro +7487
    zondag 18 november 2018 om 13:25
    Laten we nou niet hoogmoedig worden en bij de les blijven dat lijkt me meer gepast.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:05
    En nu maandag het deksel op de neus van die Bierhoff, dát zou alles compleet maken !
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:10
    Ik hoop dat ze Jogi nog een tijdje laten rondzwabberen.
    Vind ik leuk
    Dj Storm +211
    zondag 18 november 2018 om 10:12
    Ben bang dat Duitsland maandag weer de weg omhoog vind. En wij weer met beide benen op de grond komen. Deze euforie over het Nederlands elftal neemt groteske vormen aan.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:15
    Zo lang ze nog geen 'it's coming home' gaan zingen, dan valt het wel mee, vind ik.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:17
    De waarheid zal in het midden hangen We kunnen er wel vanuit gaan dat de instelling maandag bij de Duitsers anders zal zijn dan vrijdag bij de Fransen Daarnaast speel je uit Maar een beetje zelfvertrouwen is nooit verkeerd
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 11:30]
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:43
    zou zo maar kunnen hebben iets recht te zetten maar het kan eigenlijk niet meer stuk Duitsers gedegradeerd.
    het Nederlands elftal is in ontwikkeling moeten met beide voetjes op de grond blijven.
    Na de winst op Frankrijk is het een beetje walhalla mag vindt ik beetje na genieten.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 10:46]
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1296
    zondag 18 november 2018 om 12:00
    Inderdaad, we worden weer een beetje arrogant.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7249
    zondag 18 november 2018 om 10:14
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 11:13]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    zondag 18 november 2018 om 10:33
    Of je bent nog onder de 16 of je hebt het iq van een zeester. Waarom kan je geen normale reacties schrijven?

    Vind jouw berichten van een zeer laag niveau. Of kom je alleen om te trollen als een klein kind? Onder de PSVers loopt ook zo'n gek te tikken. Die Nouri er altijd bij moet halen. Ik ben zeer benieuwd waarom je zou moeten trollen?
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 10:37]
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7249
    zondag 18 november 2018 om 10:36
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 11:13]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    zondag 18 november 2018 om 10:38
    Het is duidelijk.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    zondag 18 november 2018 om 13:20
    Kan je jouw gedrag niet aanpassen hier of is jouw niveau lager dan laag? Je ziet dat VP jouw berichten constant verwijderd. Of je bent een troll en gaat door of er zit een klein stukje in jou wat rationeel kan nadenken.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7249
    zondag 18 november 2018 om 13:31
    Dit is pas de allereerste keer dat een bericht van mij wordt verwijdert. En waarschijnlijk alleen maar omdat jij hebt lopen klagen.
    Dat je deze reactie nu moet geven zegt me daar genoeg over.
    Als je er niet tegen kunt, negeer me dan gewoon.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    zondag 18 november 2018 om 13:35
    Dat is niet waar, ik zie het met regelmaat voorkomen. Het is maar een tip. Doe ermee wat je wilt.

    Om eerlijk te zijn heb ik je niet gerapporteerd. Anders had ik dat ook wel gezegd tegen je. Normaal als ik iets zie wat mij niet bevalt dan doe ik dat om VP zo leuk mogelijk te houden.

    Nee dat doe ik niet, samen moeten we VP leuk houden en ik neem als volwassenen mijn verantwoordelijkheid om andere op fouten te wijzen. Dat is een stukje wat in mij zit!
    Vind ik leuk
    Alibaba +515
    zondag 18 november 2018 om 10:38
    Hij is nog onder de 16. Hij heeft werkelijk waar nog nooit een normake reactie gegeven. Gewoon negeren is het beste. Gaat de lol er vanaf.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7824
    zondag 18 november 2018 om 11:12
    Ik denk allebei
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    zondag 18 november 2018 om 13:18
    Een 16 jarige met het iq van een zeester. Is het niet dat tekenfilmfiguurtje, Patrick de Zeester.
    Vind ik leuk
    Farmer +12798
    zondag 18 november 2018 om 14:37
    hehe /zingt in Corey Taylor:"OOOOOOOOOOOOOHWHO-LIVES-IN-A-PINEAPPLE-UNDER-THE-SEA!!"
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:17
    Frankrijk gaf alles wat het had, meneer Bierhoff, maar kon niet winnen van een gedreven en tactisch sterk Nederland.

    Duitsland heeft dit volledig aan zichzelf te danken. Met name de oudere spelers beginnen iedere wedstrijd alsof ze het klusje wel even gaan klaren. Totaal misplaatst natuurlijk.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:29
    Frankrijk zo weinig aan deed, tactisch had koeman het prima voor elkaar.
    Vind ik leuk
    Henk3 +853
    zondag 18 november 2018 om 10:33
    Morgen winnen en dan meteen die fietsen mee terug nemen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:37
    Die zijn al lang terug. Nederland heeft 1988 speciale fietstreinen ingezet. Die kwamen allemaal vol terug.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:43
    En wist je ook dat Nederland ca 69 km2 Duitsland bezet hield tussen 1949 en 1961. 12 jaar lang, wat een ironie. Ff leuk om met een historisch feitje te strooien 😏
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17317
    zondag 18 november 2018 om 12:08
    Dank voor dit feitje, heb even moeten googlen, maar was zeer interessant!
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:35
    Kwalificeren gaan ze toch via een ander route.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:42
    Die Duitsers hebben het nog slechter als Nederland gehad. Mochten naar het WK, en dat ging super. En nu is het lek nog steeds niet boven.
    Vind ik leuk
    ajaksiet +555
    zondag 18 november 2018 om 10:45
    Frankrijk was niet best idd. Spelen we maandag goed, dan kan Bierhoff ook zijn mond houden.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:45
    Op dit moment is nederland 10e op de fifa ranglijst ( europese landen). Ik las dat er 10 poules komen? Betekent dit dat nederland dan groepshoofd wordt ?
    Vind ik leuk
    HansVites +5336
    zondag 18 november 2018 om 11:03
    Ja er vallen 2 landen af de slechste 2 landen van de Nationsleauge en Nederland kan nooit meer bij de slechtste 2 eindigen.
    Duitsland en Polen maken een goede kans om af te vallen IJsland is al zeker
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 11:07]
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 11:01
    Wow, de schuld bij de Fransen neerleggen terwijl ze zelf met 3-0 klop kregen. Jogi heeft even te veel aan zijn zak gesnoven.
    Vind ik leuk
    HansVites +5336
    zondag 18 november 2018 om 11:05
    Die Duitse neuzenbikker had nooit verwacht dat Nederland van Frankrijk zou winnen, en dacht het morgen nog zelf in de hand te hebben.
    Vind ik leuk
    torinofc +515
    zondag 18 november 2018 om 11:17
    Begrijpelijk dat Fra er niet veel aan deed. Totaal niet interessant voor ze. Die hebben rustig op 50% gespeeld.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 11:18
    Slechte verliezers. Oranje was gewoon oppermachtig tegen die schijtluizen 11 van Frankrijk.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 11:18
    Winnen van Duitsland in Duitsland... de Duitsers zijn nu zover dat ze koste wat het kost willen winnen van Nederland.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 11:35
    Frankrijk deed er niets aan volgens Bierhof wie veroorzaakte dat nou dat was het Nederlandse team en niets anders het stoken gaat weer beginnen , we zullen maandagavond zien wie er de sterkste is !
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1476
    zondag 18 november 2018 om 11:37
    Frankrijk er zo weinig aan deed? Zo worden de resultaten van NL wel erg gebagatelliseerd. De 7-0 1/2 finale 2014 Brazilië, toen had Brazilië zeker het B elftal opgesteld.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:42
    Het was gewoon een slecht WK. Billenknijpen als sport. Daar zit toch niemand meer op te wachten...
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1476
    zondag 18 november 2018 om 12:44
    Denk dat jij met het WK2018 in de war bent.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 13:01
    Da was echt een dieptepunt.
    Vind ik leuk
    Farmer +12798
    zondag 18 november 2018 om 14:44
    Die Duitsers schijten hem gewoon 7 kleuren :P

    2008-Poule C: Nederland ingedeeld met verliezend finalst Frankrijk, en Wereldkamioen Italië, Beide teams werend met 3-0 en 4-1 verslagen! Frankrijk kwam de poule niet eens uit.
    2010 versloeg Oranje de superfavoriet Brazilië, en strandde in uitputtingsslag tegen Spanje in de Finale,
    2014 werd een gruwelwraak genomen op de Spanjolen met een 1-5 nederlaag on de openingsronde van de poule.

    2018: Frankrijk krijgt met 2-0 klopt nadat het zga 90 minuten lang, alle hoeken van de kuip heeft gezien..

    Oranje doet het best goed tegen Wereldkampioenen..

    En laat Duitsland nu de meeste titels gewonnen hebben ;P
    Vind ik leuk
    Broobol +1
    zondag 18 november 2018 om 11:44
    Ja ik denk dat ze groepshoofd kunnen worden, echter veel zal afhangen van de start. D.w.z. De eerste helft in de heen wedstrijd had het zo maar 0-2 kunnen staan. Dus moeten ze trachten te spelen zoals vrijdag jl.
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2410
    zondag 18 november 2018 om 12:33
    Als ze echt denken dat Frankrijk het heeft laten lopen is de ultieme wraak maximaal gelijk spelen tegen Nederland zodat die Fransen 2e worden en niet naar de halve finales gaan ;-) koekje van eigen deeg geven.

    Al denk ik dat het NL elftal het gewoon op eigen kracht heeft gedaan en het ook op eigen kracht gaat afmaken.
    1 - 3 in Duitsland!
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:37
    Ben benieuwd wat Jogi morgen uit zijn neus tovert. Er valt nog wel wat te rollen en te draaien op de bank, met name als het niet zo goed loopt. Aan ons de taak een duit in het zakje te doen.
    Misschien iets om op te wedden: in welke minuut begint Löw met "in der Nase bohren"?
    Vind ik leuk
    Gerro +7487
    zondag 18 november 2018 om 13:32
    Bierhoff ,eerst moeten we de bodem kennelijk aanraken om weer omhoog te kunnen klimmen. Die periode hebben we bij Nederland net achter de rug zo lijkt. Wat leuk is is dat we een aantal jaar terug moesten kijken naar hoe Duitsland Spanje en Frankrijk het deden maar de eerste twee nu zelf in een mindere fase lijken terecht te zijn gekomen. Dan zal Nederland zo wel weer het voorbeeld worden voor ze maar elk land komt dus kennelijk wel eens in zo'n periode terecht.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2292
    zondag 18 november 2018 om 15:40
    Fransen dachten dat ze het wel even zouden doen; en dan draai je het niet meer om. Hadden de Duitsers de 1e wedstrijd tegen ons ook. Zie je vaker PSV dacht het ook ff te doen tegen RKC ging ook mis.
    DERUITSLAND maandag gemotiveerd ja.
    Kunnen we meteen zien waar we nu echt staan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws