VP-voetbalkantine: 'Oranje gaat zich probleemloos plaatsen voor EK 2020'

    VP-voetbalkantine: 'Oranje gaat zich probleemloos plaatsen voor EK 2020'

    Gepubliceerd: maandag 19 november 2018 om 17:00ma 19-11-2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Oranje-in-bloedvorm gaat óók van Duitsland winnen'

    Stelling 2: 'AS Roma is een uitstekende vervolgstap voor Van de Beek'

    Stelling 3: 'Oranje gaat zich probleemloos plaatsen voor EK 2020'

    Plaats een reactie

    maandag 19 november 2018 om 11:04
    Jep, 0-2 vanavond goals van alweer Wijnaldum en Memphis.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 11:48
    Wij zijn de Duitsland vanavond...
    Vind ik leuk
    Cookee +11280
    maandag 19 november 2018 om 19:25
    Die Nederlandse journalist ook tegen Low, Nederland is favoriet... Low moest lachen Oranje wint 2x en denkt meteen iets voor te stellen. Tegen teams die willen aanvallen krijg je ruimte. Ik ben benieuwd of Oranje er doorkomt tegen de verdedigend spelende landen. Dan ben ik pas overtuigd.
    Vind ik leuk
    DBCooper +244
    maandag 19 november 2018 om 11:04
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 11:07]
    Vind ik leuk
    Bdog +5997
    maandag 19 november 2018 om 11:06
    Kijk nou uit met dat soort uitspraken rondom deze ontmoetingen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 11:07
    Pfff, waar maak je je druk om?

    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 11:20]
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 11:10
    Ik ben het zat om met de verwachting in te gaan dat we verliezen.
    Al 2 x zat ik er naast door te zeggen dat we zouden verliezen van Frankrijk en Duitsland.
    Om dan vervolgens op me bek te gaan en zien dat we nog winnen ook.
    Ik ben overtuigd geraakt van dit Oranje en met mij velen meer.
    We schreeuwen nog niks van de daken maar optimisme is een tijd lang mijn vijand geweest.
    Vind ik leuk
    abraksas +1602
    maandag 19 november 2018 om 19:08
    We zijn nog niet de nieuwe wereld kampioen maar een beetje optimisme mag wel idd. We zijn nu gewoon goed bezig en dat mag ook gerust gezegd worden. Hoe ver we werkelijk zijn zullen we nog wel achter komen maar als je van Duitsland en Frankrijk kunt winnen (ookal is Duitsland al een tijd niet goed bezig) en dat ook nog met uitstekend voetbal dan ben je gewoon goed bezig. De hele wereld heeft het er over hoe fantastisch we spelen, alleen wij Nederlanders doen alsof we nog steeds zo dramatisch spelen als een paar maanden geleden nog het geval was
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 11:11
    Zo dat is een een record om in 3 minuten je reactie te zien verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 11:11]
    Vind ik leuk
    DBCooper +244
    maandag 19 november 2018 om 11:17
    Edit VP : Tegen de Duitsers kan men dit verkeerd interpreteren :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 11:21]
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 11:18
    Hahaha waarschijnlijk is deze dus ook zo verwijderd ;P
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 11:22
    Wat zei je dan?
    Vind ik leuk
    DBCooper +244
    maandag 19 november 2018 om 11:25
    Hup Holland Hup
    Vind ik leuk
    abraksas +1602
    maandag 19 november 2018 om 19:09
    schaam je!
    Vind ik leuk
    Bengelino +12356
    maandag 19 november 2018 om 11:05
    Nee max gelijk spelletje
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19977
    maandag 19 november 2018 om 11:06
    Erop en erover!
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 11:08
    Nederland gaat winnen
    Vind ik leuk
    onbemind +385
    maandag 19 november 2018 om 11:10
    Nederland wint alweer van de Duitsers, deze hadden eerder moeten
    verjongen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 11:12
    Ga effe lekker voorzeggen wat die Duitsers moeten gaan doen, tis nog geen 20.45.....;-)
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 11:51
    Begint het om 20.45?
    Ik dacht dat het afgelopen was om 19.45??
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 11:23
    Gewoon gelijkspelen, geen gekke dingen.
    Vind ik leuk
    abraksas +1602
    maandag 19 november 2018 om 19:10
    gelijkspelen zou juist gek zijn. Gewoon die duitsers weer alle hoeken van het veld laten zien.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5533
    maandag 19 november 2018 om 11:27
    Dit Oranje gaat misschien niet winnen van de getergde Duitsers, maar een benodigd gelijkspel zie ik ze wel pakken.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 11:35
    Juich niet te vroeg. Die gasten zijn tot op het bot gemotiveerd om resultaat te halen. En vergeet niet dat de thuiswedstrijd weliswaar met 3-0 is gewonnen, maar het had ook voor rust 2-0 achter kunnen staan.
    Vind ik leuk
    John M. +4880
    maandag 19 november 2018 om 11:43
    Stelling 1: Ik hoop het, maar ben echt bang dat Oranje vanavond onderdoor gaat. Die Duitsers voelen zich tot op het bot vernederd en daar gaan ze wat aan doen. We moeten maar afwachten of onze spelers de match van vrijdag al verwerkt hebben. De duitsers hadden (een dag eerder) een makkie aan Rusland.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 11:49
    Ik ben met een gelijkspel ook tevreden
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 11:50]
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 11:50
    yep 1-3
    Vind ik leuk
    Korm +37669
    maandag 19 november 2018 om 12:03
    Stelling 1: ik heb geen glazenbol

    Nieuwe stelling:\
    VP in vorm maakt de sfeer op deze site ook beter!
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 12:04]
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:12
    VP is goed bezig. Verbannen mensen hier niet zo snel...
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:38
    Pardon? Dat moet vitriool sarcasme zijn...of uiterst grimmige satire.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 12:39]
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 13:01
    Voor mij is het een loterij ná elke reactie die ik plaats:"Wordt mijn reactie ge'edit of word ik verbannen..?" daar menig reactie mijnerzijde off topic is...
    Vind ik leuk
    Korm +37669
    maandag 19 november 2018 om 13:12
    hier mag het, kantine is offtopic ;)
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 13:15
    Off topic op het gebied van voetbal ja, maar je moet niet zodanig off topic gaan dat het dan ineens over niet-voetbalzaken kan gaan...
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22165
    maandag 19 november 2018 om 17:44
    Nee hoor

    De kantine is juist bedacht om gebruikt te worden als chatroom

    Alles (wat legaal is) magn
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 13:14
    Ergerlijk is bovendien de lippendienst waaraan gehoor wordt gegeven als de signatuur van een niet-sektelid niet voldoet aan een ongeschreven en klef ' ik mag je gehalte'. Types als AFCAjax &Anderlecht, die zelf ongesanctioneerd met vuige suggestieve insinuaties leden linken aan pedofilie, ontlenen er zuurstof aan en steken zelfvoldaanheid niet onder stoelen of banken als de missie volbracht is.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 13:15]
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 13:23
    Ik analyseer types als AFCA&A niet zodanig dat ik dezelfde profielschets kan maken als jij, maar een geaardheid als pedofilie linken aan leden die je persoonlijk niet kent en die dat niet uiten vind ik absurd.

    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 13:28
    Maar uiteraard wel selectief verontwaardigd agiteren als het kapsel van de oud-Ajacied Ryan Babel satirisch wordt gekapitteld. Dergelijke huichelaars en quasi-moralisten vormen een bedreiging voor de sfeer op VP.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 13:28]
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:21
    Nederland wint met 3-1

    Goals van :

    Memphis
    Frenkie
    Blind
    Vind ik leuk
    Sanders +4128
    maandag 19 november 2018 om 15:39
    De kans dat blind of frenkie scoort zie ik als een krappe procent. Laat staan dat ze beiden scoren, maar zou leuk zijn haha
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:52
    Ik moet het nog zien want één zwaluw maakt nog geen zomer. Natuurlijk hoop ik dat ze de Duitsers pakken op eigen terrein maar dat gaat niet zomaar.
    Vind ik leuk
    broedkip +1795
    maandag 19 november 2018 om 12:54
    We zijn weer veel te optimistisch na 2 hele goede wedstrijden. Duitsland uit die moeten winnen om groepshoofd te worden voor het EK wordt een hele zware kluif. Een gelijk spel zou een fantastische prestatie zijn. Zelf denk ik, als je de wedstrijd in Amsterdam nog eens in ogenschouw neemt, met heel veel kansen voor Duitsland, dat het verliezen wordt. Hopelijk zit ik er helemaal naast.
    Vind ik leuk
    thierryer +1795
    maandag 19 november 2018 om 13:12
    Ben blij met gelijkspel vanavond. Ik denk dat het een lastige avond gaat worden, Duitsland thuis hadden ze het in het begin ook gewoon erg moeilijk. Ik verheug me er iig op!
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 13:18
    Parbleu! Oranje is er zowaar in geslaagd dat enige teleurstelling zich meester maakt als sprake is van puntverlies.

    Rise & Fall schurken dicht tegen elkaar aan.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 13:19]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34590
    maandag 19 november 2018 om 13:23
    Stelling 1: Denk dat het een 1-1 gaat worden.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7591
    maandag 19 november 2018 om 13:31
    Het vernieuwde jonge Duitsland kan weleens gaan verrassen, al hoop ik het uiteraard van niet!!
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    maandag 19 november 2018 om 15:16
    Voor van de Beek zou dat een mooie stap omhoog zijn en hopelijk kan hij het niveau aan.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 15:42
    Als Strootman dat kan, kan Donny het zeker !!
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 15:40
    Roma rot op
    Vind ik leuk
    Emnu +5468
    maandag 19 november 2018 om 15:42
    1. Zou zomaar kunnen dus vooruit, ik zeg ja.

    2. Verre van. Gewoon lekker blijven en anders naar Duitsland.
    Vind ik leuk
    Degraaf +17896
    maandag 19 november 2018 om 17:03
    3. Wat en stelling weer, hoe kun je daar iets over zeggen zonder te weten wie de tegenstanders zijn. Wie bedenkt deze onzin?
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7246
    maandag 19 november 2018 om 17:05
    3x ja.
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +1550
    maandag 19 november 2018 om 17:07
    Nee: te beginnen met een 3-1 nederlaag vanavond
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 17:09
    Dit elftal kan alleen maar groeien , en beter worden dus het ziet er fantastisch uit .
    En ze plaatsen zich zeker voor het EK.
    Vind ik leuk
    HansVites +5336
    maandag 19 november 2018 om 17:25
    Ja
    Nee
    Ja
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1138
    maandag 19 november 2018 om 17:32
    Zeker niet probleemloos
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 17:35
    Gaat alleen de winnaar naar het EK? Of gaan de finalisten door? Of gaan de vier halve-finalisten naar het EK. Als de laatste het geval is, dan gaat NL zeker door.
    Vind ik leuk
    Ben +142
    maandag 19 november 2018 om 18:02
    Al verliezen met 4-2, het Nederlands elftal heeft een paar mooie wedstrijden laten zien. We zijn geen wereldtopper, maar áls we onverhoopt verliezen van de Duitsers, zijn ze ook niet ineens weer prutsers...
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +520
    maandag 19 november 2018 om 18:25
    Gelijkspel is genoeg.. Nederland heeft een beter doelsaldo maar denk zelfs dat ze eroverheen gaan dit team is ijzersterk en zal bepaalde dingen afstraffen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws