Update: Afgevoerde Van der Lely tot na de winterstop niet inzetbaar bij Twente

Update: Afgevoerde Van der Lely tot na de winterstop niet inzetbaar bij Twente

Gepubliceerd: dinsdag 20 november 2018 om 17:42di 20-11-2018 om 17:42

Jeroen van der Lely is maandagmiddag met een ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis. De verdediger raakte tijdens een oefenduel van Jong FC Twente tegen SC Cambuur zwaargeblesseerd aan zijn knie. Dat meldt TC/Tubantia. 

Waarschijnlijk moet Twente het lang stellen zonder Van der Lely. De exacte ernst van de blessure van de verdediger is nog onbekend. TC/Tubantia meldt dat Van der Lely geblesseerd raakte aan zijn knie en vervolgens per ambulance naar een nabijgelegen ziekenhuis werd gebracht. 

Tot op heden kwam Van der Lely dit seizoen niet aan de bak bij het eerste elftal van FC Twente. Trainer Marino Pusic geeft in de achterhoede van de Tukkers de voorkeur aan andere spelers. "Ik kom niet in de plannen voor, zoveel is wel duidelijk", zei Van der Lely (22) eerder deze maand.

"Ik begreep de club ook toen ze voor de backposities nieuwe spelers haalden. Concurrentie is goed en nodig. Ik snapte ook nog dat die jongens in het begin kansen kregen. Maar het is mentaal wel zwaar dat je opeens niet eens meer bij de wedstrijdselectie zit."

Update 17.07: Via de officiële kanalen bevestigt FC Twente dat Van der Lely geblesseerd is geraakt. De ernst van de blessure is nog onbekend. 'Van der Lely is voor nader onderzoek naar het ziekenhuis.'

Update 20/11 17.42: Van der Lely is voorlopig uit de roulatie. Twente meldt dinsdagmiddag dat de verdediger 'waarschijnlijk tot na de winterstop is uitgeschakeld'. De knie van Van der Lely schoot tijdens een oefenduel met SC Cambuur uit de kom. 

Plaats een reactie

maandag 19 november 2018 om 16:52
Zonde
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 16:55
Zal het publiek bij Twente wel blij mee zijn.
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 17:01
Triest voor die jongen.
Spoedig herstel gewenst.

Twente (Pusic) maakte in dit seizoen geen gebruik van hem, die kiest met alle gevolgen van dien, meer voor de -dinho's
[Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 17:02]
Vind ik leuk
TheArena. +1102
maandag 19 november 2018 om 17:02
Aah, dat was lang geleden, een topic over fc fraudeur.
Vind ik leuk
M477Y +1304
maandag 19 november 2018 om 17:28
gaat ook niet over fc twente;-) maar over Lely
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 17:07
Hij kwam toch niet in de plannen voor bij de trainer
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 17:21
Dus ?
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 17:48
Klote voor hem,voor het eerste elftal maakt het niet uit
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 17:50
Klinkt iets beter zo !
Vind ik leuk
Cookee +12162
maandag 19 november 2018 om 17:22
Klote pech voor die jongen bij een potje van jong-teams.
Rot bericht.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94679
maandag 19 november 2018 om 17:25
Was dat nou die gozer die was gestopt en weer terug kwam?
Vind ik leuk
Nietkoeroe +3652
maandag 19 november 2018 om 17:30
Yes dat is m
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 17:48
Inderdaad,dit is een beter moment om te stoppen
Vind ik leuk
Hast57 +578
maandag 19 november 2018 om 17:29
Hartstikke rot voor die jongen, dat gun je niemand. Sterkte. Maar het is toch hopelijk niet de bedoeling dat er van elke reservespeler in de KK divisie een topic komt.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21089
maandag 19 november 2018 om 17:32
Hoe meer KKD nieuws hoe beter. Ik lees echt duizend keer liever iets over een reservespeler van Twente dan het miljardste nonbericht over Frenkie.
Vind ik leuk
Hast57 +578
maandag 19 november 2018 om 17:59
Oké iedereen zijn ding.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21089
maandag 19 november 2018 om 18:04
Hier een template om zelf Frenkie nieuws te maken:
Volgens (onbetrouwbaar medium) wil (topclub) Frenkie kopen voor (hoog bedrag).

Zo kun je zelf zoveel Frenkie nieuws maken als je wilt, en het is allemaal even nieuwswaardig als de rotzooi waarmee VP volgegooid wordt.
Vind ik leuk
4everfcu +5070
maandag 19 november 2018 om 19:46
erg sneu voor die jongen is volgens mij ook niet de eerste keer bij hem maar kan me vergissen.
Vind ik leuk
harryheck +1516
dinsdag 20 november 2018 om 19:00
Heeft dat trainertje, Poeslief, niets meer uit te leggen. En Tedje kan stoppen met het bewust negeren van v.d.Lely.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 19:00]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws