'Deschamps straft spelers na verlies in De Kuip: Les Bleus leveren vrije avond in'

'Deschamps straft spelers na verlies in De Kuip: Les Bleus leveren vrije avond in'

Gepubliceerd: maandag 19 november 2018 om 20:51ma 19-11-2018 om 20:51

De Franse bondscoach Didier Deschamps was not amused na afloop van de met 2-0 verloren Nations League-wedstrijd tegen Nederland van vrijdag. De spelers van Les Bleus verspeelden hun recht op enkele vrije uurtjes op zaterdag, meldt het Franse medium Télé-Loisirs maandagavond.

De selectie van de Fransen reisde zaterdag van Nederland naar trainingscentrum Clairefontaine. Deschamps had beloofd om zijn spelers vrijaf te geven wanneer ze een goed resultaat mee zouden nemen uit Rotterdam, maar kon zich hier niet aan houden. De spelers moesten de avond verplicht in Clairefontaine doorbrengen.

Op zondag stond er een trainingssessie op het programma voor de regerend wereldkampioen: de spelers dei in De Kuip in actie kwamen, oefenden op afwerken voor de goal en de reserves werkten een reguliere training af. Les Bleus komen dinsdagavond wederom in actie. Om 21.00 uur zal er in het Stade de France worden afgetrapt voor de oefenwedstrijd tegen Uruguay.

Lees meer over:Ligue 1Frankrijk

Plaats een reactie

power +7007
maandag 19 november 2018 om 20:56
Hij moet zich zelf ook bestraffen voor zijn matige tactiek. Oranje was 3 keer beter dan die stockbroden elftal.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 20:58]
Vind ik leuk
Leggoo +68
maandag 19 november 2018 om 21:02
Gekke stoCkbroden
Vind ik leuk
power +7007
maandag 19 november 2018 om 21:06
Eigenlijk Frankrijk verdient een beter trainer,,vind ik. WK had ze met FIFA geluk gewonnen.
Vind ik leuk
Edenees80 +503
maandag 19 november 2018 om 20:59
Kinderachtig!
Vind ik leuk
Marco S +6560
maandag 19 november 2018 om 21:08
Denk dat Koeman een week straf gaat geven na vandaag
Vind ik leuk
BoRiNo13 +350
maandag 19 november 2018 om 23:13
Denk je?
Vind ik leuk
Marco S +6560
maandag 19 november 2018 om 23:20
Haha nee nu niet meer... wat een resultaat op papier zeg..
Vind ik leuk
BoRiNo13 +350
maandag 19 november 2018 om 23:24
Ja idd... Zeg je mooi goed, op papier
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 21:38
Er staat dat ze vanavond spelen tegen Uruguay maar ik zie het niet staan op LiveScore iemand een idee hoeveel het daar staat

O nee laat maar is weer eens een fout van vp.
Ze spelen morgen pas
[Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 21:45]
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 22:49
Nu de hele zomer tijd voor straf! Geen final 4 voor de stokbrood vreters!
Vind ik leuk
52N6E +1132
dinsdag 20 november 2018 om 09:11
Pas maar op Deschamps met dit soort maatregelen.... stakingen zijn bij Franse werknemers heel gewoon ...
Het blijven haantjes....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws