Oranje-rechterflank krijgt ervan langs: 'Zullen we even wisselen, Pietertje?'

    Oranje-rechterflank krijgt ervan langs: 'Zullen we even wisselen, Pietertje?'

    Gepubliceerd: maandag 19 november 2018 om 21:34ma 19-11-2018 om 21:34

    Drie dagen nadat Oranje zich op indrukwekkende ontdeed van wereldkampioen Frankrijk, ziet de wereld er heel anders uit. De mannen van Ronald Koeman zitten tegen Duitsland totaal niet in de wedstrijd en gaan met een 2-0 achterstand de rust in. Vooral de rechterflank, bestaande uit Kenny Tete en Quincy Promes, kan  twitterend Nederland niet bekoren:

    Plaats een reactie

    BassieN +11072
    maandag 19 november 2018 om 21:36
    Ja joh iedereen ziet toch dat die Tete niks is.
    Vind ik leuk
    Herendivisie +2003
    maandag 19 november 2018 om 21:40
    Makkelijk om alles op tete te gooien , die 2-0 had cillesen best mogen hebben.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12504
    maandag 19 november 2018 om 21:42
    Wat doet Tete goed dan?
    Zwakke schakel.
    Vind ik leuk
    Herendivisie +2003
    maandag 19 november 2018 om 21:47
    Tja, ik zie ook liever onze tank denzel washington. Of ake op linksback i.p.v. blind
    Vind ik leuk
    Nuance +9450
    maandag 19 november 2018 om 22:13
    Het verschil is duidelijk. Dumfries heeft zichzelf in de basis van het nieuwe Oranje gevoetbald.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:54
    En je bent als team zo sterk als je zwakste schakel. Al vind ik de combinatie blind en Babel de eerste helft ook slecht, blind kon heel erg vaak de bal niet kwijt met name omdat de duisters frenkie gruwelijk isoleren op het middenveld ma ik vind dat Babel zich veel te weinig aanbood om daar oplossing te bieden.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12504
    maandag 19 november 2018 om 22:04
    Blind speelt zo slecht niet, Babel wel. Vandaag zakken ze als team weer door de ondergrens. Of ze moeten het nog recht zetten.
    Vind ik leuk
    Metal +2725
    maandag 19 november 2018 om 22:55
    Blind draait bijna nooit open en kiest veel te makkelijk voor het balletje breed of nog liever terug.
    Als hij meer lef krijgt dan kin je veel sneller diep spelen waardoor je meer kansen zult krijgen.
    Vind ik leuk
    Guusman +483
    maandag 19 november 2018 om 22:05
    Frenkie liep zichzelf behoorlijk vaak vrij maar hij wordt veel te weinig aangespeeld. De rechterflank staat sowieso stil.
    De Ligt wil Tete al niet eens meer aanspelen als het even niet hoeft.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4841
    maandag 19 november 2018 om 22:50
    Frenkie liep zich behoorlijk vrij?? rot op man.. die man speelde pas dramatisch... de man van 80 milj. Maja zo gaat dat hier. Ga niet de fucking rollen niet om draaien tete staat daar om tegen te houden en dat heeft hij gedaan.. en frenkie?? De ligt bij die eerste goal...??? kom maar met alle excuses. Maar nee jullie vallen over een back.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4841
    maandag 19 november 2018 om 22:45
    Jij en die 28 likes van je heb geen verstand van voetbal. Nederland stond 2 -0 achter die goals komen door het midde maar tete krijgt daar de schuld voor.. simpel volk.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12504
    maandag 19 november 2018 om 22:49
    Man man man, draait het bij jou alleen om de goals. Geef toch gewoon toe dat Tete echt heel slecht was. Kijk zometeen maar naar de punten die gegeven worden.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4841
    maandag 19 november 2018 om 22:54
    Je hebt mij noooit zien schrijven dat tete goed speelde. Maar dat jullie nu met zn alle over deze jongen heen vallen slaat nergens op. En tete hoeft de dingen niet te doen die jij wilt zien. Hij moet tegen houden en dat heeft hij gedaan. Heel simpel. Wat gebeurd er bij die 1 en doe 2-0 dan want daar hoor ik je niet over
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 22:55]
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4804
    maandag 19 november 2018 om 21:54
    Die 1-0 dramatisch verdedigen van de Ligt, Cilissen matig bij de 2-0 en De Jong begint zeer slecht aan de tweede helft.... voor zover de bewierookten.....
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:56
    Die 1-0 werd eigenlijk al gescoord in de actie ervoor. De bal was perfect doorgekaatst en aangenomen door die werner daar kon niemand meer veel aan doen.
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +454
    maandag 19 november 2018 om 21:56
    Die depay dan, die heeft nog geen knikker geraakt
    Vind ik leuk
    Mass +5477
    maandag 19 november 2018 om 21:59
    Gek he...komt geen enkele bal van rechts iig
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +454
    dinsdag 20 november 2018 om 10:04
    Kan hij ook niks mee, hij scoort over t algemeen door het midden, of wanneer hij zelf naar binnen trekt vanaf de zijkant. Is met name ook dodelijk vanuit de counter en individuele acties. Dat kwam er niet doordat de Duitsers op z'n Portugees speelden. Alle counters wel den eruit gehaald door shirtje trekken en elke keer als Depay de bal had werden z'n poten onder z'n lijf vandaan geschopt. De ballen van rechts hadden eventueel voor promes geweest maar ook dat is geen spits van het type de jong. Pas toen die er in kwam ging dat er toe doen en na dat briefje natuurlijk
    Vind ik leuk
    Herendivisie +2003
    maandag 19 november 2018 om 22:00
    Die heeft ook nog geen knikker gekregen... de rechterflank wordt helemaal aan gort gespeeld vandaag.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 22:00
    Tête is een ander soort RB dan Dumfries. Staat steeds 10 tot 15 meter minder naar voren dan Dumfries, gevolg is dat er nauwelijks diepgang zit in het spel via de rechter flank en er teveel via het midden en de linker kant loopt.

    Verkeerde keuzes van Koeman in dit geval. Ook Promes kan weer eens niet leveren Wat nodig is om dreiging te creëren.

    Kijken of de 2e helft beter zal worden.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:41
    Fenomaal, weergaloos! Dus niet. Nu de Ligt en de Jong 45 miljoen minder waard? De Ligt weer eens kinderlijk verdedigend, de Jong net als eerste helft tegen Frankrijk alles terug in de laagste versnelling....
    Dumfries dus echt man van de wedstrijd van Oranje tegen Frankrijk!
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 21:42]
    Vind ik leuk
    Guusman +483
    maandag 19 november 2018 om 21:46
    Tete maakt de rest onzeker met zijn geklungel.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:50
    Dus 1 man zorgt ervoor dat die weergaloze voetballers plotseling onzeker worden?
    Vind ik leuk
    TheArena. +1155
    maandag 19 november 2018 om 21:54
    Flikker jij toch gauw op gekke pool.
    Vind ik leuk
    Mass +5477
    maandag 19 november 2018 om 21:41
    Onbegrijpelijk...een ban de betere tegen frankrijk nu op de bank.....,voor....tete. En die tweede mocht cillissen ook wel pakken
    Vind ik leuk
    broedkip +1775
    maandag 19 november 2018 om 21:50
    Bal wordt van richting verandert terwijl hij al anticipeert op het eerste schot. Dat hij de bal nog kan aanraken maar niet meer tegenhouden is geen fout van Cilessen.
    Vind ik leuk
    tannat +13951
    maandag 19 november 2018 om 21:52
    Nee. Cilessen is een baas ... duh...
    Vind ik leuk
    broedkip +1775
    maandag 19 november 2018 om 21:55
    Als je voor Psv bent neem je ook Zoet die maakt nooit fouten? Geen CL gezien van je club? Cilessen is lichtjaren beter en alle twee de doelpunten geen kans helaas.
    Vind ik leuk
    Mass +5477
    maandag 19 november 2018 om 21:54
    Zelfs vd vaart zei net...slap handje van cillissen..duidelijk houdbaar dus. Maja, zijn handjes worden weinig getest hm...)
    Vind ik leuk
    broedkip +1775
    maandag 19 november 2018 om 21:57
    Ik begrijp jullie frustratie Cilessen versus Zoet maar C is nu eenmaal beter.
    Vind ik leuk
    Mass +5477
    maandag 19 november 2018 om 21:59
    Daar zijn de meningen over verdeeld.....net zoals tete nu beter vinden dan dumfries...
    Vind ik leuk
    broedkip +1775
    maandag 19 november 2018 om 22:41
    Dumfries is veel beter wees blij dat hij niet opgesteld wordt en dan geblesseerd raakt. Probleemgeval niet opstellen maar nadenken kan bij sommigen probleem zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 22:01
    Als je hem aan kan raken, dan is hij houdbaar.
    En bij die 1e goal springt hij eerst naar het midden. Dus stond hij niet goed, voor dat moment.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 22:20
    We hadden het er vrijdag al erover al die hosanna en nu is het in 1 keer weer allemaal slecht. Wel grappig dat je het ene moment ek en wk de komende 10 jaren wint en nu er niks meer van kan. De waarheid is iets genuanceerder
    Vind ik leuk
    Candela32 +1255
    maandag 19 november 2018 om 21:46
    Memphniks is toch de vedette, dat vind de bluffertje zelf.. sane veel beter.. niet voor niks bij City
    Vind ik leuk
    tannat +13951
    maandag 19 november 2018 om 21:53
    Had Memphis Frenky, de Ligt en Tete bij de hard moeten nemen soms?
    Vind ik leuk
    Barbie +1027
    maandag 19 november 2018 om 21:55
    Wat is die Frenkie de Jong toch een waardeloze voetballer.
    Vind ik leuk
    Ron83 +345
    maandag 19 november 2018 om 21:37
    Haha rondvaart. Zo jammer dit he. Maar wat wil je met tete ipv dumfries. Je mist power!!!
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    maandag 19 november 2018 om 21:44
    Koeman wilde toch zonodig die twee PSV ers sparen voor komend weekend tegen Heerenveen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:45
    Hoeveel kansen krijgen Promes, Tete en Blind nog?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28671
    maandag 19 november 2018 om 21:47
    Veel want ze beginnen nu ook aan de tweede helft
    Vind ik leuk
    Guusman +483
    maandag 19 november 2018 om 21:48
    Goeie vraag maar Koeman durft wel zeg. Zou hij dit dan toch nog als een 'oefenpot' zien?
    Vind ik leuk
    Andre As +3077
    maandag 19 november 2018 om 21:48
    Jij had mij een foutloos artikel beloofd. Je stelt mij enorm teleur ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:51
    Morgen. Vooruit eentje dan.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12504
    maandag 19 november 2018 om 21:47
    Dat doet Koeman dan wel weer goed!
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:58
    Ja beetje raar inderdaad, zomaar tete erin zetten ineens das gewoon ongebruikelijk ma goed v bommel zal em wel gedreigd hebben ofzo
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    maandag 19 november 2018 om 22:10
    Kijk uit wat je zegt hoor. Kan heel gevaarlijk zijn zulke uitspraken.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:44
    Dat mist het hele team. Wat ze tegen Frankrijk wel hadden.
    En die 2 ballen waren niet echt onhoudbaar.
    Vind ik leuk
    Guusman +483
    maandag 19 november 2018 om 21:53
    Je vraagt je bijna af wat er in het eten zat ;)
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:59
    Pilletjes met een heleboel bijwerkingen.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4455
    maandag 19 november 2018 om 21:45
    Kunnen we Angelino niet snel naturaliseren?
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    maandag 19 november 2018 om 22:16
    Tuurlijk zetten we Blind gewoon op middenveld. Of mag Angelina nog met jong oranje mee doen?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46534
    maandag 19 november 2018 om 21:37
    Goed zo.
    Beide beentjes weer op de grond.
    Team is nog jong, dan heb je ups en downs.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 21:38]
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8353
    maandag 19 november 2018 om 21:37
    Jezus... de rechterkant bestaat uit Tete en Promes...
    Vind ik leuk
    Guusman +483
    maandag 19 november 2018 om 21:42
    Was wel een mooie goal van Werner :)
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:43
    En de roon staat er ook omdat ze ook wel weten dat tete sane niet aankan..
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28671
    maandag 19 november 2018 om 21:37
    “Vooral de rechterflank, bestaande uit Kenny Tete en Denzel Dumfries“ lekker hoor VP. Bestond t maar uit dumfries.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:37
    Tja dumfries gewoon Nederlands beste rechtsback
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1146
    maandag 19 november 2018 om 21:37
    weer een groot DRAMA zonder PSV'ers
    en wat een kut keeper
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2304
    maandag 19 november 2018 om 21:44
    Wat een kut PSV mexico
    Vind ik leuk
    Maan88 +4455
    maandag 19 november 2018 om 21:47
    Wat lul je nou man flapdrol,, alle (ex) ajacieden spelen toch gewoon slecht vandaag? Of kun je dat niet toegeven? En dan ga je over PSV beginnen. Hoe faking triest ben je dan man Calimero
    Vind ik leuk
    Andre As +3077
    maandag 19 november 2018 om 21:51
    Niet alleen ex-Ajacieden. Haalt niet één speler ook maar één mager 6-je.
    Vind ik leuk
    Lee +426
    maandag 19 november 2018 om 21:54
    Je ziet toch wat hij bedoelt, zonder PSV’ers en een kut keeper, het gaat hier om oranje niet om PSV’ers, het hele elftal speelt ruk of niet dan?
    Vind ik leuk
    Iggy +3996
    maandag 19 november 2018 om 22:17
    PSV mexico begint over PSV-ers Calimero pur sang!
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:47
    Wat een kut reactie... Slaat nergens op
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1146
    maandag 19 november 2018 om 23:32
    heeel ajakkes en jij kut
    Vind ik leuk
    Lee +426
    maandag 19 november 2018 om 21:50
    Kerel, dit is oranje, geen PSV-AJAX stop nou gewoon effe met dat provoceren probeer is op een normale manier te discuseren over voetbal.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4455
    maandag 19 november 2018 om 21:55
    Ik provoceer niets, maar mag toch ook gezegd worden evenals het andersom ook gezegd mag worden. Die haatreacties die je steeds terugkrijgt dat mag wel gewoon. Wat een Calimero gedrag zeg. Gaan de ajax spelers een keer niet lekker moet je zwijgen. Gaat het goed is het hosanna hosanna en zijn zij de redders van oranje. Maar als jullie verder gekeken hadden dan had je kunnen lezen dat oranje als geheel voor mij belangrijker is. Ik wil wel ooit wereldkampioen worden! En al moeten de ajacieden dat doen dan is dat maar zo. Al zou frenkie en de ligt beide 5x scoren en we zouden nu nog met 2-10 winnen dan zou ik zeer zeker juichen ook al zijn het ajacieden, nu jullie nog!
    Vind ik leuk
    Lee +426
    maandag 19 november 2018 om 21:58
    Mijn reactie was gericht aan PSV Mexico.
    Vind ik leuk
    Lee +426
    maandag 19 november 2018 om 22:03
    Ik ben inderdaad Ajacied, maar kan hartstikke genieten van bijvoorbeeld een dumfries en Depay tegen Frankrijk, ben niet zo haatdragend naar PSV zoals vele hier op VP, vandaar ook mijn reactie naar PSV Mexico, hij begint gelijk over kut keeper(Ajacied) en PSV’ers, het gaat hier over oranje, zijn we het daar in ieder geval over eens.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1203
    maandag 19 november 2018 om 22:08
    Bullshit wat je verkoopt nu. Hoe speelt memphis en hoe speelt wijnaldum. Precies. Flapdrol
    Vind ik leuk
    Emnu +4848
    maandag 19 november 2018 om 22:11
    Hou toch op joh, ik kreeg zelfs kritiek omdat ik Memphis wel de leider maar niet de beste voetballer noemde na Frankrijk.

    Eeuwige stammenstrijd, te triest voor woorden.

    En voordat je begint, tete helemaal kut, de ligt matig, Cillessen kon er weinig aan doen maar mag je toch meer van verwachten, blind onopvallend.
    Oh, en Memphis speelt ook als n drol, net zoals de rest.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 22:12]
    Vind ik leuk
    Lee +426
    maandag 19 november 2018 om 22:38
    Precies wat ik bedoel!!!!
    Jij begrijpt het!
    Vind ik leuk
    zomer +1287
    maandag 19 november 2018 om 21:38
    Komen iedere keer 3 stappen te laat.
    Van dijk en De ligt ogen erg gemakzuchtig.
    Maar waar haalt Koeman zijn verstand vandaan om Tete er in te zetten in plaats van Dumfries
    Vind ik leuk
    Kuip +8459
    maandag 19 november 2018 om 21:38
    Onzin. Het hele elftal voetbalt bagger. Met Dumfries en Bergwijn zouden ze ook met 2-0 achterstaan.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1203
    maandag 19 november 2018 om 21:46
    Bergwijn had geen reet uitgemaakt idd. Maar dumfries mogelijk wel. Want tete gaat gewoon 2x gruwelijk de fout in. Zeker bij die eerste goal, hij staat lucht te dekken en geeft de ligt 2 man mee en bedankt he.
    Vind ik leuk
    Kuip +8459
    maandag 19 november 2018 om 22:06
    Memphis verknalt voorin de bal. Als je dan iemand de schuld moet geven is hij het. Als hij niet zo gemakzuchtig met balverlies omgaat ontstaat die aanval nooit.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1203
    maandag 19 november 2018 om 22:09
    Hele team speelt gewoon minder. Natuurlijk is het niet tete's schuld dat ze 2-0 achter staan. Maar helaas voor hem heeft hij wel een heel groot aandeel. Wat vrij simpel op te lossen was.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4455
    maandag 19 november 2018 om 21:47
    Met Bergwijn en Dumfries hadden ze 0-3 voorgestaan
    Vind ik leuk
    Kuip +8459
    maandag 19 november 2018 om 22:07
    Ik denk zelfs met 6-0.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13846
    maandag 19 november 2018 om 21:50
    Ja maar dat kun je ze niet wijsmaken daar in Eindhoven. Het komt gewoon door al die (ex)Ajacieden dat ze 2-0 achter staan, dat was met Bergwijn en Dumfries op het veld nooit gebeurd uiteraard. Als ze dan ook nog L. de Jong en Zoet erin hadden gezet dan had Nederland sowieso met 0-5 gewonnen, kan niet anders...

    Gewoon ja zeggen en een beetje met ze mee lullen joh, heeft toch geen zin om daar tegenin te gaan.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4455
    maandag 19 november 2018 om 21:56
    Heb je een tissues nodig?
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13846
    maandag 19 november 2018 om 21:58
    Het is inderdaad best wel zielig ja, maar je raakt er wel aan gewend.
    Vind ik leuk
    Iggy +3996
    maandag 19 november 2018 om 22:18
    Een tissues???
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:58
    Kritiek geven op (ex)Ajcieden hier, ook al is deze kritiek meer dan terecht zoals vanavond het geval is tot nu toe, is not done voor menig Ajacied hier.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13846
    maandag 19 november 2018 om 22:01
    Ow jawel hoor Tete is ook gewoon niet goed, maar wie van Oranje is er momenteel wel goed? En hadden Dumfries en Bergwijn het nou echt beter gedaan?
    Duitsland speelt ook gewoon prima en is vergeleken met het Frankrijk van vrijdag een veel sterkere tegenstander.
    Ze worden gewoon weer even op hun plek gezet.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 22:33
    Nee, niemand speelt goed. En ook met Dumfries en Bergwijn had Oranje niet gewonnen. Goed dat ze weer even met 2 benen op de grond gezet worden vanavond.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 09:14
    Je weet niet of het met de andere 2 beter of slechter zou gaan,de dynamiek in een team is dan anders. Zag je op het ek van 2004 Robben werd gewisseld en mentaal knapte Nederland en verloor alsnog de wedstrijd,was maar 1 man. Maar nogmaals om nu te zeggen met die 2 was het wel goed gegaan weet ik niet. Duitsland was in ieder geval veel beter
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2090
    maandag 19 november 2018 om 21:38
    Geen enkele beweging... kan iemand ze vertellen dat het een wedstrijd is en geen picnic?
    Vind ik leuk
    Johnnie +853
    maandag 19 november 2018 om 21:38
    Vind het ook wel een vreemd signaal naar je ploeg. Als je dumfries na zo’n wereldpartij passeert voor, nota bene, tete
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:44
    Helemaal eens. Er wordt te veel de polonaise gelopen achter de mediahype rond de Ajacieden.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4455
    maandag 19 november 2018 om 21:38
    Frenkie Jasper en de Ligt ook mega slecht. Het gehyp is snel weer ten einde. Beetje hetzelfde als bij ajax. Ik had op beter gehoopt, hopelijke betere 2e helft.
    Vind ik leuk
    buddha +9054
    maandag 19 november 2018 om 21:38
    KOEMAN OUT ??
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:43
    Nee.
    Vind ik leuk
    buddha +9054
    maandag 19 november 2018 om 21:46
    dumfries in ?
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:47
    Dat wel. ;)!
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:38
    2-2.

    De rechterkant wisselen maar.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:38
    Never change a winning team...
    Vind ik leuk
    Barbie +1027
    maandag 19 november 2018 om 21:39
    Ha ha. Het had ook 4-0 kunnen staan. Misschien Ronald Koeman weer inruilen voor Danny Blind?
    Vind ik leuk
    Jordtt +1245
    maandag 19 november 2018 om 21:44
    Ik zeg Fredje Grim! :')
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +87
    maandag 19 november 2018 om 21:48
    Peter bosz
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:46
    Dat nooit
    Vind ik leuk
    Blindsy +13660
    maandag 19 november 2018 om 21:48
    Nou...?
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 22:13
    Ronald Koeman voor daley blind bedoel je
    Vind ik leuk
    slapss +3984
    maandag 19 november 2018 om 21:39
    Promes, ik heb die man nog geen goede wedstrijd zien voetballen voor Oranje. En waarom die Tete dan weer? De Ligt zwak. Cillessen ook niet overtuigend bij beide goals.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4455
    maandag 19 november 2018 om 21:41
    Als je strootman niet meer laat spelen omdat ie waardeloos is oranje moet je promes ook geen minuten meer laten maken. Pff beide last van het Seedorf syndroom. Geweldig bij hun clubs, drama bij oranje.
    Vind ik leuk
    Wim59 +332
    maandag 19 november 2018 om 21:39
    Die promes voegt helemaal niets toe, tete mist ritme, de ligt slaapt en de rest dacht er te makkelijk over.
    Vind ik leuk
    slapss +3984
    maandag 19 november 2018 om 21:42
    Tete mist niet alleen ritme. Tete mist kwaliteit. Dumfries heeft alleen al op inzet meer potentie dan die slapjanus.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4455
    maandag 19 november 2018 om 21:39
    Lekkere van Hooijdonk, 1-0 is idd fout van zowel frenkie als de ligt. Mooi dat iemand het durft te zeggen. Onze ‘wereldsterren’!!
    Vind ik leuk
    Het Brein +4343
    maandag 19 november 2018 om 21:39
    Tete-Promes: zwakke zielen

    Dumfries-Bergwijn: superieur!
    Vind ik leuk
    Hupfean +4229
    maandag 19 november 2018 om 21:40
    Idd, onbegrijpelijk dat Dumfries en Bergwijn er niet in staan. T is weer drama. Slap en inspiratieloos.
    Vind ik leuk
    Niels92 +30317
    maandag 19 november 2018 om 21:43
    Als je de voorbeschouwing had gekeken en geluisterd naar Koeman, dan had je geweten dat Bergwijn geklaagd had dat ie wat last heeft van zijn enkel :) Hij wordt dus gespaard!
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:46
    Schizofrenie Niels. :) Stelletje ondermaatse figuren hier.
    Vind ik leuk
    Leedz +7058
    maandag 19 november 2018 om 22:03
    Klopt, hij wilt zichzelf sparen voor Heerenveen thuis
    Vind ik leuk
    Dharmpie +702
    maandag 19 november 2018 om 22:13
    Bergwijn heeft niets, die speelt gewoon de 90 minuten vol van het weekend!

    Slechte zet van Koeman!
    Vind ik leuk
    Maan88 +4455
    dinsdag 20 november 2018 om 10:23
    Wat maakt het uit, frenkie en de ligt hebben toch ook rust gepakt gisteren?
    Vind ik leuk
    Hupfean +4229
    maandag 19 november 2018 om 22:43
    Heb ik niet gezien. Excuus.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13660
    maandag 19 november 2018 om 21:43
    Na zijn loopacties van vandaag gaat er weer 10 miljoen af van de transferwaarde van De Ligt?
    Vind ik leuk
    Niels92 +30317
    maandag 19 november 2018 om 21:44
    Jeetje, dus er blijft nog maar 90 miljoen over? :)
    Vind ik leuk
    Blindsy +13660
    maandag 19 november 2018 om 21:47
    Jij zegt het. Maar die 10 flauwekulmiljoen erbij omdat hij toeval eerder startte dan M'Bappe en daardoor n bal weg kon trappen zijn er sowieso af.
    Vind ik leuk
    Niels92 +30317
    maandag 19 november 2018 om 21:50
    Als we naar alle spelers kijken zoals ze vandaag spelen, gaat er van iedere speler veel geld van de waarde af. Of kijk je alleen hoe slecht de Ajacieden het doen? :)
    Vind ik leuk
    Blindsy +13660
    maandag 19 november 2018 om 21:56
    Dat zijn toch de beste?
    Vind ik leuk
    Maxidi +3735
    maandag 19 november 2018 om 21:43
    Wat is die Tete slecht zeg, niks naar voren.. of terug op de keeper of breed naar de ligt..
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 21:44]
    Vind ik leuk
    danny9874 +2483
    maandag 19 november 2018 om 21:43
    Het allerleukste zijn al die reacties van vele PSV-ers die zich kapot lachen en eigenlijk liever hebben dat Oranje verliest omdat er (ex) ajacieden meespelen. In mijn werk heb ik te maken met verstandelijk beperkte mensen, maar man, man..... Gelukkig zijn Depay, Wijnaldum, Promes, Babel wel top! Mensen, die Duitsers zijn deze eerste helft gewoon 3 slagen beter... So?
    Vind ik leuk
    Maan88 +4455
    maandag 19 november 2018 om 21:49
    Nee hoor. Ik heb liever dat frenkie en de ligt beide 5x scoren en we met 0-10 zouden winnen van Duitsland. Dan worden ze maar meer waard maar oranje staat voorop bij me. Zouden jullie ajacieden ook is moeten doen I.P.V. slachtoffertje te spelen. Jullie kijken wel KZPO
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:44
    Zielige figuren hier. Tegen frankrijk was Koeman de perfecte man en nu moet die vervangen worden stelletje hersenloze op deze website.
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +87
    maandag 19 november 2018 om 21:50
    Als je tete en promes opstelt?
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:52
    Promes was noodzakelijk. Tete is me inderdaad een raadsel.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 21:52]
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3153
    maandag 19 november 2018 om 21:44
    Waarom annuleren, er zal in Amsterdam toch nog wel een bagger schuit liggen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:44
    @Vp "Vooral de rechterflank, bestaande uit Kenny Tete en Denzel Dumfries" ik weet niet wat jullie gebruiken maar doe ff een rondje?
    Vind ik leuk
    Romarioo +236
    maandag 19 november 2018 om 21:44
    Bullshit ligt het nou ineens aan tete
    De ligt en van dijk zijn beiden bij 2 doelpunt zoek

    En blind helemaal belabberd tussen hem en de achterlijn 5 cm en nog komt sane met de er langs Hoe Hoe!!!!!
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1203
    maandag 19 november 2018 om 21:48
    Bij doelpunt 1 tete geeft de ligt 2 man en dekt zelf niks. Bij doelpunt 2 heft hij buitenspel op en knijpt te laat.

    Sane doet dat overigens bij de beste premier league verdedigers, kan gebeuren. Het liep uiteindelijk nergens op uit dat vind ik belangrijker.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3153
    maandag 19 november 2018 om 22:00
    Je hebt gelijk, heel Ajax is shit vandaag.
    Vind ik leuk
    Andre As +3077
    maandag 19 november 2018 om 21:44
    Beetje parodie op Van Gaals; Ben ik nou zo slim, of ben jij zo dom?

    Was Nederland nou zo goed, of Frankrijk zo slecht?
    Vind ik leuk
    heur es +777
    maandag 19 november 2018 om 21:47
    Terug op AARDE!
    Vind ik leuk
    HansVites +5236
    maandag 19 november 2018 om 21:48
    De 2 backs zijn waardeloos als je nog iets wilt Blind en Tete er uit en Ake en Dumfries er in.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:48
    Denk nu iedereen dat we zo maar van Duitsland winnen.....
    Vind ik leuk
    Spiegel +10043
    maandag 19 november 2018 om 21:49
    Vooral de rechterflank, bestaande uit Kenny Tete en Denzel Dumfries, kan twitterend Nederland niet bekoren..

    Vp de rechterflank bestaat juist niet uit Dumfries.

    Er staan hier zo vaak slordige fouten op de site, haast geen journalistiek te noemen...
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:54
    VP heeft geen journalistieke ambities, onverlet de aandoenlijke 'functie-eisen' indien zich een redactie-vacature voordoet.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 19 november 2018 om 21:49
    Heel voorspelbaar allemaal. Heb ik eerder al aangegeven. Tete is de zwakste schakel. Dumfries is waar de wedstrijd om vraagt. Veel meer power en explosiviteit. Had Tete altijd hoog staan maar die zit vast..
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:57
    Ik vond Tete ook altijd heel goed. Maar hij is het helemaal kwijt.

    Klaar ermee.
    Vind ik leuk
    soccer02 +602
    maandag 19 november 2018 om 21:50
    Waarom staat jasper er eigenlijk in. Hij moet juist een meerwaarde zijn. Ballen pakken die de meeste keepers niet pakken, maar als hij dit soort ballen al niet kan pakken. Dat kun je net zo goed zoet laten keepen. Die heeft dan nog wedstrijdritme. En over tete en promes zullen we het maar niet hebben.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3153
    maandag 19 november 2018 om 21:52
    Wanne bras.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:55
    In zo’n wedstrijd moet je lef tonen zoals Dumfries deed. Is geen wereld voetballer maar Tete ‘dekt’ als een A-junior en speelt alleen veilig (terug).
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:52
    Hoe Kun je een speler die bij zijn club blij mag zijn dat ie nog op de tribune mag zitten in de basis zetten voor zo’n wedstrijd

    Ben benieuwd of koemannetje dat uit kan leggen
    Vind ik leuk
    broedkip +1775
    maandag 19 november 2018 om 21:52
    Tete valt nu dus af evenals Promes maar doet de topcoach dit ook? Alle twee niet waardig voor Oranje. v Dijk helaas aanvoerder maar ook die is minder dan de echte super verdediger de Vrij.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2015
    maandag 19 november 2018 om 21:52
    Waar zouden we zijn zonder Patrick van Riel, Sander Schomaker en Clemens Janssen? 😲
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +525
    maandag 19 november 2018 om 23:35
    Nou denk niet hier maar op twitter;):p
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2015
    dinsdag 20 november 2018 om 01:43
    Lol, precies. :D
    Vind ik leuk
    Phoxy75 +597
    maandag 19 november 2018 om 21:53
    Is Promes eigenlijk wel een voetballer?
    Vind ik leuk
    Het Brein +4343
    maandag 19 november 2018 om 23:29
    Nee hij doet turnen, op vloer en bok..
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:53
    Ik ben nu erg benieuwd naar alle hosanna verhalen over Frenkie de Jong. 🙄🤔
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 21:53]
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1332
    maandag 19 november 2018 om 22:25
    De verlosser heeft zijn dag niet vandaag.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6128
    maandag 19 november 2018 om 22:01
    Die rechterkant is een ramp
    Vind ik leuk
    JoTaPe +1009
    maandag 19 november 2018 om 22:01
    Tja.
    Tete en Promes...bankzitters...goh. Waarom toch.???
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    maandag 19 november 2018 om 22:05
    Drama die tete, promes en de ligt. België was slecht maar dit is nog erger zeg. Komen niet eens bij de goal tegen Duitsland B
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +234
    maandag 19 november 2018 om 22:09
    Je kunt wel stellen dat Tete en Blind sowieso niet in het Nederlands elftal thuishoren.
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1332
    maandag 19 november 2018 om 22:28
    En Depay niet en Promes niet en Van Roon niet en eigenlijk niemand dan toch, of vindt je de rest fantastisch spelen?
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +234
    maandag 19 november 2018 om 23:46
    Het was allemaal niet best. Maar die twee waren extreem slecht. Ik snap sowieso niet waarom Tete is opgeroepen en ook nog speelt.
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +234
    maandag 19 november 2018 om 23:47
    En bij Blind is het natuurlijk meestal ondermaats!
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 22:16
    Beiden nooit weer oproepen niveautje eerste divisie
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 22:24
    Heeft geen zin om 1 of 2 speler aan te wijzen. Niemand haalt vandaag een voldoende.😪
    Vind ik leuk
    Nuance +9450
    maandag 19 november 2018 om 22:42
    Hoop sterft altijd als laatste. Blijf altijd geloven, beste voetbalvrienden, in een goede afloop. Het is pas voorbij als het laatste fluitsignaal heeft geklonken. Deze gasten hebben gevochten en gestreden, het was vak matig, maar ze hebben niet opgegeven. Petje af.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3327
    maandag 19 november 2018 om 23:03
    Gelukkig was daar promes
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +525
    maandag 19 november 2018 om 23:34
    Al die tweets hahhahahahahahah en dan als nog 2-2..... alleen maar mooi voor zulke zure mensen!!!
    Vind ik leuk
    kees ee +638
    dinsdag 20 november 2018 om 10:10
    . . met deze speelwijze zie ik duidelijk ook een rol voor berghuis en elia in oranje.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws