Mertens kon megacontract signeren: Ik had het wel willen proberen

Mertens kon megacontract signeren: "Ik had het wel willen proberen"

Gepubliceerd: dinsdag 20 november 2018 om 17:22di 20-11-2018 om 17:22

Na overleg met zijn vriendin Katrin heeft Dries Mertens om niet in te gaan op een zéér lucratieve aanbieding uit China. De Belgische ster van SSC Napoli vertelt dat in een interview met HUMO. 

Mertens (31) 'had best kunnen aarden' in het Verre Oosten, denkt hij. "Dat is het winnende Lotto-ticketje, hè, haha. Die trein is al gepasseerd. Ik had het wel willen proberen, ik ben iemand die zich ook in Azië wel zal amuseren. Dan kunnen we eens naar Thailand, en naar Bali, zeg ik dan tegen Katrin. Gelukkig is zij de nuchtere van ons twee."

De oud-speler van PSV en FC Utrecht verdient ook in Napels bakken met geld. Maar: "Wacht maar tot jij ergens in twee jaar tijd zoveel kunt gaan verdienen als in je hele carrière. Dan ga je toch minstens even nadenken? En zeg dan maar eens nee. Nu, Katrin heeft toen de beslissing genomen: geld doet ook rare dingen met mensen. Wij hebben genoeg, we hoeven niet nog meer te hebben."

Lees ook: Mertens blikt terug op horrormoment met Nesu: 'Ze mogen mij direct een pil geven'

Plaats een reactie

Mino Rioolrat +18827
dinsdag 20 november 2018 om 17:24
Een rijkaard wil doorgaans nog meer poen.

Sympathieke Belg!
Vind ik leuk
Forever Ajax +2194
dinsdag 20 november 2018 om 17:26
En hoe meer ze hebben hoe grotere varkens ze worden
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +18827
dinsdag 20 november 2018 om 17:29
Behalve Cruijff dan die bleek helemaal geen varkens te hebben.
Vind ik leuk
4everfcu +5133
dinsdag 20 november 2018 om 19:03
klopt net als sommige clubs in nederland.
Vind ik leuk
Doenorma +130
dinsdag 20 november 2018 om 18:54
Hoezo Rijkaard wil meer poen... 😝
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 17:27
Trap die Katrin de de deur uit...lekker cashen in China..wat is nou 2 jaar
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6842
dinsdag 20 november 2018 om 17:51
Nou... Ik snap zijn keuze wel. Als zolderkamerbewoner zou ik zeker die Karin nemen. Pun intended.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12504
dinsdag 20 november 2018 om 17:29
Zijn vriendin was vast bang dat hij ook daar de kleinste was? Die heeft hem gewoon in bescherming genomen. Goede vriendin dus.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +3699
dinsdag 20 november 2018 om 17:31
Meestal zijn vrouwen andersom. Koesteren zo 1
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
dinsdag 20 november 2018 om 17:32
Een vrouw die niet voor het geld kiest, het is bijna uitgestorven.
Vind ik leuk
Metal +2791
dinsdag 20 november 2018 om 17:53
als je zoveel verdient is meer helemaal niet nodig. Zeker niet als je gelukkig bent in Napels. Koester wat je hebt, klasse!
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
dinsdag 20 november 2018 om 18:13
Helaas is niet iedereen zo.
Vind ik leuk
Martinnat +1002
dinsdag 20 november 2018 om 18:02
Wie zegt dat ,misschien heeft ze al in scheiding in petto , de meeste vrouwen hebben een plan
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
dinsdag 20 november 2018 om 18:13
Ze had nog meer geld kunnen hebben. Het is een vrouw die het koestert, dat hoor je niet veel.
Vind ik leuk
Martinnat +1002
dinsdag 20 november 2018 om 18:15
Klopt maar ik dol maar een beetje man
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
dinsdag 20 november 2018 om 18:18
Maar je hebt wel een punt hoor, heb het twee keer meegemaakt dat ze vooraf een plan hadden. Waarvan een keer heeft het mij wel wat gekost.
Vind ik leuk
Martinnat +1002
dinsdag 20 november 2018 om 18:21
Ik spreek ook uit ervaring ik kan niet voor anderen praten , maar als ik hem was had ik de Chinese jackpot wel aangepakt , we leven ook in een tijd waarin het niet zeker is dat kinderen het beter krijgen dan de ouders , dan is toch lekker als jij als vader op leeftijd en je weet dat je ze altijd kan helpen
Vind ik leuk
Cookee +12187
dinsdag 20 november 2018 om 19:16
Liefde is blind zeggen ze.
Maar ik hoop de foute voortaan te herkennen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
dinsdag 20 november 2018 om 19:18
Ik denk dat je moet kijken naar wat jij fijn vind. Dan vind je dat van een ander ook meestal zo.
Vind ik leuk
Cookee +12187
donderdag 22 november 2018 om 17:12
Sommigen weten dat en spelen een rol.
Ze doen alsof en praten je naar de mond.
Verrotte lastig, ik hoop het nou door te hebben. ;)

Vind ik leuk
4everfcu +5133
dinsdag 20 november 2018 om 19:05
dan had ze hem wel eerst na china gestuurd niet.
mijn ex vrouw koste mij overigens bijna 2 ton euro en geloof me daar krijg je bepaalde neigingen van.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 19:06]
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
dinsdag 20 november 2018 om 19:50
Ik deel jouw mening.
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 17:33
Is dat wel zeker een vrouw? Ik heb dit soort vrouwen nog nooit ontmoet ;)
Vind ik leuk
Johnny Cash +8868
dinsdag 20 november 2018 om 17:37
Hij zegt tenminste de waarheid. Als we wAren gegaan hadden we het voor het geld gedaan in plaats van zo lulverhaal dat je het project daar zo mooi vind en wilt helpen aan de opbouw van het voetbal daar. Gewoon zeggen waar het op staat 💰
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
dinsdag 20 november 2018 om 18:07
Ik heb ook genoeg.
















































Geld wensen
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 20:22
En tis niet alsof hij nu nog voor niets speelt
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 20:33
Verstandige vrouw daar zouden er meer van moeten zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 21:07
Hij is er rijp voor,een klein beetje bij dragen bij de kampioenschap.
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 21:09
In twee jaar hetzelfde als in je gehele carrière verdienen krijg ik de kans niet.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 08:56
Kijk, logisch verhaal! Hij heeft een dame die hem met beide benen op de grond houd... is ook niet zo moeilijk natuurlijk he.... ik zal hem zelf ff inkoppen hahahaha.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 13:44
Zo mooi....eindelijk een voetbalvrouw die niet verblind is geraakt door hebzucht...😘
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws