Glunderende Van der Sar: 'Meer apps en mails dan op gewone dagen'

Glunderende Van der Sar: 'Meer apps en mails dan op gewone dagen'

Gepubliceerd: dinsdag 20 november 2018 om 17:55di 20-11-2018 om 17:55

Het nieuws dat Ajax een kantoor heeft geopend in New York, zorgt voor de nodige reuring op de burelen van de Amsterdamse club. Dat zegt directeur Edwin van der Sar voor de camera van Ajax TV. 

Een week geleden werd bekend dat Ajax uitbreidt in de USA. "Op het moment dat het in de publiciteit komt, krijg je toch wel wat meer appjes en mails dan op gewone dagen", zegt Van der Sar met een brede glimlach op zijn gelaat. 

"Ook hier op kantoor zeggen mensen: luister, als er een plekje over is, ik ben beschikbaar. Dat is natuurlijk heel gaaf. New York, dat is een grote naam, het heeft aantrekkingskracht. Nederland is volgens mij ooit begonnen met New Amsterdam... Laten we kijken hoe we de komende jaren met Ajax dat kantoor kunnen invullen."

Lees ook: Ajax breidt uit en 'goes USA': 'We moeten voor nieuwe inkomstenbronnen zorgen'

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

dinsdag 20 november 2018 om 18:00
Met de feestdagen zijn wij weer in New York, ik ga daar toch eens kijken, ik ben benieuwd!
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
dinsdag 20 november 2018 om 18:05

Heb je nog nooit een kantoor gezien met bureaus en stoelen?
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 18:08
Ja zeker bijgoochem, maar ik wil dat gewoon eens zien of er een mooi bord hangt van Ajax, ik ben Ajacied dus als ik daar toch ben dan neem ik een kijkje, altijd leuk om een foto ervan te nemen!
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
dinsdag 20 november 2018 om 20:35
Je heb gelijk! Was meer een geintje ;)

NY is cool ben er zelf tig keer geweest. Hoop voor je dat de billboards van de spelers er nog hangen op Time Square.
Dat zeer zeker een pic waard.

Have fun alvast!
Vind ik leuk
Mosquito +20322
dinsdag 20 november 2018 om 18:09
😂😂😂😂
Vind ik leuk
JanTa48 +7292
dinsdag 20 november 2018 om 18:27
Je kan wel lopen grinniken, in China heeft het Ajax al 30 miljoen opgeleverd.
Vind ik leuk
#Keizerout +42500
dinsdag 20 november 2018 om 18:34
:O Dat zijn 2 Lozano's.
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 18:38
En 1/3 Frenkie de Jong :p
Vind ik leuk
#Keizerout +42500
dinsdag 20 november 2018 om 18:39
Haha. Als je dan 30 hebt zou ik 2 Lozano's halen
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 18:56
Doe maar niet, 1 rollende huilende Mexicaan is al teveel.
Vind ik leuk
COYG +7775
dinsdag 20 november 2018 om 19:26
Is 30 miljoen niet iets te overdreven?
Vind ik leuk
Jalapeno +1071
dinsdag 20 november 2018 om 18:14
Is het niet New York dat begonnen is als New Amsterdam?
Vind ik leuk
#Keizerout +42500
dinsdag 20 november 2018 om 18:35
Daarom zegt hij Met. En de Mets zijn begonnen in New York.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21256
dinsdag 20 november 2018 om 18:35
Daar is Nederland wel mee begonnen natuurlijk, maar het staat er wel wat raar.
Als ik me niet vergis was Nieuw Amsterdam overigens alleen een klein stukje van Manhattan.
Vind ik leuk
M +173
dinsdag 20 november 2018 om 18:37
Verkocht voor 1 gulden dacht ik. Maar nog steeds wat nederlandse namen als Haarlem, Breukelen en Vlissingen.
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 18:41
Met de Engelsen hebben we geruild, zij kregen New Amsterdam, wij Suriname.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 18:41]
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 18:57
En dat heeft ons heel veel goede voetballers opgeleverd.
Vind ik leuk
Freddyst +444
dinsdag 20 november 2018 om 21:01
Maar had toch liever gehad dat ze niet hadden geruild.
Vind ik leuk
Bossie020 +5948
woensdag 21 november 2018 om 01:32
En Yankees (Jan Kees).
Vind ik leuk
nacbreda1 +563
dinsdag 20 november 2018 om 19:13
Joseph Martinez kopen, daar is geen kantoor in NY voor nodig.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 19:15]
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5182
dinsdag 20 november 2018 om 19:31
Er wordt heel spannend over gedaan, maar wat is nu het grotere plan? Hoe ga je Amerika veroveren met een merk/club die daar niet voetbalt?
Vind ik leuk
Breezer4u +1942
dinsdag 20 november 2018 om 20:12
Heeft meer met sponsoring en branding te maken. Al kan wat mij betreft Ajax Feyenoord best in de big Apple gespeeld worden. Ik ben er dan in ieder geval bij!
Vind ik leuk
Swout +1501
dinsdag 20 november 2018 om 20:33
Het voetbal in de VS wint aan populariteit. Ze willen daarom een goed fundament leggen. Ajax is een grote club met een rijke historie. Ze hebben een kenmerkende speelstijl en hebben 1 vd betere opleidingen uit Europa. Voor Ajax en de VS een win win situatie. Ajax genereerd meer bekendheid, en de VS kan gebruik maken van de expertise van Ajax. Beetje simpel uitgelegd maar daar komt het wel op neer. Overigens zitten er veel meer voordelen aan verbonden voor beide partijen. Is vergelijkbaar wat Ajax in China heeft gedaan.
Vind ik leuk
Bertus Ruk +1576
dinsdag 20 november 2018 om 22:31
Edje heeft wel een nieuwe kapper sinds er in New York een vestiging zit geloof ik.
Vind ik leuk
Guusman +1169
woensdag 21 november 2018 om 15:00
Heeft hij ook een brow-lift gehad of is de therapie uitgewerkt?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws