Glunderende Van der Sar: 'Meer apps en mails dan op gewone dagen'

    Glunderende Van der Sar: 'Meer apps en mails dan op gewone dagen'

    Gepubliceerd: dinsdag 20 november 2018 om 17:55di 20-11-2018 om 17:55

    Het nieuws dat Ajax een kantoor heeft geopend in New York, zorgt voor de nodige reuring op de burelen van de Amsterdamse club. Dat zegt directeur Edwin van der Sar voor de camera van Ajax TV. 

    Een week geleden werd bekend dat Ajax uitbreidt in de USA. "Op het moment dat het in de publiciteit komt, krijg je toch wel wat meer appjes en mails dan op gewone dagen", zegt Van der Sar met een brede glimlach op zijn gelaat. 

    "Ook hier op kantoor zeggen mensen: luister, als er een plekje over is, ik ben beschikbaar. Dat is natuurlijk heel gaaf. New York, dat is een grote naam, het heeft aantrekkingskracht. Nederland is volgens mij ooit begonnen met New Amsterdam... Laten we kijken hoe we de komende jaren met Ajax dat kantoor kunnen invullen."

    Lees ook: Ajax breidt uit en 'goes USA': 'We moeten voor nieuwe inkomstenbronnen zorgen'

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    dinsdag 20 november 2018 om 18:00
    Met de feestdagen zijn wij weer in New York, ik ga daar toch eens kijken, ik ben benieuwd!
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +974
    dinsdag 20 november 2018 om 18:05

    Heb je nog nooit een kantoor gezien met bureaus en stoelen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 18:08
    Ja zeker bijgoochem, maar ik wil dat gewoon eens zien of er een mooi bord hangt van Ajax, ik ben Ajacied dus als ik daar toch ben dan neem ik een kijkje, altijd leuk om een foto ervan te nemen!
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +974
    dinsdag 20 november 2018 om 20:35
    Je heb gelijk! Was meer een geintje ;)

    NY is cool ben er zelf tig keer geweest. Hoop voor je dat de billboards van de spelers er nog hangen op Time Square.
    Dat zeer zeker een pic waard.

    Have fun alvast!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 18:09
    😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6128
    dinsdag 20 november 2018 om 18:27
    Je kan wel lopen grinniken, in China heeft het Ajax al 30 miljoen opgeleverd.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32957
    dinsdag 20 november 2018 om 18:34
    :O Dat zijn 2 Lozano's.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 18:38
    En 1/3 Frenkie de Jong :p
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32957
    dinsdag 20 november 2018 om 18:39
    Haha. Als je dan 30 hebt zou ik 2 Lozano's halen
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 18:56
    Doe maar niet, 1 rollende huilende Mexicaan is al teveel.
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    dinsdag 20 november 2018 om 19:26
    Is 30 miljoen niet iets te overdreven?
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    dinsdag 20 november 2018 om 18:01
    Kantoor New Amsterdam. 👌🏻
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2373
    dinsdag 20 november 2018 om 21:09
    Zal binnenkort geruild worden tegen kantoor Paramaribo 😉
    Vind ik leuk
    Jalapeno +976
    dinsdag 20 november 2018 om 18:14
    Is het niet New York dat begonnen is als New Amsterdam?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32957
    dinsdag 20 november 2018 om 18:35
    Daarom zegt hij Met. En de Mets zijn begonnen in New York.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17058
    dinsdag 20 november 2018 om 18:35
    Daar is Nederland wel mee begonnen natuurlijk, maar het staat er wel wat raar.
    Als ik me niet vergis was Nieuw Amsterdam overigens alleen een klein stukje van Manhattan.
    Vind ik leuk
    M +135
    dinsdag 20 november 2018 om 18:37
    Verkocht voor 1 gulden dacht ik. Maar nog steeds wat nederlandse namen als Haarlem, Breukelen en Vlissingen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 18:41
    Met de Engelsen hebben we geruild, zij kregen New Amsterdam, wij Suriname.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 18:41]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 18:57
    En dat heeft ons heel veel goede voetballers opgeleverd.
    Vind ik leuk
    Freddyst +291
    dinsdag 20 november 2018 om 21:01
    Maar had toch liever gehad dat ze niet hadden geruild.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5588
    woensdag 21 november 2018 om 01:32
    En Yankees (Jan Kees).
    Vind ik leuk
    nacbreda1 +557
    dinsdag 20 november 2018 om 19:13
    Joseph Martinez kopen, daar is geen kantoor in NY voor nodig.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 19:15]
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3900
    dinsdag 20 november 2018 om 19:31
    Er wordt heel spannend over gedaan, maar wat is nu het grotere plan? Hoe ga je Amerika veroveren met een merk/club die daar niet voetbalt?
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1774
    dinsdag 20 november 2018 om 20:12
    Heeft meer met sponsoring en branding te maken. Al kan wat mij betreft Ajax Feyenoord best in de big Apple gespeeld worden. Ik ben er dan in ieder geval bij!
    Vind ik leuk
    Swout +1073
    dinsdag 20 november 2018 om 20:33
    Het voetbal in de VS wint aan populariteit. Ze willen daarom een goed fundament leggen. Ajax is een grote club met een rijke historie. Ze hebben een kenmerkende speelstijl en hebben 1 vd betere opleidingen uit Europa. Voor Ajax en de VS een win win situatie. Ajax genereerd meer bekendheid, en de VS kan gebruik maken van de expertise van Ajax. Beetje simpel uitgelegd maar daar komt het wel op neer. Overigens zitten er veel meer voordelen aan verbonden voor beide partijen. Is vergelijkbaar wat Ajax in China heeft gedaan.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1429
    dinsdag 20 november 2018 om 22:31
    Edje heeft wel een nieuwe kapper sinds er in New York een vestiging zit geloof ik.
    Vind ik leuk
    Guusman +477
    woensdag 21 november 2018 om 15:00
    Heeft hij ook een brow-lift gehad of is de therapie uitgewerkt?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws