Homoseksuele voetbalfans boos: 'Met kippenvel op de armen naar Derksen geluisterd'

Homoseksuele voetbalfans boos: 'Met kippenvel op de armen naar Derksen geluisterd'

Gepubliceerd: woensdag 21 november 2018 om 15:59wo 21-11-2018 om 15:59

Johan Derksen bewijst met zijn 'kwetsende uitspraken' in Veronica Inside dat in de voetbalwereld snel iets moet veranderen als het gaat om homotolerantie. Dat stellen twee jonge homoseksuele voetbalsupporters.

Daan Verhoeven (25) en Bowi Jong (20) uit Alkmaar schreven een brandbrief naar de KNVB. In die brandbrief staat dat ze alle voetbalstadions een fijnere plek willen maken voor de volgende generatie homoseksuele voetballiefhebbers. Ze storen zich aan uitspraken als 'Pak die vieze homo!' Of 'Sta eens op, mietje!'.

In een reactie liet analist Johan Derksen weten dat homo's maar een beetje tegen een stootje moeten kunnen. "Je bent niet meteen een homofoob als je een grap maakt. We zijn echt een beetje aan het doorslaan in dit land", stelde Derksen tijdens de uitzending van deze week. "Ik heb maandag met kippenvel op de armen naar Johan Derksen zitten luisteren", aldus Verhoeven tegenover het Algemeen Dagblad in reactie daarop.

"We voelen ons hierdoor alleen maar gesterkt om met onze boodschap verder te gaan. Derksen realiseert zich absoluut niet wat zijn opmerkingen doen met jongere voetballers die nog in de kast zitten", meent Verhoeven. "Uit de kast komen kan voor een onzeker iemand heel heftig en eenzaam zijn. Dan helpen deze uitspraken van Derksen en Van der Gijp echt totaal niet", vult Bowi aan.

Volgens de twee gaan jongens die twijfelen over hun identiteit door dergelijke uitspraken twijfelen over wie ze zijn en of ze er wel bij horen. "Derksen en Van der Gijp spelen, zonder dat ze het door hebben, daar een belangrijke rol in. Maar goed, alles voor de kijkcijfers, hé."

Plaats een reactie

woensdag 21 november 2018 om 16:06
ze storen zich aan uitspraken als "sta een op,miejte" ach flikker toch op man.
Vind ik leuk
SirUltionem +3310
woensdag 21 november 2018 om 16:09
zou je het woord flikker alsjeblieft niet kunnen gebruiken daar kunnen die flikkers nog weleens aan storen...
Vind ik leuk
Eimersweide +9631
woensdag 21 november 2018 om 16:12
Dat zegt hij toch bewust als grap man, word eens wakker
Vind ik leuk
SirUltionem +3310
woensdag 21 november 2018 om 16:15
daar twijfel ik niet aan, wat ik me wel afvraag of jij hier ook een grap probeerde te maken, als dat het geval is dan vind ik hem wel een beetje matig...
Vind ik leuk
Radya .G . +223
woensdag 21 november 2018 om 16:34
Ze storen zich aan uitspraken als 'Pak die vieze homo!' Of 'Sta eens op, mietje!'.

Die eerste quote is best wel stigmatiserend en gaat gewoon te ver.

Alleen het gekke is dat geer en goor ook een bepaald beeld schetsen van 'de homoseksuele man' die niet spoort met de werkelijkheid maar omdat ze het met 'een gekke bek' doen
wordt dat nooit publiekelijk afgekeurd maar hooguit weggezet als slechte humor.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 16:37
Inderdaad! En het zou helpen als homoseksuele voetballers uit de kast komen. CR7 voorop.
Vind ik leuk
Radya .G . +223
woensdag 21 november 2018 om 20:54
Ik zou juist eerder hopen op iemand waar niemand het van verwacht.

Dit om het stereotype beeld wat er van de homoseksuele man ontstaan is in deze maatschappij een beetje te doorbreken. Echter ik kan me zo voorstellen dat dat onder andere is wat veel gasten tegen houdt om uit de kast te komen omdat zij niet geassocieerd willen worden met dat beeld. Verder gaat het sowieso niemand geen zak aan wat iemand in zijn privé doet.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 21:10]
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 16:40
Jij neemt GenG serieus? Echt?
Vind ik leuk
komoanFC +3094
woensdag 21 november 2018 om 17:14
Genee en Gijp?
Absoluut niet. 😂
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 18:23
Ben ik wel redelijk met je eens ja. Die gasten bepalen de norm van het stigma. Echter kun je niet iedereen alles maar verwijten. Kijk, de uitspraak ‘pak die vieze homo’ is natuurlijk zwaar beledigend. Echter een uitspraak als ‘sta eens op mietje’, ga je uit een stadion niet weren. Maar goed, blijft een moeilijk situatie dit. En of je nou geer of gijp heet, je moet nadenken bij wat je zegt als publiek figuur.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
woensdag 21 november 2018 om 17:15
r/wooosh
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2498
woensdag 21 november 2018 om 16:31
Tja, wie zich daaraan stoort is écht een mietje...
Vind ik leuk
RenW +5759
woensdag 21 november 2018 om 17:07
Klopt, lekkere POT
Vind ik leuk
yuuup +11202
woensdag 21 november 2018 om 16:57
Jajaja geweldig.
Vind ik leuk
babbel1908 +396
woensdag 21 november 2018 om 16:06
Bestaan er nog vormen van humor waarbij niemand zich gepest voelt?
Vind ik leuk
Eimersweide +9631
woensdag 21 november 2018 om 16:13
Gekwetst voelen is helemaal hip he, vergeet dat niet. Voor sommigen geldt: een dag niet gekwetst gevoeld, is een dag niet geleefd.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 16:20]
Vind ik leuk
Hast57 +563
woensdag 21 november 2018 om 16:27
Dat idee begin ik ook te krijgen. Wat een ophef weer om niets. Ik ken verschillende homo's die met plezier naar VI zitten te kijken zonder zich gekwetst te voelen. In elke groep of het nu om sekse of om ras gaat er zitten er altijd tussen die zich op de één of andere manier beledigd of gekwetst voelen. Al zijn het er soms maar een paar, heel de maatschappij staat weer onder hoogspanning. Leven en laten leven.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 17:02
Mensen die de hele dag niets doen, en uit verveling de slachtofferrol opzoeken. Lekker zeilig zijn en aandacht krijgen. Het jammere is dat de media dat soort volk ook nog een platform geeft en heel stel domme koeën lopen er zo achteraan.
Vind ik leuk
Hast57 +563
woensdag 21 november 2018 om 17:11
Ja logisch dat de pers dat doet. Wat is er nou nog mooier als mensen tegen elkaar opzetten. Succes verzekerd zolang er van die kleinzielige figuren rondlopen.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 17:43
Koeën als in loeën?
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 18:16
Jij begrijpt het.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 19:14
Dat hebben we in Nederland aan onszelf te danken. We zijn zo tolerant en ieders gevoel moet gewogen worden, anders zijn we bang dat we discrimineren. Goed voorbeeld is dat cowboy en indianenfeestje dat afgelast was omdat mensen het discriminerend vonden voor indianen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 19:15]
Vind ik leuk
FCG1971 +5070
woensdag 21 november 2018 om 17:02
Deze 2 homosexuele heren gaan binnenkort vast naar Engeland om daar te vertellen dat ze aan de verkeerde kant van de weg rijden.
Deze heren willen de wereld naar hun inzicht veranderen. Ik zou zeggen kies een andere sport en laat het voetbal met rust.
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2498
woensdag 21 november 2018 om 16:22
Nu krijgt Derksen weer de zwarte piet...
Vind ik leuk
Lucky Kes +8067
woensdag 21 november 2018 om 16:28
ssssst veegpiet
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 16:38
Als zwarte pieten uit de kast gaan komen gaat de wereld pas tenonder.
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2498
woensdag 21 november 2018 om 16:43
Niks mis met een lekkere pietenpot!
Vind ik leuk
Arvin +7840
woensdag 21 november 2018 om 17:11
Is er nog geen handtas-piet? 😂
Vind ik leuk
Mari +13340
woensdag 21 november 2018 om 16:45
Pas op. Jouw nickname heeft denk ik betrekking op voetbalwedstrijden. (Toch?)
Straks beschuldigen ze je ergens van .
Vind ik leuk
Arvin +7840
woensdag 21 november 2018 om 17:10
Ja ik weet er nog wel één:
Een homo, moslim en een jood zitten katholieke kerk kindjes aan te randen. Komt er een dom blondje binnen...

Ohnee.
Vind ik leuk
Arvin +7840
woensdag 21 november 2018 om 17:15
Of laatst een heel leuk cartoonboekje over Allah gezien op de markt. Kan me ook niet voorstellen dat iemand daar aanstoot aan neemt. 😂
Vind ik leuk
Zerosab3in +135
woensdag 21 november 2018 om 20:16
Galgenhumor het lijdend voorwerp is of gaat dood dus merkt er niks meer van
Vind ik leuk
#Keizerout +50421
woensdag 21 november 2018 om 16:07
Liever duizend van deze jongens dan 1 zo'n sneue bejaarde
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
woensdag 21 november 2018 om 16:21
Als ze hier al om geraakt worden heb ik die 1000 liever niet....
Vind ik leuk
#Keizerout +50421
woensdag 21 november 2018 om 16:26
Goed hoor. Lekker niet luisteren als iemand zich gekwetst voelt. Hoe durven die mensen jou in je vrijheid te beperken? Als jij mensen kapot wilt maken mag dat toch gewoon?
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
woensdag 21 november 2018 om 16:34
Er is een verschil met kapot maken en aandachtsjanken.


Je gekwetst voelen geeft je ook niet meteen extra rechten ofzo. Programma niet leuk? Zet maar iets anders op
Vind ik leuk
#Keizerout +50421
woensdag 21 november 2018 om 16:47
Oh ja. Jij bent nu aan het aandachtsjanken?

Ja. Als je in elkaar wordt geslagen op straat kun je ook gewoon in een andere straat gaan lopen
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
woensdag 21 november 2018 om 16:53
Ehm degene die hier jankt ...😹😹😹

Daarnaast vergelijk je dit met in elkaar geslagen worden
Terwijl het meer iets is van je zag iemand anders iemand n grappend tikje geven waarna ze beiden lachen. Oh nee toch wat een gewelddadige samenleving hebben wij 😹
Vind ik leuk
HJR +9164
woensdag 21 november 2018 om 17:03
Ook al vind ik het ook een overdreven reactie op een opmerking van nota bene Johan Derksen, je kan nooit bepalen voor een ander of hij zich gekwetst voelt of niet.

Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
woensdag 21 november 2018 om 17:05
Daarom is de term aandachtsgekwetst een beetje dubbel. Net als homofobie. Je noemt het wel een fobie maar die mensen zijn niet bang, maar gewoob eikels
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 17:13
Nu voel ik me gekwetst,ik weet wel wanneer ik kwets
Vind ik leuk
HaagieHaag +1063
woensdag 21 november 2018 om 16:51
OPGELET sneeuwvlokken alarm ❗❗
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 17:00
We zijn tegenwoordig allemaal vlug op de teentjes getrapt. Wij hebben oorlogen gevoerd voor vrije meningsuiting, tegenwoordig als 1 iemand zich gekwetst voelt mag het niet meer. Kijk eens hoe grof en hard de grappen zijn van de homo's zelf. Dat ze inelkaar getrapt worden komt vooral door alle buitenlanders die we naar binnen halen en een homohaat hebben. Wij zongen vroeger altijd als van Swieten floot en hij maakte eens een fout in onze ogen, van Swieten,die schele,die homoseksuele . Werd ook geen drama van gemaakt. De negerzoen mag niet meer,nu gezeur over zwarte Piet,dadelijk mag de jodekoek niet meer,verbaasd me dat we wel blanke vla ogen eten. Als je je naar iedereen moet richten die zich gekwetst voelt ,dan kun je alleen nog maar je mond houden.
Vind ik leuk
FCG1971 +5070
woensdag 21 november 2018 om 17:06
Mee eens Rob. De voetbalwereld is een mannenwereld. Kun je daar niet tegen dan staat het een ieder vrij om een andere sport te kiezen.
Vind ik leuk
#Keizerout +50421
woensdag 21 november 2018 om 17:06
Oke. Sterk verhaal enzo.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 18:31
Mag black friday nog wel??? Zwarte vrijdag is een goedkope dag.🤔🤔
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 19:11
😂😂😂moet ik met keizerout overleggen😂😂
Vind ik leuk
PinPelado +1971
woensdag 21 november 2018 om 19:27
Echt, mensen als jij komen zooooo dom over. Probeer je, al is het maar heel even te verplaatsen in iemand anders. Heb nu al medelijden met je kinderen, indien je die hebt!
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 19:27]
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 21:53
Typisch zo'n linkse reactie ben je het niet eens met links ben je dom. Lekkere wereld die jullie creëeren met alleen lange tenen.
En jij bent zo slim dat je mensen kent aan vp berichten.
Vertel me eens heb ik homo vrienden,lesbische vrienden zwarte,moslims,rooms katholieke,nazi,baptisten? Directeuren,leraren,winkeleigenaren,hun is,alcoholverslaafde,drugsverslaafde vrienden? Zeg het maar want jij kent mensen aan de hand van deze berichten
Vind ik leuk
PinPelado +1971
donderdag 22 november 2018 om 02:02
Heeft helemaal niks met Links, Rechts of Midden te maken. Kijkend naar reactie weer zat ik er niet naast. Einde!!
Vind ik leuk
donderdag 22 november 2018 om 07:49
Ja jij bent zooo slim dat je niet eens voor jezelf kunt denken. Misschien komt er een moment over enkele jaren dat je snapt hoe het leven inelkaar zit maar daar ben je nu nog te jong voor of je hebt totaal niks meegemaakt in het leven
Vind ik leuk
fdev86 +781
woensdag 21 november 2018 om 23:56
Black friday mag ook niet meer
Vind ik leuk
Hast57 +563
woensdag 21 november 2018 om 17:08
Als jij nou zo politiek correct wil zijn probeer dan ook andere groepen niet te kwetsen. Het is voor jou te hopen dat je ook bejaard wordt. Waarschijnlijk voel jij je dan als bejaarde achter gesteld als iemand zulke uitspraken doet.
Vind ik leuk
#Keizerout +50421
woensdag 21 november 2018 om 17:11
Oké sneue man. Misschien heb je wel gelijk.
Ik zou niet denken dat bejaarde kwetsend is voor bejaarden, maar ik ben er geen dus what do I know.
Vind ik leuk
Ryanaz +2813
woensdag 21 november 2018 om 16:07
Dit zijn van die mensen die graag in de picture willen staan nu.. ik ben ook homo en erger me er totaal niet aan..
Vind ik leuk
mike-alkmaar +4076
woensdag 21 november 2018 om 16:20
Voor mij geld hetzelfde, ik ben ook homo en stoor mij er ook totaal niet aan. Blijkbaar wel opvallend veel homo s uit Alkmaar 😂. Persoonlijk zou ik het ook waarderen als VP zou stoppen met homo gerelateerde artikelen te plaatsen. Homo zijn en voetbal hebben geen ruk met elkaar te maken , voor homo gerelateerd nieuws of verhalen over uit de kast komen ga ik wel naar gay.nl.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21665
woensdag 21 november 2018 om 16:34
De artikelen op VP zijn er vooral om veel clicks van de doorgaans redelijk homofobe en simpele VP bezoekers te krijgen, dus daar mogen ze inderdaad wel eens mee stoppen.
Ben daarentegen wel van mening dat je gekwetst voelen vaak een keuze is. Ik ken genoeg homo's die geen enkel probleem hebben met humor waarbij ook de lgbtqrstuvw gemeenschap het wel eens moet ontgelden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 16:39]
Vind ik leuk
Radya .G . +223
woensdag 21 november 2018 om 16:40
"...waarbij ook de lgbtqrstuvw gemeenschap het wel eens moet ontgelden."

Je bent de Z van Zemelaars vergeten ;)
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
woensdag 21 november 2018 om 16:41
Tegenwoordig mogen er ook wat cijfers bij
Vind ik leuk
ihvmmdk +7222
woensdag 21 november 2018 om 16:51
Als je daadwerkelijk zo boven de normale man stond was je niet eens voetballerliefhebber geweest stakkertje,
Vind ik leuk
ruud wubbers +21665
woensdag 21 november 2018 om 16:54
Wat een debiele aannames.
Vind ik leuk
ihvmmdk +7222
woensdag 21 november 2018 om 16:55
Iets met de pot en ketel internetgekkie.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21665
woensdag 21 november 2018 om 16:56
Je plaatst veel gescheld en nog geen enkele zinnige opmerking.
Fijne dag verder.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 16:55
Daarom snap ik die gaypride ook niet. Mannen in leren pakjes die elkaar staan af te lebberen op een boot. Dit is toch niet hoe de gemiddelde homo door 't leven gaat.
Vind ik leuk
mike-alkmaar +4076
woensdag 21 november 2018 om 17:00
Nee dat klopt idd , zelf ga ik ook nooit naar dat soort dagen toe. Zelf zie ik het als , homo s willen niet in een apart hokje geplaatst worden , maar willen wel aparte dagen , waardoor je jezelf eigenlijk al in een apart hokje plaatst. En zo n gay parade is idd het beeld wat bij mensen blijft hangen over homo zijn. En natuurlijk moet er aandacht voor zijn, maar net als dat politiek en sport gescheiden moeten blijven, geld dat ook voor seksuliteit en sport. Persoonlijk denk ik dat er veel meer terrein te winnen valt met voorlichten op de scholen.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 17:11
Ja of je nou van een vrouw gelukkig wordt of van een man. Wat maakt 't uit! Snap nog steeds niet dat daar nog een probleem over gemaakt wordt.Alleen voetbal is toch een apart wereldje, ik weet niet of dat ooit gaat lukken.
Vind ik leuk
mike-alkmaar +4076
woensdag 21 november 2018 om 17:15
Maar waarom zou het in de voetbalwereld moeten werken ? Het boeit mij echt geen fuck of Johsson of Boadu nu sex met vrouwen, mannen, paarden , dwergen hebben zolang ze maar scoren in het veld. ( al is dat bij Johnsson momenteel wel een probleem 😂). En het valt prima te combineren is mijn eigen ervaring , zolang iemand maar zichzelf blijft en niet opeens vrouwelijk gaat gedragen. Maar mijn team genoten wisten gewoon dat ik gay was , en natuurlijk kreeg ik onder de douche wel is een flauwe grap te horen , maar heb gelukkig aardige zelfspot en kan daar hard om lachen dan.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 17:18
Omdat 't publiek, vooral als ze met z'n allen zijn, toch kwetsende spreekkoren gaan maken. Daarom heb ik m'n twijfels of 't wel gaat lukken.Nogmaals ik zou er totaal geen moeite mee hebben.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 17:19]
Vind ik leuk
mike-alkmaar +4076
woensdag 21 november 2018 om 17:26
Maar als een heel stadion zou gaan zingen, " het zijn de hetero s yess yess , het hetero s van Ajax " .. ( rijmt niet maar je snapt de strekking wel ) , zou jou dat dan raken ? Als ik dat soort liedjes over homo s hoor raakt mij dat echt niet.
In een idealistische wereld zou het idd niet voorkomen, maar dit zal nooit veranderen. En zo erg zijn wat ludieke liedjes niet naar mijn inziens. Jongeren die uit de kast komen , en op middelbare zo gepest worden dat ze geen andere uitweg meer zien dan zelfmoord, vind ik een veel groter probleem dan stelletje gekken die wat liedjes zingen in een stadion.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 17:57
Daar heb je gelijk in, maar weet niet of iedereen zo sterk is als jij. Het is inderdaad een tijdje wat liedjes, maar ga je daar luchtig mee dan is die grap ook uitgewerkt op een gegeven moment en verdwijnt 't naar de achtergrond.
Vind ik leuk
Hast57 +563
woensdag 21 november 2018 om 17:22
Gelukkig een ervaringsdeskundige aan het woord (daar ga ik in ieder geval van uit) die haarfijn verwoordt zoals ik er ook over denk. Fantastisch dat jij jouw zienswijze met ons wil delen.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 17:06
Volgend jaar de gaypride maar naar Alkmaar dan.
Vind ik leuk
mike-alkmaar +4076
woensdag 21 november 2018 om 17:08
Die is er al in Alkmaar. Slap aftreksel in verhouding tot die in a'dam qua boten en bezoekersaantallen.
Vind ik leuk
Bergwag +1107
donderdag 29 november 2018 om 20:22
Slap aftreksel 😜
Maar mooi dat je er zo over denkt! Goed om te lezen dat er meer zijn die hier normaal mee om kunnen gaan
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 17:16
Ik ben alleen homo in de gevangenis,telt dat ook? 😂😂
Vind ik leuk
mike-alkmaar +4076
woensdag 21 november 2018 om 17:18
Wel als het eigen keuze is , als je de bitch van de afdeling bent is het wel lullig voor je ja 😋
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 17:19
😂😂😂😂
Vind ik leuk
Waagplein +979
woensdag 21 november 2018 om 21:37
Blijkbaar zijn er wel meer, bijzonder eigenlijk. Je ziet het zelden bij voetbalclubs (heb ik het idee), maar wel bij AZ. Zijn ze bij ons homovriendelijker?

Ik schreeuw soms ook wel eens 'homo' naar een speler echter bedoel ik dat niet (en dat staat ook in het uitgebreide artikel in de krant) homofoob. Ik vind gewoon dat het woord 'watje' minder gewicht met zich meedraagt en ik niet mijn complete ei kwijt kan in dat ene woordje :P
Vind ik leuk
#Keizerout +50421
woensdag 21 november 2018 om 16:24
Wat goed van je.
Dus wat je wilt zeggen is dat alle homo's hetzelfde zijn en hetzelfde leuk vinden en kunnen hebben?
Ik vind het onwaarschijnlijk, maar ik ben geen homo dus wat weet ik ervan
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
woensdag 21 november 2018 om 16:35
Jij bent ook geraakt zo te zien😹😹😹

Pak een tissue en neem een uurtje rust ofzo😹
Vind ik leuk
#Keizerout +50421
woensdag 21 november 2018 om 16:48
Ik kan niet xo goed tegen zwakzinnigheid en egoïsme. Een uurtje gaat daar niet bij helpen
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
woensdag 21 november 2018 om 16:52
Ironisch maar ok geniet van je dag
Vind ik leuk
Radya .G . +223
woensdag 21 november 2018 om 16:47
Maar je kan ook niet van de hele groep een stel 'mietjes' maken maar in dat hokje wordt
de homo op deze manier wel weer een beetje meer gemanoeuvreerd.
Vind ik leuk
#Keizerout +50421
woensdag 21 november 2018 om 17:05
Doordat ze zeggen dat zij en anderen het vervelend vinden?
Wat een onzin.
Vind ik leuk
Radya .G . +223
woensdag 21 november 2018 om 17:07
Lezen vriend.
Vind ik leuk
#Keizerout +50421
woensdag 21 november 2018 om 17:08
Ik lees en ik vind het onzin homie
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 17:24
En hoeveel anderen zijn het? Hebben ze met alle homo's contact gehad of het kwetsend is of niet of is dat gewoon een aanname van hun? Zoals je praat weet jij het,kun je me dat dan even zeggen?
Vind ik leuk
#Keizerout +50421
woensdag 21 november 2018 om 17:28
Jezus gast. Doe niet zo zielig. Ik kan me niet voorstellen dat je dit serieus meent.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 17:36
Jij praat over mijn denkvermogen en je snapt mijn punt niet? Je doet alsof je zo tolerant bent maar ondertussen kwets je erop los. Of als jij het zeg mag je wel kwetsende dingen zeggen?
Vind ik leuk
#Keizerout +50421
woensdag 21 november 2018 om 17:38
Ik snap het zeker. En vind het te dom om op te reageren.

Ik kwets op basis van slecht gedrag. Niet op basis van geaardheid, maar als dat in jouw ogen hetzelfde is is dat jouw probleem
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 18:29
Dus omdat ik het oneens ben ik kwets ik iemand? Ik kwets jou ook niet omdat je dom bent kun jij niks doen,zo ben je geboren. Slecht gedrag is deels genetisch deels aangeleerd. Het deel wat aangeleerd is hoef degene niet schuldig aan te zijn,heeft ook met andere oorzaken te maken. Je doet alsof je slim bent maar je profielnaam zegt al genoeg. Waarom moest een trainer weg omdat hij met een ernstig voorval te maken kreeg wat zijn weerslag op de groep had en beslist lang heeft doorgewerkt. Dan ben je slim als je dan de trainer weg wilt hebben en zoals je gezien hebt de teainerswissel heeft vorig geen enkele zin gehad,zoals alle trainerswissel vorig jaar. Maar ga vooral door met je reacties,ik kan niet zeggen dat ze bepaald slim zijn
Vind ik leuk
#Keizerout +50421
woensdag 21 november 2018 om 18:34
Het aangeleerde gedeelte heb je zelfs 0 schuld aan denk ik.
Verder vind ik het een beetje een dom verhaal
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 19:14
Ik verwacht ook niet dat je me punt snapt,dus je bent het met me eens dat je 0 schuld heb aan je domheid. Daarom kwets ik je daar ook niet mee maar steek ik een kaarsje voor je op :)
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 16:39
Same here maar ik kom dan uit Arnhem 😜.. Ik moest dan ook juist keihard lachen om de opmerking over Albert en Inside 🤣!! Deze 2 jankerds overdrijven zó, er is niks homofoob aan Derksen en zulke grapjes maken geen reet uit 🤷‍♂️!
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 16:40]
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 17:18
Klopt het gaat de reet in 😎😎😂😂
Vind ik leuk
PinPelado +1971
woensdag 21 november 2018 om 19:37
Vandaar dat we allemaal anders zijn. De een kan er tegen de andere niet. Ben blij dat ik al lang niet naar dat K programma kijk. Vind het oprecht triest dat je lollig probeert te zijn door anderen te kwetsen.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 16:41
Homo!
Vind ik leuk
Radya .G . +223
woensdag 21 november 2018 om 16:51
Je hoeft er ook niet zo mee te koop te lopen hoor, dit is geen datingsite.
Vind ik leuk
JanTa48 +9393
woensdag 21 november 2018 om 16:07
Maar wie kijkt er ook naar een prehistorische idioot waar geen zinnig woord uit komt.
Vind ik leuk
The Iceman +18183
woensdag 21 november 2018 om 16:07
Hoezo schrijf je de KNVB aan als je wil klagen over Derksen en Gijp? Wat een mietjes :p
Vind ik leuk
Roeptoeter +19239
woensdag 21 november 2018 om 16:09
Juist. Gewoon als gast aanmelden en dan live in de uitzending confronteren. Moet je kijken hoe snel Derksen bijdraait..
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 16:08
Ik heb altijd sterk de indruk dat het juist dit soort klagende homo's zijn die homofobie in de hand werken (hoe kun je je nou godsnaam storen aan "sta eens op, mietje!"?), net zoals de drammerige Frits Barend eerder antisemitisme in de hand zal werken dan het voorkomen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 16:10]
Vind ik leuk
Roeptoeter +19239
woensdag 21 november 2018 om 16:09
Uitstekend voorbeeld!
Vind ik leuk
The Iceman +18183
woensdag 21 november 2018 om 16:11
Mutatis mutandis Sylvana en racisme, hoewel er natuurlijk nooit een excuus voor is.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 16:12]
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6426
woensdag 21 november 2018 om 16:16
Hoe harder die omhoog gevallen tmf wiebeltrut tegen Zwarte Piet aanschopt, hoe harder ik Sinterklaas loop te vieren.

Ok, de gemiddelde ier staat je aan te kijken of je 7 lullen hebt ls je als vent zonder kinderen Sinterklaas loopt te vieren maar je moet er wat voor over hebben.
Vind ik leuk
The Iceman +18183
woensdag 21 november 2018 om 16:18
Hahah. Dub staat dus voor Dublin?
Vind ik leuk
Lucky Kes +8067
woensdag 21 november 2018 om 16:32
Wist je dat nog niet?
Hij heeft het wel vaker (cryptisch) laten doorschemeren.

Zoals loting is hier om de hoek (Ierland).
Vind ik leuk
The Iceman +18183
woensdag 21 november 2018 om 16:34
Ik mis weleens wat, zo blijkt.
Vind ik leuk
3-5-2 +1779
woensdag 21 november 2018 om 16:09
'Pak die vieze homo!' Hier hebben ze een punt....

'Sta eens op, mietje!' Hier absoluut niet... dit wordt tegen iedereen in het veld gezegd...
Vind ik leuk
Jc 74 +336
woensdag 21 november 2018 om 16:15
Dat zal nooit gebeuren bij heracles daar wordt geen homo hetro gender bi of wie dan ook vies.
Is dat kunstgras toch nog ergens goed voor ;)
Vind ik leuk
SirUltionem +3310
woensdag 21 november 2018 om 16:11
wat ik me dus altijd afvraag is in hoeverre het probleem zich niet vanzelf op zou lossen als homo's massaal uit de kast komen, ik denk namelijk dat het gevoel van eenzaamheid niet veroorzaakt wordt door een grapje op zijn tijd maar door het feit dat de rest er ook niet vooruit komt en je dus ook alleen bent...
Vind ik leuk
HardSchot +164
woensdag 21 november 2018 om 16:15
Ja, onder de profvoetballers zijn er denk ik ook ontzettend veel homo's.
Waarschijnlijk ook een aantal onder de wereldberoemde topvoetballers die we allemaal kennen!
Vind ik leuk
SirUltionem +3310
woensdag 21 november 2018 om 16:20
hoewel, misschien is het ook wel genetisch bepaald zijn dat alles wat een balletje kan trappen op vrouwen valt, die theorie zou zelfs overeind blijven als je het vrouwenvoetbal meetelt :)
Vind ik leuk
HardSchot +164
woensdag 21 november 2018 om 16:24
Nou aan de andere kant: voetbal heeft ook heel veel te maken met gevoel voor ballen en op palen letten :P
Vind ik leuk
SirUltionem +3310
woensdag 21 november 2018 om 16:28
ja maar uiteindelijk is het wel de bedoeling dat je probeert een gaatje te vinden in de verdediging...
Vind ik leuk
HardSchot +164
woensdag 21 november 2018 om 16:30
Ja zeker, maar die hebben je mannelijke medevoetballers ook hahaha
Vind ik leuk
SirUltionem +3310
woensdag 21 november 2018 om 16:33
ja maar gestrekt inkomen van de achterkant is volgens mij niet toegestaan :)
Vind ik leuk
HardSchot +164
woensdag 21 november 2018 om 16:38
Ja ok, dat niet, maar toch: als je te dicht bij het doel komt en nief uitkijkt zou je zomaar opeens een paal in je rug of ergens anders kunnen voelen
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 16:41
Lol
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 16:11
Natuurlijk jongens, eerst een plekje vrij maken in de stadions voor homo,s en dan pas dat kunstgras verwijderen.
Vind ik leuk
aartstyle +2039
woensdag 21 november 2018 om 16:11
Joling en Gordon doen niet anders dan dit soort grappen maken. Ik vind het maar lastig hoor, je wil niemand kwetsen, maar het lijkt wel of mensen steeds sneller gekwetst zijn. Ik snap Derksen voor een gedeelte wel, we slaan volkomen door. Er mag dadelijk geen grap meer gemaakt worden, het onderscheid wanneer iets kwetsend is of niet kan ik vaak niet meer maken.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6426
woensdag 21 november 2018 om 16:13
Je had de leeftijd van Daan en Bowi er niet bij hoeven te zetten hoor.
Leeftijd van die sneeuwvlokprinsjes had ik zo wel kunnen raden.


Vind ik leuk
mike-alkmaar +4076
woensdag 21 november 2018 om 16:23
Bowi ken ik persoonlijk aardig goed , alles behalve een prinsesje , en iemand die een behoorlijk lastige comming out heeft gehad.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6426
woensdag 21 november 2018 om 16:33
Laat ie zich daar lekker op richten dan, lui die het er ook moeilijk mee hebben steunen en de voetbalstadions gewoon lekker met rust laten.
We kunnen niet de hele wereld in 1 grote safe-space voor ze omtoveren.
Er worden zo nu en dan dingen gezegd die je misschien niet zo leuk vindt om te horen.
Deal with it.
Vind ik leuk
FCG1971 +5070
woensdag 21 november 2018 om 17:35
Zo is dat. De voetbalwereld wordt al geteisterd door veel te rijke Arabieren en ander veel te rijk volk. Dat is al erg genoeg.
Vind ik leuk
Orphen89 +4025
woensdag 21 november 2018 om 16:13
Sinds wanneer is het woordje mietje gekoppeld aan homoseksualiteit?
Daarbij heeft Derksen gelijk, dat slaat niet alleen op homo's, iedereen moet tegen een stootje kunnen. Tuurlijk worden er wel eens grappen gemaakt die je niet leuk vind, of waardoor je je een beetje beledigt voelt. Maar kom op, je kan niet verwachten dat iedereen alles politiek correct gaat houden.

Wat deze 2 mannen doen slaat daadwerkelijk nergens op. Ga lekker voetballen en s'avonds van elkaar genieten, who gives a fuck?
Een geintje moet kunnen, over welke groepering dan ook. Ik hoor ook wel eens een grap waarvan ik denk "Hrm, dat slaat ook op mij." Maar dat hoort bij het leven.

Is het tegenwoordig traditie dat je iedereen mag beledigen behalve minderheden?
Vind ik leuk
El Cazador +9346
woensdag 21 november 2018 om 16:25
Je hebt tegenwoordig zoveel minderheden dat ik me afvraag of hetero zijn inmiddels ook een minderheid is.
Vind ik leuk
PhilipB +102
woensdag 21 november 2018 om 16:15
Aanstellerij, maak je toch niet zo druk om wat iemand anders zegt...
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 16:16
Ikzelf heb een hondenbaan en voel me ook aangesproken als ze “ hi ha hondenl*l” zingen.
Vind ik leuk
bert +700
woensdag 21 november 2018 om 16:19
Heb het vermoeden dat Derksen zelf wel eens is gezien op een homo afwerkplek
Vind ik leuk
M477Y +1540
woensdag 21 november 2018 om 16:34
wat doe jij daar dan?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95379
woensdag 21 november 2018 om 16:38
Wat een mietjes. :)
Vind ik leuk
Och jeh +2572
woensdag 21 november 2018 om 16:20
De minderheden storen zich steeds vaker aan zaken die 'vroeger' gewoon normaal waren. Ik heb de uitzending gezien gisteren, snap niet waar de mensen zich druk over maken, kijk gewoon niet als je niet tegen deze opmerkingen kunt.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 16:26
Wat een gejank weer zeg, waar gaan we toch allemaal heen in deze samenleving. Lachwekkend gedoe allemaal zeg! Flikker is op joh!
Vind ik leuk
michelhx +4691
woensdag 21 november 2018 om 16:32
Ja, en dat mag je dus niet zeggen: Flikker eens op. Daar jaag je ze mee op de kast. (Of terug in de kast, kan ook.)
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 16:36
Haha je hebt ook helemaal gelijk! Mijn wel gemeende excuses.
Vind ik leuk
meee +300
woensdag 21 november 2018 om 18:47
maar met 1-7 op je flikker of op je ballen krijgen is ook niet meer te gebruiken dan... of tussen je stokken getikt worden. de homo's van vites yesyes. in de mandekking staan, lange ballen, een kruispass. laten maar stoppen met voetballen.
Vind ik leuk
Ndg +167
woensdag 21 november 2018 om 16:29
Dit is dus precies wat Derksen ermee bedoelde. Kan toch tegen een stootje man. Om nou te zeggen 'Wees niet zo snel op je pik getrapt', gaat misschien wat ver...
Vind ik leuk
plein19 +3392
woensdag 21 november 2018 om 16:29
Arme jongens. Bij vi hebben ze helemaal geen hekel aan homo's. In tegenstelling tot heel veel gelovigen, autotochten etc
Vind ik leuk
michelhx +4691
woensdag 21 november 2018 om 16:31
Nooit geweten dat mietje synoniem voor homo is. ik dacht gewoon dat het een kleinzerig persoon was. Weer wat geleerd vandaag.
Vind ik leuk
M477Y +1540
woensdag 21 november 2018 om 16:33
dus klopt nog steeds! mietje is kleinzerig en de homo schijnbaar ook...
Vind ik leuk
M477Y +1540
woensdag 21 november 2018 om 16:33
kerel heeft juist gelijk. Je mag tegenwoordig niks meer zeggen. Ik ben zelf "gekleurd" of te wel een "zwartje". alleen ik lig er niet wakker van als iemand dat over mij of tegen mij zegt. Je laat je immers discrimineren of je wordt gediscrimineerd! dat is een wezenlijk groot verschil. Ik wordt ook beroerd van de gay-scene. Niet dat ik iets tegen gay's heb, maar ze scheiden zich zelf af. Door eens per jaar met latex/leren pakjes over de grachten te stuiteren onder de drugs en alcohol. Vieze vunzige poses aannemen e.d. Daar mogen we dan niks van zeggen? Doe allemaal eens normaal waarom mogen er over gay's geen grappen worden gemaakt? zelf ouwehoeren ze ook over de hetro's hoor. Ik vind het allemaal zielig willen zijn, inclusief met die hele sylvana simons beweging.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 16:52
Beroerd worden van de Gay Pride? Wat een rare opmerking. Je weet klaarblijkelijk niet waarom ze ooit, in 1996, ermee begonnen zijn. Dat was namelijk om de vrijhijd en diversiteit van alle LHBT te vieren 😉. Helaas zie je zoals met veel evenementen, dat het één grote commerciele bende wordt en waar heel veel aandacht, waaronder mediaaandacht aan wordt gegeven. Dus wat gaan de meeste doen, die gaan zich lekker gek verkleden en gek gedragen 🤷‍♂️. Op alle boten heb je een paar aandachttrekkers zitten ja, maar voornamelijk zijn er alleen maar feestvierders want het is één groot feest die dag 😉.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 16:53]
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 17:03
Ja maar dat beeld van zoenende mannen in leren pakjes ziet iedereen op TV. Dan schiet 't toch gewoon z'n doel voorbij?
Vind ik leuk
M477Y +1540
woensdag 21 november 2018 om 17:24
ja en mijn vrijheid dan? Ik bedoel alleen maar als je geaccepteerd wil worden, waarom ga je dan jezelf exclusief maken door dit soort manifestaties? Het wekt meer weerstand dan sympathie op!
Vind ik leuk
Martinnat +983
woensdag 21 november 2018 om 18:10
Beste snavel dat is deze kakkerlak helemaal met je eens .
Vind ik leuk
Midden-Noord +95379
woensdag 21 november 2018 om 16:36
Ga met je handtasje naar Hilversum.
Vind ik leuk
Blindsy +20540
woensdag 21 november 2018 om 16:36
Jammer dat dit soort kwetsende opmerkingen door Derksen altijd wordt afgedaan met 'we slaan door in dit land' en 'je moet tegen een stootje kunnen'.
Het idee om wat minder kwetsend richting homo's te zijn, komt nou nooit eens in hem op.
Verder nog steeds een heerlijk programma, dat dan weer wél..
Vind ik leuk
Janste +405
woensdag 21 november 2018 om 16:41
Wat een debielen. Het zijn geen homo's maar nichten!! Ik ben zelf homo en ik lig in een deuk om. Derksen
Vind ik leuk
Martinnat +983
woensdag 21 november 2018 om 18:12
Precies geintjes vinden ze leuk maar als het over een homo gaat en omdat ze zelf homo zijn dan voelen ze zich aangevallen , precies nichten , goed gezegd pik
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 18:12]
Vind ik leuk
Janste +405
woensdag 21 november 2018 om 18:13
Dankje
Vind ik leuk
Dordtenees +1185
woensdag 21 november 2018 om 16:42
En ze geven met hun reactie precies het gelijk van Derksen aan. De homo's die ik ken lachen hier om. Dit zijn écht mietjes
Vind ik leuk
Mari +13340
woensdag 21 november 2018 om 16:42
Hoe moet het kleedkamer probleem worden opgelost?
Mannen douchen nu apart van de vrouwen,; de reden is bekend
Vind ik leuk
Martinnat +983
woensdag 21 november 2018 om 18:14
Die vrouwtjes er gewoon tussen zetten , gezellig hoor
Vind ik leuk
Mari +13340
woensdag 21 november 2018 om 18:35
Of aparte kleedkamers voor homo's
Vind ik leuk
Roy_87_ +1558
woensdag 21 november 2018 om 16:44
Een iets dikkere huid hebben is ook een optie.
Niet meteen vallen over een onschuldige grap.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 16:47
Als je kijkt naar de ere-divisie zou je denken dat het gros van de spelers alleen maar komt voor het samen douchen na de wedstrijd...!
Vind ik leuk
Bastack +160
woensdag 21 november 2018 om 16:48
Lekker gaan korfballen
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 16:48
Veronica inside was dinsdag maar maakt niet uit hoor
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 16:51
Maar dan wel die gaypride tonen waar homo's in miniscule leren pakjes elkaar staan af te lebberen op een boot, nee dat draagt bij aan 't beeld van homo's.
Vind ik leuk
HaagieHaag +1063
woensdag 21 november 2018 om 16:53
Homootjes doen huiliehuilie want ze zijn zo gekwets maar van de zomer weer met je leren pet en dito onderbroek op een boot in de gay parade staan.
Vind ik leuk
Uncle Fester +2454
woensdag 21 november 2018 om 16:55
Door het gekriebel van één uit de context gehaalde opmerking kregen deze homo's zeker spontaan stront in de oren...

Vind ik leuk
Socrates +710
woensdag 21 november 2018 om 17:09
Wat zitten er toch veel godvergeten stumperds op VP. Bij iedere vraag om een beetje tollerantie is het standaard antwoord dat de “tegenpartij” loopt te janken en een dikkere huid moet krijgen. Als ik me niet voor zou nemen om me niet te veel aan zoveel domheid te storen, zou ik iedere bekrompen redneck hier een maandje het gevoel van uitsluiting gunnen die deze jongens ervaren.
Vind ik leuk
Bas Bus +173
woensdag 21 november 2018 om 17:11
Ja...grappen ten koste van een ander en dan zelf hard lachen....v.d.Gijp
Vind ik leuk
Romarioo +874
woensdag 21 november 2018 om 17:14
Wat zou er gebeuren als ie zou roepen pak die mongool aan?
Vind ik leuk
Bizzy +22862
woensdag 21 november 2018 om 17:25
Natuurlijk zitten de heren van VI fout echter de Lgbt community moeten ook eens kijken wat zij zelf kunnen doen om serieus te worden genomen. Ieder jaar (naakt) dansen op een bootje helpt daar niet bij.
Vind ik leuk
Martinnat +983
woensdag 21 november 2018 om 18:21
Precies en maar met dat poepertje zwaaien , ik heb niks tegen homo s helemaal niet, zit in Mn vriendenkring en familie, maar dat nichterige gedoe op zo een bootje met een blote reet hoeft voor mij niet , als ik Mn vriendin een hondenriem om dr nek wil doen doe ik dat thuis en niet op straat , want ik kan me voorstellen dat niet iedereen zo prettig maar die ruige relnichten die denken dat wij op hun behaarde kont zitten te wachten die hebben het mis , en die moeten een beetje respect naar de medemens
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 18:26]
Vind ik leuk
Bizzy +22862
woensdag 21 november 2018 om 18:29
Tja welke signaal geef je daarmee je kinderen af. Kan niet tegen mijn kinderen zeggen dat het normaal gedrag is. Afschaffen die zooi.
Vind ik leuk
Martinnat +983
woensdag 21 november 2018 om 18:26
Precies en maar met dat poepertje zwaaien , ik heb niks tegen homo s helemaal , zit in Mn vriendenkring en familie, maar dat nichterige gedoe op zo een bootje met een blote reet hoeft voor mij niet , als ik Mn vriendin een hondenriem om dr nek wil doen doe ik dat thuis en niet op straat , want ik kan me voorstellen dat niet iedereen zo prettig maar die ruige relnichten die denken dat wij op hun behaarde kont zitten te wachten die hebben het mis , en die moeten een beetje respect naar de medemens
Vind ik leuk
Romarioo +874
woensdag 21 november 2018 om 19:06
Helemaal eens
Vind ik leuk
MOKUM*** +2165
woensdag 21 november 2018 om 18:00
Ohoh, wat een sneue reacties weer. Je zal een aan fatsoen doen en rekening houden met anderen. Empathie heet dat. Kom er maar in jongelui. Ik ben geen LBHTer dus scheldwoorden deren mij niet.
Vind ik leuk
Martinnat +983
woensdag 21 november 2018 om 18:08
Wat een gelul zeg, nog effe en Pedigree gaat ook een brief sturen , hi ha hondenlul is kwetsend, in een stadion wordt van alles geroepen, ziektes mee eens , ik weeg 180 kg als ik lazerus van de trappen in het stadion strompel dan krijg ik ook van alles naar Mn hoofd , joh beste homo s voel je niet zo aangevallen , Michels zei voetbal is oorlog , nu moet het een fijnere plek worden , jullie overdrijven wel , ik ben met jullie eens ziektes , rellen en echte discriminatie weg ermee , maar in een stadion komt iedereen aan de beurt, bv een mooie vrouw , nou dan weten een paar duizend mannen wat je daarmee moet doen en wat erin moet , een agent is ook altijd de pineut , ik zeg niet dat jullie totaal ongelijk hebben ,maar in een stadion zit een afbeelding van de samenleving en die ga je niet met een briefje naar de KNVB veranderen , dus beste homo s het is zo slecht nog niet , kom gewoon naar het stadion en geniet.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 18:35]
Vind ik leuk
Shelbourne +6209
woensdag 21 november 2018 om 18:10
Homo’s zijn vaak baas, tegenwoordig moet je als minderheid sowieso altijd boos zijn. Wat een gejank zeg, bah
Vind ik leuk
Mi amigo +201
woensdag 21 november 2018 om 18:20
Nederland slaat door, alle minderheden vinden dat de ‘normale’ mensen zich aan moeten passen.
Grapjes zijn uit den boze, je hebt meteen een transgender marokkaan, homo of ajaxied in je nek🤪
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 18:40
Ajacied.
Vind ik leuk
Mi amigo +201
woensdag 21 november 2018 om 19:09
Goet dat je ut zecht,dan weet ik datte
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 18:40
Over alles worden grappen gemaakt. Dus ook over homo’s.
Niet zo zeiken.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 19:26
René de pijp en homan derksen
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 21:01
Laatst ben ik op klaarlichte dag in de tuin een tafel in elkaar aan het zetten. Ik heb er best snel al drie poten onder geschroefd.
Zie ik een tuin naast mij twee buurmannen staan.
Ik zeg tegen die ene:'pak jij eventjes die poot".
Ik vond het best lang duren eer hij in mijn tuin was. Sta ik op en kijk in zijn tuin.....en wat denk je?
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 21:25
Je mag tegenwoordig helemaal niets meer zeggen.het is van alle tijden dat gescheld.veel mensen nemen deze woorden in de mond,terwijl ze niets tegen homo's hebben.maar iedereen moet maar een beetje zelfspot hebben.ze moeten niet zielig liggen te doen.kijk naar joling en maakt zelf ook geintjes over homo's of buitenlandse mensen.gewoon bedenken dat het allemaal gein is en niet persoonlijk bedoeld.lekker lachen met zn alle wordt de wereld alleen maar beter van.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 21:26]
Vind ik leuk
Pds010 +1465
woensdag 21 november 2018 om 23:16
Vrijheid van meningsuiting wordt afgeschaft en we mogen straks alleen nog Ja en Nee knikken..
Vind ik leuk
Pds010 +1465
woensdag 21 november 2018 om 23:15
Deze bijzondere groep wilt "normaal" gevonden worden maar ondertussen halen ze elke x de media over uitspraken die niet kunnen enzovoort.

Joden, Islamieten, Homo's en ga zomaar door hebben altijd wat te klagen of te zeiken.
Vind ik leuk
donderdag 22 november 2018 om 00:49
Dat gehuil van homo's. Kan tegenwoordig echt nieta meer zeggen.
Vind ik leuk
donderdag 22 november 2018 om 01:16
Laat ik voorop stellen dat ik niks tegen homo's heb, iedereen moet lekker doen waar hij zin in heeft.

Maar zolang elk jaar een stel van die relnichten in de blote kont op een bootje door de grachten varen onder het mom van: "kijk ons eens lekker homo zijn", hou je dit soort geneuzel.

En ik snap heus wel dat die 'mafkezen' niet de doorsnee homo vertegenwoordigen, maar dat is wel het gene wat de mensen zien op tv en daar oordelen ze dan over.

Om nog maar te zwijgen van de bekende Nederlandse homo's met dat overdreven gedoe altijd .... bah bah

Nee, doe mij dan mijn buren maar, ook een homo stel. Maar gewoon lekker normaal, niks geen overdreven gedoe.
Helemaal prima, zolang ze mij maar niet ....... :D

Vind ik leuk
Importbrabo +2464
donderdag 22 november 2018 om 07:39
Ik word zo moe van die groepjes die in de landelijke minderheid zijn. Ze denken dat iedereen tegen ze is. Ze willen gelijk (terecht) behandeld worden en niet opvallen in de menigte.

Zorg er dan ook voor dat je niet opvalt. Mensen die zich publiekelijk verbijzonderen worden nu eenmaal anders aangekeken. Dat is de natuur.
Vind ik leuk
donderdag 22 november 2018 om 10:46
Wanneer gaat dit soort mensen naar de moskee om te protesteren dat het niet gewoon is dat zij van een flat gegooid moeten worden?

Laf is hier niet op z'n plaats.

En als je niet weet waar de moskee is, volg dan op vrijdag de grote stroom mensen die hier naartoe gaat.

Kan je het onderweg bespreekbaar maken.
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 november 2018 om 10:47]
Vind ik leuk
5by5 +1323
donderdag 22 november 2018 om 12:40
Was inside deze week niet op de dinsdag?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws