Kishna is op de weg terug en soleert naar wereldgoal bij ADO Den Haag

Kishna is op de weg terug en soleert naar wereldgoal bij ADO Den Haag

Gepubliceerd: woensdag 21 november 2018 om 22:08wo 21-11-2018 om 22:08

Zien we Ricardo Kishna binnenkort weer op het veld? De aanvaller maakte woensdag een wereldgoal op de training bij ADO Den Haag. We kijken uit naar zijn rentree!

Plaats een reactie

TheArena. +1098
woensdag 21 november 2018 om 22:10
Weer een vergeten talent van ons aller ajax. Wij houden van kishna en hij houd van ons aller ajax.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 22:16
Jullie vergeten talent kwam van ADO zelf maar jullie mogen er best mee pronken hoor..
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
woensdag 21 november 2018 om 22:16
Jammer voor je dat het een getogen Hagenees is..
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 22:17
Want dan kan je geen Ajacied zijn?
Vind ik leuk
donderdag 22 november 2018 om 05:41
Een echte Hagenees kan nooit voor de club uit het meest arrogante gehucht zijn.
Vind ik leuk
donderdag 22 november 2018 om 21:58
Wow zooo schattig om je frustratie te aanschouwen. Je zal wel een zwaar leven hebben gap. Get real man.
Vind ik leuk
vrijdag 23 november 2018 om 20:53
Normaal ben ik niet zo van het reageren op dit soort puber onzin maar het lijkt er op dat iedereen vergeet dat Kishna maar 2 jaar in de jeugd van Ajax heeft gespeeld en zeker niet (per jullie definitie) eentje van eigen jeugd is.

Het is jullie goed recht km te pronken met jullie jeugd opleiding maar over deze jongen is een regelrechte leugen, hij is eerder een goede aankoop
Vind ik leuk
TheArena. +1098
woensdag 21 november 2018 om 22:22
Beetje gein vamos. Niet alles serieus nemen wat ik zeg.
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
woensdag 21 november 2018 om 22:23
Ik neem alles serieus, pas maar op..
Vind ik leuk
TheArena. +1098
woensdag 21 november 2018 om 22:25
Oeh. Dat is toch negens voor nodig. Ik vat dit namelijk op als een dreigement.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
woensdag 21 november 2018 om 22:32
Da's niet waar, hij is op late leeftijd naar Ajax gegaan. Hij komt uit onze jeugd.
Vind ik leuk
TheArena. +1098
woensdag 21 november 2018 om 22:33
Klopt hoor. Ik weet het. Beetje gekheid. Hij is officieel bij jullie zo begonnen ja.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
woensdag 21 november 2018 om 22:39
Hij heeft zijn eerste wedstrijden bij Ajax in O17 gespeeld. Hij heeft de gehele jeugdopleiding zowat bij ons gespeeld.
Vind ik leuk
allround +1826
donderdag 22 november 2018 om 11:42
Ricardo komt uit de zelfde lichting als Danny Bakker en Faid (die bij excelsior speelt). Zij hebben hun ontwikkeling mede te danken aan Maurice Steijn.
Vind ik leuk
donderdag 22 november 2018 om 16:17
Jij bent gek arrogante vlikker
Vind ik leuk
Smithsonian +43267
donderdag 22 november 2018 om 07:21
🤢🤢🤢
Vind ik leuk
HaagieHaag +1077
donderdag 22 november 2018 om 08:58
Kwam uit de haagse jeugdopleiding maar ik weet het is typisch Ajax om te pronken met andermans veren
Vind ik leuk
allround +1826
donderdag 22 november 2018 om 11:39
Een heerlijke speler die door Ajax is weggekaapt. Uiteindelijk is en blijft het een HAAGS talent.
Vind ik leuk
Aal +23257
woensdag 21 november 2018 om 22:11
Op de training.... maar idd mooie goal! Hopelijk komt ie snel echt terug!
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 22:11
Deze jongen kan geweldig voetballen maar is fysiek niet in orde voor top profvoetbal.
Vind ik leuk
JonnyBones +606
woensdag 21 november 2018 om 22:12
Ik krijg gelijk weer zin in clubvoetbal
Vind ik leuk
Johnny Cash +9988
woensdag 21 november 2018 om 22:13
Nou nou zeg. Is het nieuws op
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
woensdag 21 november 2018 om 22:36
Voor ons is dit nieuws. Reageer dan op een Ajax topic en blijf weg.
Vind ik leuk
Johnny Cash +9988
woensdag 21 november 2018 om 22:43
Leuk voor ado dat hij weer mee kan doen maar ik bedoelde meer op de titel eigenlijk. Wereldgoal wel overdreven hoor. Gewoon een leuk trainingsgoaltje toch. Niets meer en niets minder
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
woensdag 21 november 2018 om 22:48
Als je uit een rot situatie komt en je scoort zo'n wereldgoal op de training dan is dat een melden waard.
Vind ik leuk
Tossa +2976
donderdag 22 november 2018 om 01:47
Op het twitteraccount van ADO, ja.
In een wedstrijd zou dit een leuk doelpunt zijn. Maar hier wordt hij totaal niet aangepakt.

De term wereldgoal is weer wat glans kwijt
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 november 2018 om 01:48]
Vind ik leuk
Roffel1998 +2693
donderdag 22 november 2018 om 06:44
Ze weten dat als ze m aanpakken, hij weer geblesseerd is.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
donderdag 22 november 2018 om 09:39
Voor ons als kleine club is het leuk om ergens anders te zien dan op Haagse sites. Niet alles hoeft om hetzelfde te gaan, dat is het veelal al. Maar je hoeft toch niet te klikken.
Vind ik leuk
allround +1826
donderdag 22 november 2018 om 11:44
Die maak jij ook zeker bij iedere training (tenzij je wel eens tegen een balletje hebt getrapt).
Vind ik leuk
Johnny Cash +9988
donderdag 22 november 2018 om 11:57
Nou ik maakte vroeger geregeld een mooie goal vooral de afstandschoten waren mijn specialiteit. Nu ben ik wat ouder ( en iets zwaarder ) dus ben gestopt met voetballen 😀
Vind ik leuk
HaagieHaag +1077
donderdag 22 november 2018 om 09:00
Ohw het gaat niet over iemand die een inhoudsloze mening over Frenkie heeft en gelijk gaan de neusjes weer bloeden.
Vind ik leuk
mike-alkmaar +3822
woensdag 21 november 2018 om 22:14
Hopelijk is hij snel weer in wedstrijden te bewonderen !.
Vind ik leuk
Rabarber +4267
woensdag 21 november 2018 om 22:19
Mooi voor hem. Alleen maar respect voor deze gozer hoe hij zich toch steeds weer terug knokt na loodzware blessures.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 22:24
Helemaal waar. Als voetballer is Kishna een in de bloei geknakte bloem. De top of de subtop gaat hij daarom niet meer bereiken, maar ik gun hem alles.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
woensdag 21 november 2018 om 22:35
Haagse mentaliteit!
Vind ik leuk
Peast22. +151
donderdag 22 november 2018 om 22:55
Vandaar dat het ooit zo grote talent uiteindelijk niets geworden is!
Vind ik leuk
Come on Utreg +29697
woensdag 21 november 2018 om 22:31
Trainingsbeelden van ADO.. Tijd dat de competitie weer verder gaat!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
woensdag 21 november 2018 om 22:32
Zeer welkom en kan aan de bak. Wij gaan vlammuh met Kishna!
Vind ik leuk
TheArena. +1098
woensdag 21 november 2018 om 22:33
1 bal aanname en zijn enkel is gebroken. De man is van glas helaas.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
woensdag 21 november 2018 om 22:34
We gaan het zien, ik ga graag van het positieve uit. Het gaat om mijn club en een mede Hagenees.
Vind ik leuk
TheArena. +1098
woensdag 21 november 2018 om 22:35
Ik hoop voor je dat ie heel blijft.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
woensdag 21 november 2018 om 22:37
Ik hoop 't voor mijn mede Hagenees. Voor mij hoef je niet te hopen, ik mankeer niks.
Vind ik leuk
allround +1826
donderdag 22 november 2018 om 11:46
je sprak (schreef) net iets anders. Je kunt ook je naam in kameleon veranderen.
Vind ik leuk
Spekholz +538
woensdag 21 november 2018 om 23:19
Welke wereldgoal?
Vind ik leuk
PeterAdo +352
woensdag 21 november 2018 om 23:30
Klasse Ricardo hoop je snel weer terug in actie te zien.
Vind ik leuk
Ray01 +143
donderdag 22 november 2018 om 00:57
Een lobje over de keeper wordt een wereldgoal genoemd.. ? deed ik vaker in mijn jeugd op het pleintje..
Vind ik leuk
donderdag 22 november 2018 om 21:55
Hehe echt he. Ik zat er al klaar voor en dan krijg ik deze meuk voorgeschoteld. Nou, veeg mij maar op.
Vind ik leuk
Smithsonian +43267
donderdag 22 november 2018 om 07:22
Wereldgoal...

Yesh right.
Vind ik leuk
silverik +80
donderdag 22 november 2018 om 07:57
Wereldgoal??? Denk je nu echt dat iemand hem na zijn blessure aan durft te pakken?? Hij mag gewoon doorlopen.
Vind ik leuk
donderdag 22 november 2018 om 14:02
hij heeft het in zich
Vind ik leuk
donderdag 22 november 2018 om 21:54
Not bad at all.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws