El Khayati vindt complimenten overdreven: Het is wel gewoon elf tegen elf

    El Khayati vindt complimenten overdreven: "Het is wel gewoon elf tegen elf"

    Gepubliceerd: dinsdag 27 november 2018 om 07:43di 27-11-2018 om 07:43

    Abdenasser El Khayati vindt het overdreven om te zeggen dat hij alles alleen doet bij ADO Den Haag. De middenvelder van de Hagenezen, die dit seizoen al tien keer scoorde, erkent wel dat hij goed bezig is.

    El Khayati scoorde tien van de zeventien Haagse goals en gaf daarnaast ook nog vier assists. "Ik ben zeker goed bezig, maar we moeten het niet overdrijven", zegt El Khayati in het tv-programma Peptalk. "Ik las ergens een stukje dat als El Khayati er niet is, ADO dan een degradatiekandidaat zou zijn. Dat is echt niet waar, het is wel gewoon elf tegen elf."

    "In het verleden heb ik veel straat- en zaalvoetbal gespeeld", vervolgt El Khayati. "Dat was vier tegen vier of vijf tegen vijf. Als je dan een goede speler in je team had kon je het beslissen, maar met elf tegen elf werkt het echt niet zo. Ik begin ook niet bij de keeper met de bal. Ik krijg ergens op het veld de bal en dat veld is echt heel groot."

    Poll

    Zou ADO zonder El Khayati een degradatiekandidaat zijn?

    (359 stemmen)

    Plaats een reactie

    Blindsy +13659
    dinsdag 27 november 2018 om 07:47
    Laten we dan zeggen dat El Khayati het bíjna alleen doet. En dat dit ADO bíjna niks is zonder hem.
    Vind ik leuk
    dinsdag 27 november 2018 om 07:49
    Andersom toch ook?

    Bij een grotere club, is hij 1 van de velen. Nu kan hij opvallen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 27 november 2018 om 07:49]
    Vind ik leuk
    Blindsy +13659
    dinsdag 27 november 2018 om 08:12
    Het ligt voor de hand om hem te noemen als mogelijke Feyenoord-aankoop want hij doet t eindelijk zo goed bij ADO.
    Juist daarom denk ik dat hij daar lekker moet blijven.Bij F zou hij een van de velen zijn. En veel minder presteren. Een nieuwe Harry vd Laan.
    Ik denk echt dat ADO een degradatiekandidaat is zónder hem, maar omgekeerd is hij een 'gewone' speler zónder al die stéun van zijn ploeggenoten.
    Gelukkig ziet hij dat zelf ook.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 27 november 2018 om 08:14]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22658
    dinsdag 27 november 2018 om 09:04
    Als Khayati er niet zou zijn, dan zou Immers de scorende aanvallende middenvelder zijn...zo simpel kan het ook zijn.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 27 november 2018 om 09:25]
    Vind ik leuk
    Blindsy +13659
    dinsdag 27 november 2018 om 11:33
    Volgens mij is Lexi het scoren al wat langer verleerd.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22658
    dinsdag 27 november 2018 om 12:20
    Verleerd niet, maar dat komt meer omdat ie meer in een controlerende rol speelt waardoor Khayati meer vrijheid heeft in zijn spel. Immers kan de rol van khayati makkelijk overnemen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13659
    dinsdag 27 november 2018 om 13:16
    Zijn ze tegelijk begonnen dan? Volgens mij is Lex het echt al wat langer kwijt...
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22658
    dinsdag 27 november 2018 om 13:49
    Voor Immers is dit het 2e seizoen en Khayati zit er een half jaar eerder.

    Immers is wekelijks de stille motor van het team en werkt zich rot voor het team.
    Vind ik leuk
    allround +1685
    woensdag 28 november 2018 om 11:46
    rectificatie: vd Laan was een centrum spits. Die - bij Feyenoord - niet waar kon maken, wat hij bij ADO wel kon. Daarbij vind ik jouw reacties nogal "licht" subjectief.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13659
    woensdag 28 november 2018 om 19:25
    Wat heeft de positie van Vd Laan er mee te maken? Ik zeg gewoon, dat eerder een Vd Laan, en waarschijnlijk dan nu een El Khayati het, eenmaal bij een grotere club, gewoon niet kunnen waarmaken. De positie waar zo'n man speelt, doet daar in mijn betoog, totaal niet toe.

    Heel ADO past zich aan rond het spel van zo'n kerel, zodat hij heerlijk kan excelleren. Dat gaat bij een andere club, bijv. een Feyenoord, niet gebeuren. En dat zeg je notabene zélf, ook. En dan ben ik 'licht' subjectief? Man, man...
    Vind ik leuk
    allround +1685
    donderdag 29 november 2018 om 08:40
    IK vermoed dat jij jezelf niet begrijpt.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13659
    donderdag 29 november 2018 om 10:55
    Ja, Tuurlijk! Dát is het!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    dinsdag 27 november 2018 om 10:59
    Da's raar, je doet het als team. Zonder de rest kan hij niet zo lekker spelen. Andere zorgen ervoor dat hij zo kan spelen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13659
    dinsdag 27 november 2018 om 11:32
    Precies. En gelukkig weet hij dat zelf als geen ander.
    Vind ik leuk
    allround +1685
    woensdag 28 november 2018 om 11:46
    zeker nu Danny controlerend achter hem speelt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    woensdag 28 november 2018 om 12:06
    Die werd echt gemist, is een stille motor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 27 november 2018 om 07:47
    Zo is het.

    Hij kan alleen goed spelen, als die anderen een stapje harder doen. Voor hem.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22658
    dinsdag 27 november 2018 om 09:07
    Da's waar ook...Zonder Immers en Bakker/Malone kan Khayati ook niet excelleren. Immers kan prima scoren en dat heeft ie bij jullie ook bewezen als aanvallende middenvelder.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    dinsdag 27 november 2018 om 10:57
    Dat dus.
    Vind ik leuk
    koosje +542
    dinsdag 27 november 2018 om 07:49
    Goede speler voor Feyenoord, heeft alles wat Feyenoord nodig heeft.
    Vind ik leuk
    Kuip +8454
    dinsdag 27 november 2018 om 07:52
    Feyenoord heeft met Larsson, Ayoub, Amrabat etc etc genoeg voorbeelden van jongens die het op een lager niveau aardig deden maar te kort komen voor Feyenoord. Deze jongens zijn allemaal al wat ouder net als El Kayatti. Dan ben je gewoon te laat en word je niet meer beter.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1155
    dinsdag 27 november 2018 om 10:54
    Ayoub heeft nog nooit de kans gehad om het te laten zien
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    dinsdag 27 november 2018 om 18:41
    Feijenoord beperkt spelers toch vaak, bijvoorbeeld Haps was bij AZ veel offensiever. Ayoub stelt men nog niet eens op.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13659
    woensdag 28 november 2018 om 11:36
    Als ik zie hoe Janmaat, Karsdorp voorheen, en nu weer St. Juste maar vooral Malacia naar voren tennen denk ik niet dat Haps niet naar voren mág. De vraag is: dúrft hij het?
    Want dat is het. Bij AZ mogen dingen.. bij Feyenoord moeten dingen. Zijn de verwachtingen torenhoog, de druk neemt toe.. en sommige spelers bevriezen dan.
    Het kan niet liggen aan een teveel aan tactische opdrachten.. want juist van tactiek valt weinig te bespeurn...
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    vrijdag 30 november 2018 om 13:31
    Je 2e alinea is pijnlijk.. en ook waar in dit land.
    Bij Cambuur loopt een speler rond die leuk speelt, vaak de winnende maakt, veel assisten maar, hij Moet in de taak spelen... zo zonde.
    Ik denk echt dat als je mensen het naar de zin maakt, als voetbal een plezier wordt dat je meer arbeid kan doen. Lijkt erop dat Bommel dat medicijn heeft en Cocu had dat niet.

    We moeten allemaal zoveel, maar iets doen wat leuk is geeft energie.
    Malacia valt wel mee toch, die staat niet zovaak voorin. Punt is heeft hij er iets te zoeken? Blind kwam steeds op bij AJax, toen schreef ik hier dat 't rendement nul is. Twee weken later zette F de B hem op midveld, waar hij nuttig kan zijn. Ook van Rhijn en Tete hadden nul rendement.
    Opkomen is mooi als er rendement is, anders loop je alleen de vleugel in de weg.
    Tactiek weet ik niet, men lijkt vooral te willen voorkomen dat de tegenstander iets kan. Terwijl ik denk dat Feijenoord juist iets speelser moet worden, meer aanvallend denken op midveld, je kan 1 Clasie hebben maar en Toornstra en Vilhena is te veel.
    Ayoub zou al mooi zijn al is hij in deze selectie lastig in te passen omdat Persie en Jorg daar ook willen spelen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13659
    vrijdag 30 november 2018 om 18:55
    Ik moest ineens aan Dijks denken. Die was nog erger, kwam op en schoot de bal de tribunes in, totaal geen voorzet.
    Ayoub lijkt te zijn gehaald om Vilhena te vervangen. Was gratis, dus 'doen'. Vilhena bleef echter en dus moet Ayoub t met invalbeurtjes doen. Hopelijk laat hij t wel zien op de training want ik wil graag ook in t veld zien of hij 'het' heeft.
    Of durf t gewoon eens om de nog steeds niet geheel in vorm zijnde Clasie op de bank te zetten en Ayoub gewoon náást Vilhena te plaatsen.
    Je zit ook met RVP. Tuurlijk vond ik t fijn dat hij snel zn draai vond maar ik was best kritisch voor zijn komst. Je haalt hem niet als bankzitter. Maar ga je Jorgensen op de bank zetten? En dus werd t vorig jaar en n deel van dit seizoen pendelen tussen bank, linksbuiten en spits.
    En nu dan maar centraal op t middenveld. Wat natuurlijk niet zn ideale positie is.
    Ben nu al benieuwd hoe t er volgend jaar uit gaat zien. RVP stopt, Vilhena móet verkocht worden (enige die nog geld oplevert) maar ook Jorgensen zou kunnen vertrekken.
    Met de poen die Boetius en Amrabat hebben opgeleverd, is er dan n aardig potje waar je wat mee kunt doen.
    Ben alleen bang dat ze gaan proberen om Clasie over te nemen terwijl hij geen schim is van de man die hij in zn laatste jaar voor zn vertrek was.
    Gokje? Southampton heeft hem voor 12 gekocht. Niet raar dat zij er misschien nog wel 6-7 voor willen vangen? Dat is in deze vorm absoluut niet waard.
    Ik hou mn hart vast. Maar goed, eerst maar ns 3e worden.
    En leuker, frisser voetballen. Eens!
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    maandag 3 december 2018 om 16:57
    Felicitados voor gister eerst even jongen. :)

    Ayoub is meer een 10 vind ik, dicht achter de spits en in kleine ruimte een geweldenaar. Als je hem scout ipv Vilhena dan doe je een miskoop, hij is niet een sleurder die meters maakt maar een slimme voetballer.

    Ja, Clasie voor de defensie en Ayoub diep dat roep ik al weken.
    Ja, Robin is een prachtig icoon, maar het nieuwe is er af en dus ook beleidsmatig is Persie een sta in de weg, want het belemmert het samenstellen van een selectie.
    Terwijl hij mogelijk nog maar 1 jaar speelt.

    Spelers terughalen is zelden een goed idee, men verwacht dan ook te veel. Maar Clasie valt me zwaar tegen, gister was het goed omdat ze zich opgepept hadden, tegen een klein clubje kan het weer zeep zijn.

    Als je Clasie haalt dan wil je hem wel op dat niveau van toen zien. Weetje alles wat ze opstellen van Varkenoord, dat heeft krediet van mij, ik verwacht niks, maar Clasie kan nooit voldoen aan onze herinnering van hem.
    Berghuis zie ik niks van, links staat niks... als je dat nagaat dan doen ze het nog geweldig ook.
    Vind ik leuk
    Kuip +8454
    dinsdag 27 november 2018 om 07:49
    Leuke speler voor de subtop. Maar laten we hem nou niet de indruk geven dat ie geschikt is voor Ajax of PSV.
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +1236
    dinsdag 27 november 2018 om 07:51
    En voor ons? Ik ben niet snel overtuigd van eredivisie spelers maar ik zou m graag zien volgend seizoen
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9455
    dinsdag 27 november 2018 om 07:57
    Een creatieve 10 kan Feyenoord sowieso wel gebruiken. Ik denk dat hij dat idd wel aankan.
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    dinsdag 27 november 2018 om 18:43
    Als de waterdragers van Ajax voor hem willen werken dan kan hij dat ook bij Ajax, ik denk dat Huntelaar blij met hem zou zijn. Hij speelt ook in de ED.
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +1236
    dinsdag 27 november 2018 om 07:50
    Hij heeft gelijk, maar wat boft ADO met hem zeg. Is de enige speler buiten koopmeiners en boadu/stengs in de eredivisie die k graag bij feyenoord zou zien, los van de top 2 uiteraard.
    Vind ik leuk
    Andre As +3076
    dinsdag 27 november 2018 om 07:51
    Realisme en bescheidenheid. Zeldzaamheid in het moderne voetbal.

    Goede speler hoor. ADO moet hem koesteren. Zorgt in zijn eentje dat ADO buiten degradatiegevaar blijft.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22658
    dinsdag 27 november 2018 om 09:10
    Volgens mij vergeet je de motor van het team Immers! Het middenveld staat goed met Immers en Bakker/Malone en daarom kan hij zo excelleren.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9455
    dinsdag 27 november 2018 om 07:55
    Je presteert altijd als team natuurlijk maar hij is wel de beste speler van Ado. Het is voor hun te hopen dat hij in ieder geval het seizoen af maakt. Hij zou in de subtop zo mee kunnen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 27 november 2018 om 07:56]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    dinsdag 27 november 2018 om 10:27
    Zonder de rest kan Nasser niet zo goed spelen. Het elftal is om Nasser heen gebouwd.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9455
    dinsdag 27 november 2018 om 10:35
    Misschien wel. Maar hij is in ieder DE uitblinker.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22658
    dinsdag 27 november 2018 om 10:42
    Enbde stille krachten zijn er ook.
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    dinsdag 27 november 2018 om 18:44
    Klopt, hij is goed voor ADO en andersom ook.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    dinsdag 27 november 2018 om 18:47
    Perfect huwelijk.
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    vrijdag 30 november 2018 om 12:50
    Haha, neemt niet weg dat ik hem wel eens bij Ajax zou willen zien, maar daar is Labyad ook al bankzitter en ik denk ook niet dat Ajax het durft om zo'n sierlijke voetballer op te stellen.

    Haagse supps zeggen me ook wel eens dat hij ook wel balverlies veroorzaakt vaak. Dat kan best hoor. Maar ik geniet zo ontzettend als hij dan weer zo iets moois doet.
    In een land waar iedereen taakspeler moet zijn is het toch een verademing, zo'n vent?
    Vind ik leuk
    dinsdag 27 november 2018 om 08:33
    Tuurlijk is ADO zonder hem geen degradatiekandidaat. Als hij. Niet speelt staan anderen op. ADO speelt al hoe weet ik lang in de middenmoot/ subtop. Ook zonder hem. Qua spelersmatwriaal zonder khayati moeten ze ook rond plek 10 spelen. Omdat ze nu een dramatische seizoenstart hebben gehad lijkt dat nu niet zo.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22658
    dinsdag 27 november 2018 om 09:13
    Precies dit! Als Khayati er niet was kon Immers prima zijn plekje overnemen en die weet wel wat scoren is als aanvallende middenvelder.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 27 november 2018 om 12:33]
    Vind ik leuk
    HanV +4623
    dinsdag 27 november 2018 om 09:20
    Ik dacht wel in de eerste helft dat de uitslag heel anders zou uitvallen. Benieuwd of we dan ook zo'n stroom verhalen hadden gehad over Groenendijk met zijn weerpraatje over een herftsdip of een nieuwe column over de Vreselijke Arbitrale Ravage. We zijn allemaal opportunisten.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 27 november 2018 om 09:20]
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    dinsdag 27 november 2018 om 18:39
    Is ook zo en helemaal in voetbal.
    Maar vorm is wel heel lekker, zoals PEC een jaar eerder had.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    dinsdag 27 november 2018 om 10:22
    Zonder de rest kan hij niet draaien. Het elftal is om hem heen gebouwd.
    Vind ik leuk
    Korm +37538
    dinsdag 27 november 2018 om 10:51
    BAAS!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33930
    dinsdag 27 november 2018 om 15:00
    Lekker bij ado blijven.
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    dinsdag 27 november 2018 om 18:38
    ADO met Khayatti is een prima huwelijk voor beiden.
    Als hij een stap maakt kan zomaar zijn dat die club hem beperkt in zijn opdrachten. Ik geniet er elke week van, prachtige speler.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws