VVV-Venlo verrassend ruim onderuit bij overtuigend Heracles Almelo

    VVV-Venlo verrassend ruim onderuit bij overtuigend Heracles Almelo

    Gepubliceerd: zondag 2 december 2018 om 16:26zo 02-12-2018 om 16:26

    Laatste update: zondag 2 december 2018 om 17:24zo 02-12-2018 om 17:24

    Heracles Almelo heeft zondagmiddag gehakt gemaakt van VVV-Venlo. Na vier nederlagen op rij won de ploeg van Frank Wormuth eindelijk weer eens: 4-1.

    Na nederlagen tegen Vitesse (beker), NAC Breda, Feyenoord en Fortuna Sittard zat de klad er behoorlijk in bij Heracles, dat juist zo goed aan het seizoen begon. Het uitstekend presterende VVV maakte zondag echter geen schijn van kans tegen Heracles, dat de weg naar boven heeft ingezet. Al na drie minuten scoorde Heracles-spits Adrián Dalmau op aangeven van Brandley Kuwas. 

    Ook daarna was Heracles sterker, al viel de beslissing pas na rust. Lerin Duarte scoorde in minuut 49, waarna Kristoffer Peterson dat zes minuten later vanaf de penaltystip deed. VVV leek verslagen, maar kwam dankzij Nils Röseler toch weer langszij. Niet veel later maakte Duarte aan alle Limburgse hoop een einde met de 4-1. 

    Heracles is de koploper van de subtop en staat vierde. VVV blijft op plek zeven staan.

    Plaats een reactie

    AlecBlc +1212
    zondag 2 december 2018 om 16:28
    Volgens mij heeft niemand deze wedstrijd gezien, iedereen keek naar psv feyenoord

    Gefeliciteerd Feyenoorders (en Ajacieden)!
    Vind ik leuk
    HanV +4630
    zondag 2 december 2018 om 16:39
    Nee, dat is niet waar, ik was aan het dichten.
    PSV - Feyenoord zie ik vanavond wel, als dat dan echt moet.
    Vind ik leuk
    Ron jans +526
    zondag 2 december 2018 om 16:39
    Waarom zullen fans van Heracles en VVV deze wedstrijd niet gezien hebben?
    Vind ik leuk
    LangeDraak +1645
    zondag 2 december 2018 om 17:17
    Jawel hoor, Feyenoord legt normaal gesproken altijd een beroerde pot voetbal op de mat, dus de keuze was makkelijk.
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +87
    zondag 2 december 2018 om 17:59
    Ik heb niks van Feyenoitd gezien.Zat gewoon oo de tribune.Had wel 7-1 kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    Janalb +12
    zondag 2 december 2018 om 21:38
    Ja natuurlijk AlecBlc maar er zijn ook nog supporters van Heracles en VVV en de Almeloers hebben een leuke pot gezien en de Venloers behoren ook in het linkerrijtje. Denk eens nationaal man, denk ook eens aan de provincie en niet alleen aan de top 3.
    Groetn.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5522
    zondag 2 december 2018 om 16:28
    Verrassend??.

    Heraclieden van harte gefeliciteerd.

    Angstgegner van Vvv .
    Vind ik leuk
    Janalb +12
    zondag 2 december 2018 om 21:41
    Nou, angstgegner is een beetje overdreven 🙂 Heracles heeft vandaag verdiend gewonnen maar ik gun VVV het allerbeste.
    Groetn.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5522
    maandag 3 december 2018 om 12:32
    Vvv uit tegen heracles is al jaren een ramp.

    Vorig jaar ook kompleet kansloos
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 16:28
    Suggestieve titel. Tuurlijk zijn ze winnen niet vergeten. Zo dom zijn die gasten nu ook weer niet.

    Edit: titel aangepast. Goed geluisterd VP!!!
    [Reactie gewijzigd op zondag 2 december 2018 om 16:37]
    Vind ik leuk
    frank1971 +2303
    zondag 2 december 2018 om 16:38
    Pure competitevervalsing dat kunstgras. (Sarcasme).
    Vind ik leuk
    LangeDraak +1645
    zondag 2 december 2018 om 17:19
    Ook zo genoten van Ajax afgelopen vrijdag? (Geen sarcasme)
    Vind ik leuk
    frank1971 +2303
    zondag 2 december 2018 om 18:37
    Hoezo, wat heeft dit met Ajax te maken?
    [Reactie gewijzigd op zondag 2 december 2018 om 18:39]
    Vind ik leuk
    Humberto01 +528
    zondag 2 december 2018 om 23:12
    Ajax in een sporthal ( gesloten Arena dak) voetballen is dat geen competitie vervalsing dan. ADO kwam adem tekort en de Ajax spelers zijn het gewend 😳😬
    Vind ik leuk
    Janalb +12
    maandag 3 december 2018 om 00:19
    Jij bent een dom ventje Frank, hoe kunnen mini ploegen als Heracles en VVV nou aan competitievervalsing doen, ga klagen bij de KNVB of bij Ajax. Hoe sarcastisch je het ook meent, ik word spuugziek van al die zeikerds die het kunstgras als competitievervalsing afdoen.
    Vind ik leuk
    frank1971 +2303
    maandag 3 december 2018 om 07:47
    Over dom gesproken, er staat sarcasme achter geschreven, was een grap mede omdat Vvv ook op kunstgras speelt. Wie is er nou dom?
    Vind ik leuk
    Humberto01 +528
    maandag 3 december 2018 om 00:46
    Nog een, over competitie vervalsing gesproken: de een heeft 120 miljoen en de tegenstander moet het met amper 15 miljoen doen! Is dat FairPlay kerel??☺️
    [Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 00:47]
    Vind ik leuk
    frank1971 +2303
    maandag 3 december 2018 om 07:49
    Dat klopt, maar waarom wordt Ajax erbij gehaad, het gaat tussen Heracles en Vvv.
    Vind ik leuk
    Humberto01 +528
    maandag 3 december 2018 om 13:03
    Jij hebt het toch over competitie vervalsing pik! ☺️ Ach er zijn zoveel aspecten waarbij er sprake kan zijn van competitie vervalsing. De Feyenoord fans hebben ons gisteren laten zien hoe je ook de wedstrijd kunt beïnvloeden. Je zult zien dat dit vaker zal voorkomen!
    Vind ik leuk
    frank1971 +2303
    maandag 3 december 2018 om 15:06
    Ja das waar maar het was ook een beetje als grap bedoeld.
    Vind ik leuk
    Humberto01 +528
    maandag 3 december 2018 om 17:23
    Grap.......kunstgras is ook een grapje.......
    Vind ik leuk
    frank1971 +2303
    maandag 3 december 2018 om 18:59
    Ja tuurlijk is dat een grap.
    Vind ik leuk
    Schaar +1536
    zondag 2 december 2018 om 18:40
    Het kunstgras in Almelo gaf vandaag de doorslag, de sprietjes staan namelijk net de andere kant op dan op andere kunstgras velden.
    Vind ik leuk
    LangeDraak +1645
    zondag 2 december 2018 om 20:22
    Ik zou de schaar er in zetten Schaar als ik jou was!
    Vind ik leuk
    beewee72 +13
    zondag 2 december 2018 om 21:37
    De 2e helft ook..... 😏
    Vind ik leuk
    Schaar +1536
    zondag 2 december 2018 om 22:17
    Jazeker dat regelt Ten Cate van afstand.
    Vind ik leuk
    Janalb +12
    zondag 2 december 2018 om 21:44
    Wat een geouwehoer, weet je niets beter te melden? Raar hoor, die Schaar!
    Vind ik leuk
    Schaar +1536
    zondag 2 december 2018 om 18:41
    Heracles draagt de overwinning op aan Ten Cate, maxi danki.
    Vind ik leuk
    beewee72 +13
    zondag 2 december 2018 om 21:39
    Jankerd! 2 kunstgras teams.
    Populair gelul!
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 19:43
    Wie was de verslaggever vandaag bij HER-VVV voor studio sport?
    Die zegt doodleuk dat keepers oenen zijn door steeds in de hoek te duiken met een penalty..

    Alsof hij het beter weet...
    Vind ik leuk
    Schaar +1536
    zondag 2 december 2018 om 21:30
    Dat was Zevert Ten Napel uit het Drentse Klazienaveen. Die man is ook maar een simpele voetbalverslaggever, terwijl hij zelf nooit een bal recht vooruit heeft kunnen trappen.
    Vind ik leuk
    Janalb +12
    zondag 2 december 2018 om 21:45
    Hoorde ik ook, wat een gelul.
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 21:57
    Nu uit nog een keer een paar punten pakken Heracles Dat kan toch niet alleen aan het kunstgras liggen 🤔
    Vind ik leuk
    Janalb +12
    zondag 2 december 2018 om 22:19
    Ze staan wel vierde, wat dacht je van het punt tegen Ajax uit ? Lul toch niet over dat kunstgras, ga liever kappen, draaien en schieten en denk niet verder, punt, streep uit.
    [Reactie gewijzigd op zondag 2 december 2018 om 22:28]
    Vind ik leuk