Mazraoui: 'Ik kreeg een beetje het gevoel dat ze niet echt een plan hadden'

    Mazraoui: 'Ik kreeg een beetje het gevoel dat ze niet echt een plan hadden'

    Gepubliceerd: zondag 2 december 2018 om 17:52zo 02-12-2018 om 17:52

    Laatste update: zondag 2 december 2018 om 18:03zo 02-12-2018 om 18:03

    Een zogenaamde 'lunchwedstrijd' om 12.15 uur: Noussair Mazraoui vindt het helemaal niks. De vleugelverdediger van Ajax kan maar moeilijk wennen aan het tijdstip. Zondagmiddag speelden de Amsterdammers in eigen huis een vroege wedstrijd tegen ADO Den Haag. Het werd 5-1. 

    "Voor mij was het vroeg opstaan. Dit ligt mij niet. Acht uur uit bed is een beetje vroeg. We waren gelukkig wel scherp", zei Mazraoui na de wedstrijd met een lach voor de camera van stadzender AT5. 

    ADO Den Haag maakte weinig indruk op de rechtsback. Ajax scoorde vijf keer, maar had ook op dubbele cijfers kunnen eindigen. "Ik had ADO anders verwacht. Ik heb het gevoel dat zij niet met een plan kwamen. Ze bleven met z'n allen staan. Daardoor kwamen wij er goed doorheen."

    Hoogtepunt in de Johan Cruijff Arena was de rentree van Daley Sinkgraven. Hij kwam na een jaar absentie weer in actie. Mazraoui is blij voor z'n collega. "Hij is er al bijna twee jaar uit. Iedereen gunt het hem. Ik hoop dat hij pijnvrij kan spelen."

    Lees ook: Oppermachtig Ajax laat na om dubbele cijfers te halen tegen kansloos ADO 

    Plaats een reactie

    zondag 2 december 2018 om 17:53
    Pffffff 8 uur uit bed ligt het manneke niet...
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5757
    zondag 2 december 2018 om 18:03
    Als t niet moet zou ik t ook niet doen :p
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 21:43
    Ja, maar om het nou 'vroeg' te noemen?
    Vind ik leuk
    Mr bien +3925
    zondag 2 december 2018 om 17:53
    Misschien zaten ze nog vol van de lunch
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 17:55
    Ja inderdaad, totaal geen plan. Goed opgemerkt! Mooi dat de spelers ook mee-analyseren. Je ziet het meer en meer opkomen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33269
    zondag 2 december 2018 om 17:57
    Dat laatste merk jij dan weer goed op.
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 17:58
    Ja.
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 17:55
    ADO stelde echt niks voor! Het is dat er veel kansen niet werden afgemaakt, het had anders gewoon 10-1 voor Ajax geworden.. maar het maakt niet meer uit, Ajax zijn weekend is geslaagd, mede mogelijk gemaakt door onze aartsrivaal Feyenoord!
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 18:12
    Gelukkig heeft die aartsrivaal ook gewoon een hekel aan psv 😂
    Vind ik leuk
    Andre As +3220
    zondag 2 december 2018 om 17:55
    "Ik heb het gevoel dat zij niet met een plan kwamen. Ze bleven met z'n allen staan."

    Dat was hun plan.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33269
    zondag 2 december 2018 om 17:58
    Dat is wel een heel beperkt plan. Dat doen spelers zonder plan ook wel.
    Vind ik leuk
    Andre As +3220
    zondag 2 december 2018 om 18:01
    Het is niet meer dan dit.
    Vind ik leuk
    pico323 +6640
    zondag 2 december 2018 om 17:55
    Daley Sinkgraven wens hem veel blessure vrije uren bij Ajax
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13946
    zondag 2 december 2018 om 17:55
    Wil wel ruilen hoor pik, mag je om 05:00 eruit en blijf ik lekker liggen tot 08:00 😜
    Vind ik leuk
    Head-Butt +301
    zondag 2 december 2018 om 17:56
    Krijgt klappen met geld en is te beroerd om bijtijds z'n bed uit te komen.

    Helft van salaris inleveren.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33269
    zondag 2 december 2018 om 17:59
    Hij doet het toch gewoon?
    Als je er te beroerd voor bent blijf je liggen.
    Vind ik leuk
    yuuup +9910
    zondag 2 december 2018 om 18:18
    Flesje azijn op? Hij was toch op tijd? Wat een overspannen reactie.
    Vind ik leuk
    14forever +8728
    zondag 2 december 2018 om 18:28
    Welcome back Daley Sinkgraven.
    Vind ik leuk
    Ron Vinke +16
    zondag 2 december 2018 om 19:14
    Domme uitspraak hoor. Heel Nederland staat zo’n beetje rond 8 uur op. Dit kun je niet maken tegenover je fans. Even vergeten hoeveel mazzel hij heeft?
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1474
    zondag 2 december 2018 om 20:55



    Meneer Mazraoui vind het vervelend als de wekker om 08.00 uur afloopt?
    Er zijn hele volksstammen die voor 10% van zijn salaris 40 uur in week moeten bikkelen en waar de wekker echt iets eerder afloopt.
    Wat een mentaliteit heeft die gast.
    Dit soort uitspraken hoor je niet bij echte kerels zoals De Ligt of Huntelaar.
    Bah.
    [Reactie gewijzigd op zondag 2 december 2018 om 20:56]
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1474
    zondag 2 december 2018 om 20:56
    Meneer Mazraoui vind het vervelend als de wekker om 08.00 uur afloopt?
    Er zijn hele volksstammen die voor 10% van zijn salaris 40 uur in week moeten bikkelen en waar de wekker echt iets eerder afloopt.
    Wat een mentaliteit heeft die gast.
    Dit soort uitspraken hoor je niet bij echte kerels zoals De Ligt of Huntelaar.
    Bah.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1474
    zondag 2 december 2018 om 20:59
    Ik denk dat Sinkgraven blij was dat hij om 08.00 uur pas uit zijn bed hoefde.
    Die jongen was volgens mij al eerder wakker en ik hoop dat hij snel basisspeler wordt.
    Ten Hag moet dit soort opmerkingen van voor mij was het een beetje vroeg er snel uitrammen.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 03:24
    Ik vindt het echt dom van de KNVB om wedstrijd van Ajax op zondag middag rond 12 en 13 laten spelen. Gun de spelers wat meer tijd en fitheid door ze bijvoorbeeld om 16.00 te laten spelen
    Vind ik leuk