'FC Groningen is met m'n zaakwaarnemer in gesprek, ik hoop dat ze eruit komen'

    'FC Groningen is met m'n zaakwaarnemer in gesprek, ik hoop dat ze eruit komen'

    Gepubliceerd: zondag 2 december 2018 om 19:57zo 02-12-2018 om 19:57

    Laatste update: zondag 2 december 2018 om 19:58zo 02-12-2018 om 19:58

    FC Groningen-spits Mimoun Mahi kan nog weinig zeggen over zijn sportieve toekomst. Hij beschikt in het hoge Noorden over een aflopend contract. Zondagmiddag was Mahi één van de uitblinkers aan Groningse zijde tijdens de 5-2 zege op NAC Breda. Hij scoorde twee keer. 

    "De club is met mijn zaakwaarnemer in gesprek. Ik hoop dat ze eruit komen tegen de juiste voorwaarden", aldus de aanvaller in gesprek met RTV NoordMahi tekende op zeer fraaie wijze voor de openingstreffer. Analist Martin Drent vergeleek de rake volley van Mahi zelfs met een legendarische goal van Marco van Basten. 

    "Ik kreeg een mooie bal, achter de laastste lijn van de verdediging gestoken. Ik nam hem vol op de pantoffel en hij ging er mooi in. De mooiste goal in m'n carrière. Dat is natuurlijk een geweldig gevoel, geeft een enorme kick."

    Groningen-trainer Danny Buijs onderstreepte de waarde van Mahi voor z'n ploeg. "Hij is een fantastische speler voor de club, is op en top professional. Hij en Ritsu Doan hebben uitzonderlijke kwaltiteiten, daar hoeven we helemaal niet moeilijk over te doen."

    Poll

    Moet PSV, Ajax of Feyenoord Mahi halen?

    (1673 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 2 december 2018 om 20:01
    Hopen voor Feyenoord dat Martin niet heeft zitten meekijken. 😂
    Vind ik leuk
    Bosmeister +453
    zondag 2 december 2018 om 20:01
    Nee afblijven! Onze Mahi!
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 20:03
    Hopelijk maakt hij een stap hoger op en krijgt Groningen een zak geld voor hem. Deze jongen heeft alles voor de club gegeven en verdient een stap hoger op!
    Vind ik leuk
    Bosmeister +453
    zondag 2 december 2018 om 20:16
    Ik vind het een nobele gedachte van je maar ik hoop dat ie gewoon een goed contract bij de FC krijgt.

    Ben het wel met je eens dat de FC ook niet al te hard dwars moet gaan liggen als hij een mooie transfer kans krijgt.
    Vind ik leuk
    Farmer +12676
    zondag 2 december 2018 om 22:03
    Inderdaad. Hij heeft ook pech gehad met blessures, en 'eigenaardige trainers' die hem niet altijd goed gebruikten bv.

    Laten ze hem een salarisverhoging geven bv(4 ton a 4.5 ton per jaar? Duurste speler vd FC ooit? T gaat ook met de markt mee tegenwoordig. Het alternatief is namelijk dat hij deze zomer gratis wegloopt. Dan zie ik hem liever nog voor 2 a 3 jaar bijtekenen, als 'best betaalde speler' bv, en zich ontpopt tot 'legende', zoals in het rijtje Nevland, Drent, Bombarda, Suarez....
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10431
    zondag 2 december 2018 om 20:26
    Nieuw contract met een vaste transfersom. Kan-ie over een jaartje bakken met geld verdienen in het Championship of iets dergelijks.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    zondag 2 december 2018 om 20:35
    Of bij Feyenoord
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10431
    zondag 2 december 2018 om 20:41
    Kom, heb ik net een goed humeur. Je doet het erom hè?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    zondag 2 december 2018 om 20:43
    Haha. Ik vind Mahi best goed, maar ik wilde je humeur niet verpesten. Ik ben heel blij met jullie vandaag.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10431
    zondag 2 december 2018 om 20:44
    Ik vind Mahi ook 'best goed'. Maar niet goed genoeg voor het niveau wat Feyenoord moet nastreven. In tegenstelling tot die Japannert.

    Maar ja, Annet heeft vandaag ook weer met een bord piepers naar Studio Sport gekeken. Dus vrees inderdaad het ergste.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    zondag 2 december 2018 om 20:47
    Die Japannert ga je niet meer kunnen betalen, behalve als jullie zelf iemand voor heel veel verkopen en ik weet niet wie dat zou moeten zijn.
    Mahi is nog jong en zou het in de subtop heel goed doen.
    Ik snap dat je graag hele goede spelers ziet komen, maar dat moet denk ik wel in stapjes.
    Vind ik leuk
    Leozao +5470
    zondag 2 december 2018 om 21:11
    Van Persie zijn haar verven en in Japan wegzetten? :-)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    zondag 2 december 2018 om 21:13
    Dat is denk ik wel je beste kans.
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 20:26
    Lekker grun
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 20:46
    Leuke speler voor az
    Vind ik leuk
    Gro050 +31
    maandag 3 december 2018 om 08:46
    Die hebben Idrissi al gestolen 😕
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 20:50
    Potverdorie 2 wedstrijdjes goed spelen en dan dit !
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 21:23
    Niet in de winterstop. Transfer in de winter stop er uit. Is in principe kompetite vervalsing
    Vind ik leuk