'Je weet dat ik geen Ajax-supporter ben, maar voor mij zijn het leuke wedstrijden'

'Je weet dat ik geen Ajax-supporter ben, maar voor mij zijn het leuke wedstrijden'

Gepubliceerd: maandag 3 december 2018 om 10:15ma 03-12-2018 om 10:15

Kansloze nederlaag of niet: ADO Den Haag-routinier Lex Immers vond het zondag 'leuk' om op bezoek te gaan bij het in Den Haag zo gehate Ajax. Immers vertelde dat na de wedstrijd aan Haaglanden Voetbal. 

ADO verloor in de Johan Cruijff Arena met 5-1. De ploeg van trainer Fons Groenendijk mocht van geluk spreken dat Ajax na rust niet uitliep naar dubbele cijfers. "Blij dat het erop zit, mwah. Ik vind het altijd wel leuk om in de ArenA te spelen. Je weet dat ik geen Ajax-supporter ben, maar voor mij zijn het altijd leuke wedstrijden", aldus Immers.

"De supporters reageren altijd op mij en ik op hen. Wel op een positieve manier dan. Ik vind het wel leuk om hier te spelen Ik ben dus niet perse blij dat het erop zit."

Het was een zware middag voor de middenvelder en zijn teamgenoten. "Aan de ene kant heb ik er vrede mee dat het maar 5-1 is geworden. Het had net zo goed 8 of 9-1 kunnen zijn. Aan de andere kant kon het ook 5-3 worden. Ik denk dat we best wel wat kansjes hebben gehad om meer treffers te scoren."

"Ajax had natuurlijk ook de kans om meer dan vijfmaal te scoren. Al met al, tegen dit Ajax, een fantastisch Ajax dat samen met PSV de beste ploeg in Nederland is."

Plaats een reactie

Roeptoeter +15741
maandag 3 december 2018 om 10:17
Heeft die meegedaan dan?
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 12:14
Wel een sportieve en goede reactie van hem. Hij heeft zich ook weleens anders opgesteld richting Ajax.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6061
maandag 3 december 2018 om 15:22
Lex wordt soft op zijn oude dag :)
Vind ik leuk
Justin Kees +2666
maandag 3 december 2018 om 10:19
Immers praat teveel en speelt te weinig. Liep rond te sjokken over het veld, alsof hij er geen zij in had.. slappe hap.
Vind ik leuk
pico323 +7536
maandag 3 december 2018 om 10:19
Niet gezien en zijn Ajax haat is groot. Zeer matige voetballer.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 10:25
Nou, misschien was. Ik vond dit geen hatelijk interview. Gewoon gezonde rivaliteit
Vind ik leuk
voebtalie +2318
maandag 3 december 2018 om 10:40
In interviews geeft hij Ajax altijd complimenten. Valt me vaak op.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 12:09
Was me niet opgevallen. Maar hier is niks mis mee in ieder geval
Vind ik leuk
erikv78 +458
maandag 3 december 2018 om 12:54
Dat heet : open sollicitatie 🤣
Vind ik leuk
1313 +8756
maandag 3 december 2018 om 10:20
Meneer Immers vind het dus leuk om gigantisch hard op ze bek te gaan voor 54.000 man. Ja Lex dit zijn zeker leuke wedstrijden voor je.
Vind ik leuk
COYG +8135
maandag 3 december 2018 om 10:30
54.000 man? Veel verkleed als lege stoeltjes dan toch zeker...
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 10:38
Er zaten er ruim 53.000, dus wat je zegt slaat nergens op. Ik zat er zelf ook. En de vooral lege stoelen was aan de bobotribune , die dus ook in beeld komen.
Vind ik leuk
alffie +1971
maandag 3 december 2018 om 10:42
Pleur op man, het zat weer zo goed als vol
Vind ik leuk
windforce11 +3416
maandag 3 december 2018 om 10:57
Ik heb ze anders bijna niet gehoord
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 11:00
Ja klopt, maar wat wil je bij een oefenpartij! ;-)
Vind ik leuk
Adje80 +10301
maandag 3 december 2018 om 16:49
Hahahaha
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11972
maandag 3 december 2018 om 10:21
Heļaas pindakaas lexi het mocht niet leiden tot goed resultaat
Vind ik leuk
thierryer +2041
maandag 3 december 2018 om 10:21
Lex, dit is wel echt een kutinstelling en Ado speelde ook echt met een kutinstelling. Kom op heee, erop knallen het is geen uitje naar de efteling. Blij zijn dat het geen 9-1 werd pffff.
Vind ik leuk
Wittepiet +156
maandag 3 december 2018 om 10:43
Hij heeft hier toch gewoon gelijk. Achteraf idd blij zijn dat het geen 9-1 is geworden. Heeft wrong met instelling te maken denk eerder de teleurstelling bij jou
Vind ik leuk
thierryer +2041
maandag 3 december 2018 om 10:58
Ik ben voor Ajax, dus ben zeker niet teleurgesteld. Het verbaast me alleen dat voetballers zich zo naar de slachtbank laten leiden, zonder er hard voor te knokken.
Vind ik leuk
Wittepiet +156
maandag 3 december 2018 om 11:31
Ow Hahah nee snap ik. Is het ook niet de kracht van Ajax dat de tegenstander niets kan brengen?
Vind ik leuk
Dee79 +2658
maandag 3 december 2018 om 10:33
En dat mag toch ook, sportieve rancune is niet mis mee, daarnaast ook eerlijk antwoord wbt de eindstand.
Vind ik leuk
windforce11 +3416
maandag 3 december 2018 om 10:56
Er zit totaal geen leven in dit Den Haag. Alle gif is er uit. Dit seizoen uitzingen en dan de bezem er doorheen.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 11:02
Sportief van hem. Maar dat PSV 1 van de beste ploegen is klopt niet haha. Het is eerst Ajax, dan Feyenoord en dan mag PSV.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 12:26
En we hebben er weer een nieuw Ajax trolletje bij , met een PSV frustratie .....
Vind ik leuk
ppdf +1281
maandag 3 december 2018 om 11:16
5-3?? Helemaal onderste boven gespeeld. Als Ajax voor rust het beter uitspeeld kon het er al 6 maken
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 11:44
Bijna wekelijks kan Ajax de dubbele cijfers realiseren.
Vind ik leuk
Wim59 +646
maandag 3 december 2018 om 12:16
Hoe goed psv is hebben we gisteren gezien😆😆
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 12:29
En Ajax word helemaal weggespeeld door zo'n matige ploeg hahaha
Vind ik leuk
Wim59 +646
maandag 3 december 2018 om 12:43
Eenmalig was dat, wacht maar tot psv naar de arena komt dan zullen we zien wie weggespeeld word.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 12:48
Het interesseerd mij allemaal niks knul , want ik ben niet voor PSV of Ajax .
Ik schijt alleen op volk zoals jij , die hier alleen maar zitten om te provoceren .
Vind ik leuk
Wim59 +646
maandag 3 december 2018 om 13:00
Provoceren? Wanneer dan?
Vind ik leuk
El Cazador +8939
maandag 3 december 2018 om 12:41
Dank je wel voor de mooie complimenten, Lex.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 21:50
Lex is een realist, dit seizoen steken PSV en Ajax met kop en schouders boven de rest uit, een enkele uitglijder (Fey gister) daar gelaten.
En ik zeg het al maanden. Sinds Groenendijk is het wel opgeleefd, maar er is nooit enige lijn in het spel te bespeuren geweest. Goede people manager, maar absoluut geen coach/tactisch vernuft
Vind ik leuk
allround +1826
dinsdag 4 december 2018 om 08:41
VP zou zich eens wat genuanceerder op moeten stellen! Zeker met de opmerking: de in Den Haag zo gehate Ajax. Het zou de schrijver meer serieus nemen, wanneer hij zou schrijven; de in Den Haag niet populaire Ajax. Daarbij moeten we niet vergeten, dat de impopulaire periode jegens Ajax in de jaren 90 is begonnen. Vooral vanwege laatdunkende opmerkingen van o.a. Heitinga, vd Vaart over andere clubs.
Iedere voetbal liefhebber die zegt dat ze niet genieten van het spel van Ajax zijn geen voetballiefhebbers. Ik - als Hagenaar - geniet vooral van de Jong en de Ligt. dat zijn spelers die Nederland weer op de kaart zetten. Daar moeten we als VOETBALLIEFHEBBERS trots op zijn.
Ook de spandoek in de JC Arena zegt ook veel: voetbal hoort met uitsupporters.
Laten we elkaar respecteren en alleen tijdens die twee wedstrijden elkaar VERBAAL te kakken zetten. Nederland is te klein voor al dat onzin.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws