Gakpo na hattrick voor Jong PSV: 'Proberen in beeld te komen bij de trainer'

    Gakpo na hattrick voor Jong PSV: 'Proberen in beeld te komen bij de trainer'

    Gepubliceerd: maandag 3 december 2018 om 23:39ma 03-12-2018 om 23:39

    Cody Gakpo was maandagavond goed voor drie treffers voor Jong PSV tegen Go Ahead Eagles. De aanvaller erkende na afloop dat hij hoopt in beeld te komen bij PSV-trainer Mark van Bommel.

    "Ik denk dat iedereen hard traint, ik ook natuurlijk. We proberen natuurlijk in beeld te komen bij de trainer", vertelt hij voor de camera van FOX Sports. "Ik weet dat de technische staf alles kijkt, dus ik doe gewoon mijn best om te laten zien wat ik kan."

    Toch is Gakpo ook kritisch. "Ik heb er drie binnengelegd, maar het hadden er meer kunnen zijn", stelt hij. "We hebben de kansen niet zo goed uitgespeeld, vond ik zelf. Ik denk dat het er minimaal zeven hadden moeten zijn. (..) Maar ik denk als we Go Ahead zo mogen verslaan dat we onszelf wel een schouderklopje mogen geven."

    Plaats een reactie

    maandag 3 december 2018 om 23:42
    Gody Kakpo ... briljante naam ...
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 23:49
    Weer bovenaan bij een PSV Topic vuile rat!!
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 23:50
    Yihaa!!!
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 23:50
    ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:02
    Rioolrat!!!!
    Vind ik leuk
    Bertus +6129
    dinsdag 4 december 2018 om 07:16
    Dat is nou eenmaal zijn leven. Ratten leven altijd buiten beeld maar voor vieze dingen komen ze uit hun holletje. Of ze zoeken het holletje van hun vriendje op.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3397
    dinsdag 4 december 2018 om 07:56
    Dat is echte liefde
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 00:08
    Ga jij maar weer terug de stront riolen in. Daar horen rioolratten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 00:09
    Hé Baardmans, ook zo genoten gisteren?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 06:31
    Mino trolrat..
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:38
    Wat moet ik nog zeggen tegen iemand die niks speciaals heeft?

    Geen wondersloffen en geen fatsoen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 10:56
    Ik maak hetzelfde geintje als jij.

    Dus je hebt zelf geen fatsoen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 10:58
    Leg eens uit hoe je Mino trolrat als een geintje kunt uitleggen en hoe dat van hetzelfde niveau is als het grapje dat ik maak?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 11:44
    Gak naar kak. Riool naar Trol. Allebei flauwe geintjes.

    Uitdelen is ook leren incasseren meneer de rat
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:25
    Bij mij is er sprake van een subtiel woordgrapje.

    Jij gaat over op schelden en hebt dus geen fatsoen.

    Van incasseren is geen sprake want jij maakt mij de pis nog nie lauw jonguh ...
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:36
    Iemand kak noemen is ook schelden helaas
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:53
    Nope ... het is kakpo ...
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:11
    Niet teveel sos nemen ratje want je tijdsbesef is in de war. Hoe triest ben je als je opgewonden wordt van het als eerste reageren op een nieuwsfeit over je concurrent? Heb je dan te maken met individuen die weinig/ niks om handen hebben en zeker niets veel soeps bijdragen aan onze maatschappij? Lekker teren op de moraal van hardwerkende belastingbetalers waarschijnlijk? Je zult zo'n ventje naast je hebben zitten in het stadion als je met je zoontje weer eens gaat kijken. Hoe leg je dat dan aan je zoon uit?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:36
    Jij hebt wel veel tekst nodig, maar wat wil je nu eigenlijk zeggen?

    Zal niet positief zijn maar kijk eens 1 berichtje hoger naar wat je vriend Baardmans zegt. Als je dan zo’n moraalridder bent dan hoor je hem wat te zeggen en niet mij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:40
    Ik zie jou hier alleen maar trollen en zelden iets inhoudelijks posten. Vreemd dat dat reacties oproept? Get a life
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:45
    Dan let je niet goed op.

    Ik zeg niks verkeerd dus begrijp werkelijk niet wat je bedoelt.

    Bemoei jij je maar met die 1-celligen die bovenstaande reacties sturen als je zo’n moraalridder bent.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:46
    Lees je eerste reactie eens na
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:49
    Als je niet tegen een geintje kan dan houd het op hé.

    Beetje verdraagzaamheid, is dat nu zo moeilijk?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:37
    Rioolrat
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 07:52]
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:40
    Hé Baardmans,

    Al wakker?

    Je hebt nog steeds geen fatsoen zie ik.

    Beetje meer respect graag!
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:48
    Niemand in deze wereld zal ooit respect hebben voor rioolratten. Ze zijn smerig en brengen de meest vreselijke ziektes over. Rioolratten moeten met wortel en tak uitgeroeid worden. Of zeg ik nou iets verkeerds hier.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:49
    Nee hoor maar wat dat betreft heb je zelf niet de meest handige nickname uitgekozen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:52
    Ik zeg toch niets bijzonders? Je bent toch een rioolrat? Je hebt terecht die naam uitgezogen. Past heel goed bij jouw. Rioolrat horen toch in de strontriolen thuis?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:56
    Tuurlijk ... je doet maar, ik heb er geen last van.

    Niet zeuren als je reacties weer worden verwijderd dan hé.

    Tip:
    Schaaf ook ff aan je Nederlands ...
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3397
    dinsdag 4 december 2018 om 07:59
    Niveautje he op de vroege morgen 😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:01
    Deze knakkert komt regelmatig langs, prima joh ... 😂😂😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:05
    Vuile rat
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 09:30
    Ja maar je vraagt er zelf toch een beetje om .
    Ik vind het niet netjes wat hun zeggen allemaal , dat ben ik helemaal met je eens .
    Maar je moet niet alleen met je vingertje ( of pootje ) naar anderen wijzen , en ook eens naar je eigen reactie's kijken .
    Je doet namelijk wel erg je best om bovenaan te staan in een PSV artikel
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 09:57
    Zeg je dat ook tegen een meisje dat sexy gekleed gaat en verkracht wordt?

    Dat ze er zelf wel een beetje om vraagt?

    Beetje jammerlijk reactie ... maar weet je ... zoals ik al zeg ... het maakt mij niet uit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 10:07
    Dat jij zo'n vergelijking maakt zegt al dat jij een ziek persoon bent , en dat ze jou hier heel vlug moeten verwijderen en levenslang op moeten sluiten , viezerik .
    Jij bent echt nog minder als een rioolrat
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 10:10
    Het gaat om de vergelijking hé ... denk dat je het niet goed begrijpt ... lees het nog eens ... wellicht helpt dat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:00
    Lik me harige reet man. Interreseert me geen ene ratsarse of mijn Posts verwijderd word. Zal samen met die van jou te paard gaan. Daar mik ik juist op rioolrat
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:03
    Dan moet je beter mikken ... gaat zo niet lukken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:04
    Ook goed. Kan ik onbeperkt rioolratten schieten hier. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:11
    Je doet maar ... 👍🏻
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:12
    Je doet maar... rioolrat
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:14
    Is je repertoire al uitgeput?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:19
    Nee mijn RATpertoire is nog lang niet uitgeput. 🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:14
    Altijd goed om een rioolrat te vertrappen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:17
    I’m still alive baardmans ... nothing you can do about it ...
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:19
    Rioolrat🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:20
    Loslopende ratten hier. 🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:22
    🗣 help!!!!! Loslopende rioolratten🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:32
    🗣Loslopende rioolratten!!!! 🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:17
    Snel de rattenvanger van Hamelen bellen. 🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁
    Loslopende ratten hier.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:04
    Zakrat
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:05
    Zieke rat
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:10
    Als ik walgelijke rioolrat zou zeggen dan zou dat een pleonasme zijn. Namelijk ratten zijn walgelijk.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 08:11]
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:53
    Holrat
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:58
    Ratten horen niet thuis tussen de mensen. Zijn smerige beesten
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:01
    Ziekte overbrengende rat.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 08:07]
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:03
    Dikke rat
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:53
    Trolrat
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:54
    Snolrat
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:54
    Rotrat
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 08:01]
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 23:48
    Onze een van weinige speler die vanaf de fjes is begonnen bij Ons PSV. Goed bezig jonge ga zo door en je staat zo in de basis
    Vind ik leuk
    HJR +8253
    maandag 3 december 2018 om 23:57
    Stond hij toch al?
    Vind ik leuk
    RenW +538
    dinsdag 4 december 2018 om 02:03
    Weinig kans bij Bommeltje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:01
    No way. Denkt dat alles om FC Gakpo draait. Had er 7 moeten maken. Pingelaar eerste klas. Dat moet Bommel eruit krijgen anders gaat deze jongen het gewoon niet redden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:05
    Yes yes yes. Goway! Ga lekker schijten droeftoeter!
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:06
    Vriend, ik ben PSV fan en heb me bijzonder geirriteerd aan deze jongen. Ik hoop van harte dat het een nieuwe Bergwijn wordt en geen Bakkali maar vrees dat hij toch echt zijn karakter zal moeten aanpassen. Heb je de wedstrijd gezien?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:08
    Tuurlijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:14
    Vond jij niet dat hij alleen maar oog had voor FC Gakpo dan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:10
    Hoe moet ik weten dat jij psv fan bent dan?? Je hebt Fortuna er staan lol
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:13
    Ik zal het je sterker vertellen: ik heb 15m gekeken waarin hij 1x scoorde (tussen minuut 50 - 65) en hij had verdomd veel weg van Bakkali. ALLES alleen. Aegles speelde alles of niets: PSv kwam vaak met 7 -2 te staan in de omschakeling en wat doet deze jongen? Voor eigen succes gaan en dat continu. Was ik medespeler geweest dan had ik hem op zijn Lerby's verrot gescholden. Kan goed voetballen maar moet nog HEEL VEEL leren
    Vind ik leuk
    appeltje +1512
    maandag 3 december 2018 om 23:55
    Bizarre speelronde weer van de Keuken Kampioen Divisie:
    (19) Dordrecht 2 - 0 RKC (15)
    (10) NEC 5 - 1 Volendam (12)
    (5) Twente 2 - 5 Jong Ajax (13)
    (9) Cambuur 1 - 3 Eindhoven (16)
    (4) Oss 0 - 5 Roda (7)
    (20) Helmond 3 - 0 Sparta (2)
    (11) MVV 1 - 1 Jong AZ (17)
    (14) Telstar 1 - 1 Almere (6)
    (18) Jong Utrecht 1 - 1 Den Bosch (3)
    (8) Jong PSV 5 - 1 GAE (1)

    Gratis tip: niet gokken op de KKD
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 00:21]
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17058
    dinsdag 4 december 2018 om 00:00
    Toch vooral ook de reden waarom de eerste divisie vaak leuker is dan de eredivisie. Alleen jammer van die vier nepteams.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8977
    dinsdag 4 december 2018 om 06:17
    Misschien heb je dan geluk dat je volgend jaar weer elke week in de eerste divisie naar je clupje kan kijken..spannender is het zeker, hoop overigens dat pec er in blijft
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6380
    dinsdag 4 december 2018 om 00:06
    Twente jong ajax omdraaien
    Vind ik leuk
    appeltje +1512
    dinsdag 4 december 2018 om 00:18
    Dankjewel Johnny! grts.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 00:20
    Cambuur heeft niet gewonnen toch? En volgens mij Sparta ook niet
    Vind ik leuk
    appeltje +1512
    dinsdag 4 december 2018 om 00:21
    Staat er toch? ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 00:21
    Haha klootzak, weer aan te passen ;-)
    Vind ik leuk
    Pimman +6105
    dinsdag 4 december 2018 om 06:27
    Tja écht heel verrassend! Misschien Telstar-Almere dan nog als enige "normale" uitslag.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:04
    Een competitie waar geld niet zo een invloed heeft.
    Vind ik leuk
    Pimman +6105
    dinsdag 4 december 2018 om 07:32
    Klopt veel minder kwaliteit maar wel heel spannend en onvoorspelbaar.. mede daardoor vermakelijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:00
    Deze jongen zou zich door moeten schamen obv gisteren. Had totaal geen oog voor zijn medespelers. PSV draait niet om FC Gakpo. Heb 15m gekeken en in die periode had FC Gakpo 7 goals MOETEN maken of 7 assists kunnen geven. Had totaal geen oog voor medespelers. Wederom een ventje met een ego van de IJfeltoren? Hopelijk heb ik het mis en was dit een incident want anders gaat hij het niet redden bij een club in de top van NL of later Europa.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws