Gakpo na hattrick voor Jong PSV: 'Proberen in beeld te komen bij de trainer'

Gakpo na hattrick voor Jong PSV: 'Proberen in beeld te komen bij de trainer'

Gepubliceerd: maandag 3 december 2018 om 23:39ma 03-12-2018 om 23:39

Cody Gakpo was maandagavond goed voor drie treffers voor Jong PSV tegen Go Ahead Eagles. De aanvaller erkende na afloop dat hij hoopt in beeld te komen bij PSV-trainer Mark van Bommel.

"Ik denk dat iedereen hard traint, ik ook natuurlijk. We proberen natuurlijk in beeld te komen bij de trainer", vertelt hij voor de camera van FOX Sports. "Ik weet dat de technische staf alles kijkt, dus ik doe gewoon mijn best om te laten zien wat ik kan."

Toch is Gakpo ook kritisch. "Ik heb er drie binnengelegd, maar het hadden er meer kunnen zijn", stelt hij. "We hebben de kansen niet zo goed uitgespeeld, vond ik zelf. Ik denk dat het er minimaal zeven hadden moeten zijn. (..) Maar ik denk als we Go Ahead zo mogen verslaan dat we onszelf wel een schouderklopje mogen geven."

Plaats een reactie

Mino Rioolrat +18650
maandag 3 december 2018 om 23:42
Gody Kakpo ... briljante naam ...
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 23:49
Weer bovenaan bij een PSV Topic vuile rat!!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +18650
maandag 3 december 2018 om 23:50
Yihaa!!!
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 23:50
;)
Vind ik leuk
Bertus +7214
dinsdag 4 december 2018 om 07:16
Dat is nou eenmaal zijn leven. Ratten leven altijd buiten beeld maar voor vieze dingen komen ze uit hun holletje. Of ze zoeken het holletje van hun vriendje op.
Vind ik leuk
Vakkie D +4538
dinsdag 4 december 2018 om 07:56
Dat is echte liefde
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 23:48
Onze een van weinige speler die vanaf de fjes is begonnen bij Ons PSV. Goed bezig jonge ga zo door en je staat zo in de basis
Vind ik leuk
HJR +8945
maandag 3 december 2018 om 23:57
Stond hij toch al?
Vind ik leuk
RenW +3408
dinsdag 4 december 2018 om 02:03
Weinig kans bij Bommeltje.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 07:01
No way. Denkt dat alles om FC Gakpo draait. Had er 7 moeten maken. Pingelaar eerste klas. Dat moet Bommel eruit krijgen anders gaat deze jongen het gewoon niet redden.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 07:05
Yes yes yes. Goway! Ga lekker schijten droeftoeter!
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 07:06
Vriend, ik ben PSV fan en heb me bijzonder geirriteerd aan deze jongen. Ik hoop van harte dat het een nieuwe Bergwijn wordt en geen Bakkali maar vrees dat hij toch echt zijn karakter zal moeten aanpassen. Heb je de wedstrijd gezien?
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 07:08
Tuurlijk
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 07:14
Vond jij niet dat hij alleen maar oog had voor FC Gakpo dan?
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 07:10
Hoe moet ik weten dat jij psv fan bent dan?? Je hebt Fortuna er staan lol
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 07:13
Ik zal het je sterker vertellen: ik heb 15m gekeken waarin hij 1x scoorde (tussen minuut 50 - 65) en hij had verdomd veel weg van Bakkali. ALLES alleen. Aegles speelde alles of niets: PSv kwam vaak met 7 -2 te staan in de omschakeling en wat doet deze jongen? Voor eigen succes gaan en dat continu. Was ik medespeler geweest dan had ik hem op zijn Lerby's verrot gescholden. Kan goed voetballen maar moet nog HEEL VEEL leren
Vind ik leuk
appeltje +2977
maandag 3 december 2018 om 23:55
Bizarre speelronde weer van de Keuken Kampioen Divisie:
(19) Dordrecht 2 - 0 RKC (15)
(10) NEC 5 - 1 Volendam (12)
(5) Twente 2 - 5 Jong Ajax (13)
(9) Cambuur 1 - 3 Eindhoven (16)
(4) Oss 0 - 5 Roda (7)
(20) Helmond 3 - 0 Sparta (2)
(11) MVV 1 - 1 Jong AZ (17)
(14) Telstar 1 - 1 Almere (6)
(18) Jong Utrecht 1 - 1 Den Bosch (3)
(8) Jong PSV 5 - 1 GAE (1)

Gratis tip: niet gokken op de KKD
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 00:21]
Vind ik leuk
ruud wubbers +21277
dinsdag 4 december 2018 om 00:00
Toch vooral ook de reden waarom de eerste divisie vaak leuker is dan de eredivisie. Alleen jammer van die vier nepteams.
Vind ik leuk
Adje80 +9741
dinsdag 4 december 2018 om 06:17
Misschien heb je dan geluk dat je volgend jaar weer elke week in de eerste divisie naar je clupje kan kijken..spannender is het zeker, hoop overigens dat pec er in blijft
Vind ik leuk
Johnny Cash +8861
dinsdag 4 december 2018 om 00:06
Twente jong ajax omdraaien
Vind ik leuk
appeltje +2977
dinsdag 4 december 2018 om 00:18
Dankjewel Johnny! grts.
Vind ik leuk
Post Malone +1999
dinsdag 4 december 2018 om 00:20
Cambuur heeft niet gewonnen toch? En volgens mij Sparta ook niet
Vind ik leuk
appeltje +2977
dinsdag 4 december 2018 om 00:21
Staat er toch? ;)
Vind ik leuk
Post Malone +1999
dinsdag 4 december 2018 om 00:21
Haha klootzak, weer aan te passen ;-)
Vind ik leuk
Pimman +9570
dinsdag 4 december 2018 om 06:27
Tja écht heel verrassend! Misschien Telstar-Almere dan nog als enige "normale" uitslag.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 07:04
Een competitie waar geld niet zo een invloed heeft.
Vind ik leuk
Pimman +9570
dinsdag 4 december 2018 om 07:32
Klopt veel minder kwaliteit maar wel heel spannend en onvoorspelbaar.. mede daardoor vermakelijk.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 07:00
Deze jongen zou zich door moeten schamen obv gisteren. Had totaal geen oog voor zijn medespelers. PSV draait niet om FC Gakpo. Heb 15m gekeken en in die periode had FC Gakpo 7 goals MOETEN maken of 7 assists kunnen geven. Had totaal geen oog voor medespelers. Wederom een ventje met een ego van de IJfeltoren? Hopelijk heb ik het mis en was dit een incident want anders gaat hij het niet redden bij een club in de top van NL of later Europa.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws