'Fan' Mbappé maakt De Jong warm voor PSG-transfer: 'Hij is heel erg welkom!'

'Fan' Mbappé maakt De Jong warm voor PSG-transfer: 'Hij is heel erg welkom!'

Gepubliceerd: dinsdag 4 december 2018 om 10:16di 04-12-2018 om 10:16

Laatste update: dinsdag 4 december 2018 om 13:20di 04-12-2018 om 13:20

Kylian Mbappé is tijdens de confrontaties tussen Frankrijk en Oranje in de Nations League diep onder de indruk geraakt van Frenkie de Jong. Mbappé liet de 21-jarige Ajacied weten dat hij 'van harte welkom is' bij Paris Saint-Germain. 

Het supertalent van de kampioen van Frankrijk vertelt dat deze week in een interview met France Football. "Ik ben tijdens die twee interlands diep onder de indruk geraakt van De Jong. Hij is heel waardevol voor z'n elftal door zijn visie en passing. Daarnaast onderschept hij ook nog eens veel ballen", aldus Mbappé. 

"Natuurlijk is hij heel erg welkom in Parijs! Zoiets heb ik ook tegen hem gezegd, ik denk dat hij een geweldige speler voor ons zou zijn. Nu moet hij natuurlijk zelf nog een beslissing nemen..."

De Jong heeft bij Ajax een contract tot de zomer van 2022. De international wordt al maanden gelinkt aan alle topclubs uit Europa. Onder meer FC Barcelona en Manchester City zouden een oogje hebben op De Jong. 

Poll

Is PSG een mooie club voor De Jong?

(4590 stemmen)

Plaats een reactie

windforce11 +3416
dinsdag 4 december 2018 om 10:17
Blah blah
Vind ik leuk
Plattekar bv +34303
dinsdag 4 december 2018 om 10:27
Frenkie les Jeunes
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 10:28]
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 10:43
Gaat hij dan toch naar Frenkrijk?
Vind ik leuk
mason +2408
dinsdag 4 december 2018 om 11:25
Samen met Frankrijk aard.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 11:33
Hehehe
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6053
dinsdag 4 december 2018 om 12:08
Toch wel cool als die goser naar je toekomt en vraagt of je bij hen wil ballen :)
Vind ik leuk
Swout +1741
dinsdag 4 december 2018 om 12:51
Als Mbappé zo graag met Frenkie de Jong wilt spelen, moet hij naar Ajax komen ^^
Vind ik leuk
TheLobster +1536
dinsdag 4 december 2018 om 10:19
Gewoon nog even een tussenstation bij een Tottenham, Dortmund of Sevilla
Vind ik leuk
Plattekar bv +34303
dinsdag 4 december 2018 om 10:29
Dortmund is inmiddels geen tussenstation hoor. Een absolute topclub, die het iedereen heel lastig kan maken. Zou hij idd wel heel mooi passen
Vind ik leuk
mason +2408
dinsdag 4 december 2018 om 10:30
Tottenham ook niet.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 10:31
Iedere club kan het elke topclub lastig maken
Kijk maar naar Feyenoord Psv xD
Vind ik leuk
TheLobster +1536
dinsdag 4 december 2018 om 10:39
Ja dat topclubs het elkaar lastig maken is niks nieuws toch? Wat is je punt?
Vind ik leuk
TheLobster +1536
dinsdag 4 december 2018 om 10:39
Je hebt gelijk. Het was een beetje om een voorbeeld te stellen al kon ik niet direct goede voorbeelden noemen :$
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 11:44
Dat feyenoord geen topclub meer is en psv wel
Sorry ik vind het gewoon leuk dat pav verloren heeft 😛
Vind ik leuk
TheLobster +1536
dinsdag 4 december 2018 om 12:15
Feyenoord ook nog wel.
Vind ik leuk
Plattekar bv +34303
dinsdag 4 december 2018 om 11:55
Tussenstations : Lyon , Everton , Schalke , AS Roma , Sevilla wél
Vind ik leuk
TheLobster +1536
dinsdag 4 december 2018 om 12:15
Ja goede voorbeelden
Vind ik leuk
younited +4031
dinsdag 4 december 2018 om 15:54
Een club die het iedereen heel lastig kan maken is toch geen absolute topclub? Een topclub is een club die van iedereen wint..
Vind ik leuk
Plattekar bv +34303
woensdag 5 december 2018 om 08:15
Die bestaan dus niet. Elke club heeft al punten verspeeld. PSG ook nog afgelopen weekend tegen Bordeaux. City al een paar, Bayern al veel , Juventus ook niet de volle buit...dus dat zijn geen topclubs meer ?
Vind ik leuk
COYG +8134
dinsdag 4 december 2018 om 10:20
Mijn zijn kwaliteiten en de aankomende straffen voor PSG en City kan De Jong beter naar Barca gaan. Dat spelletje past het beste bij hem. Wat De Ligt betreft kan hij overal naartoe.
Vind ik leuk
19AZ82 +1966
dinsdag 4 december 2018 om 12:49
Frenkie kan het beste nog 1 á 2 seizoen bij Ajax blijven. Is pas sinds dit seizoen een vaste basisspeler bij Ajax en Oranje geworden. Barca is vooralsnog véél te hoog gegrepen voor hem. Uitblinken (wat ie niet wekelijks doet) is niet zo moeilijk in de eredivisie. De Ligt daarentegen is wel klaar voor de stap.
Vind ik leuk
voorstopper +1123
dinsdag 4 december 2018 om 10:20
Volgens mij heeft Mbappe een oogje op Frenkie.
Vind ik leuk
AlecBlc +1633
dinsdag 4 december 2018 om 10:23
Wie niet?
Vind ik leuk
Lucky Kes +6928
dinsdag 4 december 2018 om 10:36
Ik niet
Vind ik leuk
HardSchot +82
dinsdag 4 december 2018 om 12:33
Wij allemaal inderdaad.
En Mbappé vind hem wel erg lekker
Vind ik leuk
mason +2408
dinsdag 4 december 2018 om 19:28
Ik ook niet. Ben geen homo en als ik het zou zijn dan denk ik niet dat ik voor hem zou gaan. Van persie vind ik een mooie man. Denk dat hij onder homo's wel in de smaak valt.
Vind ik leuk
Corse996 +1660
dinsdag 4 december 2018 om 10:20
Nou als de grote Mbappe het al zegt..
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 10:20
Als zo'n groot talent het zegt, mooi compliment.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 10:20
Tja hij kan dan wel mooi zijn balletjes tussendoor geven op Neymar en Mbappé.. Zou niet verkeerd zijn.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2334
dinsdag 4 december 2018 om 10:21
Lekker naar Barcelona of Bayern Munchen joh.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21697
dinsdag 4 december 2018 om 10:22
Dat is lief zeg
Vind ik leuk
HansVites +6431
dinsdag 4 december 2018 om 10:22
Zou mijn keus niet zijn PSG
Vind ik leuk
mason +2408
dinsdag 4 december 2018 om 10:31
Dat dacht ik dus ook.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 11:57
De mijne wel .
Eerst een jaar of 2 mijn zakken vullen onder de eiffeltoren , en daarna naar een echte voetbalclub ...
Vind ik leuk
Bizzy +23378
dinsdag 4 december 2018 om 10:23
Te hoog gegrepen voor Frenkie de Jong. 3 jaartjes Arsenal of Dort zou mooi zijn. Wekelijks je wedstrijden afwerken daarna komt de transfer naar Barca. PSG of Juve wel.
Vind ik leuk
Post Malone +1997
dinsdag 4 december 2018 om 11:57
Alleen gaan die geen 60-80 miljoen betalen.
Vind ik leuk
Bizzy +23378
dinsdag 4 december 2018 om 12:09
Arsenal kan dat makkelijk betalen. Met Emery aan het roer is er eea veranderd bij Arsenal.
Vind ik leuk
Post Malone +1997
dinsdag 4 december 2018 om 12:26
Arsenal heeft laatste jaren zo’n zuinig beleid gevoerd dat dat inderdaad wel kan, maar vraag is of ze dat willen voor een talent.
Vind ik leuk
Bizzy +23378
dinsdag 4 december 2018 om 12:28
In de wetenschap dat je hem straks voor het dubbele kan verkopen. Prachtige club voor Frenkie.
Vind ik leuk
Post Malone +1997
dinsdag 4 december 2018 om 12:41
Klopt, maar toch is het een risico voor Arsenal. Voor Frenkie zelf zou het een geweldige club zijn. Lijkt me ook heerlijk voor een type voetballer als Frenkie om naast een bijtertje als Torreira te spelen.
Vind ik leuk
John Garp +4727
dinsdag 4 december 2018 om 10:25
Kijk, dit zijn de berichten. Denk dat Barca een betere optie is trouwens.

Desondanks lijkt het me mooi als Ajax en Frenkie deze jongeman tegemoet komen door een FrenkieFan-Starterkit sturen, met o.a. een Frenkieposter, Frenkie-schoolagenda, een poster, een pyjama en natuurlijk de ubercoole, glow-in-the-dark-Frenkie-glittertandenborstel..
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
dinsdag 4 december 2018 om 10:27
Of mbappe komt ff bij ajax voetballen ,en dan na een jaar frenkie meenemen 😂
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 10:26
Die hebben iig genoeg geld, laat die olie Dollars maar komen. Als hij toch weg gaat dan maar voor heel veel geld
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 10:29
Wist ik wel dat ie homo was.....
Vind ik leuk
Xienix +159
dinsdag 4 december 2018 om 10:32
Zou wel wat zijn zeg.....
PSG met Mbappe (19), de Jong (21), de Ligt (19) Daiby (19) en Weah (18)....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 10:36]
Vind ik leuk
Korm +39890
dinsdag 4 december 2018 om 10:33
zal barca worden, City hangt een fair play issue boven het hoofd en de jong zit niet op de franse comp te wachten
Vind ik leuk
Lucky Kes +6928
dinsdag 4 december 2018 om 10:39
Lees comment van BarcAjax eens.
Bij Barca is hij niet zomaar een basisspeler.
Zijn daar al betere middenvelders
Vind ik leuk
Korm +39890
dinsdag 4 december 2018 om 11:01
klopt, maar ik denk niet dat City de middelen heeft zoals ik aan geef.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 11:59
Wat roep jij nu ????
Ik lees hier elke dag dat er geen betere voetballer is dan Frenkie , en dat Frenkie bijna god is .
Vind ik leuk
Lucky Kes +6928
dinsdag 4 december 2018 om 12:14
Euh......sorry.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 12:19
Het zij je vergeven , tenminste door mij dan .
Ik denk dat sommige Ajacieden jouw bloed nu wel kunnen drinken na deze opmerking .
Jij roept gewoon dat er betere middenvelders zijn als hun god , die meer als 100 miljoen gaat opleveren ;-)
Vind ik leuk
Tsubamba +3009
dinsdag 4 december 2018 om 10:36
Als Mbappé graag met Frenkie samenspeelt, hij is in Amsterdam ook hartelijk welkom
Vind ik leuk
Lucky Kes +6928
dinsdag 4 december 2018 om 10:40
Hoezo? frenkie kan toch gewoon in zijn vrije tijd naar Parijs gaan om met Mbappé bij hem thuis te spelen?
Vind ik leuk
Tsubamba +3009
dinsdag 4 december 2018 om 11:00
Als dit een poging tot een grappige opmerking was, dan zou ik de reactie maar wijzigen en wat beters verzinnen....
Vind ik leuk
Lucky Kes +6928
dinsdag 4 december 2018 om 12:13
Hoezo? Zijn beide nog "kinderen".
Of kunnen zij geen FIFA of play station meer spelen?
Vind ik leuk
Tsubamba +3009
dinsdag 4 december 2018 om 12:27
Sprakeloos...
Vind ik leuk
pim4ever +1095
dinsdag 4 december 2018 om 10:41
Liever geen PSG, een typische Arabieren club
Vind ik leuk
Molletje +2598
dinsdag 4 december 2018 om 10:49
Manchester City of Barcelona. Puur omdat de Premier League en de Primera Division qua voetbal en weerstand meer te bieden hebben dan de Ligue 1.

maar een team met (nu nog) Neymar, Mbappé, Cavani is toch wel fijn spelen voor een speler als de Jong.
Vind ik leuk
Muscles +1732
dinsdag 4 december 2018 om 11:19
Niets nieuws......wie biedt er meer? Ik zie Frenkie niet weggaan voor minder dan 100 miljoen. Forza AFCA
Vind ik leuk
J050 +1
dinsdag 4 december 2018 om 11:31
Prima opstap om vervolgens in een top competitie te spelen. Je speelt gegarandeerd CL en het niveau is net iets hoger dan de eredivisie.
Vind ik leuk
Pds010 +1375
dinsdag 4 december 2018 om 12:23
Net iets inderdaad...
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 11:49
Denk dat PSG voor zowel MBappe als de Jong niet de juiste club is. Hoop dat laatsgenoemde lekker naar Barcelona gaat.
Vind ik leuk
Mari +12428
dinsdag 4 december 2018 om 11:49
90% van de verhalen rond deze jongen zijn fabels
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 11:59
Mooi compliment, maar lekker niet doen
Vind ik leuk
Pds010 +1375
dinsdag 4 december 2018 om 12:23
Voor zijn carriere ken die beter naar Barca verkassen dat is ook meer zijn type spel.

De rest is alleen met een nog lucratieve deal slim.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 12:40
Ik dacht dat de jong alleen naar barca wilde (zijn droomclub)
Vind ik leuk
Koenbres +2012
dinsdag 4 december 2018 om 12:41
Achja wat moet Mbappe dan zeggen na zo'n nederlaag. Ja ik vind hem niks en hoop dat hij nooit bij psg komt voetballen, zou ook niet netjes zijn
Vind ik leuk
Friend +323
dinsdag 4 december 2018 om 12:52
Lekker hoor , als uit kunt zoeken waar je multimiljonair wil worden , met zijn hart een keuze maken !
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 12:56
Dus omdat een rijke verwende puber zegt dat hij moet komen zal frenkie dat ook doen? Ik denk dat hij hier om zal lachen en vrrvolgens lekker ergens anders naar toe gaat.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 13:00
PSG NEE JOH,

38 wedstrijden in Lique 1 geen tegenstand en geen eer te behalen,

Mag je het in de CL bewijzen dat je mee kan in Europa,
en kom je niet verder dan kwartfinale.

Ga naar `n echte club en niet naar `n NEP club.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 13:01
MBAPPÉ kom jij maar naar ajax samen neymar messi en ronaldo

Hun spelen om dolberg heen

Vind ik leuk
TottenhamHOT +10381
dinsdag 4 december 2018 om 13:02
Ik ben Ajacied en hoop dat hij blijft, niet omdat ik hem geen top transfer gun maar denk dat hij zich nog 1 misschien 2 seizoenen beter bij Ajax kan ontwikkelen! Ben bang dat hij NU veel op de bank komt bij de absolute top.
Vind ik leuk
El Cazador +8916
dinsdag 4 december 2018 om 13:23
Die gaat met zijn gezonde verstand never nooit bij PSG spelen!!!
Vind ik leuk
ArieBombarie +43205
dinsdag 4 december 2018 om 14:24
Is weer Ajax media natuurlijk.
Vind ik leuk
Smithsonian +43267
dinsdag 4 december 2018 om 14:55
Nee, frenkie verdient een mooiere club.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 15:06

Waarom zou je naar Barca willen gaan? Om Messi?
Zijn prachtige weergaloze carriere is met een jaar of 2, 3 wel over.
En dan blijft er niet veel soeps meer over met alle respect voor barca maar zonder Messi zijn ze gewoon veel en veel minder.
Spelers als Mbape..Neymar of het sterren esemble van Man city met dat soort spelers moet jij gaan spelen mooie voetballende ploegen daar komt jou spel het beste tot zijn recht.
Met de beste voetballers moet jij je omringen want daar ga jij straks ook tussen staan Frenkie.
Vind ik leuk
hantayo +1239
dinsdag 4 december 2018 om 15:38
doen
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 21:56
1 miljard, anders terug in je mandje.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 22:54
De beste club voor Frenkie is Manchester City omdat hij daar voetballend en potentieel heel goed bij past plus Manchester City is ook een hele goede club omdat ferdandino op leeftijd is en Frenkie bes wel goed op die positie kan spelen
Vind ik leuk
Benniewies +5383
woensdag 5 december 2018 om 00:55
De Jong hopelijk niet naar PSG of City.
Gewoon Barcelona Spurs Bayern of e.d

Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws