Transferverhaal in Spanje: Valencia heeft oogje op 'Europese sensatie' van Ajax

    Transferverhaal in Spanje: Valencia heeft oogje op 'Europese sensatie' van Ajax

    Gepubliceerd: dinsdag 4 december 2018 om 16:29di 04-12-2018 om 16:29

    Ajax-back Noussair Mazraoui heeft zich in de kijker gespeeld bij Valencia. Het Spaanse Super Deporte schrijft dat dinsdag. 

    Super Deporte weet dat scouts van Valencia in heel Europa op zoek zijn naar jonge, hongerige spelers. De huidige nummer veertien van de Primera Division heeft het oog nu laten vallen op Mazraoui. De 21-jarige rechtsback is dit seizoen 'een sensatie in de Champions League', schrijft Super Deporte

    Mazraoui was in het miljardenbal inderdaad van doorslaggevende waarde voor Ajax. Hij scoorde tegen Bayern München (1-1) en maakte in de allerlaatste minuut van het thuisduel met Benfica (1-0) het winnende doelpunt. 

    De international van Marokko heeft in Amsterdam een contract tot medio 2021. Afgelopen zomer werd Valencia nog gelinkt aan Atalanta Bergamo-back Hans Hateboer. Die transfer ging niet door. Mocht de komst van Mazraoui niet haalbaar blijken, dan komt Hateboer mogelijk opnieuw in beeld, weet Super Deporte. 

    Poll

    Is Mazraoui al klaar voor een stap hogerop?

    (5061 stemmen)

    Plaats een reactie

    BarcAjax +9393
    dinsdag 4 december 2018 om 16:37
    Die gaat voorlopig nergens heen. Lekker verder ontwikkelen bij Ajax. 👌🏻
    Vind ik leuk
    AJAXDEGOD +542
    dinsdag 4 december 2018 om 16:39
    Of 500 miljoen
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9393
    dinsdag 4 december 2018 om 16:40
    Dan valt er wel te praten idd.
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +1208
    dinsdag 4 december 2018 om 16:53
    Dat is wel erg veel.

    450 max.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:42
    Gaan jullie nu ook al spelers weggeven voor spotprijzen ?
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +1208
    dinsdag 4 december 2018 om 17:47
    Nee, sportprijzen aan spelers dat geven we wel weg.

    Ps. Orejuela is wel af te halen voor een Twix een milkshake en balletje mayo.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 17:48]
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:50
    Laat maar komen , ik zoek nog een huishoudster .
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +1208
    dinsdag 4 december 2018 om 17:57
    Zet hem morgen bij de poort neer bij de Toekomst.

    9.00u Kom wel op tijd hij heeft een hekel aan de kou namelijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:59
    Ik ga haast denken dat je hem graag kwijt wil ;-)
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +1208
    dinsdag 4 december 2018 om 18:01
    Ik maak geen grappen. Liever vandaag dan gister.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:06
    Zou zijn familie dan ook een paar kilo Colombiaanse sos meenemen als ze op visite komen bij mij , om hem te zien ?
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +1208
    dinsdag 4 december 2018 om 18:10
    Dan lijkt me meer dan logisch. Je kan altijd vast een duim toesturen om het verhaal een beetje extra kracht te geven.

    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:11
    Hahahaha , maar als ik dat 2 keer doe kan ie de dweil en stofzuiger niet meer vasthouden ;-)
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +1208
    dinsdag 4 december 2018 om 18:18
    Dat is toch niet jou probleem al moet ie de boel schoonlikken of hij moet het leren met z'n voeten.

    Schoon is schoon ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:21
    Da is ook weer zo .
    En als ik elke dag aan de Colombiaanse sos zit , zie ik toch niet meer of ie goed schoon heeft gemaakt ;-)
    Vind ik leuk
    Malaga036 +240
    dinsdag 4 december 2018 om 18:15
    Zn twee zussen of een van zn leuke nichtjes is genoeg!
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:17
    Dit is niet rascistisch bedoeld voordat ik daar weer commentaar op krijg , maar ik val meer op blond .
    En als ik zo naar Orejuela kijk , lijkt mij de kans klein dat hij blonde vrouwen in zijn familie heeft .
    Vind ik leuk
    Malaga036 +240
    dinsdag 4 december 2018 om 18:20
    Latinas *.*
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:22
    Ja maar Orejuela is wel heel erg donker hoor .
    Vind ik leuk
    Brijk +600
    dinsdag 4 december 2018 om 19:37
    Duitsers maken geen grappen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:01
    +1
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:18
    Gelukkig hebben jullie Joel nog achter de hand. De Haarlemmer olie van de Ajax defensie.
    Vind ik leuk
    Gerro +7503
    dinsdag 4 december 2018 om 16:44
    Het is ook maar een gerucht en die zijn er in Spanje heeeeeel erg veel.
    Mischien is het volgende gerucht wel dat Ajax volgend jaar in de Primera division speelt dan hoeft alleen de club maar getransfereerd te worden ipv 11 spelers.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:40
    Hup, alles in de verkoop, behalve Blind...
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 16:37
    Mag van mij wel weg vind Kristensen beter.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33632
    dinsdag 4 december 2018 om 16:42
    Ja, maar jij vond Keizer ook beter ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:12
    Maar kom op Kristensen heeft de belangrijkste kwaliteiten voor een back beter dan Mazraoui.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33632
    dinsdag 4 december 2018 om 17:20
    Hij is wel meer een back ja.
    Mazraoui is denk ik weer de betere voetballer. Dat heeft ook voordelen. Helemaal als je tegenstanders op hun eigen helft wilt vastzetten
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:45
    Dan zoud hij voetballend ook echt uit moeten blinken en aan de bal vind ik hem ook niet zo. Wel beter dan Kristensen. Maar Kristensen heeft een goede voorzet en kan dus veel opkomen. Dus ook aanvallend meer bruikbaar dan Mazraoui.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33632
    dinsdag 4 december 2018 om 17:53
    Een jong talent hoeft toch sowieso nog niet uit te blinken?
    Dat Kristensen bruikbaar is en kan aanvallen spreek ik ook niet tegen, maar qua controle heb je misschien meer aan Mazraoui. Het is toch een extra middenvelder
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 19:42
    Ok miss is Mazraoui prima tegen NAC en Roda, maar Kristensen is ondanks dat ze allebij ongeveer even oud zijn (21) meer ervaren heeft namelijk in zijn carrière al veel meer wedstrijden gespeeld op hoog niveau. Denk ook dat Kristensen meer potentie heeft uiteindelijk, omdat de rechtsback positie een beetje aan het uitsterven is.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33632
    dinsdag 4 december 2018 om 19:47
    Ja, maar als Kristensen meer ervaring heeft en Mazraoui krijgt de voorkeur dan zou ik zeggen dat dat juist iets zegt over de potentie van Mazraoui.
    Ondanks die achterstand qua ervaring heeft hij de basisplek.

    En hoe bedoel je uitsterven?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:28
    Nou ja er zijn niet echt uitblinkers op rechtsback. Als je aan mij vraagt wie de beste rechtsback op aarde is dan moet ik lang nadenken en kom ik uit op Trippier.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33632
    dinsdag 4 december 2018 om 21:56
    Leuk punt. Hoe zou dat komen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 22:01
    Geen idee... ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33632
    dinsdag 4 december 2018 om 22:09
    Jammer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:08
    Mazraoui weg voor 28 miljoen
    Vind ik leuk
    Molletje +551
    dinsdag 4 december 2018 om 16:44
    Voetbaltechnisch is Mazraoui beter, maar inderdaad vind ik Kristensen verdedigend en ook qua voorzetting beter dan Mazraoui.

    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:12
    Ja precies!
    Vind ik leuk
    Bhj +1908
    dinsdag 4 december 2018 om 16:44
    Eensch. Vind het ook een betere back.
    Vind ik leuk
    appeltje +1681
    dinsdag 4 december 2018 om 16:57
    Nee, doe dan Orejuela weg. Spreekt toch al Spaans. Altijd handig.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 16:58]
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19978
    dinsdag 4 december 2018 om 17:30
    Kristensen heeft een dijk van een voorzet in huis
    Vind ik leuk
    El Cazador +7629
    dinsdag 4 december 2018 om 16:37
    lekker verder rijpen bij Ajax
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 16:37
    Komaan... mensen die ja stemmen? Hij scoort dan wel belangrijke goals, maar hij maakt nog net zo vaak fouten. Nog even een paar jaartjes door!
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6790
    dinsdag 4 december 2018 om 16:38
    Die Hans Hateboer is een echte boer jongens!
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5670
    dinsdag 4 december 2018 om 16:49
    Ik dacht dat hij een hekel had aan boeren..
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6790
    dinsdag 4 december 2018 om 16:52
    Alleen wanneer boeren hem hun knollen.. kuch ik bedoel dochters aanbieden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 16:38
    Kunnen ze niet betalen.
    Vind ik leuk
    Andre As +3318
    dinsdag 4 december 2018 om 16:40
    VP dat spelers/ trainers aan een club linkt. Net zo betrouwbaar als de voorspelling van een opstelling in het Algemeen Dagblad.
    Vind ik leuk
    buddha +9087
    dinsdag 4 december 2018 om 16:41
    4 wedstrijdjes lekker gespeeld. door verkopen voor 25 mil
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 16:41]
    Vind ik leuk
    pietprecies +7843
    dinsdag 4 december 2018 om 16:49
    Hoho, het is geen uitverkoop...
    Vind ik leuk
    DrDeef +2208
    dinsdag 4 december 2018 om 16:42
    Als er genoeg geld op tafel komt zeker laten gaan. Leuke back, niet meer dan dat. Staat vast wel zo een ander klaar die hetzelfde op de mat kan leggen.
    Vind ik leuk
    Andre As +3318
    dinsdag 4 december 2018 om 16:45
    Veltman komt terug
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:12
    Waar?
    Vind ik leuk
    Bhj +1908
    dinsdag 4 december 2018 om 16:44
    Ik zou het niet erg vinden als hij vertrekt, ik denk niet dat hij goed genoeg is en ook niet zal worden voor het niveau dat Ajax zou moeten nastreven, niet als back in ieder geval.

    Sowieso moet hij een beetje spiermassa krijgen, maar het krachthonk is niks voor hem zegt hij. Ik ben één van de weinige, maar ik zie meer in Kristensen als back.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33632
    dinsdag 4 december 2018 om 16:47
    Ik zie toch vier Kristensenfans bij dit artikel
    Vind ik leuk
    Kinkladze +78
    dinsdag 4 december 2018 om 17:51
    Hier nog 1!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33632
    dinsdag 4 december 2018 om 17:53
    Georgiiiii
    Vind ik leuk
    Renzo +111
    dinsdag 4 december 2018 om 16:45
    Valencia! Een stap hoger?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 16:45]
    Vind ik leuk
    pietprecies +7843
    dinsdag 4 december 2018 om 16:48
    40 miljoen, anders lekker blijven dromen
    Vind ik leuk
    Post Malone +2038
    dinsdag 4 december 2018 om 16:49
    Lekker laten gaan, vind hem de zwakste schakel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:17
    Alleen laten gaan voor een volle buidel(tje)
    Vind ik leuk
    Post Malone +2038
    dinsdag 4 december 2018 om 17:19
    Dat ben ik met je eens.
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1307
    dinsdag 4 december 2018 om 16:52
    Het lot van de Nederlandse clubs, zelden dat men een uitstekend elftal bij elkaar kan houden.
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2410
    dinsdag 4 december 2018 om 16:55
    En morgen is er een Spaanse ploeg die 40 miljoen voor Cassiera wil betalen?

    Volgens mij hebben ze daar gewoon 2 dartborden hangen in Spanje...

    1 met de Ajax selectie en 1 met de ploegen uit La Liga, waar de pijltjes op landen schrijven ze geruchten over.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 16:59
    Nog niet klaar bij Ajax, kan beter nog ff wat seizoenen doorontwikkelen bij Ajax.
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1432
    dinsdag 4 december 2018 om 17:03
    Dat verhaal zal zijn zaakwaarnemer wel de wereld in hebben gebracht. Toevallig net op het moment dat hij met Ajax in onderhandeling is over een verlenging van het contract.
    Vind ik leuk
    ajaxdev +512
    dinsdag 4 december 2018 om 17:04
    Was een drama tegen AEK en zondag ook niet top. Komt net kijken
    Vind ik leuk
    Bizzy +21453
    dinsdag 4 december 2018 om 17:05
    Eur 20 mil is een vrij realistisch bedrag voor deze talent.
    Vind ik leuk
    Post Malone +2038
    dinsdag 4 december 2018 om 17:07
    Veel te veel
    Vind ik leuk
    Bizzy +21453
    dinsdag 4 december 2018 om 17:12
    Moah het is wel een speler die een aantal CL wedstrijden in de benen heeft. Daarnaast is de markt voor spelers ook op hol geslagen. Waarom zou je deze speler voor minder weg doen.
    Vind ik leuk
    Post Malone +2038
    dinsdag 4 december 2018 om 17:19
    Klopt, maar hij is ook nog regelmatig verdedigend echt kwetsbaar. 10-15 miljoen zou ik ook accepteren.

    Vind hem de minste back die in de basis staat bij Ajax of PSV.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:24
    De anderen zijn ook echt goed !
    Vind ik leuk
    Post Malone +2038
    dinsdag 4 december 2018 om 17:27
    Dat is zeker waar.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21453
    dinsdag 4 december 2018 om 19:12
    12 dec tegen Bayern zullen we het zien.... uit tegen Standard was hij niet goed
    Vind ik leuk
    Post Malone +2038
    dinsdag 4 december 2018 om 19:45
    Tegen PSV was ie ook dramatisch.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21453
    dinsdag 4 december 2018 om 20:40
    Het is nog een jonge speler die zich kan ontwikkelen. Voor een goed bedrag zou ik hem verkopen. Het is ook geen buiten categorie speler.
    Vind ik leuk
    Post Malone +2038
    dinsdag 4 december 2018 om 20:50
    Ben ik met je eens, wel knap dat ie als geen groot talent zich toch in de basis heeft geknokt. Maar voor 10-15 miljoen haal je ook wel een betere.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21453
    dinsdag 4 december 2018 om 22:20
    Voor 10 - 15 mil haal je een goede Zuid Amerikaanse slager in huis. Al hoewel ze steeds duurder worden. Ook zij gaan mee met de gekte.
    Vind ik leuk
    Post Malone +2038
    dinsdag 4 december 2018 om 22:54
    Precies
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:09
    Als ik het zo lees dan wordt het volgend jaar. V.d.Sar op doel Overmars op links en Swart op rechts.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:42
    Wie zegt dit, Henk of Ria..?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 08:46
    Henk
    Vind ik leuk
    rexxo +2852
    dinsdag 4 december 2018 om 17:11
    Kunnen ze Orejuela niet in de zak van Sinterklaas stoppen dat is toch die kant op.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1918
    dinsdag 4 december 2018 om 17:20
    Ze mogen Veltman wel hebben of Kristensen.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2542
    dinsdag 4 december 2018 om 17:21
    Gaat helaas voor Valencia niet gebeuren.. ze mogen veltman overnemen voor 10 miljoen... gunt iedere supporter deze echte Ajacied
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34623
    dinsdag 4 december 2018 om 17:38
    Nog lang niet klaar.

    Moet minstens nog een jaar of 2 blijven.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1142
    dinsdag 4 december 2018 om 18:09
    Mooie stap, benieuwd of hij dat niveau gaat halen. Denk nog 1,5 a 2,5 jaar bij Ajax en dan wellicht ...
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4224
    dinsdag 4 december 2018 om 18:14
    Wil je al ajax zijnde weer mee gaan tellen dan mogen er geen basisspelers meer naar clubjes als depor.
    Verkopen aan de absolute top hou je niet tegen maar alles daaronder zou je niet meer moeten doen
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4224
    dinsdag 4 december 2018 om 18:15
    Valencia ipv depor natuurlijk
    Vind ik leuk
    Vooruit +90
    dinsdag 4 december 2018 om 18:17
    € 5 miljoen en geen euro minder.
    Vind ik leuk
    torinofc +515
    dinsdag 4 december 2018 om 18:29
    Gelijk verkopen voordat hij van rijn of tete achterna gaat en ze het doorhebben dat hij nivo vitesse is
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 22:56
    hij heeft net verlengt dus als hij kan gaan is het voor de hoofdprijs
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 23:52
    Tsja, elke speler van Ajax is in trek bij buitenlandse topclubs. Is al zo sinds de oprichting van Ons Aller Ajax.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 00:21
    Lekker prijs opjejenzen die GROTE CLUBS KIJKEN TOCH NERGENS NA. EN EUFA/FIFA AL HELEMAAL NIET!!! TROUWENS SPELER IN DIT GEVAL HEEFT OOK NOG ZELF LAATSTE WOORD.
    Vind ik leuk
    orion73 +1520
    woensdag 5 december 2018 om 07:39
    Valencia.....dat is helemaal een club van niks.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws