Transferverhaal in Spanje: Valencia heeft oogje op 'Europese sensatie' van Ajax

Transferverhaal in Spanje: Valencia heeft oogje op 'Europese sensatie' van Ajax

Gepubliceerd: dinsdag 4 december 2018 om 16:29di 04-12-2018 om 16:29

Ajax-back Noussair Mazraoui heeft zich in de kijker gespeeld bij Valencia. Het Spaanse Super Deporte schrijft dat dinsdag. 

Super Deporte weet dat scouts van Valencia in heel Europa op zoek zijn naar jonge, hongerige spelers. De huidige nummer veertien van de Primera Division heeft het oog nu laten vallen op Mazraoui. De 21-jarige rechtsback is dit seizoen 'een sensatie in de Champions League', schrijft Super Deporte

Mazraoui was in het miljardenbal inderdaad van doorslaggevende waarde voor Ajax. Hij scoorde tegen Bayern München (1-1) en maakte in de allerlaatste minuut van het thuisduel met Benfica (1-0) het winnende doelpunt. 

De international van Marokko heeft in Amsterdam een contract tot medio 2021. Afgelopen zomer werd Valencia nog gelinkt aan Atalanta Bergamo-back Hans Hateboer. Die transfer ging niet door. Mocht de komst van Mazraoui niet haalbaar blijken, dan komt Hateboer mogelijk opnieuw in beeld, weet Super Deporte. 

Poll

Is Mazraoui al klaar voor een stap hogerop?

(5067 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 4 december 2018 om 16:37
Mag van mij wel weg vind Kristensen beter.
Vind ik leuk
#Keizerout +42594
dinsdag 4 december 2018 om 16:42
Ja, maar jij vond Keizer ook beter ;)
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 17:12
Maar kom op Kristensen heeft de belangrijkste kwaliteiten voor een back beter dan Mazraoui.
Vind ik leuk
#Keizerout +42594
dinsdag 4 december 2018 om 17:20
Hij is wel meer een back ja.
Mazraoui is denk ik weer de betere voetballer. Dat heeft ook voordelen. Helemaal als je tegenstanders op hun eigen helft wilt vastzetten
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 17:45
Dan zoud hij voetballend ook echt uit moeten blinken en aan de bal vind ik hem ook niet zo. Wel beter dan Kristensen. Maar Kristensen heeft een goede voorzet en kan dus veel opkomen. Dus ook aanvallend meer bruikbaar dan Mazraoui.
Vind ik leuk
#Keizerout +42594
dinsdag 4 december 2018 om 17:53
Een jong talent hoeft toch sowieso nog niet uit te blinken?
Dat Kristensen bruikbaar is en kan aanvallen spreek ik ook niet tegen, maar qua controle heb je misschien meer aan Mazraoui. Het is toch een extra middenvelder
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 19:42
Ok miss is Mazraoui prima tegen NAC en Roda, maar Kristensen is ondanks dat ze allebij ongeveer even oud zijn (21) meer ervaren heeft namelijk in zijn carrière al veel meer wedstrijden gespeeld op hoog niveau. Denk ook dat Kristensen meer potentie heeft uiteindelijk, omdat de rechtsback positie een beetje aan het uitsterven is.
Vind ik leuk
#Keizerout +42594
dinsdag 4 december 2018 om 19:47
Ja, maar als Kristensen meer ervaring heeft en Mazraoui krijgt de voorkeur dan zou ik zeggen dat dat juist iets zegt over de potentie van Mazraoui.
Ondanks die achterstand qua ervaring heeft hij de basisplek.

En hoe bedoel je uitsterven?
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 21:28
Nou ja er zijn niet echt uitblinkers op rechtsback. Als je aan mij vraagt wie de beste rechtsback op aarde is dan moet ik lang nadenken en kom ik uit op Trippier.
Vind ik leuk
#Keizerout +42594
dinsdag 4 december 2018 om 21:56
Leuk punt. Hoe zou dat komen?
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 22:01
Geen idee... ;)
Vind ik leuk
#Keizerout +42594
dinsdag 4 december 2018 om 22:09
Jammer.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 18:08
Mazraoui weg voor 28 miljoen
Vind ik leuk
Molletje +1765
dinsdag 4 december 2018 om 16:44
Voetbaltechnisch is Mazraoui beter, maar inderdaad vind ik Kristensen verdedigend en ook qua voorzetting beter dan Mazraoui.

Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 17:12
Ja precies!
Vind ik leuk
Bhj +2074
dinsdag 4 december 2018 om 16:44
Eensch. Vind het ook een betere back.
Vind ik leuk
appeltje +2993
dinsdag 4 december 2018 om 16:57
Nee, doe dan Orejuela weg. Spreekt toch al Spaans. Altijd handig.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 16:58]
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21159
dinsdag 4 december 2018 om 17:30
Kristensen heeft een dijk van een voorzet in huis
Vind ik leuk
El Cazador +8680
dinsdag 4 december 2018 om 16:37
lekker verder rijpen bij Ajax
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 16:37
Komaan... mensen die ja stemmen? Hij scoort dan wel belangrijke goals, maar hij maakt nog net zo vaak fouten. Nog even een paar jaartjes door!
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
dinsdag 4 december 2018 om 16:38
Die Hans Hateboer is een echte boer jongens!
Vind ik leuk
Frietbakker +5599
dinsdag 4 december 2018 om 16:49
Ik dacht dat hij een hekel had aan boeren..
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
dinsdag 4 december 2018 om 16:52
Alleen wanneer boeren hem hun knollen.. kuch ik bedoel dochters aanbieden.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 16:38
Kunnen ze niet betalen.
Vind ik leuk
buddha +10488
dinsdag 4 december 2018 om 16:41
4 wedstrijdjes lekker gespeeld. door verkopen voor 25 mil
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 16:41]
Vind ik leuk
pietprecies +10520
dinsdag 4 december 2018 om 16:49
Hoho, het is geen uitverkoop...
Vind ik leuk
DrDeef +2372
dinsdag 4 december 2018 om 16:42
Als er genoeg geld op tafel komt zeker laten gaan. Leuke back, niet meer dan dat. Staat vast wel zo een ander klaar die hetzelfde op de mat kan leggen.
Vind ik leuk
Bhj +2074
dinsdag 4 december 2018 om 16:44
Ik zou het niet erg vinden als hij vertrekt, ik denk niet dat hij goed genoeg is en ook niet zal worden voor het niveau dat Ajax zou moeten nastreven, niet als back in ieder geval.

Sowieso moet hij een beetje spiermassa krijgen, maar het krachthonk is niks voor hem zegt hij. Ik ben één van de weinige, maar ik zie meer in Kristensen als back.
Vind ik leuk
#Keizerout +42594
dinsdag 4 december 2018 om 16:47
Ik zie toch vier Kristensenfans bij dit artikel
Vind ik leuk
Kinkladze +115
dinsdag 4 december 2018 om 17:51
Hier nog 1!
Vind ik leuk
#Keizerout +42594
dinsdag 4 december 2018 om 17:53
Georgiiiii
Vind ik leuk
Renzo +114
dinsdag 4 december 2018 om 16:45
Valencia! Een stap hoger?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 16:45]
Vind ik leuk
pietprecies +10520
dinsdag 4 december 2018 om 16:48
40 miljoen, anders lekker blijven dromen
Vind ik leuk
Post Malone +1999
dinsdag 4 december 2018 om 16:49
Lekker laten gaan, vind hem de zwakste schakel.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 17:17
Alleen laten gaan voor een volle buidel(tje)
Vind ik leuk
Post Malone +1999
dinsdag 4 december 2018 om 17:19
Dat ben ik met je eens.
Vind ik leuk
Orphen89 +3167
dinsdag 4 december 2018 om 16:55
En morgen is er een Spaanse ploeg die 40 miljoen voor Cassiera wil betalen?

Volgens mij hebben ze daar gewoon 2 dartborden hangen in Spanje...

1 met de Ajax selectie en 1 met de ploegen uit La Liga, waar de pijltjes op landen schrijven ze geruchten over.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 16:59
Nog niet klaar bij Ajax, kan beter nog ff wat seizoenen doorontwikkelen bij Ajax.
Vind ik leuk
AjaxFan69 +1420
dinsdag 4 december 2018 om 17:03
Dat verhaal zal zijn zaakwaarnemer wel de wereld in hebben gebracht. Toevallig net op het moment dat hij met Ajax in onderhandeling is over een verlenging van het contract.
Vind ik leuk
ajaxdev +595
dinsdag 4 december 2018 om 17:04
Was een drama tegen AEK en zondag ook niet top. Komt net kijken
Vind ik leuk
Bizzy +23317
dinsdag 4 december 2018 om 17:05
Eur 20 mil is een vrij realistisch bedrag voor deze talent.
Vind ik leuk
Post Malone +1999
dinsdag 4 december 2018 om 17:07
Veel te veel
Vind ik leuk
Bizzy +23317
dinsdag 4 december 2018 om 17:12
Moah het is wel een speler die een aantal CL wedstrijden in de benen heeft. Daarnaast is de markt voor spelers ook op hol geslagen. Waarom zou je deze speler voor minder weg doen.
Vind ik leuk
Post Malone +1999
dinsdag 4 december 2018 om 17:19
Klopt, maar hij is ook nog regelmatig verdedigend echt kwetsbaar. 10-15 miljoen zou ik ook accepteren.

Vind hem de minste back die in de basis staat bij Ajax of PSV.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 17:24
De anderen zijn ook echt goed !
Vind ik leuk
Post Malone +1999
dinsdag 4 december 2018 om 17:27
Dat is zeker waar.
Vind ik leuk
Bizzy +23317
dinsdag 4 december 2018 om 19:12
12 dec tegen Bayern zullen we het zien.... uit tegen Standard was hij niet goed
Vind ik leuk
Post Malone +1999
dinsdag 4 december 2018 om 19:45
Tegen PSV was ie ook dramatisch.
Vind ik leuk
Bizzy +23317
dinsdag 4 december 2018 om 20:40
Het is nog een jonge speler die zich kan ontwikkelen. Voor een goed bedrag zou ik hem verkopen. Het is ook geen buiten categorie speler.
Vind ik leuk
Post Malone +1999
dinsdag 4 december 2018 om 20:50
Ben ik met je eens, wel knap dat ie als geen groot talent zich toch in de basis heeft geknokt. Maar voor 10-15 miljoen haal je ook wel een betere.
Vind ik leuk
Bizzy +23317
dinsdag 4 december 2018 om 22:20
Voor 10 - 15 mil haal je een goede Zuid Amerikaanse slager in huis. Al hoewel ze steeds duurder worden. Ook zij gaan mee met de gekte.
Vind ik leuk
Post Malone +1999
dinsdag 4 december 2018 om 22:54
Precies
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 17:09
Als ik het zo lees dan wordt het volgend jaar. V.d.Sar op doel Overmars op links en Swart op rechts.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 17:42
Wie zegt dit, Henk of Ria..?
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 08:46
Henk
Vind ik leuk
rexxo +6743
dinsdag 4 december 2018 om 17:11
Kunnen ze Orejuela niet in de zak van Sinterklaas stoppen dat is toch die kant op.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3291
dinsdag 4 december 2018 om 17:20
Ze mogen Veltman wel hebben of Kristensen.
Vind ik leuk
chuckie88 +2486
dinsdag 4 december 2018 om 17:21
Gaat helaas voor Valencia niet gebeuren.. ze mogen veltman overnemen voor 10 miljoen... gunt iedere supporter deze echte Ajacied
Vind ik leuk
Smithsonian +41529
dinsdag 4 december 2018 om 17:38
Nog lang niet klaar.

Moet minstens nog een jaar of 2 blijven.
Vind ik leuk
Gutierres14 +1356
dinsdag 4 december 2018 om 18:09
Mooie stap, benieuwd of hij dat niveau gaat halen. Denk nog 1,5 a 2,5 jaar bij Ajax en dan wellicht ...
Vind ik leuk
Sooike1208 +5042
dinsdag 4 december 2018 om 18:14
Wil je al ajax zijnde weer mee gaan tellen dan mogen er geen basisspelers meer naar clubjes als depor.
Verkopen aan de absolute top hou je niet tegen maar alles daaronder zou je niet meer moeten doen
Vind ik leuk
Sooike1208 +5042
dinsdag 4 december 2018 om 18:15
Valencia ipv depor natuurlijk
Vind ik leuk
Vooruit +203
dinsdag 4 december 2018 om 18:17
€ 5 miljoen en geen euro minder.
Vind ik leuk
torinofc +612
dinsdag 4 december 2018 om 18:29
Gelijk verkopen voordat hij van rijn of tete achterna gaat en ze het doorhebben dat hij nivo vitesse is
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 22:56
hij heeft net verlengt dus als hij kan gaan is het voor de hoofdprijs
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 23:52
Tsja, elke speler van Ajax is in trek bij buitenlandse topclubs. Is al zo sinds de oprichting van Ons Aller Ajax.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 00:21
Lekker prijs opjejenzen die GROTE CLUBS KIJKEN TOCH NERGENS NA. EN EUFA/FIFA AL HELEMAAL NIET!!! TROUWENS SPELER IN DIT GEVAL HEEFT OOK NOG ZELF LAATSTE WOORD.
Vind ik leuk
orion73 +1545
woensdag 5 december 2018 om 07:39
Valencia.....dat is helemaal een club van niks.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws