Kraay looft 'stabiele' doelman: 'Binnen paar jaar zit hij tegen Oranje aan'

    Kraay looft 'stabiele' doelman: 'Binnen paar jaar zit hij tegen Oranje aan'

    Gepubliceerd: dinsdag 4 december 2018 om 16:49di 04-12-2018 om 16:49

    Laatste update: dinsdag 4 december 2018 om 17:33di 04-12-2018 om 17:33

    Justin Bijlow heeft de potentie om het Nederlands elftal te halen. Dat vindt Hans Kraay. De analist van talkshow Veronica Inside is onder de indruk van de 'stabiele kop' van de jonge Feyenoord-doelman. 

    Bijlow (20) doet het al weken uitstekend in de Eredivisie, vindt Kraay. "Ik denk dat Bijlow binnen een paar jaar tegen het Nederlands elftal aan zit. Er zit een stabiele kop op", zei hij maandag bij VI. 

    Collega-analist Johan Derksen bleek het bepaald niet eens te zijn met Kraay. "Als je tegenwoordig een bal tegenhoudt, zijn er al analisten die je meteen in het Nederlands elftal willen hebben. Laat hem eerst eens een jaar goed keepen."

    "Ik vind het helemaal geen bijzondere keeper, hij heeft mij nog niet kunnen overtuigen. Ik vind het al heel wat dat de technische staf voor hem kiest - en niet voor Kenneth Vermeer met al zijn ervaring."

    Poll

    Gaat Bijlow Oranje halen?

    (1603 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 4 december 2018 om 16:55
    Als je nu Padt bezig ziet kan Bijlow zeker Oranje halen. Op termijn komt-ie er wel
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33682
    dinsdag 4 december 2018 om 17:35
    Dat Padt ooit is opgeroepen snap ik niet.

    Baggere keeper.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4749
    dinsdag 4 december 2018 om 17:47
    Padt heeft betere reflexen dan alle andere keepers bij elkaar. Koeman selecteerde hem niets voor niets.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15679
    dinsdag 4 december 2018 om 18:12
    Het keepersvak bestaat uit veel meer dan reflexen. Hij is momenteel waardeloos in zijn verdediging neerzetten en rust brengen daarin.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1279
    dinsdag 4 december 2018 om 18:13
    Hij is dikker dan alle andere keepers bij elkaar bedoel je...niet goed genoeg en een schande dat hij geselecteerd werd.
    Vind ik leuk
    Nashua +6942
    dinsdag 4 december 2018 om 19:21
    Heb je hem met die reflexen zien grabbelen tegen Ajax ?
    Vermeer is écht een veel betere keeper
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 19:22]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33682
    dinsdag 4 december 2018 om 19:23
    Dat is te zien, vooral dit seizoen.

    Verhoeven 2.
    Vind ik leuk
    Rabarber +443
    dinsdag 4 december 2018 om 20:00
    Whahaha ff serieus, wat gebruik jij man? De Ligt is een prutser volgens jou en Padt heeft de beste reflexen. Jij krijgt zwaar vervuilde drugs binnen, dat kan niet anders.
    Vind ik leuk
    Clutchy +840
    dinsdag 4 december 2018 om 17:47
    Grabbelaartje hoeven we niet in Oranje
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:24
    De keeper van jouw club grabbelt ook wel eens in de cl , maar dat vinden jullie dan een topkeeper .
    Net als Zoet bij PSV .
    Vind ik leuk
    Clutchy +840
    dinsdag 4 december 2018 om 18:33
    Dat heb ik nooit gezegd, maar deze keeper blundert op meerdere fronten bij Onana en Zoet komt het sporadisch voor
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6026
    dinsdag 4 december 2018 om 19:24
    Die zijn dan ook al een stukje meer ervaren en ouder.... Geef Bijlow (20!jaar), nog 3 jaar en hij zal een stuk minder grabbelen
    Vind ik leuk
    Clutchy +840
    dinsdag 4 december 2018 om 19:41
    Ja klopt heb ik ook ergens in dit topic gezegd hij word beter dat zeker maar momenteel is hij er echt nog niet klaar voor en zijn er betere keepers bij Oranje
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4914
    dinsdag 4 december 2018 om 19:49
    Misschien dat Kraay daarom zegt dat hij over een aantal jaar tegen Oranje aanzit en niet nu.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6026
    dinsdag 4 december 2018 om 20:14
    Voor nu wel, maar als 3e keeper zou ie wel een keer meekunnen naar een oefenpot. Alvast proeven en wennen aan het hoogste niveau.
    Vind ik leuk
    Andre As +3027
    dinsdag 4 december 2018 om 16:56
    "Ik denk dat Bijlow binnen een paar jaar tegen het Nederlands elftal aan zit."

    Dan zou hij geen progressie doormaken. Zit nu al tegen Oranje aan.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 16:57]
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3351
    dinsdag 4 december 2018 om 17:09
    Eens, kan je beter op de bank zetten dan een padt.
    Vind ik leuk
    zomer +1286
    dinsdag 4 december 2018 om 17:38
    Niet mee eens, dit is toch niet het het nivo dat je als Oranje nastreeft, tenminste niet het nivo wat hij nu heeft. Wel geloof ik dat hij nog enorm gaat groeien en is voor de toekomst zeker een optie.
    Op dit moment vind ik persoonlijk Vermeer ook nog beter, maar begrijp van Bronkhorst wel om voor Bijlow te kiezen. Dat die jongen de toekomst heeft en zich zo lekker kan ontwikkelen is prima
    Vind ik leuk
    Andre As +3027
    dinsdag 4 december 2018 om 17:42
    Als je in de voorselectie van Oranje zit, dan zit je toch echt tegen Oranje aan.
    Vind ik leuk
    Clutchy +840
    dinsdag 4 december 2018 om 17:48
    Misschien over een paar jaar maar nu nog teveel ondermaats als het wedstrijden op topniveau zijn
    Vind ik leuk
    zomer +1286
    dinsdag 4 december 2018 om 17:56
    Klopt maar ik begrijp zijn voor selectie ook niet, gaat immers om de 3e doelman, waar hebben we het dan over.....
    Als 3e doelman zou ik gewoon Vermeer meenemen alleen al om zijn ervaring
    Vind ik leuk
    Andre As +3027
    dinsdag 4 december 2018 om 17:58
    Die speelt nooit. Dan eerder een jonge keeper met toekomst. Nederland heeft niet veel goede keepers.
    Vind ik leuk
    zomer +1286
    dinsdag 4 december 2018 om 18:03
    Als 3e keeper hoef je ook niet vaak te spelen, daar word in 99% van de gevallen nooit geen beroep op gedaan
    Vind ik leuk
    Andre As +3027
    dinsdag 4 december 2018 om 18:04
    Met oog op de toekomst getuigt een oudere derde keeper niet echt van toekomstvisie.
    Vind ik leuk
    zomer +1286
    dinsdag 4 december 2018 om 18:10
    Dat zie ik anders, de rol van 3e keeper is heel ondankbaar ja moet immers altijd op de tribune plaats nemen, in die enkele gevallen dat je er een beroep op zou moeten doen, kun je beter een ervaren rot nemen.
    Vind ik leuk
    MN223 +1166
    dinsdag 4 december 2018 om 18:40
    Zijn shirt op de foto bij dit bericht zit inderdaad tegen oranje aan, maar dat is het wel zo’n beetje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 16:56
    Dat wordt nog 2 jaar wachten
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 16:56
    Heeft zeker zijn fouten gemaakt, maar keepte tegen PSV een prima partij en is nog maar 20 jaar oud. In potentie vind ik het zeker een doelman die Oranje kan gaan halen. Mentaliteit is belangrijker dan talent!
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3351
    dinsdag 4 december 2018 om 17:10
    Na ajax heeft hij laten zien een goede mentaliteit te hebben. Op die leeftijd zo herpakken en op momenten al punten pakken voor de ploeg
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4749
    dinsdag 4 december 2018 om 17:48
    Redelijke keeper. Niet meer dan dat.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3351
    dinsdag 4 december 2018 om 17:52
    Noem eens een nederlandse keeper die op deze leeftijd zo veel wedstrijden in het eerste gespeeld heeft.

    Dit is puur bashen, maarja niks nieuws hier natuurlijk 👍
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:09
    Feyenoord speelt, op zondag na, gewoon helemaal kut. Hij heeft echt al punten gepakt, hoe triest dat ook is. En ja... een foutje hoort erbij.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3351
    dinsdag 4 december 2018 om 21:14
    Nou helemaal kut valt mee maar hij heeft wel punten gepakt
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:26
    Dat tegen Groningen de hele Kuip tot het laatste moment zijn adem in moet houden is niet best. Bijlow hielt Feyenoord tegen Groningen een paar keer echt op de been.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3351
    dinsdag 4 december 2018 om 21:28
    Helemaal eens, maar dan js het 20 min goed 😂
    Vind ik leuk
    Obl93 +2525
    dinsdag 4 december 2018 om 17:26
    Zeker, plus het feit dat er wat betreft leeftijd er een groot gat zit tussen Zoet-Cillissen en Bijlow, denk dat hij vanzelf de nummer 1 gaat worden bij Oranje(mits hij blijft presteren uiteraard)
    Vind ik leuk
    Pimman +6035
    dinsdag 4 december 2018 om 18:59
    Hij zag er bij het doelpunt van Bergwijn niet best uit..door zíjn benen. Als hij niet uitloopt dus gewoon blijft staan had hij hem vrijwel zeker tegengehouden.
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2347
    dinsdag 4 december 2018 om 20:10
    Klopt en dat was met doelpunten tegen Ajax ook zo. Hij loopt te ver zn goal uit als een tegenstander van de zijkant de goal nadert. Hoek is dan sowieso al klein dus verder uitkomen hoeft niet. Doet ie wel en dan sta je te dicht bij de bal en heb je geen tijd meer te reageren op de bal.
    Verder op dit moment al een oke keeper voor Feyenoord. Maar moet nog hoop stappen zetten als hij in de buurt van een Jones, dudek of de Goey wil kunnen komen. Maar gezien zijn leeftijd echt wel de potentie een vaste waarde in oranje te worden.
    Vind ik leuk
    Pimman +6035
    woensdag 5 december 2018 om 00:15
    Mee eens dat het een jongen is met veel talent. Hij is nog jong dus afwachten hoe hij zich ontwikkelt.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6026
    dinsdag 4 december 2018 om 20:16
    Had Bergwijn een fractie eerder of later geschoten had ie hem gehad.... Als als als
    Vind ik leuk
    Pimman +6035
    woensdag 5 december 2018 om 00:13
    Klopt maar áls telt niet..ik g nd het geen sterke aktie. Op zich wel een goede keeper met veel talent en nog jong dus afwachten hoe hij zich ontwikkelt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 16:57
    Jong oranje
    Vind ik leuk
    El Cazador +7206
    dinsdag 4 december 2018 om 16:58
    Nou daar moet je super trots op zijn als Kraay Jr. dit zegt.
    Vind ik leuk
    Pimman +6035
    dinsdag 4 december 2018 om 19:00
    Kraay vond Johnsen van Jong Ajax óók wereldklasse..ondertussen weten we beter! ;)
    Vind ik leuk
    rexxo +2067
    dinsdag 4 december 2018 om 19:53
    Exactly, die Kraay lult maar wat, maar goed dat Hansi nooit scout is geworden.
    Vind ik leuk
    COYG +6753
    dinsdag 4 december 2018 om 19:08
    Dus omdat jij het niet ziet, ligt het aan Kraay zijn mening?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 16:59
    Mafkezen, wat heeft hij laten zien dan ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:17
    Idd, dat zegt Johan ook.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 16:59
    Heb hansie een maramot op zijn kop, wat een haarbal.
    Vind ik leuk
    HansVites +5226
    dinsdag 4 december 2018 om 17:03
    Met Oranje bedoelen ze toch Fc Volendam neem ik aan.
    Onbegrijpelijk dat deze krokettenvanger de eerste keeper is en Vermeer die 3 klassen beter is op de bank zit.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3351
    dinsdag 4 december 2018 om 17:11
    Je hebt er duidelijk geen kijk op
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    dinsdag 4 december 2018 om 17:26
    Zo geweldig doet Bijlow het toch ook weer niet?
    Ik vind over een paar jaar bij Oranje ook een gekke voorspelling. In een paar jaar kan een heleboel gebeuren.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3351
    dinsdag 4 december 2018 om 17:31
    Bijlow is minstens van gelijke klasse als vermeer en 15 jaar jonger. Hij straalt rust uit en laat na het ongelukkige moment tegen ajax zien zich goed te herpakken.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    dinsdag 4 december 2018 om 17:34
    Dat eerste weet ik niet.
    Ik vind hem in ieder geval niet zo overtuigend.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3351
    dinsdag 4 december 2018 om 17:40
    Kan je daar buiten het zelf herstelde slippertje tegen ajax een voorbeeld van geven? Ik zie namelijk na jaren een keeper die rust uit straalt en op 20 jarige leeftijd verder is dan de gemiddelde 30 jarige keeper
    Vind ik leuk
    Mr. O +1074
    dinsdag 4 december 2018 om 17:54
    Ah, vakkie D weer.

    Vermeer is beter dan Bijlow, maar Bijlow heeft meer potentie, veel meer zelfs... Op dit moment is Vermeer echt nog beter.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 18:00]
    Vind ik leuk
    Stranger +5480
    dinsdag 4 december 2018 om 18:49
    Alleen moeten er dan geen hoge ballen, corners en vrije trappen komen .
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4914
    dinsdag 4 december 2018 om 19:52
    Heb je Vermeer zien keepen na zn blessure en terugkomst van Brugge?
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3351
    dinsdag 4 december 2018 om 21:08
    Mis jij wel eens een training van Feyenoord
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    dinsdag 4 december 2018 om 17:55
    De wedstrijd tegen De Graafschap geloof ik?
    Ik heb in elk geval een paar gekke goals gezien.
    Dat laatste heb ik wel twijfels over.
    Vind ik leuk
    Stranger +5480
    dinsdag 4 december 2018 om 18:52
    Geloven moet je in de kerk doen.
    Hier zou het eigenlijk verplicht moeten zijn of een onderbouwde mening te geven of met controleerbare feiten komen😂
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    dinsdag 4 december 2018 om 19:02
    Kijk de samenvatting even terug zou ik zeggen.
    Overigens begon Vakkie met dat Bijlow en Vermeer even goed zijn. Is daar ook bewijs van?
    Of dat hij verder is dan de gemiddelde 30 jarige keeper?
    Vind ik leuk
    Stranger +5480
    dinsdag 4 december 2018 om 19:12
    Jij zegt geloof ik , niet ik dus ik neem aan dat jij de samenvatting nakijkt en dan de feiten presenteert met wanneer ik kan gaan kijken😂
    Door bekende redenen hoef ik die wedstrijd niet te zien.

    Wat vakkie zegt is een mening en daar zou vind ik ( zie mijn post) dan een onderbouwing bij moeten zijn.

    Voor vakkie kan ik die niet geven voor mij wel.
    Vermeer is zwak op hoge ballen . Ik denk dat , dat niet meer zal veranderen , terwijl Bijlow nog kan groeien. In reflexen denk ik dat ze niet voor elkaar onder doen. Vermeer vind ik een betere mee voetballende keeper.
    Alles bij elkaar vind ik de keus voor Bijlow een verklaarbare keus.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    dinsdag 4 december 2018 om 19:20
    Hoezo, jij wilt het toch weten?
    Ja, klopt, bewijslast ligt bij mij.
    Inderdaad De Graafschap, 1-0, 30e minuut. Hij redt, maar klemt niet en de tweede instantie gaat erin terwijl hij zelf een beetje een gekke beweging maakt.

    Ja, maar ik vind het dan opvallend dat je bij mij pas om een onderbouwing vraagt. Hij onderbouwt toch ook niet?

    Vermeer heeft echt hele goede reflexen, dus dat betwijfel ik.
    Ik zou Vermeer ook niet kiezen, want die raakt steeds geblesseerd.
    Vind ik leuk
    Stranger +5480
    dinsdag 4 december 2018 om 19:24
    Klopt ,alleen ik reageerde eerst als geintje op je opmerking "ik geloof" .

    Verder plaatste ik er toen bij dat er eigenlijk bij meningen een onderbouwing moet zijn of als mensen iets plaatsen je moet kunnen controleren dat,dat werkelijk zo is.

    Ik bedoel jou daar dus niet mee omdat jij dat in het merendeel van de gevallen wel doet.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    dinsdag 4 december 2018 om 19:25
    Prima reconstructie. Dan snap ik hoe het is gegaan.
    Vind ik leuk
    Stranger +5480
    dinsdag 4 december 2018 om 19:27
    Graag gedaan,maar dat is ook wel nodig als jezelf zo iets post;-)
    Toch?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    dinsdag 4 december 2018 om 19:29
    Ja. Je hoeft Bijlow ook niet terug te kijken hoor, jullie hebben leukere wedstrijden gespeeld dit seizoen.
    Het zou trouwens best kunnen dat hij nu ook beter gaat. Ik had in het begin vaker momentjes dat ik dacht 'dat ziet er gek uit.'
    Ik kan me niet herinneren dat ik dat de afgelopen weken heb gehad.
    Vind ik leuk
    Stranger +5480
    dinsdag 4 december 2018 om 19:40
    Dat heb ik ook nog wel hoor en afgelopen zondag tegen PSV vond ik ook wel twijfelachtig.
    Maar goed we zullen zien wat de toekomst brengt.

    En over die leuke wedstrijden veel te weinig.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    dinsdag 4 december 2018 om 19:48
    Ik ben toch benieuwd waar het aan ligt. De staf of de selectie. Of allebei.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4914
    dinsdag 4 december 2018 om 19:54
    Kappen nou met deze inhoudelijke en vriendelijke discussie. Zo gaan we hier niet met elkaar om he.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    dinsdag 4 december 2018 om 20:03
    Sorry, stom van me. Het is een kutkeeper. Een ongelooflijke kutkeeper hebben jullie.
    Vind ik leuk
    Stranger +5480
    dinsdag 4 december 2018 om 19:55
    Ik ddenk zelfs aan de club ,het zit gewoon in onze cultuur.
    Een beetje zoals Newcastle en Hamburg genoeg potentie maar het komt er niet uit.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    dinsdag 4 december 2018 om 20:08
    Dan doen jullie het in verhouding best goed.
    Alleen dat die potentie niet wordt benut ligt denk ik eerder aan een gebrek aan kwaliteit in de organisatie.
    Op welke manier zou het in de cultuur zitten?
    Vind ik leuk
    Stranger +5480
    dinsdag 4 december 2018 om 20:51
    Als ik dat wist zou ik het oplossen. Maar ik zou haast denken door goedwillende supporters te laten besturen dan zakelijke bestuurders aan te stellen.
    Toen J vd Herik aan het bewind was ging het goed. Het ging echter weer mis toen hij de verantwoording meer overdroeg.
    De verantwoordelijke waste hun handen in onschuld en vd Herik kreeg de schuld.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    dinsdag 4 december 2018 om 21:06
    Goedwillende supporters weet ik niet. Ik kan me daar in ieder geval weinig bij voorstellen. Ik denk dat je het beste naar AZ kunt kijken. Volgens mij wordt die club heel verstandig en realistisch geleid.
    Gerbrands was een succes, en met Eenhoorn hebben ze nu ook weer een niet-voetballer, maar wel iemand die topsport kent en iemand die al eerder een bestuursfunctie heeft gehad.
    Ze haalden Brands als TD en hebben vervolgens intern steeds een scout opgeleid tot TD.
    En deze zomer moesten wij koste wat kost hun hoofd scouting hebben. Die was the next in line volgens mij.
    Hun scouting levert ze ook veel geld op. Hun jeugdopleiding gaat dat denk ik ook doen.
    Bij ons was het een beetje gekunsteld met Van der Sar die AD werd, maar ik denk wel dat Cruijff gelijk had dat een club het beste geleid kan worden door oud-voetballers.
    Ik vind het trouwens opvallend dat AZ tot twee keer toe een oud-sporter, maar geen voetballer koos. Misschien dat voetballers gemiddeld minder geschikt zijn voor zo'n functie.
    Vind ik leuk
    Pimman +6035
    dinsdag 4 december 2018 om 19:01
    HansVites haha..ja klopt Volendam ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:04
    Stabiel hoofd is zeker de nieuwe trend. Zeker beter dan losbol. Ik moet het nog zien. Zei die treksnor.
    Vind ik leuk
    Hyena +30544
    dinsdag 4 december 2018 om 17:05
    Ben ik nou de enige die nog helemaal niet zo onder de indruk is van Bijlow? Vind dat hij vooralsnog weinig spectaculaire dingen heeft laten zien en ook bij het tegendoelpunt van PSV vond ik hem er niet best uitzien.

    Maar er is uiteraard wel voldoende ruimte voor groei, zie alleen het toptalent in hem nog niet.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6727
    dinsdag 4 december 2018 om 17:16
    Ik kan er ook niet van onder de indruk raken...

    Zijn zwakke been is ook echt een zwakte
    Kan nauwelijks een bal weg schieten
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    dinsdag 4 december 2018 om 17:26
    Ik ben ook niet onder de indruk.
    Vind ik leuk
    Pimman +6035
    dinsdag 4 december 2018 om 19:03
    Juist!.'bij die goal moet hij gewoon blijven staan. Dan had hij hem vrijwel zeker gehad.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6727
    dinsdag 4 december 2018 om 17:06
    Bijlow komt enorm te kort om Oranje te halen

    Blundert en zit te vaak mis
    En hij heeft een hele matige uittrap
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:13
    Wat heb je een hoop onzin in 3 kleine zinnetjes kunnen proppen! Knap hoor!
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1833
    dinsdag 4 december 2018 om 17:25
    Een halve uittrap dus?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33682
    dinsdag 4 december 2018 om 17:34
    Weer een die hem niet in actie gezien heeft.
    Vind ik leuk
    Sytz +3549
    dinsdag 4 december 2018 om 18:48
    Matige uittrap?!
    Door die ene mispeer tegen Jong Oranje zeker?
    Die jongen staat erom bekend goed te kunnen voetballen met beide benen.

    Daarbij, naast zijn blunder tegen Ajax en bij die ene trap in Jong Oranje pakt hij al vaak punten voor Feyenoord.
    Noem is een andere keeper binnen zijn leeftijdscategorie die Oranje kan halen?
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6727
    dinsdag 4 december 2018 om 19:25
    Geen

    Hoeft voorlopig ook niet
    Vind ik leuk
    RR12 +532
    dinsdag 4 december 2018 om 17:08
    Derde keeper maken bij Oranje, dan gaat t niveau nog sneller omhoog.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:09
    Vaak wordt Kraaij jr als een onkundig analist neergezet in het programma, toch ziet hij het vaak goed en kan hij als één van de weinigen in het programma vooraf iets zinnigs zeggen !
    Ik geloof dat hij er hier ook weer niet zó ver naast zit
    Vind ik leuk
    Arvin +5615
    dinsdag 4 december 2018 om 17:11
    Kraaij is een beetje een hagelgeweer. Er komt zoveel onzin uit die vent dat er vanzelf eens iets tussen zit dat wel raak is 😂.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:22
    Niet mee eens 🤗 wanneer er in het programma zinnige dingen worden gezegd, is hij het vaak
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:09
    Als het komt komt het best goed .
    Hij is goed bezig .
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:09
    Sarcasme is een bitch
    Vind ik leuk
    Arvin +5615
    dinsdag 4 december 2018 om 17:10
    Misschien zit hij er over een paar jaar tegenaan, maar basis zie ik hem niet snel worden.
    Vind ik leuk
    rinirat +2893
    dinsdag 4 december 2018 om 17:12
    Ik hem hem weinig uitstraling hebben en erg onzeker.
    Een moderne keeper moet 2 benig zijn en mee kunnen voetballen.
    Ik zie hem ook door de lucht onzeker zijn..
    Maar wie weet, ik laat me verrassen.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    dinsdag 4 december 2018 om 17:15
    Dit gaat werkelijk helemaal nergens over... deze gozer heeft nog niet 1 topwedstrijd gekeept en of redding gemaakt ... wordt zelfs door eigen supporters getwijfeld of hij wel eerste keeper moet zijn en omdat een of andere Feyenoord analist de heer Kraay jr en meneer "Ik hou van Feyenoord" Maarten Wijfels bezig zijn met een charme offensief om jonge Feyenoorders te hypen???? Get the F*uck out off here... laat hem maar eerst eens een seizoen of 2 vaste waarde worden en dan kijken we wel verder... is nog heeeeeeel ver van de huidige 2 keepers van Oranje... gewoon totale waanzin.... btw.. ik geloof er geen donder van.. mist uitstraling en exceptionele kwaliteiten om een topper te worden....
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33682
    dinsdag 4 december 2018 om 17:32
    Lompe reactie, keept de laatste wedstrijden prima.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    dinsdag 4 december 2018 om 18:13
    En prima keepen is al voldoende voor het Nederlands elftal? Kom nou eens op man... jouw stelling slaat ook als een tang op een varken... hij is gewoon nog mijlenver van Oranje.. heeft niets te maken met lomp of iets tegen Feyenoord hebben... we praten over de beste keeper van Nederland... hij komt nog niet eens in de top 5
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 20:20
    Wat is de top 5 dan? Zoet stond er een paar jaar geleden toch ook niet direct en nog steeds niet in oranje. Kortom over drie jaar zou Bijlow best eens bij de drie keepers van oranje kunnen horen. Er wordt hier ook niet gezegd dat hij dan 1e of 2e keeper is. Maar even terugkomend op mijn 1e vraag; noem mij de top 5 van keepers eens op dan?
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    dinsdag 4 december 2018 om 20:30
    Je zegt het precies goed... over 3 jaar heeft hij 150 wedstrijden eredivisie erop zitten en zullen we zien hoe zijn prestatiecurve is geweest.. hoe mijn top 5 eruit ziet... in ieder geval staat hij er niet bij... wij hebben in tegenstelling tot eerdere jaren momenteel hele matige keepers in Nederland... Zoet en Cillessen zijn in ieder geval terecht nr 2 en 1... de rest is totaal ongeschikt.. jongens als Vorm en Stekelenburg verdienen het momenteel ook niet ... heel simpel
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 05:44
    als je nog begin met het bericht helemaal te lezen , dan kan je lezen dat ze het hebben over enkele jaren.. scheelt je weer hart pillen
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    woensdag 5 december 2018 om 13:28
    Nou, dan kan je geruststellen.. hartpillen heb ik niet nodig voor Feyenoord ...
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:36
    Huidige 2 keepers zijn wel heel wat jaartjes ouder en daarbij als die bij ajax had gezeten was het nieuwe nederlandse van der sar
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    dinsdag 4 december 2018 om 18:16
    Jezus .. wat een stelletje originele papegaaien zijn hier toch ook op VP.. hansie hansie, mijn vader is Feyenoorder.. en Maarten Wijfels hebben weer heel wat papegaaien wakker geschud... stelletje droeftoeters... laat die Ajax haat nou eens achterwege... deze gozer is gewoon nog lang niet goed genoeg en of hij nu 17 of 27 jaar is... we hebben het over de beste keeper van Nederland...
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    dinsdag 4 december 2018 om 20:32
    Sukkeltje... stop een smet die Ajax haat... door dit soort opmerkingen schoffeer jij mensen als Koeman en alle andere bondscoaches die er dus niets van snappen en alleen maar Ajacieden selecteren.... accepteer nou maar dat spelers van Feyenoord momenteel niet geschikt zijn voor Oranje... in potentie wel, maar momenteel niet goed genoeg.. punt.. zeikert
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 08:33
    Zijn ze ook niet. Ik zeg alleen dat mocht die bij Ajax had gezeten er een vele grotere hype was geweest. Dat is gewoon een feit en dat is geen zeilen dus lol.
    Vind ik leuk
    Sytz +3549
    dinsdag 4 december 2018 om 18:51
    Mist alles behalve uitstraling. Daarbij heeft hij al meerdere keren schitterend gered. Tegen Fener bijvoorbeeld. Ook al meerdere keren punten gepakt voor Feyenoord.

    Noem is andere keepers binnen de leeftijdscategorie 18-23 die Oranje kunnen halen!
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    dinsdag 4 december 2018 om 20:05
    Gast, hoor eens wat je zelf schrijft.. tegen Fener... dat was gvd een oefenpot in de voorbereiding... een half jaar geleden... mag het eens ? kan ook nog een paar misperen hier memoreren... gaat erop dat hij nog niet eens onomstreden is bij Feyenoord... hoe kan je dan al praten over Oranje... Let wel.. ik zeg niet dat deze jongen niet ooit keeper van oranje kan worden... alleen dat er nu totaal, maar dan ook echt totaal geen enkele indicaties zijn, buiten zijn leeftijd, dat hij dat gaat redden.... laat hem eerst eens 50 tot 100 eredivisie wedstrijden constant goed keepen en af en toe voor Feyenoord punten "binnen halen"... dan praten we verder
    Vind ik leuk
    Sytz +3549
    dinsdag 4 december 2018 om 20:14
    ...
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 20:23
    Scherpen van Emmen. Maar ook deze knaapmaakt fouten en dat mag op deze leeftijd. Kritiek word je beter van. Misschien niet zoveel als Derksen doet, maar toch.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    dinsdag 4 december 2018 om 20:36
    Absoluut niet geschikt.. sterker nog.. veel minder dan Bijlow... maar ook nog zeer jong....kan vel gebeuren... kijk bv Jurjens van PSV... 3 jaar geleden een zeer groot talent... nu een van de minste van Nederland... het gaat om ontwikkeling.. en bij keepers is dat nog veel belamngrijker dan bij spelers... Van Leer werd na een topseizoen ook aangetrokken door Ajax... ook hij is zeer ver teruggevallen... je ziet het... ook Ajacieden vallen door de mand.. kwestie van objectief kijken naar feiten
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6776
    dinsdag 4 december 2018 om 17:15
    Wist in het begin van het seizoen niet wat ik nou van hem moest vinden maar hij blijkt gewoon een uitstekende keeper te zijn.
    Vind ik leuk
    Feiten +450
    dinsdag 4 december 2018 om 17:23
    Haha Hansie toch.... hoe het er nu naar uit ziet mag hij lekker bij jong Oranje blijven.
    Vind ik leuk
    fr0do +1431
    dinsdag 4 december 2018 om 17:25
    Ik vind dat als de eerste keeper van Feyenoord niet bij de selectie zit en de overige keepers bij Oranje van Az/Groningen zijn of bankzitter barca dat de trainer dan toch wel eens achter zijn oren mag gaan krabben.
    Vind ik leuk
    derksen +8912
    dinsdag 4 december 2018 om 17:30
    Ahahahaha hij is alles behalve stabiel
    Hans bedoelde zeker labiel!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27373
    dinsdag 4 december 2018 om 17:30
    Maakt nu nog veel foutjes. Wel benieuwd of hij zich blijft ontwikkelen. Goed dat Gio hem kansen geeft en laat staan!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33682
    dinsdag 4 december 2018 om 17:30
    Ja, goede keeper.
    Vind ik leuk
    Pds010 +1259
    dinsdag 4 december 2018 om 17:33
    Ben het met Kraay eens dat deze jongen echt wel potentie heeft.
    En dat hij eventueel in oranje komt te staan zie ik ook nog wel gebeuren als je naar de huidige generatie kijkt...

    Justin zit in de generatie Indy Groothuizen, Mickey van der Hart en niet te vergeten Jeroen Drommel.. niet echt een "goude" generatie denk ik zo.
    Vind ik leuk
    rexxo +2067
    dinsdag 4 december 2018 om 17:35
    Kraay zei ook dat die blinde egoïstische Dennis Johnson een topper word.
    Hans is een aardige vent maar zit er vaak naast met het beoordelen van spelers.
    Vind ik leuk
    Stranger +5480
    dinsdag 4 december 2018 om 18:59
    Dat zei het merendeel van je medesupporters ook.
    Het zelfde zeiden ze over Sana, Dijks, Tete, Riedewald Bazoer en weet ik wie nog meer.
    Dus alles wat hier door een bepaalde supporters groep gezegd wordt neem ik met een grote korrel zout. Want van realiteitszin heeft het merendeel niet gehoord.

    En verder over Bijlow of het ooit de keeper van oranje gast worden zullen we over enkele jaren weten.
    Vind ik leuk
    rexxo +2067
    dinsdag 4 december 2018 om 19:40
    Wie is ze? ik heb nog nooit een Ajax fan horen zeggen dat Sana en Dijks toppers gingen worden.

    Als je voorbeelden wil geven noem dan de juiste namen of lees je eerst in.

    Misschien moet ik jouw comment met een grote korrel zout nemen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 19:41]
    Vind ik leuk
    Stranger +5480
    dinsdag 4 december 2018 om 19:44
    Zelfs Frank de Boer had het over Dijks ,dat hij zelfs oranje zou kunnen halen.
    En op de banken stonden jullie toen hij voor Ajax koos ipv Feyenoord . Nou ik ook en ik ben Feyenoord supporter.

    En omdat je alleen deze twee namen noemt ben je het in ieder geval al met de andere eens;-)
    Vind ik leuk
    rexxo +2067
    dinsdag 4 december 2018 om 19:45
    Wie zegt dat? Hebben ze je wel eens uitgelegd waarom het een verkeerde indruk kan geven als je een aanname doet van iemand die je niet kent?
    Vind ik leuk
    Stranger +5480
    dinsdag 4 december 2018 om 20:03
    Oke aan je opmerking te zien ontloop je mijn vraag.
    Zolang jezelf weet dat het aannames zijn is het niet erg om ze te doen. Uit de reactie of gevolgen kun je daarna je aanname als waar,onwaar of neutraal zien.

    Dus ben ik geneigd om mijn aanname meer als waar dan onwaar te zien.
    Verder ben ik ondertussen oud en ervaren genoeg om niet onder de indruk te zijn wat de meeste mensen van me vinden.

    Verder heb ik de andere twee gegoogled op AS en daar waren (in het begin) heel veel supporters razend enthousiast. Dus dat kun je ook doen;-)
    Vind ik leuk
    Ron jans +527
    dinsdag 4 december 2018 om 17:39
    Wederom eens met Derksen.
    Vind ik leuk
    bert +155
    dinsdag 4 december 2018 om 17:47
    Helemaal eens met Derksen.kraimzegt hij is de laatstecweken goed bezig,nou dan is hij kraai niet aanwezig in de arena man man wat een blunder,je zag duidelijk aan zijn reactie dat Dolberg hem niet raakte,na de wedstrijd toen zei hij pas Dolberg raakte me.nee ik vind hem geen goede keeper er zijn tig betere in de eredivisie
    Vind ik leuk
    Pds010 +1259
    dinsdag 4 december 2018 om 18:07
    Noem er een 2 op die in dezelfde leeftijd zijn en niet bij ajax of psv spelen..
    Vind ik leuk
    bert +155
    dinsdag 4 december 2018 om 22:20
    Heeft toch met leeftijd niets te maken
    Vind ik leuk
    Sytz +3549
    dinsdag 4 december 2018 om 18:53
    Doet pijn aan mijn ogen dit
    Vind ik leuk
    Stranger +5480
    dinsdag 4 december 2018 om 19:05
    Was nu maar naar specsevers gegaan😂😂😂😂😂
    En je ziet het uit de beelden van verschillende camaras.
    De VAR zei zelf dat hij hem maar ligt raakte en daarom het doelpunt goedkeurde.
    Dat ze daarmee de regel dat je een keeper niet aan mag vallen in de 5 meter en als hij de bal heeft terzijde schoven is een detail wat consuqenties heeft.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:53
    Hij is nog maar 20 hè mensen! Dat deze jongen in potentie een goede keeper kan worden heeft ie allang bewezen, anders sta je niet onder de lat bij het eerste van Feyenoord en hou je Vermeer op de bank. Het is nog geen Ed de Goei maar ik denk dat deze jongen de mentaliteit en de capiciteiten heeft om de beste keeper van Nederland te worden. En dus zeker Oranje materiaal. Gewoon lekker laten staan en ervaring oplaten doen, heeft nu geen zin meer om Vermeer er in te zetten, tenzij geblesseerd natuurlijk. En aan het eind van dit seizoen eens kijken naar zijn statestieken ten opzichte van het begin van de competitie. Komt goed met deze jongen.
    Vind ik leuk
    COYG +6753
    dinsdag 4 december 2018 om 19:14
    Jij bent de eerste met een goed onderbouwde reactie, die niet bedoelt is om iemand naar beneden te halen of te provoceren. Bedankt! Want Bijlow is gewoon een goede doelman, iedereen op deze leeftijd blundert. En zijn blunders zijn vooralsnog op één hand te tellen na meer dan genoeg wedstrijden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:54
    Als hij de komende jaren alleen top wedstrijden tegen ajax en psv speelt word dat een moeilijk verhaal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:58
    Is nog een beetje vroeg omdat nu al te zeggen. Bijlow heeft eel de potentie om uit te groeien tot een heel goede keeper. Voorlopig mag Feyenoord blij zijn met zo'n talent, kan vermeer voorlopig niet aan tippen, hij doet het heel leuk👍. In de toekomst kan niemand kijken maar voorlopig is hij waardevol voor Feyenoord💪
    Vind ik leuk
    Goatinho +92
    dinsdag 4 december 2018 om 18:04
    Haha Kraay doe toch alsjeblieft normaal zeg. Deze jongen komt op elk front te kort. Heeft een erg onzekere uitstraling
    Vind ik leuk
    torinofc +439
    dinsdag 4 december 2018 om 18:31
    Als je niet anders hebt
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:49
    Idd er zit een goede kop op.
    Hij is alert, niet bang, geen zenuwenpees en heeft een goede spelhervatting.
    Hij moet alleen nog een echte kerel worden, maar dat gaat meestal vanzelf ... geloof ik.
    Zo'n bal door de benen mag natuurlijk niet. Hij zou eens naar Duitse keepers moeten kijken, die doen dat goed. Betere keeperstrainers blijkbaar, daarzo.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 18:51]
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:54
    Ben het eens met Derksen.
    Laat deze jongen maar eerst een stabiele eredivisie keeper worden met europese wedstrijden op zn palmares.
    Voordat we gaan zeggen dit is de nieuwe "van der Sar" of noem dr maar 1 op.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 19:03]
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1428
    dinsdag 4 december 2018 om 18:56
    Tja, na Cillessen is het niet veel, dus geef ik Bijlow wel een kans.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 19:23
    Als hij nog een paar seizoenen goed blijft door keepen kan hij over een paar jaar Cillenssen vervangen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 19:37
    Kraay voorspelde maanden geleden dat die lantaarnpaal van Emmen de toekomstige keeper can Oranje zou worden. Tja.
    Vind ik leuk
    Nuance +9446
    dinsdag 4 december 2018 om 19:52
    Ed de Goey leek ook niet bijzonder, Dudek leek ook niet bijzonder, Zoetebier leek ook niet bijzonder. Bijlow is 20, over 5 jaar een topper. Mark my words.
    Vind ik leuk
    Vak 129 +630
    dinsdag 4 december 2018 om 21:17
    Bijlow is een jongen van de club. Alle Feyenoorders zijn dol op hem, dus Kraaij jr ook. Gevalletje Joop Hiele. Prima clubkeeper, geen top. Zal in de toekomst heus wel een keer een interland keepen. Maar vaste keeper Nederland? Lijkt me niet.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4441
    dinsdag 4 december 2018 om 21:35
    Hou toch op man
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 22:53
    Tsja, nooit natuurlijk deze gap.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws