'Geloof me: het wordt een gekkenhuis als iedereen achter het PSV-nieuws komt'

'Geloof me: het wordt een gekkenhuis als iedereen achter het PSV-nieuws komt'

Gepubliceerd: dinsdag 4 december 2018 om 17:19di 04-12-2018 om 17:19

Laatste update: dinsdag 4 december 2018 om 17:25di 04-12-2018 om 17:25

Het is logisch en slim dat PSV voet aan de grond zet in Mexico. Dat zegt Daniel Reyes, journalist bij het Mexicaanse Marca Claro, in gesprek met Omroep Brabant. Dinsdag werd bekend dat PSV een samenwerking aangaat met topclub Chivas Guadalajara. 

De populariteit van PSV is in de afgelopen jaren enorm toegenomen in Mexico, weet Reyes. Er liggen daardoor sportieve en commerciële kansen voor de kampioen van Nederland. "Als je de populairste clubs op een rijtje moet zetten, zijn FC Barcelona en Real Madrid het grootst, maar PSV komt daarna", zegt hij.

"Sinds de komst van Hirving Lozano naar PSV is de club al veel groter geworden. Maar ze gaan nu samenwerken met één van de grootste clubs van Mexico, die ook nog eens enorm populair is in de VS."

Reyes durft te voorspellen dat de samenwerking tussen Chivas Guadalajara en PSV voorpaginanieuws wordt in Mexico. Dinsdagmiddag was het nieuws nog niet opgepakt."Geloof me: het wordt een gekkenhuis als iedereen wakker is en erachter komt."

Lees ook: PSV slaat vleugels uit in Mexico met oude bekenden en topclub: 'Geweldig trots'

Lees ook: PSV opent kantoor in Mexico en samenwerking met topclub: 'Brug slaan naar de VS'

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

dinsdag 4 december 2018 om 17:27
Denk ook een slimme zet van PSV. We moeten als Nederlandse clubs creatief zijn en onze grenzen verbreden.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 17:28]
Vind ik leuk
JanTa48 +9253
dinsdag 4 december 2018 om 18:05
Ajax heeft met succes een veel grotere markt aangeboord, China wat nu al 30 miljoen heeft opgeleverd en de VS.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 18:15
Fijn. Vraagt daar iemand naar?
Vind ik leuk
LOZGUTI +1100
dinsdag 4 december 2018 om 18:25
Boehoe Ajax heeft dit Ajax heeft dat...... Wat een calimero gedrag

Dit is gewoon een hele goede zet van ONS PSV

Deal with it....
Vind ik leuk
MeAgain +7154
dinsdag 4 december 2018 om 19:28
Oh ja natuurlijk, Ajax doet het weer veel beter.
Vind ik leuk
Jozef +45028
dinsdag 4 december 2018 om 21:11
PSV doet dit goed.

En Ajax doet het ook goed.

Niet zo moeilijk denk ik...
Vind ik leuk
AjaxFan69 +1413
dinsdag 4 december 2018 om 18:16
Ook goed voor Ajax denk ik. Als die Mexicanen de ED gaan volgen, dan worden het vanzelf Ajaxfans.
Vind ik leuk
Malaga036 +487
dinsdag 4 december 2018 om 18:18
Hahahaha baas!! Heerlijke reactie!
Vind ik leuk
LOZGUTI +1100
dinsdag 4 december 2018 om 18:26
Denk eerder nog meer haters jegens Ajax.
Want Mexicanen houden niet van arrogantie 😂😂
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 18:27]
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
dinsdag 4 december 2018 om 18:32
Kan mij iemand helpen. Heeft er ooit een mexicaan bij Ajax gespeeld?

Volgens mij weten ze in Mexico niet eens wat Ajax is.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 19:05
Lekker belangrijk of ze dat weten. Met PSV idem dito. Mexicanen zijn straatarm en gaan met hun lage inkomen echt geen overpriced PSV shirt kopen. Het gaat om de samenwerking. Kennis uitwisselen, that’s all. Je hoeft er echt niet op te rekenen dat ze nu 1 miljoen extra gaan verdienen met de verkoop van shirts.
Vind ik leuk
DeanJayden +13637
dinsdag 4 december 2018 om 19:40
Die lelijke shirts kunnen toch niet veel kosten?
Vind ik leuk
Jozef +45028
dinsdag 4 december 2018 om 21:15
Je bedoelt dat shirt waarvan het aantal streepjes in de loop der jaren steeds veranderde?
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 01:39
Dus alle Mexicanen zijn straatarm?
Mexicanen eten liever drie dagen niet dan dat ze hun favoriete shirt niet aanschaffen.
El culttur de los mexicanos
[Reactie gewijzigd op dinsdag 11 december 2018 om 01:39]
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 07:05
Je spreekt uit ervaring? 😂 Als je hiermee bedoelt dat ze liever een PSV shirt aanschaffen dan eten, dan denk ik dat je het niet helemaal begrijpt. Dan schaffen ze liever een nationaal shirt aan.
Vind ik leuk
Post Malone +1993
dinsdag 4 december 2018 om 19:10
In Mexico volgen ze de CL pas vanaf de achtste finales. Wie denk je dat ze daar zien: Ajax of PSV?
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
dinsdag 4 december 2018 om 21:13
Uhm Psv 3 seizoenen geleden
Vind ik leuk
Post Malone +1993
dinsdag 4 december 2018 om 21:25
Om in jouw woorden te spreken: we hebben het over het heden, niet over het verleden.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
dinsdag 4 december 2018 om 21:28
Dat werd niet duidelijk in jou vraagstelling.

De mexicanen kijken vanag de 8ste finales. Hoe weet jij dat dan? Dan moeten ze dus in het verleden gekeken hebben.

Psv zat toen in enorm zware poule en gingen toch door.

Ajax had AEK erbij. Die eindigen in nederland in het rechterrijtje
Vind ik leuk
Post Malone +1993
dinsdag 4 december 2018 om 21:50
Je bedoelt die poule met Manchester United in crisis? Van Gaal stond op het moment om ontslagen te worden. Wolfsburg eindigde dat seizoen 6 punten boven de degradatiestreep en CSKA presteert nooit in Europa.

Qua namen was die poule misschien lastiger, maar qua niveau echt niet.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 23:28
Zelfde ManU in crisis waar jullie de EL finale van verloren dus wat is je punt?
Vind ik leuk
Post Malone +1993
dinsdag 4 december 2018 om 23:34
Toen stond United niet 10/11’e in de PL.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 23:39
Zijn 5e geworden dat seizoen... sowieso was het seizoen pas net bezig...
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 22:37
Enorm zware poule? 😂😂 Wolfsburg, Man U in superberoerde vorm en een club uit Moskou. Hoezo zwaar? Die poule was minder zwaar dan Ajax’ huidige poule.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
dinsdag 4 december 2018 om 23:39
Wolfsburg was toen een prima team . Man utd haalde daarna de finale euro league en de club uit moskou speelde toen ieder jaar champions league. Iets wat nederlandse clubs niet doen.

Daarbij genomen bijna doorgegaan tegen het topelftal van atletico.

Benfica is nu minder dan die clubs en AEK hoef ik helemaal niet over te beginnen.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 07:35
Alsjeblieft zeg. Wolfsburg was inderdaad een prima team. Benfica haalt ook ieder jaar CL. Maar een zware poule was het zeker niet.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 23:16
Die zien liever een club die prijzen pakt, eind van het seizoen wordt de platte kar weer uitgezonden in heel Mexico
Vind ik leuk
Post Malone +1993
dinsdag 4 december 2018 om 23:22
Je bedoelt de derde club van Nederland, PSV? Nee. Ajax heeft alles weer in eigen hand, zullen toch wel met 5-7 punten verschil kanpioen worden.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
dinsdag 4 december 2018 om 23:41
Vreemde redenatie dat Ajax alles in eigen hand heeft en Psv staat nog hoger op de ranglijst.

Psv heeft alles in eigen hand
Vind ik leuk
Post Malone +1993
dinsdag 4 december 2018 om 23:47
Beide clubs hebben alles in eigen hand, ze spelen namelijk nog tegen elkaar.
Vind ik leuk
Jozef +45028
dinsdag 4 december 2018 om 21:14
Dan zijn die Mexicaanse voetballiefhebbers verstandelijk behoorlijk slecht ontwikkeld. Ze kennen de naam Cruijff ook niet dan. Hebben ze daar nog maar 3 jaar TV of zo?
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
dinsdag 4 december 2018 om 21:23
Natuurlijk kennen ze die.

Ik vraag me eigenlijk alleen echt af of er ooit een mexicaan voor ajax heeft gespeeld .
Vind ik leuk
Jozef +45028
dinsdag 4 december 2018 om 21:28
Ik denk het niet, maar je vroeg je af of er een Mexicaan was die Ajax kende. Welnu, als je interesse hebt voor voetbal en je denkt iets te weten over Cruijff, dan kom je toch echt bij Ajax uit...
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
dinsdag 4 december 2018 om 23:43
Of bij Barcelona.

Ik denk dat buitenlanders cruijff eerder kennen van Barca dan van Ajax
Vind ik leuk
Jozef +45028
woensdag 5 december 2018 om 07:31
Dat weet ik vrijwel zeker van niet. Bij Ajax speelde Cruijff 4x een EC1 finale en won er 3....

Zijn grootste triomfen in een onverslaanbaar team.
Vind ik leuk
Mr bien +8698
dinsdag 4 december 2018 om 18:32
Robben vergeten?
Die naaide de Mexicanen ook
Vind ik leuk
Jozef +45028
dinsdag 4 december 2018 om 23:08
Sorry, ik zie nu pas dat jij ook dingen in die strekking zegt.

Het zal dan dus wel kloppen...☺☺
Vind ik leuk
Mr bien +8698
dinsdag 4 december 2018 om 23:11
Dat vergeten ze ff dat een voormalig PSV er heel Mexico naaide
Vind ik leuk
Jozef +45028
dinsdag 4 december 2018 om 22:07
Hmm, over haat gesproken....

Weten die Mexicaantjes eigenlijk wel dat Arjen Robben bij PSV speelde?
Vind ik leuk
Arvin +7811
dinsdag 4 december 2018 om 17:27
Goed gehandeld van PSV! Los van het geld wat ermee verdiend kan worden, is dit ook ontzettend belangrijk bij het aantrekken van nieuwe talenten.
Vind ik leuk
Nbl +819
dinsdag 4 december 2018 om 17:28
🤣🤣🤣🤣 ff serieus 😂
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 17:28]
Vind ik leuk
#Keizerout +50253
dinsdag 4 december 2018 om 17:30
Ik geloof wel dat Mexicanen iets hebben met een buitenlandse club waar veel mexicanen spelen.
Vind ik leuk
Post Malone +1993
dinsdag 4 december 2018 om 17:31
Natuurlijk, maar de derde club ter wereld is onzin. Heb een half jaar stage gelopen daar en de derde club ter wereld is het daar niet.
Vind ik leuk
#Keizerout +50253
dinsdag 4 december 2018 om 17:33
Dat zou kunnen. PSV kan alsbog vrij hoog staan. Of je dan derde of tiende bent maakt weinig uit.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 17:36
Ja maar dat was misschien voordat al die Mexicanen daar gingen voetballen .
Al denk ik ook dat dit lichtelijk overdreven is , dat PSV na Barca en Real het grootste is .
Maar ik geloof wel dat PSV gevolgd word in Mexico , al denk ik niet dat er heel veel geld naar Eindhoven gaat stromen daardoor .
Vind ik leuk
ruud wubbers +21665
dinsdag 4 december 2018 om 17:50
De wedstrijden van PSV zijn de enige eredivisiewedstrijden die altijd live worden uitgezonden in Mexico.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 17:52
Dat geloof ik meteen Ruud , maar PSV net chter Real en Barca is een beetje overdreven denk ik .
En hoeveel mensen volgen PSV in Mexico tijdens zo'n wedstrijd ???
Want dat is belangrijk om te oordelen od PSV commercieel interessant is voor Mexicaanse bedrijven .
Vind ik leuk
ruud wubbers +21665
dinsdag 4 december 2018 om 17:55
Ik heb een neef in Mexico wonen en volgens hem kent werkelijk iedereen daar PSV. Het enige probleem is dat de zondagwedstrijden 's ochtends zijn en de zaterdagwedstrijden 's middags, waardoor niet iedereen natuurlijk kan kijken. (Zaterdag is gewoon een werkdag voor veel Mexicanen)
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 17:58
Dan kan het voor PSV commercieel gezien , best interessant worden in Mexico .
Misschien kunnen ze daar naar een nieuwe hoofdsponsor zoeken ofzo .
Vind ik leuk
ruud wubbers +21665
dinsdag 4 december 2018 om 17:59
Ik denk dat Mexicaanse sponsoren maar wat graag op het shirt van PSV staan. PSV moet dan wel Mexicaanse internationals bij de selectie hebben natuurlijk, maar daar kan dit samenwerkingsverband voor zorgen.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 18:02
Ze hebben er 2 , alleen stelt van Bommel er maar 1 op om onbegrijpelijke redenen .
Guiterez moet wennen aan het spel bij PSV roept ie altijd .
Maar Guiterez is in 164 ED minuten , 5 keer betrokken geweest bij een doelpunt , dus waar moet ie dan aan wennen ?
Vind ik leuk
Ron jans +623
dinsdag 4 december 2018 om 19:00
Het antwoord op je vraag staat in je eigen reactie.
Vind ik leuk
Raptor +194
dinsdag 4 december 2018 om 18:47
Sinaloa Cartel misschien hahahah
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 19:26
Als ze in coke gaan uitbetalen word ik supporter en koop ik een seizoenskaart van PSV ;-)
Vind ik leuk
Jozef +45028
dinsdag 4 december 2018 om 21:31
Een nieuwe hoofdsponsor in Mexico?

Eerlijk gezegd vind ik dan wel dat ze dan wel heel ver moeten zoeken naar een geïnteresseerde...
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 21:35
Dat zal niks te maken hebben met gebrek aan interesse uit Nederland en dat weet jij zelf ook wel .
Het gaat er gewoon om wie het meeste bied .
Of ben jij zo naief om te denken dat Barca en Real geen Spaanse shirtsponsor konden vinden , en daarom een bedrijf uit de Emiraten op hun shirt hebben staan
Vind ik leuk
Jozef +45028
dinsdag 4 december 2018 om 21:36
😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
Druiloor44 +380
dinsdag 4 december 2018 om 19:06
Er zijn wedstrijden van psv bij waar de kijkcijfers in mexico hoger zijn dan in nederland
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 19:26
Daar moet PSV echt iets mee gaan doen dan .
Vind ik leuk
DeanJayden +13637
dinsdag 4 december 2018 om 19:42
Ja duh er kijkt hier maar 10.000 man naar
Vind ik leuk
Wilex +3182
dinsdag 4 december 2018 om 21:27
Zal dat komen omdat ze Psv zo geweldig vinden of omdat ze Lozano graag zien spelen?
Ik volgde vroeger ook AC Milaan op de voet toen van Basten, Rijkaard en Gullit er speelde.
Ik ben erg benieuwd hoeveel Mexicanen nog voor Psv Excelsior gaan zitten als Lozano volgend jaar op hetzelfde tijdstip een wedstrijd met Manchester United speelt.
Vind ik leuk
Jozef +45028
dinsdag 4 december 2018 om 21:38
Dat ligt er natuurlijk aan of die Gutierrez nog bij PSV speelt.
Vind ik leuk
Druiloor44 +380
dinsdag 4 december 2018 om 22:44
Daar heb je zeker een punt, daarom is het goed dat ze de banden gaan versterken in mexico zodat de volgende grote talenten/spelers bij psv willen spelen. Waardoor psv populair blijft
Vind ik leuk
Malaga036 +487
dinsdag 4 december 2018 om 18:19
Standard Luik en Real Betis worden daar net zo gevolgd als PSV...
Vind ik leuk
LOZGUTI +1100
dinsdag 4 december 2018 om 18:29
Begrijpend lezen hij bedoeld in Mexico
Vind ik leuk
RWA040 +822
dinsdag 4 december 2018 om 21:24
Ik heb daar zelf 4 jaar gewoond.... Ze kennen PSV wel degelijk. Dit omdat er nu al een aantal jaren op rij (populaire) Mexicanen spelen of hebben gespeeld.
Vind ik leuk
Post Malone +1993
dinsdag 4 december 2018 om 21:28
Tuurlijk kennen ze PSV, ik weet dat ze enorm populair zijn daar, alleen niet (zoals de man in het artikel beweert) na Barca en Real de meest bekende. Manchester United, Arsenal, AC Milan etc. zijn daar nog veel bekender.
Vind ik leuk
Rabarber +8312
dinsdag 4 december 2018 om 17:29
Nou dan kennen ze PSV in ieder geval nog ergens in het buitenland. Barca, Spurs en Inter zijn alweer vergeten tegen wie ze gespeeld hebben.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 17:32]
Vind ik leuk
Leeuw +6066
dinsdag 4 december 2018 om 17:31
Kinderlijk of afgunst?
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 09:35]
Vind ik leuk
Post Malone +1993
dinsdag 4 december 2018 om 18:01
Beide
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 17:37
Jij bent echt een provocerend klein kind ofniet Rabarber ???
Misschien moet je die bladluis eens uit je bladeren laten halen , want die schijnt ook je hersencellen te hebben aangetast .
Vind ik leuk
Post Malone +1993
dinsdag 4 december 2018 om 17:30
Slimme zet, maar laten we niet overdrijven. Ben een half jaar in Mexico geweest en PSV is daar echt niet de derde club ter wereld.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 17:36
Toen niet, nu wel
Vind ik leuk
Post Malone +1993
dinsdag 4 december 2018 om 19:11
Dat was tot een half jaar geleden...
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 17:32
PSV haalt leuke spelers uit Mexico dus wie weet zitten er daar ook nog wat tussen
Vind ik leuk
Vooruit +336
dinsdag 4 december 2018 om 17:32
Betaalt de gemeente Eindhoven dat allemaal: Snoepreisjes naar Mexico; zgn. journalistieke stukjes laten schrijven?
Vind ik leuk
Shelbourne +6171
dinsdag 4 december 2018 om 17:39
Ja van jouw belasting geld
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 17:47
Moet je zelf nu hard lachen om een grap die hier dagelijks 10 keer word gemaakt ??
Bij de eerste 100 grappen moest ik ook keihard lachen , maar de laatste 15.000 keer vond ik hem persoonlijk niet echt leuk meer .
Vind ik leuk
Vooruit +336
dinsdag 4 december 2018 om 20:26
PSV leeft al jaren op de pof. Dankzij transferinkomsten wordt jaarlijks een minimaal resultaat gehaald. PSV is geen Ajax met tientallen miljoenen euro’s op de bank. Het is dus niet om te lachen maar een serieuze vraag.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 17:33
Ze hebben alleen een samenwerking om samen taco's te eten
Vind ik leuk
Smithsonian +45060
dinsdag 4 december 2018 om 17:36
Zal ook wel weer mee vallen.
Vind ik leuk
rexxo +16317
dinsdag 4 december 2018 om 17:38
Misschien kan Arjen Robben daar nog 2 jaar voetballen, ze zijn zo gek op hem na het WK van 2014.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 17:42
Pakt het meiske weer de gitaar haha
Vind ik leuk
Bill +957
dinsdag 4 december 2018 om 18:21
Robben.
Voor mij de man van dé gemiste kans. Al het andere daarna is niets waard.
Vind ik leuk
El Cazador +9344
dinsdag 4 december 2018 om 17:39
K club van hier naar Tokyo en terug. Ze gooiden Cruijff en Johnny van 't Schip eruit. Dus is het forever een waanzinnige takke club!!!
Vind ik leuk
johny +98
dinsdag 4 december 2018 om 17:43
Het is niet te hopen dat er nog meer van die etterjes naar Nederland komen.Word PSV een Mexicaans elftal ? wij hebben al gangsters genoeg
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 20:00
Doel je nu echt op Zijech en zijn langenootjes?
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 17:45
Wat een gelul allemaal.Nog geen krant gezien hier met dit nieuws op de voorpagina.Wel vanmorgen een jongetje zien lopen in een Ajaxshirtje.Groeten vanuit Mexico.
Vind ik leuk
Dani82 +3805
dinsdag 4 december 2018 om 17:52
Barcalona en real madrid zijn het grootst, en daarna komt psv???
Meneer Reyes kent de competities in engeland, italië en frankrijk niet blijkbaar
Vind ik leuk
broedkip +2222
dinsdag 4 december 2018 om 18:10
Topclub Guadelajara staan 11e in de competitie.
Vind ik leuk
Dani82 +3805
dinsdag 4 december 2018 om 18:17
Meen je niet🙈
Vind ik leuk
Koenbres +2119
dinsdag 4 december 2018 om 18:28
2018 winnaar van de CONCAF champions league
Vind ik leuk
hoebie60 +219
dinsdag 4 december 2018 om 17:59
Die lozano is de laatste wedstrijden wel in tob vorm.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 18:03
Ik ken serieus maar 3 mexicaanse spelers bedenken die bij PSV hebben gespeeld..??.. wie helpt me ff ?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 18:05]
Vind ik leuk
Koenbres +2119
dinsdag 4 december 2018 om 18:29
Salcido, Guardado, Lozano, Guttierez en Hector Moreno, misschien vergeet ik er wel geen idee
Vind ik leuk
broedkip +2222
dinsdag 4 december 2018 om 18:04
FF dichterbij als je in Spanje een naam vraagt van een voetbalclub wat zeggen ze dan?
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 18:12
Ach dat mannetje is niet zo goed in spelling. Hij vergist zich een letter, hij bedoelt PSG !😊
Vind ik leuk
sundaymanara +1423
dinsdag 4 december 2018 om 18:18
Niet wereldkundig maken, dat je bent uitgeschakeld door RKC.
(RK who? Rkc nota bena)
Vind ik leuk
Ron jans +623
dinsdag 4 december 2018 om 19:09
Don't underestimate the number 16 of the kitchen champions division.
Vind ik leuk
sundaymanara +1423
dinsdag 4 december 2018 om 18:23
Of te wel: por favor, zoals ze in het Mexicaans zeggen.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
dinsdag 4 december 2018 om 18:30
De volgende aankoop van PSV heet Victor Guzman

Vind ik leuk
Post Malone +1993
dinsdag 4 december 2018 om 19:21
Guzman wil graag naar een club die Europees niet voor schut staat.
Vind ik leuk
MOKUM*** +2165
dinsdag 4 december 2018 om 18:55
En dat in het land van de economische Exodus. Zal flink wat in het laadje brengen.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 19:16
Altijd leuk om te lezen dat er mensen hier zijn die echt denken dat alleen Eredivisiewedstrijden worden uitvezonden van PSV.Volslagen onzin.Elke week worden hier wedstrijden van de ED live uitgezonden via ESPN of FOX ,meestal Ajax of PSV.
Maar ook andere wedstrijden.Vorige week Feijenoord-Groningen.Leuk altijd dat soort opmerkingen te horen van mensen die nog nooit in Mexico zijn geweest.Kom hier al meer dan 30 jaar.Ook in 85 werden al ED wedstrijden hier live uitgezonden,destijds meestal van Ajax.
Leo Beenhakker,die hier toen trainer was,gaf weleens mede commentaar.
Al die beweringen hier,grote onzin.
Groeten vanuit een zonovergoten Mexico.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 19:19
Nog een correctie:85 moet 95 zijn ,in de tijd van Litmanen en consorten.
Vind ik leuk
Bizzy +22806
dinsdag 4 december 2018 om 19:22
En straks op de voorpagina een schuimbekkende Sjaak. Zijn anti Psv houding valt me vies tegen. Had die man hoog ingeschat maar hij vertoont dezelfde houding als de snuivende vak 410 supporters. Geen land mee te bezeilen en iedere vorm van nuance is zoek. Jammer
Vind ik leuk
Wim Horst +1196
dinsdag 4 december 2018 om 22:27
Sjaak heeft meer verstand van voetbal dan iedereen hier, en waarom zeg je niets over de broers Willie en René met hun Rosario is beter dan Pogba, Jezus dat is voetbal inzicht,
Vind ik leuk
Bizzy +22806
woensdag 5 december 2018 om 08:08
Ben ook geen fan van Willie en Rene. Zo goed ?
Vind ik leuk
14forever +9229
dinsdag 4 december 2018 om 19:35
Barca.en real zijn de grootste hier, maar psv komt daar.niet achter. Hier aan de kust kom je nog niet echt veel.shirts van.psv tegen. 1x per maand ongeveer en.dan ook mog vaak dezelfde persoon
Vind ik leuk
DeanJayden +13637
dinsdag 4 december 2018 om 19:46
Lekker makkelijk ze hebben daar ook maar een shirt, deze kwam aan in de zak van Max
Vind ik leuk
14forever +9229
dinsdag 4 december 2018 om 22:38
Redelijk makkelijk al weet ik niet wat Max ermee te.maken heeft.
Vind ik leuk
DeanJayden +13637
woensdag 5 december 2018 om 09:42
Zak van Max is kleding inzameling voor minder bedeelde in armen landen. Die krijg je dan in de bus, en kun je als je wilt op een bepaalde datum buitenzetten met kleding die overbodig is
Vind ik leuk
14forever +9229
woensdag 5 december 2018 om 09:43
Hmmmm ik zal.de opmerking van.je wel verkeerd begrijpen. Prettige dag verder.
Vind ik leuk
-40 +1060
dinsdag 4 december 2018 om 19:37
Logisch, dezelfde drugsproblematiek.
Vind ik leuk
MeAgain +7154
dinsdag 4 december 2018 om 22:23
Het gaat hier over psv, ik lees alleen maar berichten van Ajacieden die op hun pik zijn getrapt en psv naar beneden proberen te halen en trots over hun eigen clubje kletsen. Wat een kneusjes, wat denken jullie wel niet? Laat een ander zijn eigen mening hebben en genieten van zijn eigen club. Donder op met die klote club uit amsterdam. Ik word spuug zat van dat gejank van die klote Ajacieden. Ik hoop dat ze in de cl heel snel eruit vliegen en een hele grote nederlaag lijden. Ik hoop dat ze degraderen. Ik krijg een steeds grotere hekel aan die club door die klote Ajacieden. Achterlijk volk.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 22:34
Slecht geslapen Me Again?38 jaar en zo een reactie schrijven.
Heb net zo een idee dat je op je pikkie getrapt bent.Klopt dat?
Vind ik leuk
MeAgain +7154
woensdag 5 december 2018 om 06:47
Ik zie dat jij hier nog maar net komt kijk.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 16:24
Ach,MeAgain,je moet het allemaal niet zo zwaar nemen.
Ik heb wedstrijden tussen Ajax en PSV gezien,toen jij nog niet eens in de pijp van je vader zat.
Weet er echt wel wat van.
Weet ook vrij veel over Mexicaans voetbal omdat ik al jaren met een mexicaanse
getrouwd ben.Meer in ieder geval als de gemiddelde nederlandse journalisten..Kom er al meer als 30 jaar en zit op dit moment ook daar,heerlijk in de zon.Dat gekkenhuis ,waar die journalist het over heeft,is het niet geworden.
Wel goed dat PSV in zee gaat met Chivas uit Guadalajara.Hebben trouwens het zelfde shirt.Misschien ook daarom.
Hele populaire club in Mexico omdat het uitsluitend met mexicanen speelt,geen buitenlanders.Was ook de grote fout van Johan Cruyff toen hij even adviseur bij Chivas was.Wilde buitenlanders halen.Dat is vloeken in de kerk daar.Is na een half jaar daarom ook ontslagen.Chivas Is helaas de laatste jaren erg teruggevallen.Maar blijft vasthouden aan zijn principes wat te prijzen valt.
Groeten vanuit een zonovergoten Mexico.
Vind ik leuk
Peter12345 +612
woensdag 5 december 2018 om 08:50
Ik snap MeAgain wel. Zoals hij al zegt heeft hij door dat gezever hier een hekel aan de ajax supporters op dit forum, niet tegen de club zelf, maar degene die hier telkens zitten te vergelijken.

Heb ik namelijk ook.
Als het nu een onderwerp waarin PSV en ajax worden vergeleken, dan is het prima om te roepen wie het beste is, maar het gaat hier over PSV en niet over Ajax. Ga dan ook niet vergelijken.

En dan heb je nog PSVers die er overheen gaan met hetzelfde gedrag.

Reageer gewoon inhoudelijk op dit bericht of ga onder een ander onderwerp reageren.
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 08:51]
Vind ik leuk
MeAgain +7154
woensdag 5 december 2018 om 17:01
Alsjeblieft, jij begrijpt het.
Elke keer het wedstrijdje ver pissen en wie heeft de grootste.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1257
dinsdag 4 december 2018 om 23:51
Psv is bekend dankzij lozano , Ajax is bekend om zijn jeugdopleiding.... en populair zijn in Mexico en de VS nou nou nou jippie....
Vind ik leuk
Peter12345 +612
woensdag 5 december 2018 om 08:53
Dit dus.... zo zielig.
Als Ajax met een club gaat samenwerken is het allemaal geweldig, nu doet PSV iets wat commercieel een goede stap lijkt te zijn, dan is het weer niet goed genoeg want Ajax heeft een betere jeugdopleiding...
goed vergelijk Jordi
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 13:07
Positief artikel over PSV = over elkaar buitelende Ajaciedjes die roepen dat het niet klopt en dat Ajax veel beter is.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws