'Het was een moeilijk jaar voor me bij PSV, heb niet zoveel gespeeld als ik wilde'

'Het was een moeilijk jaar voor me bij PSV, heb niet zoveel gespeeld als ik wilde'

Gepubliceerd: dinsdag 4 december 2018 om 17:40di 04-12-2018 om 17:40

Laatste update: vrijdag 7 december 2018 om 09:54vr 07-12-2018 om 09:54

De wisseling van de wacht in de technische staf van PSV heeft goed uitgepakt voor Pablo Rosario. Afgelopen seizoen kwam de middenvelder amper aan spelen toe in Eindhoven. Onder Mark van Bommel is Rosario uitgegroeid tot een onbetwiste basisklant. Hij maakte eerder dit jaar zelfs zijn debuut in Oranje. 

"Vorig jaar was een moeilijk jaar voor me. We zijn kampioen geworden en daarin heb ik een klein aandeel gehad, maar ik heb niet zoveel gespeeld als ik wilde", aldus de controleur voor de camera van PSV TV"Dan weet je dat er nieuwe kansen komen als er een nieuwe trainer komt. Dat gevoel had ik ook echt."

Van Bommel gaf hem onmiddellijk een kans. "Hij vertelde hoe hij wilde spelen, wat hij verwacht van de spelers en hoe hij over voetbal dacht. Toen wist ik dat dit een kans is die ik moet grijpen. Ik voelde dat iedereen echt op nul begon."

Plaats een reactie

Smithsonian +45059
dinsdag 4 december 2018 om 17:50
Prima spelertje.

Ramselaar is wel klaar daar denk ik zo.
Vind ik leuk
pietprecies +12463
dinsdag 4 december 2018 om 18:04
Ramselaar kan beter terug naar Uuuuu of een andere middenmoter, zoals zo veel spelers van die club komt hij gewoon tekort voor de top van de ED
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 19:07]
Vind ik leuk
Mosquito +22179
dinsdag 4 december 2018 om 18:09
Net als Labyad bedoel je?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 19:41]
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 18:12
Nog zacht uitgedrukt. Een wereldtalent, en zal gaan uitkomen voor een echte topclub straks!
Vind ik leuk
Smithsonian +45059
dinsdag 4 december 2018 om 18:14
Eerst maar eens zien.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 18:36
Gelijk heb je met straks.
PSV is geen echte topclub.
Vind ik leuk
stollie38 +17171
dinsdag 4 december 2018 om 18:41
Hoezo? Komt hij naar Ajax dan. 😂
Vind ik leuk
JuventusCR7 +1036
dinsdag 4 december 2018 om 17:56
Hij is als enige nog zeker van een basisplaats op het middenveld van psv
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 18:02
Zolang van Bommel trainer is, zijn ze alledrie zeker van hun plek 😉
Vind ik leuk
JuventusCR7 +1036
dinsdag 4 december 2018 om 18:04
Helaas wel ja, guti heeft veel meer kwaliteit dan hendrix en pereiro bij elkaar.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 18:10
.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 18:11]
Vind ik leuk
Forever Ajax +2181
dinsdag 4 december 2018 om 18:19
Leuke speler voor PSV
Vind ik leuk
Hyena +30533
dinsdag 4 december 2018 om 18:22
Waarom denken die mannetjes allemaal dat ze op zo'n jonge leeftijd al klaar zijn om het hele seizoen in de basis te starten? Rosario is nu vroeg zat gebracht, vorig seizoen heeft hij voldoende gespeeld voor zijn leeftijd.

Normaal vonden dergelijke jonge talenten het niet erg om langzaam gebracht te worden, maar denken ze allemaal te moeten spelen. Heb toch een beetje geduld en wacht op de kansen die uiteindelijk gaan komen (als je vanzelfsprekend goed genoeg bent).
Vind ik leuk
De fries +2047
dinsdag 4 december 2018 om 18:51
Wat voor toegevoegde waarde heeft deze speler? Verdedigend niet sterk ; dekt nooit door, zit nooit kort... aanvallend niet sterk; draait nooit open; speelt bijna altijd terug/breed ... beetje over het paard getild
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 01:50
Rosario is nog jong en geduld loont . Ik wist ook dat zijn kans deze seizoen komt en hij moet het ook weten en voellen
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 01:54
PSV supporters zijn het gezelligste .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws