'Het was een moeilijk jaar voor me bij PSV, heb niet zoveel gespeeld als ik wilde'

    'Het was een moeilijk jaar voor me bij PSV, heb niet zoveel gespeeld als ik wilde'

    Gepubliceerd: dinsdag 4 december 2018 om 17:40di 04-12-2018 om 17:40

    Laatste update: vrijdag 7 december 2018 om 09:54vr 07-12-2018 om 09:54

    De wisseling van de wacht in de technische staf van PSV heeft goed uitgepakt voor Pablo Rosario. Afgelopen seizoen kwam de middenvelder amper aan spelen toe in Eindhoven. Onder Mark van Bommel is Rosario uitgegroeid tot een onbetwiste basisklant. Hij maakte eerder dit jaar zelfs zijn debuut in Oranje. 

    "Vorig jaar was een moeilijk jaar voor me. We zijn kampioen geworden en daarin heb ik een klein aandeel gehad, maar ik heb niet zoveel gespeeld als ik wilde", aldus de controleur voor de camera van PSV TV"Dan weet je dat er nieuwe kansen komen als er een nieuwe trainer komt. Dat gevoel had ik ook echt."

    Van Bommel gaf hem onmiddellijk een kans. "Hij vertelde hoe hij wilde spelen, wat hij verwacht van de spelers en hoe hij over voetbal dacht. Toen wist ik dat dit een kans is die ik moet grijpen. Ik voelde dat iedereen echt op nul begon."

    Plaats een reactie

    Smithsonian +33929
    dinsdag 4 december 2018 om 17:50
    Prima spelertje.

    Ramselaar is wel klaar daar denk ik zo.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7461
    dinsdag 4 december 2018 om 18:04
    Ramselaar kan beter terug naar Uuuuu of een andere middenmoter, zoals zo veel spelers van die club komt hij gewoon tekort voor de top van de ED
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 19:07]
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:09
    Net als Labyad bedoel je?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 19:41]
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9455
    dinsdag 4 december 2018 om 18:19
    Wie is Labyrat? Labyad ken ik wel. Een speler die prima speelt de laatse tijd bij een topclub in Nederland. Die zul je wel niet bedoelen dan.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 19:26]
    Vind ik leuk
    cheeks +3869
    dinsdag 4 december 2018 om 18:34
    Die beste man heet gewoon Labyat. Gegroet een mede PSV supporter.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:36
    En die andere beste man heet gewoon Ramselaar.
    Gegroet een mede PSV supporter.
    Vind ik leuk
    cheeks +3869
    dinsdag 4 december 2018 om 18:39
    Ik zie het nu. Alleen denk ik dat het een typefout betreft aangezien de comment van Piet Precies is. Dat is geen trol.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:42
    Dan heb je de inhoud van zijn reactie niet goed begrepen.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7461
    dinsdag 4 december 2018 om 20:53
    Was een tikfoutje, of nouja, autocorrect ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:37
    Nee hoor, Labyad
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 20:50
    Nou beste man🤔
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:07
    Nu Guti nog in de basis ipv van Pereiro dan komt het allemaal goed met ons clubke.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 19:02]
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:40
    Sorry, maar Guti is een verdedigende middenvelder die de lijnen uitzet in mijn ogen. Pereiro is en blijft een moment voetballer jammer maar waar, persoonlijk zou ik het met Gakpo proberen i.p.v. Pereiro, omdat Ramselaar gewoon tekort komt. Maar gelukkig ben ik van Bommel niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:12
    Nog zacht uitgedrukt. Een wereldtalent, en zal gaan uitkomen voor een echte topclub straks!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33929
    dinsdag 4 december 2018 om 18:14
    Eerst maar eens zien.
    Vind ik leuk
    Jackpot +2646
    dinsdag 4 december 2018 om 18:32
    Aah, daar ben je weer. Het klopt dus wel dat je steeds terug komt. Je krijgt zo weer een ban.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:36
    Gelijk heb je met straks.
    PSV is geen echte topclub.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18274
    dinsdag 4 december 2018 om 18:41
    Hoezo? Komt hij naar Ajax dan. 😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:53
    Pablo komt er zeker .
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:56
    Hij is als enige nog zeker van een basisplaats op het middenveld van psv
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:02
    Zolang van Bommel trainer is, zijn ze alledrie zeker van hun plek 😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:04
    Helaas wel ja, guti heeft veel meer kwaliteit dan hendrix en pereiro bij elkaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:10
    .
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 18:11]
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2300
    dinsdag 4 december 2018 om 18:19
    Leuke speler voor PSV
    Vind ik leuk
    Hyena +30587
    dinsdag 4 december 2018 om 18:22
    Waarom denken die mannetjes allemaal dat ze op zo'n jonge leeftijd al klaar zijn om het hele seizoen in de basis te starten? Rosario is nu vroeg zat gebracht, vorig seizoen heeft hij voldoende gespeeld voor zijn leeftijd.

    Normaal vonden dergelijke jonge talenten het niet erg om langzaam gebracht te worden, maar denken ze allemaal te moeten spelen. Heb toch een beetje geduld en wacht op de kansen die uiteindelijk gaan komen (als je vanzelfsprekend goed genoeg bent).
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 07:17
    Spelers (net als echte mensen) zijn op veel jongere leeftijd 'rijp'. Ze worden in een veel vroeger stadium professioneel begeleid en klaargestoomd voor het vak dat ze op hoog niveau willen uitoefenen.

    Vroegâh bleven spelers ook langer bij een club hangen. Gingen ze rond hun 25e pas naar het buitenland. Na een jaar of vier in het eerste. De doorstroming vindt anno 2018 veel sneller én jonger plaats. Het is in die context best begrijpelijk dat jongens van 20/21 jaar het gevoel hebben de boot te missen als ze op die leeftijd nog niet zijn doorgebroken in het eerste elftal.
    Vind ik leuk
    De fries +984
    dinsdag 4 december 2018 om 18:51
    Wat voor toegevoegde waarde heeft deze speler? Verdedigend niet sterk ; dekt nooit door, zit nooit kort... aanvallend niet sterk; draait nooit open; speelt bijna altijd terug/breed ... beetje over het paard getild
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 07:22
    Deze speler brengt de nodige rust op het middenveld. Is in dat opzicht de tegenpool van Hendrix. Yin en Yang.

    Is positioneel en fysiek sterk, heeft een snelle voortzetting die in 90% van de tijd met een aanvallende gedachte plaatsvindt. Ik zie dat "altijd terugspelen" lang niet zoveel als jij. En zijn "tikkies breed" zijn doorgaans naar opkkomende verdedigers (Angelino, Dumfries).
    Vind ik leuk
    De fries +984
    woensdag 5 december 2018 om 11:48
    Smaken en inzichten verschillen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 01:50
    Rosario is nog jong en geduld loont . Ik wist ook dat zijn kans deze seizoen komt en hij moet het ook weten en voellen
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 01:54
    PSV supporters zijn het gezelligste .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws