'In zijn hart zou Robben het geweldig vinden, maar hij is te veel topsporter'

    'In zijn hart zou Robben het geweldig vinden, maar hij is te veel topsporter'

    Gepubliceerd: dinsdag 4 december 2018 om 20:34di 04-12-2018 om 20:34

    Kenneth Perez twijfelt niet aan de kwaliteiten van Arjen Robben, maar denkt niet dat een Europese topclub nog voor de 34-jarige aanvaller aanklopt. Dat heeft alles te maken met zijn vele blessures, meent de Deense analist.

    Valentijn Driessen opperde dat Robben wel eens Cristiano Ronaldo kan volgen naar Juventus. "Daar geloof ik niet in vanwege zijn blessuregevoeligheid", reageert Perez bij Natafelen op FOX Sports. "Ronaldo is een heel ander verhaal. Ik geloof dat hij het niveau nog wel aankan, maar als je zo vaak geblesseerd bent... En als hij niet in de basis staat, dan is hij er ziek van. Ik geloof niet dat een absolute topclub hem dat nog gaat bieden."

    Ook de namen van PSV en FC Groningen vielen al, maar vooral de Trots van het Noorden lijkt zich geen illusies te hoeven maken. "In zijn hart zou hij het geweldig vinden om naar FC Groningen te gaan. Maar hij is te veel topsporter om ergens onderin de middenmoot van de Eredivisie te gaan spelen. Dat kan ook niet", stelt Maarten Wijffels, verslaggever van het Algemeen Dagblad.

    De kansen van PSV schat Wijffels niet veel hoger in. "Kuyt, Huntelaar en Van Bommel hadden nog een onvervuld verlangen. Kuyt wilde per se nog een keer kampioen worden met Feyenoord, Huntelaar is het nog nooit geworden in zijn carrière. En Van Bommel had tien jaar geleden al beloofd: ik kom nog eens terug naar PSV. Voor Robben ligt nergens een los eindje."

    Wijffels ziet Juventus overigens wél als optie. "Daar is wel eens eerder sprake van geweest. En Van Bommel is op zijn 33ste nog naar AC Milan gegaan. Dat is wel iemand met wie hij contact heeft."

    Plaats een reactie

    dinsdag 4 december 2018 om 20:47
    Die gaat dus naar Ajax.

    Welkom Arjen!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 21:36]
    Vind ik leuk
    Knollie +98
    dinsdag 4 december 2018 om 20:48
    Heb je dit niet in elk Robben topic gezegd?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:13
    Elk Robben topic?

    We hebben het hier niet over Frenkie hé?

    Arjan mocht willen dat ie zoveel topics heeft!
    Vind ik leuk
    benny-boys +1311
    dinsdag 4 december 2018 om 21:14
    Kruip in je riool, PSV Hater
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:18
    Well Benny: bend over ...
    Vind ik leuk
    Brijk +540
    dinsdag 4 december 2018 om 21:20
    Benny-boos had hij beter kunnen heten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:22
    Is op zich wel grappig: het woord psv wordt niet eens genoemd. 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Brijk +540
    dinsdag 4 december 2018 om 21:22
    Sommige 😋
    Vind ik leuk
    Brijk +540
    dinsdag 4 december 2018 om 21:23
    Wil je eigenlijk niet eens noemen dat woord;-)..
    Vind ik leuk
    Hans Pluym +163
    woensdag 5 december 2018 om 09:30
    Is ook een afkorting , goed lezen word 3 x vernoemd in t artikel
    Vind ik leuk
    Benniewies +1344
    woensdag 5 december 2018 om 00:48
    Benny-boos?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:12
    Haha zou wel een stunt zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:14
    Dat zou ik wel een giller vinden maar wss niet heel realistisch. 😜
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:34
    Het is Arjen !
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:36
    Je hebt helemaal gelijk .. dikke fout ... zal het zo corrigeren!
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:38
    Haha ja je weet nooit. Straks gaat die weer naar een andere club omdat zijn naam verkeerd is geschreven
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 23:26
    Nog meer loslopende 🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 23:46
    Nee hoor hij gaat gewoon naar Groningen hij heeft heimwee naar zijn Groninger land, dat zegt hijzelf! Hij heeft ook gezegd dat hij alleen nog een jaar of twee wil afbouwen bij Groningen en dan iets binnen de club wil doen. En dan nog, zijn huis staat leeg aan de H....weg althans zonder bewoners, hij wil gewoon terug naar de stad Groningen waar zijn huis staat.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:01
    Nee, dat moetie de hele tijd meeverdedigen, en komtie niet aan voetballen toe. Dat laat z'n sportershart niet toe
    Vind ik leuk
    Hans Worst +1049
    woensdag 5 december 2018 om 18:41
    Wat een gelul. Als Robben komt, zal dat bij sponsoren ook veel losmaken, en kunnen er betere spelers gehaald worden om in de subtop mee te draaien.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:44
    Alsjeblieft zeg. Komen er betere sponsoren voor feyenoord omdat ze van persie en kuyt hadden dan? En al zouden ze extra sponsoren krijgen, duurt het wel ff voordat ze genoeg geld hebben en genoeg tijd hebben geïnvesteerd in het team. En tegen die tijd is robben allang gestopt. Die gaat echt geen 3 jaar meer door.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 20:47
    Dan gaat ie naar ajax
    Vind ik leuk
    Knollie +98
    dinsdag 4 december 2018 om 20:48
    Juventus zou ik begrijpen.
    Maar PSV is zijn Nederlandse thuis
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10220
    dinsdag 4 december 2018 om 20:59
    Nee, Groningen, geboren en getogen.......
    Heeft een kavel gekocht van 3500 vierkante meters en is onlangs begonnen met de bouw van een huis in Groningen.
    PSV was een goede werkgever voor Robben maar niet meer dan dat.
    Ik zou stoppen en mijn KNVB Trainers diploma halen en lekker gaan wonen in Groningen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 21:04]
    Vind ik leuk
    pico323 +6504
    dinsdag 4 december 2018 om 21:09
    Dat hoop ik ook voor groningen. Dat is zijn thuis.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10220
    dinsdag 4 december 2018 om 21:10
    Maar hij gaat niet bij Groningen voetballen hoor.......hij moet FC Groningen gewoon kopen ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32950
    dinsdag 4 december 2018 om 21:12
    Wat is er mis met speler/(trainer/directeur/voorzitter/)eigenaar?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10220
    dinsdag 4 december 2018 om 21:32
    Ha, ha, laat ik daar nu niet aan gedacht hebben.......
    Arme vrouw en kinderen, denken ze hem eindelijk thuis te hebben....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32950
    dinsdag 4 december 2018 om 21:45
    Ach, dat kan ook ineens heel erg tegenvallen denk ik zo :p
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32950
    dinsdag 4 december 2018 om 21:11
    Bouwt hij dat huis zelf? Dan kan hij met dat diploma ook wel de nieuwe Verbeek worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:18
    Nee Gert Jan is voor hem aan het bouwen dacht ik .
    Die heeft tijd genoeg sinds eind maart vorig jaar .
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32950
    dinsdag 4 december 2018 om 21:19
    Als hij niet geblesseerd raakt kan Robben het afwerken mooi zelf doen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:22
    Ik heb soms wel het idee dat Robben al geblesseerd kan raken als ie een lamp moet vervangen ;-)

    Zonder gekheid ; een fantastische voetballer , die helaas vaak geblesseerd was .
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32950
    dinsdag 4 december 2018 om 21:25
    Dat is slecht nieuws als PSV hem haalt als Lozano vertrekt.
    Ik bedoel, als hij geblesseerd raakt als hij een lamp moet vervangen.. ;)

    Ja, vooral bijzonder dat hij met al die blessures dit niveau vast kon houden. Dat begrijp ik nooit zo goed. Al die spelers die na een blessure niet meer de oude zijn en hij die ondanks al die blessures gewoon beter leek te worden.
    Ik zou hem volgend jaar best graag bij Ajax zien.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10220
    dinsdag 4 december 2018 om 22:17
    Niet doen, kost een hoop geld en je kan zo'n speler nooit verkopen voor een leuke winst, dat is juist de kracht van Ajax.
    Ze moeten eens flink in de buidel tasten voor een jongere maar ervaren spits.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32950
    dinsdag 4 december 2018 om 23:05
    Dat je weinig winst op hem gaat maken klopt, maar Ajax maakt ook weinig winst op Blind en Tadic en PSV maakte weinig winst op Guardado en Moreno.
    Toch zijn het denk ik allemaal spelers die je sterker maken. Helemaal als je veel talenten hebt.
    Ik denk dat weinig voetballers beter voor hun lichaam zorgen dan Robben.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10220
    woensdag 5 december 2018 om 09:14
    Daarom kan je ook kritiek hebben op de aankoop van Blind, dat vindt ik een onzinnige aankoop.
    Bij Tadic ligt het wat anders, die kan nog langer mee en is zo die 10 m. wel waard over de jaren, ook al kan je hem niet meer verkopen.
    Maar toch zie ik veel liever spelers met ervaring van zo'n 25 jaar, je hebt dan dubbel rendement,want eerst renderen ze sportief en daarna met de verkoop nog eens financieel.
    Maar goed, je hebt het niet altijd voor het uitkiezen, Ajax gaat lekker dus wat zit ik te zeuren....

    Vind ik leuk
    DeanJayden +9461
    woensdag 5 december 2018 om 09:23
    Ja hij speelt expres maar de helft van de tijd, en dus nog lang niet versleten
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10220
    dinsdag 4 december 2018 om 21:38
    Ja, want dan is Verbeek na ruzie over de werkzaamheden immers vertrokken....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32950
    dinsdag 4 december 2018 om 21:44
    en in de pers komen ze weer niet verder dan 'een verschil in inzicht'
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10220
    dinsdag 4 december 2018 om 22:14
    Voor roddel op dat niveau moet je bij Derksen zijn....
    Vind ik leuk
    Brijk +540
    dinsdag 4 december 2018 om 21:25
    Lekker wonen in groningen... tot de scheuren in je metselwerk staan.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10220
    dinsdag 4 december 2018 om 21:36
    Ach, zo is er overal wel wat en het valt de laatste tijd toch wel mee met de trillingen ? In de grote (rand) stad heb je weer criminaliteit en luchtvervuiling bijvoorbeeld.
    Groningen, leuke stad bovendien !

    Vind ik leuk
    Brijk +540
    dinsdag 4 december 2018 om 21:36
    Sorry, was niet duidelijk van mij, was met een dikke knipoog;-)
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9461
    woensdag 5 december 2018 om 09:20
    Tuurlijk joh, hij is er wel 2 jaar gebleven om het als springplank te gebruiken naar de PL. Wat zijn jullie toch bekrompen
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 20:48
    Man van staal , en man van glas.
    Allebei helden dat wel .
    Vind ik leuk
    sundaymanara +1027
    dinsdag 4 december 2018 om 20:49
    Die gaat naar waar hij het meeste geld kan pakken.
    Dag dagdromers en romantici.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:36
    Hij kan naar china en de arabische emiraten maar heeft zelf aangegeven dat ie dat nie doet. Dus jouw reactie kan de prullenbak in.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 20:50
    Het zou hem sieren als hij naar groningen zou gaan, maar bij psv wordt hij kampioen.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1286
    dinsdag 4 december 2018 om 20:51
    Denk niet dat ie naar nederland komt.

    Ik zou hem graag een jaartje bij psv zien.

    Zijn opvolger klaar stomen.
    Een jaar knallen.

    Maar hij kan hier alleen maar verliezen.

    Of hij stopt of hij kiest een leuke club in europa of amerika.
    Vind ik leuk
    FARMER1963 +175
    dinsdag 4 december 2018 om 20:51
    Maken jullie je geen illusies mensen, hij gaat lekker nog een paar jaartjes ballen in Amerika.
    Vind ik leuk
    Knollie +98
    dinsdag 4 december 2018 om 20:53
    Hoop doet leven
    Vind ik leuk
    Always PSV +12504
    dinsdag 4 december 2018 om 21:15
    Zlatan komt ook weer terug, dat is ook niet zomaar!
    Vind ik leuk
    Sil95 +11155
    dinsdag 4 december 2018 om 20:53
    Robben is een sieraad voor de sport die in de loop der jaren zijn sporen verdiend heeft. Jarenlang op absoluut topniveau gespeeld en vele successen/hoogtepunten meegemaakt. Kortom, hij moet het niet (meer) willen om in zijn laatste jaren nog in het rechterrijtje van de Eredivisie te gaan spelen..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 20:54]
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    dinsdag 4 december 2018 om 20:54
    Hij stopt gewoon.
    Vind ik leuk
    Dj Storm +184
    dinsdag 4 december 2018 om 20:57
    Volgend mij moet die perez ook eens minder praten. De eerste jaren bij Bayern had ik echt de neus vol van de n as 'n wan glas,. Elke keer als we 'm nodig hadden was ie geblesseerd. Met de jaren ben ik hem pas echt gaan waarderen. Veel minder geblesseerd, echte topper geworden!
    Vind ik leuk
    Dj Storm +184
    dinsdag 4 december 2018 om 20:58
    En de Jack Daniels werkt ook prima, lees ik terug
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32950
    dinsdag 4 december 2018 om 21:18
    Robben is de man van glas, jij kennelijk de man van méér dan één glas?
    Vind ik leuk
    FCGrunn050 +452
    dinsdag 4 december 2018 om 21:41
    Ik zou het geweldig vinden als hij terug komt in Groningen en ook nog eens bij onze trots zou gaan voetballen, komen we eindelijk weer eens van die lege plekken af😜 Maar hij kan misschien beter stoppen met voetballen en wat anders gaan betekenen voor FC Groningen. Wellicht over een paar jaar onze nieuwe directeur of wellicht trainer.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 21:41]
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:54
    Word onderhand wel een beetje robben moe.
    Zullen we maar gewoon afwachten wat hij gaat doen?
    Dat duurt nog een half jaar.
    En die perez? Die neemt niemand serieus.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:55
    Laat maar eens zien dat niet alleen het AD fouten maakt, en ga gewoon naar de FC (groningen
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 22:49
    Ajax!
    Vind ik leuk
    Mo +11770
    dinsdag 4 december 2018 om 23:14
    Groningen kan de komst van Arjen denk wel op hun buik schrijven ja. Daar is hij veel en veel te goed voor.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 00:44
    het is hel goed dat Arjan Robben naar PSV zou gaan om no 1 misschien 2 jaar meer te draaien als basisspeler en in het 2e jaar voor het team invallen net als Huntelaar daarna jeugdtrainer en doorgroeien naar selectie trainer onder een andere trainer
    Vind ik leuk
    Benniewies +1344
    woensdag 5 december 2018 om 00:46
    Om de doorstroming van Bergwijn en Lozano etc te blokkeren?
    Vind ik leuk
    Benniewies +1344
    woensdag 5 december 2018 om 00:45
    Perez de man die bij Bayern en real gevoetbald heeft?

    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22044
    woensdag 5 december 2018 om 05:51
    Nergens een los eindje
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:04
    Goede speler. Maar van mij hoeft hij niet te komen. Als Bergwijn of lozano weggaan staat Malen al klaat en dan krijgt een andere jeudspeler de rol die Malen dit seizoen vervult. Dus hij zou ontwikkeling van de jeugd in de weg staan. Vind ik tenminste.
    Vind ik leuk
    Antoon54 +14
    woensdag 5 december 2018 om 10:05
    op je ogen links, rioolrat. PSV is de enige club waar Arjan terecht komt
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws