Van Beek hoopt op buitenland: 'Daar hoort geld ook bij. Ben ik heel eerlijk in'

    Van Beek hoopt op buitenland: 'Daar hoort geld ook bij. Ben ik heel eerlijk in'

    Gepubliceerd: dinsdag 4 december 2018 om 21:16di 04-12-2018 om 21:16

    Sven van Beek ambieert een buitenlands avontuur. Wel wil de 24-jarige Feyenoorder eerst zijn sporen verdienen bij zijn club.

    "Het buitenland? Dat is wel een doel. Uiteindelijk wil je ook internationaal iets bereiken", vertelt Van Beek bij Bij Andy in de Auto. "Aan het einde van je carrière wil je er alles uit hebben gehaald. Daar hoort geld ook bij. Daar ben ik heel eerlijk in. Waarheen? Ik weet het niet. Eerst hier maar speelminuten krijgen. Italië vind ik mooi."

    Van Beek verlengde onlangs zijn contract bij Feyenoord. En dat terwijl hij geen basisspeler meer is in De Kuip. "Ik heb er vertrouwen in, anders doe je zoiets niet. Op een dag komt mijn kans weer. Dan moet ik hem grijpen en niet meer uit de basis verdwijnen."

    Van Beek speelt al een aantal jaren in het eerste. In die periode werkte hij met Ronald Koeman, Fred Rutten en Giovanni van Bronckhorst. "Het was voor mij een goede trainer", zegt hij over Rutten. "Hij gaf me op dat moment veel vertrouwen, waardoor ik ook in the picture kwam bij het Nederlands elftal. Dat waren mooie momenten. Je kunt zeggen wat je wilt, maar door vertrouwen van de trainer zit je lekker in je vel en kun je beter voetballen."

    Ook Koeman krijgt een compliment van Van Beek. "Koeman heeft me laten debuteren. Hij was veel met me bezig, ook qua positie. Dat is top."

    Poll

    Is Van Beek toe aan het buitenland?

    (869 stemmen)

    Plaats een reactie

    #Keizerout +32913
    dinsdag 4 december 2018 om 21:18
    'En Gio is ook een trainer.'
    Vind ik leuk
    Brijk +470
    dinsdag 4 december 2018 om 21:19
    Vraag me uberhaupt af of hij de kwaliteiten heeft om ooit te voetballen in het buitenland.

    Een laagvlieger in Andorra natuurlijk niet mee gerekend
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +1144
    dinsdag 4 december 2018 om 21:44
    Tuurlijk, als je ziet dat Jordy de wijs, kieftenbeld en Bruma in t buitenland spelen. Van beek is niet perse beter maar ook niet veel minder dan dat soort gasten
    Vind ik leuk
    Brijk +470
    dinsdag 4 december 2018 om 21:48
    Ja, ik bedoelde ook met een laagvlieger uit Andorra, een laagvlieger uit de Serie A of La Liga. Denk aan Eibar of een Genoa.

    Dan kan iedereen in het buitenland spelen. Vat het niet verkeerd op maar de stap naar het buitenland moet altijd een stap voorwaards zijn toch? Al denk ik niet dat hij dat talent heeft. En veel blesurre leed achter de rug.
    Vind ik leuk
    buddha +9051
    dinsdag 4 december 2018 om 22:15
    sportief of financieel er op vooruit gaan ?
    Vind ik leuk
    Brijk +470
    dinsdag 4 december 2018 om 22:17
    Zit nogal een groot verschil in. Ik had het over, waarvoor ze allemaal voetballen natuurlijk, het sporieve deel!
    Vind ik leuk
    cj_fey +4169
    dinsdag 4 december 2018 om 22:20
    Precies, uiteindelijk kunnen ze daar doorgaans meer verdienen. En dan kan een stap zijwaarts ook zo zn charme hebben.
    Vind ik leuk
    Degier +520
    woensdag 5 december 2018 om 07:27
    Kan allebei. Sportief kun je een middenmoter of een laagvlieger uit Italië ook een verbetering vinden, omdat je dan in een sterkere competitie speelt. Over geld is hij één van de weinigen die eerlijk is. Al die lulverhalen over spelers en trainers die gaan cashen in een derde wereld voetballand en dan zeggen dat ze mee willen helpen aan het ontwikkelen van de sport daar, prikken we toch met zijn allen zo door heen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 07:33
    Het ligt eraan hoe je het ziet. Genua is ook een mooie club in een mooie competitie. Dus in die zin is het ook wel een stap. Ik denk ook dat Genua vergelijkbaar is met Feyenoord
    Vind ik leuk
    Sil95 +11125
    dinsdag 4 december 2018 om 21:19
    Ik weet het niet met Van Beek. Ooit een zeer talentvolle verdediger, maar toen kwamen de vele blessures. Heeft ook nog altijd niet Botteghin uit de basis weten te spelen..
    Vind ik leuk
    The Rock +1862
    dinsdag 4 december 2018 om 21:40
    Tegen PSV zeer solide en een van de besten op t veld. Blij dat botteghin niet speelde die wedstrijd
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:19
    Nee nog niet klaar voor .
    Vind ik leuk
    Nashua +6942
    dinsdag 4 december 2018 om 21:24
    Mist voetbalintelligentie
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33661
    dinsdag 4 december 2018 om 21:25
    Nope. Nog lang niet vent. Nog lang niet.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    dinsdag 4 december 2018 om 21:27
    Macc Donalds Parijs schijnt ook nog mensen te zoeken... even CV sturen
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:38
    En wat doe jij voor werk, werk jij bij de concurrent Burgerking?
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    dinsdag 4 december 2018 om 21:43
    nee, ben hoofdscout van de Macc
    Vind ik leuk
    buddha +9051
    dinsdag 4 december 2018 om 22:17
    Macc ? die hebben we niet in Rotterdam.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 22:17
    De zogenaamde toppers Luuk de Jong en Lozano hadden echter niets te vertellen tegen hem
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 22:17]
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:29
    Ja rijp voor het buitenland. Ergens in de achtste divisie in Engeland. Kan helemaalmniet voetballen. Schopzak. Beugelsdijk wordt altijd uitgelachen maar dit lijkt zijn broer wel.
    Vind ik leuk
    Jur74 +9125
    dinsdag 4 december 2018 om 21:45
    Hahaha, hij had lozano in zijn broekzak.
    Vind ik leuk
    Stranger +5481
    dinsdag 4 december 2018 om 21:51
    Hij stond tegenover Luuk,maar goed die kwam er ook niet aan te pas;-)
    Vind ik leuk
    Jur74 +9125
    dinsdag 4 december 2018 om 22:08
    Ook goed, zit hem nog dwars denk ik.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 07:35
    Nee dat zagen we wel tegen Barcelona en Totenham
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 07:36]
    Vind ik leuk
    Ron jans +527
    woensdag 5 december 2018 om 06:35
    Dat zegt denk ik meer over de zeer beperkte kwaliteiten van Lozano.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:58
    hebben jullie verloren van die gemene feyenoorders? jij bent toch jorrit hendrikx gewend, dan valt van beek nog wel mee. alleen zondag ging het zo snel dat zelfs schoppen voor jorrit bijna niet mogelijk was
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 07:36
    Gaat hier toch niet over PSv of wel.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5602
    dinsdag 4 december 2018 om 23:39
    Aaaah, lekker huilen. Een psv'er die een ander ervan beticht onsportief te zijn, HAHAHA
    Vind ik leuk
    Ron jans +527
    woensdag 5 december 2018 om 06:43
    Ik zie hem ook wel slagen op het hoogste niveau in Eritrea.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:52
    Standaart luik, Anderlecht?
    Vind ik leuk
    Oeb +197
    dinsdag 4 december 2018 om 21:54
    Hij kan gewoon mee in championship engeland hoor,kan ie wel aan,en gaat ie ook meer verdienen. Mss op die manier beetje doorgroeien,vind m zo slecht niet als hierboven door sommigen beschreven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:59
    Van Beek is een trage leerling. Dat hotseknots Engelse voetbal past wel bij hem. Over 2 jaar.

    Mij lijkt Italie ook wel wat trouwens.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 21:59]
    Vind ik leuk
    Kuip +8441
    dinsdag 4 december 2018 om 22:06
    Matige speler. Lekker verkopen, misschien levert ie nog een beetje op. Speler voor het tweede niveau in Duitsland of Engeland.
    Vind ik leuk
    0260165 +665
    dinsdag 4 december 2018 om 22:13
    Denk dat Trencin hem niet wil lol.
    Vind ik leuk
    Mjblinker +791
    dinsdag 4 december 2018 om 22:25
    Dit seizoen 1 goede wedstrijd, zondag tegen psv; benieuwd of hij dat nou eens door kan zetten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 22:49
    Veel geblesseerd geweest speelt een wedstrijd heel goed en begint meteen ver het buitenland.Ik snap zulke jongens niet zijn ze nu nog niet volwassen er zijn er zoveel voorgegaan en teruggekomen. Ik zou mij rot schamen om dit nu al te roepen, speel je eigen eerst eens in de basis en laat zien wat je in huis heb.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 05:32
    Dit interview was nog voor PSV.. en hij begint niet over het buitenland, wordt hem gevraagd..
    Vind ik leuk
    Gerro +7232
    dinsdag 4 december 2018 om 23:08
    van Beek was een jaar of 4 terug een groot talent,daarna een tijd stil gestaan mede door blessures. Denk dan wel jongen ga eerst eens een jaar of twee knallen in de eredivisie voor je dit soort dingen gaat roepen.
    Vind ik leuk
    Sonneillon +651
    dinsdag 4 december 2018 om 23:24
    Als hij naar het buitenland wil, en ook cashen, dan is Turkije het best voor hem, veel geld, iets minder niveau qua voetbal
    Vind ik leuk
    bert +155
    dinsdag 4 december 2018 om 23:29
    Dat wordt een klein clubje in België of Zwitserland,zou niet weten wie hem zou willen
    Vind ik leuk
    Ron jans +527
    woensdag 5 december 2018 om 06:40
    Misschien een laagvlieger uit de Chileense Primera B.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 00:13
    Tja hier verdien je slechts 15-20* modaal. Daar kun je nooit je oude dag van betalen natuurlijk....
    Vind ik leuk
    Benniewies +1343
    woensdag 5 december 2018 om 00:42
    Sorry maar deze jonge wordt , denk ik, niks.
    Ik gun het hem. Maar ik zie elke wedstrijd dat hij nu al het onderste uit zijn kan moet halen.
    Vind ik leuk
    Ron jans +527
    woensdag 5 december 2018 om 06:32
    Misschien een Maltese middenmotor of iets dergelijks.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 06:37]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 07:43
    Matige speler, kan niet mee in Italië
    Vind ik leuk
    markie +1194
    woensdag 5 december 2018 om 08:00
    Zou niet eeten wie hem zou willen
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:39
    Blijft een zeer beperkte voetballer en maakt te vaak beslissende persoonlijke fouten.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:56
    Sven mag dromen. Ben benieuwd of er werkelijk een buitenlandse club in hem geinteresseerd is.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws