Update: 'Dinamo Kiev laat oog vallen op Zivkovic; nog geen bod uitgebracht'

    Update: 'Dinamo Kiev laat oog vallen op Zivkovic; nog geen bod uitgebracht'

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 07:25do 06-12-2018 om 07:25

    Richairo Zivkovic kan in januari een lucratieve transfer maken naar Oekraïne. Het Laatste Nieuws meldt woensdag dat er een 'fors bedrag' is geboden op de 22-jarige spits van KV Oostende. 

    Een niet bij naam genoemde ploeg uit Oekraïne wil Zivkovic tijdens de aanstaande transferwindow dolgraag inlijven. HLN meldt dat de geïnteresseerde club een flinke smak geld wil betalen voor de oud-spits van FC Groningen, Ajax, Willem II en FC Utrecht. 

    Achttien maanden geleden tikte KV Oostende in Amsterdam een slordige één miljoen euro af om Zivkovic in te lijven. De club die hem nu wil aantrekken, is bereid om een soortgelijk bedrag op tafel te leggen. 

    Dit seizoen was Zivkovic drie keer trefzeker. Oostende is niet bepaald enthousiast over de prestaties van de aanvaller, weet HLN. Omdat Zivkovic één van de grootverdieners is bij de Jupiler Pro League-ploeg en zwaar op de begroting drukt, ligt het voor de hand dat Oostende bereid is om mee te werken aan een vertrek. 

    Update 07.25: Het Nieuwsblad weet dat Dinamo Kiev de Oekraïense club is die de pijlen heeft gericht op Zivkovic. Van een concreet bod zou echter nog geen sprake zijn. Het Nieuwsblad benadrukt dat KV Oostende bereid is om mee te werken aan een transfer. 

    Plaats een reactie

    windforce11 +2324
    woensdag 5 december 2018 om 09:52
    Weer zo'n mooi Ajax-product
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1126
    woensdag 5 december 2018 om 09:55
    Hmm nee
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:56
    Groningen toch?
    Vind ik leuk
    Sil95 +11119
    woensdag 5 december 2018 om 10:05
    Volgens mij komt hij toch echt uit de jeugd van Groningen..
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    woensdag 5 december 2018 om 10:24
    Was ook cynisch bedoeld. Alles wat goed is en bij Ajax heeft gespeeld of is gehaald, is van Ajax. Bij elke speler die mislukt weet ineens iedereen waar hij wel vandaan komt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 10:24]
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1126
    woensdag 5 december 2018 om 11:22
    Minder op de mooiste club van Nederland focussen. Zonde van je tijd man
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    woensdag 5 december 2018 om 11:25
    Dat is voor iedereen weer anders gelukkig.
    Vind ik leuk
    Ari as +266
    woensdag 5 december 2018 om 14:29
    Heb het nog niet over PSV gehad :-)
    Vind ik leuk
    SvL +355
    donderdag 6 december 2018 om 09:24
    Is ook. Maar al die ajax supporters vinden al als ze een keer tegen een bal hebben getrapt een ajax product - _-
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28476
    woensdag 5 december 2018 om 10:08
    Groningen kerel.. groningen
    Vind ik leuk
    Gerro +7228
    woensdag 5 december 2018 om 10:19
    Nee kwam uit het noorden.
    Vind ik leuk
    Cantona +1094
    woensdag 5 december 2018 om 22:44
    FVV en daarna FC Groningen.....
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 14:10
    Zijn sprong van Groningen naar Ajax werd einde carriere.
    Best sneu, ik raad talent aan niet te doen wat Schuurs deed,
    die had nou al een half jaar bij Sittard in de benen kunnen hebben.
    Vind ik leuk
    peesjeevee +1637
    woensdag 5 december 2018 om 09:52
    Op je 22ste al lekker naar Oekraïne, leuk!
    Vind ik leuk
    Hans Worst +1005
    woensdag 5 december 2018 om 10:05
    misschien in de buurt van de Krim...beetje actie...
    Vind ik leuk
    Almaniak +104
    woensdag 5 december 2018 om 15:11
    Dat is definitief einde carriere inderdaad
    Vind ik leuk
    3Bier +10629
    woensdag 5 december 2018 om 09:52
    Hoe hij het doet weet ik niet maar die gozer weet elke keer weer een nieuwe club te vinden en krijg daar dan ook nog een riante vergoeding ook.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    woensdag 5 december 2018 om 09:57
    Zijn zaakwaarnemer is nog beter dan Raiola!
    Vind ik leuk
    3Bier +10629
    woensdag 5 december 2018 om 10:00
    Nou inderdaad, die verdiend een standbeeld.
    Ik snap die clubs ook niet hoor. Paar jaar niks gepresteerd bij Ajax met de nodige disciplinaire overtredingen, vervolgens niks laten zien bij Willem II en mislukt bij Utrecht, ja laten we die nemen! Wat moet ie kosten? Miljoentje? Prima joh, doen we!
    Gaat nergens over.
    Vind ik leuk
    Arvin +5606
    woensdag 5 december 2018 om 10:03
    Nouja, die transfersom valt nog wel mee, zeker gezien de huidige markt, maar om hem nou grootverdiener in je selectie te maken vind ik eerder opvallend.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    woensdag 5 december 2018 om 10:05
    Hij heeft het bij Groningen aardig gedaan, maar heeft daarna echt totaal niks gepresteerd!

    Dus wat je zegt, een standbeeld voor zijn zaakwaarnemer hahahaa
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:52
    Gewoon te vroeg weggegaan bij Groningen.
    1 Jaartje leuk mee gedaan en daarna nooit meer wat laten zien.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:29
    1 jaartje? Volgens mij 4 wedstrijden ofzo.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:40
    Ik heb het even opgezocht,

    2012/13: 4 wedstrijden 0 goals

    2013/14: 29 wedstrijden: 10 goals

    (Competitie)

    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:45
    Ja maar daarvan waren er een paar bij waardoor hij zich echt in de picture speelde. En als ik mij niet vergis was er al in een vroeg stadium een contract met Ajax toch?

    Feit is gewoon dat veel talentvolle voetballers uit hun vertrouwde omgeving getrokken worden. En met wat ze voorgeschoteld krijgen kan ik me heel goed voorstellen dat ze de uitdaging aan gaan. Ze moeten gewoon langer "beschermd" worden, maar ja hoe?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:53
    Over bittere teleurstellingen gesproken.
    Vind ik leuk
    plein19 +2446
    woensdag 5 december 2018 om 09:54
    Jammer dat hij zijn goede prestaties bij Groningen niet heeft voortgezet. Hij had nooit verwacht in Oekraïne te gaan voetballen. Geen hele aantrekkelijke omgeving
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:59
    bij Groningen kwam hij er meestal de 2de helft in, dan waren de verdedigers al moet en kon hij de boel al analyseren dat verbloemde een hoop
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:09
    Pardon?! De lekkerste wijven komen uit de Oekraïne ! Dat domme mokkel wat ie hier in NL had verbleekt daarbij...
    Lijkt me heerlijk om als 23 jarige, in je sexual prime, in zo'n paradijs losgelaten te worden...
    Vind ik leuk
    plein19 +2446
    woensdag 5 december 2018 om 13:22
    ze komen niet voor de flauwekul hier naartoe.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 22:28
    Voor iemand die een ton per week verdient blijven ze daar...
    Vind ik leuk
    Sigma +2922
    woensdag 5 december 2018 om 09:55
    Zijn leefstijl heeft hem genekt....want voetballen kan deze jongen wel...
    Vind ik leuk
    El Cazador +7203
    woensdag 5 december 2018 om 09:55
    Op je dertigste een record aan clubs en landen achter je naam hebben staan, daar moet je trots op zijn!!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:04
    Alles voor het geld, jaloers misschien?
    Vind ik leuk
    El Cazador +7203
    woensdag 5 december 2018 om 10:10
    Absoluut, zeker voor het geld
    Vind ik leuk
    Koeien +2724
    woensdag 5 december 2018 om 10:57
    Hij wordt gewoon de tweede Melvin Platje!

    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:51
    Handen af van Melvin Platje !
    Vind ik leuk
    Koeien +2724
    vrijdag 7 december 2018 om 21:21
    mag je lange handen hebben, die zit nu in Indonesie :)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:58
    behalve Groningen, maar ja daar speelde hij meestal maar 1 helft en als de verdedigers al moe waren, nergens gelukt.
    Vind ik leuk
    Koeien +2724
    woensdag 5 december 2018 om 10:58
    Terugsturen naar Dick Lukkien, die maakt er wel een kerel van.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5750
    woensdag 5 december 2018 om 09:58
    Wel een goeie achternaam voor een transfer in die hoek
    Vind ik leuk
    Koeien +2724
    woensdag 5 december 2018 om 11:04
    Zivkovic is een naam van (voormalig) Joegoslavische afkomst. Klein verschilletje en maar anderhalf duizend kilometer afstand.

    Da's een beetje alsof Feliciano Henriques Mendes de Moreira Peres een echt typisch Hollandse naam is.
    Vind ik leuk
    ELD070 +920
    woensdag 5 december 2018 om 09:59
    Met de huidige spanningen tussen Rusland en Oekraïne zou ik toch niet graag die richting op verhuizen.

    Alhoewel het opgroeien in Groningen met al die aardbevingen natuurlijk ook niet zonder risico is.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:17
    Sorry hoor maar waarom nou weer de gasbevingen erbij betrekken?? Ik woon in die omgeving en echt niet leuk zijn die hoor.
    Vind ik leuk
    ELD070 +920
    woensdag 5 december 2018 om 11:29
    Nee, dat zeg ik ook niet. Maar als ik nu moest kiezen tussen wonen in de Krim of bij Slochteren dan zou ik het wel weten....
    Vind ik leuk
    Peter12345 +251
    woensdag 5 december 2018 om 10:01
    Ach, zijn naam past er in ieder geval al goed bij
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1882
    woensdag 5 december 2018 om 10:02
    Ik weet niet of je Ukraine en "lonkt" nou echt in 1 zin moet gebruiken tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1194
    woensdag 5 december 2018 om 10:02
    Lekker naar een land dat op de rand van oorlog staat. Lijkt me niet echt een puik plan.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33623
    woensdag 5 december 2018 om 10:05
    Dikke flop.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:06
    Haha lekker ballen daar in de tuin van poetin.
    Vind ik leuk
    Leozao +5461
    woensdag 5 december 2018 om 10:06
    Hij slaagt tot nu toe nergens... Dan maar geld ophalen in Ucraine.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 10:08
    Ook al weer zo'n super aankoop van Overmars. Hoessen erbij, Huntelaar jaar te laat en bijna geen Dolberg gekocht.
    Ik vrees nu alweer voor de volgende spits aankoop van Overmars.
    Daar moet ook weer iets niet bij kloppen.
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1138
    woensdag 5 december 2018 om 10:19
    Haha, bijna geen Dolberg gekocht. Je moet toch wat roepen he.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 10:27
    Dat is echt zo. Overmars Ajax twijfelde en wou het niet. Het is dat die Deense scout zo vasthoudend bleef. Ze mochten hem desnoods ontslaan.

    https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/100031/steen-olsen-desnoods-mochten-ze-me-ontslaan
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 10:28]
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1138
    woensdag 5 december 2018 om 10:34
    Over iedere potentiële aankoop zal getwijfeld worden. Een beetje onzin om kritiek te hebben omdat een speler niet overtuigend genoeg is gekocht.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 10:43
    Zou er veel getwijfeld zijn over Zimling? Een praatje met Schone was destijds genoeg. Westermann? Belletje met Van Der Vaart voldoende.
    En dan gaan twijfelen bij een speler van de ontdekker van Eriksen en Zlatan. Ja, dan mag je zeker kritiek hebben. Overmars hanteert de verkeerde criteria.
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1138
    woensdag 5 december 2018 om 10:54
    Olsen heeft bijvoorbeeld ook Sana gescout, Andersen, Markus Bay. Allemaal geen voltreffers. Natuurlijk moet je kritisch kijken naar iedere aanbeveling. En natuurlijk zitten er altijd missers tussen, maar ik vind dat Marc het over het algemeen prima doet.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 11:02
    Leuk dat je voor het gemak Milik niet noemt.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 11:11
    Die op de bank zat omdat Sigthorsson moest spelen. Een gehuurde speler die amper mocht laten zien wat hij kon en maar mocht blijven omdat hij er toch eenmaal al was? Die Millik?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 11:13
    Hahaha ja die regelmatig scoorde en toen voor veel geld werd verkocht door top TD overmars. Ja die Milik
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 11:16
    Klopt. Hij zou absoluut niet verkocht worden. Hoor het hem nog zeggen.
    De vervanger van Millik, dat was Traore. Die heeft Bosz meegenomen. Overmars had geen lijstje klaar. Was ook niet nodig want Millik zou blijven....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 11:17
    Haha ach ja je moet iets doms te roeptoeteren hebben he?
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 11:22
    Deze reactie krijg ik altijd als men inhoudelijk geen weerwoord meer heeft. Dank je voor mijn gelijk aan te tonen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 11:27
    Haha leuk, maar als mensen iets te dom vinden om op in te gaan heb je niet automatisch gelijk :)
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 11:30
    En weer niet inhoudelijk reageren. Dus ja ik heb gelijk. Zo werkt dat nou eenmaal.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 11:50
    Goed, kom er dan over een paar jaar maar achter.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 11:57
    Overmars had minimaal 1x kampioen moeten worden in de afgelopen 4 jaar. Dat blijft een smet op hem, hoe de Toekomst er ook uitziet.
    Na FdB dacht ik 10 jaar op rij. Viel dat even tegen. Kunt er niets over zeggen. Meer geld hebben kan ook betekenen duurdere miskopen. Zeker bij Overmars.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 11:59
    Oke.
    Leuk dat je dat dacht. Ik denk niet dat dat realistisch was.
    Natuurlijk kan dat het betekenen. Dat spreek ik ook allemaal niet tegen.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 12:08
    Dus baseer je het op de feiten in plaats van toekomst perspectief. En de feiten zijn dat Overmars heeeel veel dubieuze aankopen heeft gedaan en met meer geld ,gewwon jaarlijks budget, minder bereikt heeft dan bv een Brands.
    Er mag echt veel meer kritiek op Overmars komen dan er tot nu toe gebeurd.
    Iedereen heeft euro tekens in zijn ogen een hoop voor de toekomst. Gebaseerd op niets. Kansloos.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 12:32
    Ik vind dat een hele matige analyse.
    Als je steeds voor een paar miljoen spelers moet halen die CL aankunnen moet je gewoon spreiden. Dan is het de ene keer een Milik en de andere keer een Duarte, omdat je voor 2 miljoen gewoon geen 100% garantie op succes hebt.
    Zoveel gaf Overmars die eerste jaren ook niet uit. Het meeste dat binnenkwam werd opgeslagen.
    Daarnaast is Brands volgens mij ook gewoon echt goed in z'n werk.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 12:59
    Dat was dus een misopvatting om meeste wat binnenkwam op te slaan. Had Overmars eerder met dat vuistje op tafel moeten slaan. Eerder het kampioenschap gehaald, eerder in de CL gestaan. Spelers eerder op een groter podium en dus hogere transferbedragen.
    Het had zichzelf terug verdiend.

    Leuk dat je Millik er nog even ingooit. En ook knap hoe je de discussie gedraaid heb naar iets anders. Over Millik heb ik gewoon nog steeds gelijk.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 13:03
    Dan ga je er dus vanuit dat hij het ermee eens bent. Soms sla je met je vuist op tafel en krijg je niks.
    Er waren meer mogelijke voorbeelden.
    En Milik was gewoon een succes. Qua doelpunten en opbrengst.
    Zeggen dat iemand niet te koop is is trouwens ook een manier om meer geld te krijgen.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 13:10
    Overmars had gewoon destijds samen met Jonk moeten opstappen. Dan had hij karakter getoond en aan kunnen geven dat de weg die Ajax in was gegaan de verkeerde was.
    Hij bleef gewoon zitten, streek elk jaar de financiele bonus op, en werkte iedereen tegen hem systematisch weg. Als een kleine tiran en niemand mag een weerwoord geven. Daarom eis ik dit jaar het kampioenschap. Alles daaronder is niet goed genoeg. Hoe 'leuk' de toekomst er op papier dan ook uitziet.

    Millik was een gok, net als Younes. Dat hij minder speelde dan Sigthorsson was belachelijk. Dan krijgt hij eindelijk de kans, jaar erop. Laat hij het zien en toen kwam er weer een bedrag op tafel waardoor Overmars zijn financiele bonus weer kon innen. Dat was op dat moment weer even belangrijker dan een opvolger klaar te hebben staan op een lijstje.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 13:32
    Dan was het alleen maar slechter geworden. Dan was Overmars vervangen door iemand die er waarschijnlijk minder goed in is en die had slechtere spelers gehaald.

    En als jij een goed idee hebt en de rest niet dan mag je ze van mij wegwerken als ze in de weg lopen.

    Overmars ging niet over de opstelling. Dan moet je bij De Boer zijn.
    30+ voor Milik was een buitenkans. Dan pak je die en doe je wat leuks met het geld dat je krijgt.
    Daarnaast kwam Traoré omdat hij dankzij Bosz een optie was. De conclusie dat Overmars zelf geen lijstje had vind ik dan ook wat te snel getrokken.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 13:50
    Overmars heeft nog nooit een lijstje gehad. Voor welke positie dan ook.

    Ling had een kan mogen krijgen. Die is weggehoond door zijn taalgebruik in dat rapport destijds. Men had liever ongeschikte op hoge posities zitten. Zie van de Sar. Daarom is er ook van binnenuit zo weinig kritiek op Overmars gekomen ondanks zijn vele blunders. Hij zit niet in kamp Cruijff. Dat telt helaas erg zwaar voor de RvC. Zwaarder dan een noodzakelijk kampioenschap.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 14:11
    Oke, dat is gewoon onzin.

    Ling had van mij ook een kans mogen krijgen. Alleen weet ik niet of hij beter is dan Overmars. Hij doet het leuk bij Trencin, maar dat is wel een heel ander verhaal.
    Daarnaast was hij het dus waarschijnlijk niet geworden.

    Ik weet niet zo goed welke 'vele blunders' je bedoelt.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 14:16
    Overmars zat te hakkelen bij Kees aan tafel, kon amper 2 namen noemen van het lijstje destijds. Toen was hij al 2 jaar in functie.
    En nu nog steeds met via via transfers hopen. Tadic Schreuder, Blind via pa. Magallan was goed gescout, laten piepelen door de voorzitter en daarna Woodward. Younes transfer verdient ook geen schoonheidsprijs. Viergever gratis deur uit naar concurrent ook maar niets. Dat is alleen al deze zomer. Als ik alle transferperiodes opnoemen raakt de VP server van streek, zoveel.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 14:21
    Sorry, maar daar zit volgens mij geen blunder tussen.
    Daarnaast denk ik dat de invloed van Schreuder en Veldmate (scout) bij Tadic niet ligt bij het aanraden aan Overmars, maar dat het helpt ze over de drempel te trekken.

    Hij heeft zich juist niet laten piepelen. Je laat je piepelen als je dan maar met meer geld komt.

    Younes wilde niet verlengen. Dan houdt het een beetje op.

    Viergever was bij ons een dure bankzitter geweest met geen mogelijkheid om door te groeien.
    Laat maar lopen dan.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 14:29
    Viergever had verkocht moeten worden jaar ervoor, of verlengen. Echt grote fout zeker omdat er geen vervanger kwam voor Sanchez had je meer duidelijkheid moeten geven aan die situatie.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 14:34
    Viergever begon zijn laatste jaar in de basis. Waarom had je die moeten verkopen?
    Dan had je twee nieuwe verdedigers op moeten stellen. Dat is een groter risico dan een nieuwe verdediger opstellen.
    En verlengen, dan had je nu dus een dure bankzitter zonder toekomst gehad. Dan heb ik liever Wöber die nog wel echt goed kan worden.
    Viergever is leuk, maar volgens mij niet het niveau dat we willen hebben.
    Kan ik hieruit opmaken dat je het met de rest wel eens bent? Je gaat er immers niet op in ;)
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 15:03
    De Ligt bleef, Sanchez ging. Voor Sanchez is nooit een vervanger gekomen. Viergever zou automatisch basisspeler worden in zijn laatste contract jaar. En dus ook transfervrij. Dat is de situatie verkeerd inschatten.

    Nee, met de rest ben ik het absoluut niet eens. Ik negeer domheid gewoon, ik ga niet persoonlijk worden.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 15:05
    Behalve als dat je bedoeling was. Overmars heeft nooit moeite gedaan om Viergever te behouden (in mijn ogen terecht), dus het was voor hem geen verrassing. Gewoon een afweging.

    Sympathiek van je.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 15:27
    Dat klopt niet, hij heeft juist wel moeite gedaan om Viergever te behouden. Hij liet hem niet naar Duitsland gaan. Hij hield hem aan zijn contract. Dat is half werk of geldverspilling. Gewoon foute inschatting.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 15:31
    Het jaar daarvoor. Omdat hij Viergever een basisplek zou krijgen.
    Dat leek me in die situatie ook een goede beslissing. Je kan hem een nieuw contract geven. Dan moet je hem meer gaan betalen en vertrekt hij aan het einde van het seizoen misschien niet terwijl je dat wel wilt.
    Dus volgens mij gewoon een prima beslissing.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 15:53
    Ik ben de tijdslijn nu volledig kwijt. Maakt verder niet uit, beslissing was fout.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 15:56
    Lekker makkelijk 👍
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 16:04
    Ik ben ook van het gemak. En van mijn gelijk halen.👍
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 16:14
    Gek dat ik dat laatste dan nog nooit heb zien gebeuren
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 16:19
    Oh.. er zijn geen spelers die de eredivisie mijden vanwege het kunstgras??
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 16:24
    Nauwelijks. En dan nog is dat niet de reden dat het niveau is gedaald.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 16:44
    Ik heb ook nooit beweerd dat het dé reden is. Slechts een reden. Ik beweer niet dat ik alle wijsheid in pacht heb, wel dat ik vaak gelijk heb.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 16:58
    Dat laatste valt ook wel mee. Al snap ik je beginpunt vaak wel
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 17:21
    Het verschil zit in gelijk hebben en gelijk krijgen. Je kunt het wel hebben maar dat wil niet zeggen dat iedereen je gelijk geeft. Dat is meestal mijn probleem. Iedereen begint altijd met persoonlijk te worden, of over andere off-topic zaken. Of details onnodig groot te maken zodat het echte punt ondergesneeuwd raakt.
    Allemaal trucs die de politici ook gebruiken.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 18:05
    Ik ben het met je eens dat niet iedereen hier goed of eerlijk argumenteert.
    Ik heb het idee dat een deel van je probleem ook is dat je wat wild bent in je hoofd. Daardoor sla je stappen over die voor jou al logisch zijn, maar die anderen niet direct invullen. En dat is jammer, want dan gaat soms een goed punt verloren.
    Maar ik vind wel dat je binnen die wildernis interessante punten maakt.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 18:16
    Dat was een indirect verwijt naar jou toe. Jij begon daarmee met je 'iets doms te roeptoeteren'. In plaats van een inhoudelijke reactie.

    Mijn basis bestaat uit de onkunde van Overmars. Iets wat ik al 3 jaar aangeef/roep. En we zijn al 4 jaar geen kampioen. Feit. Die wildernis groeit alleen maar dichter met voorbeelden waarom we weer geen kampioen worden. Ook dit jaar is het maar afwachten. Volgend jaar is vrij zeker een tussenjaar.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 18:19
    Omdat je met een verhaal kwam wat er niet toe deed.

    Dan is je basis vrij matig.
    Dat is een feit. Goed hoor.
    Dan gaan mensen alleen maar minder naar je luisteren denk ik.
    Die voorspelling klopt ook niet denk ik.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 18:51
    Ik had een uitstekend verhaal. Als je het er niet mee eens bent kun je 3 dingen doen. Negeren, inhoudelijk reageren of het persoonlijk maken. Waarbij het persoonlijk maken de meeste sneue actie is. Daardoor heb ik op dat punt nog steeds gelijk. De rest van de discussie blijven we het lekker oneens.
    Wat dat betreft wil ik niet eens gelijk hebben, ik word liever kampioen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 18:54
    Dat vind je zelf, maar dat valt nogal mee.
    Dat je geen gelijk wilt hebben komt goed uit.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 20:25
    Ik concludeer dat jij dat ook vond dat ik een goed verhaal had. Ik heb nog steeds daar geen inhoudelijk argument op terug gekregen. Simpelweg omdat je dat niet had.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 20:32
    Dan weet je niet hoe conclusies werken.
    Goed, dan de reacties:
    Als het gaat om of Milik een goede en rendabele aankoop is van Overmars op basis van prestaties en opbrengst is het niet relevant dat Frank de Boer op een bepaald moment ook voor Sigthorsson koos.
    En ook de manier van verkopen is niet relevant.

    En het feit dat Ajax Traoré haalde als spits betekent ook niet dat Ajax zelf geen lijstje had. Dus die conclusie klopt ook niet.

    Ik vond je verhaal slecht en deels niet eens relevant voor het onderwerp.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 20:47
    Millik werd verkocht in zomer 2016. In oktober 2016 zat Overmars aan tafel.

    https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/het-verdwenen-lijstje-van-marc-overmars~b28739cb/

    Welk lijstje?? Die heeft echt nooit een lijstje gehad. Kom op. Wel een lijstje en je dreunt die namen zo op. Of heel politiek antwoorden dat je geen inzicht geeft in de werkwijze van Ajax. Hij koos verkeerd en stond voor joker.

    Als Overmars zo ontzettend overtuigd was van Millik had hij toch de eerstvolgende transfertermijn Sigthorssson verkocht. Zodat De Boer geen andere spits meer had om op te stellen. Dat is de macht die je hebt als TD. Ik concludeer dat Overmars het dus wel goed vond, hij trad niet op. Toen ging Sigthorsson eindelijk, toen kwam Millik aan spelen toe en toen pas werd duidelijk dat hij toch wel iets kon. Destijds bestond het TH nog. Zouden die helemaal nooit over de spits positie gesproken hebben? Allemaal unaniem eens dat Sigthorsson beter was. En dat hebben we kunnen zien..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 21:06
    Dat is allemaal heel mooi, maar zegt helemaal niks over of Milik een goede aankoop was of niet.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 21:10
    Nee dus. Een goede aankoop is iemand die direct een basisplaats heeft en een meerwaarde voor het team heeft. En dat alles na goed scoutingswerk. Dat ze hem eerst huren zegt eigenlijk al dat ze het ook niet zeker wisten. Sanogo. Had ik die naam al genoemd?
    De spitspositie, de links back, de rechtback posities. Verdediging en nu weer de 2de keeper. Allemaal prutswerk.
    Overmars is een drama.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 21:31
    Oke, welke CL waardige spits wou je halen voor 2,5 miljoen?
    Want dat was ongeveer de prijsklasse waar Overmars moest zoeken.
    Weet ik niet, het ging ook niet over Sanogo. Dat bedoel ik met wild.

    Oke, duidelijk. Gek dat hij ondanks dat hij een drama is wel ontzettend veel geld verdient met al die transfers, de eerste Europese finale in ruim 20 jaar haalt en de eerste overwintering in ruim 10 jaar. En dat Ajax op dit moment de aanvoerder van Argentinië op linksback heeft lopen.
    En dat Ajax de sterkste selectie heeft van de competitie die betaald is met het geld dat hij voor Ajax heeft verdiend.
    Allemaal best goed voor iemand die een drama is.
    Ja, je kunt wijzen naar een paar misgelopen titels, maar dan mis je denk ik wel het grote plaatje.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 21:59
    Hoe kom je aan 2,5 miljoen? Als dat echt het budget was voor een Ajax waardige spits zou ik als TD, zeker een persoonlijk financieel onafhankelijke TD, iedereen de groeten doen. Zo kun je niet werken. En dan toch blijven zitten..
    Sanog kan ik heet rijtje Hoessen en Zivkovic en (in mindere mate) dus ook Millik.

    Geld moet op het veld staan. Dat dringt nu pas door daar. Iets wat de supporters al jaren roepen. Europese finale met een trainer die je weg heb laten gaan. Was dan ook opgestapt. Hij heeft geld genoeg om prinicpieel te zijn. Laudrup was een goed alternatief. Keizer komt, wegpesten en vriendje Tren Hag aanstellen. Haaks op Bosz, die was meerendeel verantwoordelijk voor de EL finale. Ook een dosis geluk.
    Tagliafico.. De zaakwaarnemer kwam hem op een presenteer blaadje brengen. Overmars hapte maar al te gretig toe, die had net DIjks zijn 2de of 3de kans gegeven. Slechter kon toch niet.

    Het was echt wel mogelijk om iets meer te investeren in de selectie in plaats van zoveel oppotten.Minimaal 1x kampioen in de afgelopen 4 jaar was gewoon een must. En niks RvC de schuld geven.
    Groter plaatje is simpel. Heel veel geld hebben betekent niet dat je heel veel wint.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 22:18
    Omdat dat in die tijd de bedragen waren die Ajax uitgaf. Als Overmars een spits van 10 of 15 miljoen had kunnen halen had hij dat wel gedaan en niet een groter risico genomen met een onbekende Pool.
    Ja, gokjes. Milik pakte goed uit.
    Jij zou opstappen, Overmars had meer verantwoordelijkheidsgevoel en/of geduld. Die heeft nu meer te zeggen en het gaat ook een stuk beter.

    Ja, dat besef heeft bij Ajax veel te lang geduurd, maar Overmars was daar meer slachtoffer van dan dader.
    Trainer die je aan hebt gesteld en Overmars was niet degene die problemen had met Bosz.

    Waarom niet RvC de schuld geven? Sinds Theo van Duivenbode is vertrokken wordt er ineens geld uitgegeven.

    En dat is niet een groter plaatje. Dat is gewoon een soort tegeltjeswijsheid.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 22:23
    Millik pakte maar deels goed uit. Verkopen was prima, maar gelogen naar de fans.
    Jij weet dat Overmars in het begine een bonus kreeg als er voldoende jeugd doorstroomde? Hij kocht gewoon niemand, dan moest de jeugd wel komen. Zuinigheid waar hij nu van gaat profiteren terwijl hij de fans jarenlang voor de gek heeft gehouden met sterke schijnaankopen. En ondertussen maar de seizoenskaart verhogen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 22:30
    Wel goed onderhandeld. Moet hij dan zeggen 'ja, Milik is te koop' als dat een paar miljoen minder oplevert?
    Jij weet ook dat Overmars in het begin aanzienlijk minder te zeggen had dan tegenwoordig?
    En dat de TD niet gaat over de prijzen van de seizoenskaarten?
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 22:38
    Hij kan ook goed verkopen dat heb ik nooit ontkent. Hij kan niet inkopen, hij ziet het gewoon niet.
    Waarom bleef hij dan zitten. Als hij echt in het belang van Ajax handelde en zag dat het niets opschoot dan stap je toch op. Of forceer je iets. Jonk die toonde karakter. Misschine niet op de juiste manier, maar die staat wel ergens voor. Overmars heeft net zo lang meegeluld en geniepig iedereen eruit gewerkt tot hij zelf over bleef.
    Nou heeft hij het voor het zeggen en is de selectie nog maar half op orde. Lamprou? Komop zeg. Ik mis nog steeds een vleugelspits (vervanger Bande) en een centrale verdediger. Als Magallan alsnog komt is dat weer een eigen fout herstellen. Dat is de rode draad in de carriere van Overmars bij Ajax. Eigen fouten herstellen.

    Als TD beweert sterkste selectie in jaren (wat een grap) dan gaat de AD daar handig in om, prijzen omhoog naar Englese maatstaf. Was TH die dat besloot, Overmars was daar onderdeel van dus mede schuldig
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 22:52
    Hij had diezelfde Milik toch ook gekocht?
    Dat ben ik niet met je eens. Als je opstapt is er geen enkele garantie dat het beter wordt. Ik snap de gedachte dat als het niet gaat zoals jij wilt je opstapt, maar ik denk eerlijk gezegd dat je meer karakter toont door te blijven. Ook als je een keer een slag verliest, als je uiteindelijk de oorlog maar wint.
    Lamprou was bij Willem II een prima eredivisie keeper. Hij begon bij Ajax als derde keeper en heeft zich opgewerkt tot tweede keeper. Ik zie het probleem niet.
    Tadic, Ziyech, Neres, Cerny, Labyad en Johnsen zijn genoeg opties voor twee posities. De kans dat ze direct op Bandé rekenden om het verschil te gaan maken lijkt me klein. Hij komt van een kleinere club in België.

    Dat het TH daarover ging zou kunnen, maar ik vraag het me af. Het is niet heel technisch.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 22:59
    Nee, gehuurd. Daarna gekocht omdat het de makkelijkste optie was op dat moment. Als ze echt goed scoutwerk hadden gedaan hadden ze hem meteen gekocht.Nou was het een gok met een bankzitter uit Duitsland. Na Zivkovic, Hoesen en Sanogo was er gewoon een goede aankoop nodig. Eentje die met vertrouwen binnen gehaald werd. Heel voorzichtig eerst huren want weer een miskoop kon gewoon niet. Geen vertrouwen in het eigen handelen, en dat was terecht.

    Karaktertonen door te blijven zitten. Is dat niet de lijfspreuk van de VVD?

    Het probleem is dat hij te kort is. Hij scheelt 144 cm met Onana. En dan heb ik het niet eens over reikwijdte. Leuk voor Willem 2 maar het niveau wat Ajax nastreeft is die 14 cm een balbreedte. Net wel of net niet kunnen hebben. De tegenstnders zijn beter, meer ballen zuiver in de hoek of over de keeper heen en je komt lengte te kort. Zo simpel zit dat, gewoon wiskunde.
    In jouw rijtje maar 3 buitenspelers. Neres, tegenwoordig bankzitter. Cerny die nu pas weer fit is en Johnsen. Over miskopen gesproken...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 23:04
    Gehuurd met optie tot koop om het risico te verkleinen. Een goede beslissing lijkt me dus.
    Anders was het ook een gok geweest.
    Voorbarige conclusie.

    Sterke argumentatie man.

    Ja, zoek maar een gelijkwaardige keeper die op de bank wil zitten.
    Oke prima, whatever. Als jij denkt dat je gelijk hebt geniet ervan, maar ik heb hier geen zin meer in. Doe maar alsof je gelijk hebt, maar als niemand je ooit gelijk geeft, ga in de spiegel kijken.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 23:10
    Zoals ik al eerder zijn gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 verschillende dingen. Aan het 2de hecht ik weinig tot geen waarde.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 23:13
    Ja, dat zal wel. Het eerste duidelijk ook niet, anders zou je wel naar argumenten luisteren.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 23:18
    Als het enige argument is dat Overmars zo ontzettend veel verdiend heeft, dat telt voor mij niet.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 23:28
    Nee, maar ik leg uit waarom je volgens mij juist karakter toont door te blijven vechten voor je ideeën in plaats van op te stappen en jij komt met een soort oneliner over de VVD.
    Dan luister je niet serieus naar argumenten en ga je er ook niet serieus op in. Dan wil je gewoon jouw verhaal vertellen en dat mensen naar je luisteren. Zo werkt dat gewoon niet in een discussie en de kans dat je dan gelijk hebt is vrij klein.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 23:35
    Ik zou zeker wel vechten voor mijn ideeen. Desnoods bij de concurrent. Kan iedereen zien dat ik het wel goed zag. Of ik ga daar (ook) op mijn bek. Maar blijven zitten om maar te blijven zitten en hopen dat je ooit een kans krijgt, dat is de verkeerde instelling.

    En je verwijt mij wel telkens niet te luisteren naar argumenten, maar dat vind ik wederzijds. Moet nog steeds de eerste kritische noot van jou over Overmars lezen terwijl ik meermaals positief ben over hem. Verkopen kan hij wel.

    Ik zie jou altijd alleen maar reageren op andere mensen. Altijd de discussie zoeken en mensen hun ongelijk aantonen. Nooit zelf met het eerste idee/reactie komen. Lekker makkelijk.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 23:49
    Wie zegt dat hij blijft zitten om te blijven zitten en hoopt op meer kansen? Je zei zelf al dat hij steeds meer macht kreeg. Dat is denk ik geen toeval. Danny Blind zit volgens mij alleen maar in de RvC omdat hij weinig weerstand biedt. Dat is denk ik ook geen toeval.
    Bovendien wil hij waarschijnlijk ook wel het liefste bij Ajax iets opbouwen. Dan doe je wat je kunt tot je meer macht krijgt en doe je dan weer wat je kunt.

    Je was al positief over Overmars' verkopen, dat heeft niks met mijn argumentatie te maken. Wat ik net noemde over karakter tonen en jouw VVD oneliner klopt toch?
    Ik probeer voor zover mogelijk op al jouw argumenten in te gaan.
    Ik wil best wat kritische dingen over Overmars zeggen, maar de dingen die jij noemt verwijt ik hem niet echt.
    En ik kan hem bijvoorbeeld niet verwijten dat hij niet met zijn vuist op tafel heeft geslagen, want ik weet niet of hij dat heeft gedaan.

    Ik heb vaak niet zo'n zin om een heel verhaal te typen en te doen alsof ik heel goed weet hoe het zou moeten. Als ik dan iemand zie die iets zegt wat ik onlogisch vind reageer ik daar op. Dat mag toch?
    Ik weet niet of dit lekker makkelijk is, of waarom het moeilijker zou moeten.
    Als je wilt weten hoe ik ergens over denk mag je het altijd vragen ;)
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 23:59
    Als je ziet dat jouw club de verkeerde kant op gaat moet je weggaan. Er is geen andere optie.
    Of het gaat goed met de club en je eigen visie was toch niet de juiste. Maar het gaat goed met de club dus het was toch de beste beslissing.
    Of je gaat weg en je ding doen bij een concurrent. Aantonen dat jouw visie toch beter is. Als ze dan uiteindelijk door hebben bij jouw club dat het niet goed gaat en een koerswijziging nodig is, dan jezelf weer beschikbaar stellen. Want het is jouw club tenslotte, mogen altijd bellen.

    Gewoon blijven zitten en maar wachten tot men een keertje bijdraait is niet echt actief. Beetje meeliften en het allemaal wel goed vinden waar je terecht gaat komen.

    De manier van Overmars is blijkbaar iedereen systematisch liquideren en bewust persoonlijk mensen beschadigen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    donderdag 6 december 2018 om 00:16
    Ik denk dat in eerste instantie de machtsverhoudingen binnen Ajax niet goed lagen.
    De RvC hoort niet te voorkomen dat het kapitaal op het veld staat en een AD en assistent trainer horen niet de TD te overrulen als het gaat om het aanstellen van de hoofdtrainer. Of afscheid nemen van een hoofdtrainer.
    Van Duivenbode is vertrokken, Blind werd zijn vervanger.
    Het TH werd opnieuw ingevuld, Overmars zorgde dat hij meer verantwoordelijkheid kreeg over het technische beleid.
    Ik noem dat geen systematisch liquideren en bewust mensen beschadigen.
    Dat is gewoon niet bij de eerste of tweede tegenslag opgeven, maar doorgaan tot je wel kunt doen wat in jouw ogen nodig is en je daarvoor de mogelijkheden hebt gecreëerd.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    donderdag 6 december 2018 om 00:24
    Als het hele TH uit onervaren mensen bestaat, mensen die hun hele carriere tot dusverre alleen maar ja-knikkers om zich heen gehad hebben, kunnen er gewoon niet tegen een weerwoord te krijgen.
    Alle ego'tjes zorgen dan inderdaad voor scheve machtsverhoudingen binnen het TH. Iedereen wou zijn eigen gelijk halen, niemand handelde in het belang van Ajax. Overmars nog steeds niet.

    En Keizer slachtofferen om van Bergkamp af te komen. Met zo'n nick als de jouwe snap ik dat je dat niet objectief wil bekijken maar dat is dus bewust Keizer beschadigen door hem te liquideren. Overmars zat een maand lang op een negatief resultaat te wachten om een reden te hebben om Keizer eruit te werken. Gewoon hopen dat het fout gat met je werkgever om een persoonlijke vendetta uit te vechten.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    donderdag 6 december 2018 om 03:18
    Ik denk dat ze wel deden wat ze dachten wat goed was, maar als je daarvoor het inzicht mist kun je het fout hebben.

    En persoonlijk vendetta? Ik weet niet waar je dat vandaan haalt.
    Dat Bergkamp zijn lot aan Keizer zou verbinden had niemand verwacht, dus die theorie kan gewoon de prullenbak in.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 03:20]
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    donderdag 6 december 2018 om 07:16
    Dat Bergkamp zijn lot aan Keizer verbond is hetzelfde als dat Overmars dat nu bij Ten Hag gedaan heeft. En oneerlijk ook nog, Ten Hag heeft duidelijk betere spelers gekregen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:53
    Huntelaar geen aankoop, was transfervrij en zeker nog van waarde voor Ajax. Hoesen kwam voor een laag bedrag van Fullham, dus kan je dat risico best nemen. Denk niet dat Overmars echt fouten gemaakt heeft. We zullen zien met het nieuwere scoutingsapparaat en meer geld, wat voor spits zij erbij halen voor volgend jaar.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    donderdag 6 december 2018 om 08:05
    Overmars maakt alleen maar fouten, maakt maar echt paar goede beslissingen. En dat al 5 jaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:43
    Dat is niet alleen zijn schuld. Hij is/was afhankelijk van derden binnen de club en mocht niet veel centen uitgeven. Toch heeft hij veel centen verdient voor Ajax. (ik weet laatste jaren geen prijzen) Ook dank zij hem staat Ajax er nu goed/beter voor. 2 jaar geleden bijna Europese prijs. Dit jaar ook goed. Ik zie het nog niet zo slecht in met Overmars. Hij kan zelfs goede spelers een jaar langer binnen houden, voorheen waren ze al eerder weggekaapt, en voor een lager bedrag verkocht. Als Ajax dit jaar geen kampioen wordt dan is dat zeker niet Overmars zijn schuld. Maar ieder zijn gevoel er over. Ik ben in ieder geval zeker ook een van de kritische Ajax supporters. Ajax is nu goed bezig, wordt nog beter denk ik.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    donderdag 6 december 2018 om 08:49
    Oneens, en dat weet jij ook.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 09:11
    Ja ik begrijp dat je eigen mening hebt ;-). Trouwens tot slot, hij troefde Marcel Brands mooi af met de handtekening van Frenkie de Jong.( dat weet jij ook).
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    donderdag 6 december 2018 om 09:23
    Hij heeft goede jeugdspelers aangetrokken. Frenkie is ook eerst voor de jeugd gekomen. Ik heb het over directe aanwinsten voor het eerste elftal.
    Alleen Sanchez is goed gescout geweest.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 09:47
    Nou Poulsen was ook transfervrij, dus koste niet veel, heeft hoogstpersoonlijk van Bommel uitgeschakeld in de kampioensrace toen. Die was niet slecht dus. Jammer dat Bojan niet helemaal uit de verf kwam. Viergever was van waarde. Voor de rest waren er goedkope uitprobeerseltjes. Maar wat ik dus eerder zei, ze hielden hand op de knip. En ja ze gooiden het op de jeugd. Dolberg was een dure trouwens, bijna 2 miljoen geloof ik. Dat is ook risico nemen want hij was echt nog jong. Toch ook Dolberg maar 1 jaar geknald tot nu toe. Ze hebben er van geleerd om het alleen op de jeugd te gooien, zeggen ze, dus ik heb er vertrouwen in. We zullen zien.


    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    donderdag 6 december 2018 om 09:54
    Ik heb er nog geen vertrouwen in. We gaan het zeker zien, dit seizoen nog. Mei is afrekenmaand.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 10:02
    Je weet toch!! :)) en misschien volgende week heel klein feestje om als 1e te eindigen in de poule!
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    donderdag 6 december 2018 om 10:04
    Dat zou idd een klein goedmakertje zijn.
    Vind ik leuk
    Sil95 +11119
    woensdag 5 december 2018 om 10:08
    Zijn carrière is echt als een nachtkaars uitgegaan..
    Vind ik leuk
    Andre As +3017
    woensdag 5 december 2018 om 10:11
    Wat een ongelooflijke paardenlul. Al voor zijn carrière begon is deze naar de klote.

    Geen mentaliteit.
    Vind ik leuk
    Gerro +7228
    woensdag 5 december 2018 om 10:20
    Onvoorstelbaar dat iemand met zoveel talent er niet meer uithaalt.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2067
    woensdag 5 december 2018 om 17:32
    Er staat nergens dat Zivkovic gaat, dus... beetje voorbarig.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4338
    woensdag 5 december 2018 om 18:38
    Veel plezier bij Zorya Luhansk!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 00:05
    Doen Zivkovic mocht het echt waar zijn. Nieuwe omgeving kan je goed doen. Verder Oekraïnse vrouwen, extreem bloedgeil.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 00:05]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33623