'Oplossing gevonden voor Summerville: vanaf januari naar Keuken Kampioen Divisie'

    'Oplossing gevonden voor Summerville: vanaf januari naar Keuken Kampioen Divisie'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 10:19wo 05-12-2018 om 10:19

    Crysencio Summerville wordt in de winterstop verhuurd aan Keuken Kampioen Divisie-club FC Dordrecht. Maandagmiddag besloot zijn club Feyenoord dat hij naar aanleiding van het incident met medespeler Mats Knoester geschorst, beboet én verhuurd zou worden.

    Dat meldt RTV Rijnmond. De club heeft zelf nog niet officieel bekend gemaakt dat Summerville naar Dordrecht vertrekt. De jeugdspeler werd door zijn club al geschorst tot 1 januari 2019 en ook werd hem een maximale boete opgelegd. Er volgt nog een gesprek tussen Summerville en Feyenoord, daarna wordt het vertrek naar alle waarschijnlijkheid wereldkundig gemaakt.

    De tiener kreeg het op de training aan de stok met medespeler Knoester en besloot na de training de hulp van zijn broer in te schakelen. Die ging vervolgens in de kleedkamer op de vuist met Knoester, die daar zo van geschrokken was dat hij overwoog zijn contract in te leveren. Summerville gaf al aan de straffen te accepteren en wil nogmaals zijn excuses aanbieden aan Knoester. De jeugdspeler wordt binnen Feyenoord gezien als één van de grootste talenten. 

    Poll

    Zou het een goede beslissing zijn van Feyenoord om Summerville uit te lenen aan FC Dordrecht?

    (1890 stemmen)

    Plaats een reactie

    Arvin +5606
    woensdag 5 december 2018 om 10:22
    Gewoon wegsturen. Als je je zo gedraag is er in het team toch geen plek meer voor je, lijkt me. Je verlies nemen en richten op andere talenten.
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 10:25
    Want wat is er precies gebeurd?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:27
    lezen kerel lezen.
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 10:28
    Misschien moet jij proberen "begrijpend" te lezen knullie...
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:33
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 11:03]
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 10:40
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 11:04]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:51
    Wat er precies is gebeurd zullen wij nooit weten aangezien Feyenoord en de hoofdrolspelers afgesproken hebben om over het incident niets naar buiten te brengen. Dat er wat gebeurd is, moge duidelijk zijn anders neemt het bestuur van Feyenoord geen drastische maatregelen en biedt Summerville zijn excuses niet. De enige die zich waardig gedragen heeft is Knoester.
    Wat ik me afvraag he, hoe zou Summerville en zijn broer gereageerd hebben als zij op hun beurt door de harde kern van Feyenoord opgewacht zouden worden ? Dan zouden beschuldigingen van discriminatie en racisme niet aan te slepen zijn geweest (zomaar even een zijstaatje ...)
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 10:56
    Tuurlijk horen wij alleen maar halve verhalen.
    Daarom slaat het ook nergens op dat mensen al hun oordelen al klaar hebben (al is dat toch de tendens van de tegenwoordige tijd).
    Knoester heeft iig geen zichtbaar letsel of ziekenhuis bezoeken gehad.
    Ook leeft hij dus nog.
    We hoeven fam. summerville dus niet op te knopen.
    Gelukkig maar inderdaad anders kregen we weer zaken zoals dat zijstraatje dat jij wil nemen.

    Laten we dat maar niet doen.
    Er wordt al veel te veel van gemaakt nu.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4841
    woensdag 5 december 2018 om 11:19
    wat een belachelijke reactie...

    NIET ALLES IS DISCRIMINATIE OF RACISME.

    stop met deze onzin man!

    mensen zoals jij zoeken dingen die er helemaal niet zijn.
    bij voorbaat.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:23
    Gelukkig maar dat wij in een land leven waar men een afwijkende mening mag hebben. Wat in de ogen van de een onzin is kan in de ogen van een ander realiteit zijn.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4841
    woensdag 5 december 2018 om 11:28
    wat ik al zei.

    Onzin.

    want wat jij nu schets is wanneer donkere mensen worden aangevallen of wat dan ook valt het meteen onder of discriminatie of racisme.
    en dat is totaal niet waar.

    mensen zoals jij maken dat ervan.

    en dat is de realiteit.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:38
    Lees nou eens wat ik schrijf. Ik schrijf toch over beschuldigingen over racisme en discriminatie door Summerville en door zijn broer en niet dat ALLE donkere mensen daar een item van maken. Ja, jouw reactie is totale onzin. Eerst lezen en dan pas reageren. Maar ja, jouw naamgenoot Garrincha was op voetbalgebied een grootheid maar niet echt slim....
    Vind ik leuk
    Garinsha +4841
    woensdag 5 december 2018 om 11:52
    Wat ik me afvraag he, hoe zou Summerville en zijn broer gereageerd hebben als zij op hun beurt door de harde kern van Feyenoord opgewacht zouden worden ? Dan zouden beschuldigingen van discriminatie en racisme niet aan te slepen zijn geweest (zomaar even een zijstaatje ...)

    JOU WOORDEN.

    Nogmaals

    Totale Onzin!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:24
    Dat ligt er een beetje aan. Als ze met een zwarte pieten outfit + Hitlergroet brengende entourage zouden verschijnen wel. Mits ze zonder die setting opgewacht worden (wat mij een ontzettende statistische afwijking lijkt dat ze überhaupt opgewacht zouden worden hierom om mee te beginnen) lijkt dat me niet direct aan de orde. Misschien moet je jezelf eerder afvragen waarom je je dit afvraagt. Het lijkt er bijna op dat je dan blij bent dat je kan zeggen, zie je nou wel, 'ze' gooien alles op racisme.
    Iets met een wens, gedachte en iemands vader.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4841
    woensdag 5 december 2018 om 11:51
    AMEN.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:45
    En terecht.

    😉😂
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 11:49]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:54
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 11:04]
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 11:00
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 11:06]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:05
    @ Bekende_onbekende&soplul.

    Stop aub met schelden. De discussie is verder prima. Laatste waarschuwing.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 11:06]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:34
    Volgens mij heb jij moeite met begrijpend lezen
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:14
    summerville kreeg het met een ploeggenoot aan de stok waarop summerville zijn broer gebeld heeft die vervolgens deze ploeggenoet een corrigerend tikje verkocht heeft zo beter voor je?
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 11:20
    Nee.
    Want dat leest iedere harry in de kranten of social media.

    Alleen de betrokkenen zelf weten wat er gebeurd is.

    Jij weet helemaal niet of hij zijn broer gebeld heeft.
    Heb je maar van horen zeggen.
    Je weet niet of hij een tik, een duw of hem helemaal in een hoek gemept is.
    Je weet niet of de speler zijn broer (was het wel zijn broer???? Ook dit weet JIJ helemaal niet zeker) heeft proberen tegen te houden.

    Kortom....eigenlijk weet je helemaal niks....
    En dat is dus ook de hele strekking van mijn vraag.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:57
    Begrijpend lezen is aan jou blijkbaar niet besteed, er zijn meerdere artikelen waarin staat dat hij zijn broer heeft gebeld om het geschil voor hem te beslechten....iets wat door Feyenoord is bevestigd......wat begrijp jij daar niet van?
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    donderdag 6 december 2018 om 08:55
    Wow....heb je al de reacties in dit topic gelezen en dan kan je nog met deze reactie aanzetten.

    my god man...je krijgt er ook nog een like voor.
    Die zul je jezelf wel hebben gegeven....
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 10:28
    Al mijn reacties?
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    donderdag 6 december 2018 om 10:34
    "al de reacties in dit topic"
    Vind ik leuk
    plein19 +2446
    woensdag 5 december 2018 om 12:13
    Ik heb nergens gelezen wat de verwondingen waren. en of ze beide geslagen hebben
    Vind ik leuk
    RenW +511
    woensdag 5 december 2018 om 10:46
    Weet hij niet. Dus gewoon weg sturen.
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 10:49
    lekker dan...dus als jouw baas niet precies weet wat en of je zoveel verkeerd gedaan heeft moet hij je maar wegsturen? :)\
    Goed man.
    Vind ik leuk
    RenW +511
    woensdag 5 december 2018 om 10:54
    Ik gaf je gelijk, lees het anders.
    Vind ik leuk
    2cents +57835
    woensdag 5 december 2018 om 11:23
    Weet zijn baas het niet precies dan?

    Als dat zo was geweest is zelfs deze straf al belachelijk.

    Feyenoord weet genoeg en daarom ook de boete, schorsing en verhuur. Helemaal dat laatste lijkt aan te geven dat Knoester voorlopig niet meer met hem wil werken en/of dat hij als te grote stoorzender wordt gezien bij de o19.

    Dingen zeggen als “Knoester heeft iig geen zichtbaar letsel of ziekenhuis bezoeken gehad.
    Ook leeft hij dus nog.” gaan echt helemaal nergens over.

    Denk dat je redenen om iemand weg te sturen verwart met redenen om hem strafrechtelijk te vervolgen.

    Gezien de reactie van Knoester was het een vrij ingrijpende gebeurtenis. Dat hij overwoog zijn contract in te leveren en aangifte te doen spreekt hier echt boekdelen.

    Dat Feyenoord het kapitaal niet wil vernietigen mag, net als juist daarop kritiek hebben. Jeugdspelers moeten zich namelijk veilig voelen op de club. En al helemaal binnen de eigen ploeg.
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 11:32
    "Helemaal dat laatste lijkt aan te geven dat Knoester voorlopig niet meer met hem wil werken en/of dat hij als te grote stoorzender wordt gezien bij de o19."

    Aanname

    "Denk dat je redenen om iemand weg te sturen verwart met redenen om hem strafrechtelijk te vervolgen."

    Nee

    "Gezien de reactie van Knoester was het een vrij ingrijpende gebeurtenis. Dat hij overwoog zijn contract in te leveren en aangifte te doen spreekt hier echt boekdelen."

    Wordt nergens ontkend.
    En dat is ook allemaal subjectief voor ieder individu.
    Tevens is dat inleveren van contract ook iets "uit de krant"
    Kan kloppen net zo goed als dat het overtrokken is.
    Vind ik leuk
    2cents +57835
    woensdag 5 december 2018 om 11:39
    Ja ja. Allemaal overtrokken blijkbaar. Zegt iets over normen en waarden denk ik. Ook bij jou.
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 11:42
    Chapeau meneer "ik weet toch alles beter en sta boven jullie allemaal hier op VP".

    Precies het antwoord dat ik verwacht had.
    Kun jij weer lekker rustig verder met je dag :)
    Vind ik leuk
    2cents +57835
    woensdag 5 december 2018 om 11:49
    Vertel mij eens, soplul, is de straf terecht? En waar denk jij dat Feyenoord dat op heeft gebaseerd?
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 11:51
    Ja de straf is terecht en aan de zware kant.
    En aangezien je vast alles al gelezen hebt aan reacties op dit topic heb je dat al gelezen in mijn reacties op AllAdIn.
    Vind ik leuk
    2cents +57835
    woensdag 5 december 2018 om 11:55
    Kijk, als jij die straf terecht vindt (en tegelijkertijd zwaar?!? Is het nu terecht of zwaar?) dan moet je dat ergens op baseren. Welke extra info heb jij dat jij dat wel kunt stellen en anderen dat volgens jou niet kunnen omdat het hen aan info ontbreekt?

    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 11:59
    Probeer toch niet altijd slimmer over te komen kerel...waarom kun je nooit normaal doen??

    Het is terecht EN zwaar....dat kan hoor...echt.

    Het is namelijk terecht of NIET terecht.
    En het is een zware straf of een lichte straf.

    Maar dat hij gestraft wordt is terecht en de strafmaatregel is zwaar.

    Ik heb helemaal geen extra info net zo goed als de anderen dat niet hebben.
    Daar ga ik ook tegenin dat iedereen elkaar maar napraat.
    Dat recht heb ik namelijk....net zoals jij het recht hebt overal je eigen waarheden neer te zetten.
    Vind ik leuk
    2cents +57835
    woensdag 5 december 2018 om 12:09
    Twee van elkaar onafhankelijke media kwamen met dit verhaal.

    “Summerville reageert op een tik op zijn benen van Knoester, op een manier dat getuigen ervan schrikken. Summerville wordt door zijn trainers tot de orde geroepen en moet tegenover de groep zijn excuses aanbieden, wat hij doet.

    Dat kan gebeuren en wordt door iedereen als opgelost beschouwd.

    Waar het over de schreef gaat is dat Summerville volgens getuigen via zijn telefoon contact geeft met zijn broer, die de kleedkamer inkomt en met Knoester op de vuist gaat.

    In de “veilige” kleedkamer, bij de eigen club. Dat maakte grote indruk.”

    Dat Feyenoord hem een boete geeft, schorst tot de winter en vervolgens verhuurt geeft aan dat hij voorlopig niet welkom meer is bij het team. Dat is drastisch en vast niet voor niets.

    Als het een kwestie was van dat Knoester zich niet moet aanstellen (niet gewond, leeft nog) dan had Feyenoord dat ook gewoon gezegd.
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 12:12
    Volgens mij waren we het er al over eens dat alles uit de media komt.
    Zonde van je tijd.
    Vind ik leuk
    2cents +57835
    woensdag 5 december 2018 om 12:20
    Als he het zo bekijkt is iedere discussie zonde van je tijd.

    Het idee is toch gewoon dat op basis van wat de media melden wij hier weer discussie voeten?
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 12:23
    Sorry maar een discussie met jou is hier ten alle tijden zonde van iedereens tijd.

    Die gaan namelijk al jarenlang op precies dezelfde manier.
    2cents blijft doordrammen.
    Dat jij het met mij niet eens bent is prima.
    Dat iemand het niet met jou eens is daar kun je kennelijk minder goed tegen.

    Op gegeven moment is alles wel gezegd hoor.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 12:23]
    Vind ik leuk
    2cents +57835
    woensdag 5 december 2018 om 12:27
    Je hebt gelijk, jij gaat érg goed om met mensen die de discussie met jou aangaan...
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 12:29
    Precies.
    Ik zie wel in wanneer er geen discussie meer is.
    Sommigen hebben daar meer moeite mee en blijven drammen en/of beschuldigen andere van niet/slecht discussieren.

    Fijne dag nog.
    Vind ik leuk
    2cents +57835
    woensdag 5 december 2018 om 12:30
    Insgelijks.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:47
    Als je alleen alles uit media verneem t en het ook niet waar is wat ze zeggen,meestal vertelt de media inderdaad onzin verhalen en voral hier,waarom reageer je dan hier overal op?
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 12:57
    Mss omdat jij en hordes anderen dit wel als absolute waarheid aannemen en erop reageren???

    Weet niet, maar zou dat misschien een reden kunnen zijn?
    Echt hoor...... :)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 12:57]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:58
    Nogmaals begrijpend lezen is moeilijk voor je, lees me een stuk een paar keer en rustig dan zie je wat ik van de media vind
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 13:00
    Heb ik het over media gehad of over reacties van jou en anderen??

    Hmmmmmm

    Misschien niet te hoog van de toren blazen over je begrijpend lezen skills.
    Ze lijkten toch errruughh misplaats.....
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:50
    Jij hebt het wel degelijk over de media en nu je begrijpt dat het probleem bij jou ligt ga je opeens zeuren over anderen hier. Klasse man 😂😂
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 13:51
    Mijn kern gaat helemaal niet over de media.
    Kun je wel als een grote jongen gaan lachen maar inhoudelijk heb je werkelijk nog 0,0 toegevoegd.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:57
    Jij voegt iets toe 😂😂😂
    En blijkbaar begrijp je jezelf ook niet 😂😂
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 13:57]
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 14:00
    meer smileys gebruiken kind....meer smileys gebruiken.
    Dan nemen de grote mensen je vast wel serieus :)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:01
    Dus jij bent nog een klein kind,anders zou je me dus serieus nemen met meer smiley's 😂😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 14:11
    Kerel ga gewoon wat sjnoef halen.
    Die laatste cellen kun je ook nog wel opmaken.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:15
    Jij bent ten minste zo volwassen dat je van de operator een laatste waarschuwing krijgt voor schelden. Zegt meer over jou dan over mij,maar ook al je reacties op anderen.
    Ik vind je wel vermakelijk :)
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 14:45
    Dat schelden was het herhalen van het woord kneus dat tegen mij gezegd werd.

    Het vermakelijke is dat ik dingen tegen jou gezegd heb die in essentie veel erger zijn maar jij niet helder genoeg voor bent om dat in te zien.

    Trouwens....een heel stukje zonder je smileys?
    Goedzo....je bent al bijna een grote jongen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:47
    Dingen zijn pas erg als je het je aantrekt maar je snapt wel dat ik een kind van 16 rustig laat raaskallen,daar trek ik me niks van aan.
    Dus je kunt zeggen wat je wilt ik lach erom,zo hoog heb ik jou zitten :)
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 14:49
    Nee jij trekt je idd niet veel aan.
    Had je dat wel vroeger gedaan dan was je niveau wel een heel stukje hoger geweest.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:52
    Heb je het nu over jezelf? Kleren kun je aantrekken iq heb je of niet in jou geval kan ik wel zeggen blij zijn de onwetende :)
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 14:57
    "in jou geval kan ik wel zeggen blij zijn de onwetende :)"

    nee....gewoon nee....

    "zalig zijn de onwetenden"

    Geeft niet. Waarschijnlijk heb je de verkeerde trui aan...

    man man man man
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:12
    Heerlijk hoe je bij jou altijd een reactie krijgt 😂😂😂
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    donderdag 6 december 2018 om 08:52
    zegt degene die de dag erna om 7:12 nog maar even reageert :)

    Goed opletten in de klas vandaag he kleuter.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:20
    Kijk ik heb een leven,andere dingen hebben voorrang zoals mijn kinderen. En ja vanmorgen heb ik even tijd als ik lekker in het bos heb gewandeld met de hond.
    Jij hebt zo te zien ook een leven,als een idioot op alle berichtjes op vp reageren. Hiervoor bravo :)
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    donderdag 6 december 2018 om 11:26
    Je hebt echt geen idee he??

    Serieus kerel....mag hopen dat het niveau van je kinderen hoger is.
    Waarschijnlijk dat van de hond ook wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:52
    Als je bedoelt om net zo onnozel te reageren als jou inderdaad maar dat is hier niemand gegeven Dat is een gave die heb jij alleen :)
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    donderdag 6 december 2018 om 12:56
    Het lichtje brand nog steeds niet :)

    Mooi te zien waar ons belastinggeld naar toe gaat....
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:21
    Jij mag dus wel een conclusie trekken, maar een ander niet terwijl je beide de zelfde informatie hebt? Dat haal ik uit jouw comments hier.
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 13:37
    Sorry, kan ik niets aan doen dat jij het dan niet begrijpt.

    Ik heb ook pas 5x in deze hele thread aangegeven dat niemand alle ins en outs kent behalve de betrokkenen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:42
    Ik begrijp heel goed hoe zielig je bent, dit bericht toont dat ook weer aan.

    Maar wat geeft jouw dan het recht om het terecht te vinden maar zwaar maar een ander mag niet zeggen te ligt en ze hadden hem moeten wegsturen. Wat is het verschil tussen jouw en die ander dan?

    Nogmaal wat maakt jouw volgend jezelf zo speciaal dat jij wel die conclusie mag maken en een ander dat niet mag?

    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 13:48
    "Ik begrijp heel goed hoe zielig je bent, dit bericht toont dat ook weer aan. "

    Deze zin alleen al geeft mij al aan dat je het totaal niet waard bent om op te antwoorden.
    Licht in jouw bovenkamer zal toch nooit helemaal aangaan.

    Fijne dag nog stoere jongen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:06
    Zo'n afsluiting na zo'n begin, wie denkt hier nu stoer te zijn ?

    Maar wat is het antwoord op mijn vraag dan want die heb je niet gegeven.

    Wat maakt jouw zo speciaal dat je een ander zegt geen conclusie te kunnen en mogen trekken maar vervolgens zelf wel je conclusie kunt trekken met de zelfde informatie.

    Dat jij je vervolgens als een mietje gaat gedragen door die confrontatie te vermijden en zo net als bij 2cents denkt te kunnen bepalen wanneer een discussie voorbij is, is zielig.

    Mijn bovenkamer is goed verlicht hoor met een skylight en led spots.
    Dartbordje hangt er boven mijn beer fridge.

    Bedoel je de figuurlijke dan is ook daar weinig mis mee hoor, alles waarmee men bepaald of dat allemaal goed zit is meer dan in orde, iets wat mij moeilijkt bij iemand die soplul als naam neemt, wel goed gekozen in jouw geval.

    Sop in de kop en een lul eronder.

    Maar ik wens jouw niks minder dan een fijne dag daar boven op die berg waar jij meent te zitten van waar jij wel een conclusie mag trekken en een ander niet.

    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 14:12
    "Dartbordje hangt er boven mijn beer fridge."

    Enough said.

    Mss op een dag dat je wat minder lui bent gewoon alles even lezen hier dan vind je je antwoord wel.
    Zoniet dan heb je fellere leds nodig in je bovenkamer grote jongen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:27
    Weer ga je op die toer, wat is er mis met een dartbord en een beer firdge volgens jouw dan?


    Laat maar volgens jouw is dat natuurlijk beneden je stand. Ik snap het meneertje soplul, nog steeds geen antwoord op mijn vraag trouwens.

    Iemand die dat nodig heeft ben jij want antwoorden geven op vragen kun je niet.

    Maar Meneertje droplul o sorry bedoel soplul, ik ga mijn tijd niet meer verdoen aan een persoon die zich beter dan andere voelt. Hoop dat je torentje en zeepbel nog lang zullen bestaan wat wil niet dat meneer soplul de waarheid te zien moet krijgen want god wat zal dat zwaar zijn voor jouw.
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 14:43
    Mooi sterk stuk weer....
    Ga nou gewoon eens lezen (of doe een poging).
    Hoef je niet steeds als klein klein kleutertje hier woorden te verdraaien en te vragen naar dingen die er al uren staan.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:47
    hahahahah man wat zielig stukje schrijf jij weer, ik verdraai geen woorden dat doe jij, nogmaal veel plezier in je bubbel.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4169
    woensdag 5 december 2018 om 11:59
    Maar vertel jij dan ff waarom jij de straf terecht vind en aan de zware kant.

    Want schijnbaar weet jij precies wat er gebeurd en gezegd is en door wie.
    Want anders is het ook maar een aanname van jou dat de straf terecht en te zwaar is..

    Dus wat is er exact gebeurd soplul?
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 12:05

    Kennelijk is het niet duidelijk dat niemand op VP, en ik dus ook niet, precies weet wat er gebeurd is...

    Er is iets gebeurd aangezien de speler ook zelf excuses publiekelijk maakt.
    Dus dan is een straf terecht.

    En zwaar is mijn persoonlijke mening (mag dit tegenwoordig nog hier?)
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4169
    woensdag 5 december 2018 om 12:07
    Tuurlijk mag dat.

    Het ging er mij alleen maar om dat je 2cents beschuldigd dat hij aan aannames doet terwijl je dat zelf dus ook doet.

    Jij neemt dus aan dat de straf terecht is omdat de speler excuses heeft gemaakt.
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 12:10
    Nee hoor...ik zeg nergens dat ik geen aannames doe.

    Heb jij vaak mensen openlijk excuses zien maken waarbij ze zeggen dat ze fout zijn en de straf aanvaarden, maar ze eigenlijk niks gedaan hebben??
    Ik niet hoor...iig niet in dit land.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8739
    woensdag 5 december 2018 om 10:25
    En dan tekent hij zo bij een andere club? Nu is hij tenminste nog gestraft en accepteert hij deze ook netjes. Wat hij heeft gedaan is fout maar daar heeft hij inmiddels ook zijn excuses voor gemaakt. Als Knoester en zijn andere teamgenoten dit een acceptabele straf vinden dan is het genoeg. Iedereen verdient een 2e kans. Het is nou ook weer niet alsof hij een moord heeft gepleegd.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:41
    Naja, accepteert hij deze netjes. Dat is natuurlijk onzin. Dan moet je uberhaupt maar niet zo triest zijn. Het gaat meer een beetje om de willekeur. Was dit andersom geweest, en knoester is niet een heel groot talent, was die gelijk de laan uitgestuurd. Overigens snap ik de spagaat wel waar je je als club in bevind, als hij een heel groot talent is kan hij miljoenen vertegenwoordigen. Maar ik zou persoonlijk als knoester zijnde nooit meer met die gast in een elftal willen voetballen.
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1109
    woensdag 5 december 2018 om 10:43
    Ben je niet zo vergevingsgezind nee?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:46
    Voor een dergelijk incident? Nee absoluut niet. Als hij nou gelijk die knoester een tik had gegeven, kun je nog argumenten aanhalen als “ in het heetst van de strijd” of “ zonder na te denken”. Nu broed hij er dus gewoon de rest van de training op, is waarschijnlijk zelf 3 kopjes kleiner dan knoester, haalt zijn big brother op en die lost het wel ff op. Dus buitenom dat je dan een verschrikkelijke lafaard bent, doe je het ook heel erg bewust en heb je heel wat momenten gehad om je te bedenken dat je het niet moet doen. Daar gaat een niet-gemeende excuses dan niet zo veel aan veranderen voor mij.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8739
    woensdag 5 december 2018 om 13:24
    Best knap dat jij weet dat iedereen met minder talent weggestuurd zou zijn. Heb je voorbeelden of verzin je maar wat om te reageren?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:27
    Dat je niet op de rest in gaat zegt al genoeg, verzin jij maar wat om op te reageren? De voorbeelden zijn er te over hoor, denk aan promes, elia, of nog beter: wormgoor. Allemaal jongens die niet te boek stonden als grote talenten en mochten vertrekken na incidenten. Verder is je gezond verstand gebruiken lastig voor je zie ik.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8739
    woensdag 5 december 2018 om 13:55
    Promes en Wormgoor hebben nooit bij Feyenoord gespeeld en Elia is niet weggestuurd door Feyenoord. Maar aangezien je IQ blijkbaar nog lager is dan je leeftijd stop ik hierbij de discussie met je voordat je jezelf nog verder voor lul zet.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:08
    Jij vraagt expliciet om voorbeelden, dan moet je maar roepen: heb je expliciet voorbeelden waarbij feyenoord dit toegepast heeft? Wie zet zich hier nu voor lul dan? 1908 staat dan zeker voor het jaar waarin jii geboren bent? Ouwe snoeperd.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8739
    woensdag 5 december 2018 om 14:19
    We hebben het hier over hoe Feyenoord omgaat met 1 van haar talenten en dat als het Knoester betrof hij volgens jou wel zou zijn weggestuurd. Dan moet je dus met relevante voorbeelden komen en niet wat andere clubs toevallig hebben gedaan.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9210
    woensdag 5 december 2018 om 10:28
    Wat een onzin. Op zo'n leeftijd maak je nu eenmaal fouten. Hartstikke dom natuurlijk en volledig terecht dat hij op de blaren moet zitten. Buiten de straf(fen) van Feyenoord staat hij natuurlijk op een achterstand bij zijn teamgenoten en alles en iedereen bij Feyenoord. Dat op zichzelf is al een zeer behoorlijke straf. Laat hem maar bewijzen dat hij zich terug kan "knokken" (figuurlijk).
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:41
    Natuurlijk maakt hij fouten, maar kom op Blijdorp010, dit is toch geen straf voor zo'n jongen? Geschorst tot de winter... dat is nog 3 wedstrijden ofzo.. en daarna verhuurt worden aan Dordrecht, waar hij meer kans op speeltijd heeft dan bij Feyenoord (op redelijk niveau) waardoor hij eigenlijk alleen maar tevredener kan zijn. Sorry hoor, maar vind het schandalig t.o.v. Knoester. Als je hem dan niet wegstuurt, zorg dan dat hij zich in ieder geval gestraft voelt, maar dit is eigenlijk allemaal in het belang van Feyenoord zelf, want nu kan die jongen zich nog sneller ontwikkelen ook en komt na de zomer weer terug naar Feyenoord. Eigenlijk lachwekkend..
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9210
    woensdag 5 december 2018 om 10:58
    Dus als je hem wegstuurt zijn alle problemen opgelost? Ook Feyenoord heeft een plicht om zo'n jongen niet alleen op voetbalgebied te ontwikkelen. Verder weet ik niet wat er bijvoorbeeld met Knoester is besproken en afgesproken, maar als hij hier bijvoorbeeld ook oke mee is dan is het toch prima?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:04
    Nee zeker niet, maar vind het apart dat zo'n jongen er eigenlijk nu beter afkomt dan menig van zijn leeftijdsgenoten in de jeugdopleiding van Feyenoord. Hij heeft nu de kans om in de KKD te spelen, iets wat geen enkele andere Feyenoord jeugdspeler heeft. Vind dat toch vrij merkwaardig...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 11:04]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:00
    Wat heeft ajax gedaan met die knul die die politieagente mishandeld had?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:21
    Typisch dat je die jongen erbij haalt, alsof ik heb gezegd dat Ajax daar juist gehandeld heeft? Maar als je het toch over hem hebt, Ajax schorste hem voor het hele seizoen ipv deze 3 wedstrijden voor summerville
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:27
    Ik vroeg gewoon wat er gebeurd is,want dat wist ik niet. Wist alleen wat hij gedaan had. Ik weet al langer hoe de wereld werkt dat de een meer kan permitteren dan de ander. Het was maar een vraag van een onwetend iemand
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 04:40
    Ze hebben hem geschorst voor het hele seizoen, de maximale boete opgelegd en hij heeft een zelfbeheersingscursus moeten doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 07:12
    Oké merci voor de info :)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:28
    Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen bij Feyenoord. En als je hem wegstuurd, en hij gaat naar PSV en het word een topper wat dan ? Dan gaat PSV er mooi weer mee spelen en met de centen aan de haal. Ik vind dit een prima oplossing. even een half jaartje afkoelen en na de zomer is iedereen dit incident weer vergeten.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:00
    Lijkt mij een duivels dilemma, om je grootste talent weg te sturen omdat hij zijn broer belt om een geschil te beslechten met de vuisten kan natuurlijk niet maar die jongen heeft net een nieuw contract getekend en vertegenwoordigd kapitaal en dat kan best 20/25 miljoen bedragen bij verkoop.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:22
    Lekker tot de Summer Ville wedstrijden in de Keukenkampioendivisie spelen dus.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 10:26]
    Vind ik leuk
    3Bier +10629
    woensdag 5 december 2018 om 10:23
    Dat kan beter
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:24
    Het is ook echt een vraag!😜😂
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 10:27]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:35
    Toegegeven, in eerste instantie las ik heel snel over Ville heen omdat het in mijn hoofd frans klonk en dus een nogal gebrekkig toepassing leek te zijn. na de tweede keer gelezen te hebben kwam ik er achter dat ie er wel degelijk bij hoorde, chapeau ;-).
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:43
    😜
    Vind ik leuk
    gerard.. +372
    woensdag 5 december 2018 om 10:44
    Dit is geweldig voor hem ha ha noem het straf om in plaats op maandagavond niets zeggende wedstrijdjes te spelen tegen zwakke jonge teams. En nu op vrijdsgavond wedstrijden tegen Jong Ajax jong psv Twente roda sparta enz enz . wat een straf zeg.
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1109
    woensdag 5 december 2018 om 10:22
    Als hij daar ook daadwerkelijk wedstrijden gaat spelen, is dit misschien ook nog wel positief voor zijn ontwikkeling. Heeft hij slim voor elkaar gebokst
    Vind ik leuk
    3Bier +10629
    woensdag 5 december 2018 om 10:24
    Deze is wel leuk!
    Vind ik leuk
    3Bier +10629
    woensdag 5 december 2018 om 10:22
    Gaat ie er nog op vooruit ook...
    Vind ik leuk
    LucaSB +2
    woensdag 5 december 2018 om 10:25
    Dit is alleen maar beter voor hem. Speelt hij tegen beter clubs dan waar hij nu tegen speelt. Hoeft zich alleen maar in de kijker te spelen van een topclub.
    Dit heeft Feyenoord niet slim gedaan
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 10:27
    Je weet dat hij een contract heeft?

    Oh wacht waarschijnlijk niet anders had je wel slimmer gereageerd.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8739
    woensdag 5 december 2018 om 10:27
    Voorlopig heeft hij nog een langlopend contract dus als hij al weg zou willen dan kan Feyenoord gewoon een transfersom vragen. En scouts beperken zich echt niet alleen tot de Keuken Kampioen divisie.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10973
    woensdag 5 december 2018 om 10:27
    Of juist wel!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    woensdag 5 december 2018 om 10:27
    Nee! Gewoon wegsturen zo'n gast..

    Zou Feyenoord hetzelfde hebben gedaan met een jeugdspeler waarvan ze denken dat die minder talent heeft en in de toekomst dus minder opbrengt?
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 10:36
    Nee natuurlijk niet.
    Een voetbalclub is tegenwoordig een bedrijf.
    Zou jij als ajacied maar al te goed moeten weten.

    Dit is gewoon een logische straf voor een 17 jarige waarin men nog veel toekomst ziet.
    Was die toekomst er toch al niet geweest gebruik je natuurlijk die situatie om ervan af te komen.

    Al dat roomser dan de paus gezwets hier op VP is mss nog wel ergerlijker dan al die legers trollen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    woensdag 5 december 2018 om 10:43
    En dus zijn normen en waarden totaal niet belangrijk meer?

    Als een speler hopelijk geld kan opleveren, dan kan diezelfde speler dit soort dingen dus gewoon doen zonder er echt voor gestraft te worden?

    Wanneer een (jeugd)speler van Ajax zoiets gedaan zou hebben, dan had ik precies hetzelfde gereageerd.

    Dus hou op met je roomser dan de Paus onzin..
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 10:48
    "En dus zijn normen en waarden totaal niet belangrijk meer?"

    Waar....WAAR the fuck haal jij die conclusie nou weer vandaan kerel.....serieus.....waar!!??????

    "dan kan diezelfde speler dit soort dingen dus gewoon doen zonder er echt voor gestraft te worden"

    Uiterst onnozele dooddoener.
    Boehoe hij gaat het volgende keer gewoon weer doen.....ja want jij bent alwetend.

    Nee dan had jij niet hetzelfde gereageerd.
    Dat is makkelijk lullen nu, maar dat zullen we toch niet kunnen checken.

    En ja het is zeker roomser dan de paus.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    woensdag 5 december 2018 om 10:55
    Het is prima joh, onze meningen verschillen, niks mis mee toch?
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 10:57
    Zeker niet.
    Maar dan mogen we dat nog wel aan elkaar laten weten.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    woensdag 5 december 2018 om 11:00
    Natuurlijk mag dat, heb ik ook totaal geen problemen mee hoor.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9985
    woensdag 5 december 2018 om 10:42
    Ajax liet Ibrahimovic en Mido toch ook niet voor appel en ei gaan.

    Psv probeerde het met Reis toch ook meerdere keren?

    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    woensdag 5 december 2018 om 10:45
    Klopt, maar zeg ik dan dat dat goed was?
    Vind ik leuk
    Spiegel +9985
    woensdag 5 december 2018 om 11:01
    Nee maar geef er alleen maar mee aan dat geld praat in het voetbal, en dan zijn normen en waarden in een keer minder belangrijk. Je ziet het met alles.

    Versiert Robben een penalty tegen Mexico is het een volksheld, doet Lozano/Neres het in de eredivisie, zijn het maatennaaiers voor supporters van de concurrent.
    Meerendeel kijkt niet verder dan hun eigen voor of nadeel ergens uit. Dat is een maatschappelijk (wereldwijd) probleem. Helaas.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    woensdag 5 december 2018 om 11:03
    Ben ik totaal met jou eens hoor, helaas..
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5427
    woensdag 5 december 2018 om 11:48
    Heeft Reis ooit iemand geslagen en het team/teamgenoot in diskrediet gebracht?

    Het probleem van hem lag bij zichzelf. Net als nu bijv Dembele.

    Dit is iets kompleet anders
    Vind ik leuk
    Spiegel +9985
    woensdag 5 december 2018 om 12:12
    Tuurlijk heeft reis zijn team en zijn begeleiders in diskrediet gebracht, sterker nog hij heeft heel de voetbalwereld in diskrediet gebracht door verboden middelen te gebruiken.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:16
    maar goed dat ze zulk spelers niet wegsturen voor zo iets... want anders hadden wij als Nederlander nooit kunnen genieten van Van persie bijvoorbeeld
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    woensdag 5 december 2018 om 11:41
    Wie zegt dat?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:44
    ik, en als je de geschiedenis weet van persie in de jeugd bij ons, dan had nu in de gevangenis moeten zitten volgens velen hier
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    woensdag 5 december 2018 om 11:48
    Want jij hebt de wijsheid in pacht en van Persie had nu vast gezeten?
    Hahahaa, hou toch op joh!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:03
    geen wijsheid, maar getuige haha.. hij en ze maatje Said boutehar waren vroeger bij ons in de jeugd nou niet bepaald lieverdjes haha.. maar toen kwam dat niet zo groot in het nieuws.. maar google het maar.. en dan heb ik niet over dat gelul in die hotelkamer
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:06
    en voor de duidelijkheid, ik vind niet dat hij in de naar de gevangenis moest, net zoals ik de straf voor summerville veelste hoog vind.. kwajongens streken hoort erbij.. mat knoester zit niet in een rolstoel ofzo.. hij is waarschijnlijk alleen flink geschrokken.. word je groot en sterk van zeg ik altijd maar
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 12:07]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    woensdag 5 december 2018 om 12:14
    Maar wat is geen lieverdjes? Onderling kan er weleens iets gebeuren ja, maar je broer bellen om een teamgenoot pakkie te geven vind ik wel iets te ver gaan.

    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1285
    woensdag 5 december 2018 om 10:32
    Krijg hij als een van de weinige jeugdspelers van Feyenoord wel de kans om in de Keuken Kampioen Divisie te spelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:32
    Goede oplossing.

    Ik mis nog wel twee dingen: de aangifte van huisvredebreuk tegen die broer (door Feyenoord) en van mishandeling (door Knoester).

    Het kan niet zo zijn dat degene die uiteindelijk heeft lopen meppen er zonder gevolgen vanaf komt.
    Vind ik leuk
    Leozao +5461
    woensdag 5 december 2018 om 10:34
    Geen woorden, maar daden.... heeft even geduurd, maar was ook lastig (money rules)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:34
    Verdomme, nou ben ik te laat om als 1e te reageren......;-)

    Maar FC Dordrecht is goed voor hem en voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:43
    Tsja, de vraag is of dat niet een beetje van de gekke is..
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:45
    Goed voor Summerville om daar te voetballen kan ik eindelijk zien of het werkelijk een voetballer is met potentie in de keukenkampioendivisie bij Fc Den Bosch.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:47
    FC Dordrecht
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5750
    woensdag 5 december 2018 om 10:49
    Dat word promoveren of extra vechtsport training
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    woensdag 5 december 2018 om 11:05
    Te zware en lompe straf.

    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 11:14
    Wat zeg jij nou???

    Kijk uit joh.....straks valt het vp gutmensch-volk ook over jou heen :)

    Maar je bent het iig eens met Derksen en de rest aan die tafel.
    Nou ja...die zei niet te zwaar, maar wel de zwaarste straf.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 11:14]
    Vind ik leuk
    Wim59 +332
    woensdag 5 december 2018 om 11:18
    Noem je dat een straf?? Lekker gaan ballen in de kkd, dat komt fnoord wel goed uit denk ik zo......
    Vind ik leuk
    Werne +27
    woensdag 5 december 2018 om 11:28
    Ik zou weleens willen weten wat die Mats Knoester heeft gezegd tijdens die ruzie.
    Vind ik leuk
    Just Nuts +270
    woensdag 5 december 2018 om 11:36
    prima oplossing wegsturen help je niemand mee alsof hij dan volgende keer niet zijn broer erbij haalt maar zijn moeder.Zo'n jongen heeft goede begeleiding nodig
    Vind ik leuk
    bert +155
    woensdag 5 december 2018 om 12:06
    Hij gaat lachend een divisie hoger spelen,
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5427
    woensdag 5 december 2018 om 11:45
    Er is maar een straf. Ontslag.

    Dit is toch geen straf.
    Vind ik leuk
    bert +155
    woensdag 5 december 2018 om 12:05
    Ze geven aan dat hij een groot talent is kan best .en daarom zijn ze bang hem zwaar te straffen ,uit angst dat ze inkomen missen wat ze hard nodig hebben.waar deerd die jongen nou om een stap hoger in divisie te gaan spelen ,hij lacht om deze straf.en ik vind het een lafheid van Feijenoord dat ze met deze straf komen.
    Vind ik leuk
    onbemind +377
    woensdag 5 december 2018 om 12:16
    En die broer nooit meer op Varkenoord laten komen.
    Vind ik leuk
    Se +0
    woensdag 5 december 2018 om 12:47
    Het is eerder een beloning. nu speelt hij straks( mits opgesteld) in een sterke competitie.
    Vind ik leuk
    repeP +1291
    woensdag 5 december 2018 om 13:51
    Als dit maar niet een voorbode is voor meer spelers die liever in de Keukenkampioen Divisie spelen dan in Jong Feyenoord of Feyenoord O19. Dan mag je nog aardig wat opstootjes in de kleedkamer gaan verwachten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws