Heitinga doet Van der Vaart 'aanbod': 'Eerst nog even genieten van vrije leventje'

Heitinga doet Van der Vaart 'aanbod': 'Eerst nog even genieten van vrije leventje'

Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 11:50wo 05-12-2018 om 11:50

Johnny Heitinga heeft Rafael van der Vaart aangeboden mee te komen lopen bij Ajax Onder 19. Van der Vaart ziet dat wel zitten, maar weet nog niet wanneer dat ervan gaat komen.

"Johnny Heitinga heeft aangeboden dat ik bij hem kan meelopen bij Ajax Onder-19. Dat lijkt me leuk", onthult Van der Vaart in een interview met Voetbal International. "Al weet ik nog niet wanneer we dat gaan doen. Eerst wil ik nog even genieten van mijn vrije leventje."

De voormalig Oranje-international stelt dat hij 'ooit' wil ontdekken of hij geschikt is voor het trainersvak. "Daar heb ik nu nog geen vastomlijnde ideeën bij", legt hij uit. "Volgens mij ben ik nu nog te veel romanticus om trainer te worden. Als ik zie dat Isco op de bank zit bij Real Madrid en Casemiro wél altijd speelt, dan begrijp ik daar helemaal niets van", legt hij uit.

Poll

Zie jij een toekomstig trainer in Van der Vaart?

(1991 stemmen)

Plaats een reactie

peesjeevee +3223
woensdag 5 december 2018 om 11:52
Ik zie van der vaart niet zo snel op de trainingsvelden staan. Ik vind hem daar geen type voor. Hij moet lekker annalist blijven want dat kan hij al zo goed...
Vind ik leuk
#Keizerout +50576
woensdag 5 december 2018 om 11:53
Techniektrainer zou toch moeten kunnen
Vind ik leuk
Unknown007 +2256
woensdag 5 december 2018 om 11:59
Hij heeft wel een vlotte babbel. Verder vind ik het zeker niet slechter dan Pierre, De Ridder en alle andere die een microfoon vast mogen houden bij de NOS.

Zou het hem nog wel willen zien proberen als trainer. Goede uitstraling, ervaring in de top en een echte Ajacied (om daar in de jeugd te beginnen).

Lekker frikandellen happen vanaf de bank (zal hem zelf maar maken).
Vind ik leuk
Markus80 +3084
woensdag 5 december 2018 om 12:11
Nee totaal niet. Vooral Levchenko. Wat doet die daar, hij kan niets eens Nederlands. Pierre vind ik nog wel een goede indruk maken, maar de rest van de gasten die ze hebben, heeft totaal niets toe te voegen. Dan luister ik toch veel liever naar vd Vaart.
Vind ik leuk
Pimman +11592
woensdag 5 december 2018 om 12:26
Markus mee eens..Levchenko voegt totaal niets toe. Daarentegen Hooijdonk, vd Vaart en Jansma wel. Vd Vaart brengt gelukig ook weer een beetje leven in het programma. Met deze 3 mannen aan tafel is het prima zo.
Vind ik leuk
Markus80 +3084
woensdag 5 december 2018 om 12:37
Klopt, maar Jansma zit er niet altijd en dan wordt het pover met alleen Pierre en vd Vaart. Ik hoop dat die twee er altijd bij zijn, anders wordt het echt treurig.
Vind ik leuk
Pimman +11592
woensdag 5 december 2018 om 14:31
Jansma inderdaad af en toe..dát hoop ik ook!
Vind ik leuk
Jordtt +1642
woensdag 5 december 2018 om 11:54
Dan spelen er alleen linkspoten haha
Vind ik leuk
Gannef +57
woensdag 5 december 2018 om 11:58
Techniektrainer of gewoon jeugdtrainer bij Ajax. Rafael hoort bij Ajax, in welke vorm dan ook.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 11:59
Friuur grappen in 1 2 3..
Vind ik leuk
Romarioo +874
woensdag 5 december 2018 om 12:00
Geniet van je vrijheid en daarna mag je met Ajax tegen Feijenoord vechten om de 2e plek in de eredivisie
Vind ik leuk
Markus80 +3084
woensdag 5 december 2018 om 12:15
Is dit serieus. Kom op zeg Feyenoord komt in de verste verte niet in de buurt en heeft daarnaast nou niet bepaald een brede selectie. Ook belangrijk vooral in de tweede helft van de competitie. Als Jorgensen wegvalt hebben ze al een probleem.
Vind ik leuk
voorstopper +1154
woensdag 5 december 2018 om 12:01
Van der Vaart is geen trainer.

Van der Vaart moet gewoon lekker in Zuid-Europa gaan scouten en met een frikandelletje op de tribune nieuwe talenten ontdekken.

En zeg eerlijk: dat is toch een prima leven?
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 12:05]
Vind ik leuk
Bizzy +22882
woensdag 5 december 2018 om 12:07
Schijnt dat Mora hem ook een stageplaats heeft aangeboden.
Vind ik leuk
Markus80 +3084
woensdag 5 december 2018 om 12:07
Hij is geen trainer en dat zal hij ook nooit worden. Hij kan uiteraard wel van waarde zijn voor de jeugd van Ajax met zijn ervaring, dus ik zou hem eerder daar wensen.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 12:20
Zie hem sneller frietboer worden
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 12:22
welke merk frikandellen hebben ze op de toekomst
Vind ik leuk
Smithsonian +45265
woensdag 5 december 2018 om 13:19
Sowieso niet geschikt als analist.
Vind ik leuk
repeP +2285
woensdag 5 december 2018 om 13:48
Vrij leventje had je toch ook reeds in Denemarken Rafaël?
Vind ik leuk
Senna +6245
woensdag 5 december 2018 om 16:36
al is het maar om zijn ex een hak te zetten
en dat gun ik hem wel
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 09:45
Ik zou ook mijn eigen pad lekker uitstippelen. Rustig motivatie ontwikkelen. Ik snap wel dat hij vindt dat Isco moet spelen. Hoort er gewoon in natuurlijk. Ik zou Isco een vrije rol geven.
Vind ik leuk
EOD +22
donderdag 6 december 2018 om 10:35
Hoewel Raaf zegt dat ie nu nog teveel romanticus is, is ie ook zeer realistisch: hij wil namelijk eerst ontdekken of hij geschikt is voor het trainerschap. Dit itt tot al die mensen die er vanuit gaan dat ze geweldige trainers zijn zoals bijvoorbeeld Danny Blind.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws