Heitinga doet Van der Vaart 'aanbod': 'Eerst nog even genieten van vrije leventje'

    Heitinga doet Van der Vaart 'aanbod': 'Eerst nog even genieten van vrije leventje'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 11:50wo 05-12-2018 om 11:50

    Johnny Heitinga heeft Rafael van der Vaart aangeboden mee te komen lopen bij Ajax Onder 19. Van der Vaart ziet dat wel zitten, maar weet nog niet wanneer dat ervan gaat komen.

    "Johnny Heitinga heeft aangeboden dat ik bij hem kan meelopen bij Ajax Onder-19. Dat lijkt me leuk", onthult Van der Vaart in een interview met Voetbal International. "Al weet ik nog niet wanneer we dat gaan doen. Eerst wil ik nog even genieten van mijn vrije leventje."

    De voormalig Oranje-international stelt dat hij 'ooit' wil ontdekken of hij geschikt is voor het trainersvak. "Daar heb ik nu nog geen vastomlijnde ideeën bij", legt hij uit. "Volgens mij ben ik nu nog te veel romanticus om trainer te worden. Als ik zie dat Isco op de bank zit bij Real Madrid en Casemiro wél altijd speelt, dan begrijp ik daar helemaal niets van", legt hij uit.

    Poll

    Zie jij een toekomstig trainer in Van der Vaart?

    (1984 stemmen)

    Plaats een reactie

    Leozao +5505
    woensdag 5 december 2018 om 11:51
    Meelopen Raffie, geen golfkarretje pakken!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32950
    woensdag 5 december 2018 om 11:53
    Gewoon die kids lekker uitleggen hoe je een bal moet raken
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:57
    Eerst mag iemand vd Vaart wel even uitleggen dat Isco en Casemiro totaal verschillende spelers zijn en dat je met 11 Isco's geen wedstrijd wint.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3408
    woensdag 5 december 2018 om 12:08
    Maar hij heeft natuurlijk wel gelijk dat als je bij Real zit je altijd aanvallend moet voetballen en in principe zo'n schopper/loper niet moet/hoeft op te stellen als je die centraal in je verdediging ook hebt.

    Je bent 95% van de wedstrijden beter, dus waarom een casemiro?
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    woensdag 5 december 2018 om 12:10
    Bij ons aller Ajax liep er in de hoogtijdagen ook altijd een "sloper" rond, denk bijv. aan Neeskens Davids..
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3408
    woensdag 5 december 2018 om 12:11
    Wat wil je hier nu mee zeggen dan?

    Door je achterlijke eerste 4 woorden ben je gelijk niet serieus te nemen!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 12:11]
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    woensdag 5 december 2018 om 12:13
    Ons aller Ajax - van mij en mijn vele Ajax-vrienden!
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3408
    woensdag 5 december 2018 om 12:19
    Ahh weer zo'n zielig mannetje die het zo vaak moet zeggen omdat hij in het echte leven geen vriendjes en vriendinnetjes heeft!
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    woensdag 5 december 2018 om 12:24
    Vrienden heb ik niet nee... kost alleen maar geld. Mas tenho bastante namoradas rsrsr
    Vind ik leuk
    imho +1275
    woensdag 5 december 2018 om 12:56
    Alsof veel vriendinnetjes niet nog meer geld kosten....
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    woensdag 5 december 2018 om 13:07
    Waar moet ik anders al mijn geld aan spenderen? Als je een houten jas aan hebt kun je er weinig meer mee...
    Vind ik leuk
    imho +1275
    woensdag 5 december 2018 om 13:09
    Ik geef je groot gelijk :D
    Vind ik leuk
    Chefke13 +256
    woensdag 5 december 2018 om 12:44
    Wat denk je daar mee te bereiken. Je kunt ook zeggen Ajax in zijn hoogtijdagen en je krijgt een normaal gesprek waar iedereen zich in kan vinden. Nu roep je alleen irritatie op en krijg je weer een gesprek hier die nergens over gaat behalve die paar woorden die jij niet voor jezelf kunt laten.
    Vind ik leuk
    John Garp +2286
    woensdag 5 december 2018 om 14:02
    Davids was wel net even wat meer dan alleen een sloper hoor.
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    woensdag 5 december 2018 om 14:10
    Iemand die correctieve maatregelen kon uitvoeren als de wedstrijd erom vroeg. Ik heb niet gezegd dat hij niet kon voetballen. Johan Neeskens ging ook niet voor niets naar Barca!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:14
    Bij ons ?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 03:54
    Maat die konden wel voetballen
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:12
    Natuurlijk heb je een verdedigend ingestelde middenvelder nodig.

    Waarom speelt Barca anders met Busquets, Chelsea met Kanté en Bayern met Martinez?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32950
    woensdag 5 december 2018 om 12:20
    Ja, maar voor iemand die zelf op dat niveau heeft gespeeld en iemand die analist is heeft hij ook wel heel weinig kijk op het spelletje.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:07
    Weet ik niet hij geeft juist aan dat zijn fout die romanticus/liefhebber zijn is, ik en jij denk ik ook zien toch 100x liever Isco in het veld dan Casemiro.

    Ga je tacktisch kijken dan is die keuze logisch, liefhebber/romanticus niet ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32950
    woensdag 5 december 2018 om 15:14
    Klopt, maar een trainer moet wel tactisch kunnen kijken/denken.
    Rafael heeft te vaak geen idee hoe en waarom dingen gebeuren volgens mij
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:18
    Dat moet zeker en moest hij ook in het veld wel dus denk dat het niet een probleem is maar dat hij nog te veel kijkt als supporter en liefhebben en nog niet altijd als analist of trainer.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32950
    woensdag 5 december 2018 om 15:21
    Toch zijn er vrij veel oud spelers die als trainer hele gekke dingen doen.
    Dus ik denk niet dat je automatisch wel weet hoe het moet als je meer als trainer gaat kijken.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:36
    Eerste helemaal mee eens. Dat 2e heb je of niet, maar als je als persoon aan geeft dat je nog teveel die romanticus bent heb ik nog wel een beetje hoop voor hem ;)

    Je hebt namelijk ook veel personen die zich analist noemen maar niet verder dan als een romanticus kijken.

    Ik vind trouwens ook dat die regel om maar oudspelers voorrang te geven op die curses weg moet laat ze de gehele traject doorlopen zoals Pietje en Klaasje dat ook moeten, begin bij de F en werk je op naar Senioren.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32950
    woensdag 5 december 2018 om 15:41
    Daar heb je wel gelijk in. Bewustwording is de eerste stap naar verbetering :p

    Ja. Daar ben ik het helemaal mee eens. Geen voorrang op de cursus en wat mij betreft ook geen voorrang op naam (De Boer, Cocu, Gio, Van Bommel). Je werkt je maar omhoog met kwaliteiten ipv aantal gespeelde interlands.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:59
    Daarom ;)

    Ja vind het ook gek dat mensen zeggen dat een De Boer,Cocu, Van Bommel en een Van Basten maar gewoon zonder ervaring voor de groep konden komen maar waar een Lijnders (ondanks slecht) zich maar eerst moet bewijzen terwijl ze toch echt het zelfde werk doen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32950
    woensdag 5 december 2018 om 16:16
    Vooral ook omdat kwaliteiten voor een spits of keeper hele andere zijn dan die van een goede trainer.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:20
    Ook maar wat denk je van die internationals door gebrek aan beter, die krijgen voorrang op een mogelijke nieuwe Van Gaal die geen interland gespeeld heeft hahah.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32950
    woensdag 5 december 2018 om 16:24
    Helemaal mee eens hoor.
    Als je ook kijkt naar de Nederlandse toptrainers hebben die nauwelijks interlands gespeeld. Zegt genoeg lijkt me
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:26
    :D Ja lijkt mij ook. Ben je trouwens wel blij voor Keizer met zijn nieuwe club?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32950
    woensdag 5 december 2018 om 16:28
    Tuurlijk. Ik heb geen hekel aan hem hoor. Ik hoop dat hij het goed doet
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:29
    Dacht ik al maar wilde toch even zeker weten ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32950
    woensdag 5 december 2018 om 16:30
    Haha nee het is geen oude burenruzie ofzo :p
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:35
    Geen Meneer Visser nodig dus.
    Vind ik leuk
    Chefke13 +256
    woensdag 5 december 2018 om 12:41
    Hij geeft toch aan te veel romanticus te zijn. Daarom begrijpt hij dat niet.
    Vind ik leuk
    Dani82 +2208
    woensdag 5 december 2018 om 12:08
    Ik hoop niet dat hij de jo-19 van ajax nog uit moet leggen hoe ze een bal moeten raken ;)
    Vind ik leuk
    peesjeevee +1975
    woensdag 5 december 2018 om 11:52
    Ik zie van der vaart niet zo snel op de trainingsvelden staan. Ik vind hem daar geen type voor. Hij moet lekker annalist blijven want dat kan hij al zo goed...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32950
    woensdag 5 december 2018 om 11:53
    Techniektrainer zou toch moeten kunnen
    Vind ik leuk
    Andre As +3076
    woensdag 5 december 2018 om 11:54
    En jij moet leraar Nederlands worden. Ben jij ook erg goed in.
    Vind ik leuk
    peesjeevee +1975
    woensdag 5 december 2018 om 12:02
    Ik denk dat meneer de azijnzeiker beter zelf leraar Nederlands moet worden.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3408
    woensdag 5 december 2018 om 12:11
    Lekker zeiken! Zoals je vrouw op jou doet! Pisvlek!
    Vind ik leuk
    Andre As +3076
    woensdag 5 december 2018 om 12:15
    Foutloos. Top reactie.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3408
    woensdag 5 december 2018 om 12:19
    Haha jouw eerdere reactie niet, misschien eens een komma ergens proberen!
    Vind ik leuk
    Andre As +3076
    woensdag 5 december 2018 om 12:24
    Je weet dus wel wat een komma is? Kijk even terug naar jouw bijdrage van 12.08. ;-)
    Vind ik leuk
    peesjeevee +1975
    woensdag 5 december 2018 om 12:16
    Waarschijnlijk is het een kind van 14 die net zijn lesje Nederlands heeft gehad en dat ook wil laten merken.
    Vind ik leuk
    Andre As +3076
    woensdag 5 december 2018 om 12:22
    Bijna goed...
    'Die' vervangen door 'dat' en je krijgt een stickertje.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:55
    wow zwak hoor iemand pakken op zijn taal gebruik... meestal gebeurd dat door mensen die verder geen argumenten hebben!!! en ja mijn reactie staat vast vol spel fouten ;)... zit er niet mee 1 ieder heeft zijn zwaktes... de mensen die zo goed zijn in talen hebben vaak bij de meest simpele som hun rekenmachine nodig dusja
    Vind ik leuk
    John Garp +2286
    woensdag 5 december 2018 om 14:06
    Taal gebruik is 1 woord, gebeurd = met een t, spel fout (dit is mijn favoriet) is spelfout, dusja zijn dan weer twee woorden.

    Veder ben ik het wel met je eens hoor;-)
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    woensdag 5 december 2018 om 11:54
    Techniektrainer, waarom niet? Hij is een liefhebber.
    Vind ik leuk
    Unknown007 +2048
    woensdag 5 december 2018 om 11:59
    Hij heeft wel een vlotte babbel. Verder vind ik het zeker niet slechter dan Pierre, De Ridder en alle andere die een microfoon vast mogen houden bij de NOS.

    Zou het hem nog wel willen zien proberen als trainer. Goede uitstraling, ervaring in de top en een echte Ajacied (om daar in de jeugd te beginnen).

    Lekker frikandellen happen vanaf de bank (zal hem zelf maar maken).
    Vind ik leuk
    Markus80 +2474
    woensdag 5 december 2018 om 12:11
    Nee totaal niet. Vooral Levchenko. Wat doet die daar, hij kan niets eens Nederlands. Pierre vind ik nog wel een goede indruk maken, maar de rest van de gasten die ze hebben, heeft totaal niets toe te voegen. Dan luister ik toch veel liever naar vd Vaart.
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    woensdag 5 december 2018 om 12:26
    Markus mee eens..Levchenko voegt totaal niets toe. Daarentegen Hooijdonk, vd Vaart en Jansma wel. Vd Vaart brengt gelukig ook weer een beetje leven in het programma. Met deze 3 mannen aan tafel is het prima zo.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2474
    woensdag 5 december 2018 om 12:37
    Klopt, maar Jansma zit er niet altijd en dan wordt het pover met alleen Pierre en vd Vaart. Ik hoop dat die twee er altijd bij zijn, anders wordt het echt treurig.
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    woensdag 5 december 2018 om 14:31
    Jansma inderdaad af en toe..dát hoop ik ook!
    Vind ik leuk
    onbemind +380
    woensdag 5 december 2018 om 11:54
    Hij zal net als v.Basten, en Seedorf, en Kluivert door het ijs zakken.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2474
    woensdag 5 december 2018 om 12:12
    Ik ben er ook bang voor.
    Vind ik leuk
    imho +1275
    woensdag 5 december 2018 om 13:00
    Ik denk wel dat hij blijft drijven
    Vind ik leuk
    Jordtt +1245
    woensdag 5 december 2018 om 11:54
    Dan spelen er alleen linkspoten haha
    Vind ik leuk
    Gannef +46
    woensdag 5 december 2018 om 11:58
    Techniektrainer of gewoon jeugdtrainer bij Ajax. Rafael hoort bij Ajax, in welke vorm dan ook.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:59
    Friuur grappen in 1 2 3..
    Vind ik leuk
    Romarioo +235
    woensdag 5 december 2018 om 12:00
    Geniet van je vrijheid en daarna mag je met Ajax tegen Feijenoord vechten om de 2e plek in de eredivisie
    Vind ik leuk
    Markus80 +2474
    woensdag 5 december 2018 om 12:15
    Is dit serieus. Kom op zeg Feyenoord komt in de verste verte niet in de buurt en heeft daarnaast nou niet bepaald een brede selectie. Ook belangrijk vooral in de tweede helft van de competitie. Als Jorgensen wegvalt hebben ze al een probleem.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:01
    Van der Vaart is geen trainer.

    Van der Vaart moet gewoon lekker in Zuid-Europa gaan scouten en met een frikandelletje op de tribune nieuwe talenten ontdekken.

    En zeg eerlijk: dat is toch een prima leven?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 12:05]
    Vind ik leuk
    Bizzy +21389
    woensdag 5 december 2018 om 12:07
    Schijnt dat Mora hem ook een stageplaats heeft aangeboden.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2474
    woensdag 5 december 2018 om 12:07
    Hij is geen trainer en dat zal hij ook nooit worden. Hij kan uiteraard wel van waarde zijn voor de jeugd van Ajax met zijn ervaring, dus ik zou hem eerder daar wensen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:18
    frikandellen eten, vreemdgaan op de wc op het moment dat je vrouw en kind ook ergens in het huis zijn en nu analist uithangen & het beter weten.

    Veel plezier met hem bij Ajax.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:06
    Man wat een mooi leven is dat toch zoals jij het beschrijft.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:20
    Zie hem sneller frietboer worden
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:22
    welke merk frikandellen hebben ze op de toekomst
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33928
    woensdag 5 december 2018 om 13:19
    Sowieso niet geschikt als analist.
    Vind ik leuk
    repeP +1320
    woensdag 5 december 2018 om 13:48
    Vrij leventje had je toch ook reeds in Denemarken Rafaël?
    Vind ik leuk
    Senna +6247
    woensdag 5 december 2018 om 16:36
    al is het maar om zijn ex een hak te zetten
    en dat gun ik hem wel
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 09:45
    Ik zou ook mijn eigen pad lekker uitstippelen. Rustig motivatie ontwikkelen. Ik snap wel dat hij vindt dat Isco moet spelen. Hoort er gewoon in natuurlijk. Ik zou Isco een vrije rol geven.
    Vind ik leuk
    EOD +0
    donderdag 6 december 2018 om 10:35
    Hoewel Raaf zegt dat ie nu nog teveel romanticus is, is ie ook zeer realistisch: hij wil namelijk eerst ontdekken of hij geschikt is voor het trainerschap. Dit itt tot al die mensen die er vanuit gaan dat ze geweldige trainers zijn zoals bijvoorbeeld Danny Blind.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws