Update: Transferuitspraken van vader Kökçü 'uit hun verband getrokken'

    Update: Transferuitspraken van vader Kökçü 'uit hun verband getrokken'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 13:55wo 05-12-2018 om 13:55

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 13:55wo 05-12-2018 om 13:55

    Feyenoord-talent Orkun Kökçü staat inderdaad in de belangstelling van clubs uit het buitenland. Zijn vader vertelt dat in gesprek met fansite Haber1903. Besiktas is een van de gegadigen voor de handtekening van de zeventienjarige stilist. 

    Kökçü maakt dit seizoen grote indruk bij Feyenoord O19. De tiener ligt in Rotterdam-Zuid vast tot medio 2020. "Er is interesse voor Orkun uit Turkije, maar hij is op dit moment nog een speler van Feyenoord. Wij zijn in gesprek met Besiktas", wordt vader Halis geciteerd

    "Orkun is positief over een mogelijke transfer naar Besiktas. Met Fenerbahçe hebben we geen enkel contact gehad. De gesprekken met Besiktas zijn gaande. Orkun is fan van Besiktas, net als de hele familie."

    Voorlopig is er (nog) geen sprake van een deal tussen Feyenoord en Besiktas. "Het belangrijkste is dat beide clubs eerst een akkoord bereiken en dat het project van Besiktas duidelijk is voor Orkun. Ik hoop dat er een oplossing gevonden kan worden."

    The Daily Mail schreef dinsdag dat Chelsea, Arsenal en Tottenham Hotspur eveneens belangstelling hebben voor Kökçü

    Update 13.55: Halis Kökçü laat aan fansite FR12 weten dat de uitspraken over zijn zoon 'uit hun verband zijn getrokken'. "Orkun is alleen maar bezig met Feyenoord", verklaart hij. 

    Plaats een reactie

    RS0201 +73
    woensdag 5 december 2018 om 13:15
    Besiktas toptransfer?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    woensdag 5 december 2018 om 13:15
    Nee.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:16
    Ff opnieuw lezen, er staat toptalent, niet toptransfer 😉
    Vind ik leuk
    Dutchies +609
    woensdag 5 december 2018 om 13:23
    Toptalent, tobtransfer...
    Vind ik leuk
    Youri99 +9693
    woensdag 5 december 2018 om 13:31
    Haha, als je als 17 jarige naar Turkije transfereert dan zeg maar doei tegen je carrière... In Turkije spelen 2e elftallen sinds 7 jaar pas competitief voetbal en nu gaan er ideeën om dit weer af te schaffen. Kortom, spelers 20 tot 30 van een selectie maken nooit minuten.
    Vind ik leuk
    firewire2 +383
    woensdag 5 december 2018 om 15:51
    geef tog niet, pappa wil cashen in Turkije, doei doei.....
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1179
    woensdag 5 december 2018 om 13:38
    Voor die jongens en de familie erom heen vaak wel. Daar spelen die topclubs uit Turkije ook op in, op dat sentiment. Middenmoot Engeland klinkt minder leuk op verjaardagen dan de Top-3 uit Turkije
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 13:39]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:34
    Was het toptalent van Groningen nu plots Feyenoord en wil dan naar een Turkse topclub Besiktas, in hoeverre heeft hij zich door ontwikkelt bij Feyenoord en hoe kun je Godsnaam Besiktas een topclub noemen?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    woensdag 5 december 2018 om 13:15
    Nog zo'n ondankbare telg.

    Strik erom!

    Toptransfer my ass.

    Feyenoord >>> Besiktas.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 13:16]
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    woensdag 5 december 2018 om 13:28
    Waar lees jij dat Orkun dit zegt dan?
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +1144
    woensdag 5 december 2018 om 13:33
    Ik ben ook nooit zo snel onder de indruk van dit soort berichten maar als een vader dit soort dingen zegt..
    Vind ik leuk
    imho +1277
    woensdag 5 december 2018 om 13:37
    Generaliserend, maar een Turkse vader begint woorden te gebruiken als trots en eer en familie als argumenten om hem naar Turkije te transfereren. Zeg dan als 17 jarige zoon maar eens nee tegen je vader.
    Vind ik leuk
    zwollie +8370
    woensdag 5 december 2018 om 13:58
    Trots is exclusief voor de marokkanen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    woensdag 5 december 2018 om 14:11
    Bij zulke jongens neemt de familie altijd de beslissingen. ;)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10429
    woensdag 5 december 2018 om 13:40
    "Zijn vader vertelt dat in gesprek met fansite Haber1903".

    Is natuurlijk wel betrouwbaar.
    Vind ik leuk
    Tim +4789
    woensdag 5 december 2018 om 13:16
    Doe maar flink verkopen, een jaartje opleidingsvergoeding kan Groningen altijd gebruiken.
    Vind ik leuk
    wiedewiede +418
    woensdag 5 december 2018 om 13:16
    En weer 1 waar nagenoeg niets aan verdiend wordt...
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    woensdag 5 december 2018 om 13:16
    Doei.
    Vind ik leuk
    Nigelinho +122
    woensdag 5 december 2018 om 13:16
    Ik lees wonderkind maar zie geen Frenkie.. Klopt dit wel VP?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:19
    Deze jongen is 4 jaar jonger! Frenkie is dus eerder een wonderbejaarde....
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 17:56
    :)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:27
    Als je goed kunt lezen wel denk ik! Maar je zult wel graag wat likes willen ontvangen voor een onzinnige reactie.
    Vind ik leuk
    Nigelinho +122
    woensdag 5 december 2018 om 14:19
    Leef en laat leven. Je moet niet alles te serieus nemen, wordt je niet gelukkig van ;)
    Vind ik leuk
    HansVites +5224
    woensdag 5 december 2018 om 13:17
    Zo duur mogelijk verkopen alweer een die je voor de kat zijn kut hebt opgeleid.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:19
    Kuste zaterdag nog het logo 😂😂
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +1144
    woensdag 5 december 2018 om 13:34
    Echt he, kon me de geruchten moeilijk voorstellen ook maar als zon vader dit soort dingen zegt..
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:19
    Turkse speler op naar Turkije, wie had dat gedacht! Maar ach dan kan zijn vader wel een leuk huisje kopen met zwembad in Turkije en een busje voor de deur om zo af en toe met familie op en neer te pendelen tussen Nederland en het Land van die hufter Erdogan..
    Vind ik leuk
    pos +8824
    woensdag 5 december 2018 om 13:25
    Als hij het maar wel netjes opgeeft aan de belastingdienst. Het moet per slot van rekening niet ten koste gaan van zijn uitkering he !
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 13:26]
    Vind ik leuk
    Rabarber +443
    woensdag 5 december 2018 om 13:20
    Geen toeval meer dat elk toptalent weg wil uit Rotterdam. Dat zegt meer over de club dan over die jongens. Tenminste, de verantwoordelijken binnen de club.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 13:59]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:22
    Ja hoor, het zegt meer over de euro's die ze meer kunnen pakken in het Buitenland. Die gaan echt niet weg omdat ze het sportief denken beter te krijgen, die kiezen voor de euro's, en niemand is vies van geld.. geld is een mooi iets waar je leuke dingen mee kan doen!
    Vind ik leuk
    Ramon89 +521
    woensdag 5 december 2018 om 13:25
    Die euro's die ze hopen te krijgen. In Turkije weer je dat maar nooit, ik zou er iig nooit aan beginnen als ik het talent en de mogelijkheid had. Gaat te vaak fout.
    Vind ik leuk
    Ramon89 +521
    woensdag 5 december 2018 om 13:26
    Weet*
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:28
    Het is een Turk, ik heb geen idee hoe dat daar gaat, denk wel dat die Turkse clubs hun eigen spelers ( Turken ) netjes betalen..
    Vind ik leuk
    Stranger +5479
    woensdag 5 december 2018 om 14:16
    Een heel verstandig antwoord op een hele domme opmerking.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10429
    woensdag 5 december 2018 om 13:41
    "Zijn vader vertelt dat in gesprek met fansite Haber1903".

    Ja, hij wil echt weg, zegt-ie zelf voor de camera's. Oh wacht, toch niet.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    woensdag 5 december 2018 om 13:43
    Wat verteld dat over de club dan?
    Vind ik leuk
    Rabarber +443
    woensdag 5 december 2018 om 14:02
    Dat het keer op keer niet lukt om deze gasten binnenboord te houden. Zijn toch zeer grote talenten die als ze zouden doorbreken bij Feyenoord miljoenen kunnen opleveren, maar Feyenoord ziet het allemaal verdampen. Ik bedoel niet zozeer de club, maar wel de beleidsbepalers. Heb 1e reactie ook aangepast.
    Vind ik leuk
    Stranger +5479
    woensdag 5 december 2018 om 14:24
    Kijk eens hoeveel talenten er ook bij andere clubs weg zijn gegaan. Dan zie je hoe dom je opmerking is.
    Vind ik leuk
    Kaar +1216
    woensdag 5 december 2018 om 15:14

    Je hebt je reactie aangepast zie ik, maar nog steeds onzin wat je uitkraamt Even een tip voor je, lees het artikel wat ook op VP staat over de Brexit. Dan weet je dat het niet alleen bij Feyenoord gebeurd dat jonge spelers vroegtijdig vertrekken maar ook bij PSV en Ajax. Maar het gaat jou vast niet om het echte verhaal...
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:20
    Waarom zou je dat doen!? Tenzij het ook te maken heeft met de liefde voor het 'thuisland'. Anders kan ik me niet voorstellen dat dit een stap vooruit is in je ontwikkeling.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    woensdag 5 december 2018 om 13:24
    Invloed van de familie ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:24
    Tuurlijk nog niks gepresteerd en dan al voor de centen kiezen. Of beter gezegd de familie
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:25
    Lekker laten gaan deze jongen! Deze heeft Feyenoord lekker gebruikt de afgelopen jaren. En zal op basis van belangen van zijn familie wel in Turkije willen voetballen. Dit zal wel weer zo'n wandelgang roddel zijn, maar het zou me ook niks verbazen als dit wel waar zou kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:26
    doodzonde.. en wat triest dat dit soort spelers geen kans in het eerste krijgen wat bij de 2 andere topclubs wel gebeurt waarna ze die spelers voor bakken met geld verkopen..
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:53
    Net zoals met bijvoorbeeld Bijlow, Malacia en Vente?
    Vind ik leuk
    Blindsy +13488
    woensdag 5 december 2018 om 14:11
    En dan héb je eindelijk je accountje.. en dan plaats je je eerste reactie... is het complete poeppraat.
    Of was het z'n oudere broer die al regelmatig op de bank heeft gezeten bij het 1e en zijn debuut zelfs al heeft gemaakt?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:31
    Als je supporter bent van Besiktas en je hebt de kans om daar te tekenen is dat in mijn ogen niet zo vreemd.
    Vind ik leuk
    repeP +1291
    woensdag 5 december 2018 om 13:33
    Tsja, wanneer zijn vader zich zo actief met zijn loopbaan aan het bemoeien is zou Kökcü toch zo maar eens kunnen vertrekken zonder in het eerste van Feyenoord een vaste waarde te zijn geworden.

    De man heeft zich ook reeds op dergelijke wijze opgesteld bij zijn transfer van Groningen naar Feyenoord.
    Vind ik leuk
    ronnieb +572
    woensdag 5 december 2018 om 13:36
    Het lijkt in dit interview dat het de wens van de vader en van de familie is dat ie voor Besiktas gaat spelen er even aan voorbij gaande dat de jongen een kontratkt heeft tot 2020 en Feyenoord een veel betere club is dan Besiktas.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    woensdag 5 december 2018 om 13:39
    Dankbaarheid mag beloont worden. Als Feyenoord zijnde gewoon een absurd bedrag eisen en die jongen aan z`n contract houden.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1770
    woensdag 5 december 2018 om 13:40
    Wegwezen met de hele familie. Wel even de sociale voorzieningen terugbetalen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:56
    Misschien werkt zijn vader wel. Beetje voorbarig.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10429
    woensdag 5 december 2018 om 13:42
    "Zijn vader vertelt dat in gesprek met fansite Haber1903".

    Goed. Volgende op waarheid gebaseerde artikel graag, VP.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1883
    woensdag 5 december 2018 om 13:48
    Weet Kokcu's vader het ook dat ie dit interview heeft gegeven?
    Vind ik leuk
    Lady Sam +147
    woensdag 5 december 2018 om 13:52
    Contract open breken en verlengen....
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:52
    Lekker laten gaan, al zijn voorgangers waren ook zo succesvol in het buitenland...
    Vind ik leuk
    Leozao +5461
    woensdag 5 december 2018 om 13:53
    De vade mikt.... Laat die jongen gewoon ballen in Rotterdam.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5145
    woensdag 5 december 2018 om 13:53
    deze gasten hebben bij feyenoord geen enkel vooruitzicht. Gio heeft een groepje van een man of 14 en dan houdt het op. Dat zijn 11 basisspelers en wat gedwongen invallers ivm blessures of schorsingen. De andere komen nooit in het stuk voor. Zowel aankopen als jeugd krijgt geen enkele kans om wat minuten te maken. Amrabat heeft dat een jaar aangekeken en koos terecht eieren voor zijn geld. Jeugd gaat dit ook doen.
    Vind ik leuk
    repeP +1291
    woensdag 5 december 2018 om 14:00
    Wat een overdreven statements. Kökcü heeft al meerdere wedstrijden op de bank gezeten van het eerste en daar ook reeds minuten gemaakt.
    Vind ik leuk
    poklane +5166
    woensdag 5 december 2018 om 14:14
    Tegen amateurs ja, nou nou.
    Vind ik leuk
    repeP +1291
    woensdag 5 december 2018 om 14:42
    Bepaald geen oefenwedstrijd anders, toch?
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5145
    woensdag 5 december 2018 om 14:30
    overdreven statements. Dan moeten ze dus heel makkelijk te ontkrachten zijn.

    Noem mij de minuten van kokcu eens?

    Noem mij eens de spelers die aangekocht zijn en die ingepast worden of kansen krijgen
    Vind ik leuk
    Degier +512
    woensdag 5 december 2018 om 14:07
    Als je goed genoeg bent stelt de trainer je gewoon op. Die wil namelijk ook graag winnen. Soms is een mindere speler juist handig voor de balans in het elftal en stel je die op. Als professioneel trainer stel je niet je vriendjes op. Dan win je nooit prijzen namelijk.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5145
    woensdag 5 december 2018 om 14:32
    Als trainer geef je de jeugd speelminuten anders komen ze nooit op niveau. Van alleen trainen wordt je niet beter en kun je ook niet wennen aan dat niveau.
    Als jeugd nooit kansen krijgt, dan neem je ze ook motivatie weg. Dat is heel slecht.
    Je zult jeugd minuten moeten geven en die kansen zijn er gewoon geweest. Zowel dit jaar als voorgaande jaren. En met jeugd bedoel ik niet Bilal!!!
    Vind ik leuk
    Degier +512
    woensdag 5 december 2018 om 14:39
    Eens, maar ik denk dat bij Feyenoord er vooral een groot verschil tussen jeugd en eerste elftal zit, omdat ze niet in de keukenkastjes divisie mee doen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:54
    Vorstop je zelf blozend
    Vind ik leuk
    Degier +512
    woensdag 5 december 2018 om 15:16
    Jij moet familie van Kluk Kluk zijn....
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:28
    Huhh ik wel een wigwam
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5145
    woensdag 5 december 2018 om 14:55
    dat is jammer idd. Dat is gewoon een feit. Maar dat neemt niet weg dat Gio ook die gasten wat meer kan brengen. Als je tegen ADO, Heerenveen, PEC, NAC met een redelijke voorsprong staat, dan kun je best hem ff 15 minuten geven. Je geeft hem vertrouwen en als het goed is smaakt het naar meer. Maakt hem hongerig, maar anderen ook, die zien wat hij mee mag maken. En het is niet zo dat je door zulke gasten te brengen de ploeg ineens voor de helft verzwakt. Zo wordt vaak gedaan lijkt het wel. Doe je het in de Kuip dan werkt het juist in het voordeel, want het publiek wordt dan weer wakker.
    Vind ik leuk
    Degier +512
    woensdag 5 december 2018 om 15:16
    Eens.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:55
    VP:
    https://www.fr12.nl/nieuws/49043-update-vaker-kokcu-ontkent-uitspraken-in-turkse-media.html

    Lekker berichtgeving lol
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 14:01
    Haha update.....dat ging snel
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:06
    ha ha...en de volgende topic gaat waarschijnlijk over het kiezen tussen NL & Turkije.

    Ik zal helpen, aub Turkije kiezen samen met papa.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13488
    woensdag 5 december 2018 om 14:07
    Die is dus gewoon weg, binnenkort..
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:07
    Jaja..
    Vind ik leuk
    poklane +5166
    woensdag 5 december 2018 om 14:13
    Neem Kökcü niets kwalijk als hij weg wilt, Gio negeert de jeugd compleet. De jeugd krijgt totaal geen kans, en de jeugd die wel aan de bak komen krijgen die kans puur uit nood. Malacia kwam alleen erin omdat Haps en Nelom te gelijk wegvielen, Bijlow kwam alleen erin omdat Jones nog ff een zak geld ging ophalen in het Midden-Oosten en omdat Gio en Vermeer elkaar totaal niet liggen (dat Vermeer zelfs in de oefenwedstrijden in de voorbereiding en de winterstop niet de concurrentiestrijd aan mocht gaan met Jones in de winter en Bijlow deze zomer zegt genoeg) en Vente komt alleen erin als Jørgensen en Van Persie niet kunnen spelen, zoals afgelopen zondag.

    Het trieste feit is dat onder Gio je als jeugdspeler bij Feyenoord gewoon geen toekomst hebt tenzij hij je noodgedwongen door blessures en schorsingen moet brengen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 14:14]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10113
    woensdag 5 december 2018 om 14:54
    Ik ben het totaal met je eens het is en blijft zonden dat hij te weinig kans krijgt.
    Ik denk dat Gio tijd probeert te rekken tot volgend seizoen Waneer een paar basis spelers gaan vertrekken op het middenveld.
    Maar de vraag is en blijft willen deze jongens wel wachten met zolang te wachten zonder echt te spelen in het eerste van Feyenoord 1 ik hoop van wel.
    Maar ik heb er ook een spuug hekel aan dat er zo weinig echt nu al de kans niet echt krijgen desnoods om en om wedstrijden spelen.
    Of een eerste helft of 2 helft spelen zou inprinciepe gewoon kunnen .😞😒
    Vind ik leuk
    fc roodwit +682
    woensdag 5 december 2018 om 15:21
    Helemaal met je eens Poklane,onder Gio worden spelers niet beter,en eigen jeugd gaat of wil weg omdat ze toch nooit een eerlijke kans krijgen,echt doodzonde,maar v Geel roept wel dat ze voor de eigen jeugd gaan,maar dan moeten ze echt het contract met Gio niet verlengen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:00
    Hij is een goede speler, een aanvallende middenvelder ook. Het zou jammer zijn als hij wegging. Maar gelukkig mag hij zelf kiezen.

    Graag of niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:04
    Vader heeft inmiddels de berichtgeving ontkracht. En gelukkig maar! Heel snel doorselecteren Feyenoord!
    Vind ik leuk
    Dirk Zaal +55
    woensdag 5 december 2018 om 15:07
    genoeg interesse??
    van de makalars zeker
    en huis auto ouders
    de speler onder druk zetten
    waar hij het meest kan verdienen
    zo dat oa en ma niet meer goeft te werken
    zoon komt op de bank te zitten
    dat maakt hun niks uit
    .laar i hongen een paar jaar hier zn geld verdienen en minuten maken .
    de rest komt later wel

    dirk
    uit.
    arnhem
    Vind ik leuk
    fc roodwit +682
    woensdag 5 december 2018 om 15:16
    Dit ga je krijgen omdat Gio eigen jeugd geen kans geeft,alleen af en toe een paar minuutjes hebben deze talenten geen zin meer in,ze zien dat eigen talenten bij andere clubs wel speeltijd krijgen,zo ben je eigenlijk alleen maar aan het opleiden voor andere clubs,bedankt Gio lekker zo doorgaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:25
    Geçen sezon Feyenoord U19 takımıyla 34 asist yapan Orkun Kökçü'nün Avrupa devleri tarafından yakın takip altında olduğu belirtildi.

    Daily Mail'de Sami Mokbel imzasıyla yer alan habere göre; Chelsea, Arsenal ve Tottenham gibi İngiliz devlerinin yanısıra Paris Saint-Germain de Orkun Kökçü'yü yakından takip ediyor. Feyenoord U19'daki 17 gol ve 34 asistlik performansının yanısıra, Hollanda U19 takımıyla oynadığı futbolun da büyük takdir topladığı kaydedildi
    Vind ik leuk
    Mama +307
    woensdag 5 december 2018 om 15:51
    Orkan is een slimme vent: die wordt het boegbeeld van de nieuwe generatie ( Rotterdamse ) nederturken ( of Turkse Nederlanders / Nederlandse Turk , hoop dat ik niemand kwets) succes in Nederland en dan pas een stap maken.

    Ach hij weet hoe het met zijn broer is gegaan. Nee, die gaat binnenkort verlengen bij feyenoord. Dat geloof/ hoop ik
    Vind ik leuk
    14forever +8653
    woensdag 5 december 2018 om 16:12
    Die.is.op zijn vingers getikt...
    Vind ik leuk
    Krav +135
    woensdag 5 december 2018 om 16:29
    Waar rook is.. is vuur.
    Die vader heeft zich alleen verluld. En trekt nu zn keutel tijdelijk in
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 22:08
    Als je als 'wonderkind' aan Besiktas denkt....sorry hoor maar dan begrijp je niet veel van topvoetbal. Turkije moet je in je nadagen gaan voetballen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 00:28
    Misschien een vreemde vraag, maar is Orkün hier in Nederland geboren? Ik neem aan(vanwege de naam), dat het land van herkomst van zijn ouders Turkije is? Weet uiteraard niks over die beste jongen zijn opvoeding, maar kán het wellicht juist extra moeilijk zijn om daar bij Besiktas(wat een(duhuh) Turkse club is)dan te gewennen? Door overijver, wánt hij voelt zich nog Turks genoeg? Of, doordat zijn omgeving(ploeggenoten) juist zoiets heeft van: nounou, je bent geen Turks iemand, wat denk je wel?
    Echt, als ik op enige wijze woorden of één woord discriminerend/neerbuigend heb gebruikt, is dat geenszins mijn bedoeling geweest. Dus, dan alvast mijn excuses.
    Is de vraag ok en iemand denkt: nou ja, ik ga hem gewoon antwoorden..... Graag en bijvoorbaat dank!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws