Lachende Demouge: 'Misschien iets met de moeder of dochter van Derksen gedaan'

Lachende Demouge: 'Misschien iets met de moeder of dochter van Derksen gedaan'

Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 13:25wo 05-12-2018 om 13:25

Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 13:37wo 05-12-2018 om 13:37

Frank Demouge heeft geen idee waarom hij tijdens zijn actieve carrière regelmatig door de mangel werd gehaald door Johan Derksen. De spits kreeg tijdens zijn actieve carrière regelmatig de volle laag van de analist. 

Anno 2018 heeft Demouge (36) samen met Ard van Peppen een voetbalschool in Maastricht. Als speler van onder meer Willem II, FC Utrecht en Roda JC werd hij vaak bekritiseerd door Derksen. "Misschien heb ik iets met z'n familie gedaan ofzo, ik zou het niet weten", zegt Demouge voor de camera van Veronica Inside. "Met z'n moeder of z'n dochter, ik weet het niet hoor... Blijkbaar lag het allemaal vrij gevoelig."

Ook Van Peppen, voormalig linksback van onder meer Roda JC en Excelsior, moest er vaak aan geloven. "Het is vanuit Johan natuurlijk stinkende jaloezie. Ik denk het wel. Hij pretendeert linksback te zijn geweest, af en toe zie je wat beelden, maar hij mocht míjn veters nog niet eens strikken." 

Het volledige item met Demouge en Van Peppen is hieronder te bekijken 

Plaats een reactie

woensdag 5 december 2018 om 13:26
Hoezo een suggestieve titel
Vind ik leuk
peesjeevee +3246
woensdag 5 december 2018 om 13:36
Het klopt wel gewoon want hij heeft het wel verteld. Maar wel een beetje clickbait.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 13:37
een beetje?

Volslagen oninteressant artikel waar je nu, puur door de titel toch maar op klikt.
Vind ik leuk
peesjeevee +3246
woensdag 5 december 2018 om 13:42
Dat is ook. Als er stond Demouge doet verhaal aan vi dan had niemand er op geklikt maar alle media maakt er nu gebruik van. Als er maar mensen op het artikel klikken.
Vind ik leuk
gerard.. +772
woensdag 5 december 2018 om 13:29
Hoe zo Johan reageren die man krijgt klap op klap ha ha
Vind ik leuk
Rabarber +2117
woensdag 5 december 2018 om 15:15
Ik denk dat Johan nog een keer aan zijn snor draait en een sigaartje opsteekt, het zal hem worst zijn.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 13:30
Nou ja zeg.
Dan zou Manolev iets met de zus/moeder van Rene moeten hebben gedaan.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 13:32
Weer een speler met een complex die even wil mee liften rondom de hype Derksen. We waren Frank al vergeten :) Misschien maar eens met een professional spreken.
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 13:35]
Vind ik leuk
Koenbres +1867
woensdag 5 december 2018 om 15:25
Wij zijn Frank nog lang niet vergeten hoor die naam zal in Tilburg niet snel verloren gaan
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 15:37
Dat snap ik wel als ie zo in de belangstelling weer wil komen. Nee dan zal je Frank niet snel vergeten denk ik.
Vind ik leuk
Thobar +4535
woensdag 5 december 2018 om 17:20
Hoe kom je hier in hemelsnaam bij
Voetbal Inside, in de persoon van Dennis Schouten, komt langs bij Demouge en Van Peppen die nu een voetbalschool hebben. Dus hoe zo meeliften.
Vind ik leuk
imho +1670
woensdag 5 december 2018 om 13:33
Ik mag hopen dat hij zich het wel zou kunnen herinneren als hij iets met de moeder van Johan Derksen zou hebben gedaan. Dat mens moet 60 jaar ouder zijn dan hem....
Vind ik leuk
HansVites +5941
woensdag 5 december 2018 om 13:34
Ik heb die Derksen nog wel zien spelen die kon er echt geen kut van dat was een schopper eerste klas.
Vind ik leuk
Chinto +96
woensdag 5 december 2018 om 14:22
Wat heeft dat ermee te maken?
Vind ik leuk
Chinto +96
woensdag 5 december 2018 om 14:23
Wacht nu zie ik het.....🍻
Vind ik leuk
Dani82 +2756
woensdag 5 december 2018 om 14:34
Daarom vind ik het ook zo vreemd dat hij samen met van der lijp altijd spelers of loopt te kraken, die zeiksnor...
Die 2 kunnen samen nog niet winnen van demouge of van peppen
Vind ik leuk
Thobar +4535
woensdag 5 december 2018 om 17:23
Dan heb jij Van der Gijp nooit zien spelen.
Vind ik leuk
Dani82 +2756
woensdag 5 december 2018 om 17:33
Klopt... maar aan zn mond te horen had hij in deze tijd 12 gouden ballen gewonnen, en de rest kan er helemaal niks van ;)
Vind ik leuk
Thobar +4535
woensdag 5 december 2018 om 18:30
Domme opmerking dus en niet gehinderd door enige kennis. Wel fijn dat je dat laatste toegeeft.
Vind ik leuk
Dani82 +2756
woensdag 5 december 2018 om 19:23
Heb ik je partner beledigd ofzo?
Ik weet niks van gijp zijn voetbal kwaliteiten. ik ben er ook niet in geinteresseerd omdat het zo’n galbak is.
Fijne avond verder🖐🏼
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 18:06
Goed kunnen schoppen is ook een kwaliteit.
Vind ik leuk
Dussss +538
woensdag 5 december 2018 om 13:37
Blijkt ook gewoon een halve hoer te zijn de dochter van Derksen. Normaal ben ik tegen dat soort grappen maar ja blijkbaar vind Derksen dit heel normaal gedrag dus waarom zou ik daar dan rekening mee houden?
Derksen is ook wel zo'n man die verlekkerd naar zijn dochter kijkt, dat straalt hij helemaal uit!
Vind ik leuk
M477Y +1305
woensdag 5 december 2018 om 13:50
alleen sla jij als een tang op een varken en zaagt Derksen wel van dik hout planken!
Vind ik leuk
Dussss +538
woensdag 5 december 2018 om 14:10
Nee hoor, Derksen zit vol met dom gelul.
En ja ik geef direct toe dat mijn bericht ook dom gelul is, dat was een beetje het idee erachter. Maar ja wat maakt het allemaal uit?
Vind ik leuk
M477Y +1305
woensdag 5 december 2018 om 14:32
"vrijheid van meningsuiting" maar met de kanttekening dat mijn mening vaak net iets belangrijker is dan die van de rest ;-) Vind jij dat ook? oh mooi dan zijn we vriendjes!

Onzin allemaal tegenwoordig. Al dat overgevoelige geneuzel van iedereen... bah
Vind ik leuk
Dussss +538
woensdag 5 december 2018 om 14:59
Ondanks dat er vaak over vrijheid van meningsuiting wordt gesproken zijn de enigste die daadwerkelijk tegen vrijheid van meningsuiting zijn de heer Wilders en de heer R. de Vries. Voor de rest heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand tegen die vrijheid is. Wel veel mensen die denken dat iemand tegen de vrijheid van meingsuiting is als diegene inhoudelijk kritiek uit.
Vind ik leuk
repeP +2017
woensdag 5 december 2018 om 13:41
Derksen mag de veters nog niet strikken van van Peppen. En Enschede mag de veters nog niet strikken van Maastricht. Goed zo van Peppen en Demouge!

En goed zo Dennis. Goed interview met kerels die niet bij de pakken neer gaan zitten na hun actieve voetballoopbaan maar actief ondernemer zijn geworden. Complimenten daarvoor!
Vind ik leuk
Pimman +9470
woensdag 5 december 2018 om 14:26
repeP..Precies! ;)
Vind ik leuk
Roeptoeter +12022
woensdag 5 december 2018 om 13:46
Moeder van Derksen. Hoe oud zou die dan geweest zijn? Is Demouge necrofiel?
Vind ik leuk
pico323 +7270
woensdag 5 december 2018 om 14:24
zijn ook twee toppers. Derksen heeft veel meer bereikt dan die twee matige voetballers. Demouge pardon wie???/
Vind ik leuk
M477Y +1305
woensdag 5 december 2018 om 13:49
nou Ard van Peppen beetje zelfoverschatting dit. Ik denk juist dat de kwaliteiten na genoeg het zelfde waren;-) Je bent niet voor niks back....zeker in hun periode. Nu worden backs wel zeer betrokken bij het spel.
Vind ik leuk
soplul +3546
woensdag 5 december 2018 om 13:55
Ik vind Artje zijn opmerking juist van een prima soort zelfspot getuigen.
Hij weet ook wel dat hij geen Marcello is.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 13:56
???? Van peppen is net een jaar gestopt en dan praat je over hun tijd? Dus in de tijd van van Peppen werden backs betrokken en die van Johan dus niet. Dan was hij dus ook volgens jou beter dan Johan en inderdaad Johan kon er geen zak van. Als hij u zou voetballen zou hij het halve seizoen geschorst zijn.( Ook ik ben niet kapot van van Peppen maar dat is weer een ander verhaal)
Vind ik leuk
Cookee +12109
woensdag 5 december 2018 om 19:28
Peppen was opbouwend beter dan Tete denk ik, maar wie is dat niet?
Vind ik leuk
Akki Ez +16
woensdag 5 december 2018 om 14:06
V peppen mag een normale linksback ze veters niet eens strikken wat een arrogante gozer
Vind ik leuk
Cookee +12109
woensdag 5 december 2018 om 19:26
V Peppen speelde bij RKC echt heel verdienstelijk, ook opbouwend prima, ging toen naar Roda, meen dat Roda toen de complete verdediging van RKC overnam, toen werd Ard wat minder. Maar hem zo afzeiken als VI doet is onzin.
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 19:27]
Vind ik leuk
voorstopper +1087
woensdag 5 december 2018 om 14:12
Demouge had eigenlijk met een stalen gezicht moeten zeggen:

"Ik heb inderdaad de dochter van Johan Derksen geneukt en ze vertelde me dat ik in bed het type Cristiano Ronaldo was."
Vind ik leuk
El Cazador +8578
woensdag 5 december 2018 om 14:14
Ik heb Johan Derksen menig maal zien voetballen in zijn Haarlem tijdperk, maar hij is in dat opzicht niks verandert n.l. een domme draver in en langs het veld.
Vind ik leuk
Cookee +12109
woensdag 5 december 2018 om 19:24
Hij overschat zich ietsje... man uitschakelen en afgeven, dat was bij Cambuur de opdracht voor hem. Heel gemeen was hij ook niet.
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 19:24]
Vind ik leuk
Enden +4547
woensdag 5 december 2018 om 14:15
Demouge is de helft van zijn carriere 10 kilo te zwaar geweest. Niet gek dat er om hem gelachen wordt
Vind ik leuk
Koenbres +1867
woensdag 5 december 2018 om 15:27
Zolang hij zn goals maakt mag dat best van mij
Vind ik leuk
Enden +4547
woensdag 5 december 2018 om 15:32
Ik vind dat je dan niet goed met je beroep bezig bent
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4361
woensdag 5 december 2018 om 14:19
Zo daar ging mijn koffie..... De Demouge\Van Peppen voetbalschool.

Vind ik leuk
Pimman +9470
woensdag 5 december 2018 om 14:24
Leuke clip..mooie gasten ;)
Vind ik leuk
Smithsonian +41017
woensdag 5 december 2018 om 14:24
Een voetbalschool van 2 voetballers die er geen klote van konden.
Vind ik leuk
soplul +3546
woensdag 5 december 2018 om 14:48
En toch.....heb al menig potje 35+ voetbal gespeeld tegen demouge.
Hij scoort heeeel erg makkelijk hoor.
Nou zal dat ook wel aan ons liggen maar toch ;-)
Vind ik leuk
Smithsonian +41017
woensdag 5 december 2018 om 14:52
Zn hele carriere als een 35 + jarige gespeelt.

Al was hij nog wel ok bij willem 2
Vind ik leuk
Cookee +12109
woensdag 5 december 2018 om 19:20
Waarom die jongen nou afzeiken, heeft er de max uitgehaald, hard gewerkt en mooie tijd geweest, hij speelde eredivisie, dat heeft Derksen maar een paar jaar gedaan.
Vind ik leuk
Smithsonian +41017
woensdag 5 december 2018 om 20:22
Niet afzeiken, gewoon een modale speler.
Vind ik leuk
Cookee +12109
donderdag 6 december 2018 om 13:54
Niks mis met een modale speler te zijn, toch?
Vind ik leuk
PWRJC +189
woensdag 5 december 2018 om 14:28
En daar heeft Ard Van Peppen volledig gelijk in...
Vind ik leuk
Benniewies +4228
woensdag 5 december 2018 om 14:33
Maar goed dat hij niet meer voetbalt, anders kon hij net als Babel vertrekken
Vind ik leuk
bert +431
woensdag 5 december 2018 om 14:38
Derksen de grooooooootste lul van Nederland,ene keer iets over hem zegt gaat hij over de rooie
Vind ik leuk
Cookee +12109
woensdag 5 december 2018 om 19:18
Sssst Bert niet doen, dat vindt ie lekker,
kan hij weer losgaan dat je betuttelt.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 15:53
Demouge speelde vroeger toch ook als back bij NEC?
Toevallig ook aan de linkerkant?
Vind ik leuk
Cookee +12109
woensdag 5 december 2018 om 19:17
Nou kan me niet herinneren dat Derksen iets tegen v Peppen of Demouge had. Het is meer vd Gijp die zelf een gekke naam heeft dus met simpele humor moet je dan lachen om een andere gekke naam.
Mamudov heeft ie ook op de korrel gehad, was ook prima speler, gaat gewoon om de naam, ze zijn eenvoudig van humor daar.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 19:50
Ik ben een dikke 60-er en heb lang geleden die snor zien voetballen. Het topvoetbal stelde toen nog niet zoveel voor. Maar echt..... die Derksen kon er werkelijk helemaal niets van. Zou nu misschien 1e klas amateurs spelen. Wat een misfit.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws