Lachende Demouge: 'Misschien iets met de moeder of dochter van Derksen gedaan'

    Lachende Demouge: 'Misschien iets met de moeder of dochter van Derksen gedaan'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 13:25wo 05-12-2018 om 13:25

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 13:37wo 05-12-2018 om 13:37

    Frank Demouge heeft geen idee waarom hij tijdens zijn actieve carrière regelmatig door de mangel werd gehaald door Johan Derksen. De spits kreeg tijdens zijn actieve carrière regelmatig de volle laag van de analist. 

    Anno 2018 heeft Demouge (36) samen met Ard van Peppen een voetbalschool in Maastricht. Als speler van onder meer Willem II, FC Utrecht en Roda JC werd hij vaak bekritiseerd door Derksen. "Misschien heb ik iets met z'n familie gedaan ofzo, ik zou het niet weten", zegt Demouge voor de camera van Veronica Inside. "Met z'n moeder of z'n dochter, ik weet het niet hoor... Blijkbaar lag het allemaal vrij gevoelig."

    Ook Van Peppen, voormalig linksback van onder meer Roda JC en Excelsior, moest er vaak aan geloven. "Het is vanuit Johan natuurlijk stinkende jaloezie. Ik denk het wel. Hij pretendeert linksback te zijn geweest, af en toe zie je wat beelden, maar hij mocht míjn veters nog niet eens strikken." 

    Het volledige item met Demouge en Van Peppen is hieronder te bekijken 

    Plaats een reactie

    woensdag 5 december 2018 om 13:26
    Hoezo een suggestieve titel
    Vind ik leuk
    peesjeevee +1978
    woensdag 5 december 2018 om 13:36
    Het klopt wel gewoon want hij heeft het wel verteld. Maar wel een beetje clickbait.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:37
    een beetje?

    Volslagen oninteressant artikel waar je nu, puur door de titel toch maar op klikt.
    Vind ik leuk
    peesjeevee +1978
    woensdag 5 december 2018 om 13:42
    Dat is ook. Als er stond Demouge doet verhaal aan vi dan had niemand er op geklikt maar alle media maakt er nu gebruik van. Als er maar mensen op het artikel klikken.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:28
    Lachen dit. En Demouge heeft toch ook zeker een aantal mooie goals gemaakt.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7716
    woensdag 5 december 2018 om 15:55
    Ja maar hallo hij heeft een voetbalschool samen met Ard van Peppen 😂 Daar moeten fabelachtige voetballers uit voort gaan komen, dan kan niet anders! Demouge en Van Peppen hahahahaha
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:41
    Maar toch hebben die 2 het verder geschopt als ik in het voetbal , en ook verder als vele andere hier .
    Toch grappig dat we hier bijna allemaal geen bal kunnen raken , maar dat we het toch leuk vinden om betere voetballers als ons , af te zeiken ;-)
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7716
    woensdag 5 december 2018 om 20:38
    Toch zou ik een ander voetbalschooltje kiezen als mijn zoon talent had 😀
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +307
    woensdag 5 december 2018 om 22:20
    Demouge was anders een heel goede voetballer, die qua inzicht, techniek met de top mee kon maar net dat stapje niet wist te maken. M.u.v. kennelijk Derksen door iedereen met respect besproken.
    Vind ik leuk
    gerard.. +383
    woensdag 5 december 2018 om 13:29
    Hoe zo Johan reageren die man krijgt klap op klap ha ha
    Vind ik leuk
    Rabarber +472
    woensdag 5 december 2018 om 15:15
    Ik denk dat Johan nog een keer aan zijn snor draait en een sigaartje opsteekt, het zal hem worst zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:30
    Nou ja zeg.
    Dan zou Manolev iets met de zus/moeder van Rene moeten hebben gedaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:30
    Misschien was het wel beter geweest voor hun dat iemand hun veters vast zou maken misschien dat ze dan meer dan 5 ballen goed hadden geraakt.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15720
    woensdag 5 december 2018 om 15:18
    Desalniettemin hebben beiden meer in het Nederlandse voetbal betekent dan Johan Derksen. Het is best vermakelijk allemaal, maar zijn mening slaat vaak totaal nergens op en is ook niet serieus te nemen. Ontzettend vaak bevooroordeeld in wat de beste man zegt. Hij moet wel gewoon doorgaan want entertainment is het zeker.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:28
    Derksen heeft wel iets meer voor het Nederlands voetbal gedaan dan die 2 hoor alleen het weekblad VI heeft heel veel veranderd voor de Nederlandse supporters, toen was het programma ook nog echt een nieuws show.

    Dat klopt ze overdrijven vaak en zoeken zo nu en dan even naar die zelfde spelers onnodig ja maar niet altijd geheel uit de lucht gegrepen natuurlijk.

    Die 2 hebben alles uit hun carriere gehaald en mogen blij zijn met sommige clubs op hun CV.

    waarderen van hun inzet en altijd gaan is daar ook wel aanwezig maar zijn toch echt niet de spelers die kunnen zeggen dat de kritiek zo onterecht was.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15720
    woensdag 5 december 2018 om 18:10
    Natuurlijk zit Derksen om kritiek te leveren, maar die moet wel gefundeerd zijn. Dat is vaak niet het geval, hij speelt het vaak subjectief op de man terwijl hij dat vaak andersom niet accepteert.

    Ik had het daarnaast over puur voor het voetbal betekend. Qua voetbaljournalistiek zijn er weinigen die meer in Nederland hebben betekend dan Derksen, maar voor het voetbal zelf hebben Demouge en van Peppen veel meer voor hun clubs betekend.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 10:06
    Hij zegt wel waar het opstaat en zoals het publiek het vaak ook ziet en denkt met een vleugje overdrijven, dat trekt kijkers en houd soms de humor er ook in. Dat valt wel mee volgens mij kan hij dat echt wel hebben hoor, dat op de teentjes getrapt zijn is volgens mij meer show omdat het meer aandacht krijgt.

    Denk dat het nog wel meevalt hoeveel meer hun betekend hebben maar snap je punt.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:25
    Zeker weten, ik kon zeker wel eens genieten van acties van Frank. Kijk maar wat filmpjes terug op het net. Daar kan Johan echt niet aan tippen. Pep was misschien niet de beste verdediger, maar bleef altijd doorgaan als een paard( en ja voetballend niet al te best). Toch hebben ze op het hoogste niveau gevoetbald in Nederland, dus waarom zouden ze niet de kwaliteiten hebben voor een voetbalschool. Dennis Bergkamp was een super topvoetballer van wereldklasse, maar als trainer niet echt geschikt.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:32
    Weer een speler met een complex die even wil mee liften rondom de hype Derksen. We waren Frank al vergeten :) Misschien maar eens met een professional spreken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 13:35]
    Vind ik leuk
    Koenbres +1097
    woensdag 5 december 2018 om 15:25
    Wij zijn Frank nog lang niet vergeten hoor die naam zal in Tilburg niet snel verloren gaan
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:37
    Dat snap ik wel als ie zo in de belangstelling weer wil komen. Nee dan zal je Frank niet snel vergeten denk ik.
    Vind ik leuk
    Thobar +4406
    woensdag 5 december 2018 om 17:20
    Hoe kom je hier in hemelsnaam bij
    Voetbal Inside, in de persoon van Dennis Schouten, komt langs bij Demouge en Van Peppen die nu een voetbalschool hebben. Dus hoe zo meeliften.
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    woensdag 5 december 2018 om 13:33
    Toen Justin Kluiverst nog bij Ajax voetbalde kon hij daar niets verkeerd doen. Zyech daarentegen werd anders benaderd. Soms heb je het geluk dat ze je mogen, soms niet!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:41
    En dat vind ik dus juist echt jammer! Die heeft deze zomer ook niks geforceerd. Hij mocht weg van Ajax en hij heeft gewoon afgewacht wat er gebeurde. Ik heb daar wel respect voor. Kluivert was een heerlijk ventje op het veld, en had hem nog graag willen zien spelen bij Ajax. Maar hoe hij zich samen met Riola heeft opgesteld naar Ajax, lekker ophoepelen dan. Hoop dat Zyech via de voordeur "ooit" mag vertrekken met een ere haag.
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    woensdag 5 december 2018 om 19:31
    Precies, je weet nooit waarom of wanneer hun mening omslaat.
    Complete willekeur.
    Vind ik leuk
    imho +1275
    woensdag 5 december 2018 om 13:33
    Ik mag hopen dat hij zich het wel zou kunnen herinneren als hij iets met de moeder van Johan Derksen zou hebben gedaan. Dat mens moet 60 jaar ouder zijn dan hem....
    Vind ik leuk
    HansVites +5236
    woensdag 5 december 2018 om 13:34
    Ik heb die Derksen nog wel zien spelen die kon er echt geen kut van dat was een schopper eerste klas.
    Vind ik leuk
    Chinto +95
    woensdag 5 december 2018 om 14:22
    Wat heeft dat ermee te maken?
    Vind ik leuk
    Chinto +95
    woensdag 5 december 2018 om 14:23
    Wacht nu zie ik het.....🍻
    Vind ik leuk
    Dani82 +2210
    woensdag 5 december 2018 om 14:34
    Daarom vind ik het ook zo vreemd dat hij samen met van der lijp altijd spelers of loopt te kraken, die zeiksnor...
    Die 2 kunnen samen nog niet winnen van demouge of van peppen
    Vind ik leuk
    Thobar +4406
    woensdag 5 december 2018 om 17:23
    Dan heb jij Van der Gijp nooit zien spelen.
    Vind ik leuk
    Dani82 +2210
    woensdag 5 december 2018 om 17:33
    Klopt... maar aan zn mond te horen had hij in deze tijd 12 gouden ballen gewonnen, en de rest kan er helemaal niks van ;)
    Vind ik leuk
    Thobar +4406
    woensdag 5 december 2018 om 18:30
    Domme opmerking dus en niet gehinderd door enige kennis. Wel fijn dat je dat laatste toegeeft.
    Vind ik leuk
    Dani82 +2210
    woensdag 5 december 2018 om 19:23
    Heb ik je partner beledigd ofzo?
    Ik weet niks van gijp zijn voetbal kwaliteiten. ik ben er ook niet in geinteresseerd omdat het zo’n galbak is.
    Fijne avond verder🖐🏼
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:51
    Van der Gijp was zeker goed en beter, maar was voor de rest ook slap en laks. Van der Gijp had er veel meer uit kunnen halen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:06
    Goed kunnen schoppen is ook een kwaliteit.
    Vind ik leuk
    Dussss +359
    woensdag 5 december 2018 om 13:37
    Blijkt ook gewoon een halve hoer te zijn de dochter van Derksen. Normaal ben ik tegen dat soort grappen maar ja blijkbaar vind Derksen dit heel normaal gedrag dus waarom zou ik daar dan rekening mee houden?
    Derksen is ook wel zo'n man die verlekkerd naar zijn dochter kijkt, dat straalt hij helemaal uit!
    Vind ik leuk
    M477Y +1132
    woensdag 5 december 2018 om 13:50
    alleen sla jij als een tang op een varken en zaagt Derksen wel van dik hout planken!
    Vind ik leuk
    Dussss +359
    woensdag 5 december 2018 om 14:10
    Nee hoor, Derksen zit vol met dom gelul.
    En ja ik geef direct toe dat mijn bericht ook dom gelul is, dat was een beetje het idee erachter. Maar ja wat maakt het allemaal uit?
    Vind ik leuk
    M477Y +1132
    woensdag 5 december 2018 om 14:32
    "vrijheid van meningsuiting" maar met de kanttekening dat mijn mening vaak net iets belangrijker is dan die van de rest ;-) Vind jij dat ook? oh mooi dan zijn we vriendjes!

    Onzin allemaal tegenwoordig. Al dat overgevoelige geneuzel van iedereen... bah
    Vind ik leuk
    Dussss +359
    woensdag 5 december 2018 om 14:59
    Ondanks dat er vaak over vrijheid van meningsuiting wordt gesproken zijn de enigste die daadwerkelijk tegen vrijheid van meningsuiting zijn de heer Wilders en de heer R. de Vries. Voor de rest heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand tegen die vrijheid is. Wel veel mensen die denken dat iemand tegen de vrijheid van meingsuiting is als diegene inhoudelijk kritiek uit.
    Vind ik leuk
    repeP +1320
    woensdag 5 december 2018 om 13:41
    Derksen mag de veters nog niet strikken van van Peppen. En Enschede mag de veters nog niet strikken van Maastricht. Goed zo van Peppen en Demouge!

    En goed zo Dennis. Goed interview met kerels die niet bij de pakken neer gaan zitten na hun actieve voetballoopbaan maar actief ondernemer zijn geworden. Complimenten daarvoor!
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    woensdag 5 december 2018 om 14:26
    repeP..Precies! ;)
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6832
    woensdag 5 december 2018 om 13:46
    Moeder van Derksen. Hoe oud zou die dan geweest zijn? Is Demouge necrofiel?
    Vind ik leuk
    pico323 +6504
    woensdag 5 december 2018 om 14:24
    zijn ook twee toppers. Derksen heeft veel meer bereikt dan die twee matige voetballers. Demouge pardon wie???/
    Vind ik leuk
    M477Y +1132
    woensdag 5 december 2018 om 13:49
    nou Ard van Peppen beetje zelfoverschatting dit. Ik denk juist dat de kwaliteiten na genoeg het zelfde waren;-) Je bent niet voor niks back....zeker in hun periode. Nu worden backs wel zeer betrokken bij het spel.
    Vind ik leuk
    soplul +3442
    woensdag 5 december 2018 om 13:55
    Ik vind Artje zijn opmerking juist van een prima soort zelfspot getuigen.
    Hij weet ook wel dat hij geen Marcello is.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:56
    ???? Van peppen is net een jaar gestopt en dan praat je over hun tijd? Dus in de tijd van van Peppen werden backs betrokken en die van Johan dus niet. Dan was hij dus ook volgens jou beter dan Johan en inderdaad Johan kon er geen zak van. Als hij u zou voetballen zou hij het halve seizoen geschorst zijn.( Ook ik ben niet kapot van van Peppen maar dat is weer een ander verhaal)
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    woensdag 5 december 2018 om 19:28
    Peppen was opbouwend beter dan Tete denk ik, maar wie is dat niet?
    Vind ik leuk
    Andre As +3076
    woensdag 5 december 2018 om 14:03
    Dumorge (36) iets met de moeder van Derksen (69) gedaan...
    In zijn geval had ik dan mijn mond dicht gehouden.
    Vind ik leuk
    Akki Ez +16
    woensdag 5 december 2018 om 14:06
    V peppen mag een normale linksback ze veters niet eens strikken wat een arrogante gozer
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    woensdag 5 december 2018 om 19:26
    V Peppen speelde bij RKC echt heel verdienstelijk, ook opbouwend prima, ging toen naar Roda, meen dat Roda toen de complete verdediging van RKC overnam, toen werd Ard wat minder. Maar hem zo afzeiken als VI doet is onzin.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 19:27]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:12
    Demouge had eigenlijk met een stalen gezicht moeten zeggen:

    "Ik heb inderdaad de dochter van Johan Derksen geneukt en ze vertelde me dat ik in bed het type Cristiano Ronaldo was."
    Vind ik leuk
    El Cazador +7293
    woensdag 5 december 2018 om 14:14
    Ik heb Johan Derksen menig maal zien voetballen in zijn Haarlem tijdperk, maar hij is in dat opzicht niks verandert n.l. een domme draver in en langs het veld.
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    woensdag 5 december 2018 om 19:24
    Hij overschat zich ietsje... man uitschakelen en afgeven, dat was bij Cambuur de opdracht voor hem. Heel gemeen was hij ook niet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 19:24]
    Vind ik leuk
    Enden +4196
    woensdag 5 december 2018 om 14:15
    Demouge is de helft van zijn carriere 10 kilo te zwaar geweest. Niet gek dat er om hem gelachen wordt
    Vind ik leuk
    Koenbres +1097
    woensdag 5 december 2018 om 15:27
    Zolang hij zn goals maakt mag dat best van mij
    Vind ik leuk
    Enden +4196
    woensdag 5 december 2018 om 15:32
    Ik vind dat je dan niet goed met je beroep bezig bent
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2055
    woensdag 5 december 2018 om 14:19
    Zo daar ging mijn koffie..... De Demouge\Van Peppen voetbalschool.

    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    woensdag 5 december 2018 om 14:24
    Leuke clip..mooie gasten ;)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33931
    woensdag 5 december 2018 om 14:24
    Een voetbalschool van 2 voetballers die er geen klote van konden.
    Vind ik leuk
    soplul +3442
    woensdag 5 december 2018 om 14:48
    En toch.....heb al menig potje 35+ voetbal gespeeld tegen demouge.
    Hij scoort heeeel erg makkelijk hoor.
    Nou zal dat ook wel aan ons liggen maar toch ;-)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33931
    woensdag 5 december 2018 om 14:52
    Zn hele carriere als een 35 + jarige gespeelt.

    Al was hij nog wel ok bij willem 2
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    woensdag 5 december 2018 om 19:20
    Waarom die jongen nou afzeiken, heeft er de max uitgehaald, hard gewerkt en mooie tijd geweest, hij speelde eredivisie, dat heeft Derksen maar een paar jaar gedaan.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33931
    woensdag 5 december 2018 om 20:22
    Niet afzeiken, gewoon een modale speler.
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    donderdag 6 december 2018 om 13:54
    Niks mis met een modale speler te zijn, toch?
    Vind ik leuk
    PWRJC +186
    woensdag 5 december 2018 om 14:28
    En daar heeft Ard Van Peppen volledig gelijk in...
    Vind ik leuk
    Benniewies +1344
    woensdag 5 december 2018 om 14:33
    Maar goed dat hij niet meer voetbalt, anders kon hij net als Babel vertrekken
    Vind ik leuk
    bert +167
    woensdag 5 december 2018 om 14:38
    Derksen de grooooooootste lul van Nederland,ene keer iets over hem zegt gaat hij over de rooie
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    woensdag 5 december 2018 om 19:18
    Sssst Bert niet doen, dat vindt ie lekker,
    kan hij weer losgaan dat je betuttelt.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:53
    Demouge speelde vroeger toch ook als back bij NEC?
    Toevallig ook aan de linkerkant?
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    woensdag 5 december 2018 om 17:12
    Hahaha briljante reactie van de beide heren.
    Vind ik leuk
    FISH +253
    woensdag 5 december 2018 om 18:08
    Demouge, straks weer all you need is love kerstspecial?
    zorg eerst maar dat je je eigen dochter te zien krijgt.
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    woensdag 5 december 2018 om 19:17
    Nou kan me niet herinneren dat Derksen iets tegen v Peppen of Demouge had. Het is meer vd Gijp die zelf een gekke naam heeft dus met simpele humor moet je dan lachen om een andere gekke naam.
    Mamudov heeft ie ook op de korrel gehad, was ook prima speler, gaat gewoon om de naam, ze zijn eenvoudig van humor daar.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:50
    Ik ben een dikke 60-er en heb lang geleden die snor zien voetballen. Het topvoetbal stelde toen nog niet zoveel voor. Maar echt..... die Derksen kon er werkelijk helemaal niets van. Zou nu misschien 1e klas amateurs spelen. Wat een misfit.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws