Weinig speeltijd voor Heracles-spits: 'Waar dat precies aan ligt weet ik niet'

    Weinig speeltijd voor Heracles-spits: 'Waar dat precies aan ligt weet ik niet'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 17:38wo 05-12-2018 om 17:38

    Vincent Vermeij is teleurgesteld dat hij het bij Heracles Almelo moet doen met een reserverol. De spits, die uit de basis wordt gehouden door Adrian Dalmau, probeert er achter te komen wat hij beter kan doen en denkt ook aan een tussentijds vertrek.

    Vermeij kwam dit seizoen pas zeven wedstrijden binnen de lijnen voor Heracles en stond nog niet in de basis. "Op sportief gebied kan het natuurlijk beter", zegt Vermeij tegen FOX Sports. "Ik maak mijn minuten voornamelijk in het tweede elftal en dat gaat best goed, maar ik maak natuurlijk te weinig minuten in het eerste. Dat vind ik erg zonde."

    "Het is jammer dat ik niet de voorkeur heb gekregen aan het begin van het seizoen", vervolgt de 24-jarige spits. "Waar dat precies aan ligt weet ik niet. Daar probeer ik zelf ook achter te komen. Je wil natuurlijk altijd spelen."

    Vermeij is nog niet bezig met een vertrek. "Het heeft nu nog geen prioriteit voor mij om verder te kijken, maar als ik me lekker voel en zo door blijf gaan is er vast een club die zegt dat ze me willen huren of kopen. Dat kan altijd."

    Plaats een reactie

    woensdag 5 december 2018 om 17:51
    Hij wordt uit de basis gehouden door Adrian Dalmau?
    Maar Peterson is toch de spits van Heracles zoals in het onderwerp van 17.14 uur?

    Dus als Vermeij denkt dat hij door Dalmau uit de basis wordt gehouden dan begrijp zelfs ik dat hij nooit aan spelen toekomt.

    Of zie ik het verkeerd?
    Vind ik leuk
    Futre +3119
    woensdag 5 december 2018 om 18:29
    Jij ziet nooit iets verkeerd.
    Vind ik leuk
    Jp02 +148
    woensdag 5 december 2018 om 18:52
    Ja, je ziet het verkeerd. Peterson is geen spits.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:55
    Oke, bedankt.
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +87
    woensdag 5 december 2018 om 20:50
    Peterson is linksbuiten
    Vind ik leuk
    Humberto01 +523
    woensdag 5 december 2018 om 22:07
    Het probleem is dat hij zo langzamerhand ook zijn 2e rol als spits aan het verliezen is aan Joey Konings. Het wordt voor hem nog beroerder.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:08
    Misschien is die andere spits beter, dat zou de reden kunnen zijn dat je op de bank zit 🤔
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:12
    Hoop dat De Graafschap hem terug haalt.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9262
    woensdag 5 december 2018 om 18:35
    Me too
    Vind ik leuk
    HAFCBJ +37
    woensdag 5 december 2018 om 18:17
    Vermeij is niet het type spits waar Heracles nu iets aan heeft. Dalmau zakt veel uit om ruimte te gunnen aan Kuwas, Peterson en Duarte. Vermeij is de kapstok die Heracles in Weghorst en Dost ook had. Sommige wedstrijden nodig, maar niet meer standaard in het Almelose systeem
    Vind ik leuk
    HAFCBJ +37
    woensdag 5 december 2018 om 18:19
    Duvbelr post
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 18:20]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:34
    dat ze hier ruim 450.000 voor betaald hebben..
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9262
    woensdag 5 december 2018 om 18:34
    Ik weet de perfecte oplossing!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:56
    3ton en hij is voor jullie..
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2236
    woensdag 5 december 2018 om 18:50
    Ik weet wel waar t aan ligt.. Hij komt kwaliteit tekort
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    woensdag 5 december 2018 om 18:54
    Grote sterke spits kan wel handig zijn als je wilt forceren misschien meer iets voor Graafschap?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:09
    Misschien scoort Dalmau meer ????
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +87
    woensdag 5 december 2018 om 20:52
    Is veel beweeglijker en kan bal beter vasthouden en maskt ruimte voor vleugelspitsen
    Vind ik leuk
    Andre As +3076
    woensdag 5 december 2018 om 19:18
    Weinig speeltijd voor Heracles-spits: 'Waar dat precies aan ligt weet ik niet'

    Kwaliteit misschien?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:32
    Heeft te veel kansen nodig om te scoren
    Vind ik leuk
    Equin +10
    woensdag 5 december 2018 om 21:07
    Hoe gaat het eigenlijk met Sylvester van der Water?
    Ik dacht even dat het over hem zou gaan.
    Veelbelovende aanvaller die (helaas) Almere City afgelopen zomer heeft verlaten...
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 23:18
    Sylvester is in september uitgevallen met een scheurtje in zijn lies. Was inderdaad goed bezig want Kuwas werd uit de basis gedreven die niet echt de motivatie op leek te kunnen brengen om alles voor Heracles te geven. Overigens ook wel begrijpelijk. Maar Sylvester zou er enkele weken uitliggen. Daarna niets meer over gehoord..
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 10:06
    Hij heeft 2 weken geleden zijn rentree gemaakt in het 2e en zal waarschijnlijk volgende week weer aansluiten bij de wedstrijdselectie.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 23:07
    Ik heb het vooral over de spitspositie. Dat is waar het in deze kwestie toch om gaat? Dat Kuwas weer in de basis staat heeft hij bijv. puur te danken aan het feit dat Van Der Water geblesseerd raakte. Speelt overigens weer naar behoren. Op het middenveld vind nog wel eens een wisseling plaats. Maar voornamelijk de verdediging en aanval zijn nagenoeg iedere wedstrijd hetzelfde. Al is het wegvallen van Pröpper ook wel een behoorlijke domper geweest.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:08
    Ik kan me echt de wedstrijd herinneren dat Duarte en Osman er opeens naast stonden Daarna stonden van Nieff en Droste er weer naast. Van Hintum stond er opeens naast en daarna weer erin ????
    Zo zijn er echt meer vbn
    Waar ik op doelde is dat het elftal draaide als een tierelier en hij opeens de basis ging versnderen Doodzonde ! want daarna werd het voetbal er niet beter op
    Alle respect trouwens voor de prestaties van Heracles !
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 23:37
    Tsja, die gap ken er dan ook niets van.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1907
    donderdag 6 december 2018 om 09:24
    Ik weet wel waar het aan ligt hoor.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws