Van Bronckhorst: Ze weten nu dat het niveau wat wij als team hebben vrij hoog is

Van Bronckhorst: "Ze weten nu dat het niveau wat wij als team hebben vrij hoog is"

Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 17:55wo 05-12-2018 om 17:55

Giovanni van Bronckhorst vindt de wedstrijd tegen VVV-Venlo net zo belangrijk als het duel van afgelopen zondag tegen PSV (2-1). De trainer van Feyenoord stelt dat zijn ploeg pas iets aan de zege op PSV heeft als het ook VVV verslaat.

Als Feyenoord donderdagavond van VVV wint verkleint het de achterstand op koploper PSV tot zeven punten. Het gat met Ajax bedraagt in dat geval nog vijf punten. "Als je in de top wil meedoen zijn juist de wedstrijden tegen andere tegenstanders dan de toppers heel belangrijk", vertelt Van Bronckhorst op de persconferentie. "Dat is morgen dus het geval. Ook morgen staan er gewoon drie punten op het spel."

Volgens de oefenmeester van de Rotterdammers gaat Feyenoord het duel met de Venlonaren vol vertrouwen tegemoet. "Voor mijn spelers was de overwinning op PSV van grote waarde. Ze weten nu dat het niveau wat wij als team hebben vrij hoog is."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Poll

Gaat Feyenoord het thuisduel met VVV-Venlo winnen?

(906 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 5 december 2018 om 17:57
over Ajax gaan julie wel heen, over ons aller dierbare PSV helaas niet. Maar chapeau voor de over winning, ere wie ere toe komt
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 19:07]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27478
woensdag 5 december 2018 om 17:59
Wie Julie?
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 17:59
Ach gussie
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 18:00
020 ook nog, hahahaa

#kneusje
Vind ik leuk
ficusje +3190
woensdag 5 december 2018 om 18:01
Gehaktbal.
Vind ik leuk
AjaxFan69 +1413
woensdag 5 december 2018 om 18:03
En nu snel je huiswerk afmaken en vooral goed opletten bij de spelling, dan kunnen de grote mensen nog even rustig doorpraten.
Vind ik leuk
marcelvt +702
woensdag 5 december 2018 om 18:28
vind je het zelf niet zielig om te zeuren over spelling? Een typefout is snel gemaakt, niet iedereen is even goed in taal en dyslectie is ook een dingetje. Echt grote mensen doen niet alsof ze boven anderen staan
Vind ik leuk
AjaxFan69 +1413
woensdag 5 december 2018 om 19:00
Bij iemand die normaal reageert zal ik nooit zeuren over spelling. Bij iemand die zich gedraagt als een kleuter wel.
Vind ik leuk
FRFC'08 +83
woensdag 5 december 2018 om 23:32
👍🤣
Vind ik leuk
fedor2501 +6526
woensdag 5 december 2018 om 18:09
Muppet.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 18:15
Weinig te merken van die Brabantse gemoedelijkheid op vp .
Jullie kunnen provoceren als geen ander .
En inderdaad , jij bent een frikandel .
Dat is van afvalvlees uit het slachthuis gemaakt .
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 19:54
Als Feyenoord fan begin ik steeds meer naar Ajax te neigen dan naar sympathie voor PSV. Wat ik zondag en daarna allemaal las wat ze over Feyenoord schreven en zeiden, aldaar in het Brabantse .... Ze moeten bij mij niet meer aankomen met dat het in Brabant zo gemoedelijk is en dat de mensen er "warm" zijn. Zulke verschrikkelijke scheldkanonades en verwijzingen naar ziektes had ik niet echt verwacht van PSV aanhangers.
Vind ik leuk
013Tilburg +849
woensdag 5 december 2018 om 20:39
Hoho, wil jij ons niet allemaal over 1 kam scheren alsjeblieft?
Ik ben ook Brabander en ik gooi niet met ziektes.
En hier in het hart van Brabant zijn we zeer gastvrij.
Kom gezellig eens een biertje doen zou ik zeggen.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 21:19
Sorry hoor, je hebt eigenlijk wel gelijk. Ik kreeg van PSV gasten enorm de wind van voren toen ik op een forum iets zei over een terechte overwinning van Feyenoord. Ik kreeg de tyfus, de kanker en nog meer toegewenst en tevens zouden ze wel even uit gaan zoeken waar ik woon. Vandaar mijn reactie.
Vind ik leuk
013Tilburg +849
woensdag 5 december 2018 om 21:32
Ik snap dat je dat niet als prettig ervaart.
Helaas zitten er in elke regio idioten, die zoiets als voetbal gebruiken om dergelijke reacties mee goed te praten. Het is triest, maar ik zou er lekker boven blijven staan. Da's beter voor je hart, je voelt je er prettiger bij en het uitzicht is mooier.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 21:58
Mijn oma woont in Tilburg en daar is niks mis mee , gezellige mensen daar .
Maar Amsterdammers en Eindhovenaren zijn ook niet verkeerd hoor .
Maar dat volk wat hier stoer loopt te doen , komt waarschijnlijk helemaal niet uit die steden
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 21:55
Eens , maar die Ajax fans zijn geen haar beter hoor , die zitten in dezelfde inrichting als die PSV-ers .
De ene groep begint , en de andere groep reageerd daarop .

Ik gunde beide clubs het beste , voordat ik op vp kwam .
Maar nu hoop ik dat Feyenoord en AZ de prijzen gaan verdelen in Nederland .
Dan kruipen die trollen weer in hun grot .
Vind ik leuk
Deck010 +10212
woensdag 5 december 2018 om 21:49
Dat noem ik een belediging van de frikandel. Daar zitten tenminste nog hersens in 😜
Vind ik leuk
Clutchy +1254
woensdag 5 december 2018 om 18:25
PSV is echt zo zwaar ondermaats pfff
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27478
woensdag 5 december 2018 om 17:58
Makkie voor Feyenoord!
Vind ik leuk
ficusje +3190
woensdag 5 december 2018 om 18:00
Nu jij nog naar een normaal niveau gio.
Vind ik leuk
fedor2501 +6526
woensdag 5 december 2018 om 18:10
Verklaar je nader.
Vind ik leuk
ficusje +3190
woensdag 5 december 2018 om 19:20
Als ajax op bezoek is geweest in de kuip,neem hij zijn woorden weer terug.
Vind ik leuk
fedor2501 +6526
woensdag 5 december 2018 om 19:32
Welke woorden?
Vind ik leuk
buddha +10792
woensdag 5 december 2018 om 19:20
stuk of 5 prijzen gepakt. wat is zijn niveau dan ?
Vind ik leuk
ficusje +3190
woensdag 5 december 2018 om 19:25
Dat hij feyenoord niet meer constant laat voetballen,kijk van de week maar weer,begint het weer van vooraan.
Vind ik leuk
fedor2501 +6526
woensdag 5 december 2018 om 19:33
En als we vd week weer winnen?
Vind ik leuk
Stranger +7054
woensdag 5 december 2018 om 21:57
Geen moeilijke vragen gaan stellen ! Daar kunnen die jochies niet tegen. Dan reageren ze ook niet meer.
Maar gelukkig zijn er nog genoeg Ajax supporters waar je wel gewoon over voetbal kunt lullen.😂
Vind ik leuk
buddha +10792
woensdag 5 december 2018 om 19:33
constant kut is ook constant he ;)
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 18:01
Goed zo Gio, laten wij maar ervoor zorgen dat Psv en Ajax achterom moeten blijven kijken en dat ze hypernerveus daardoor worden.
Vind ik leuk
Bep Slatter +12057
woensdag 5 december 2018 om 18:27
Zijn laatste zin had wel moet zijn "Ze weten nu dat het niveau wat wij als team hebben vrij hoog kan zijn"
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 19:57
Helemaal mee eens. Dat bedoelt Gio waarschijnlijk ook. Ze laten het te weinig zien.
Vind ik leuk
Bep Slatter +12057
woensdag 5 december 2018 om 20:25
Ze hebben het verdomd goed verborgen weten te houden tot afgelopen zondag inderdaad.
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 20:25]
Vind ik leuk
ronnieb +709
woensdag 5 december 2018 om 18:02
Er moet nu ook aan het doelsaldo gewerkt worden!
Vind ik leuk
Justin Kees +3960
woensdag 5 december 2018 om 18:09
Hahaha... een fatsoenlijke wedstrijd en meneer vergelijkt zijn team met Liverpool en denkt meteen dat het niveau heel hoog is. Alsof een zwaluw zomer maakt... 🤣🤣
Vind ik leuk
fedor2501 +6526
woensdag 5 december 2018 om 18:13
Begrijpend lezen knulletje of goed luisteren wat hij zegt.
Vind ik leuk
Justin Kees +3960
woensdag 5 december 2018 om 18:47
Heel goed, jij moet begrijpend leren lezen! En wellicht je lampje opsteken in andere media... Gio vindt namelijk dat Feyenoord in de eerste helft hetzelfde tempo had, als Liverpool...
Vind ik leuk
fedor2501 +6526
woensdag 5 december 2018 om 19:30
Hij vergelijkt het tempo met dat van Liverpool maar nergens zegt hij iets over het niveau of iets dergelijks. Wat een volwassen persoon daaruit begrijpt is dat we een aardig tempo hadden maar dat is onmogelijk vol te houden tenzij je een ploeg als Liverpool bent. Snap je het verschil als je goed luistert/leest?
Vind ik leuk
Justin Kees +3960
woensdag 5 december 2018 om 19:47
Lees het nog maar eens...
Vind ik leuk
wattenstaafje +24178
woensdag 5 december 2018 om 19:16
Hij zegt dat ie de eerste helft tegen dat niveau aanzit maar niet constant.
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 19:17]
Vind ik leuk
Justin Kees +3960
woensdag 5 december 2018 om 19:48
Dan vergelijkt hij zijn team dus met Liverpool...
Vind ik leuk
wattenstaafje +24178
woensdag 5 december 2018 om 20:58
En dat ze niet eens in de buurt komen.
Vind ik leuk
Justin Kees +3960
woensdag 5 december 2018 om 21:16
Klopt en dat gaan ze nooit komen ook, nog niet op 50%..

Vind het echt bizar dat hij na 1 redelijk potje, over het tempo van Liverpool begint. Alsof een Fiat Panda bestuurder gaat lullen dat zijn rijstijl al wat op Max Verstappen lijkt... 😂
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 09:32
Even serieus..... uit welke woorden maak je dat op? Enige wat aangegeven wordt is dat wanneer er zo afgejaagd wordt als in de eerste helft het tempo erg hoog ligt en dat je een selectie als die van Liverpool nodig hebt om dat 90 min lang vol te houden. Het gaat hier om het jagen en het tempo. Niet ! om het niveau..... inzet hoort eigenlijk altijd een constante factor te zijn en wanneer dat bij Feyenoord aanwezig is is het niveau echt niet zoveel minder als dat van PSV en Ajax. Wel is het duidelijk dat er wat meer pareltjes rondlopen bij die 2
Vind ik leuk
Justin Kees +3960
donderdag 6 december 2018 om 11:04
Als het om jagen en het tempo gaat, dan vergelijkt hij Feyenoord toch met Liverpool op dat punt? En dat klopt gewoon niet, zeker niet na het allereerste fatsoenlijke potje dit seizoen. Doet hij net alsof ze een hoog niveau hebben, terwijl ze eigenlijk gewoon boven hun eigen niveau uitstegen dit keer... dit brengen ze vanavond niet hoor.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 12:19
Jagen is jagen en tempo is tempo. Hij geeft niks anders aan dan dat je een selectie als Liverpool nodig hebt ( lees meer kwaliteit dan Feyenoord ) om dit 90 min te kunnen doen. En ja het was de 1e helft prima en ja dat was zeker de eerste keer dit seizoen dat er goed gevoetbald werd en nee dat brengen ze waarschijnlijk vanavond niet. Maar Laten we t hopen 😄
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 18:10
Heb ik met mijn eigen ogen tijdens De Graafschap - Feyenoord (2-0) niet gezien hoor Gio.
Vind ik leuk
fedor2501 +6526
woensdag 5 december 2018 om 18:12
Geniet er maar van want volgend jaar is het weer KKD voor jullie.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 19:15
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 21:36]
Vind ik leuk
fedor2501 +6526
woensdag 5 december 2018 om 19:37
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 21:37]
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 20:01
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 21:38]
Vind ik leuk
fr1963 +4756
woensdag 5 december 2018 om 21:44
Heb je weer gezopen? Natuurlijk lijken al die blauwe stoeltjes op de tribune op elkaar. Kom dan een keer kijken tijdens een wedstrijd.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 19:59
Gaan ze die Serrarens nog verkopen aan Real Madrid. Wat een wereldspeler is dat.
Vind ik leuk
rinirat +4240
woensdag 5 december 2018 om 18:13
Een zwaluw maakt nog geen zomer..
Het is moeilijk motiveren na een goede wedstrijd en hierna tegen een zwakke broeder.
Ze hebben nogal snel kramp in Rotterdam
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 18:14]
Vind ik leuk
Legion73 +292
woensdag 5 december 2018 om 22:33
Gio past de Raymond Verheijen methode toe dus uiteindelijk is het de bedoeling dat Feyenoord conditioneel steeds sterker gaat worden ten opzichte van andere teams
Vind ik leuk
poklane +5380
woensdag 5 december 2018 om 18:25
En nu aan jou de taak Gio om ervoor te zorgen dat dat niveau opnieuw gehaald word.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 18:25
Ben benieuwd of ze de zelfde schop kwaliteiten ook eens een keer tegen Ajax kunnen opbrengen. Voetballend hebben ze in ieder geval niks te bieden. Normaliter schopt PSV er gewoon 4 in na de rust. Dan kunnen ze wel allemaal roepen dat ze zo goed speelden maar het stelde allemaal eigelijk niks voor. Wel vreemd natuurlijk dat er in de media alleen maar wordt gewezen naar de eerste helft. Terwijl ze de tweede helft niet meer over de middelijn zijn geweest.
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 19:39]
Vind ik leuk
J Kiprich +18760
woensdag 5 december 2018 om 18:50
Bij de eerste zin ging het al fout. Als je dan een trollreactie wilt neerzetten, doe dan eens beter je best. Het is zo sneu zo!
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 19:16
Trollreactie? Leg eens uit.
Vind ik leuk
RenW +5819
woensdag 5 december 2018 om 19:10
Ja maar jij bent wel echt triest.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 20:02
En Feyenoord er 5 voor de rust.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 09:41
100 denk ik.
Vind ik leuk
Legion73 +292
woensdag 5 december 2018 om 22:36
2e helft noodgedwongen 2 spelers moeten wisselen, vooral Jorgenson was een aderlating, komt ook nog eens bij dat Feyenoord met 2-0 voorstond, niet zo gek dat ze PSV dan laten komen
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 09:40
Noodgedwongen en laten komen.
Vind ik leuk
Wim59 +670
woensdag 5 december 2018 om 18:40
Waar is het uithoudingsvermogen en/of conditie van fnoord spelers???
Vind ik leuk
Sytz +4335
woensdag 5 december 2018 om 18:47
In Ho chi minhstad dacht ik.
Vind ik leuk
Wim59 +670
woensdag 5 december 2018 om 20:14
Dat zou kunnen
Vind ik leuk
Legion73 +292
woensdag 5 december 2018 om 22:36
Raymond Verheijen methode
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 19:47
Gio wederom hoog tempo de bal snel rondlaten gaan en de spitsen aan het werk zetten. Dan is de overwinning voor Feyenoord!!
Vind ik leuk
Smithsonian +45327
woensdag 5 december 2018 om 20:19
Nipte zege denk ik.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 22:43
Grappig, ze hebben gelijk praatjes in dat haven stadje...
Vind ik leuk
El Cazador +9364
woensdag 5 december 2018 om 23:44
Kweet nie waar Gio de lat neer legt, maar welk vrij hoog niveau bedoeld hij!!!
Ik vind Heracles en VVV ook van een heel acceptabel niveau.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 03:38
Ach jee nu heeft ie praatjes omdat ie met veel mazzel heeft gewonnen omdat psv eerste helft verrast was
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 09:36
Met mazzel gewonnen? Realiteitszin vanmorgen tijdens het ontbijt ergens verloren of nog steeds gefrustreerd ? Reageer dan gewoon niet. Gio geeft gewoon antwoord op vragen die gesteld worden en dan heb je praatjes..... als er iemand misschien wel te bescheiden is dan is het gio
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:41
Van Bronckhorst doet net of Feyenoord opeens goed kan voetballen en opeens mee doet voor de titel.
Waar was Feyenoord in die 13 wedstrijden. PSV moest keer verliezen het kon van fc Utrecht zijn of Venlo of de graafschap. In dit geval is het Feyenoord waar PSV keer verliest bij een slechte dag . .
PSV is beter dan Feyenoord en word de terechte kampioen van Nederland. Van van Bronckhorst is ongeschikt en onervaren coach. Ajax is ook beter dan Feyenoord. Zelfs az is beter dan Feyenoord. Dus wat doet van Bronckhorst opeens heel stoer
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws