'Koeman alleen nog trainer van Fenerbahçe door geklapte onderhandelingen'

    'Koeman alleen nog trainer van Fenerbahçe door geklapte onderhandelingen'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 19:57wo 05-12-2018 om 19:57

    Erwin Koeman kreeg deze week te horen dat hij voorlopig aanblijft als trainer van Fenerbahçe. De Turkse topclub mikte de laatste dagen echter op een andere trainer: Ersun Yanal.

    Dat melden diverse media in Turkije, waaronder TRT Spor. Damien Comolli, technisch directeur van Fenerbahçe, zou dinsdag nog hebben onderhandeld met Yanal. Het was het tweede gesprek tussen de club en de beoogde trainer. De onderhandelingen liepen naar verluidt stuk op de lengte van het contract: Yanal eiste een contract tot medio 2020, terwijl Fener hem tot het einde van het seizoen wilde vastleggen.

    Het is volgens Turkse media niet uitgesloten dat Fenerbahçe en Yanal elkaar later alsnog vinden. In dat geval zou Koeman het veld moeten ruimen. Hij staat aan het roer sinds het ontslag van Phillip Cocu. Yanal was in het seizoen 2013/14 al trainer van Fenerbahçe en werkte verder bij Trabzonspor, Eskisehirspor, Manisaspor, Gençlerbirligi, Ankaragücü, Salihilispor, Denizlispor en de nationale ploeg van Turkije.

    Lees ook: Fenerbahçe komt met verklaring over Koeman: 'Er zijn geen veranderingen'

    Plaats een reactie

    woensdag 5 december 2018 om 20:00
    Toch klote Koeman.
    Nog ff wachten met geld harken.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:04
    Zij ik al laatst achter gesloten deuren zijn ze hard op zoek .
    Kan je vertrekken met je bonus wel klote dat er zo met je wordt omgegaan .
    Maar dat is voetbal .
    Vind ik leuk
    Och jeh +2147
    woensdag 5 december 2018 om 20:06
    Klote land, klote club, snel cashen en wegwezen daar.
    Vind ik leuk
    stock3 +766
    woensdag 5 december 2018 om 20:09
    Koekie van eigen deeg! Utrecht verliet hij ook op een rare manier!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33925
    woensdag 5 december 2018 om 20:19
    Ga er weg erwin.
    Vind ik leuk
    barry m +446
    woensdag 5 december 2018 om 20:32
    als ik trainer was zou een club in turkeye wel als laatste optie zien!
    ik zou daar nooit heen gaan,

    belgie, engeland, spanje, frankrijk, duitsland, italie, lijken me toch leukeren landen om te werken en om te leven.


    koeman ik zou zeggen cashen en pleite daar
    gewoon een wedstrijd verklote en je bent er
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:09
    De Turkse topclub Fenerbahçe...

    topclub? foutje denk ik, moet zijn:

    tobclub
    Vind ik leuk
    Farmer +12721
    woensdag 5 december 2018 om 21:13
    Ik gok dat Erwin al wel een appje uit Groningen heeft gehad, dat als ze daar in Fener' er uit zijn, en hij zijn Interim-premie heeft gekregen, dat hij zó alvast bij de FC aan kan schuiven om vast ingewerkt te worden voor Nijland's functie.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws