Dat zien we niet vaak: blunder De Gea leidt tot doelpunt Arsenal

    Dat zien we niet vaak: blunder De Gea leidt tot doelpunt Arsenal

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 21:30wo 05-12-2018 om 21:30

    Arsenal komt na 26 minuten op voorsprong op Old Trafford. Shkodran Mustafi krijgt het doelpunt op zijn naam, maar krijgt hulp van de grabbelende David de Gea. Inmiddels staat het alweer 1-1 door een treffer van Anthony Martial.

    Plaats een reactie

    Dub_Rtd +2139
    woensdag 5 december 2018 om 21:32
    En het bewijs dat doellijntechnologie veel meer het spel eerlijker maakt dan de var in zijn huidige vorm.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17317
    woensdag 5 december 2018 om 21:36
    Absoluut!

    En gewoon erg lekker!
    Vind ik leuk
    power +6198
    woensdag 5 december 2018 om 21:33
    Lekker voor clown Mourinho
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2139
    woensdag 5 december 2018 om 21:33
    dubbele geplaatst.... edit dus
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 21:34]
    Vind ik leuk
    jari11 +1140
    woensdag 5 december 2018 om 21:37
    Wat is dat met die Montpellier mannetjes? Geven die op elke match commentaar ofzo
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:37
    Die Torreira is echt in bloedvorm wat een wereldspeler is dat.
    Vind ik leuk
    Smash +3491
    woensdag 5 december 2018 om 21:40
    Duidelijk weer een artikel van iemand die nog nooit gekeept heeft. Dit is geen blunder. Het ziet er niet sterk uit, maar om het nu meteen een blunder te noemen gaat mij te ver. Maar ja, je artikel lokt wel weer een hoop lezers.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:56
    Maar wel weer een ongelukkig momentje van De Gea.
    Vind ik leuk
    Smash +3491
    woensdag 5 december 2018 om 22:18
    Dat wel. Gun ik hem niet. Vind hem echt tot de top 3 beste keepers ter wereld behoren.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:45
    Kan er ergens op gewed worden dat of Man United of Arsenal, of beiden, na 90 minuten niet meer met 11 man op het veld staan?
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +478
    woensdag 5 december 2018 om 21:51
    Wat een ordinaire schoppartij hè. Beste competitie ter wereld zeggen ze dan. Vind t voorlopig weinig aan dit.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:54
    Doet De Gea te vaak daarom bij lange na niet de beste keeper op aarde. Heeft af en toe fantastische reddingen, maar dit gebeurt bij hem te vaak.
    Vind ik leuk
    kevinleo +2642
    woensdag 5 december 2018 om 21:59
    Hij zit vanmiddag nog een conferentie te geven over dat zijn spelers hem niet expres in de steek laten.. hahaha doei
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22214
    woensdag 5 december 2018 om 22:02
    Mooi zo.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27642
    woensdag 5 december 2018 om 22:22
    Kan de beste gebeuren..
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34622
    woensdag 5 december 2018 om 22:34
    Hij doet zijn voorbeeld Padt na.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws