'Het is hopen dat het kwartje een keer valt bij Paul Pogba'

'Het is hopen dat het kwartje een keer valt bij Paul Pogba'

Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 07:30do 06-12-2018 om 07:30

Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 07:53do 06-12-2018 om 07:53

Paul Pogba blijft de tongen losmaken in Engeland. De Fransman werd woensdag op de bank gezet bij Manchester United, dat het opnam tegen Arsenal. Volgens berichten uit de Engelse pers kunnen José Mourinho en Pogba het niet goed met elkaar vinden. Na afloop werd de reserverol en het gedrag van Pogba besproken.

"Het is hopen dat het kwartje een keer valt bij hem", zegt United-icoon Paul Scholes bij BeIN Sports. Scholes ziet dat Pogba het niet iedere week laat zien. "Het duurt te lang om een volwassen speler te worden."

Rio Ferdinand is genuanceerder. "Ik heb Pogba zien spelen op het WK. Hij was een belangrijk lid van het Franse team, dat het toernooi won. Hij was niet de showboot-Pogba die we gewend zijn te zien, maar een effectieve Paul Pogba."

"Dat kwam door de manager (Didier Deschamps, red.). Hij werd gewisseld in een vriendschappelijke wedstrijd voor het WK. Dat heeft de toon gezet. Deschamps zei: oke, je doet wat ik je zeg of je speelt niet. In de relatie tussen Deschamps en Pogba zat meer respect. Ze waren closer."

Scholes gaat niet mee met Ferdinand. "Een relatie tussen speler en manager moet geen invloed hebben op je prestaties. Het is dan niet de schuld van de manager, maar die van mij. Het is als speler makkelijk om je trainer de schuld te geven als je slecht speelt." Ferdinand sluit het onderwerp af. "Er is een Paul Pogba die volledig opgeladen is en klaar is om te spelen. Hij wacht wellicht op de helpende hand van een trainer."

Poll

Komt het nog goed met Pogba bij United?

(1729 stemmen)

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
Nietkoeroe +3648
donderdag 6 december 2018 om 07:44
Dat zag Danny blind anders ook allemaal bij Ziggo! Topper
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 07:45
Beste analist van Nederland!!! ;)
Vind ik leuk
dhrwobo +40085
donderdag 6 december 2018 om 13:45
Bij Pogba zullen alle kwartjes al lang gevallen zijn, die neemt alleen briefgeld aan
Vind ik leuk
Gutierres14 +1351
donderdag 6 december 2018 om 07:50
Met zo’n idioot als manager is het toch logisch dat het invloed heeft? De man kraakt ongeveer elke speler in zijn selectie. Als Pogba echt een man is gaat hij met wat teamgenoten naar het bestuur, tot hier en niet verder. Man u heeft een geweldig potentieel elftal!!
Vind ik leuk
Riszh +452
donderdag 6 december 2018 om 07:53
Een trainer die zijn eigen spelers in de Media hard onderuit haalt hoort niet bij een topclub als Man U. Mourinho is zeker ‘the special one’ op een speciale manier gek in zn hoofd.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 08:20
Het kwartje is bij Pogba allang gevallen. Hij durft teminste tegen Mourinho in te gaan. En zeg nou zelf met zo'n blaaskaak en gek als trainer wil niemand zich toch 100% inzetten
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 08:57
Ik vind het een beetje dubbel. Uiteraard heeft het invloed als je een trainer hebt die denkt dat hij God zelf is, maar aan de andere kant speel je niet voor de trainer maar je zelf en de man u fans. Daarnaast wordt hij daar ook nog is rijkelijk voor betaald.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 09:20
Waarom mag je je spelers niet 'afvallen' voor de media als ze net jou als trainer in je hempie hebben gezet met benedenmaatse inspanning? Die Pogba moet gewoon zn muil houden en doen waar die voor aangenomen is of lekker opzouten naar een andere club. Ik ben het ook met Paul Scholes eens. En dan daarbij, heel eerlijk gezegd nooit ingezien wat iedereen zo geweldig vind aan die lange stekkenek. Ik weet wel 10 betere middenvelders op te noemen die wel willen werken...
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 22:14
Idd, volstrekt mee eens. Pogba hype, geen voetbalpsycholoog die kan vertellen waar het vandaan komt. Nérgens op gebaseerd die hype. Puur gecreerd.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 09:30
Moet eerst een paar zakken geld vallen, denk ik zo
Vind ik leuk
rpaulp50 +13155
donderdag 6 december 2018 om 11:31
Dat is onzin van Scholes, een Trainer is DE drijfveer achter een team en de spelers individueel, Mourinho faalt want kan zijn spelers niet voldoende motiveren.
Dat neemt niet weg dat spelers natuurlijk verantwoordelijk zijn voor hun prestaties en gedrag.
[Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 11:32]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws