Ik denk niet dat er een kans is dat ik al eerder vertrek naar Real Madrid

    "Ik denk niet dat er een kans is dat ik al eerder vertrek naar Real Madrid"

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 08:28do 06-12-2018 om 08:28

    De Braziliaan Rodrygo vertrekt niet komende winter al naar Real Madrid. De zeventienjarige aanvaller van Santos maakt volgens de afspraken in de zomer de overstap naar De Koninklijke. Vanwege de tegenvallende resultaten van Real zou de club hem mogelijk al eerder willen halen.

    Rodrygo verwijst dat gerucht naar het rijk der fabelen. "Ik denk niet dat er een kans is dat ik al eerder vertrek naar Real Madrid", zegt Rodrygo tegen Gazeta Esportiva. "De afspraak is dat ik in juli ga. Dat is een afspraak tussen Santos en Real Madrid." Santos en Real bereikten in een eerder stadium een akkoord over een transferbedrag van 45 miljoen euro. Rodrygo mocht het seizoen afmaken bij Santos.

    Rodrygo weet niet of hij in een ander klimaat terecht komt bij Real. "Het zal misschien anders zijn, maar dat weet ik pas als ik er ben. Ik denk daar nu nog niet veel aan en focus me op waar ik mee bezig ben. Ik wil nu m'n best doen voor Santos."

    Dat Real slecht aan het seizoen is begonnen, zegt Rodrygo niet veel. "Real Madrid is drie jaar lang niet goed gestart, maar heeft drie keer op rij de Champions League gewonnen. Je kunt niet twijfelen aan Real Madrid."

    Plaats een reactie

    Goatinho +92
    donderdag 6 december 2018 om 08:33
    Ontzettend groot talent. Maakt echter dezelfde fout als Odegaard en Vinicius. Gaat de komende jaren zeker niet doorbreken. Ontzettend zonde
    Vind ik leuk
    pietprecies +7392
    donderdag 6 december 2018 om 09:25
    Ik weet niet hoe goed hij daadwerkelijk is maar Neymar was dusdanig getalenteerd dat het hem lukte. De tijd zal het leren
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:07
    Met deze trainer gaan er veel doorbreken bij Madrid
    Vind ik leuk
    rexxo +2057
    donderdag 6 december 2018 om 08:42
    Als die rammelende zak met geld groot genoeg is zeggen weinig mensen nee.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:58
    Dus Frenkie moet niet naar Barca, Real, of City?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 09:13
    Ik denk dat hij bedoelt dat Santos alsnog overstag gaat als er 10mil bovenop de prijs wordt gegooid. Dan staat hij na de winter al bij real op de training. Zal de eerste niet zijn waar het zo bij gaat.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 09:24
    Ah, ok.
    Vind ik leuk
    rexxo +2057
    donderdag 6 december 2018 om 09:36
    Heeft je reactie een bepaald doel of wil je Frenkie graag noemen?

    Het lijkt meer op de vergelijking tussen een drol en kaviaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 09:42
    Lees je eerst even in zou ik zeggen dan.
    Sterker nog...laat maar, van dit niveau wordt dit nooit een goede discussie.

    Fijne dag
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 09:42]
    Vind ik leuk
    rexxo +2057
    donderdag 6 december 2018 om 09:46
    Idd reageer maar niet op mij met een bepaalde bril op.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 09:55
    Welke bril bedoel je dan? Nu ben ik benieuwd.
    Vind ik leuk
    Riszh +325
    donderdag 6 december 2018 om 08:50
    Ff nummertje pakken en achter Vinicius aansluiten
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws