Duitse onthulling: luie Leverkusen-spits liet vrouw invallen bij fitnesstests

    Duitse onthulling: luie Leverkusen-spits liet vrouw invallen bij fitnesstests

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 11:11do 06-12-2018 om 11:11

    Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 11:28do 06-12-2018 om 11:28

    Stefan Kiessling heeft in gesprek met BILD een opmerkelijke bekentenis gedaan. De gestopte centrumspits (34) werd regelmatig door zijn vrouw Norina uit de brand geholpen bij fitnesstests.

    Kiessling zette vijf maanden geleden een punt achter zijn carrière. Eén van de dingen die hij het minste mist, is de constante druk om fit te blijven. Bij onder meer Bayer Leverkusen werd zijn conditie getoetst met een horloge. "Dat ding houdt je hartslag in de gaten en slaat de oefening op", vertelt Kiessling.

    "Mijn vrouw is erg atletisch. Daarom deed zij een paar keer een aantal oefeningen. Ze deed het zo goed dat niemand het in de gaten had", vervolgt hij. "Ik heb in geen enkele voorbereiding alle oefeningen honderd procent gedaan. Niet één keer."

    Kiessling rakelt een vakantie in Mexico op. "Ik wist dat de rest van de spelersgroep hun training weer zou beginnen. Toen heb ik bewust tegen mijn vrouw gezegd: Schat ik ga vandaag niet trainen in de fitnessruimte. Ik blijf liever op het strand."

    Kiessling hoeft zich geen zorgen te maken over de gevolgen van zijn onthulling. In mei van dit jaar hing hij zijn kicksen aan de wilgen. De oud-spits van 1. FC Nürnberg en Bayer Leverkusen was in 403 Bundesliga-wedstrijden goed voor 144 doelpunten. Hij is nu werkzaam als rechterhand van Leverkusen-directeur Rudi Völler.

    Plaats een reactie

    The Iceman +11423
    donderdag 6 december 2018 om 11:13
    Goede tip voor je spelers. Overigens zegt hij dat z’n vrouw sportief (sportlich) is ipv atletisch, maar dat terzijde.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 11:18]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:20
    Met de conditie van mijn vriendin word ik meteen opgenomen in het ziekenhuis , als ik haar mijn fitnesstests liet doen .
    Vind ik leuk
    The Iceman +11423
    donderdag 6 december 2018 om 11:24
    Fitnessabonnement gegeven voor Sinterklaas, of de afgelopen nacht wel in je bed geslapen?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:30
    Ik laat haar liever wat meer huishoudelijke karweitjes doen .
    Kost minder dan een fitness abbonenment , het is goed voor haar conditie en ik schiet er zelf ook wat mee op .
    Vind ik leuk
    The Iceman +11423
    donderdag 6 december 2018 om 11:36
    Jij kwade patriarch jij!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:38
    Hahaha ik heb wel een grote bek als ik anoniem hier op vp zit , maar het komt er op neer dat ik het huishouden doe thuis ;-)
    Vind ik leuk
    Brijk +464
    donderdag 6 december 2018 om 13:05
    Hahaha jij maakte mijn dag goed! Dankjewel maat!
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 16:27
    Deze laatste maakt de berichten erboven extra leuk. :)
    Vind ik leuk
    Orphen89 +1801
    donderdag 6 december 2018 om 16:48
    ssssst, dat hebben we allemaal, maar zouden er hier niet over praten toch? Hier lekker opscheppen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    donderdag 6 december 2018 om 11:15
    Wel een lelijk wijf haha.

    Hij was een redelijke spits.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:26
    Goede samenhangende reactie ook!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28476
    donderdag 6 december 2018 om 11:30
    Hahaha exact!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    donderdag 6 december 2018 om 11:49
    Ja he.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28476
    donderdag 6 december 2018 om 11:31
    Wat een onzinnige post

    De borrelnootjes zijn in de aanbieding bij de Lidl
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    donderdag 6 december 2018 om 11:49
    Die zijn een beetje te zout.
    Vind ik leuk
    jari11 +1074
    donderdag 6 december 2018 om 12:56
    Heb je zijn kop gezien? hij mag blij zijn met zo een vrouw denk ik haha
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    donderdag 6 december 2018 om 13:03
    Die van crouch is wel toppie
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:16
    Wat een onprofessionele zak ben je dan.
    Lekker voorbeeld geef je dan.
    Iedereen nu expres een atletische dame aan de haak gaan slaan en lekker op je kontje zitten. 😜
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:40
    Als iedereen in het veld net zo goed presteert als hij jaren heeft gedaan, dan zal niemand zich daar druk om maken.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 16:31
    Nu snap ik waarom onze Leeuwinnen zo goed zijn,
    die doen allemaal de oefeningen van de mannetjes.
    Met hun hoedjes
    en tatoet-tjes
    de Rolex tikt
    het is weer geflikt.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10429
    donderdag 6 december 2018 om 11:17
    Hehehe, ouwe boef.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27367
    donderdag 6 december 2018 om 11:23
    Goed verhaal haha.. Slim om na je looobaan pas te vertellen 😉 mentaliteit van niks maar hij kwam er mee weg
    Vind ik leuk
    The Iceman +11423
    donderdag 6 december 2018 om 11:25
    Slim als je nu de rechterhand van de directeur bent bij dezelfde club :p
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27367
    donderdag 6 december 2018 om 11:27
    Hij is al binnen bij Leverkusen.. Maar wel een waardeloos voorbeeld natuurlijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:25
    Ik heb het vermoede dat dit ook bij Pereiro gaande is...heb geen bewijs, maar is een vermoede
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 11:26]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:31
    Jij ook welkom op deze troll site
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:43
    Niet alleen om tijdens de fitnesstesten in te vallen maar ook in bed werd hij vervangen. Origineel waar hoor.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 11:44]
    Vind ik leuk
    HardSchot +12
    donderdag 6 december 2018 om 11:48
    Ik wed dat dit verschil in conditie komt omdat deze man gewoon op z'n rug ging liggen terwijl z'n vriendin hem urenlang bereed.
    Hij niet zoveel gedaan, zij een topconditie gekregen!
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    donderdag 6 december 2018 om 11:54
    Waarom precies weet ik nog niet maar dit kan natuurlijk niet. Is vrouwonvriendelijk en hier moet de Duitse D66 maar kamervragen over stellen.
    Beetje je vrouw als slaaf gebruiken terwijl je zelf het salaris krijgt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 11:55]
    Vind ik leuk
    Koenbres +1069
    donderdag 6 december 2018 om 12:15
    Nouja dat krijg je eh voor zo'n salaris zou ik ook mijn fitnesstesten niet zelf doen
    Vind ik leuk
    abraksas +1520
    donderdag 6 december 2018 om 12:18
    Wel raar dat het nooit iemand opgevallen is. Je zou toch denken dat men bij de club wel zou kunnen zien dat er een sterk contrast zit tussen wat de horloge zegt en wat hij live voor conditie aantoont? Of heeft hij tijdens trainingen en wedstrijden nooit hoeven aan te tonen over een geweldige conditie te beschrikken? En doen ze nooit fitnesstests op het trainingscomplex? Is natuurlijk wel makkelijker om te zeggen "hier heb je een horloge, laat tussendoor ff zien dat je conditie nog op peil is en verder boeit het ons allemaal niet"

    Daarnaast, iedereen heeft een andere hartslagbereik en die verschilt ook tussen mannen en vrouwen. Raar dat daar niks opvallends boven water gekomen is.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 12:20]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:20
    Wel apart/grappig dat dit komt van een speler die juist bekend stond om zijn goede wedstrijdmentaliteit en loopvermogen.
    Vind ik leuk
    PSVBertus +55
    donderdag 6 december 2018 om 12:33
    Wat een held!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:30
    Met van die voetbalvrouwen om me heen zou ik niet lui zijn maar heel veel willen oefenen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 21:51
    Fijn, oplichting als werknemer. Ik zou een zaak aanspannen en fijn wat salaris terug eisen en hem morgenochtend direct buiten zetten bij Leverkusen.

    Wat een jan doedel.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 21:54]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws