Duitse onthulling: luie Leverkusen-spits liet vrouw invallen bij fitnesstests

Duitse onthulling: luie Leverkusen-spits liet vrouw invallen bij fitnesstests

Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 11:11do 06-12-2018 om 11:11

Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 11:28do 06-12-2018 om 11:28

Stefan Kiessling heeft in gesprek met BILD een opmerkelijke bekentenis gedaan. De gestopte centrumspits (34) werd regelmatig door zijn vrouw Norina uit de brand geholpen bij fitnesstests.

Kiessling zette vijf maanden geleden een punt achter zijn carrière. Eén van de dingen die hij het minste mist, is de constante druk om fit te blijven. Bij onder meer Bayer Leverkusen werd zijn conditie getoetst met een horloge. "Dat ding houdt je hartslag in de gaten en slaat de oefening op", vertelt Kiessling.

"Mijn vrouw is erg atletisch. Daarom deed zij een paar keer een aantal oefeningen. Ze deed het zo goed dat niemand het in de gaten had", vervolgt hij. "Ik heb in geen enkele voorbereiding alle oefeningen honderd procent gedaan. Niet één keer."

Kiessling rakelt een vakantie in Mexico op. "Ik wist dat de rest van de spelersgroep hun training weer zou beginnen. Toen heb ik bewust tegen mijn vrouw gezegd: Schat ik ga vandaag niet trainen in de fitnessruimte. Ik blijf liever op het strand."

Kiessling hoeft zich geen zorgen te maken over de gevolgen van zijn onthulling. In mei van dit jaar hing hij zijn kicksen aan de wilgen. De oud-spits van 1. FC Nürnberg en Bayer Leverkusen was in 403 Bundesliga-wedstrijden goed voor 144 doelpunten. Hij is nu werkzaam als rechterhand van Leverkusen-directeur Rudi Völler.

Plaats een reactie

The Iceman +16492
donderdag 6 december 2018 om 11:13
Goede tip voor je spelers. Overigens zegt hij dat z’n vrouw sportief (sportlich) is ipv atletisch, maar dat terzijde.
[Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 11:18]
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 11:20
Met de conditie van mijn vriendin word ik meteen opgenomen in het ziekenhuis , als ik haar mijn fitnesstests liet doen .
Vind ik leuk
The Iceman +16492
donderdag 6 december 2018 om 11:24
Fitnessabonnement gegeven voor Sinterklaas, of de afgelopen nacht wel in je bed geslapen?
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 11:30
Ik laat haar liever wat meer huishoudelijke karweitjes doen .
Kost minder dan een fitness abbonenment , het is goed voor haar conditie en ik schiet er zelf ook wat mee op .
Vind ik leuk
The Iceman +16492
donderdag 6 december 2018 om 11:36
Jij kwade patriarch jij!
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 11:38
Hahaha ik heb wel een grote bek als ik anoniem hier op vp zit , maar het komt er op neer dat ik het huishouden doe thuis ;-)
Vind ik leuk
Brijk +955
donderdag 6 december 2018 om 13:05
Hahaha jij maakte mijn dag goed! Dankjewel maat!
Vind ik leuk
Cookee +12783
donderdag 6 december 2018 om 16:27
Deze laatste maakt de berichten erboven extra leuk. :)
Vind ik leuk
Orphen89 +3477
donderdag 6 december 2018 om 16:48
ssssst, dat hebben we allemaal, maar zouden er hier niet over praten toch? Hier lekker opscheppen.
Vind ik leuk
Smithsonian +43403
donderdag 6 december 2018 om 11:15
Wel een lelijk wijf haha.

Hij was een redelijke spits.
Vind ik leuk
dhrwobo +44231
donderdag 6 december 2018 om 11:31
Wat een onzinnige post

De borrelnootjes zijn in de aanbieding bij de Lidl
Vind ik leuk
Smithsonian +43403
donderdag 6 december 2018 om 11:49
Die zijn een beetje te zout.
Vind ik leuk
jari11 +3560
donderdag 6 december 2018 om 12:56
Heb je zijn kop gezien? hij mag blij zijn met zo een vrouw denk ik haha
Vind ik leuk
Smithsonian +43403
donderdag 6 december 2018 om 13:03
Die van crouch is wel toppie
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 11:16
Wat een onprofessionele zak ben je dan.
Lekker voorbeeld geef je dan.
Iedereen nu expres een atletische dame aan de haak gaan slaan en lekker op je kontje zitten. 😜
Vind ik leuk
Cookee +12783
donderdag 6 december 2018 om 16:31
Nu snap ik waarom onze Leeuwinnen zo goed zijn,
die doen allemaal de oefeningen van de mannetjes.
Met hun hoedjes
en tatoet-tjes
de Rolex tikt
het is weer geflikt.
Vind ik leuk
Il Gordo +18673
donderdag 6 december 2018 om 11:17
Hehehe, ouwe boef.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29776
donderdag 6 december 2018 om 11:23
Goed verhaal haha.. Slim om na je looobaan pas te vertellen 😉 mentaliteit van niks maar hij kwam er mee weg
Vind ik leuk
The Iceman +16492
donderdag 6 december 2018 om 11:25
Slim als je nu de rechterhand van de directeur bent bij dezelfde club :p
Vind ik leuk
Come on Utreg +29776
donderdag 6 december 2018 om 11:27
Hij is al binnen bij Leverkusen.. Maar wel een waardeloos voorbeeld natuurlijk.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 11:25
Ik heb het vermoede dat dit ook bij Pereiro gaande is...heb geen bewijs, maar is een vermoede
[Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 11:26]
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 11:31
Jij ook welkom op deze troll site
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 11:43
Niet alleen om tijdens de fitnesstesten in te vallen maar ook in bed werd hij vervangen. Origineel waar hoor.
[Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 11:44]
Vind ik leuk
HardSchot +106
donderdag 6 december 2018 om 11:48
Ik wed dat dit verschil in conditie komt omdat deze man gewoon op z'n rug ging liggen terwijl z'n vriendin hem urenlang bereed.
Hij niet zoveel gedaan, zij een topconditie gekregen!
Vind ik leuk
Roeptoeter +16270
donderdag 6 december 2018 om 11:54
Waarom precies weet ik nog niet maar dit kan natuurlijk niet. Is vrouwonvriendelijk en hier moet de Duitse D66 maar kamervragen over stellen.
Beetje je vrouw als slaaf gebruiken terwijl je zelf het salaris krijgt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 11:55]
Vind ik leuk
Koenbres +2009
donderdag 6 december 2018 om 12:15
Nouja dat krijg je eh voor zo'n salaris zou ik ook mijn fitnesstesten niet zelf doen
Vind ik leuk
abraksas +2544
donderdag 6 december 2018 om 12:18
Wel raar dat het nooit iemand opgevallen is. Je zou toch denken dat men bij de club wel zou kunnen zien dat er een sterk contrast zit tussen wat de horloge zegt en wat hij live voor conditie aantoont? Of heeft hij tijdens trainingen en wedstrijden nooit hoeven aan te tonen over een geweldige conditie te beschrikken? En doen ze nooit fitnesstests op het trainingscomplex? Is natuurlijk wel makkelijker om te zeggen "hier heb je een horloge, laat tussendoor ff zien dat je conditie nog op peil is en verder boeit het ons allemaal niet"

Daarnaast, iedereen heeft een andere hartslagbereik en die verschilt ook tussen mannen en vrouwen. Raar dat daar niks opvallends boven water gekomen is.
[Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 12:20]
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 12:20
Wel apart/grappig dat dit komt van een speler die juist bekend stond om zijn goede wedstrijdmentaliteit en loopvermogen.
Vind ik leuk
PSVBertus +52
donderdag 6 december 2018 om 12:33
Wat een held!
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 16:30
Met van die voetbalvrouwen om me heen zou ik niet lui zijn maar heel veel willen oefenen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws