De Mos: 'Schrijf maar op, Feyenoord kan zich er zondag weleens op verkijken'

    De Mos: 'Schrijf maar op, Feyenoord kan zich er zondag weleens op verkijken'

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 12:23do 06-12-2018 om 12:23

    Aad de Mos is gecharmeerd van de 'kleine' clubs in de Eredivisie. Fortuna Sittard en FC Emmen doen het volgens de oud-trainer goed dit seizoen.

    "Vooral Fortuna en Emmen presteren formidabel", stelt De Mos in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Die zijn echt niet minder dan - noem eens wat - PEC Zwolle of Excelsior. En zelfs De Graafschap, een elftal van eerstedivisiespelers, hoeft niet zomaar laatste te worden. Met dank aan zwakste broeder NAC, een elftal met kop noch staart."

    De Eredivisie is er niet minder aantrekkelijk op geworden met Fortuna, Emmen en De Graafschap, vindt hij. "Ze zullen vast geen kampioen worden. Maar dat is geen schande. De Eredivisie heeft ook kleine clubs nodig." Ook komend weekend zit er volgens De Mos wel een stuntje in. "Schrijf maar op. Feyenoord kan zich zondag weleens gaan verkijken op FC Emmen."

    Lees meer over:Eredivisie

    Poll

    Wat wordt FC Emmen - Feyenoord?

    (4181 stemmen)

    Plaats een reactie

    #Keizerout +32911
    donderdag 6 december 2018 om 12:26
    Feyenoord kan zich verkijken op Emmen.
    Zo kan iedereen voorspellen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:30
    Ik denk dat Willem 2 zich komend weekend wel eens kon verkijken op Heerenveen.

    Zo, nu kan ik ook wel bij Studio Voetbal aan tafel.
    Vind ik leuk
    Arvin +5606
    donderdag 6 december 2018 om 12:34
    Ik heb liever jou daar dan Aad de Mos. 😂
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10429
    donderdag 6 december 2018 om 12:34
    Of liever dan Arno Vermeulen om maar iemand (anders) te noemen ;-)
    Vind ik leuk
    COYG +6710
    donderdag 6 december 2018 om 12:37
    Twijfelachtig hoor dit.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:52
    Ik zal wel even een telefoontje wagen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 13:20]
    Vind ik leuk
    Jackpot +2318
    donderdag 6 december 2018 om 12:38
    Ik denk dat Zwolle, zich wel eens kan gaan verkijken op ons.
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +436
    donderdag 6 december 2018 om 14:12
    Ben ik ook bang voor. Zullen wel weer een zeker lijkende overwinning uit handen geven aan Ajax. 😉
    Vind ik leuk
    Jackpot +2318
    donderdag 6 december 2018 om 15:14
    Jazeker.
    Vind ik leuk
    zwollie +8370
    donderdag 6 december 2018 om 14:38
    Of andersom kan ook.
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +436
    donderdag 6 december 2018 om 15:43
    Dat zou mooi zijn.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1246
    donderdag 6 december 2018 om 13:54
    Nou je moet ook zeggen dat je 'met alle respect PSV minder goed vond dan Feyenoord in de eerste helft', of dat 'Ajax kanshebber is voor de titel', dat 'NAC het nog moeilijk gaat krijgen om in de eredivisie te blijven', 'dat Ronald Koeman het tot nu toe beter doet dan zijn voorgangers (want ja zulke stupide vragen krijg je met die presentator), dat PSV kanshebber is in de eredivise, van RKC had moeten winnen, en een moeilijke CL poule had.' anders gezegd: je moet heel hard tegen open deuren kunnen trappen, om in dat programma te mogen zitten.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2515
    donderdag 6 december 2018 om 15:18
    Gelukkig, ik ben niet de enige die me dood ergert aan Tom Egbers, wat een aanfluiting is dat zeg.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1246
    donderdag 6 december 2018 om 15:22
    Haha nee zeker niet de enige. Zo vaak stuntelig.. Lubach heeft hem al eens op de hak genomen daarover, en terecht. Stelt heel vaak helemaal geen vraag, of een totaal irrelevante vraag. Of hij gaat de stand helemaal voorlezen, als die in beeld komt. Zet t vaker uit dan dat ik t afkijk.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1394
    donderdag 6 december 2018 om 17:44
    Ik erger me meer aan jack van gelder maar roy donders spant wat mij betreft de kroon ...
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:17
    Tom Egberd, mijn God ja, extremere oetlullen zijn onvindbaar.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1394
    donderdag 6 december 2018 om 17:43
    Hahahaha wat een man die aad de mos ... hij wil geen foute voorspelingen meer doen ... het zou morgen best wel eens kunnen dat ik keihard ga werken .. maar het kan ook niet!!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:18
    Echt he. Dr is 1 conclusie: Aadje is een smerig aandachtshoertje. Iets wat iedereen natuurlijk al lang wist.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 23:18]
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1882
    donderdag 6 december 2018 om 12:41
    Het kan morgen wel eens gaan regenen
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    donderdag 6 december 2018 om 12:47
    Hoe kom jij aan die info? Heb je dat ergens gelezen of komt dat ook bij Aad de Mostradamus vandaan?
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1882
    donderdag 6 december 2018 om 12:49
    Ik woon in Ierland.
    Het is zo ongeveer de veiligste stelling die je hier kan maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:52
    Aha, laat me raden. Dublin?
    Vind ik leuk
    Jackpot +2318
    donderdag 6 december 2018 om 12:57
    Dat voetbal daar, beetje leuk niveau?
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1882
    donderdag 6 december 2018 om 13:39
    Als ik hier allemaal zou moeten typen wat er mis is met het Ierse (club)voetbal, moet VP er een serverparkje bij gaan zetten.

    Laat ik het probleem proberen samen te vatten in een paar zinnen:

    De FAI (Ierse voetbalbond) heeft een voorzitter die in 1 jaar meer salaris krijgt, dan een club verdient aan prijzengeld met 4 jaar kampioen worden. Clubs krijgen ook boetes als ze negatieve spandoeken over deze man laten hangen.
    Nu hangen er dus spandoeken met de tekst; "John Delaney is a lovely bloke"

    Voetbal is ook maar de 3de sport hier. Hurling en Gaelic football zijn 1 en 2.
    Hier zie je de kinderen door de straat lopen met een end hout (een hurl ) http://65hurls.com/wp-content/uploads/2016/02/65-Hurl-Tipperary-style.jpg ipv een voetbal.

    Dus... op de tribunes zie je me niet hier.
    Dit met 2000 man gevuld https://www.footballgroundguide.com/leagues/republic-of-ireland-premier-league-clubs/bohemian.html nodigt ook niet echt uit als je een volle Kuip gewend bent.



    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:50
    Ik heb een jaar stage gelopen in Ierland vroeger .
    Ik heb daar familie wonen , en heb dus een jaar in Malahide gewoond , dat ligt bij Dublin .
    Fantastisch land om in te leven .

    Het eerste weekend moest ik mee doen met een whiskey proeverij , je moest dan in een bepaald aantal cafe's een glas whiskey pakken .
    Als je hem op had kreeg je een stempel op je kaart , en als de kaart vol was kreeg je je geld terug geloof ik ,

    Ik ben niet eens tot de helft gekomen , en toen moest ik echt naar huis gebracht worden .
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1882
    donderdag 6 december 2018 om 13:54
    Wees blij dat je bij de helft afhaakte en niet bij nr 11 anders was je nog failliet geweest ook.
    Ben wel eens gevraagd een fles Jameson mee te brengen hier vandaan.
    Die heb ik maar gewoon bij gall & gall gehaald, scheelde me €15
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:02
    Ja ik kan me nog herinneren dat Ierland best een duur land was toen .
    Ik praat nu over 1995 .

    Maar ik vond Dublin wel een leuke stad .
    En ik had het nooit verwacht van te voren , maar ik vond de Ierse vrouwen best leuk daar ;-)
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2187
    donderdag 6 december 2018 om 14:49
    Hahaha, geweldige anekdote.
    Ierland is fantastisch idd., maar die 'whiskeyproeverij' dat wist ik nog niet. Geniet nl. van levenslang gratis Guinness door de combinatie van geb datum en voornaam op m'n paspoort hihi, dus nog niet aan toegekomen. Ga ik volgende keer zeker naar op zoek (als het er nog is) !
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 14:50]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 15:03
    Dan moet je ff kijken in de binnenstad van Dublin .
    In het Temle bar district kun je dan zo'n kaart kopen .

    Ik weet dat ik die kaart toen heb gekocht in de Temple bar zelf , er deden geloof ik 12 cafe's aan mee , maar ik weet daar dus alleen de Temple bar van .
    En 12 glazen Whiskey lijkt niet zo veel , maar er zijn niet zo heel veel mensen die het lukt om die kaart vol te krijgen .
    Je krijgt namelijk echte Ierse Whiskey's , en die tikken iets zwaarder aan als de Jack Daniels die je hier in een cafe krijgt .

    En jij liever als ik , een levenlang gratis Guiness .
    Dat vind ik helaas niet zo heel lekker .
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2187
    donderdag 6 december 2018 om 15:06
    Hahaha the Temple Bar ;-)
    Wordt een leuke battle met een goeie vriendin dan, we hebben aardig wat ervaring met Single Malts, en dan vooral de Islays (Caol Ila, Ardbeg, jammie jammie). Flesje samen lukt best op een avond...
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 15:11
    Hahaha veel succes met die toer dan .
    En laat maar weten of het jou wel is gelukt .

    Maar het gaat je echt tegenvallen hoor om die kaart vol te krijgen .
    Het is niet voor niets dat je al je geld terugkrijgt als het je gelukt is .
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1394
    donderdag 6 december 2018 om 17:46
    Slimme verkooptruc !!
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1394
    donderdag 6 december 2018 om 17:50
    Hahah ik heb dat in rio de janeiro gehad ... beetje plat maar daar is een hoerenbuurt en was het zelfde principe was een 15 strippenkaart en als je een uur met een dame sex bedreven had kreeg je een stempel en bij 15 kreeg je ook je geld terug .. helaas kwam ik maar tot 13 en kostte me toen 11.000 BRL
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 20:46
    Joodse bluffer😂🤣
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    donderdag 6 december 2018 om 13:01
    Ja, dan ben je al gauw klaar....
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:07
    He tovenaar heb je het nou opgeschreven of niet ? Wel luisteren naar opoe De Mos
    Vind ik leuk
    Peterfc +2214
    donderdag 6 december 2018 om 17:09
    Voorspellen kan niet iedereen, daar moet je je niet op verkijken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 17:10]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    donderdag 6 december 2018 om 17:10
    Nee, maar 'het kan' is wel wat zwak
    Vind ik leuk
    Peterfc +2214
    donderdag 6 december 2018 om 17:11
    Zwak ? OK ...het kan.....


    ( flauw geintje)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 19:33]
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1621
    donderdag 6 december 2018 om 12:26
    Kan ook zomaar vanavond het geval zijn Aad.
    Noteer het maar eventjes dan vergeet je het niet.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7203
    donderdag 6 december 2018 om 12:27
    Man, man het orakel uit Eindhoven is weer aan het zeveren, ga in godsnaam achter de geraniums zitten, Mossad figuur
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 12:50]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:38
    Volgens mij is Aadje gewoon een Hagenees hoor .
    Maar lekker volwassen dat jij zo gefrustreerd bent door Eindhoven , dat je Eindhoven erin moet gaan betrekken .
    Maar vergeet niet dat het aan jouw club te danken is , dat Aad ooit een podium heeft gekregen .
    Jouw club was namelijk degene die in Aad een trainer zag .
    Vind ik leuk
    El Cazador +7203
    donderdag 6 december 2018 om 13:04
    Is daar volgens mij zonder afkoopsom verdwenen!!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:07
    Dat maakt niet uit .
    We hebben het wel aan Ajax te danken dat we nu met Aadje opgescheept zitten .
    Dus het lijkt mij een goed plan dat Ajax het transfergeld van de Ligt en de Jong . gaat verdelen als schadevergoeding .
    Vind ik leuk
    El Cazador +7203
    donderdag 6 december 2018 om 13:08
    LOL
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:24
    Hilarisch, deze reactie. Ik heb mijn koffie niet binnen kunnen houden. Als De Ligt en De Jong alsnog niet worden verkocht weten we waardoor haha
    Vind ik leuk
    mason +2042
    donderdag 6 december 2018 om 14:17
    Aad woont in oirschot vlakbij eindhoven.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:28
    Aad woont in Acht , dat is inderdaad bij Eindhoven , maar Aad is geboren en getogen in den Haag , dus blijft ie gewoon een Hagenees .

    En verder is het ook niet echt relevant om te vermelden waar Aad woont als je het niet eens bent met zijn reactie .

    Ik vind het ook onzin wat Aad roept , maar ik ga daar niet bij vermelden dat Aad bij Eindhoven woont .
    Vind ik leuk
    mason +2042
    donderdag 6 december 2018 om 14:41
    Het ging mij om de reactie dat Eindhoven er werd bij betrokken. Hij woont vlakbij Eindhoven dus dan kan ik me voorstellen dat mensen zeggen dat ie uit Eindhoven komt. Hij was vroeger misschien een Hagenees. Maar als hij al 20 jaar in acht woont. Of vlakbij Eindhoven wat veel mensen denken. Ja dan is hij toch echt een Eindhovenaar geworden. Dan kan ik hem geen Hagenees meer noemen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:47
    Ja maar het is toch helemaal niet relevant waar ie woont als je zijn reactie's onzin vind .
    En daar gaat het mij om .

    Dat je Aad een pannekoek vind is prima , ik ben het ook vaak niet met hem eens .

    Maar waarom moet je er dan bij gaan vermelden dat hij het orakel uit Eindhoven is ??

    Ik vind Patricia Paay ook een aandachtsgeil wijf , maar als ik dat vind ga ik niet roepen ; ik vind die Amsterdamse Patricia Paay een dom mokkel die geilt op aandacht .
    Vind ik leuk
    mason +2042
    donderdag 6 december 2018 om 14:57
    Er worden hier wel vaker domme dingen gezegd. De enige keer dat ik mij er aan stoor is wanneer het persoonlijk begint te worden. Dat vind ik wel eens jammer op deze site.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 15:16
    Ja man , dat geruzie hier heel de dag tussen Ajax en PSV supporters is echt te triest voor woorden .

    Beetje sarren moet kunnen , maar sommigen halen je moeder erbij of gaan met ziektes strooien .

    Ik vind voetbalzone wat dat betreft een stuk beter , daar worden veel eerder bans uitgedeeld .
    Hier zie je ooit 3 reactie's verwijderd worden van dezelfde persoon , in 1 topic .
    Maar dan krijgt ie nog steeds geen ban .
    Vind ik leuk
    Futjebal +2227
    donderdag 6 december 2018 om 15:34
    Aad woont niet in Eindhoven maar in Acht
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:27
    Nou Aadje, het is niet zo dat Emmen en de Graafschap nou zo goed zijn.
    Op de top 2 á 3 na is het allemaal gewoon vrij matig en zeker niet overtuigend. PSV en Ajax winnen overal vrij eenvoudig maar voor de rest kan iedereen wel zo'n beetje van elkaar winnen dan wel verliezen.
    Vind ik leuk
    Koenbres +1069
    donderdag 6 december 2018 om 12:28
    Nou alleen maar spannend en leuk toch
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:32
    Jazeker, is het niet bepaald positief te noemen. Als ploegen als Utrecht, AZ en ja.. ook Heerenveen het bij vlagen af laten weten tegen bijv. Emmen of Fortuna geeft dat alleen het bedroevende niveau van de Eredivisie maar aan.
    Vind ik leuk
    Koenbres +1069
    donderdag 6 december 2018 om 12:33
    Het niveau is inderdaad misschien niet hoger geworden maarja voor mijn club alleen maar positief. Vorige week 0-2 bij Az. Hopelijk kunnen we de lijn dit weekend doorzetten tegen Heerenveen ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    donderdag 6 december 2018 om 12:36
    Als Sol er zin in heeft moet dat kunnen
    Vind ik leuk
    Koenbres +1069
    donderdag 6 december 2018 om 12:39
    Valt de laatste weken allemaal niet te voorspellen haha de ene week win je uit bij Az en de week erna kan je zomaar weer compleet worden weggespeeld
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:53
    Welkom bij de club.
    Vind ik leuk
    Koenbres +1069
    donderdag 6 december 2018 om 13:15
    Nou dat wordt leuk dan zaterdag
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:20
    Uiteraard Koen.
    Wij wonnen ook van AZ..
    Vind ik leuk
    Koenbres +1069
    donderdag 6 december 2018 om 13:22
    Oei dan gooi ik het op een 2-2 denk ik.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:15
    Ik hou het op een simpele 0-8.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2214
    donderdag 6 december 2018 om 17:14
    Vergis je niet in het niveau van Fortuna, dat team is een klasse beter dan Emmen
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:28
    Emmen wil zich waarschijnlijk bewijzen, zeker nu PSV heeft verloren van Feyenoord. Ik denk dat dit een erg leuke wedstrijd gaat worden, vol met strijd!
    Vind ik leuk
    Koenbres +1069
    donderdag 6 december 2018 om 12:30
    Fc Emmen en Fortuna verrassen me zeker, moet zeggen dat ik dat niet had verwacht. De Graafschap vind ik voetballend niet zoveel maar die supporters laten zich wel vaak goed zien mag ook wel eens gezegd worden
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:30
    Ja Feyenoord kan dik winnen van Fc Emmen....... maar Feyenoord kan ook dik verliezen van Fc Emmen .... O ja en ze kunnen ook nog gelijk spelen volgens ome Aad
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:30
    Hebben afgelopen weekend opleving gehad. Zou zo maar eens kunnen, maar hoop meer op een nederlaag van PSV. Maar dat komt waarschijnlijk door mijn Ajax bril. De spanning is gelukkig weer wat terug in de top 3.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10429
    donderdag 6 december 2018 om 12:34
    No shit Aad. Feyenoord wint volgens mij al jaren geen uitwedstrijden bij promovendi. Komt dit heldere licht met z'n analyse.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:35
    En ieder normaal denkend mens verkijkt zich vaak op de achterlijke uitspraken van Aad de Mos.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:37
    Als die De Mos zo goed weet waarom is hij overal er uit geknikkerd
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +354
    donderdag 6 december 2018 om 12:40
    Is goed, Aad. We schrijven m op.....



    ...nee, natuurlijk niet seniele oude man, die zijn zakken heeft gevuld met geld van de werkende middenklasse die netjes zijn kaartje koopt aan de kassa van de stadions in den lande. Vreselijke vent ben je, we zouden moeten stoppen met het creëren van een platform voor dergelijke flapdrollen.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 15:37
    Laat ouwe AAD nou gaan.
    Straks lees ik weer Spaan
    of een ander voor mijn part
    Willempie of Sjaak Swart
    René en Wil vd Kerhof,
    ouderdom hoeft niet onder stof
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +354
    donderdag 6 december 2018 om 15:41
    Gelukkig, anders treft mij dat lot over een paar jaar :-(

    Ik zal www.azijnpissen.nl vast gaan leggen, daar kunnen de Aadjes en Kerkhofjes wel een platform krijgen
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:44
    Ik heb 'm opgeschreven Aad, hij staat naast al jouw mislukte voorspellingen.
    Vind ik leuk
    Wien1978 +361
    donderdag 6 december 2018 om 12:44
    Man man man wat heeft Aad zitten drinken? :)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10429
    donderdag 6 december 2018 om 13:04
    "Bakkie bij Ramses"
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    donderdag 6 december 2018 om 12:45
    Gaat geen probleem worden voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:52
    Thanks, aad
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33623
    donderdag 6 december 2018 om 12:55
    Denk het niet. Die winnen we wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:58
    Smoel houden aad.

    Half Nederland heeft een tering hekel aan deze gek gekregen.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 15:33
    Ik vind hem vermakelijk. Hij maakt een wetenschap van een spelletje en snapt niet dat het dat niet altijd is.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:33
    Ja "vermakelijke"voor een keer of twee.. Je bent trouwens wel snel vermaakt dan zeg.. laatste keer stond ie in een viszaak ofzo.. t zal maar familie van je zijn.

    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    vrijdag 7 december 2018 om 13:21
    Als Aad familie was dan veranderde ik mijn naam.
    Dat aandacht zoeken van hem is wel vermoeiend.

    Iets "vermakelijk vinden", dat wekt bij mij een flauwe glimlach.
    Maar "vermaakt worden" is iets groter vermaak dan hierboven. :)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:10
    Hahaha, wat een kerel
    Vind ik leuk
    slaski +2324
    donderdag 6 december 2018 om 13:26
    Het zou mij niet verbazen als ze zich vanavond al op VVV verkijken Aadje, even uitbuiken van de prestatie van dit weekend.
    Vind ik leuk
    Romo +981
    donderdag 6 december 2018 om 13:26
    Anti Feyenoord Aad weer aan het woord.
    Dat deze man ooit trainer geweest is, en nu nog uitgenodigd word, is mij een raadsel
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 15:32
    Feijenoord is soms labiel dus zo'n voorspelling zullen zelfs Feijenoorders wel gevoelig voor zijn.
    Vind ik leuk
    Romo +981
    donderdag 6 december 2018 om 17:13
    Dat kan, maar ik vind het een vreemde vogel
    Luister totaal niet graag naar zijn nietszeggende verhalen.

    Alles kan...in de voerballerij niet zo moeilijk
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:35
    Als Aad het zegt, gebeurt zeker weten het tegenovergestelde.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 15:30
    Ik lees Piet Paulusma zijn zomervoorspelling in de Winter.
    Doet het op 10 graden na heel prima die Piet. :)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 15:43
    Daar gaat het niet over
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 16:02
    't leuke van sport is dan niemand kan voorspellen,
    zijn vaak de domoren die dan iets roepen,
    als wij hier vanalles mogen roepen dan mag Aad dat toch ook?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:03
    Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat hetvtegenovergestelde gebeurt
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 16:16
    Wist niet dat ik je bericht als van de kansel komend moest opvatten? :)
    Als het tegenovergestelde gebeurt dan is elk woord van Aad zeer welkom lijkt mij. Dan is Aad een omgekeerde profeet.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 16:17]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:37
    Maar bij aad word het door je strot geduwd en jou mening kan ik skippen bij wijze van spreken.

    Niemand zit te wachten op aad, de enige die hem leuk vind zijn ze vrienden op social media (familie,vrienden en sommige collega's)
    Wat moeten wij er veder mee? Het zelfde dat jij dat filmpje gaat maken ergens midden op de markt. Waarom zou ik daar naar kijken? En dat bedoel ik niet raar ofzo.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    vrijdag 7 december 2018 om 13:25
    Je hebt gelijk, er zit aan veel BN-ers een steekje los.
    Met de kop in de media daar zijn ze geil op.

    Ik zie ook liever mensen op TV die echt iets kunnen,
    maar dat is een unicum als dat gebeurt, helaas.
    Als Aad nou iets zou uitleggen dan kan het.
    Maar voorspellen van een stuitende bal is een bijna onmogelijke opdracht, en toch denkt Aad het elke keer te weten... helaas overschat hij zich nogal.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    vrijdag 7 december 2018 om 13:15
    Opnieuw bewezen Marco, Aad snapt er dus niks van, simpele winst van Fey, VVV was helemaal niks.
    Vind ik leuk
    kees ee +636
    donderdag 6 december 2018 om 13:56
    . . 't zou zomaar kunnen, bijna gelijk aan de weersvoorspelling, dat van de honderd keer dit een van die zeldzame keren is dat de mos 't wel . . . . gezien heeft !?
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 15:29
    Aad moet zijn voorspellingen iets realistischer maken.
    De Zon komt morgen op... zo iets.
    Ik geloof hem dan, jij ook?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:09
    Gun het Emmen wel winnen van een top 3 club, zie het niet gebeuren dat Feyenoord zal verliezen van een Fortuna of Emmen maar gunnen mag altijd toch.
    Vind ik leuk
    Ron777 +132
    donderdag 6 december 2018 om 14:36
    Aadje verkijkt zich altijd want dit kan het kleinste kind nog zeggen
    Vind ik leuk
    Kaar +1216
    donderdag 6 december 2018 om 14:53
    Ik denk dat Aadje hier gewoon gelijk heeft, ik roep dit ook al een week. VVV vanavond thuis komt wel goed maar uit bij Emmen op dat kunstgras en ik neem aan Vente in de spits zie ik ons wel een puntje verliezen....
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 15:27
    Zondag zo'n strijdlust Kaar? En dan tegen Emmen weer slappe hap?
    Kan me dat niet voorstellen.
    Vind ik leuk
    Kaar +1216
    donderdag 6 december 2018 om 15:48
    Nee maar het blijft Feyenoord he... Het hele seizoen is het al niet best en dan juist zo'n uitwedstrijd tegen een promovendus op kunstgras....ik weet het niet. Ik hoop natuurlijk dat ik er net zoals Aadje faliekant naast zit maar toch.....
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 16:04
    Nou kwa punten gaat het nog.
    Maar het spel houdt niet over en spelen tegen Emmen vraagt inventiviteit, tegen PSV is het counteren, das makkelijker.
    Als gebeurt wat jij zegt, dan gooien ze de 3 pts van PSV zo in de prullebak.
    Vind ik leuk
    Kaar +1216
    donderdag 6 december 2018 om 16:48
    Ja zeker wel, gewoon stevig op de 3e plaats. Ik las laatst net zoveel punten als in het kampioensjaar, dus dat zegt wel wat.

    Zou erg zonde zijn en ik hoop uiteraard dat ik er naast zit!
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 16:53
    Wat ik begreep van R'dammers is dat men soms ook wel eens denkt aan een halfvol en halfleeg glas, ik vind dat wel leuk maar als ze prof zijn kan dit niet gebeuren natuurlijk.
    Maar dat die spitsen aardig snel zijn is een feit.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 15:25
    Dankjewel AAD, kleine clubs mogen bestaan, pak van mijn hart.
    Paar jaar terug was ADO ook kleiner, klein kan groeien natuurlijk, daar moet men niet lullig over doen.

    Wel een punt van zorg is dat de verschillen nivelleren, Cambuur pakte nog punten van de topclubs, Roda en Twente ook, dat proberen kleine clubs nu niet eens meer.

    Laat dit maar een argument zijn om het aantal clubs uit te breiden, met Roda en Twente en NEC en Den Bosch of Almere erbij wordt het er niet minder op. Wie weet verliezen topclubs dan in drukke CL tijd ook wat meer puntjes nationaal, dat maakt de ED ook spannender.
    Vind ik leuk
    repeP +1291
    donderdag 6 december 2018 om 15:33
    Heerlijke kerel die Aad de Mos. Mooiste zijn zijn klunzige filmpjes. Helaas heeft Aad soms ongelijk. Feyenoord zal geen spaan heel laten van Emmen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:31
    Aad heeft er wel een neus voor😂 om met zinnige uitspraken te komen. Jammer Aad Feyenoord tegen VVV en Emmen 6pnt erbij💪👍
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 21:16
    De Mos,tsja, nu hoeft Feyenoord zeker niet te vrezen. Die vent die lult altijd zoveel, maar zelden klopt het.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 21:35
    Wordt gek van die slappe ouwe hoer .
    Vind ik leuk
    fer65 +233
    vrijdag 7 december 2018 om 02:13
    Nou Aad ik denk datje er nu ff lelijk naast zit,een tijdje terug oke maar op het moment geef ik geen drol om jouw inschatting.We zullen zien ofje gelijk krijgt maar ik vrees het ergste voorje analyse.Kijk dat ze nu euforiche zijn dat mag om dat het lek een beetje bij beetje boven water komt.Maar onverslaanbaar zijn ze zeker nog lang niet dat geef ik grif toe.Maar als ze met de zelfde inzet blijven spelen vrees ik het ergste voor emmen ik zeg ,een ruime overwinning voor Feijenoord.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws