De Mos: 'Schrijf maar op, Feyenoord kan zich er zondag weleens op verkijken'

De Mos: 'Schrijf maar op, Feyenoord kan zich er zondag weleens op verkijken'

Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 12:23do 06-12-2018 om 12:23

Aad de Mos is gecharmeerd van de 'kleine' clubs in de Eredivisie. Fortuna Sittard en FC Emmen doen het volgens de oud-trainer goed dit seizoen.

"Vooral Fortuna en Emmen presteren formidabel", stelt De Mos in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Die zijn echt niet minder dan - noem eens wat - PEC Zwolle of Excelsior. En zelfs De Graafschap, een elftal van eerstedivisiespelers, hoeft niet zomaar laatste te worden. Met dank aan zwakste broeder NAC, een elftal met kop noch staart."

De Eredivisie is er niet minder aantrekkelijk op geworden met Fortuna, Emmen en De Graafschap, vindt hij. "Ze zullen vast geen kampioen worden. Maar dat is geen schande. De Eredivisie heeft ook kleine clubs nodig." Ook komend weekend zit er volgens De Mos wel een stuntje in. "Schrijf maar op. Feyenoord kan zich zondag weleens gaan verkijken op FC Emmen."

Lees meer over:Eredivisie

Poll

Wat wordt FC Emmen - Feyenoord?

(4188 stemmen)

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
#Keizerout +41125
donderdag 6 december 2018 om 12:26
Feyenoord kan zich verkijken op Emmen.
Zo kan iedereen voorspellen.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 12:30
Ik denk dat Willem 2 zich komend weekend wel eens kon verkijken op Heerenveen.

Zo, nu kan ik ook wel bij Studio Voetbal aan tafel.
Vind ik leuk
Arvin +6651
donderdag 6 december 2018 om 12:34
Ik heb liever jou daar dan Aad de Mos. 😂
Vind ik leuk
Il Gordo +16817
donderdag 6 december 2018 om 12:34
Of liever dan Arno Vermeulen om maar iemand (anders) te noemen ;-)
Vind ik leuk
COYG +7746
donderdag 6 december 2018 om 12:37
Twijfelachtig hoor dit.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 12:52
Ik zal wel even een telefoontje wagen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 13:20]
Vind ik leuk
Jordtt +1419
donderdag 6 december 2018 om 13:54
Nou je moet ook zeggen dat je 'met alle respect PSV minder goed vond dan Feyenoord in de eerste helft', of dat 'Ajax kanshebber is voor de titel', dat 'NAC het nog moeilijk gaat krijgen om in de eredivisie te blijven', 'dat Ronald Koeman het tot nu toe beter doet dan zijn voorgangers (want ja zulke stupide vragen krijg je met die presentator), dat PSV kanshebber is in de eredivise, van RKC had moeten winnen, en een moeilijke CL poule had.' anders gezegd: je moet heel hard tegen open deuren kunnen trappen, om in dat programma te mogen zitten.
Vind ik leuk
Obl93 +2728
donderdag 6 december 2018 om 15:18
Gelukkig, ik ben niet de enige die me dood ergert aan Tom Egbers, wat een aanfluiting is dat zeg.
Vind ik leuk
Jordtt +1419
donderdag 6 december 2018 om 15:22
Haha nee zeker niet de enige. Zo vaak stuntelig.. Lubach heeft hem al eens op de hak genomen daarover, en terecht. Stelt heel vaak helemaal geen vraag, of een totaal irrelevante vraag. Of hij gaat de stand helemaal voorlezen, als die in beeld komt. Zet t vaker uit dan dat ik t afkijk.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1850
donderdag 6 december 2018 om 17:44
Ik erger me meer aan jack van gelder maar roy donders spant wat mij betreft de kroon ...
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 23:17
Tom Egberd, mijn God ja, extremere oetlullen zijn onvindbaar.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1850
donderdag 6 december 2018 om 17:43
Hahahaha wat een man die aad de mos ... hij wil geen foute voorspelingen meer doen ... het zou morgen best wel eens kunnen dat ik keihard ga werken .. maar het kan ook niet!!
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 23:18
Echt he. Dr is 1 conclusie: Aadje is een smerig aandachtshoertje. Iets wat iedereen natuurlijk al lang wist.
[Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 23:18]
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4360
donderdag 6 december 2018 om 12:41
Het kan morgen wel eens gaan regenen
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
donderdag 6 december 2018 om 12:47
Hoe kom jij aan die info? Heb je dat ergens gelezen of komt dat ook bij Aad de Mostradamus vandaan?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4360
donderdag 6 december 2018 om 12:49
Ik woon in Ierland.
Het is zo ongeveer de veiligste stelling die je hier kan maken.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 12:52
Aha, laat me raden. Dublin?
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
donderdag 6 december 2018 om 13:01
Ja, dan ben je al gauw klaar....
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 17:07
He tovenaar heb je het nou opgeschreven of niet ? Wel luisteren naar opoe De Mos
Vind ik leuk
Roy_87_ +1582
donderdag 6 december 2018 om 12:26
Kan ook zomaar vanavond het geval zijn Aad.
Noteer het maar eventjes dan vergeet je het niet.
Vind ik leuk
El Cazador +8574
donderdag 6 december 2018 om 12:27
Man, man het orakel uit Eindhoven is weer aan het zeveren, ga in godsnaam achter de geraniums zitten, Mossad figuur
[Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 12:50]
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 12:38
Volgens mij is Aadje gewoon een Hagenees hoor .
Maar lekker volwassen dat jij zo gefrustreerd bent door Eindhoven , dat je Eindhoven erin moet gaan betrekken .
Maar vergeet niet dat het aan jouw club te danken is , dat Aad ooit een podium heeft gekregen .
Jouw club was namelijk degene die in Aad een trainer zag .
Vind ik leuk
El Cazador +8574
donderdag 6 december 2018 om 13:04
Is daar volgens mij zonder afkoopsom verdwenen!!
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 13:07
Dat maakt niet uit .
We hebben het wel aan Ajax te danken dat we nu met Aadje opgescheept zitten .
Dus het lijkt mij een goed plan dat Ajax het transfergeld van de Ligt en de Jong . gaat verdelen als schadevergoeding .
Vind ik leuk
El Cazador +8574
donderdag 6 december 2018 om 13:08
LOL
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 14:24
Hilarisch, deze reactie. Ik heb mijn koffie niet binnen kunnen houden. Als De Ligt en De Jong alsnog niet worden verkocht weten we waardoor haha
Vind ik leuk
mason +2385
donderdag 6 december 2018 om 14:17
Aad woont in oirschot vlakbij eindhoven.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 14:28
Aad woont in Acht , dat is inderdaad bij Eindhoven , maar Aad is geboren en getogen in den Haag , dus blijft ie gewoon een Hagenees .

En verder is het ook niet echt relevant om te vermelden waar Aad woont als je het niet eens bent met zijn reactie .

Ik vind het ook onzin wat Aad roept , maar ik ga daar niet bij vermelden dat Aad bij Eindhoven woont .
Vind ik leuk
mason +2385
donderdag 6 december 2018 om 14:41
Het ging mij om de reactie dat Eindhoven er werd bij betrokken. Hij woont vlakbij Eindhoven dus dan kan ik me voorstellen dat mensen zeggen dat ie uit Eindhoven komt. Hij was vroeger misschien een Hagenees. Maar als hij al 20 jaar in acht woont. Of vlakbij Eindhoven wat veel mensen denken. Ja dan is hij toch echt een Eindhovenaar geworden. Dan kan ik hem geen Hagenees meer noemen.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 14:47
Ja maar het is toch helemaal niet relevant waar ie woont als je zijn reactie's onzin vind .
En daar gaat het mij om .

Dat je Aad een pannekoek vind is prima , ik ben het ook vaak niet met hem eens .

Maar waarom moet je er dan bij gaan vermelden dat hij het orakel uit Eindhoven is ??

Ik vind Patricia Paay ook een aandachtsgeil wijf , maar als ik dat vind ga ik niet roepen ; ik vind die Amsterdamse Patricia Paay een dom mokkel die geilt op aandacht .
Vind ik leuk
mason +2385
donderdag 6 december 2018 om 14:57
Er worden hier wel vaker domme dingen gezegd. De enige keer dat ik mij er aan stoor is wanneer het persoonlijk begint te worden. Dat vind ik wel eens jammer op deze site.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 15:16
Ja man , dat geruzie hier heel de dag tussen Ajax en PSV supporters is echt te triest voor woorden .

Beetje sarren moet kunnen , maar sommigen halen je moeder erbij of gaan met ziektes strooien .

Ik vind voetbalzone wat dat betreft een stuk beter , daar worden veel eerder bans uitgedeeld .
Hier zie je ooit 3 reactie's verwijderd worden van dezelfde persoon , in 1 topic .
Maar dan krijgt ie nog steeds geen ban .
Vind ik leuk
Futjebal +2615
donderdag 6 december 2018 om 15:34
Aad woont niet in Eindhoven maar in Acht
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 12:27
Nou Aadje, het is niet zo dat Emmen en de Graafschap nou zo goed zijn.
Op de top 2 á 3 na is het allemaal gewoon vrij matig en zeker niet overtuigend. PSV en Ajax winnen overal vrij eenvoudig maar voor de rest kan iedereen wel zo'n beetje van elkaar winnen dan wel verliezen.
Vind ik leuk
Koenbres +1867
donderdag 6 december 2018 om 12:28
Nou alleen maar spannend en leuk toch
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 12:32
Jazeker, is het niet bepaald positief te noemen. Als ploegen als Utrecht, AZ en ja.. ook Heerenveen het bij vlagen af laten weten tegen bijv. Emmen of Fortuna geeft dat alleen het bedroevende niveau van de Eredivisie maar aan.
Vind ik leuk
Koenbres +1867
donderdag 6 december 2018 om 12:33
Het niveau is inderdaad misschien niet hoger geworden maarja voor mijn club alleen maar positief. Vorige week 0-2 bij Az. Hopelijk kunnen we de lijn dit weekend doorzetten tegen Heerenveen ;)
Vind ik leuk
#Keizerout +41125
donderdag 6 december 2018 om 12:36
Als Sol er zin in heeft moet dat kunnen
Vind ik leuk
Koenbres +1867
donderdag 6 december 2018 om 12:39
Valt de laatste weken allemaal niet te voorspellen haha de ene week win je uit bij Az en de week erna kan je zomaar weer compleet worden weggespeeld
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 12:53
Welkom bij de club.
Vind ik leuk
Koenbres +1867
donderdag 6 december 2018 om 13:15
Nou dat wordt leuk dan zaterdag
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 13:20
Uiteraard Koen.
Wij wonnen ook van AZ..
Vind ik leuk
Koenbres +1867
donderdag 6 december 2018 om 13:22
Oei dan gooi ik het op een 2-2 denk ik.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 17:15
Ik hou het op een simpele 0-8.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 12:28
Emmen wil zich waarschijnlijk bewijzen, zeker nu PSV heeft verloren van Feyenoord. Ik denk dat dit een erg leuke wedstrijd gaat worden, vol met strijd!
Vind ik leuk
Koenbres +1867
donderdag 6 december 2018 om 12:30
Fc Emmen en Fortuna verrassen me zeker, moet zeggen dat ik dat niet had verwacht. De Graafschap vind ik voetballend niet zoveel maar die supporters laten zich wel vaak goed zien mag ook wel eens gezegd worden
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 12:30
Ja Feyenoord kan dik winnen van Fc Emmen....... maar Feyenoord kan ook dik verliezen van Fc Emmen .... O ja en ze kunnen ook nog gelijk spelen volgens ome Aad
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 12:30
Hebben afgelopen weekend opleving gehad. Zou zo maar eens kunnen, maar hoop meer op een nederlaag van PSV. Maar dat komt waarschijnlijk door mijn Ajax bril. De spanning is gelukkig weer wat terug in de top 3.
Vind ik leuk
Il Gordo +16817
donderdag 6 december 2018 om 12:34
No shit Aad. Feyenoord wint volgens mij al jaren geen uitwedstrijden bij promovendi. Komt dit heldere licht met z'n analyse.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 12:35
En ieder normaal denkend mens verkijkt zich vaak op de achterlijke uitspraken van Aad de Mos.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 12:37
Als die De Mos zo goed weet waarom is hij overal er uit geknikkerd
Vind ik leuk
Mr. Writer +484
donderdag 6 december 2018 om 12:40
Is goed, Aad. We schrijven m op.....



...nee, natuurlijk niet seniele oude man, die zijn zakken heeft gevuld met geld van de werkende middenklasse die netjes zijn kaartje koopt aan de kassa van de stadions in den lande. Vreselijke vent ben je, we zouden moeten stoppen met het creëren van een platform voor dergelijke flapdrollen.
Vind ik leuk
Cookee +12090
donderdag 6 december 2018 om 15:37
Laat ouwe AAD nou gaan.
Straks lees ik weer Spaan
of een ander voor mijn part
Willempie of Sjaak Swart
René en Wil vd Kerhof,
ouderdom hoeft niet onder stof
Vind ik leuk
Mr. Writer +484
donderdag 6 december 2018 om 15:41
Gelukkig, anders treft mij dat lot over een paar jaar :-(

Ik zal www.azijnpissen.nl vast gaan leggen, daar kunnen de Aadjes en Kerkhofjes wel een platform krijgen
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 12:44
Ik heb 'm opgeschreven Aad, hij staat naast al jouw mislukte voorspellingen.
Vind ik leuk
Wien1978 +358
donderdag 6 december 2018 om 12:44
Man man man wat heeft Aad zitten drinken? :)
Vind ik leuk
Il Gordo +16817
donderdag 6 december 2018 om 13:04
"Bakkie bij Ramses"
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 12:52
Thanks, aad
Vind ik leuk
Smithsonian +41007
donderdag 6 december 2018 om 12:55
Denk het niet. Die winnen we wel.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 12:58
Smoel houden aad.

Half Nederland heeft een tering hekel aan deze gek gekregen.
Vind ik leuk
Cookee +12090
donderdag 6 december 2018 om 15:33
Ik vind hem vermakelijk. Hij maakt een wetenschap van een spelletje en snapt niet dat het dat niet altijd is.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 17:33
Ja "vermakelijke"voor een keer of twee.. Je bent trouwens wel snel vermaakt dan zeg.. laatste keer stond ie in een viszaak ofzo.. t zal maar familie van je zijn.

Vind ik leuk
Cookee +12090
vrijdag 7 december 2018 om 13:21
Als Aad familie was dan veranderde ik mijn naam.
Dat aandacht zoeken van hem is wel vermoeiend.

Iets "vermakelijk vinden", dat wekt bij mij een flauwe glimlach.
Maar "vermaakt worden" is iets groter vermaak dan hierboven. :)
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 13:10
Hahaha, wat een kerel
Vind ik leuk
slaski +2307
donderdag 6 december 2018 om 13:26
Het zou mij niet verbazen als ze zich vanavond al op VVV verkijken Aadje, even uitbuiken van de prestatie van dit weekend.
Vind ik leuk
Romo +1245
donderdag 6 december 2018 om 13:26
Anti Feyenoord Aad weer aan het woord.
Dat deze man ooit trainer geweest is, en nu nog uitgenodigd word, is mij een raadsel
Vind ik leuk
Cookee +12090
donderdag 6 december 2018 om 15:32
Feijenoord is soms labiel dus zo'n voorspelling zullen zelfs Feijenoorders wel gevoelig voor zijn.
Vind ik leuk
Romo +1245
donderdag 6 december 2018 om 17:13
Dat kan, maar ik vind het een vreemde vogel
Luister totaal niet graag naar zijn nietszeggende verhalen.

Alles kan...in de voerballerij niet zo moeilijk
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 13:35
Als Aad het zegt, gebeurt zeker weten het tegenovergestelde.
Vind ik leuk
Cookee +12090
donderdag 6 december 2018 om 15:30
Ik lees Piet Paulusma zijn zomervoorspelling in de Winter.
Doet het op 10 graden na heel prima die Piet. :)
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 15:43
Daar gaat het niet over
Vind ik leuk
Cookee +12090
donderdag 6 december 2018 om 16:02
't leuke van sport is dan niemand kan voorspellen,
zijn vaak de domoren die dan iets roepen,
als wij hier vanalles mogen roepen dan mag Aad dat toch ook?
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 16:03
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat hetvtegenovergestelde gebeurt
Vind ik leuk
Cookee +12090
donderdag 6 december 2018 om 16:16
Wist niet dat ik je bericht als van de kansel komend moest opvatten? :)
Als het tegenovergestelde gebeurt dan is elk woord van Aad zeer welkom lijkt mij. Dan is Aad een omgekeerde profeet.
[Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 16:17]
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 17:37
Maar bij aad word het door je strot geduwd en jou mening kan ik skippen bij wijze van spreken.

Niemand zit te wachten op aad, de enige die hem leuk vind zijn ze vrienden op social media (familie,vrienden en sommige collega's)
Wat moeten wij er veder mee? Het zelfde dat jij dat filmpje gaat maken ergens midden op de markt. Waarom zou ik daar naar kijken? En dat bedoel ik niet raar ofzo.
Vind ik leuk
Cookee +12090
vrijdag 7 december 2018 om 13:25
Je hebt gelijk, er zit aan veel BN-ers een steekje los.
Met de kop in de media daar zijn ze geil op.

Ik zie ook liever mensen op TV die echt iets kunnen,
maar dat is een unicum als dat gebeurt, helaas.
Als Aad nou iets zou uitleggen dan kan het.
Maar voorspellen van een stuitende bal is een bijna onmogelijke opdracht, en toch denkt Aad het elke keer te weten... helaas overschat hij zich nogal.
Vind ik leuk
Cookee +12090
vrijdag 7 december 2018 om 13:15
Opnieuw bewezen Marco, Aad snapt er dus niks van, simpele winst van Fey, VVV was helemaal niks.
Vind ik leuk
kees ee +770
donderdag 6 december 2018 om 13:56
. . 't zou zomaar kunnen, bijna gelijk aan de weersvoorspelling, dat van de honderd keer dit een van die zeldzame keren is dat de mos 't wel . . . . gezien heeft !?
Vind ik leuk
Cookee +12090
donderdag 6 december 2018 om 15:29
Aad moet zijn voorspellingen iets realistischer maken.
De Zon komt morgen op... zo iets.
Ik geloof hem dan, jij ook?
Vind ik leuk
Kaar +2012
donderdag 6 december 2018 om 14:53
Ik denk dat Aadje hier gewoon gelijk heeft, ik roep dit ook al een week. VVV vanavond thuis komt wel goed maar uit bij Emmen op dat kunstgras en ik neem aan Vente in de spits zie ik ons wel een puntje verliezen....
Vind ik leuk
Cookee +12090
donderdag 6 december 2018 om 15:27
Zondag zo'n strijdlust Kaar? En dan tegen Emmen weer slappe hap?
Kan me dat niet voorstellen.
Vind ik leuk
Kaar +2012
donderdag 6 december 2018 om 15:48
Nee maar het blijft Feyenoord he... Het hele seizoen is het al niet best en dan juist zo'n uitwedstrijd tegen een promovendus op kunstgras....ik weet het niet. Ik hoop natuurlijk dat ik er net zoals Aadje faliekant naast zit maar toch.....
Vind ik leuk
Cookee +12090
donderdag 6 december 2018 om 16:04
Nou kwa punten gaat het nog.
Maar het spel houdt niet over en spelen tegen Emmen vraagt inventiviteit, tegen PSV is het counteren, das makkelijker.
Als gebeurt wat jij zegt, dan gooien ze de 3 pts van PSV zo in de prullebak.
Vind ik leuk
Kaar +2012
donderdag 6 december 2018 om 16:48
Ja zeker wel, gewoon stevig op de 3e plaats. Ik las laatst net zoveel punten als in het kampioensjaar, dus dat zegt wel wat.

Zou erg zonde zijn en ik hoop uiteraard dat ik er naast zit!
Vind ik leuk
Cookee +12090
donderdag 6 december 2018 om 16:53
Wat ik begreep van R'dammers is dat men soms ook wel eens denkt aan een halfvol en halfleeg glas, ik vind dat wel leuk maar als ze prof zijn kan dit niet gebeuren natuurlijk.
Maar dat die spitsen aardig snel zijn is een feit.
Vind ik leuk
Cookee +12090
donderdag 6 december 2018 om 15:25
Dankjewel AAD, kleine clubs mogen bestaan, pak van mijn hart.
Paar jaar terug was ADO ook kleiner, klein kan groeien natuurlijk, daar moet men niet lullig over doen.

Wel een punt van zorg is dat de verschillen nivelleren, Cambuur pakte nog punten van de topclubs, Roda en Twente ook, dat proberen kleine clubs nu niet eens meer.

Laat dit maar een argument zijn om het aantal clubs uit te breiden, met Roda en Twente en NEC en Den Bosch of Almere erbij wordt het er niet minder op. Wie weet verliezen topclubs dan in drukke CL tijd ook wat meer puntjes nationaal, dat maakt de ED ook spannender.
Vind ik leuk
repeP +2001
donderdag 6 december 2018 om 15:33
Heerlijke kerel die Aad de Mos. Mooiste zijn zijn klunzige filmpjes. Helaas heeft Aad soms ongelijk. Feyenoord zal geen spaan heel laten van Emmen.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 17:31
Aad heeft er wel een neus voor😂 om met zinnige uitspraken te komen. Jammer Aad Feyenoord tegen VVV en Emmen 6pnt erbij💪👍
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 21:16
De Mos,tsja, nu hoeft Feyenoord zeker niet te vrezen. Die vent die lult altijd zoveel, maar zelden klopt het.
Vind ik leuk
fer65 +275
vrijdag 7 december 2018 om 02:13
Nou Aad ik denk datje er nu ff lelijk naast zit,een tijdje terug oke maar op het moment geef ik geen drol om jouw inschatting.We zullen zien ofje gelijk krijgt maar ik vrees het ergste voorje analyse.Kijk dat ze nu euforiche zijn dat mag om dat het lek een beetje bij beetje boven water komt.Maar onverslaanbaar zijn ze zeker nog lang niet dat geef ik grif toe.Maar als ze met de zelfde inzet blijven spelen vrees ik het ergste voor emmen ik zeg ,een ruime overwinning voor Feijenoord.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws