Domper voor PSV-huurling: tot winterstop buitenspel bij Hertha BSC

    Domper voor PSV-huurling: tot winterstop buitenspel bij Hertha BSC

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 14:07do 06-12-2018 om 14:07

    Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 14:09do 06-12-2018 om 14:09

    Slecht nieuws voor PSV-huurling Derrick Luckassen: hij komt het kalenderjaar 2018 niet meer in actie vor Hertha BSC. De centrale verdediger raakte woensdag geblesseerd op de training. 

    Uit onderzoek is donderdag gebleken dat Luckassen schade heeft opgelopen aan een enkelband, zo laat de Duitse club weten via de website. Daardoor is hij tot de winterstop uitgeschakeld. Luckassen kwam afgelopen zomer over van PSV, waar hij geen uitzicht had op speeltijd. Daar is het bij Hertha ook nog niet echt van gekomen: de verdediger kwam nog niet verder dan vier wedstrijden.

    Naast Luckassen zitten ook de andere Nederlanders in de lappenmand bij Hertha. Karim Rekik, die doorgaans wel zeker is van een basisplek, heeft een spierscheuring in zijn bovenbeen. Door de blessure van Rekik leek Luckassen juist uitzicht te hebben op speelminuten. Ook de derde Nederlander in dienst van Hertha, Javairô Dilrosun, is geblesseerd. Door een spierblessure zal ook hij pas na de winter weer in actie komen.

    Plaats een reactie

    donderdag 6 december 2018 om 14:10
    Daar moet Frenkie dus niet naar toegaan
    Vind ik leuk
    Josip Broz +507
    donderdag 6 december 2018 om 14:39
    Gezien zijn blessuregevoeligheid zou hij er prima tussen passen om de lappenmand te versterken.😋
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33623
    donderdag 6 december 2018 om 14:11
    Zonde voor die jongen.

    Get well.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:11
    Nou nou wat een domper.
    Vind ik leuk
    Josip Broz +507
    donderdag 6 december 2018 om 19:01
    Neejoh, met Frenkie komt het heus wel goed! 😌
    Vind ik leuk
    imho +1277
    donderdag 6 december 2018 om 14:12
    2x Hertha nieuws in 67 minuten tijd.... wat is dat hier? HerthaPrimeur?
    Vind ik leuk
    Josip Broz +507
    donderdag 6 december 2018 om 16:49
    Je zou ook zomaar een leven kunnen zoeken inplaats van dat je de Herta berichtjes gaat lopen tellen hier op VP.

    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:12
    Geen Nederlanders op de speellijsten daar dus! Hoop dat ze snel herstellen
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:17
    Karim Rekik, Karim Rekiki, Karim Rekik, Karim Rekiki.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    donderdag 6 december 2018 om 14:19
    Wat een geweldig centrum kan je opstellen met Rekiki en Luckassen. 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:24
    Krijgen ook vrij veel doelpunten tegen 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:53
    Nooit heel veel talent gezien in deze jongen. Fysiek oogt het prima maar aan de bal valt het erg tegen. Ook spelinzicht lijkt niet van hoog niveau. Toch jammer, je zou hopen dat zo'n jongen zich zou ontwikkelen bij Hertha.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24120
    donderdag 6 december 2018 om 14:57
    Wat is het toch met die Hollandse spieren? Nog niet goedgekeurd blijkbaar door de vereniging van huisvrouwen.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4903
    donderdag 6 december 2018 om 15:17
    Dat is balen, straks komt hij ook nog terug naar PSV.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 15:17]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10113
    donderdag 6 december 2018 om 16:51
    Dat wordt dus mooi retour per post naar Eindhoven 🚚
    Vind ik leuk
    Bocajuun +554
    donderdag 6 december 2018 om 21:50
    Wat is hij slecht!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws