Onrust in Enschede: 'Mogen schrijven, roepen en schreeuwen wat jullie willen'

    Onrust in Enschede: 'Mogen schrijven, roepen en schreeuwen wat jullie willen'

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 14:47do 06-12-2018 om 14:47

    Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 15:59do 06-12-2018 om 15:59

    FC Twente-trainer Marino Pusic wil niet ingaan op berichten dat zijn positie bij FC Twente ter discussie staat. De eindverantwoordelijke bij de Tukkers spreekt va 'onzindingen'.

    Na de nederlaag in eigen stadion tegen Jong Ajax (2-5) schreef De Telegraaf dat de druk op Pusic toeneemt. Vanuit de spelersgroep zouden vraagtekens worden gezet bij 'de trainingsmethodieken en tactische keuzes' van Pusic. "Ik ga daar niet op in", reageert Pusic voor de camera van FOX Sports.

    "Ik focus mij op mijn team en de dingen waar ik invloed op heb. That's it. Deze heel week staat in het teken van focus op morgen. Niet meer en niet minder", vervolgt hij. "Waarom zou ik ingaan op onzindingen? Dan kan ik op alles ingaan. Wij focussen ons gewoon op de volgende wedstrijd."

    Staat zijn positie dan niet ter dicussie? "Jullie mogen schrijven, roepen en schreeuwen wat jullie willen, maar ik ga daar niet op in." 

    Poll

    Haalt Pusic het einde van het seizoen in Enschede?

    (1832 stemmen)

    Plaats een reactie

    Rodajc +15678
    donderdag 6 december 2018 om 14:56
    Zou leuk zijn als we na morgenavond opeens boven ze staan, heel vermakelijk.
    Vind ik leuk
    El Lobo +2103
    donderdag 6 december 2018 om 15:08
    Liever Roda, dan Twente :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:56
    Liever twente
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33623
    donderdag 6 december 2018 om 15:10
    Gun het jullie van harte.

    Roda moet terug keren in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15678
    donderdag 6 december 2018 om 15:15
    Twente ook hoor, en NEC, GAE, Sparta... Maarja, wie het verdient krijgt het ook. Ik hoop dat een geduldig en consistent technisch beleid zoals we dat sinds vorig seizoen hebben zijn vruchten afwerpt. En zo niet, maken we volgend seizoen misschien een grotere kans.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33623
    donderdag 6 december 2018 om 15:20
    Roda, Sparta en NEC of GAE zie ik graag terug keren.

    Vind ik leuk
    Malaga036 +167
    donderdag 6 december 2018 om 18:46
    Sparta en Almere.. en Den Bosch en dan volgend jaar Go ahead erbij
    Vind ik leuk
    Jackpot +2318
    donderdag 6 december 2018 om 15:36
    Ik gun jullie het het meeste hoor pik. Twente absoluut niet. Misselijke club. Ik mis vooral jullie goal tune. Win is win en jool is jool. Hahahaha.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 15:43
    Mij maakt het niet uit wie terugkeert,oké als Roda fan hoop ik Roda, maar elke club heeft zijn charme,in iedere club kun je leuke en mooie dingen zien als je dat wilt. Mismanagement heeft zowat elke Nederlandse club weleens gedaan.
    Ik vind het jammer dat Haarlem niet meer bestaat dan denk ik altijd aan Piet keur,veendam staat voor mij gelijk met Joop gall, moest altijd scoren tegen Roda of Wageningen, heb ik persoonlijk liever gehad dan jong Ajax jong psv enzo
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 15:46]
    Vind ik leuk
    Rodajc +15678
    donderdag 6 december 2018 om 17:08
    Hoop dat we jool is jool over 13 dagen vaak gaan horen ;-)
    Vind ik leuk
    Jackpot +2318
    donderdag 6 december 2018 om 17:18
    Haha. Dat wordt hem niet.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15678
    donderdag 6 december 2018 om 20:15
    Hopen mag! Voorpret is iig aanwezig haha, ook wat waard. Niks te verliezen en de Kerst staat dan ook alweer voor de deur, dus alles is prima. Ik geef bekerwinst tegen Ajax iig erg graag op voor promotie haha.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33623
    donderdag 6 december 2018 om 15:10
    Snap niet dat die vent ooit is aangesteld daar.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 15:21
    Bij zijn aanstelling leek Pusic een zegen, netjes en kalm. Konden we wel gebruiken na al het geweld van Verbeek. Maarja, een goed team neerzetten is een tweede...
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:11
    Hij moet het maar doen met een 2e / 3e garnituur selectie. Hij is niet te benijden. Laat de man rustig zijn werk doen zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 15:43
    Worden journalisten nooit moe van zichzelf?
    Wie moet het dan overnemen, Fred gaat dat niet doen.

    Er maken 6 clubs kans op het kampioenschap, het zat erin dat Twente dit niet zou redden, er gaat maar 1 over normaal, dan moet je niet panikeren als het even tegenzit.
    Cambuur die moeten zich schamen, Twente zit er wat tussen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:03
    Gewoon rustig je werk doen Marino! Dat gezeur steeds, hij heeft gewoon de spelers niet welke Twente had in de jaren 2009 - 2012. Hij moet het doen met een beroerde erfenis, kwaliteit is ver te zoeken. Gewoon een aardige, rustige kerel, welke wel bij het huidige Twente hoort, bescheiden. Goed dat hij nu even van zich af bijt, wat dat betreft past hij wel prima bij ons op dit moment.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:48
    OMG het is echt slecht gesteld met Twente
    Aan het begin vh seizoen was hij tevreden met het spelersmateriaal, hij had alleen tijd nodig..nou die heeft hij wel gehad. Nu is zijn tijd geweest

    Zo aardig is hij trouwens niet !
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:16
    Tja, het leek op papier wel aardig, maar ja Assaidi, Vukovic, Brama geblesseerd en een hopeloze afstemming in het veld. Brouw daar maar eens een lekker biertje van, niet te doen wanneer je goede ingrediënten mist.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:46
    Nee wanneer je een goede brouwer mist !
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:17
    Zolang Pusic trainer is bij Twente, zullen ze nooit promoveren. Wat een slapjanus is dat zeg. Laat hem een keer goed boos worden en spelers op de flikker geven. Veel te vriendelijk die vent. Volgend jaar gewoon nog een jaartje in de keukendivisie voor de Tukkers.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:27
    Meneer P(r)U(t)SIC jouw gekletst is onzin !!! PUSIC OUT !!!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:21
    Helaas heeft hij niet de spelers welke Preud d'Homme en McClaren hadden. 2e en 3e garnituur. We waren te verwend, het kostte Hake en Verbeek ook al de kop. Laat de club zich rustig herstellen en laten we hopen dat er ergens nog een paar pareltjes te vinden zijn zoals destijds Blaise. Hoop doet leven!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:37
    Dat is wel waar !
    Maar er is geen lijn te ontdekken in het spel !
    En geloof me uit dit materiaal is echt wel meer te halen, maar dan moet er wel een betere trainer voor de groep

    Ook binnen Twente was er voor dit seizoen al veel twijfel over deze man Mensen die dit hebben uitgesproken zij nu hun baan kwijt, deze meneer presteert echt niets Ik kan het hardop zeggen, het zal mij mijn baan niet kosten
    Vele supporters geven aan klaar met hem te zijn en uit de spelersgroep hoor je ook de eerste negatieve geluiden
    Alleen resultaten kunnen hem nog redden, die resultaten zullen er dan moeten komen op basis van individuele kwaliteiten.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4446
    donderdag 6 december 2018 om 16:44
    het zou leuk zijn als ze aan het eind van het seizoen wederom degraderen
    Vind ik leuk
    TheRock11 +1130
    zondag 9 december 2018 om 14:37
    Het zou ook leuk zijn als je je eens verdiept in de regels... er is dit seizoen geen degradatie uit de eerste divisie...
    Vind ik leuk
    Head-Butt +303
    donderdag 6 december 2018 om 17:06
    Jammer dat het altijd aan de trainer ligt.

    In dit geval is alles toe te schrijven wat Twente is.

    De club is ziek.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:45
    FC Twente heeft de afgelopen jaren veel verkeerde beslissingen gedaan. Ik had liever Michel Jansen gezien als hoofdtrainer met een ervaren assistent, zoals Van Staa. Dit zijn twee personen die de club goed kennen. Over Pusic kan ik beter niet beginnen..
    Vind ik leuk
    Storm015 +273
    donderdag 6 december 2018 om 18:16
    Niemand daar haalt het einde van dit seizoen 👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿
    Vind ik leuk
    Bosmeister +453
    donderdag 6 december 2018 om 19:09
    Ik mag hopen dat ze in Enschede inmiddels ook doorkrijgen dat een trainer gewoon tijd en vertrouwen moet krijgen. Ze hebben vorig seizoen ja wel kunnen zien wat die trainerswissels opleveren. Ik vind trouwens dat "supporters" die om dergelijke ingrepen roepen de consequenties wel verdienen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 19:09]
    Vind ik leuk
    Gro050 +31
    donderdag 6 december 2018 om 23:17
    Nieuwe trainer dan maar? Begin je weer opnieuw.
    Vind ik leuk
    Maronk +271
    vrijdag 7 december 2018 om 09:47
    Ik gun het Telstar nog meer dan Twente en die nepclub RodaJC. Wat een ambiance
    Vind ik leuk