'Premier League-club biedt 17 miljoen op Hazard: minimaal het dubbele geëist'

'Premier League-club biedt 17 miljoen op Hazard: minimaal het dubbele geëist'

Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 15:38do 06-12-2018 om 15:38

Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 15:41do 06-12-2018 om 15:41

Thorgan Hazard heeft zich in de kijker gespeeld van clubs uit de Premier League. Borussia Mönchengladbach, de Duitse werkgever van de Belg, heeft een miljoenenbod echter afgeslagen.

Dat meldt Sport/Voetbalmagazine. Hazard is dit seizoen de grote uitblinker van Gladbach in de Bundesliga. Met acht doelpunten en vijf assists in dertien competitiewedstrijden heeft hij zich in de kijker gespeeld van een hele rits clubs, maar een transfer wordt geen abc'tje.

Gladbach vraagt immers ettelijke miljoenen. Een niet nader genoemde club uit de Premier League was bereid zeventien miljoen euro op tafel te leggen voor Hazard, maar Gladbach veegde het bod van tafel. Technisch directeur Max Eberl wil pas onderhandelen vanaf 34 miljoen euro.

Hazard speelt sinds 2014 voor Borussia Mönchengladbach. Eerst huurden de Duitsers hem van Chelsea, daarna nam de Bundesliga-club hem over voor acht miljoen euro. In Duitsland heeft Hazard nog een contract tot medio 2020.

Plaats een reactie

De fries +1620
donderdag 6 december 2018 om 15:44
Gladbach weigert miljoenen en eist miljoenen ....??
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2939
donderdag 6 december 2018 om 15:46
Presteert ook voor het eerst in zijn carriere een paar maanden aardig en hoppa..... 34 miljoen vragen.
Helemaal gek geworden.
Vind ik leuk
Rodajc +17360
donderdag 6 december 2018 om 23:35
Huh, en vorig seizoen dan? En ook op zijn 21ste gaf ie al 7 assists in de Bundesliga, dan is het niet zo dat je er weinig van kan.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2939
vrijdag 7 december 2018 om 08:53
Dat je op je 21ste 7 assists geeft in de BL maakt je nog geen 34 miljoen waard.

Ik zal niet zeggen dat ie alleen maar betaald voetbal speelt omdat zijn broer zo goed is, zoals bij de broertjes van Sneijder het geval was, maar hij is in geen velden of wegen een 34 miljoen-voetballer.
Hij is lekker in vorm bij een ploeg die een klein beetje boven hun stand leeft op het moment.
Bij beiden gaat de klad er nog wel inkomen na de winterstop.
Of misschien voor de winterstop al, met nog wedstrijden bij Hoffenheim en Dortmund
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 08:55]
Vind ik leuk
Rodajc +17360
vrijdag 7 december 2018 om 09:51
Hij is een van de betere spelers van een Duitse subtopper, met 25 nog een goede leeftijd, dan is 34 miljoen mss wat overdreven maar hij is zeker meer dan 20 miljoen waard.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 15:50
Kom naar Ajax. Overmars heeft 34 miljoen in het muntgeldvakje van zijn portemonee.
Vind ik leuk
Head-Butt +297
donderdag 6 december 2018 om 17:04
Kwaliteiten van Hazard zijn te goed voor Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 22:07
Daarom is een competitie van Nederland én België helemaal geen gek idee. Ajax, Feyenoord en PSV zijn wel grote clubs, maar de competitie is wel een dingetje waar een hoop spelers geen zin in hebben.
Vind ik leuk
Stuiter +384
donderdag 6 december 2018 om 22:58
Mee eens.
Vind ik leuk
Rodajc +17360
donderdag 6 december 2018 om 23:36
Maar waar komt het extra geld dan vandaan? Een BeNeLiga is net zo'n luchtballon als een FC Limburg, op weinig feiten gebaseerd.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 08:06
Je hebt meer toppers, wat ook zeker meer geld oplevert.
Mathijs de Ligt zal bijvoorbeeld niet beter blijven worden met wedstrijdjes tegen Excelsior.
Vind ik leuk
Rodajc +17360
vrijdag 7 december 2018 om 08:20
Hoe levert dat meer geld op? Nu is hij iets van 60 miljoen waard, je denkt toch niet dat hij opeens 80 miljoen waard is omdat hij tegen Gent ipv Excelsior speelt?
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 08:47
Daar weten die Belgen wel wat op. Beetje omkoping doet wonderen.
Vind ik leuk
Smithsonian +37734
donderdag 6 december 2018 om 15:55
Vraag me af of hij de premier aan kan.
Vind ik leuk
imho +1433
donderdag 6 december 2018 om 16:04
Rutte is te hebben, hoor
Vind ik leuk
Smithsonian +37734
donderdag 6 december 2018 om 16:05
?
Vind ik leuk
Tsubamba +1687
donderdag 6 december 2018 om 16:07
Ja bij Rutte moet je gewoon eerst die bril van zijn kop rossen, dan is het helemaal niks meer joh
Vind ik leuk
Streaker +3676
vrijdag 7 december 2018 om 00:38
Jij schat hem hoog in.. mét bril moet zelfs met een dikke kater en alleen linkerarm te doen zijn.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +2782
donderdag 6 december 2018 om 17:04
Heerlijk
Vind ik leuk
Hammers96 +2786
donderdag 6 december 2018 om 16:05
Voor 25 miljoen naar ons
Vind ik leuk
soplul +3530
donderdag 6 december 2018 om 16:21
Zoveel geld heeft fc twente niet.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 16:27
Contract tot medio 2020 is niet lang meer. Als Gladbach wil cashen, dan beter verkopen komende zomer. Gaat dan toch nooit 34 miljoen worden.
Vind ik leuk
tikkietoe +5763
donderdag 6 december 2018 om 16:54
Nou, dan kan op de vraagprijs van De Ligt ook wel weer 30 miljoen extra.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 17:14
34 miljoen is nog een koopje in deze tijd 😂
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 02:41
Dat was het eerste wat ik ook dacht. Zoveel betalen Engels clubs standaard al voor middelmaat spelers.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 21:48
Oh jee hoeveel moet Frenkie dan wel kosten ? 🤓
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws