LIVE-discussie: Feyenoord met twee wijzigingen tegen verzwakt VVV-Venlo

    LIVE-discussie: Feyenoord met twee wijzigingen tegen verzwakt VVV-Venlo

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 18:54do 06-12-2018 om 18:54

    Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 19:17do 06-12-2018 om 19:17

    Robin van Persie staat donderdagavond in de basis als Feyenoord het in De Kuip opneemt tegen VVV-Venlo. De spits vervangt Nicolai Jörgensen, die niet fit genoeg is om te spelen. Calvin Verdonk vervangt de geschorste Tyrell Malacia.

    De wedstrijd zou eigenlijk begin november gespeeld worden, maar al na een paar minuten spelen kon scheidsrechter Bas Nijhuis niets anders dan het duel staken omdat de lichtmasten van De Kuip uitvielen. De KNVB bepaalde de nieuwe datum op donderdag 6 december.

    Feyenoord treedt met twee wijzigingen aan, maar Maurice Steijn zal minder blij zijn. De VVV-trainer moet namelijk zes spelers missen die een maand geleden wél konden spelen. Roel Janssen, Tristan Dekker, Danny Post, Christian Kum, Peter van Ooijen en Patrick Joosten zijn allen niet van de partij. Ralf Seuntjens is op het laatste moment afgehaakt. 

    De opstellingen:

    Feyenoord: Bijlow, St. Juste, Van Beek, Van der Heijden, Verdonk; Clasie, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Van Persie, Larsson

    VVV: Unnerstall, Rutten, Promes, Röseler, Borgmann, Linthorst, Van Bruggen, Susic, Samuelsen, Mlapa, Grot

    Plaats een reactie

    Jackpot +2318
    donderdag 6 december 2018 om 18:57
    Lekker ff doordeweeks voetbal kijken. Succes feyenoord. Deze winnen en jullie sluiten aan.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:59
    Feyenoord gaat hier ook weer winnen.

    Zou leuk zijn als er een ploeg bijkomt voor de titel.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:00
    Pff bijkomen voor de titel,misschien op papier maar voetballend komen ze tekort op ajax en psv
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    donderdag 6 december 2018 om 19:17
    Sssst je bent voor Roda.
    Vind ik leuk
    Aal +22485
    donderdag 6 december 2018 om 19:00
    Feyenoord is DE ploeg die ervoor kan zorgen dat PSV of Ajax geen kampioen worden. Ze zijn als 1 van de weinigen in staat punten af te pakken van die 2. Voorlopig hebben ze hun Amsterdamse vrienden een goede dienst bewezen.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7702
    donderdag 6 december 2018 om 19:03
    Nou ze spelen zonder keeper volgens VP dus wordt wel lastig.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:11
    Wéér die stagiair die er een zootje van maakt. Is wel weer het gemiddelde niveau hier dus hij (of zij) past zich wel aan, dat is dan weer positief
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:59
    Sorry...0-2...heb vanavond vertrouwen in Unnerstall...
    Zal je zien dat het 7-0 wordt...

    allen een mooie wedstrijd gewenst....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 19:28]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 20:49
    Had het anders om gezegd en je had gelijk gehad ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:11
    ?
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    donderdag 6 december 2018 om 19:01
    Ik denk 0-1, Feyenoord zweeft nog een beetje van afgelopen Zondag en gaat VVV onderschatten, en dat terwijl VVV best een harde noot kan zijn om te kraken.
    Vind ik leuk
    appeltje +1404
    donderdag 6 december 2018 om 19:06
    VVV mist flink wat basisspelers. Basisdebuut voor Linthorst. Is 18 jaar. Mocht vorig jaar al 1 minuut voor tijd invallen tegen Ajax.

    Voor de rest zijn Borgmann, Van Bruggen en Samuelsen duidelijk minder dan wat er normaal op die posities staat.

    Feyenoord wint gewoon. 4-1
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    donderdag 6 december 2018 om 19:12
    We gaan het zien, ik heb 0-1 ingevuld...
    Vind ik leuk
    appeltje +1404
    donderdag 6 december 2018 om 21:53
    Zei het toch :)
    Vind ik leuk
    Kuip +8441
    donderdag 6 december 2018 om 20:21
    Dat denk ik ook HaagieHaag
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3600
    donderdag 6 december 2018 om 19:01
    Feyenoord heeft besloten zonder keeper te spelen...
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:03
    Omdat ze met 10 ook winnen?
    Vind ik leuk
    PecZwolle +191
    donderdag 6 december 2018 om 19:01
    Deze wint vvv. Feyenoord speelt namelijk zonder keeper.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:12
    Haha🐮
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7702
    donderdag 6 december 2018 om 19:02
    Bij welke minuut begint de wedstrijd nu?
    Vind ik leuk
    Rabarber +443
    donderdag 6 december 2018 om 19:04
    Bij een overwinning vanavond weer gigantisch feest in Rotterdam-Zuid, nog maar 12 punten goed te maken tenslotte.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:18
    Nee nog maar 5 pik
    Vind ik leuk
    Rabarber +443
    donderdag 6 december 2018 om 19:34
    Dan sta je 2e. Pik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 03:51
    is genoeg
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3349
    donderdag 6 december 2018 om 21:22
    7, we wonnen van psv remember?
    Vind ik leuk
    Rabarber +443
    donderdag 6 december 2018 om 21:42
    En je staat er ook nog 5 achter op Ajax, remember? 12 punten goedmaken dus, succes he 👍
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3349
    donderdag 6 december 2018 om 21:49
    Je telt die punten niet bij elkaar op... we staan 7 punten achter de koploper
    Vind ik leuk
    Rabarber +443
    donderdag 6 december 2018 om 23:12
    Als je 7 of 8 punten inloopt op de koploper wil dat niet zeggen dat je bovenaan staat. Jullie hebben 2 ploegen in te halen niet 1. 12 punten goedmaken zeg ik, 2x. Lees het nog een keer en slaap er nog maar een nachtje over. Nogmaals succes.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 23:15]
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3349
    vrijdag 7 december 2018 om 08:27
    Ik heb je helemaal opgevolgd en je blijft uit je nek lullen. Je zegt letterlijk als we 5 punten inhalen staan we 2e, dat klopt iig nooit want ajax heeft een beter doelsaldo en psv staat 7 punten los. Maar volgens jou berekening moet de nr 4 nu dus 12+17+19 punten inlopen?!
    Vind ik leuk
    Rabarber +443
    vrijdag 7 december 2018 om 15:50
    Dat klopt nooit? Misschien maak je in die wedstrijden het doelpuntenverschil wel ongedaan, je weet het niet he... Als jullie alles winnen en 7 punten inlopen op PSV ben je dus koploper volgens jou? Wanneer Ajax ook alles wint moet je naast die 7 punten op PSV ook de achterstand op Ajax nog goed maken.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3349
    vrijdag 7 december 2018 om 15:56
    Nee dat zeg ik niet. Zou wel fijn zijn maar helaas is dat niet zo
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +1144
    donderdag 6 december 2018 om 19:06
    Come onnnnnn
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:12
    Doet t licht het wel ?
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6727
    donderdag 6 december 2018 om 19:16
    Ik ben wel benieuwd of Feyenoord er weer zo bovenop knalt

    Het was wel indrukwekkend tegen PSV maar het kost ook veel energie denk ik

    Ik ben neutraal dus hoop op een leuke pot

    Succes fans van beide ploegen

    Ik verwacht overigens een 3-3
    Vind ik leuk
    CR.17 +278
    donderdag 6 december 2018 om 19:23
    7-0
    Vind ik leuk
    Whatevaa +358
    donderdag 6 december 2018 om 19:23
    Ik denk 4 5 nul voor Feyenoord. V persie maakt er 2.
    Vind ik leuk
    Sunil010 +230
    donderdag 6 december 2018 om 19:26
    2-1 Feyenoord
    Laat ze maar bagger spelen en nog 20 keer winnen.
    Dan wil im al die kut analisten weer horen...😂😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:27
    Succes Feyenoord op naar de tweede plek kan nog steeds .
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:27
    hoop dat Feyenoord ze goed moe maakt, zodat Groningen ze zondag kan verslaan
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +87
    donderdag 6 december 2018 om 19:30
    Grote overwinning voor Feyenoord.Heb VVV zondag live gezien.In deze samenstelling compleet kansloos.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    donderdag 6 december 2018 om 19:33
    Hup Feyenoord!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33623
    donderdag 6 december 2018 om 19:39
    Ach geen jones op goal.

    Moet goed komen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:50
    Off topic..

    Ik heb het gevoel dat Feyenoord altijd thuis voetbalt en geen uitwedstrijden heeft..zal wel door de beker komen. Bedoel er niets verkeerd mee maar het lijkt gewoon...

    Unnerstall laatste tip..let op de polletjes daar in de Kuip....

    Tot morgen, matchday voor mijn favoriete clubje...blijven we bovenaan of krijgen we een crisis?

    Tenslotte nog een extra off topic...

    man man de Sint is met zijn boot nog niet bij de Noordzee & de Coca Cola Kersttruck rijdt alweer door mijn tv beeld....ho ho ho ho....

    Na wederom de zoveelste verschrikkelijke pietendiscussie.
    hoe gaan we om met de kerst???

    We gaan 1800 rendieren neerschieten...snap niet dat ze de kerstman niet even bellen...hij kan ze wel gebruiken.

    Maar goed genoeg geanaliseerd euh gezevert weer vandaag.

    Nogmaals iedereen een mooie avond...en nacht...



    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 19:57]
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1874
    donderdag 6 december 2018 om 20:22
    Polletjes in de kiip?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:52
    Come on Feyenoord laat me weer genieten . Winst!!
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    donderdag 6 december 2018 om 20:03
    Geen var vandaag of beginnen ze vroeg met shirtje wisselen?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 20:05
    Gewoon een strafschop. Luuk kreeg ze voor minder !

    En dan doet die Higler net alsof hij het heel goed gezien heeft. Wat een aanFLUITing
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 20:06]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    donderdag 6 december 2018 om 20:08
    Onbegrijpelijk dat de var niet ingrijpt.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 20:10
    Duidelijk genoeg lijkt me
    Maar goed WIJ zullen er wel geen verstand van hebben 🤔🤔
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    donderdag 6 december 2018 om 20:13
    Neu, ik ben gewoon dom, wat is jouw excuus?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 20:18
    Brildragend sinds kort 🤓
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    donderdag 6 december 2018 om 20:15
    De var draait overuren....oh wacht....
    Vind ik leuk
    bas2204 +98
    donderdag 6 december 2018 om 20:17
    Was bij beiden niets aan de hand. Bij eerste situatie werd de eerste overtreding dan al gemaakt door de Feyenoorder, net werd gewoon de bal weggetikt en wordt er achteraf een klein handje in de rug gelegd. Als dit al penalties zijn, moeten we er 10 per wedstrijd gaan geven
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 20:18
    Luuk krijgt ze voor minder
    De eerste 100%
    De tweede 60%
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    donderdag 6 december 2018 om 20:20
    Ben jij de var?
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1874
    donderdag 6 december 2018 om 20:21
    Mwah eerste vond ik wel een penalty hij ontneemt hem daarmee gewoon een kans om te schieten! Ik zie in wat daarvoor gebeurd geen overtreding?? Tweede is gewoon een duel! Ziet er misschien wat ongelukkig uit!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 20:28
    Volgens mij ben jij Johan niet, want ik kan het hier WÉL mee eens zijn
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1874
    donderdag 6 december 2018 om 20:50
    iedereen is het af en toe eens met de snor!!!
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1874
    donderdag 6 december 2018 om 20:27
    Wat een vreselijk ploeg is dat VVV Venlo zeg er zit helemaal geen intentie in om te voetballen het is maar met 8 man voor die goal hangen! Dit soort ploegen hebben niks te zoeken in een eredivise!!!
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    donderdag 6 december 2018 om 20:28
    Wat verwacht je dan, dat ze de deur open gaan zetten en zeggen hier Feyenoord kom maar lekker scoren?
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1874
    donderdag 6 december 2018 om 20:49
    Absoluut niet maar op ze minst een ploeg die op de counter speelt! zelfs dat doen ze niet het is alles lang op de spits van ze en die kan het dan in ze eentje uitzoeken! Niks geen aansluiting, geen druk op de bal ze proberen niet eens de bal in de ploeg te houden! En zelfs als je met 2-0 achterstaat denk ik je weet je krijg de tering wij blijven hier met ze alle op de 16 staan.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 20:29
    Erg veel blessures vandaag !
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    donderdag 6 december 2018 om 20:27
    Yes Tony!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 20:31
    Nog twee erbij en ik kan cashen 💲
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    donderdag 6 december 2018 om 20:32
    Berghuis was weer dichtbij!

    Edit: Doet Robin het alsnog!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 20:33]
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1590
    donderdag 6 december 2018 om 20:32
    Mooie, enigszins gelukkige, goal!

    Maar verdediger kan bal laten gaan, desnoods hoekschop koppen. Dit zag r knullig uit
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    donderdag 6 december 2018 om 20:34
    Ik vind het niet erg ;-)
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1882
    donderdag 6 december 2018 om 20:39
    Doen lekker mee dat VVV

    https://gyazo.com/286714d69d8f05c585bdafdbfc640ee8
    Vind ik leuk
    rexxo +2057
    donderdag 6 december 2018 om 20:41
    Voor de spanning bovenin is het beter als Feyenoord wint. VVV lijkt mij iets teveel Sinterklaas borrels te hebben gehad. Slappe hap.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 08:35]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 20:58
    Idd daar lopen er een paar die helemaal geen bal willen hebben Misschien met Sinterklaas al gehad ?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    donderdag 6 december 2018 om 21:04
    Geen wissels volgens mij zegt de commentator. Gio heeft wel degelijk van jas gewisselt!
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    donderdag 6 december 2018 om 21:14
    En Larsson!
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    donderdag 6 december 2018 om 21:18
    Als je 'm dan om de oren moet krijgen, dan ook maar liever zo'n mooie!
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1882
    donderdag 6 december 2018 om 21:37
    Ze blijven wel vrolijk daar in Venlo:

    https://twitter.com/VVVVenlo/status/1070778881337122817
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 21:46
    Vanaf nu weer een TOP 3
    De traditionele top 3

    Ik vind het een goed teken !
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 21:47]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws