'Besiktas kan winters miljoenenbod uit Engeland op Lens verwachten'

    'Besiktas kan winters miljoenenbod uit Engeland op Lens verwachten'

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 19:33do 06-12-2018 om 19:33

    Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 19:40do 06-12-2018 om 19:40

    Leeds United overweegt een winters bod te doen op Jeremain Lens. Besikas vraagt vier miljoen euro voor de 34-voudig Oranje-international.

    Het Turkse Sporx weet dat Leeds het vizier op Lens gericht heeft en volgende maand een bod uit wil brengen. Scouts van de Championship-club reisden onlangs af naar Turkije, waar Lens tijdens een Europa League-wedstrijd bekeken werd.

    De rapporten zijn positief. Manager Marcelo Bielsa is in ieder geval gecharmeerd van de vleugelaanvaller van Besiktas en heeft Lens hoog op zijn wishlist staan. Het transferbedrag hoeft geen probleem te zijn voor Leeds, dat de gevraagde vier miljoen bereid is op te hoesten.

    Lens speelt nu ruim een jaar voor Besiktas. Hij kwam vorig jaar zomer over van Fenerbahçe, dat hem verhuurde aan Sunderland. Verder speelde de aanvaller in het buitenland voor Dinamo Kiev. In Nederland stond Lens onder contract bij AZ, NEC en PSV.

    Plaats een reactie

    Nietkoeroe +1144
    donderdag 6 december 2018 om 19:34
    Gewoon doen, leeds naar promotie loodsen in een team wat graag wilt voetballen. Toptrainer ook!
    Vind ik leuk
    N.E.C. +431
    donderdag 6 december 2018 om 19:34
    Een van de beste spelers die ooit in ons shirt gespeeld heeft..
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:37
    Pakken die speler goede zet .
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:42
    Die gaat terug naar AZ denk ik. Baseer ik bouw van huis overigens.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10429
    donderdag 6 december 2018 om 20:49
    Dan gaat-ie er dus niet heen. Lijkt me nou niet een type die nog "even fijn wil afbouwen bij z'n eerste club".

    Zolang het kan zie ik 'm nog aardige centen ophalen in het buitenland.
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3386
    donderdag 6 december 2018 om 19:44
    Komt er dan nog iets van opleidingsvergoeding richting Alkmaar ?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33623
    donderdag 6 december 2018 om 19:51
    Beter in leeds dan istanboel.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 20:02
    Egnie.
    Besiktas is een prachtige club met een geweldige aanhang.
    Vind ik leuk
    michelhx +3754
    donderdag 6 december 2018 om 20:11
    Leeds ook.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 20:25
    Leeds is een niveautje lager.
    Ik zou lekker blijven.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3288
    donderdag 6 december 2018 om 20:38
    Leeds staat momenteel op een promotie plek. Als ik hem was zou ik juist wel naar Leeds gaan. Dan speel je waarschijnlijk volgend jaar in de PL.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33623
    donderdag 6 december 2018 om 21:55
    Nee dankje.
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2898
    donderdag 6 december 2018 om 20:00
    Nuttige speler.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 20:23
    Voor 4 miljoen niks voor Feyenoord?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10429
    donderdag 6 december 2018 om 20:50
    Klopt, zeg je perfect. Niks (meer) voor Feyenoord (zeker voor dat bedrag).
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 21:21
    Haha ja zo kan je het ook lezen ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 20:56
    Erg goede speler. Altijd gecharmeerd geweest van zijn voetbal. Onder Bielsa spelen, WOW, echt een droom is dit. Echt doen Lens. Een van ‘s werelds beste coaches.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 21:04
    Het is Lens gegunt!
    Vind ik leuk
    Bocajuun +554
    donderdag 6 december 2018 om 21:46
    Kunnen jullie meezoeken? Ik ben me lens kwijt!
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 05:04
    Ik ook. Ik zoek me lens.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws