Feyenoord verslaat VVV-Venlo eenvoudig in verlichte Kuip

    Feyenoord verslaat VVV-Venlo eenvoudig in verlichte Kuip

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 21:52do 06-12-2018 om 21:52

    Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 22:00do 06-12-2018 om 22:00

    Feyenoord heeft de inhaalwedstrijd tegen VVV-Venlo gewonnen: 4-1. Daardoor is de achterstand op nummer twee Ajax teruggebracht tot vijf punten. De wedstrijd werd verplaatst naar donderdagavond 6 december omdat het duel begin november niet door kon gaan vanwege een falende lichtmast. 

    Na de gewonnen topper tegen PSV (2-1) hoopte Feyenoord de stijgende lijn door te kunnen trekken richting de midweekse competitiewedstrijd. VVV-trainer Maurice Steijn trad met een flink verzwakt elftal aan tegen de Rotterdammers. Bij Feyenoord ontbraken Tyrell Malacia (geschorst) en Nicolai Jörgensen (geblesseerd).

    VVV kwam niet naar De Kuip om aan te vallen en probeerde zolang mogelijk de nul te houden. Dat lukte 28 minuten lang. Een fout van Damian van Bruggen werd van dichtbij afgestraft door Tonny Vilhena. Een paar minuten later maakte Robin van Persie er met een vergelijkbaar schot 2-0 van, waardoor VVV niets anders kon dan alles of niets spelen. 

    Vlak na de rust leek Sam Larsson de wedstrijd met de 3-0 te beslissen. De Zweed zocht het duel met zijn directe tegenstander op en passeerde Lars Unnerstall met een droog schot in de korte hoek. Tino Susic bracht de spanning niet veel later terug in de wedstrijd met een prachtig beheerst schot van buiten de zestien: 3-1.

    Die stand stond niet lang op het scorebord. Een kwartier voor tijd maakte Larsson met zijn tweede treffer een einde aan alle Limburgse hoop. Het was voor Feyenoord geen reden om rustig aan te doen. Met name invaller Luis Sinisterra wilde zich aan het publiek bewijzen. Scoren lukte hem niet.

    Na negentig minuten en een beetje blessuretijd floot Dennis Higler voor het einde van de wedstrijd. Feyenoord staat op 32 punten en heeft nog 'maar' een achterstand van vijf punten op nummer twee Ajax. Koploper PSV gaat met 39 punten aan de leiding.

    Plaats een reactie

    donderdag 6 december 2018 om 21:54
    Heerlijk fris Feyenoord zien voetballen.
    Colombiaantje viel goed in.
    Gio blijft gewoon denk ik na dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33921
    donderdag 6 december 2018 om 21:59
    Er is ook niet een echt veel betere optie.

    Ja bosz, maar die ligt niet echt goed...
    Vind ik leuk
    Sonneillon +651
    donderdag 6 december 2018 om 22:23
    Bosz heeft het bij Ajax fantastisch gedaan (ik was ook echt blij dat hij daar wegging, anders had Ajax dat jaar erna iedereen in NL billenkoek gegeven), maar hij had ook echt de juiste spelers voor zijn systeem, ik denk dat hij bij Feyenoord alleen maar kan tegenvallen als trainer
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:26
    Helaas ja, het was vandaag ok, maar het blijft een laffe coach. De VAR was vandaag ook in vorm pff...........
    Vind ik leuk
    Guusman +475
    donderdag 6 december 2018 om 22:42
    Het 'Colombiaantje' heet Sinisterra voor het geval je dat nog niet wist.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2529
    vrijdag 7 december 2018 om 04:45
    Denk dat iemand vd Gijp wil na doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 21:54
    Dat tegen doelpunt is toch een smetje op de overwinning, maar ja dat is nu eenmaal Feyenoord en daar doe je niks aan.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33921
    donderdag 6 december 2018 om 21:55
    Maar wat een heerlijke goal van die susic.
    Vind ik leuk
    Nuance +9450
    donderdag 6 december 2018 om 22:27
    Mazzelbal. Was hun eerste en enige schot op doel.
    Vind ik leuk
    The Rock +1869
    donderdag 6 december 2018 om 22:33
    Net als vorig jaar... toen leverde het vvv wel nog een punt op
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    donderdag 6 december 2018 om 21:56
    Uiteindelijk een simpele overwinning!
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    donderdag 6 december 2018 om 21:58
    Was volgens mij het enige schot op doel door VVV..gelijk een doelpunt..btw wel een mooie
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:01
    Heb dat doelpunt van VVV niet gezien Pim, was toevallig even een Bavaria Malt halen.......;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:03
    Dan heb je alleen een goed Feyenoord gezien😁
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:04
    Hoi, leuke nickname heb je.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:06
    Dank je!
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    donderdag 6 december 2018 om 22:05
    Hahaa Hans ..dat was een goeie timing ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:06
    Tja, en dat op mijn leeftijd......;-)
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    donderdag 6 december 2018 om 22:10
    Misschien juist door je leeftijd was je te laat terug met je biertje ..Cruijff zei altijd ieder nadeel heeft zijn voordeel ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:11
    Zal Cruijff nooit vergeten, werelds seizoen 1984 - 1985.
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    donderdag 6 december 2018 om 22:14
    Absoluut..was wereldtop!..met Gullit en koning van de kluts Hoekstra én waterdrager Brard.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:15
    Willem11 - Feyenoord 1985, was er live bij toen ze .kampioen werden
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    donderdag 6 december 2018 om 22:20
    Dan heb jij ook vlak vóór tijd het veld bestormd? Feyenoord in gele uitshirt met Gouden Gids ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:21
    HaHa, jazeker heb ik toen ook dat veld bestormd......man man, wat een gouden tijd was dat ook.
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    donderdag 6 december 2018 om 22:23
    Ja mooie tijd!
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    donderdag 6 december 2018 om 22:22
    Ik was bij de 8-2 in Amsterdam Olympisch Stadion in de stromende regen. In de Kuip werd het een half jaar later 4-1 voor Feyenoord ;( haha
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:24
    Oei, wil je mij daar niet meer aan herinneren als je wilt................Maar eerlijk is eerlijk, dat Olympisch stadion was wel sfeervol net zoals de Meer.
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    donderdag 6 december 2018 om 22:26
    De Meer was zeker super..Olympisch Stadion was een oude pisbak maar als je er een mooie pot zag vergat je dat allemaal.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:27
    Ik was er ook :) zat in dient in Breda. Toch weggegaan, leverde mij 3 dagen licht arrest op haha
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:30
    HaHa, het zelfde heb ik mee gemaakt met Feyenoord - De spurs in 1974. Ook ik kreeg 3 dagen arrest op toen ik in dienst zat in Amersfoort.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:08
    Een weekend achter de wacht zitten en om de 3 uur melden haha
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:10
    Jezus man, tis precies het zelfde als dat mij is overkomen. Ik zat bij de Cavalerie.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:20
    Ik was hofmeester haha ,achter de bar staan, maar moest ook wacht lopen in het weekend. Die dag dacht ik , nu even niet. Mijn uzi in een bosje verstopt en er vandoor, dat werd niet zo gewaardeerd.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:21
    Ook een Uzi????? Jezus man, elke vrijdag moest die helemaal schoon gemaakt worden. Olie erin en en ook onder de douche met die Uzi......;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:24
    Haha ik had een deal met de foerier, voor een paar pakken koffie deed hij mijn UZI in een oliebadje, nooit een probleem op vrijdag:).
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:26
    En ook op vrijdag middag kregen we de zogenaamde cocktail prik. Het hele weekend een stijve arm, jij ook?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:29
    Ja die heb ik ook gehad haha, maar dat is meer een keer.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:34
    Etterbakken waren dat die die prik gaven, en maar lachen......;-)
    Vind ik leuk
    Jorchie +331
    donderdag 6 december 2018 om 23:20
    Was mijn eerste wedstrijd in de Kuip (En de eerste hooligans in Nederland).
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:23
    Ik stond toen op vak X, vluchten moeste we want de stoeltjes vlogen om je oren die de Spurs fans toen naar beneden gooiden.
    Vind ik leuk
    Mama +331
    donderdag 6 december 2018 om 22:47
    In 85 ,met Cruijff ? Stap maar over op ranja
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:52
    Niet?......Wat dan?
    Vind ik leuk
    Mama +331
    donderdag 6 december 2018 om 22:57
    Was in 84. Maar mischien heb ik die van 85 gemist. Drank maakt meer kapot dan je lief is
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:00
    Tering opmerking wat die drank betreft.
    Vind ik leuk
    Mama +331
    donderdag 6 december 2018 om 23:11
    Ja, da s wel lullig van die drank, sorry daarvoor. Zal wel door de leeftijd komen
    Vind ik leuk
    Sunil010 +232
    vrijdag 7 december 2018 om 02:48
    Was je niet een jaar te laat??
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3547
    vrijdag 7 december 2018 om 02:43
    Ik was erbij...
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:58
    Nee, hij zei: "ieder nadeel heb zijn voordeel", dat is op zijn Cruijffiaans!
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    donderdag 6 december 2018 om 22:05
    En nog gefeliciteerd..we hebben weer een échte top 3 ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:28
    Dank je Pim.........Maar even een vraagje. Jij bent toch niet ouder als ik mag ik hopen?
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    donderdag 6 december 2018 om 22:32
    Haha nee Hans midden 57 dus schiet wel op ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:32
    Pfffffff, gelukkig maar.......;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:13
    Was best een knappe goal hoor. Doe je weinig aan
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1336
    donderdag 6 december 2018 om 21:54
    Haha ‘lichtpuntjes’ Haha
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33921
    donderdag 6 december 2018 om 21:54
    Heel blij, genoten van larsson en vilhena.

    En wat een heerlijke goal van susic.
    Vind ik leuk
    Mr bien +3784
    donderdag 6 december 2018 om 21:55
    Het licht ging al snel uit voor Vvv
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10142
    donderdag 6 december 2018 om 22:09
    Gelukkig alleen voor hun en niet in het stadion 😁 toch heerlijk 4-1 op naar zondag 💪
    Vind ik leuk
    Mr bien +3784
    donderdag 6 december 2018 om 22:13
    Gefeliciteerd een mooie week voor jullie.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10142
    donderdag 6 december 2018 om 22:22
    Jaaa dankje wel Bien jij ook al vast fijn weekend gewenst .
    Vind ik leuk
    Mr bien +3784
    donderdag 6 december 2018 om 22:47
    Dank je wel komt zeker goed
    Vind ik leuk
    Nielsk +1253
    donderdag 6 december 2018 om 21:55
    Na de wissel van Vilhena en Ayoub erin en met Vente liep het allemaal vlotjes! 3 punten En een makkie
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33921
    donderdag 6 december 2018 om 21:57
    Vente is er nog niet klaar voor, moet 1 jaartje verhuurd worden.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1253
    donderdag 6 december 2018 om 22:07
    Kan, vind het altijd mooi om te zien wat voor wereld van een verschil het kan met inbreng van 2 creatieve spelers
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10142
    donderdag 6 december 2018 om 22:21
    Mogen hopen dat sol in de winter gehaald mag worden alhoewel schat ik die kans heel klein helaas.
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    donderdag 6 december 2018 om 22:24
    Sol zou inderdaad een aanwinst kunnen zijn..wie weet!
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10142
    donderdag 6 december 2018 om 22:44
    Feyenoord heeft Sol op de Korrel

    😉 nu hopen dat ze Door pakken
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 23:06]
    Vind ik leuk
    Legion73 +167
    vrijdag 7 december 2018 om 06:50
    Ik ben bang dat een Vente niet bij Feyenoord past.
    Feyenoord moet het hebben van grote sterke spitsen.
    Kleine spitsen doen het meestal niet goed in de Kuip.
    Laten we hopen dat Vente een uitzondering is.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4980
    vrijdag 7 december 2018 om 08:30
    Nog steeds zeiken over Vilhena??? De beste jongen is al tijdje in bloedvorm dus je reactie slaat nergens op.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1253
    vrijdag 7 december 2018 om 12:18
    Wat zeg ik precies fout dan, som t op! Dat hij slecht is? Nee, dat hij slecht speelde? Nee, dat hij vaak het spel vertraagd? Soort van
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4980
    vrijdag 7 december 2018 om 13:00
    Jij zegt dat het beter ging lopen na de wissel voor Ayoub maar dat had meer te maken met VVV dan met de wissel. Als de ruimtes net zo compact waren bij VVV als in het negin vd wedstrijd dan had Ayoub het niet beter gedaan denk ik.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1253
    vrijdag 7 december 2018 om 20:54
    Denk je, Ah daar ga je al. Vaak bij een voorsprong kakt Feyenoord in, gaan ze een voorsprong verdedigen of controleren, dit keer niet... zo zie je Feyenoord nier vaak spelen... niks ten nadelen van van Persie die niet in de wedstrijd zat of Vilhena, die ook goed speelde. Vilhena heeft minder creativiteit en is een vechter
    Vind ik leuk
    Ramon89 +548
    donderdag 6 december 2018 om 21:56
    Vp wou even hun grap promoten door er een push bericht van te maken. Waar ik overigens niet echt heel erg in geïnteresseerd was.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33921
    donderdag 6 december 2018 om 21:58
    Dan klik je hem weg.
    Vind ik leuk
    Ramon89 +548
    donderdag 6 december 2018 om 22:04
    Een Nederlander moet toch wat te klagen hebben
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33921
    donderdag 6 december 2018 om 22:04
    Altijd.
    Vind ik leuk
    Sil95 +11149
    donderdag 6 december 2018 om 21:57
    Feyenoord doet toch uitstekende zaken in een aantal dagen tijd. Zo eerlijk moet je zijn. Ze hebben de competitie in ieder geval een stuk spannender gemaakt!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 21:58
    Vilhena, held!
    Ook leuk voor Larsson trouwens.
    Vind ik leuk
    appeltje +1448
    donderdag 6 december 2018 om 21:59
    Was te verwachten. VVV miste zoveel belangrijke spelers. Had al 4-1 voorspeld. Achja, thuis pakt VVV Feyenoord wel weer ;)

    Wel mooi dat die jonge jongens nog wat minuten mochten maken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 21:59]
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    donderdag 6 december 2018 om 22:04
    Ze misten hoorde ik 6 basisspelers. Zelfs die zoon van Maurice Steijn mocht laatste 20 minuten nog invallen..jochie van 17. Iets eerder nog een knaap van 18. Zat er zelfs eentje van 16 op de bank zei de verslaggever. Kortom het was niet écht een representatief elftal van VVV. Al met al heeft Feyenoord ze kansloos naar huis gestuurd.
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    donderdag 6 december 2018 om 22:09
    Feyenoord miste er ook een paar, dus als het daarop aankomt... Je moet je gewoon representatief opstellen voor deze wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    donderdag 6 december 2018 om 22:12
    Dat klopt..maar als de top3 spelers mist hakt dat er wel minder in dan bijvoorbeeld bij een VVV.
    Vind ik leuk
    appeltje +1448
    donderdag 6 december 2018 om 22:13
    VVV's basiselftal, plus misschien 1 of 2 spelers hebben potentie linkerrijtje. Dit was vooraf wel te bedenken. Prima van Steijn dat-ie die jonkies nog erin gooit. Wedstrijd was bij voorbaat al verloren eigenlijk. Klinkt misschien beetje raar. Maar zeker in de Kuip haalt VVV nauwelijks punten.

    Als Feyenoord op bezoek komt, dan wordt het pas leuk! :D
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:04
    Thanks btw, voor die 4-1. Vond het best wel logisch, en in mijn hoofd dacht ik, ja dat is een kleine bet waard. En ik heb ook echt geld gezet op 4-1, en komt ook 90% door jou, dus nogmaals, bedankt :)
    Vind ik leuk
    appeltje +1448
    donderdag 6 december 2018 om 22:10
    Zal zo mijn rekeningnummer even doorsturen ;)
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10142
    donderdag 6 december 2018 om 23:30
    Hey Appeltje sterkte nog man 😉
    Eet nog effe een appeltje voor de dorst voor je gaat slapen😁😉
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 21:59
    2 goals van Sam geweldig en mooi voor Feyenoord hoop dat hij de stijgende lijn weet vast te houden. Mooie overwinning van Feyenoord. En dat na PSV .💪👍
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2185
    donderdag 6 december 2018 om 21:59
    Die wedstrijdinstelling van VVV... niet om aan te gluren.
    Snap al die complimenten niet, gewoon elke pot de bus parkeren...

    Gebrek aan budget vind ik een slap excuus. Fortuna speelt met net zo'n klein budget wél aantrekkelijk voetbal en het scheelt maar 3 punten. Maar je vermaakt het publiek wel op die manier.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 22:00]
    Vind ik leuk
    appeltje +1448
    donderdag 6 december 2018 om 22:09
    VVV miste vandaag flink wat mensen hè.

    Tja, leuk dat willen voetbal altijd. VVV is zowat de enige ploeg in de Eredivisie die zo speelt. VVV heeft een begroting van 7 miljoen. Reuzeknap dat ze zo hoog staan. Tenminste niet altijd dat naïeve proberen te voetballen. Genoeg teams in de wereld die zo spelen als VVV. Kijk naar hoe PSV speelt. En die staan nog bovenaan ook.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2185
    donderdag 6 december 2018 om 22:45
    Fortuna heeft een begroting van 6 miljoen en promoveert na 15 jaar. Nu staan ze tiende en ze scoren na Ajax en PSV het meest. Vind het zeker knap wat VVV doet en het is ook een sympathieke club maar het is eerlijk gezegd niet om aan te gluren. Ik kijk 1000x liever naar een wedstrijd van Fortuna, want daar gebeurt altijd van alles. 14 potjes, 54 goals (eerlijk verdeeld). Voetbal is voor mij een kijksport, en ik geniet nu eenmaal meer van spektakelvoetbal.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:01
    Op naar het weekend.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33921
    donderdag 6 december 2018 om 22:05
    Eerst nog werken morgen. Bah.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:08
    Het zou verboden moeten worden
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33921
    donderdag 6 december 2018 om 22:08
    Mee eens.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:01
    Duidelijk dat dit stukje door een stagair is geschreven...😂
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:05
    Gefeliciflapsteerd aan alle Feyenoord supporters. Afzender: een Ajacied.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:12
    Ga je ons ook feliciteren als we kampioen worden?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:15
    Ja hoor, ik zie geen reden om dat niet te doen. Waarom zou ik onsportief zijn.
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1330
    donderdag 6 december 2018 om 22:15
    Haha, ook de praatjes komen weer terug.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:06
    Het spel van Feyenoord begint mij steeds meer te bevallen. Het lijkt wel of sommige spelers van "iets bevrijd" zijn. Velen vonden St. Juste slecht spelen, maar ik vond hem juist steeds dreigend en hij hield steeds 2 verdedigers bezig.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33921
    donderdag 6 december 2018 om 22:08
    Vooral larsson, dit was de larsson van heerenveen, een lastig mannetje voor de verdedigers :))
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:11
    Vorm van het moment.

    Zo gaat dat in een seizoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:12
    Vente heeft het nog niet. Ik ben meestal gecharmeerd van Toornstra, maar die had het ook niet vandaag. Voor de rest was het wel lekker om naar te kijken. Druk vooruit en dan de hele wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3392
    donderdag 6 december 2018 om 22:08
    Heerlijk potje en de blik naar boven gericht
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:09
    Nog maar 7 puntjes.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:10
    Feyenoord uitstekend gespeeld! Speelden met lef en hoed georganiseerd.
    Vind ik leuk
    Arie1970 +19
    donderdag 6 december 2018 om 23:13
    Cowboy hoed?
    Vind ik leuk
    Kaar +1329
    donderdag 6 december 2018 om 22:14
    Prima potje en nu doooorrrr 👊🏼
    Vind ik leuk
    HanV +4623
    donderdag 6 december 2018 om 22:16
    Feyenoord verslaat VVV-Venlo in eenvoudig verlichte Kuip?
    Vind ik leuk
    Mjblinker +791
    donderdag 6 december 2018 om 22:24
    Larsson is los
    Vind ik leuk
    Dirk Zaal +55
    donderdag 6 december 2018 om 22:25
    zo mooi en fijn voor larson2x
    zo nu op naar emmen
    zondag
    verassing excelsior
    en groningen winnen 👍😁🍺
    wij in emmen
    klaar!!!!

    dirk
    Vind ik leuk
    repeP +1320
    donderdag 6 december 2018 om 22:29
    Larsson lijkt het meer naar zijn zin te hebben op de 10.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:34
    Vind dit toch wel mooi, hoop dat Feyenoord blijft winnen. Ik zie Feyenoord nog WEL aanhaken bij PSV sowieso, AJAX geloof ik zelf niet in. Maar zie ze eigenlijk best wel 2de worden.

    PSV gaat sowieso nogmaals punten laten liggen voor de winterstop. Volgende week uit tegen Heracles gaan ze IIG niet winnen. Nou dan kan Feyenoord het gat al verkleinen tot 4 a 5 punten.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:34
    Prima overwinning! Feyenoord had wat opstart problemen, maar gaan nu weer aansluiten. Zullen naar mijn verwachting ook wel net achter Ajax en PSV blijven, maar niet zoveel als werd voorspeld.
    Vind ik leuk
    Settler11 +42
    donderdag 6 december 2018 om 22:35
    Simpele zege, als het zo doorgaat wordt het misschien wel een spannende top 3.
    Vind ik leuk
    Fons1 +25
    donderdag 6 december 2018 om 22:54
    "In verlichte kuip"
    Hadden ze dan weer in het donker moeten spelen?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:29
    Nooi voor Feyenoord. 3 clubs bovenin is veel leuker.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 00:06
    Prima pot van Feyenoord. Dit moet de norm zijn dan wordt het een leuke tweede seizoenshelft
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws