Van Bronckhorst bezig aan inhaalrace met Feyenoord: 'Kan nog spannend worden'

    Van Bronckhorst bezig aan inhaalrace met Feyenoord: 'Kan nog spannend worden'

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 22:44do 06-12-2018 om 22:44

    Giovanni van Bronckhorst vindt dat Feyenoord een goede ontwikkeling doormaakt. Volgens de oefenmeester is de 4-1 zege op VVV-Venlo 'dik en dik verdiend' en lieten de Rotterdammers na om meer te scoren in De Kuip.

    "De intentie was goed vandaag", zegt Van Bronckhorst voor de camera van FOX Sports. "De manier van spelen, tempo maken, dat was in de eerste helft heel goed. VVV zakte ver in, maar we hielden het baltempo goed hoog en hebben dik en dik verdiend gewonnen."

    Door de zeges op PSV en VVV kruipt Feyenoord weer iets dichter naar de Eindhovenaren en Ajax toe. Het verschil met de koploper is in vijf dagen tijd geslonken van dertien naar zeven punten. "Het was erg belangrijk om deze wedstrijd te winnen. We willen bovenin meedoen, maar we zijn afhankelijk van de teams die boven ons staan. Als je iedere week drie punten blijft pakken, kan het nog spannend worden. Maar er is nog een lange weg te gaan."

    De Feyenoord-coach ziet wel dat zijn elftal op de goede weg is. "Het is een groot verschil tussen hoe we nu spelen en een aantal weken geleden. We spelen met meer dynamiek en meer spelvreugde, dat straalt het team wel uit."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Poll

    Doet Feyenoord weer mee in de titelstrijd?

    (913 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 6 december 2018 om 22:46
    Ajax en Psv, Feyenoord komt er aan............Echt wel.
    Vind ik leuk
    Niels92 +30291
    donderdag 6 december 2018 om 22:51
    Het is je gegund, geniet er maar een paar weken van, voor je er erg in hebt is het 27 januari en haalt Ajax drie punten weg uit de kuip :)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:52
    Dat punt verlies is ingecalculeerd Niels.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10142
    donderdag 6 december 2018 om 22:58
    Niels weer hoor strooi liever zout op je eten thuis van plaats hier op VP😧
    Vind ik leuk
    Niels92 +30291
    donderdag 6 december 2018 om 22:59
    Ik heb net een zak zoute chips gegeten, meer zout neem ik niet vanavond, mijn bloeddruk moet natuurlijk wel op een gezonde hoogte blijven :)
    Vind ik leuk
    voebtalie +54
    donderdag 6 december 2018 om 23:10
    Wat heeft die 42 procent gesnoven? Feyenoord staat alleen al 30 doelpunten achter. Die gaan never te nooit komende jaren nog kampioen worden.
    Vind ik leuk
    ficusje +2390
    donderdag 6 december 2018 om 23:15
    Een van de twee kun je inhalen,maar niet allerbei.kampioen is uitgesloten.
    Vind ik leuk
    voebtalie +54
    donderdag 6 december 2018 om 23:30
    Ze kunnen een keer 2e worden als psv een keer een seizoen faalt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 02:41
    Correctie: 25 doelpunten.
    Vind ik leuk
    frhoi +1016
    vrijdag 7 december 2018 om 10:14
    Fijn dat je al weet dat we de komende jaren geen kampioen worden. wie dan wel want dan ga ik er geld op inzetten!
    Vind ik leuk
    voebtalie +54
    vrijdag 7 december 2018 om 10:34
    Zoals de afgelopen 40 jaar zijn het meestal psv of Ajax. Zie dat structureel niet veranderen door het financiële verschil. Eens per 5 jaar is het een verrassing, az, twente, Feyenoord zijn het allemaal afgelopen 15 jaar een keer geworden.
    Vind ik leuk
    ronnieb +583
    donderdag 6 december 2018 om 23:21
    Dat dacht PSV ook
    Vind ik leuk
    repeP +1320
    donderdag 6 december 2018 om 23:46
    Nah, Ajax gaat allicht verliezen in de Kuip en PSV evenzo van Feyenoord in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9312
    donderdag 6 december 2018 om 22:51
    Soms twijfel ik aan je oprechtheid als fan...natuurlijk waren trencin willem2 en de graafschap uit kut...Maar dat verandert niets aan deze meer en terechte overwinning..jeweetwel overwinningen die ze ook ergens anders behalen
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:54
    Geloof me Blijdorp010, ben een echte fan maar ik lul wel eens dom maar ken ik daar wat aan doen?
    Vind ik leuk
    Niels92 +30291
    donderdag 6 december 2018 om 22:56
    Komt door de nieuwe medicatie zeker? :)
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9312
    donderdag 6 december 2018 om 22:58
    Haha een prima lul
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:57
    Als Ajax en PSV in de achteruitkijkspiegel kijken dan zien ze momenteel een heel klein stipje ... maar ... het is je gegund ... 😉
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9312
    donderdag 6 december 2018 om 22:58
    Een rioolrat?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:59
    Hahaha ... nope ... Feyenoord!

    Wel een leuke poging!
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10142
    donderdag 6 december 2018 om 23:01
    Ik denk naar mate het seizoen vordert Feyenoord er voor zorgt dat er een grote barst komt in die spiegel.
    Tegenwoordig is daar een klein steentje genoeg voor 😜
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 23:22]
    Vind ik leuk
    Obl93 +2529
    vrijdag 7 december 2018 om 05:53
    Een stipje van 2 punten achterstand?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:00
    Sorry jongen. Feyenoorder heeft het dit weekend echt uitstekend gedaan. Maar om nou te zeggen dat ze weer terug zijn in de race voor het kampioenschap gaat wat ver. Ik begrijp dat de coach dit moet zeggen maar je moet wel realistisch blijven. Feyenoord is gewoon een goede 3e. Meer wordt het echt niet.
    Van Persie brengt niet wat er van hem verwacht wordt. Clasie ook niet. Doorsukkelen en hopen dat er niet teveel mensen weggaan in de zomer.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10220
    donderdag 6 december 2018 om 23:03
    Die laatste twee woorden geven aan dat je het eigenlijk zelf niet geloofd maar hoopt.......
    Vind ik leuk
    Guusman +476
    vrijdag 7 december 2018 om 00:47
    Voor mij komt het juist over alsof hij verbaasd is en het bijna niet kan geloven,
    maar toch is het zo.
    Zoiets als: ik dacht dat het een eikel was, maar hij is gewoon een hele toffe gast...
    echt wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:37
    🤣🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Mari +10158
    donderdag 6 december 2018 om 22:47
    Nu is Bronckhorst ineens weer een held, de trainer van Rotterdam!
    Twee nederlagen en hij kan er helemaal niets van
    Vind ik leuk
    Rodajc +15720
    donderdag 6 december 2018 om 22:55
    Het moet gezegd worden, Feyenoord levert prima teamprestaties met het materiaal dat ze hebben. PSV en Ajax zijn buitencategorie, maar Feyenoord doet het gewoon erg goed over het algemeen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:58
    stelletje kudde dieren zijn het. Net papegaaitjes die andere na praten. Gio out,gudde out, Martin van geel out en ga zo maar door!

    Het is gewoon lachwekkend,want vertel mij maar wie het beter zou doen bij Feyenoord de afgelopen 3 jaar?
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    donderdag 6 december 2018 om 23:11
    En als het je eigen mening is die je kan onderbouwen. Ben je dan nog een kuddedier?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:15
    Vertel mij wie gio moet vervangen. Beter gezegd wie zou het beter doen dan gio? Welke trainer zou nu met Feyenoord boven Ajax of psv staan,en met een gat van 9 punten op de nummer 4?

    Zeker als je ploegen met elkaar gaat vergelijken is het gewoon knap wat gio weer doet,met een prijs al op zak
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +397
    donderdag 6 december 2018 om 23:45
    Alleen jammer dat ze Europa niet gehaald hebben
    Vind ik leuk
    Obl93 +2529
    vrijdag 7 december 2018 om 05:54
    Gio is niet zozeer het probleem MvG wel.
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    vrijdag 7 december 2018 om 08:17
    Dus jij vind dat hij spelers beter maakt, dat er een lijn in het spel zit, dat zijn wissels goed zijn en dat hij jeugd de kans geeft?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 11:45
    De jeugd geeft hij weinig kans,maar bijlow staat wel op het doel. Malacia staat op de back,ook Nieuwkoop speelt aardig wat wedstrijden,van beek komt uit de jeugd en speelde ook weer de afgelopen wedstrijden. Hankouri valt zo nu en dan in. Met deze selectie doet hij het gewoon aardig. Hij haalt toch met deze jongens tot nu toe 32 punten en staat 9 punten los op de nummer 4,niet te vergeten maar 5 punten achter Ajax
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    vrijdag 7 december 2018 om 13:41
    Redelijk kortzichtig dit. Vorig jaar was bagger, zijn eerste jaar. Zoals ik al zei maakt hij niemand beter en geeft jeugd niet de kans. Ja Malacia was meer nood en pakte goed uit. Nieuwkoop en Van Beek hadden zich al bewezen als stand in, door Van Geel aangegeven. Buiten de prijzen, die veel verbloemen ben ik geen fan van Gio als trainer. Er moet wel toegevoegd worden dat ook Van Geel de schuldige is in d ze praktijken.

    En Van Persie en Clasie zijn ook oud- jeugdspelers net als Van Beek maar om die nu op te noemen...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 13:42]
    Vind ik leuk
    Ropa +180
    vrijdag 7 december 2018 om 10:17
    Bosz, Keizer, Ten Hag, Guardiola??
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 11:42
    Ja met een betere selectie,niet met deze selectie.
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    vrijdag 7 december 2018 om 13:43
    Keizer? Uiteraard deed hij het naar behoren, maar heeft nog niet lang genoeg gecoached om te laten zien dat hij het beter zou doen dan Gio. Alleen Bosz zou het echt beter kunnen.
    Vind ik leuk
    Eric 1966 +171
    donderdag 6 december 2018 om 22:49
    Ben wel blij met de zege van Feyenoord, maar jammer dat de spelvreugde zondag weer is verdwenen.;-)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 23:12]
    Vind ik leuk
    gerard.. +383
    donderdag 6 december 2018 om 22:51
    Gio is en blijft geen trainer speelt nu weer even mooi weer. Straks is het weer storm he
    Vind ik leuk
    Elleke +2
    donderdag 6 december 2018 om 22:56
    Sorry, ik weet niet naar welke wedstrijd jij hebt gekeken Eric, maar er was zeker genoeg spelvreugde. Jammer dat de score niet nog ietsje hoger uitviel!!!
    Vind ik leuk
    Eric 1966 +171
    donderdag 6 december 2018 om 23:00
    Sorry Elleke maar ik kan toch moeilijk mijn eigen club naar beneden halen. Ik zag de spelvreugde van Feyenoord wel alleen jammer dat die zondag alweer voorbij is die vreugde. :-)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 23:27]
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +967
    donderdag 6 december 2018 om 22:50
    Toptrainer is van Bronckhorst.

    Toch Feyenoorders?
    Vind ik leuk
    Rodajc +15720
    donderdag 6 december 2018 om 23:00
    Ik ben geen Feyenoorder maar toch wil ik even reageren. Van Bronckhorst doet het, naar omstandigheden, al jaren heel erg goed. Als je puur kijkt naar zijn selecties, is de prijzenkast indrukwekkend. Deze prijzen mogen wel degelijk op zijn conto komen, want hij heeft zijn teams toch altijd op de juiste manier neergezet en daarin ook de juiste snaar weten te raken, anders zouden zijn teams falen op beslissende momenten. Qua uitstraling is Gio verre van een toptrainer, qua resultaten haalt hij er al lange tijd het maximale uit. Ik snap de Feyenoorders die meer verwachten dan ook totaal niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 04:28
    De fans mogen zeker verwachten dat Feyenoord dichtbij PSV en Ajax aanhaken.
    Gio maakt de spelers niet beter ondanks gebrek aan kwaliteit.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15720
    vrijdag 7 december 2018 om 08:27
    Nou ik vind het meer de schuld van van Geel dan van Gio dat Feyenoord op zo'n achterstand staat. Ik blijf erbij dat Gio er het maximale uithaalt.
    En dan heb ik nog een interessante vraag: Wat is belangrijker in een coach, een team creeeren dat prestaties boekt of individuele spelers beter maken?
    Imo is dat tweede weggelegd voor trainers, niet voor de hoofdcoach. Een coach zit er niet om waarde te vermeerderen, maar in eerste instantie om resultaten te halen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 06:03
    Jd hebt prijzen en je hebt hoofdprijzen en ja, qua prijzen doet Gio het wel aardig...
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1336
    vrijdag 7 december 2018 om 08:38
    Een prijs is een prijs en ga niet dom lullen over prijzen en hoofdprijzen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:10
    Dom lullen??
    Supercupje is één wedstrijd, de competitie bestaat uit 306 wedstrijden. Dag Maxxie, jij bent af...
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3394
    donderdag 6 december 2018 om 22:51
    Gaan Ajax niet inhalen. Feyenoord laat punten liggen uit bij kleinere clubs. En in de Kuip hebben ze het altijd lastig tegen Ajax. Of ze PSV inhalen durf ik niet te zeggen. Benieuwd hoe de reactie is na zondag tot de winterstop.
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    donderdag 6 december 2018 om 23:12
    PSV staat boven Ajax, dus als ze PSV inhalen, dan halen ze Ajax zeker in.
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1330
    donderdag 6 december 2018 om 23:23
    Nou, denk daar nog maar een keer over na.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3394
    vrijdag 7 december 2018 om 00:27
    Ja hoe zou dat toch kunnen, lezen en nadenken is wel eens lastig voor sommige. En dan zijn er ook nog mensen die daar likes voor geven, Haha.

    Ik zeg het niet graag maar ik zou niet weten wie Ajax gaat afstoppen in de eredivisie dit seizoen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 00:27]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 04:29
    PSV en Heracles 😊
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    vrijdag 7 december 2018 om 08:18
    Blijkbaar voor jou helemaal. "Wie Ajax zou moeten afstoppen". Ajax gaat sowieso niet alles winnen vanaf nu. En die arrogantie dat ze makkelijk boven PSV eindigen slaat al helemaal nergens op.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3394
    vrijdag 7 december 2018 om 08:46
    Geen enkele club gaat alles winnen. Dat suggereer ik ook niet. Stel de vraag, wie moet ze afstoppen. Ik verwacht dat zij met deze selectie de minste punten gaan verliezen. Vandaar verwacht ik niet dat clubs ze nog gaan stoppen of inhalen.
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    vrijdag 7 december 2018 om 08:19
    Ikke niet. Slaat nergens op om zo'n voorspelling te doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:53
    Ik denk dat Ajax kampioen wordt, Feyenoord op zo’n 8 punten erachter en Psv op 10 punten.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 22:53]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10510
    donderdag 6 december 2018 om 22:56
    Ik denk het niet.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +554
    donderdag 6 december 2018 om 22:53
    Haha man man man
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10142
    donderdag 6 december 2018 om 22:54
    Psv en ajax mogen geen punten meer laten liggen elke stap die ze fout maken en wij winnen onze wedstrijden is voor ons een stap dichterbij voor de landstitel.
    Verlopig hebben wij een groot afstand met de clubs onder ons gelukkig scheelt dat zeker nog veel .
    Maar voor ons gelt het gewoon onze eigen wedstrijden gewoon blijven te winnen en meer druk op nummer 1 en 2 blijven te zetten ookal
    Schat ik echt niet heel makkelijk zal zijn maar ook niet onmogelijk 😏
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 22:56]
    Vind ik leuk
    Niels92 +30291
    donderdag 6 december 2018 om 22:58
    '' Psv en ajax mogen geen punten meer laten liggen elke stap die ze fout maken en wij winnen onze wedstrijden is voor ons een stap dichterbij voor de landstitel. ''

    Ik ken er nog eentje: Feyenoord mag geen punten meer laten liggen, iedere misstap die ze doen in voor Ajax en PSV een stap om verder uit te lopen :)
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10142
    donderdag 6 december 2018 om 23:04
    Agrrrrr😒 u
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1330
    donderdag 6 december 2018 om 23:04
    Ik denk daarom dat Ajax, Feyenoord en PSV vanaf nu alles moeten zetten op het feit dat ze vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:12
    Het gaat tussen PSV en Ajax. Punt. Klaar.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13846
    donderdag 6 december 2018 om 23:04
    Feyenoord heeft al meer misstapjes gemaakt dan Ajax en PSV bij elkaar.
    Dus ik schat in dat Ajax en PSV echt nog wel wat misstapjes mogen maken zonder dat Feyenoord ook maar enigszins in de buurt komt, want waarschijnlijk zullen ze zelf wel vaker een misstapje maken.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8123
    donderdag 6 december 2018 om 23:21
    Valt toch wel mee? We hebben maar 1 wedstrijd van de tot nu toe gespeelde 2 wedstrijden tegen een top 3 club verloren, jullie ook.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10142
    donderdag 6 december 2018 om 23:27
    Wie had ooit verwacht dat Feyenoord in 2017 kampioen zou worden .
    In dat bagger jaar daarvoor toen alles zo slecht ging super laag eindigde zeiden mensen het ookal Feyenoord gaat geen kampioen meer worden en nog flikte ze het wel.
    Daarom zeg ik de wonderen zijn de wereld niet uit zolang je blijft geloven .
    Maar inderdaad dan kom je terug op de uitspraak eerst zien dan geloven maar we gaan ervoor 💪
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3394
    vrijdag 7 december 2018 om 00:29
    Omdat ze toen geen europees speelden, want seizoen erna konden ze het niet opbrengen.
    Dit jaar ook niets extra in Rotterdam. Dus ja wie weet, maar dit seizoen geloof ik niet in het Feyenoord sprookje.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13846
    vrijdag 7 december 2018 om 14:30
    In dat “bagger” jaar werd Feyenoord gewoon 3e en wonnen ze de KNVB beker, dus dat viel allemaal wel mee.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13846
    vrijdag 7 december 2018 om 01:15
    Je kunt alle wedstrijden tegen de top 3 winnen en alsnog 5e eindigen. En je kunt alle wedstrijden tegen de top 3 verliezen, maar alsnog kampioen worden.
    De wedstrijden tegen de kleintjes zijn veel belangrijker.
    Een misstapje tegen Ajax kan gebeuren, maar die misstapjes tegen De Graafschap en Willem 2 zijn veel duurder. PSV heeft naast Feyenoord-uit geen één misstapje gemaakt, Ajax heeft naast PSV-uit 1 dom misstapje gemaakt tegen Heracles-thuis, maar Feyenoord heeft naast Ajax-uit al 3 misstapjes gemaakt.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8123
    vrijdag 7 december 2018 om 10:28
    Blijft toch nog afwachten hoe het gaat lopen.
    Ajax krijgt straks een zwaar programma als ze verder zijn in de CL. Dan moeten ze het ook nog maar kunnen opbrengen om elke week superscherp te blijven.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13846
    vrijdag 7 december 2018 om 12:22
    Is absoluut waar, maar over het algemeen denk ik toch dat Ajax en PSV qua voetbal en selectie verder zijn dan Feyenoord.
    Feyenoord speelde een geweldige eerste helft tegen PSV, maar toch zag je dat ze dat niet konden volhouden in de 2e helft.
    Gisteren speelde ze ook goed, maar voor de rest heb ik dit jaar nog maar weinig gezien van Feyenoord.
    Overigens zou ik het geweldig vinden als Feyenoord gewoon mee gaat doen in die titelrace, zorgt voor extra spanning en beleving in de competitie, maar ik denk toch dat Ajax en PSV een stuk verder zijn dan Feyenoord en dat Feyenoord uiteindelijk afhaakt in de strijd om de titel.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8123
    vrijdag 7 december 2018 om 14:02
    Echt meedoen om de titel is onzin natuurlijk. De selecties van Ajax en PSV zijn vele mate beter dan die van Feyenoord. Het is een beetje hopen tegen beter weten in want wonderen zijn de wereld nog niet uit en wilskracht is ook een enorme kracht.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10142
    vrijdag 7 december 2018 om 16:11
    Daar moet ik gelijk in geven
    Vind ik leuk
    ronnieb +583
    donderdag 6 december 2018 om 23:24
    Laatste 22 wedstrijden 18 keer gewonnen en 2 keer gelijk..koekoek
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13846
    vrijdag 7 december 2018 om 12:30
    Lekker selectief ook die 22 wedstrijden, als je er 26 wedstrijden van maakt dan komen er al 3 verliespartijen bij.
    Alsnog prima cijfers hoor daar niet van, maar dit seizoen is het denk ik gewoon niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1591
    donderdag 6 december 2018 om 23:01
    Soms is meedoen belangrijker dan winnen
    Vind ik leuk
    Deck010 +8123
    donderdag 6 december 2018 om 23:22
    Als je niet weet wat verliezen is wordt je nooit een groot kampioen
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1330
    donderdag 6 december 2018 om 23:28
    Als je niet op doel schiet kun je ook niet scoren.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5496
    donderdag 6 december 2018 om 23:09
    De titelrace is dankzij Feyenoord weer spannend, al verwacht ik niet dat de club er in diezelfde race van kan profiteren.
    Vind ik leuk
    rinirat +2903
    donderdag 6 december 2018 om 23:09
    Gaat hem niet worden...
    Kansloos.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8123
    donderdag 6 december 2018 om 23:23
    Dat heb je zeker onthouden van je laatste rapportje op school?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:10
    Eerst winnen van Emmen. Dan kijken naar Ajax en PSV. Feyenoord moet tot de winstop alles winnen dan hebben ze het goed gedaan. En kan Feyenoord kijken hoeveel pnt. ze nog achterstaan op Ajax en PSV.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:14
    Zal ze nooit lukken van ajax zullen ze thuis niet winnen en PSV zal thuis niet meer de fout in gaan en ze zullen niet van alle kleine clubs winnen. Daar zijn ze niet stabiel voor!
    Vind ik leuk
    heur es +777
    donderdag 6 december 2018 om 23:16
    Op basis waarvan wilde Feyenoord Trainer Stein, wat een schijttrainer.

    2-0 achter en niks veranderen....

    Brrrr
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:19
    Laten ze dan maar eerst in uitwedstrijden niet zoveel punten laten liggen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173925
    donderdag 6 december 2018 om 23:25
    we maken ons nog nie zo heel snel erg druk dus.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 00:40
    Geduld hebben is meestal veel belangrijker en moeilijker. Daarom moet je ook niet verder kijken dan 1 seconde.
    Dat is ver zat, en dat duurt ook niet zo lang.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173925
    vrijdag 7 december 2018 om 00:44
    mijn levensmotto
    Vind ik leuk
    Mama +331
    donderdag 6 december 2018 om 23:34
    Als (ja als ) wij gewoon ( ja gewoon ) van Ajax hadden gewonnen hadden we hele andere discussies gehad hier. 1 potje dat verkeerd uit pakt het gaat verdorie om 1 potje
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 00:36
    Ze speelden ook gewoon niet goed en waren geen team. Gelukkig bleven ze wel punten pakken.

    Hopelijk zijn ze nu wakker. Je kunt in je leven, niet vaak om de prijzen spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:38
    Wat een grapjas die van Van Bronckhorst.. alhoewel ik André van Duin toch beter vind.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 00:34
    Kwestie van smaak.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 00:33
    Nou deed Gio het zo goed.

    Kijk van week naar week. En let vooral niet op de tegenstanders. Als je gewoon elke week wint, dan is er niks aan de hand.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 00:37
    ja dat zeggen de bij de Graafschap ook...
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 00:43
    Iedereen kan dat zeggen. Dat is juiste het mooie van het leven. Morgen wordt alles weer anders, maar hopelijk niet slechter.
    Vind ik leuk
    poklane +5206
    vrijdag 7 december 2018 om 00:36
    Gaat niet meer spannend worden, dat Ajax en PSV staan zo ver boven de rest dat die amper nog punten gaan laten liggen. Al zouden we de resterende 20 wedstrijden winnen betwijfel ik nog dat of we aan het einde met de schaal staan. Ajax en PSV gaan het gewoon tot eind april of mei uitvechten wie kampioen wordt, wij worden 3e in een niemandsland met een groot gat boven en onder ons.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 00:37]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 01:00
    Mooi! Gefeliciteerd alle fans! Pieken op het juiste moment. Zou wel jammer zijn als Ajax straks op 2 punten kampioen wordt...Mindfuck!
    Vind ik leuk
    fer65 +234
    vrijdag 7 december 2018 om 02:40
    Ik hoor en lees nu een onderschatting van een ajax man ,goed om te lezen dat zij de 3 punten wel even mee naar amsterdom zullen nemen.Eerlijk is eerlijk een aantal wedstrijden geleden had ik hier zeker niet op gereageerd ,maar nu moet ik jouw tog even teleurstellen.Feijenoord zit nu in een flow die niet zo maar even weg te nemen is ,verdedigend en aanvallend met snelheid en goede passen heb ik het vermoeden datje de boel aan het onderschatten bent ,van oh wij pakken ze wel weer ff.Wanneer deze euforie zich blijft herhalen na de winterstop heb ik daar een enorm hard hoofd in dat jij je gelijk krijgt.Deze keer gaat dat feest even niet door heb ik het voorzichtige vermoeden ,en ook datje mischien uit rotterdam vertrekt met een fikse nederlaag in de pokket.En daar mee is de strijd dan wel weer als vanouds terug na lange tijd in de eredivisie.Ik mag wel hopen als voetbal liefhebber dat ajox het goed blijft doen want dat is ook goed voor het nederlandse voetbal wereldweid,en feijenoord kampioen word ,zo zal het waarschijnelijk ook verlopen helaas voor psv die hebben met zo matig elftal tog te hoog gegrepen naar mijn inziens.
    Vind ik leuk
    Radaje +910
    vrijdag 7 december 2018 om 06:11
    Wat een onzin. Twee weken geleden was het nog niets. Psv was natuurlijk wel goed. Iig een helft. En dan tegen een zwaar gehavend vvv met 4-1 en alles is weer top. Feyenoord zal dit seizoen echt niet boven Ajax en psv eindigen. Ze mogen blij zijn als ze binnen tien punten eindigen van de kampioen. Dan hebben ze het goed gedaan.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33929
    vrijdag 7 december 2018 om 06:27
    Nope. Eeuwig 3de voorlopig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 07:12
    Hup Feyenoord! Op naar de play-offs CL...
    Vind ik leuk
    ritje +298
    vrijdag 7 december 2018 om 07:16
    hallo Van Bronckhorst kijkt te veel naar fabeltjes krant! lekker dromen Gianni. mvg ritje
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:18
    Wat een nare blaaskaak die gio
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3550
    vrijdag 7 december 2018 om 10:10
    Vorig jaar liepen heel veel mensen te roepen dat AZ Feyenoord voorbij was. Die hoor je nu niet meer :)
    Vind ik leuk
    De Haan +352
    vrijdag 7 december 2018 om 10:37
    Doen ze goed .. kwamen ook echt uit het putje. Utrecht zelfde verhaal. Langzaamaan gaan we weer naar een herkenbare ranglijst
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws