'Arsenal-spelers vlak voor Manchester City-thuis aan het lachgas: drietal 'out''

    'Arsenal-spelers vlak voor Manchester City-thuis aan het lachgas: drietal 'out''

    Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 07:14vr 07-12-2018 om 07:14

    Meerdere spelers van Arsenal hebben voorafgaand aan het huidige Premier League-seizoen flink de bloemetjes buiten gezet, onthult The Sun. De Britse boulevardkrant heeft beelden gedeeld waarop te zien is hoe de spelers lachgas inhaleren in het Londense nachtleven.

    De Gunners waren in augustus, enkele dagen voor de eerste competitiewedstrijd tegen Manchester City, te gast bij een besloten 'champaign and vodka party'. Op bewakingsbeelden zijn Alexandre Lacazette, Mattéo Guendouzi, Pierre-Emerick Aubameyang, Mesut Özil en Sead Kolasinac te zien. De vijf zetten ballonnen met 'hippy crack', naar alle waarschijnlijkheid lachgas, aan hun mond. Lacazette, Guendouzi en Özil lijken het bewustzijn half kwijt te raken.

    Henrikh Mkhitaryan en Shkodran Mustafi waren ook aanwezig tijdens het feest. De Armeniër en de Duitser lijken echter van de beruchte ballonnen af te blijven. Volgens The Sun werden er zeventig vrouwen uitgenodigd tijdens het besloten feest. De rekening na afloop zou liefst 28 à 33 duizend euro hebben bedragen.

    Plaats een reactie

    Smithsonian +33657
    vrijdag 7 december 2018 om 07:17
    Dus?
    Laat die mensen ook eens genieten
    Vind ik leuk
    Supporter1 +198
    vrijdag 7 december 2018 om 07:21
    Deze mensen verdienen een vorstelijk salaris. Heeft niets met genieten te maken. Dit zijn topsporters en horen ook als topsporters te leven en het goede voorbeeld te geven.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33657
    vrijdag 7 december 2018 om 07:22
    Ach, af en toe mogen ze ook wel een pauze nemen.
    Vind ik leuk
    Supporter1 +198
    vrijdag 7 december 2018 om 07:24
    Dat is dan wel punt van discussie, tuurlijk mogen ze een pauze nemen. Maar lachgas?? En zo vroeg voor de eerste competitiewedstrijd van je club die je zoveel geld betaald? Nee ik vind het niet kunnen. Dit is topsport als je er niet naar wil leven prima zijn er vast genoeg anderen die dat wel fatsoenlijk kunnen.
    Vind ik leuk
    Hyena +30544
    vrijdag 7 december 2018 om 07:45
    Want een paar ballonnetjes ga je minder door voetballen? Alsjeblieft zeg, stel je niet zo aan.

    Laat die gasten af en toe ook een beetje leven.
    Vind ik leuk
    Supporter1 +198
    vrijdag 7 december 2018 om 07:50
    Laat die gasten met hun beroep bezig zijn. Lachgas is echt niet gezond zitten veel risico's aan. + zij komen voor de club arsenal uit ze zetten die club te schande op deze manier.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 08:00
    Als dat niet gezond is , waarom krijg je het dan bij de tandarts als verdoving ??
    Vind ik leuk
    hantayo +1114
    vrijdag 7 december 2018 om 14:27
    omdat het verdooft, doordat je hersens even minder zuurstof krijgen, niet omdat het gezond is, hehe
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:37
    Ja allemaal leuk , maar hierboven doet er een alsof je er bijna dood van gaat , maar dat zal niet zo zijn als ze het in de medische wereld gewoon gebruiken .
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1906
    vrijdag 7 december 2018 om 09:06
    Moeten ze lekker doen wanneer ze gestopt zijn.
    Of dit soort gedrag nou wel of niet prestaties beïnvloedt, de hele wereld is tegenwoordig cameraman\journalist dus het komt altijd in de publiciteit.

    Je bent een uithangbord voor je club die je miljoenen betaalt en dit is gewoon niet handig.
    Ze doen het boven verwachting goed dit seizoen en dan krijg je net voor de kerstperiode, tikkie druk wat wedstrijden, dit gezeik.
    Vind ik leuk
    Streaker +3574
    vrijdag 7 december 2018 om 07:49
    Één portie lachgas is nergens schadelijk voor.

    Dat dit gefilmd is tijdens een besloten feest is des te schadelijker. Achterbakse linke lui zijn dat.
    Vind ik leuk
    Supporter1 +198
    vrijdag 7 december 2018 om 07:51
    Het is dus wel schadelijk je geeft een verkeerd voorbeeld voor de jeugd. Je zet de club arsenal te kakken hoe schadelijk wil je het hebben.
    Vind ik leuk
    Streaker +3574
    vrijdag 7 december 2018 om 07:58
    Sorry hoor, maar je klinkt een beetje verwijft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 08:05
    Lekker inhoudelijk ook! Keep it up!
    Vind ik leuk
    Streaker +3574
    vrijdag 7 december 2018 om 08:12
    Een ander attenderen op inhoud en er zelf ook niks aan bijdragen. Hypocriet, houd het omhoog!
    Vind ik leuk
    Supporter1 +198
    vrijdag 7 december 2018 om 08:52
    Ik geef alleen aan dat bij het beeld van een prof geen lachgasballonnetjes past. Dat jij dat verwijft vind maakt mij geen mallemoer uit. Vind dat profs zichzelf ook naar de buitenwereld toe moeten gedragen. In dit geval is dat niet gebeurd. Kijk naar een sergio padt die verliest na een paar drankjes ook zijn controle.
    Vind ik leuk
    Streaker +3574
    vrijdag 7 december 2018 om 09:01
    Verliest ook zijn controle? Wie van in het artikel genoemde namen was ook zijn controle kwijt?

    Laveloos zuipen, veel te snel in een te dure auto, zulke zaken gaan wat mij betreft echt niet door de beugel als topsporter en voorbeeldprof.

    Maar een ballonnetje gaat nergens over. Daar valt het type volk overheen wat zwarte piet niet meer wil, de gezegdes afgeleid van dieren, etc. Veel te links allemaal. Zoek een hobby of ga lekker werken.
    Vind ik leuk
    Supporter1 +198
    vrijdag 7 december 2018 om 09:11
    Er staat in dit artikel dat een drietal 'out' gaat dat noem ik behoorlijk de controle verliezen. Gaat me er niet om dat ze iemand op hun bek slaan.

    Waar je het daarna over hebt is onzin en vind ik een beetje goedkoop scoren. Vind dit wel een interessante discussie want jij vind dat een ballonnetje geen kwaad kan ik denk er anders over. Even goede vrienden. Oja en ik ben voor zwarte piet tegen links en heb wel werk.:)
    Vind ik leuk
    Sideburnn +3019
    vrijdag 7 december 2018 om 08:24
    Alcohol....de nummer 3 op de drugs lijst van de RIVM breng minder commotie dan een ballon....belachelijk eigenlijk
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 07:31
    Die hebben ze toch tussen 2 helften of ben ik nu gek?
    Vind ik leuk
    Andre As +3024
    vrijdag 7 december 2018 om 08:36
    Bij Bassie en Adriaan zaten ze ook aan het lachgas. Daar hoor je niemand over.
    Vind ik leuk
    Wittepiet +75
    vrijdag 7 december 2018 om 07:30
    Het zijn geen priesters hè
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 07:44
    Als jij een verdoving krijgt bij de tandarts , dan is dat ook met lachgas dus wat is je punt .
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 07:55
    . <- Dit is mijn punt
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3351
    vrijdag 7 december 2018 om 08:34
    Eens maar we praten hier over een besloten feest waarbij bewakingsbeelden zijn misbruikt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:09
    Vind het nemen van lachgas behoorlijk onschuldig. Ik denk ook dat dit gewoon mensen zijn die af en toe even met de remmen los willen gaan. Ik vind laat ze lekker hun gang gaan al lijkt het mij niet verstandig. Iedereen gaat op zijn eigen manier met roem om. En hier op VP doet iedereen het natuurlijk allemaal beter als ze zoveel roem hebben.

    Ik lees veel liever over AJAX transfer geruchten........:-)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 10:13]
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2604
    vrijdag 7 december 2018 om 07:21
    Wat dat betreft doet Ozil wel vaker aan bepaalde middelen volgens mij😂😛
    Vind ik leuk
    J de Wit +1659
    vrijdag 7 december 2018 om 07:26
    Wat? Wat een voorbeeld zeg. As mijn kinderen tegen deze heren opkijken... en ze gaan het nadoen. Want ja als een super gezonde voetballer die ook nog eens rijk is zoiets doet, dan kan mijn zoon het tch ook een keer doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 08:34
    Vind het echt onzin, natuurlijk hoop ik voor je dat je kinderen van alle denkbare troep afblijven en verstandig zijn .

    Maar omdat deze heren elke dag in de spotlights staan en er overal beeldmateriaal van ze word geschoten wil toch niet zeggen dat ze een voorbeeldfunctie moeten zijn voor alle jeugd in Europa of wat dan ook.
    Zou mooi zijn ik ben profvoetballer verdien miljoenen maar mag er niet mee doen wat ik zelf wil omdat de kans er is dat er foto's van genomen worden en kinderen op heel het westelijk halfrond dit te zien krijgen.
    Vind ik leuk
    LFCWARRIOR +223
    zaterdag 8 december 2018 om 09:45
    Wat bedoel je met 'Die ook nog eens rijk is'?
    Ik denk namelijk dat dat een van de redenen is waarom deze personen een vergrote kans hebben om in de verleiding te komen van middelen. Roem, macht, feestjes, geld. Wat wil je nog meer?

    Bovendien is de kans aannemelijk dat je zoon ook eens gaat experimenteren. Hoort bij een verrijking van het leven als je het mij vraagt.
    Of ga jij volledig nuchter door het leven?
    Vind ik leuk
    J de Wit +1659
    zondag 9 december 2018 om 09:06
    Volledig nuchter door het leven.
    Vind ik leuk
    LFCWARRIOR +223
    zondag 9 december 2018 om 11:10
    Je realiseert je dat je daarmee een behoorlijke uitzondering bent?

    En je hebt nog geen antwoord gegeven op de eerste vraag.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1659
    zondag 9 december 2018 om 11:50
    Nou we leven in een kapitistische wereld, waarin geld de grootste drijfveer is voor het geluk. Een rijk persoon is vaak een geslaagd persoon, iets waar de jeugdigen dan ook snel naar opkijken. Ik werk als jongeren werker. Waarin lachgas de overhand neemt in het gebruik van verdovende middelen, en dan met name Hele jonge tieners. Dit zien bij hun idolen maakt de drempel lager voor zelf consumptie.
    Vind ik leuk
    LFCWARRIOR +223
    zondag 9 december 2018 om 13:56
    Ik volg je, dank voor de uitleg.
    Betekent overigens niet dat ik het volledig eens ben.
    Voetballers zijn ook maar mensen, we moeten ook weer niet te veel van hun rol als voorbeeld eisen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 07:34
    Prima. Geen probleem. Maar je mag van duurbetaalde professionals verwachten dat ze een paar dagen vóór de 'zwaarste competitie ter wereld' begint vooral bezig zijn om optimaal voorbereid aan de start te verschijnen.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10129
    vrijdag 7 december 2018 om 07:44
    70 vrouwen uitgenodigd zullen hun vrouwtjes niet zo blij geweest zijn😂
    Topsportklimaat is er goed te vinden iedergeval😂
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 07:47]
    Vind ik leuk
    Sideburnn +3019
    vrijdag 7 december 2018 om 08:22
    Lekker feestje...de meesten zullen wel weer jaloers zijn dat ze niet uitgenodigd waren ;-)
    Vind ik leuk
    koosje +542
    vrijdag 7 december 2018 om 07:17
    Toch lachen man!!
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    vrijdag 7 december 2018 om 07:18
    Het doet ze goed blijkbaar. Ze spelen dit seizoen prima voetbal. Leuk om naar te kijken.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1285
    vrijdag 7 december 2018 om 07:32
    Precies, 20 wedstrijden op rij ongeslagen, doen het echt geweldig. Wel apart dat het nu naar buiten komt als het zo goed gaat, terwijl t nog voor t seizoen was en denk ik dus dat ze die beelden al langer hebben, lijkt me namelijk niet dat die beelden nu pas zijn uitgekomen.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    vrijdag 7 december 2018 om 07:41
    Daarom. Ik zal me daar dus niet zo druk over maken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 07:26
    Lekker toch, even stoom afblazen voor het echte werk weer begint..
    Vind ik leuk
    fr0do +1431
    vrijdag 7 december 2018 om 08:45
    Ach zo slecht doet Arsenal het niet dit seizoen, sterker nog ze doen het beter dan ik had verwacht. Ik denk dat wanneer je dit gaat afstraffen de resultaten niet beter zullen worden, laat ze ook eens ontspannen. Lachgas kunnen we nu wel allemaal gaan afkraken maar wees eerlijk het zijn jonge jongens, deden wij op die leeftijd ook niet alles wat God verboden heeft?
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3374
    vrijdag 7 december 2018 om 10:16
    Laat ze leven!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 11:28
    Er had butaan gas in moeten zitten
    Vind ik leuk
    Luka123 +101
    vrijdag 7 december 2018 om 12:05
    Arsenal doet het dit seizoen wel verrassend goed en Auba is topscorer van de PL op dit moment. Misschien moeten andere spelers het ook maar eens proberen :)
    Vind ik leuk
    Jelmer038 +178
    vrijdag 7 december 2018 om 12:38
    Je moet wat als Arsenal-speler...
    Vind ik leuk