Steijn laat zoon bij achterstand debuteren: 'Anders kan 'ie heel lang wachten'

    Steijn laat zoon bij achterstand debuteren: 'Anders kan 'ie heel lang wachten'

    Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 13:06vr 07-12-2018 om 13:06

    Een speciaal moment voor VVV-Venlo-trainer Maurice Steijn tijdens de wedstrijd tegen Feyenoord in De Kuip. Bij een 4-1 achterstand besloot hij zijn eigen zoon Sem in het veld te brengen, die daarmee zijn debuut maakte voor de ploeg uit Venlo.

    "Natuurijk is het een mooi moment als vader zijnde als je je zoon ziet debuteren in De Kuip", vertelde de trainer na afloop van de wedstrijd tegen FOX Sports. "Jammer dat het bij een 4-1 achterstand was, maar het doet je natuurlijk goed dat je je eigen vlees en bloed zo op het veld ziet dartelen tussen al die grote mannen in. Dat maakt je natuurlijk trots."

    Op de vraag of hij het niet vervelend vond om zijn zoon bij een 4-1 achterstand in het veld te brengen kon Steijn een lach niet onderdrukken. "Ik kan wel wachten tot we thuis een keer met 4-0 voorstaan, maar dan moet 'ie waarschijnlijk wel heel erg lang op zijn debuut gaan wachten. Dit seizoen is dat in ieder geval nog niet zoveel voorgekomen."

    Plaats een reactie

    tikkietoe +5475
    vrijdag 7 december 2018 om 13:12
    Nou kan er tenminste 1 VVV-er met enige positieve gevoelens op de wedstrijd terugkijken.
    Vind ik leuk
    appeltje +1405
    vrijdag 7 december 2018 om 13:28
    Ik tel er al 4: Simon Janssen, Sem Steijn, Maurice Steijn en Evert Linthorst.
    Vind ik leuk
    CPP +877
    vrijdag 7 december 2018 om 13:35
    En Moreno Rutten. Eindelijk in zijn droomstadion
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:14
    Vader zoon moment. Is toch mooi voor hun
    Vind ik leuk
    repeP +1300
    vrijdag 7 december 2018 om 13:52
    Als het maar geen scheve ogen gaat geven bij de rest van de selectie van VVV.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:53
    Dat houd je toch. Toekomst zou moeten blijken of Maurice een voorkeur heeft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:16
    Zeik niet Steijn maar wees blij dat je zoon zijn debuut kon maken in het mooiste en sfeer volste stadion van Nederland.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5668
    vrijdag 7 december 2018 om 13:18
    en tegen de mooiste club van Nederland! Ons aller Feyenoord!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    vrijdag 7 december 2018 om 13:18
    Hij zeikt toch niet?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:19
    Ik wel dan?
    Vind ik leuk
    dekoef +5
    vrijdag 7 december 2018 om 13:21
    Dat zegt hij toch ook niet? Achterlijke!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    vrijdag 7 december 2018 om 13:33
    Nee, maar je zegt dat hij niet moet zeiken terwijl hij niet zeikt.
    Hij zegt zelfs dat het mooi is om je zoon te zien debuteren in de kuip.
    Vind ik leuk
    AVDV +726
    vrijdag 7 december 2018 om 15:06
    Die Feyenoord Fan Voor Altijd is sinds de zege tegen PSV echt gekke dingen gaan typen hier.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    vrijdag 7 december 2018 om 15:16
    Het was ook wel een hele gekke middag
    Vind ik leuk
    heur es +777
    vrijdag 7 december 2018 om 13:53
    Dartelen? Dat heb ik VVV nog nooit zien doen onder jouw leiding.

    Anti Voetbal !
    Vind ik leuk
    frank1971 +2299
    vrijdag 7 december 2018 om 15:10
    Gelukkig zijn het woorden van een Twente supporter.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws