'Het zoemt in de regio, ook omdat veel mensen hier een zwak hebben voor Feyenoord'

    'Het zoemt in de regio, ook omdat veel mensen hier een zwak hebben voor Feyenoord'

    Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 13:42vr 07-12-2018 om 13:42

    FC Emmen treft zondag met Feyenoord voor het eerst in de Eredivisie een club uit de traditionele top-drie. Trainer Dick Lukkien verheugt zich op de confrontatie met de Rotterdammers, maar hoopt dat zijn ploeg voor een stunt kan zorgen.

    Lukkien ziet dat Feyenoord aan een opmars bezig is. "Ze hangen nu weer aan het elastiek", doelt hij in gesprek met het Dagblad van het Noorden op de titelstrijd. "Het wordt een prachtige uitdaging voor ons. We zullen in de duels moeten komen. Als we Feyenoord de ruimte geven, krijgen we sowieso een heel lastige middag."

    Lukkien merkt dat het duel leeft aan De Oude Meerdijk. "Je merkt aan alles dat dit een bijzondere wedstrijd is. Het zoemt in de regio, ook omdat er hier veel mensen een zwak voor Feyenoord hebben. Natuurlijk wordt het voor ons een moeilijke pot, maar we gaan vol voor een goed resultaat."

    FC Emmen staat nog net boven de degradatiestreep in de Eredivisie. Nummer zestien FC Groningen heeft één puntje minder. De aftrap van het duel met Feyenoord is om 14.30 uur.

    Poll

    Wat wordt FC Emmen - Feyenoord?

    (4184 stemmen)

    Plaats een reactie

    Dani7 +130
    vrijdag 7 december 2018 om 13:45
    Ik dacht toch echt dat ajax al tegen Emmen had gespeeld
    Vind ik leuk
    aartstyle +1502
    vrijdag 7 december 2018 om 13:46
    ze bedoelen vast in een thuiswedstrijd.
    Vind ik leuk
    Dani7 +130
    vrijdag 7 december 2018 om 13:47
    Moeten ze dat schrijven he 😂
    Vind ik leuk
    aartstyle +1502
    vrijdag 7 december 2018 om 13:49
    Het is VP he.... :) Hier moet je soms zelf de rest erbij bedenken of de onzin er uit filteren.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1895
    vrijdag 7 december 2018 om 14:06
    Zowel tegen Ajax als tegen PSV zijn ze thuis gebleven.
    Nu schijnen ze wel op te willen komen dagen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33648
    vrijdag 7 december 2018 om 15:40
    Als dat het geval was had je er nu nog topics over
    Vind ik leuk
    mason +2042
    vrijdag 7 december 2018 om 17:45
    Sjonguh jonguh er gaat ook geen dag voorbij dat ajaxers een andere club hun topic naar hen toe trekken. Jammer. Het grote Feyenoord komt naar Emmen. En niet dat arrogante bedoeling uit de grachtengordel.
    Vind ik leuk
    Dani7 +130
    zondag 9 december 2018 om 16:25
    U mad
    Vind ik leuk
    mason +2042
    zondag 9 december 2018 om 16:58
    Me mad! me Very angry!
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:45
    Mijn voorspelling is dat Emmen 17e wordt dit seizoen. Of ze ook erin blijven zal tijdens de Play-Offs mogelijk, maar niet vanzelfsprekend zijn.
    Vind ik leuk
    derksen +8912
    vrijdag 7 december 2018 om 13:48
    Potsijandosi gaat deze topic niet over frenki?
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2068
    vrijdag 7 december 2018 om 13:49
    Ik hoop op een nieuw avontuur van de Emmense Dikkie Dick.
    Vind ik leuk
    repeP +1300
    vrijdag 7 december 2018 om 13:50
    Of Emmen nu in of uit de duels blijft, Feyenoord zal geen kind aan Emmen hebben.
    Vind ik leuk
    Arvin +5608
    vrijdag 7 december 2018 om 14:11
    Ja, die kunnen blijkbaar zelfs Barcelona aan 😂
    Vind ik leuk
    repeP +1300
    vrijdag 7 december 2018 om 15:08
    Robin van Persie! 🤪
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:00
    Volgens mij doet Emmen het beter dan gedacht.

    Potentieel kunnen hier dus wel punten verspeeld worden als de mentaliteit niet 100% is.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1895
    vrijdag 7 december 2018 om 14:03
    Potje was dan ook in 9 minuten uitverkocht.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:40
    Het uitvak?
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1895
    vrijdag 7 december 2018 om 16:00
    Alles
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:39
    Ik ben ook wel eens in Emmen geweest.

    Er staat daar een mooie Martini-toren. En vooral die Mergelgrotten zijn een bezoekje waard.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33648
    vrijdag 7 december 2018 om 15:39
    Hel emmen is voor feyenoord haha
    Vind ik leuk
    rotterdammm +1413
    vrijdag 7 december 2018 om 15:47
    Heb idd veel mensen ontmoet op Varkenoord die uit Emmen komen om de week om ff Feyenoord te zien spelen. Geen idee wat voor historie erachter zit, maar het lijkt daar echt een Feyenoord regio te zijn.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3547
    vrijdag 7 december 2018 om 16:02
    "Het zoemt in de regio, ook omdat er hier veel mensen een zwak voor Feyenoord hebben".

    Ik vind dat Emmen opeens een stuk sympathieker...
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 16:19
    Feyenoord wint gewoon
    Vind ik leuk
    14forever +8653
    vrijdag 7 december 2018 om 21:17
    Come.on Emmen...
    Vind ik leuk
    fer65 +233
    zondag 9 december 2018 om 01:11
    Gewoon uitspelen het steld geen flikker voor ,ja blablabla ze willen zo graag en euvforis volverwachtingen gaat men teleurgesteld naar huus dag hoor .
    Vind ik leuk
    fer65 +233
    zondag 9 december 2018 om 02:29
    Wie speelt nu tegen een topclub feijenoord of emmen ,wat een bombarie zeg gutgut.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws