'Het zoemt in de regio, ook omdat veel mensen hier een zwak hebben voor Feyenoord'

'Het zoemt in de regio, ook omdat veel mensen hier een zwak hebben voor Feyenoord'

Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 13:42vr 07-12-2018 om 13:42

FC Emmen treft zondag met Feyenoord voor het eerst in de Eredivisie een club uit de traditionele top-drie. Trainer Dick Lukkien verheugt zich op de confrontatie met de Rotterdammers, maar hoopt dat zijn ploeg voor een stunt kan zorgen.

Lukkien ziet dat Feyenoord aan een opmars bezig is. "Ze hangen nu weer aan het elastiek", doelt hij in gesprek met het Dagblad van het Noorden op de titelstrijd. "Het wordt een prachtige uitdaging voor ons. We zullen in de duels moeten komen. Als we Feyenoord de ruimte geven, krijgen we sowieso een heel lastige middag."

Lukkien merkt dat het duel leeft aan De Oude Meerdijk. "Je merkt aan alles dat dit een bijzondere wedstrijd is. Het zoemt in de regio, ook omdat er hier veel mensen een zwak voor Feyenoord hebben. Natuurlijk wordt het voor ons een moeilijke pot, maar we gaan vol voor een goed resultaat."

FC Emmen staat nog net boven de degradatiestreep in de Eredivisie. Nummer zestien FC Groningen heeft één puntje minder. De aftrap van het duel met Feyenoord is om 14.30 uur.

Poll

Wat wordt FC Emmen - Feyenoord?

(4188 stemmen)

Plaats een reactie

Dani7 +548
vrijdag 7 december 2018 om 13:45
Ik dacht toch echt dat ajax al tegen Emmen had gespeeld
Vind ik leuk
aartstyle +2274
vrijdag 7 december 2018 om 13:46
ze bedoelen vast in een thuiswedstrijd.
Vind ik leuk
Dani7 +548
vrijdag 7 december 2018 om 13:47
Moeten ze dat schrijven he 😂
Vind ik leuk
aartstyle +2274
vrijdag 7 december 2018 om 13:49
Het is VP he.... :) Hier moet je soms zelf de rest erbij bedenken of de onzin er uit filteren.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +7284
vrijdag 7 december 2018 om 14:06
Zowel tegen Ajax als tegen PSV zijn ze thuis gebleven.
Nu schijnen ze wel op te willen komen dagen.
Vind ik leuk
Smithsonian +46417
vrijdag 7 december 2018 om 15:40
Als dat het geval was had je er nu nog topics over
Vind ik leuk
mason +2412
vrijdag 7 december 2018 om 17:45
Sjonguh jonguh er gaat ook geen dag voorbij dat ajaxers een andere club hun topic naar hen toe trekken. Jammer. Het grote Feyenoord komt naar Emmen. En niet dat arrogante bedoeling uit de grachtengordel.
Vind ik leuk
Dani7 +548
zondag 9 december 2018 om 16:25
U mad
Vind ik leuk
mason +2412
zondag 9 december 2018 om 16:58
Me mad! me Very angry!
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 13:45
Mijn voorspelling is dat Emmen 17e wordt dit seizoen. Of ze ook erin blijven zal tijdens de Play-Offs mogelijk, maar niet vanzelfsprekend zijn.
Vind ik leuk
derksen +8971
vrijdag 7 december 2018 om 13:48
Potsijandosi gaat deze topic niet over frenki?
Vind ik leuk
repeP +2375
vrijdag 7 december 2018 om 13:50
Of Emmen nu in of uit de duels blijft, Feyenoord zal geen kind aan Emmen hebben.
Vind ik leuk
Arvin +8160
vrijdag 7 december 2018 om 14:11
Ja, die kunnen blijkbaar zelfs Barcelona aan 😂
Vind ik leuk
repeP +2375
vrijdag 7 december 2018 om 15:08
Robin van Persie! 🤪
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +31730
vrijdag 7 december 2018 om 14:00
Volgens mij doet Emmen het beter dan gedacht.

Potentieel kunnen hier dus wel punten verspeeld worden als de mentaliteit niet 100% is.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +7284
vrijdag 7 december 2018 om 14:03
Potje was dan ook in 9 minuten uitverkocht.
Vind ik leuk
Smithsonian +46417
vrijdag 7 december 2018 om 15:39
Hel emmen is voor feyenoord haha
Vind ik leuk
rotterdammm +1629
vrijdag 7 december 2018 om 15:47
Heb idd veel mensen ontmoet op Varkenoord die uit Emmen komen om de week om ff Feyenoord te zien spelen. Geen idee wat voor historie erachter zit, maar het lijkt daar echt een Feyenoord regio te zijn.
Vind ik leuk
mba4u2c +3618
vrijdag 7 december 2018 om 16:02
"Het zoemt in de regio, ook omdat er hier veel mensen een zwak voor Feyenoord hebben".

Ik vind dat Emmen opeens een stuk sympathieker...
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 16:19
Feyenoord wint gewoon
Vind ik leuk
14forever +9350
vrijdag 7 december 2018 om 21:17
Come.on Emmen...
Vind ik leuk
fer65 +406
zondag 9 december 2018 om 01:11
Gewoon uitspelen het steld geen flikker voor ,ja blablabla ze willen zo graag en euvforis volverwachtingen gaat men teleurgesteld naar huus dag hoor .
Vind ik leuk
fer65 +406
zondag 9 december 2018 om 02:29
Wie speelt nu tegen een topclub feijenoord of emmen ,wat een bombarie zeg gutgut.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws