PSV lacht om 'druk' in aanloop naar Mexicaanse avond: Ja, ongelooflijk

PSV lacht om 'druk' in aanloop naar Mexicaanse avond: "Ja, ongelooflijk"

Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 17:26vr 07-12-2018 om 17:26

Mark van Bommel heeft hoofdschuddend gereageerd op de berichtgeving in de media na de eerste competitienederlaag van het seizoen. De Eindhovenaren wonnen de eerste dertien wedstrijden van het seizoen, maar gingen zondagmiddag tegen Feyenoord voor het eerst onderuit.

"We schijnen onder druk te staan volgens de buitenwereld? Ja, ongelooflijk. Als je dertien keer wint en je verliest de veertiende keer...", laat Van Bommel weten aan PSV TV. De Eredivisie-koploper is allerminst in de war na de nederlaag in De Kuip, verzekert de trainer. "Druk is hier altijd, omdat wij altijd voor het kampioenschap spelen."

PSV neemt het vrijdagavond wederom op tegen een Rotterdamse tegenstander, namelijk Excelsior. Bovendien is het Mexicaanse avond in Eindhoven. "Wij weten dat toevallig, maar de spelers volgens mij nog niet. Ze zullen het in het stadion wel merken, dat er een sfeeractie komt. Maar voor de rest is het een normale competitiewedstrijd. Plus drie en door? Ja, dat is wel de bedoeling."

Lees ook: Van Bommel: 'Wel heel snel om dan van een verloren seizoen te spreken'

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Wat wordt PSV - Excelsior?

(4105 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 7 december 2018 om 17:28
Edit VP:Onnodige reactie
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 20:01]
Vind ik leuk
Vak 129 +1053
vrijdag 7 december 2018 om 17:32
Dat niet antwoorden is een zegening voor een ieder. Hou dat vast meid!
Vind ik leuk
Mirkoff! +1097
vrijdag 7 december 2018 om 18:39
😂
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 17:47
Dat zijn er 5 teveel... 😂🤣
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1469
vrijdag 7 december 2018 om 17:53
Heb je met een ajax redactie so what! Mooie rustige club waar niet alles uitlekt!
Vind ik leuk
Snoun +1757
vrijdag 7 december 2018 om 18:03
Meer dan ik had verwacht!
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:34
Who cares... dit is toch een idiote scheld site geworden. Kinderen op een schoolplein hebben nog meer niveau dan sommige hersendode Mongolen hier.
Vind ik leuk
Mirkoff! +1097
vrijdag 7 december 2018 om 18:38
Ok, goed verhaal.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 17:31
Als het dan toch Mexicaanse avond is, zet Guti er dan maar in Mark. Doe het, je kunt het !
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 17:58
Juisst!!! Jij snapt het!
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:01
Precies, nu Mark nog. Ik denk niet dat hij vanavond al naar ons luistert, jammer. :)
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 19:32
Guti in de basis, jawel ! Jij hebt Mark gebeld neem ik aan, gezien je nickname ? Pereiro out, Guti in.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 19:40
Nu worden wij weer easy kampioen dankzij onze Pere...Guti! En ja, ik heb vanmorgen Van Bommel gebeld.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 19:42
Goed bezig !
Vind ik leuk
Vak-T +1997
vrijdag 7 december 2018 om 18:49
Inderdaad, Gutiérrez in plaats van Hendrix!!!
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 17:33
Lekker vrijdagavond carnaval 🎉🍻
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 17:33
Ben blij voor de 4e man in Nederland dat er tot nu toe maar één nederlaag in de competitie is geweest, anders hadden ze het zwaar te verduren gehad
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 17:34]
Vind ik leuk
slapss +3883
vrijdag 7 december 2018 om 17:37
Heb je die 'grap' zelf bedacht?
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 17:49
Is ook geen grap, maar gewoon de waarheid...
Vind ik leuk
slapss +3883
vrijdag 7 december 2018 om 18:55
Hoe kan iets de waarheid zijn, wanneer iets nooit is gebeurd?🤔

Hmmmm vreemd!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 18:55]
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:59
Je kan moeilijk ontkennen dat de vierde man het moeilijk heeft met Van Bommel.
Vind ik leuk
slapss +3883
vrijdag 7 december 2018 om 19:26
Valt toch allemaal wel mee?
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 19:30
Haha! Valt mee? Ik zie hem altijd bij de vierde man zeiken. Echt een zeikerd! En schelden bij de O19 regelmatig 16 jarige jochies uit die sukkel.
Vind ik leuk
slapss +3883
vrijdag 7 december 2018 om 19:45
Je stelt jezelf nu een beetje aan hoor. Elke trainer doet dat.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 19:47
Ja elke trainer scheld jongens van 16 uit en staat 90 minuten lang de vierde man uit te schelden.
Vind ik leuk
slapss +3883
vrijdag 7 december 2018 om 20:00
90 minuten doet niemand. Ook Van Bommel niet. En 16- jarige uitschelden.. kan ik me niks bij voorstellen. Mocht het wel zo zijn dan is dat fout.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 20:03
Nou ja ik baseer het op de wedstrijden tegen Ajax, maar toen schelde hij de Ajax-talenten heel erg uit...
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 23:22
Schelde? Is dat geen waterweg?
Schold is ABN
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +31730
vrijdag 7 december 2018 om 17:44
Je hebt wel een valide punt ...
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 17:37
PSV neemt het vrijdagavond wederom op tegen een Rotterdamse tegenstander, namelijk Excelsior.

Vanavond de 2e Rotterdamse club die te sterk is voor deze pisclub.
Vind Excelsior niet slecht spelen, hopen dat Ryan Kolwijk het op zijn heupen heeft!
Heb nog liever dat Feyenoord kampioen word dan PSV, echt waar.
Uiteraard hoop ik dat AJAX aan het langste eind trekt ;)
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:03
Jelle komt uit de Beek
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 18:04]
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:03
Mooi, ik ben blij voor je dat je zo tevreden bent met jezelf Jelle.
Vind ik leuk
RW1913 +3276
vrijdag 7 december 2018 om 18:57
Man, reageer ns volwassen. Jammer dit niveau.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 21:44
Het is psv of heb jij nog minder verstand dan nouri
Vind ik leuk
ajaksiet +1427
vrijdag 7 december 2018 om 17:41
Vergeleken met Ajax is het altijd rustig bij PSV
Vind ik leuk
Hast57 +563
vrijdag 7 december 2018 om 17:48
Hij is echt stoer he die van Bommel.
Vind ik leuk
Roeptoeter +20830
vrijdag 7 december 2018 om 17:52
Mexicaanse avond? Tijd voor een muur rondom Eindhoven.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:04
Denk dat Excelsior die muur wel optrekt vanavond
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:00
Zo die salcido heeft ook niet stilgezeten
Vind ik leuk
De fries +2167
vrijdag 7 december 2018 om 18:06
Blijft op dit moment een beginnende trainer ( op dit niveau). Tot nu toe een revelatie tov Cocu !! Hoop niet dat hij te star en vasthoudend blijft en in zijn eigen valkuil trapt !
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:06
Ga maar naar die Mexicaanse avond toe met je selectie Mark.
Misschien is dit wel het enige feestje dat je dit seizoen hebt .
Vind ik leuk
De fries +2167
vrijdag 7 december 2018 om 18:09
Hoe bedoel je?
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:14
Voor mij is het kampioenschap na afgelopen zondag , een stuk minder zeker geworden voor PSV .
En dan is er geen feestje voor de selectie van PSV , want voor de rest zijn ze overal voor uitgeschakeld .
Tot afgelopen zondag had ik mijn geld op PSV gezet , maar nu dus niet meer .
Vind ik leuk
Mr bien +10822
vrijdag 7 december 2018 om 18:18
Je moet ook nooit je geld op PSV zetten
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:22
Nou na PSV-Ajax had ik mijn geld echt wel op PSV gezet .
Maar als je realistisch bent , heeft Ajax daarna alles overtuigend gewonnen , terwijl PSV toch wel een paar keer moeite had met hun tegenstander .
Maar ach , met die platte kar door Eindhoven , met 50 mexicanen langs de kant , kan ook gewoon gezellig zijn toch ?
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:19
Ze hebben meerdere wedstrijden geluk gehad, laten we eerlijk zijn.
Zwolle hadden ze niet mogen winnen, zelfs verliezen was eerlijker geweest.
Tegen Groningen pakken ze ook de volle winst terwijl een gelijkspel meer dan terecht was.

Maar goed, geluk dwing je ook af.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:24
Ja maar je kon er op wachten dat het een keer fout zou gaan .
Maar tot nu toe gaat het in de ED nog steeds redelijk goed , want ze staan nog steeds op 1 .
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 23:25
Geluk hebben kan maar vergeet niet de hulp bij VVV uit anders was de achterstand na 3 wedstrijden al bijna onoverbrugbaar geweest
Vind ik leuk
De fries +2167
vrijdag 7 december 2018 om 18:20
Heerlijk, dat je serieus probeert te antwoorden !
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 21:45
Alweer
Vind ik leuk
Meoteri +106