Spelersrapport: Onana en Tadic goud waard, dikke onvoldoende voor 'rode' Wöber

    Spelersrapport: Onana en Tadic goud waard, dikke onvoldoende voor 'rode' Wöber

    Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 23:15wo 12-12-2018 om 23:15

    Laatste update: woensdag 12 december 2018 om 23:16wo 12-12-2018 om 23:16

    Krankzinnig, dat was de Champions League-wedstrijd tussen Ajax en Bayern München. In de Johan Cruijff Arena werd het 3-3. VoetbalPrimeur maakt rapport op van een bewogen avond.

    André Onana – 8: Keepte een uitstekende wedstrijd in het Amsterdamse doel. Redde twee keer knap op een schot en kopbal van Robert Lewandowski. Aan de tegentreffers kon hij niet veel doen.

    Noussair Mazraoui – 6,5: Was aanvallend dreigend met gevaarlijke voorzetten en goede loopacties. Stond ook verdedigend prima zijn mannetje.

    Matthijs de Ligt – 6: Hief bij het eerste doelpunt van Lewandowski buitenspel op, waardoor de spits simpel binnen kon schieten. Herstelde zich daarna prima en speelde een solide wedstrijd.

    Maximilian Wöber – 4: Speelde geen goede wedstrijd, maakte wat foutjes en ging in de tweede helft over de schreef bij Leon Goretzka. Terecht rood en stof tot nadenken voor trainer Erik ten Hag.

    Nicolas Tagliafico – 7: Kreeg in de tweede helft te maken met een schandalige overtreding van Müller, maar stond weer op, werd even behandeld aan de zijlijn en had in de blessuretijd nog genoeg adem om de 3-3 te maken.

    Frenkie de Jong – 6: Een mindere wedstrijd van de Ajacied. Leed vaker balverlies dan we van hem gewend zijn. Stond in de tweede helft aan de basis van een Ajax-goal, maar leed ook balverlies voor de 2-3.

    Daley Blind – 6: Kreeg in de eerste helft een grote kans na goed voorbereidend werk van Tadic. Op het moment dat hij wilde schieten gleed hij echter uit. Verdedigend viel er niet veel op de middenvelder aan te merken.

    Donny van de Beek – 6,5: Speelde een prima wedstrijd. Kreeg in de eerste helft dé kans om Ajax uit een kopbal op voorsprong te zetten, maar kon geen richting geven aan de bal. In de tweede helft gaf hij de voorzet waaruit Tadic de gelijkmaker kon maken.

    Hakim Ziyech – 6,5: Een redelijke wedstrijd van de Marokkaan, die bij vlagen zijn klasse liet zien met  steekpasses. Schoot zelf een paar keer van afstand, maar dat leverde geen gevaar op voor Manuel Neuer. Wist na een knappe actie Neres te bedienen, maar de Braziliaan schoot hoog over.

    Dusan Tadic – 7,5: Scoorde voor de tweede wedstrijd op rij twee keer, waardoor hij al op vijf Champions League-goals staat in de groepsfase. Tadic is van levensbelang voor Ajax in Europa.

    David Neres – 6: Neres speelde niet de meest gelukkige wedstrijd uit zijn carrière. Leed vaak balverlies, maar gaf in de eerste helft wel een goede voorzet waaruit Van de Beek de 1-0 had moeten binnenkoppen. Het ontbrak hem vaak aan de eindpass.

    Invallers:

    Kasper Dolberg - x: Speelde te kort om in aanmerking te komen voor een beoordeling.

    Klaas-Jan Huntelaar - x: Speelde te kort om in aanmerking te komen voor een beoordeling.

    (Gijs Groeneveld / VoetbalPrimeur)

    Plaats een reactie

    woensdag 12 december 2018 om 23:18
    12 wedstrijden (inclusief voorrondes) je bent door en geen ene pot verloren!
    Top presatie!!
    Vind ik leuk
    Timmiraq +22234
    woensdag 12 december 2018 om 23:18
    Wij zijn de enigen die jullie hebben kunnen kloppen! ;) Mogen ook trots zijn dus
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:20
    Alleen strijden wij nog op drie fronten mee en hebben jullie al 7 nederlagen moeten slikken in het hele seizoen ;)
    Vind ik leuk
    Timmiraq +22234
    woensdag 12 december 2018 om 23:21
    Shhhh ;)
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +47842
    donderdag 13 december 2018 om 01:06
    Ajax doet het goed voor de UEFA coëfficiënt.
    Als dank spelen wij wel voor de titel.
    Vind ik leuk
    Bontscoach +414
    donderdag 13 december 2018 om 01:17
    Zeker prima gedaan.... alleeennnnn....

    eigenlijk niet slim gedaan. De volgende ronde zal Ajax wat minder onderschat worden. En zoals je ook vandaag zag, wordt het tegen een betere tegenstander die aanzet wel moeilijk.

    Beter had men kansloos verloren en geen kaarten gepakt. Resultaat hetzelfde qua stand, maar wel het voordeel van de underdog.

    Vind ik leuk
    Timmiraq +22234
    woensdag 12 december 2018 om 23:18
    Goed dat Ziyech weer speelt. Heb ik nog nodig voor mn scoritoteam haha
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:30
    Timmio is that you?
    Vind ik leuk
    Timmiraq +22234
    woensdag 12 december 2018 om 23:30
    Ja. Hallo
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:34
    Ik wist niet dat jij Knoerisgeitje was. 😅
    Vind ik leuk
    Timmiraq +22234
    woensdag 12 december 2018 om 23:35
    Nou, dan weet je dat nu
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:37
    Zekers!😁
    Vind ik leuk
    Timmiraq +22234
    woensdag 12 december 2018 om 23:38
    Ga je ook nog zeggen wie jij precies bent? Ik herken je namelijk ook niet om eerlijk te zijn
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:47
    Flappie.

    Vind ik leuk
    Timmiraq +22234
    woensdag 12 december 2018 om 23:48
    Ehhh..

    Geen idee nog
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:51
    Dacht ik al.
    neem maar van mij aan ik heb alles bijna meegemaakt hiero.
    Van de catfights tussen Bluf en Stratum tot aan jou dat je hier nog je telefoonnummer stond uit te delen voor een whatsappgroep nog aan toe.😂
    Vind ik leuk
    Timmiraq +22234
    woensdag 12 december 2018 om 23:57
    Ik geloof je ;)






    Wacht eens.
    Ik verwacht geen definitief antwoord, maar...

    Ted?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 00:10
    Sorry?
    Vind ik leuk
    Timmiraq +22234
    donderdag 13 december 2018 om 00:17
    Ah ok jammer had een klein beetje gehoopt dat je Foebele was
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 00:28
    Nee. Foebele is overgestapt naar voetbalzone heb ik begrepen. Hij heet daar ook gewoon Foebele.
    Vind ik leuk
    Timmiraq +22234
    donderdag 13 december 2018 om 00:29
    Zeg m maar dat ik mis dan
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 00:33
    Dat kan niet. Daar krijg je al een ban na 3x off topic te reageren + reactie word verwijdert. 😅
    Heb het een maandje volgehouden daar maar vind het op VP net wat meer genieten als daar.
    Vind ik leuk
    Timmiraq +22234
    donderdag 13 december 2018 om 00:37
    Jezus wat een kutsite is het dan.

    Vind ik leuk
    jaja_PSV +47842
    donderdag 13 december 2018 om 01:07
    Jij gaat in de pan met kerst.
    Vind ik leuk
    Rabarber +1577
    woensdag 12 december 2018 om 23:18
    Ajax de trots van Nederland!!! En Trencin van Slowakije!!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:22
    Hahahahaha, hoeveel punten heeft Ajax eigenlijk voor Nederland gehaald vorig jaar?
    Vind ik leuk
    Vak 129 +1067
    donderdag 13 december 2018 om 16:52
    Hoeveel Feyenoord dit seizoen?
    Vind ik leuk
    River ice +1464
    woensdag 12 december 2018 om 23:22
    Haha jij bent echt leuk man... Dit bedoelen we dus met de arogantie uit amsterdam. Prima prestatie. Maar over de rest moet je niets zeggen.
    Vind ik leuk
    Elohim +656
    woensdag 12 december 2018 om 23:25
    Snap jij de betekenis van arrogantie wel?
    Gezien je reactie niet..
    Vind ik leuk
    River ice +1464
    woensdag 12 december 2018 om 23:28
    Misschien niet arrogant maar gewoon heel erg triest. Hou je bezig mer de prestatie van nu en niet van het verleden. Kan je toch niet verranderen. Zo is er over elke club wel wat te zeggen alleen maar voor de likes.
    Vind ik leuk
    Elohim +656
    woensdag 12 december 2018 om 23:36
    Triest ben ik volledig met je eens!
    Vind ik leuk
    Molletje +999
    donderdag 13 december 2018 om 08:01
    Dit is geen arrogantie, maar gewoon een domme reactie van iemand die durft te provoceren vanachter een toetsenbord.

    Gewoon trots zijn op je eigen club.
    Vind ik leuk
    Vak 129 +1067
    donderdag 13 december 2018 om 16:54
    Aaah kijk. Nu heet het arrogantie, omdat jullie belachelijk uit Europa zijn gevlogen. Face it, het zijn de feiten. Roep jij weer iets over de na 18 jaar gevonden landstitel. Zo werkt een forum.
    Vind ik leuk
    Lekkere pot! +1449
    woensdag 12 december 2018 om 23:22
    Rare opmerking!

    Ajax op vechtlust naast Bayern. Iets om trots op te zijn.

    Wel stoppen met de Ligt en Frenkie nu al wereldspelers te noemen. Hadden echt minder dan een 6 verdiend. Je ziet dat ze nog niet goed genoeg zijn als ze onder druk staan. Wereldspelers? Ja, tegen Excelsior!
    Vind ik leuk
    Rabarber +1577
    woensdag 12 december 2018 om 23:24
    Ook tegen de wereldkampioen 😃
    Vind ik leuk
    Lekkere pot! +1449
    woensdag 12 december 2018 om 23:24
    Nee
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13476
    woensdag 12 december 2018 om 23:33
    De Ligt stond tegenover 1 van de beste spitsen ter wereld en de meeste teams weten dat ze De Jong met een paar man moeten opjagen.. Is niet erg, is een leerproces, worden ze alleen maar beter van..
    Vind ik leuk
    Lekkere pot! +1449
    woensdag 12 december 2018 om 23:35
    Ja, of ze komen gewoon te kort op dat niveau....
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13476
    woensdag 12 december 2018 om 23:38
    Spelen meestal goed, ook tegen grote tegenstanders.. Ze zijn 19 en 21, dan mag je toch wel eens een mindere wedstrijd spelen ? Ik vond wel meerdere spelers onder hun niveau spelen..
    Vind ik leuk
    Lekkere pot! +1449
    woensdag 12 december 2018 om 23:42
    Klopt. Hoewel er wel regelmatig wordt gezegd dat het een keer mag dat ze minder spelen. Het gebeurt vaker tegen betere tegenstanders. Ik denk ook dat de Ligt de wereldtop redden kan als hij zelfkritisch blijft. De Jong is al 21 en krijgt echt veel te veel lof voor wat hij presteert.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 23:44]
    Vind ik leuk
    Molletje +999
    donderdag 13 december 2018 om 08:05
    Na je eerste reactie dacht ik nog "ok, erg kritisch" maar na je 3e en 4e reactie proef ik toch vooral de afgunst.

    je zegt: "Het gebeurt vaker tegen betere tegenstanders"... wanneer dan?

    De Jong krijgt inderdaad heel veel aandacht, vooral door de aanstaande transfer... maar teveel lof?

    Zie je dan echt niet dat hij zo goed is op zijn positie, of wil je het gewoon niet zien door je afgunst?
    Vind ik leuk
    McRobbos +1121
    woensdag 12 december 2018 om 23:58
    Haha kneusje
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:18
    Mha frenkie was dit keer echt een onvoldoende
    Vind ik leuk
    Meoteri +108
    woensdag 12 december 2018 om 23:21
    Nah, speelde gewoon wat minder maar niet onvoldoende
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:28
    Als hij elke wedstrijd zo speelt, dan wordt hij niet verkocht door Ajax. Wordt jij niet verkocht door ajax, dan heb je onvoldoende gepresteerd (uitzonderingen daargelaten). Maar het was gewoon echt niet goed, veel onnodige fouten die 1(en bijna2) doelpunten opleveren.
    Vind ik leuk
    Meoteri +108
    woensdag 12 december 2018 om 23:45
    Haha wat is dat nu voor domme redenering.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 07:29
    Nee dat is niet dom, het geeft aan dat hij gewoon een slechte pot speelde. En dat een rapport cijfer onder de 6 terecht was geweest, wat je probeert te ontkennen.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:56
    ja als bij elke wedstrijd zo speelt. dat is een leuke. als Messi of Ronaldo altijd een slechte wedstrijd zou spelen hadden ze de gouden bal nooit gewonnen. maarja het zijn ook voetballers en iedereen heeft wel eens een mindere wedstrijd zelfs Messi en Ronaldo
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 07:31
    Het ging voornamelijk om mijn eerste reactie, dat frenkie een onvoldoende verdiende. En dat wet ontkent, dus trek ik dit groter dan 1 wedstrijd en zie je dat ik gelijk heb. Ik bedoel totaal niet dat hij opeens niet meer kan voetballen of dat dit altijd zou gebeuren
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +28119
    woensdag 12 december 2018 om 23:18
    Ik mis Mr Miyagi in deze lijst. Als trainer van Müller en Wöber...een 10 !
    Vind ik leuk
    Muscles +1038
    woensdag 12 december 2018 om 23:18
    Man of the match: Nico❤️
    Vind ik leuk
    ficusje +2510
    woensdag 12 december 2018 om 23:20
    Logisch dat het duo minder is,speeld tegen een van de beste aanvaller van deze tijd.
    Vind ik leuk
    Henk3 +1093
    woensdag 12 december 2018 om 23:19
    Tagliafico een 7? Speelde geen goede wedstrijd! Penalty veroorzaakt en daarvoor al meerdere gekke momentjes gehad deze match.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:33
    Inderdaad best bijzonder. Liet zich teveel lijden door het temperament van de wedstrijd, waardoor hij de penalty veroorzaakt. Eerder in de wedstrijd bijna een assist op Bayern.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:20
    Miste toch echt wel schöne vandaag maar wel een mooie pot
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    woensdag 12 december 2018 om 23:20
    Ziyech minimaal n 7, beter dan Tadic en Blind en Neres mogen wel n half puntje lager.

    Wöber weer scorebord jouranisltiek.
    Hij was verre van goed, de rode kaart was ongelukkig maar minder dan n 5 is opportuun.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:29
    Met je eens, alleen vond ik Wober wel echt slecht !
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    woensdag 12 december 2018 om 23:32
    Een 4.5 dan 😁
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:21
    Ajax de beste!! Wij zijn door!! Gefeliciteerd voetbal liefhebbers!!
    Vind ik leuk
    Lubje +747
    woensdag 12 december 2018 om 23:26
    Wat een zielepoot die Wober. Kan er helemaal niets van.
    Vind ik leuk
    rexxo +5361
    woensdag 12 december 2018 om 23:26
    Beginnersfout van Frenkie door het midden uitverdedigen, vond het niet best van hem vanavond. Dit was duidelijk niet hetzelfde Bayern van maanden terug. Ff realistisch dit elftal is echt niet beter dan dat van '95.
    Ajax goed gedaan 1/8 finale alles wat je nu extra pakt is een mooie bonus.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:34


    Dat ben ik wel met je eens rexxo. We hebben momenteel de beste selectie van de afgelopen tien jaar en misschien ook wel van de komende jaren, maar die is minder sterk dan de selectie 1994-1995.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:37
    Misschien wel beter aangezien het hele niveau van het voetbal omhoog is gegaan.

    Maar ten opzichte van de concurrentie staan ze er slechter voor dan 95
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:27
    En de trainer een twee, verschrikkelijk wat een kuttrainer
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 02:41
    Wie bracht Dolberg en Huntelaar in ?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 08:56
    Ja , wat wil je daarmee zeggen
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 12:29
    Ik zeg niks, ik vraag wat.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 19:21
    Is gewoon een kut trainer
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 22:21
    Moeilijk hoor een simpele vraag beantwoorden.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 22:49
    Of te stellen.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 22:51
    Als jij vindt dat ik geen simpele vraag kan stellen dan betekent dat dus dat jij het een moeilijke vraag vond 😂😂😂
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 22:53]
    Vind ik leuk
    JoeyC +3246
    woensdag 12 december 2018 om 23:28
    Drie doelpunten tegen en als keeper toch een 8 scoren. Beetje overdreven.
    Net zoals de 7 voor Tagliafico. Penalty veroorzaken en nog bijna de tweede geel pakken. Niet al te slim.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:32
    Och Joey, die punten hier, tja
    Vind ik leuk
    Post Malone +2018
    woensdag 12 december 2018 om 23:38
    En aan welke kon ie wat doen? Aan geen één.
    Vind ik leuk
    DEWEE +2536
    woensdag 12 december 2018 om 23:29
    Ik vond Blind vooral in de eerste helft erg matig op het middenveld. Denk dat Ten Hag na vandaag dit nooit meer zo gaat neerzetten. Wober kan het wel even vergeten.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:31
    Blind weer als een oud wijf, handelingssnelheid= 0
    Rest goed gevochten, 1-1 was mooie goal.
    Vind ik leuk
    Basik013 +538
    woensdag 12 december 2018 om 23:31
    Sommige mensen hebben echt een rare mening hier op VP Smh... hebben die wel dezelfde wedstrijd gekeken als ik? 🤨🤔
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:34
    Hoe kan de jong nog een voldoende hebben? Hij was echt de allerslechtste op het veld.
    Vind ik leuk
    Kuip +9070
    woensdag 12 december 2018 om 23:35
    De Jong was, eerlijk is eerlijk, de zwakste Ajacied. Gewoon onvoldoende. De vele wedstrijden breken hem zo langzamerhand op. Speelt al een aantal wedstrijden zwak. Eigenlijk als linksback, vooral balletjes breed en veel te weinig initiatief. Tijd voor de winterstop.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +6034
    woensdag 12 december 2018 om 23:36
    Het zal wel aan mij liggen maar ik vind de punten helemaal nergens op slaan.

    Ik vond bijv Wober tot de domme overtreding een prima wedstrijd spelen. Verder vond ik Neres vandaag vrij dreigend met zijn acties. Misschien zelfs de meest dreigende aanvaller.

    Dit zijn de spelers met de laagste cijfers .
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:38
    Nou venlo, wöber speelde niet erg sterk, paar keer dom balverlies.
    Neres was wel dreigend maar het was net niet.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +6034
    donderdag 13 december 2018 om 01:07
    Ik vond vooral Frenkie de Jong en de Ligt zwak. Zwakker dan Wober tot de rode kaart
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:40
    Z'n kaart is logischerwijs vrij bepalend voor je cijfer...
    Vind ik leuk
    Limboajax +65
    donderdag 13 december 2018 om 08:30
    Als ik de reacties lees dacht ik de enige te zijn. Maar gelukkig niet
    Ik vond Wöber helemaal niet slecht spelen zelfs. Die rode kaart is natuurlijk met niets goed te praten. Maar tot aan die tijd vond ik hem samen met Mazraoui de beste verdediger.
    Zeker omdat de Ligt de eerste helft matig was. Dat heeft hij toch maar mooi opgevangen.

    En Mazraoui heeft een puike wedstrijd gespeeld. Dit was de eerste keer dat ik zag dat hij aan het groeien is.Nog enkele van zulke wedstrijden in de benen en dan gaat hij het begrijpen. Niet alleen doldwaas naar voren rennen. Maar gebruik maken van zijn techniek en overzicht. Want een echte verdediger is hij niet en zal hij ook nooit worden.

    En Onana speelde de beste partij tot nu toe. En zeker wat reddingen betreft. En dat is zijn prioriteit.

    Vond ik slecht:Neres, de Ligt, de Jong
    Matig waren: Tadic, Zyech
    op hun eigen niveau waren: v/d Beek, Blind (beide hebben hun beperkingen.)
    Ik vond goed: Tagliafico

    Vind ik leuk
    Kuip +9070
    woensdag 12 december 2018 om 23:39
    Overmars moet in de winterstop wel even met de buidel rammelen. Een linker centrale verdediger ( Vermaelen) en een snelle en technisch vaardige middenvelder. Maar misschien kan Sinkgraven wel verrassen.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10285
    woensdag 12 december 2018 om 23:42
    Maximilian Wöber – 4: Speelde geen goede wedstrijd, maakte wat foutjes en ging in de tweede helft over de schreef bij Leon Goretzka. Terecht rood en stof tot nadenken voor trainer Erik ten Hag.

    Laatst toen hij een wedstrijd goed speelde was het volgens vp ideaal om hem achter de hand te hebben als CV en nu is het weer stof om over na te denken?

    Hmmm vp is dus ook niet vies van opportunisme..
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1485
    woensdag 12 december 2018 om 23:45
    Ik mis Erik ten Hag in het overzicht, maar ik geef hen hetzelfde cijfer als Onana: een 8 dus.
    Vind ik leuk
    Cavriana +77
    woensdag 12 december 2018 om 23:45
    Nederland mag weer trots zijn op Ajax. karakter en voetbal laten zien in de CL.
    Ook prima voor de Nederlandse punten.
    Nu hopen op Dortmund.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 23:46]
    Vind ik leuk
    ajaxdev +525
    woensdag 12 december 2018 om 23:59
    Als eerste stel ik vast dat Ajax bij vlagen goed speelde maar toch niet het niveau haalde dat is gewenst. De Ligt en ook frenkie de jong waren beiden niet erg op dreef. De Ligt was schuldig aan eerste goal en door die zwakke pass van frenkie ging wedstrijd bijna nog verloren. De jong leek schone te missen. Kortom. Puike prestatie maar Bayern is te goed en te slim voor ons aller Ajax. Maar chapeau voor dit mooie resultaat. PS. Woeber vond ik best redelijk voetballen. Rode kaart niet slim
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 00:00]
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +8915
    donderdag 13 december 2018 om 00:02
    Wober gewoon een voldoende tot zijn rode kaart. Die was wel terecht hoor. Wel duidelijk dat hij de bal wilde spelen. Gebrek aan speeltijd, dus schuld van Ten Hag. 6- was beter cijfer geweest.
    Vind ik leuk
    El Cazador +8000
    donderdag 13 december 2018 om 00:23
    Ik neem Wöber direct in bescherming, hij miste wedstrijd ritme met zijn 20 jaar jong!! Hij komt er wel.
    Vind ik leuk
    hantayo +1158
    donderdag 13 december 2018 om 00:48
    Wober en tagglitelli (?) heel slecht. Blind tja, zeg het maar. Neres biedt te weinig. Vd Beek nuttig, scoort niet mazaroui steeds beter. Onana top . De Ligt goed . De Jong tegenvallend . Overschat medespelers, doelpunt. Tadic degelijk. Ziyeck goed hoor. Huntelaar en Dolberg doen wat ze moeten doen . Kortom, te veel spelers onder nivo.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 01:44
    Jij ziet de waarde van blind niet ? Heb je wel gekeken?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 09:49
    Jij wel? Handelingssnelheid van een oud wijf, en werd meermaals voorbij gelopen.
    Niet ajax waardig.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 10:36
    Ik zie wel zijn meerwaarde ja. Als je alleen al kijkt hoeveel ballen hij veroverd. Dat hij dan een wedstrijdje tegen Bayern wat minder is prima. Maar hij was ook echt niet slecht.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 11:21
    Je hebt het over andere wedstrijden, ik zie er geen meerwaarde in, veel te traag, voor 20 miljoen had ik ander niveau aangekocht.
    Vind ik leuk
    Bontscoach +414
    donderdag 13 december 2018 om 01:19
    Een 6 voor Frenkie kan natuurlijk niet. Als je zo'n blunder maakt bij een grote club als PSG in een belangrijke wedstrijd in de CL, moet je onder politiebegeleiding naar buiten en sta je direct op de transferlijst.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 01:43
    Als je bij zo'n club speelt dan heb je de hele wedstrijd lang meerdere opties. Dus je vergelijking klopt niet.
    Vind ik leuk
    Bontscoach +414
    donderdag 13 december 2018 om 01:47
    Niet als het spannend wordt in de CL. Daarom is hij eigenlijk nog niet toe aan een volgende stap, of hij moet naar de Spurs gaan of Everton. Een tussenstapje waarbij hij dergelijke fouten mag maken zonder gevolgen.

    Doet hij dit bij PSG, dan killt Neymar hem direct.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 01:47]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 01:41
    Stof tot nadenken voor ten hag is dat hij wober gewoon altijd moet opstellen en vertrouwen moet geven. Het is een jonge speler, die staat er niet altijd als hij nauwelijks speelt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 01:42]
    Vind ik leuk
    14forever +8869
    donderdag 13 december 2018 om 02:32
    Wat een.einde , jeetje wat een climax.
    Domme fouten doen ons de das om. Terechte rode kaarten en terechte penalties. Echt een europees avondje.met.bijna alle ingredienten, die er dan bij horen.
    Vind ik leuk
    Leozao +5840
    donderdag 13 december 2018 om 09:30
    De overtreding van Wober vond plaats net nadat Ajax door de scheids niet echt voordelig behandeld werd. Derhalve een reactie uit emotie. Leermomentje dus. Beetje flauw om hem meteen af te serveren.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 10:22
    Hij kan er niets aan doen! Maar misschien kunnen die idioten nu eens ophouden over die 75 miljoen. Hij speelde onder zijn nivo, dat kan een keer. Laat hem gewoon zijn gang gaan en op houden over waar hij allemaal heen gaat en wat hij moet kosten.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 10:23]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 17:01
    Alleen bij Ziyech wordt er gezegd

    "van de Marokkaan"

    Hij is Nederlander die voor Marokko uitkomt mafketel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws